Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.07.2017 în toate secţiunile

  1. Balena este ready. In mare, s-au inlocuit urmatoarele (sper sa nu fi uitat ceva) - kit complet distributie Gates cu pompa apa SKF - garnitura chiulasa VICTOR REINZ - planat, rectificat chiulasa - suruburi chiulasa ARL VICTOR REINZ - supape - semeringuri supape - ax cu came de SDI (KOLBENSCHMIDT) - cuzineti ax cu came - kit oringuri injectoare BOSCH - suruburi noi injectoare - reconditionare locas injector 2 si 3.. cauza pentru care a patruns motorina in chiulasa, fapt ce a dus la uzura destul de mare a camelor.. Cum ziceam, tot raul spre bine - tacheti INNA BLACK - garnituri noi peste tot unde a fost nevoie + furtune - ulei Valvoline 5W30 - conducta tur ulei turbina - un cot siliconic pe unde pierdeam boost - antigel - conducta de clima.. cumva a ajuns sa intre in contact cu traseul de la intercooler si mi-a fisurat-o.. Tehnic, masina este impecabila.. Mi-a si dat o gaura frumoasa in buget dar asta e Si cum toate au picat la fix, in timp ce masina era in service, mi-a expirat asigurarea si ITP. Le-am refacut si pe alea. Cat despre masina, inca nu mi-am facut o parere... merg cu ea frumos pana fac un mic rodaj. Pot sa zic ca motorul se aude mai frumos, parca e mai silentios. Dupa rodaj o voi forta putin sa vad cum stau cu temperatura apei si daca mai face presiune. Teoretic nu ar trebui sa mai am probleme, dar nu stii niciodata Urmeaza sa imi refac softul.. vedem ce mai pot sa scot din setupul asta si aia e. Si o poza inainte de ITP unde a trecut cu brio!
    4 points
  2. Salutare....din nou. Cum etapa in care fosta Skoda Octavia 1Rs imi descretea fruntea de fiecare data cand ma urcam la volanul ei s-a incheiat,a venit vremea unei noi etape. Drept urmare locul i-a fost luat de Skoda Octavia 2 Vrs, tot benzinara,motor 2.0 TFSI. Masina este posesia mea de 1 an deja, timp in care am mai mesterit pe la ea. La dotari nu exceleaza cu nimic fata de alte Vrs-uri, singura optiune care a fost un "must have" este trapa. Imediat dupa achizitie m-am apucat de mesterit....radiator clima,amortizoare fata+flanse+bielete si 2 anvelope fata.
    3 points
  3. Salutare! Ne-am miscat bine in ultimul timp si am mai achizitionat frana de mana de octavia VRS cu piele perforata, in poze e murdara, insa arata super bine! Desi am vrut presuri OEM, am luat aftermarket, calitatea e super ok, arata super bine, ramane de vazut in timp cum se comporta. Surubel OEM pentru baia de ulei noua, se va monta la urmatorul schimb de ulei. Kit reparatie antena OEM Imi doream de mult un aspirator auto, sa arate bine si sa fie practic, asa ca m-am decis sa iau unul de la black&decker. Nu e foarte puternic, nici nu-i genul de aspirator care sa te faca sa nu mai dai cu aspirator profesional, insa pentru ce am vrut eu, intretinere periodica, e numai bun! Solutie de curatat clima de la liqui moly, lavete Sonax pentru bord, geamuri si piele, crema Sonax pentru intretinere piele, solutie de curatat motorul de la sonax. Bora e pe masa de operatii Deci asa: -planat chiulasa -supape noi -ghiduri supape noi -semeringuri supape -tacheti noi -cuzimenti noi -injectoarele de ARL montate + Garnituri, suruburi reglaj injectoare noi(injectoarele reglate) -garnitura galerie admisie noua -axa cu came ASZ -turbina montata -teava intre EGR si galerie evacuare custom(anulat racitorul de ulei de arl) -garnitura pompa tandem noua -distributie noua, antigel nou, ulei+filtre noi + mult mai multe, doar astea imi amintesc deocamdata, momentan este inca in lucru, mai sunt multeeeeeeeeeeeee de facut
    2 points
  4. Revizie de 90.000km azi, timpul estimat la telefon de 1:30h maxim 2h, a durat defapt 4 ore (cei drept si eu am intarziat 10 minute si am prins pauza de masa de 30 min). Din pacate am uitat sa cer initial estimare la telefon de la Aviamotors Militari. Am avut estimare de la Bradytrade de aprox 850lei pentru revizia 90k (toate filtrele originale plus ulei Mobil1). La Aviamotors a costat 1250 de lei. Toate piesele sunt de 2 ori mai scumpe ca pe auto-karma.ro (piese originale acelasi cod). M-a costat azi 1818 lei revizia de 90k plus placute pe spate (aproape 600 cu manopera) toate piese originale, inclusiv manopera. Pretul mi se pare excesiv pentru Skoda, foarte aproape de premium, pentru servicii non-premium. Pentru mine experienta la Aviamotors va fi unica. Este clar ca nu o sa mai fie o alta revizie la Aviamotors.
