Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.07.2017 în toate secţiunile

  1. Aveti mare noroc cu Catalin si modul lui de lucru pt ca chiar se implica sa gaseasca solutii. Zic mod de lucru pt ca majoritatea mecanicilor sunt pana in gat cu masini la rand si nu sta nimeni sa ti-o gadile sa piarda timp etc, nu merge din prima aia e la revedere ai de ales ori mergi asa cu ea ori pus la loc cp4 Pt linistea voastra sufleteasca eu va recomand un drum pana la Bacau :-)
    3 points
  2. 2 points
  3. Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d
    1 point
  4. Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.
    1 point
  5. Pai si asa de zgarcit esti cu detaliile ?! Pana la anu' uiti ca ai si comandat vreo masina
    1 point
  6. Multumesc. Sa rezolv cu xenonul asta ca am zis ca fac si eu un retrofit rapid, plug&play si de unde. La mine se sparg toate oalele
    1 point
  7. Daca esti din Arad cam ala este pretul si in Bucuresti.Este pretul pietii.
    1 point
  8. Si totusi, uite ce ati reusit: http://www.automarket.ro/stiri/seat-culege-roadele-dupa-ateca-spaniolii-au-cele-mai-mari-vanzari-globale-78437.html
    1 point
  9. 086 nu este ok pentru tetrofit deoarece nu stie de xenon si nu merge faza lunga.
    1 point
  10. Frumoasa masina, te-am vazut prin Iasi, eram cu sotia si mi-a aratat masina, si i-am zis ca stiu masina de pe forum :)))
    1 point
  11. Pretul e premium, nu aproape de premium. BMW face revizii complete (ulei + toate filtrele) la 320d cu 1190 lei, iar placutele pe spate (cu manopera si senzori) le schimba cu 600-650 lei. Ciudate preturile la tine, mai ales ca e vorba de Superb II, nu III, unde ai putea spune ca pot sa faca o reducere pentru fidelizarea clientilor mai vechi.
    1 point
  12. La reprezentanta - banuiesc ca in jurul la 600-700 lei. Daca iti cumperi o cheie SH, faci lama noua, cip nou, scriere, etc - undeva in jurul la 250 lei te va costa. Chei - orice cheie de Golf 4, Octavia 1 dupa 2002, Passat, Superb 1 dupa 2001 - frecventa 433-434Mhz.
    1 point
  13. Am facut si eu 2 Y pe strung rapid, le-am montat cu pompa auxiliara. Vestea buna e ca nu mai iau high pressure ca inainte. Deci aceasta solutie este ieftina si functioneaza 100% ptr toata lumea (1 sau 2 pompe electrice pe masina).
    1 point
  14. Salut ! Si la masina mea a aparut o bataie pe partea stanga fata la denivelari mici , pietre mici , trecere peste linia de tramvai .Pana acum am schimbat : amortizoare + arcuri + flanse ( tot cu rulmenti) + pivoti + bielete directie + bucse brate .Am pus doar Lemforder .Pur si simplu nu am scapat de "troncanit" . Aveti idee ce trebuie sa mai schimb ?
    1 point
  15. Daca nu ai istoricul masinii uleiul si filtrul la cutie trebuie inlocuite
    1 point
  16. Revizie de 90.000km azi, timpul estimat la telefon de 1:30h maxim 2h, a durat defapt 4 ore (cei drept si eu am intarziat 10 minute si am prins pauza de masa de 30 min). Din pacate am uitat sa cer initial estimare la telefon de la Aviamotors Militari. Am avut estimare de la Bradytrade de aprox 850lei pentru revizia 90k (toate filtrele originale plus ulei Mobil1). La Aviamotors a costat 1250 de lei. Toate piesele sunt de 2 ori mai scumpe ca pe auto-karma.ro (piese originale acelasi cod). M-a costat azi 1818 lei revizia de 90k plus placute pe spate (aproape 600 cu manopera) toate piese originale, inclusiv manopera. Pretul mi se pare excesiv pentru Skoda, foarte aproape de premium, pentru servicii non-premium. Pentru mine experienta la Aviamotors va fi unica. Este clar ca nu o sa mai fie o alta revizie la Aviamotors.
    1 point
  17. Balena este ready. In mare, s-au inlocuit urmatoarele (sper sa nu fi uitat ceva) - kit complet distributie Gates cu pompa apa SKF - garnitura chiulasa VICTOR REINZ - planat, rectificat chiulasa - suruburi chiulasa ARL VICTOR REINZ - supape - semeringuri supape - ax cu came de SDI (KOLBENSCHMIDT) - cuzineti ax cu came - kit oringuri injectoare BOSCH - suruburi noi injectoare - reconditionare locas injector 2 si 3.. cauza pentru care a patruns motorina in chiulasa, fapt ce a dus la uzura destul de mare a camelor.. Cum ziceam, tot raul spre bine - tacheti INNA BLACK - garnituri noi peste tot unde a fost nevoie + furtune - ulei Valvoline 5W30 - conducta tur ulei turbina - un cot siliconic pe unde pierdeam boost - antigel - conducta de clima.. cumva a ajuns sa intre in contact cu traseul de la intercooler si mi-a fisurat-o.. Tehnic, masina este impecabila.. Mi-a si dat o gaura frumoasa in buget dar asta e Si cum toate au picat la fix, in timp ce masina era in service, mi-a expirat asigurarea si ITP. Le-am refacut si pe alea. Cat despre masina, inca nu mi-am facut o parere... merg cu ea frumos pana fac un mic rodaj. Pot sa zic ca motorul se aude mai frumos, parca e mai silentios. Dupa rodaj o voi forta putin sa vad cum stau cu temperatura apei si daca mai face presiune. Teoretic nu ar trebui sa mai am probleme, dar nu stii niciodata Urmeaza sa imi refac softul.. vedem ce mai pot sa scot din setupul asta si aia e. Si o poza inainte de ITP unde a trecut cu brio!