    2 points
  5. Au aici destul de convenabil. https://www.emag.ro/ulei-motor-fuchs-titan-gt1-cu-tehnologia-xtl-5w40-4l-gt1-5w-40-xtl-4l/pd/D8RWG3BBM/
    2 points
  6. Desi am cativa ani vechime pe Forum, abia acum deschid primul thread aici, asa ca, here goes: Masina a fost cumparata in luna Aprilie 2016 (adusa din Germania). E un Tiguan 5N2 Sport & Style. Fabricatie: 07.2013. Motor: 2.0 TDI CFFB (140 CP) (fara fix-ul Dieselgate); Transmisie: cutie manuala, 4Motion; Printre dotarile mai importante as mentiona: Scaune sport cu alcantara si incalzire; Climatronic & Webasto; RCD 510; MFD Color; Tempomat; Volan cu comenzi; PDC (doar in spate); Directie Servotronic; Privacy Glass cu geamuri izolate termic; Jante New Orleans 17" Ca sisteme de asistenta, masina are doar detector de oboseala (care am fost surprins sa constat ca chiar functioneaza), insa lipsa celorlate nu ma deranjeaza prea tare. Unele nu strica, dar pasionatii se descurca si fara… La achizitie, avea aproximativ 178 000 km (confirmati de istoricul din reprezentanta). Printre intrarile din istoric as mentiona urmatorele componente inlocuite (inainte de achizitie). Electromotor; Compresor AC; Ax cardanic; Rulmenti; Amortizoare Deocamdata pun pozele din anuntul de vanzare… Cam asa se prezenta masina la momentul cumpararii. Pentru moment ma opresc aici. Revin cat mai curand cu ce am facut pana in prezent si cu planurile pentru viitor.
    1 point
  7. Diferenta de presiuni e prea mare ,verifica amanuntit ca ceva nu e pus bine sau pierzi presiune pe undeva. Pune inapoi pompa de medii si fa o proba si un log in mers la presiuni @Clauu_u Masina nu avea nici o problema decat inceput de span . Am pus CP3 cu bypass-ul oe de audi si a dat eroare high . Cele doua X-uri au rezolvat problema
    1 point
  8. Passat B7 ,CFFA ,cu o singura pompa in rezervor . Eroare cu bypass cod 8T0127247C . Fara erori cu bypass din doua X-uri in valoare de 20 ron . Fara alte modificari
    1 point
  9. Astazi este o zi de doliu (?). A plecat dintre noi semnul de mai jos, afisat la fiecare pornire, in ultimii doi ani, pe bord, permanent. Prin profesionalismul, rabdarea si priceperea lui Al Bundy (multumirile mele, inca o data), s-a dat de cap erorii de airbag, nerezolvata de vreo 2 ani, de alti mesteri mari, calfe si .... carpaci... (timp in care am schimbat si spira, si airbagul, fara rezultate). Cablajul dintre airbag si spira a fost efectiv facut bucati, pigulit si verificat contact cu contact. Rezultatul - FARA BECULETE GALBENE PE BORD!
    1 point
  10. cand calci ambreiajul, decuplezi cutia. cutia ta de viteze este manuala ? daca da, mergi in reprezentanta si schimba uleiul ( doar pe original ). exista informare la vw ptr problema asta dar sa nu te astepti ca rezolva pe vecie.... cca 20 mii nu o sa mai faca dupa care, dupa noroc. am avut si eu aceats problema la vechea masina ( passat B7). la mine, se auzea cel mai bine cand plecam bracat de pe loc. DE CE ai mai deschis un topic pentru aceeasi problema postata intr-unul existent ?
    1 point
  11. Azi am fost la service. Nu e de la benzina. Este stricat actuatorul de la turbina, ceva normal pentru grupul Porsche. Deci prima piese defecta oficial este la doar putin peste 4840km. Nu vreau sa imi inchipui cum va arata Fabia la 100.000 km. Si pentru ca mi s-a sters o postare pe motiv de off topic, o sa revin in curand cu o alta magarie a grupului Porsche. O magarie care nu prea se vede. Am vazut-o intamplator. Corpul ruloului din portbagaj este lovit din fabrica si livrata Fabia cu buna stiinta cu acest defect pentru simplul motiv ca nu se vede. Oare cine imi poate dovedi in vreun fel ca nu exista de exemplu piese defecte montate in motor, sau in cutia de viteze. Pot fi piese care nu se vad, card nu aprind niviun martor de bord, dar care scad randamdntul motorului, cresc consumul, noxelor, etc. si noi folosim aceste masini fara sa stim. Bineînțeles ca nu avem cum verifica. Apoi, dupa ce mașina iese din garantie, tehnicienii grupului Porsche gasesc toate hibele si le schimbe banii nostri. Spun asta pentru ca sunt pățit cu alt automobil al grupului Porsche, luat de nou din România si la care garanția nu a fost executată corect. O sa revin cu poze ca sa vada tot romanul de ce sunt in stare cei in care avem atita incredere. Daca mai scrii boldat o sa fii sanctionat!
    1 point
  12. Se poate orice, atata timp cat platim pentru asta. Un partener mai vechi, a avut o cerinta mai speciala la fosta masina (W221 Mercedes-Benz - aka vechiul S-Klasse) catre reprezentanta din Ungaria de unde a achizitionat-o, si anume fara tapiserie din piele (care venea implicit pe modelul ales). Comanda a durat mai mult, special request code la fabrica, termen de livrare prelungit, dar s-a rezolvat. O masina cu pret de achizitie de cca. ~35 mil HUF (~ 115000 EUR). O masina atipic configurata, dar nu unicata in Europa, se cere des. Toti cei care vedeau o asa masina configurata bizar , un "S fara piele" cum auzeam, o masina ce a avut dotari suplimentare de cca. 40 000 EUR). Incercarea de buy-back a esuat in Romania cum ma asteptam, din cauza acelor scaune fara piele. Nimeni nu se raporta realist la istoricul la zi, rulajul extrem de mic si dotarile raportate la pretul de achizitie al masinii, cum s-ar zice romaneste "full fara piele".
    1 point
  13. Multumesc @grp & @zeusiuli! Intr-adevar posesorii de Tiguan sunt o comunitate mai restransa dar cu siguranta in crestere! Becurile de la faruri pe care le avea masina erau destul de obosite, asa ca am montat dupa cum urmeaza: Faza scurta: Philips H7 X-treme Vision+130% Faza lunga & DRL: Osram H15 - Cool Blue Intense Pozitii: Philips W5W Blue Vision Diferenta de luminozitate la faza scurta a fost destul de mare. Sunt foarte multumit de ele. Si celelalte sunt mai puternice, dar, sincer le-am schimbat si pentru ca faceau un contrast inestetic, avand lumina mai galbuie. Tot la acest capitol, ca sa protejez investitia in becuri, am pus folie de protectie Llumar PPF pe faruri si proiectoare.