    1 point
  18. Astazi este o zi de doliu (?). A plecat dintre noi semnul de mai jos, afisat la fiecare pornire, in ultimii doi ani, pe bord, permanent. Prin profesionalismul, rabdarea si priceperea lui Al Bundy (multumirile mele, inca o data), s-a dat de cap erorii de airbag, nerezolvata de vreo 2 ani, de alti mesteri mari, calfe si .... carpaci... (timp in care am schimbat si spira, si airbagul, fara rezultate). Cablajul dintre airbag si spira a fost efectiv facut bucati, pigulit si verificat contact cu contact. Rezultatul - FARA BECULETE GALBENE PE BORD!
    1 point
  19. cand calci ambreiajul, decuplezi cutia. cutia ta de viteze este manuala ? daca da, mergi in reprezentanta si schimba uleiul ( doar pe original ). exista informare la vw ptr problema asta dar sa nu te astepti ca rezolva pe vecie.... cca 20 mii nu o sa mai faca dupa care, dupa noroc. am avut si eu aceats problema la vechea masina ( passat B7). la mine, se auzea cel mai bine cand plecam bracat de pe loc. DE CE ai mai deschis un topic pentru aceeasi problema postata intr-unul existent ?
    1 point
  20. Sa o stapanesti sanatos. Cum spune si colegul Luciosu, anvelopele ar trebui schimbate cu unele premium daca vrei sa te bucuri de masina. Primul lucru. ☺ Sunt convins ca amortizoarele sunt in regula la rulajul actual, dar poti face un test (nu costa mult) inainte sa montezi arcurile (sa cauti unele care au feedback pozitiv in combinatia cu amortizoarele adaptive). Distributia la motorul asta este pe lant. Poate fi schimbata la aceleasi intervale de km/timp ca si o distributie normala pe curea, dar practic nu prea are rost sa se faca asta, chiar daca au fost raportate unele probleme cu intinzatorul de lant (atat). Mai te interesezi tu. Uleiul la DSG se schimba la 60.000 sau 4 ani (asa este recomndat) si operatiunea este recomandata sa se faca la cineva care stie ce face (nu neaparat reprezentanta, dar cineva care a mai facut operatiunea).
    1 point
  21. nu stiu daca te mai ajuta acum, raspunsul meu.... dar, pentru toate prizele 12v din masina/invertor, sunt sigurantele nr.31, 41 si 42 - tabloul de sigurante de la bord, pe partea soferului
    1 point
  22. Comanda in martie, deocamdata estimare ptr 2018
    1 point
  23. O.T. Atata timp cat se vor construi motoare diesel, nu le va interzice nimeni curand. In DE e de mult in discutie si asa a ramas deocamdata. Alimentand uneori si cate 2 plinuri pe zi (cel putin 150€), nu-mi da mana sa alimentez ce-a mai scumpa motorina, dar gasesc practic si eficient uleiul 2t.
    1 point
  24. @Razvan Constantin Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme. Nu lua in considerare cum ar configura altul masina si bucura-te de masina. Masina e configurata cum trebuie, pentru confort. Probabil ca farurile led ar fi ajutat putin noaptea dar daca merita pe o masina e numai problema celui care plateste. Personal pot spune ca probleme avute cu masina au fost cu optionalele cele mai scumpe (xenon si dsg). @75NOR R Executive este nivel de echipare separat si include pachetul R-Line exterior. Poti vedea pe internet ce include si unde e pozitionat. Eu cred ca e o alegere buna. Deci partea cu mai bine renuntai la Rline si puneai LED nu se aplica si nici nu are rost discutia fiindca nu e un topic de cerut sfaturi, ci o prezentare de masina. Iar partea cu dealerul iar e ceva fara rost, masina o configureaza clientul nu vanzatorul, pe mine m-ar deranja o atitudine de genul acesta.
    1 point
  25. Multă vreme am băgat Ecto de 98 de la LUKOIL pentru că au promoția aceea în weekend. Însă am impresia că o mai botezau că uneori mașina efectiv zburda, alteori mergea ca și cu o banală benzina de 95. M-am plimbat ani la rând prin toată Grecia și pot spune că au o benzina super. La cea mai necunoscută stație din vreun sătuc aveau benzina foarte bună. În România este cam la noroc daca găsești benzină bună.
    1 point
  26. Citeste din topicul asta de aici. Mai simplu zis tu folosesti mereu un filtru cu "porii" deschisi. Dupa o periada se impregneaza cu pulbere fiind mai eficient in filtrare. Daca mergi cu el mereu nou motorul o sa inghita mai mult praf ca unul care are filtru vechi de 10.000km. Acum faci cum vrei, fiecare e liber in decizia lui. Eu unul presonal o sa-l schimb doar la 30.000 km.
    1 point
  27. ocool, dca ii pui debilmetru, masori ce cu el? eu zic sa ii pui un debitmetru...
    1 point
  28. Nu gasesc topicul,ma poti ajuta?Multumesc.
    -1 points
  29. Felicitari pentru alegere. Motorizarea si transmisia sunt o aparitie binevenita intr-o "mare" de 1.6 bluemotion eco cacamaca - fulloption si submotorizate. Si eventual si cu jante imense, de abia le taraie, da' arata bine. Pentru jante +1 - masina trebuie sa fie si functionala pe drumurile noastre. Multi km fara probleme!
    -1 points
  30. Până nu o strică și pe asta, Maxx Motion de la OMV este cea mai bună benzina de pe piață.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!