    1 point
  14. Am revenit din concediu si am terminat cu rodajul . Revin cu detalii de condus dupa 2000 de km. E foarte misto de condus, recunosc. Am facut mai multe drumuri si am condus in mai multe moduri, diferite, dar care per total schimba consumul de la un stil la altul. Modul 1: Condus in modul Electric 30 de km, apoi trecut pe hibrid (B mode - mod de recuperare a energiei) si mers in principal in modul asta, apoi trecut pe Charging Battery, la viteze de 130++ pe autostrada. Cluj-Bucuresti - 6.5l/100 km. Am mers in principal constant, dar cea mai mare greseala a fost B mode ce nu cred ca trebuia tinut asa mult timp cum l-am tinut eu. Modul 2: Bucuresti - Sibiu - condus in mod hibrid in (D mode - driving mode) fara accelerari bruste ,fara depasiri de 110km/h chiar si pe autostrada - consum de 5.1l/100km. Modul 3: Sibiu - Cluj - condus mod hibrid, tot D mode, dar cu accelerari si viteze mai mari, consumul a sarit la 5.7l/100km. Sunt constient ca in timp consumul se va stabiliza mult mai mult. Oricum, mai e loc de a invata sa o conduc asa cum ar trebui. Inca sunt la faza de experimentare. Imi dau seama ca pe termen lung, masina economiseste combustibil in oras, iar in afara sa se comporta ca orice masina pe combustibil. Ce am observat e ca daca merg electric, orice consumator folosesc, papa din autonomie cu 2 pana la 4 km, asa ca trebuie sa fii foarte responsabil cu curentul. Cat e pe hibrid, nu ai de ce sa te stresezi. Am mers pe drum cu ACC si Lane Assist. Lane Assist merge in mare parte pe drumurile noastre europene, fara a provoca mari probleme. E necesara tinerea mainii pe volan in mare parte, altfel scoate diverse sunete de avertizare, iar Adaptive Cruise Control e pentru mine nemaipomenit. Nu imi vine nici acum sa cred ce fel se schimba stilul de condus si modul in care masina reactioneaza la celalte masini din jur. Masina se conduce foarte bine, foarte lejer si usor de controlat pe modul hibrid. Am folosit si modul GTE, care schimba destul de mult toata configuratia masinii. Se intaresc suspensiile, virajarea e mult mai rigida, iar cele 2 motoare te baga bine in scaun. Pedala de acceleratie are 2 stari, una normala si una "full pressed" in care ii da masinii tot boostul de care are nevoie in situatii limita. Senzatia e extraordinara. Nu mi se pare ca bateria si motorul electric ar pune probleme de greutate masinii, aceasta mergand extraordinar de bine chiar si cu kilogramele extra. Legat de spatiu in portbagaj, acesta e vizibil mai micut fata de suratele sale Golf. Imi intra totusi o valiza mare de 80cm + inca una de 50 perpendiculara pe aceasta. Avantajul e ca pot rabata ca la cele vechi portbagajul. Deci, nu ma pot plange chiar asa mult de 'inghesuiala' din portbagaj. Incarcarea bateriei se face la priza normala, 2 ore si 30 de minute, daca ai unde. Daca nu, modul Hibrid, D mode e cel mai practic si usor de folosit. Daca aveti intrebari, dati-mi de stire. Pe partea de exterior va pot spune ca am infoliat-o cu un Avery Pearl White. Revin cu foto si cu interior si exterior in cateva zile.
    1 point
  15. Mutumesc @Edy_77 & @Doomy pentru aprecieri! Incep a trece in revista operatiunile efectuate, cu alarma Viper cu senzori de geam spart si comanda pe cheia masinii. Alarma a fost montata in reprezentanta din Bacau, ocazie cu care am luat si un suport de numar OEM pentru fata, deoarece cele pe care le cumparasem initial erau prea mari pentru zona din bara pe care se monteaza. Din pacate, nici acesta nu intrat 100% perfect (asta m-a surprins putin) dar orcum se aseaza mult mai bine. Odata cu alarma am “consolidat” capitonajul de la capota, care desi e in conditie buna in rest, pare putin “intrat la apa” si din aceasta cauza marginile atarnau. Problema asta s-a rezolvat prin completarea a 2 cleme lipsa si prin adaugarea unora “custom”. Scuze pentru caliatea ultimei poze. Era lumina puternica. Cam asa se prezinta motorul, dupa un detailing facut personal, fara apa. La scurt timp, am facut si prima revizie, constand in schimbarea filtrelor de ulei, aer, motorina si habitaclu, a busonului de la baia de ulei, toate OEM si a uleiului, cu Castrol Professional 5W30 LL-III.
    1 point
  16. O jumatate de sambata libera - si am demontat usa. Temerile lui Gabi ca ar fi si macaraua dusa din ce-i povesteam, nu s-au adeverit. Au fost doar clemele praf. Ce e interesant e ca de ceva vreme geamul statea doar in o clema - a doua se vedea ca era rupta de ceva vreme. Urgent trebuie sa ma ocup preventiv si de dreapta.
    1 point
  17. Salut, masina arata destul de bine si nu sta rau nici la capitolul dotari (incalzirea in parbriz e foarte folositoare iarna), dar pare ca nu are faruri cu xenon (ceea ce mi se pare un must have la un cc). Pretul este piperat, mai ales ca nu are nici dsg. Daca stii ca distributia a fost schimbata la 148000 km, ar trebui sa intrebi de ce, pentru ca in mod normal se schimba la 210000 km la motorul ala. Poate sa fi fost o problema cu pompa de apa, dar e bine sa te lamuresti.
    1 point
  18. Am gasit problema. Asa cum e normal la grupul Porsche, e o problema de proiectare. Cand se uda discurile de frana, sustemul incepe sa intre in vibratii si scoate un zgomot ca si cum discul de frnaa ar fi ruginit. M-am obisnuit deja cu batjocura Porsche si ca drept dovada, anexes o poza cu martorul de bord aprins la doar 4800km la noua Fabia. Daca are cineva habar ca pe planeta asta, in galaxia asta, sa mai existe vreun fabricant auto atat de prost incat sa se aprinda martorul de bord asa repede, astept poze. Eu nu cred. Acum poate intelegeti de ce Dacia vinde in Europa si subliniez, in Europa, nu in Romania, mai multe unitati Dacia Sandero decat Skoda Fabia. Pentru ca grupul automobilele "germane" sunt 100% fabricate in China si doar un pic asamblate prin Cehia, Germia, .. Bangladesh, etc. Chiar si daca e doar un senzor defect, este inadmisibil sa se strice asa repede. Pentru a evita alte discutii inutile mentionez ca am masina din septembrie 2016, am circulat foarte putin cu ea, nu am umblat decat in Bucuresti in week-end, nu am fortat-o, nu am mers pe serpentine, nu pe camp, nu am accelerat aiurea si am pus benzina doar de la OMV din Eroii Revolutiei.
    1 point
  19. Masinuta a revenit in posesia mea ieri Este din nou perfecta! cu o mica exceptie - o zgarietura in interiorul farului stanga cum ziceam in postarile trecute.. nu au avut timp sa se uite si peste lucrul asta eu eram grabit asa ca saptamana viitoare le mai fac o vizita. Un minus ca masina este mai murdara decat atunci cand am lasat-o In weekend plec pe la munte sa ii fac "rodajul" si sa vedem ce poate pe Transbucegi/Bolboci si ceva poze sper la Podul cu Florile Nou venita la PBN era minunatia asta care spunea Rodica de la vanzari] este in jur de 50k euro
    1 point
  20. In asteptare dupa chiulasa... Nu mai am rabdare sa o vad gata! Astazi am primit o veste la care ma asteptam.. Ax came e cam mort.. Cu ocazia asta, probabil ca voi trece la ax came de SDI. Deschide mai mult supapele fata de cel al masinii, deci mai furam si de acolo cativa caluti. E o cheltuiala in plus, dar ma asteptam la ea. Cateva poze de la vopsit Meanwhile, imi ocup timpul (dupa lucru) lucrand cu niste prieteni la masinile lor.. Una din ele pot sa zic ca e off-topic Este vorba de un Tico, care a primit motor de honda 1.6, putere undeva la 130-140 cp. Mai e de finalizat instalatia la el si il vom porni. Iar al doilea proiect, este vorba de un Golf 4 care a trecut de la 1.6 la 2.8 VR6 24v. A fost multa munca, nervi, mai ales ca am facut totul in fata garajului, fara elevatoare si fite de genu. Dar si satisfactia de la final a meritat Iar cireasa de pe tort, masina unui alt prieten cu care am avut ocazia sa ma plimb zilele astea. Un Golf 2, 2.8 VR6 12V cu Turbo upgrade realizat recent. Putere undeva la 400-450 cp. Pe 1000 de kg +/-.. Speechless masina
    1 point
  21. Poti pune la fel 5w30 50700 sau 5w40
    1 point
  22. deci, abia am venit din munchen. vignetele sunt asa: pt ungaria o cumperi de la orice benzinarie MOL din Romania. pentru Austria o cumperi de la prima benzinarie(SHELL) la intrarea in Austria. E cel mai ieftin asa. Motorina: alimenteaza in asa fel incat sa iti ajunga motorina pana la MELK(Austria). e imediat dupa Viena si motorina e 1,30euro. la noi la nadlac e motorina mai ieftina, 6,15. in Germania este 1,33-1,44motorina. Drumuri bune!
    1 point
  23. Din pacate pentru mine, dar si pentru co-forumisti, povestea mea este un "asa nu"... La inceput a fost ambreiajul.... La un moment dat am inceput sa aud un carait destul de deranjant atunci cand schimbam marsarier. Si in treapta 1 intra destul de greu- in celelalte trepte nu am simtit ca ar intra greu. Pedala de ambreiaj era "moarta" de la jumatate in sus- pe langa faptul ca avea cursa moarta, nici nu revenea singura de fiecare data. Plus ca ambreiajul tinea foarte jos. Clar, trebuia consultat un specialist. Pentru orice problema la masina obisnuiam sa merg la Coso Garaj. Acolo faceam si reviziile. De data asta nu stiu de ce am uitat de ei si am apelat la un cunoscut (mecanic). S-a uitat la masina, a aerisit instalatia hidraulica. Am plecat de la el si totul parea a fi in regula. Nu mai caraia, intra relativ usor in treapta 1. Pedala tot pe jumatate moarta era, dar se comporta de mai multa vreme asa si ma obisnuisem. Mai tarziu, in aceeasi zi (dupa ce a mai stat putin masina) problema a reaparut. Il sun pe tip si imi spune ca in cazul asta trebuie schimbata pompa de ambreiaj (cea de la pedala). N-am fost foarte convins, asa ca am mers la AutoCenter service. Au facut "meseriasii" constatare- pompa de ambreiaj. Bun zic...o sa cumpar pompa. Mai tarziu imi vine o idee. Sun la AutoCenter service si intreb cat ma costa manopera. 300. Mi s-a parut mult, mai ales ca mai tarziu am aflat ca asta era o lucrare de maaxim 2 ore. Pana la urma am luam pompa de ambreiaj de la alt magazin de piese si am mers la alt mecanic sa o schimbe. Se comporta la fel. Cu nervi, am hotarat sa sun la Coso. M-au programat pentru constatare, am fost la ei, au "constatat" (s-au uitat superficial la masina si mi-au zis sa iau legatura cu Florin). Poate o parte din voi stiti ca domnul Florin tine mortis sa aibe clienti fideli si daca Doamne fereste ai fost la altcineva sa schimbi o piesa, ar trebui sa te simti mai imoral decat o sotie adultera. Dupa nenumarate apropouri si mistouri am stabilit de comun acord o zi in care sa se uite la masina. Merg intr-o sambata si schimba din nou pompa de ambreiaj ("sa mergi sa-i explici mecanicului cum se schimba pompa"). Aerisire, pedale, bla bla...aceeasi poveste cu acelasi final: cra-cra in marsarier, pedala bleaga. Se mai uita dumnealui pe acolo si gata...vine solutia: cutia de viteze. Programam in alta zi lucrarea de demontare a cutiei. Pretul pentru "constatare": 150 RON. Intre timp vorbesc cu alt cunoscut (fost mecanic la Open, acum e pe cont propriu) si ii povestesc simptomele masinii. Ma intreaba daca se aude vreun zgomot cand schimb vitezele cu motorul oprit. Nu. Merg la el, face o tura si imi da verdictul: placa presiune si disc. Le comanda, le schimba si de atunci masina merge ca-n prima zi. Concluzia pentru mine: am fost foarte dezamagit de domnul Florin- chiar aveam o parere buna despre el si, rasfoind forumul, vad ca nu sunt singurul (sau eram). Privind in urma la ce s-a intamplat, nu pot trage decat 2 concluzii: ori domnul Florin a vrut sa ma "invete" o lectie: "M-ai inselat, las ca te ard eu si iti pun si prost diagnosticul sa iti iei teapa daca mergi in alta parte" sau pur si simplu nu si-a dat seama de problema. Adica fail. As fi mai dezamagit daca ar fi prima varianta, pentru ca toti suntem predispusi greselii. Asadar, de la faza asta, masina mea nu va mai calca niciodata drumul Miroslavei. Aceeasi poveste si pentru AutoCenter. Imi dau cu parerea superficial, comanda tu piesa, daca nu e asta, ti-om face noi retur, te mai jupim de o manopera...timpul trece, leafa merge. Si ce e mai trist pentru mine e ca am ramas fara un service in care sa ma pot increde. Ultimul mecanic (cel care mi-a schimbat kitul e bun, dar n-as apela de fiecare data la el- considerente personale).
    1 point
  24. am folosit aditiv de motorina la toate masinile pe care le-am am avut (TD, DTI, TDI); nu pot avea incredere in reprezentantii benzinariilor, asa k pun eu (iarna o cantitate mai concentrata, de obicei cum scrie pe flacon iar vara mult mai putin). Ce va pot spune: nu stiu cat de `bine` face la motor dar eu unul nu cred k ii face `rau`; as vrea si sa exemplific: Craciunul trecut, undeva in Ukraina, 4 zile motoarele nepornite, minus 19,20 chiar si 24*C. Eu cu un Tdi din 2001, colegul meu cu un TDci din 2004, ambii cu combustibil de la aceeasi statie Petrom, eu insa cu aditiv; a mea a pornit la a 2 cheie <FFF scurt> iar a colegului la a 5-6 cheie (contact lung). Vreau sa precizez k masina lui nu are vreo prbl mecanik si eu cred k diferenta a fost facuta de cei cativa ml. de aditiv Cu stima
    1 point
  25. si eu am fost pe la ei, acu' vreun an jumate... decupat prelungirea spate si montat ornamente... lucru impecabil, mecanici foarte deschisi, am pus o tona de intrebari tembele si n-am reusit sa-l enervez pe nici unu :( ii recomand, clar.
    1 point
  26. Eu nu stiu ce asteptati voi de la a pune difuzoare/boxe in usile din spate? Ideea este sa se mai distribuie sunetul sa se mai auda si acolo sau calatorind doua persoane in fata si dorind sa vorbeasca si sa asculte in acelasi timp ceva muzica, sa dai balansul mai tare pe spate si sa ai o ambianta placuta. Eu acum chiar par penibil aratandu-va intr-un post mai sus niste difuzoare Blaukpunkt de 120 lei. Vad ca unii ar fi dispusi sa dea si 6-7 sute pe niste difuzoare.....mie personal mi se pare ciudat.....
    -1 points
  27. Din postarile tale vad ca ai varianta 1.2 TSi 90 CP. De curiozitate, ce benzina folosesti de la OMV? Cind am ridicat masina, dealerul a zis ca nu-i problema de care benzina bag ca am motor aspirat. La TSI ar fi "ceva probleme" in sensul ca masina merge si cu carburant de 95 dar la noi 95 e de fapt 92-93. Eu, sa evit discutii fara sens legate de calitatea carburantului, mi-am facut cont / card la MOL si NUMAI de acolo alimentez (Tempo Plus 95). Daca e ceva, macar stiu unde sa merg... Sa inteleg ca uruiala la roti nu are treaba cu acel martor... La mine nu se aude [inca] acel uruit (masina are 4500km). In alta ordine de idei, am avut si eu ceva probleme: la o saptamina de la ridicare si 400 km rulati a trebuit schimbat ambreiajul (pe garantie). Se auzea un mic tupait la schimbarea vitezelor din mic in mare. Din ce citesc pe ici si colo se pare ca motoarele VW nu mai sunt ce-au fost odata...
    -1 points
  28. @EEXCALADE si eu ce tot repet aici ? Nu vezi ca testerul le-a pus invers ? Cilindru 4 Valoare Max Min 1.9336 mg/ciclu 2.7273 mg/ciclu 1.813 mg/ciclu Cilindru 3 Valoare Max Min 0.9772 mg/ciclu 1.6839 mg/ciclu 0.9542 mg/ciclu
    -1 points
  29. Consumul real nu este nici consumul de la pompa. Asta din simplu fapt ca nu stii niciodată cu exactitate cata benzina mai ai in rezervor, iar chiar daca faci plinul, pompa nu se opreste mereu la fix aceeasi cantitate de plin cat ai facut inainte pentru a putea calcula exact diferenta. Pana si pompa se bazează pe niste senzori. Iar consumul calculat de masina se bazează pe niste algoritmi destul de complicati, plus de asta constructorii au facut sute de teste inainte sa ajungă la o formula cat-de-cat aproape de adevăr. Pana si benzina pe care o bagi poate sa modifice consumul deoarece el ia in calcul in formula consumului cantitatea de gaze dupa ardere, sau ceva de genul. E destul de complicat. Eu zic sa nu va mai bateti capul, fiindca nu veti ajunge niciodată la un consum real. Iar cel indicat de masina e destul de ok. Nu va ajuta cu nimic o diferenta de 0,2%, tot banii aia ii dati pe benzina. Singura varianta e sa bagi motorina/benzina si mergi pana se opreste masina. Lucru pe care constructorii l-au facut deja in teste si astfel au ajuns la formula de azi.
    -1 points
  30. ok, am inteles, dar in priza de pe masina, ce efect are, sa decupleze? m-am uitat ieri, am curatat, nu sunt antitalent, dar eu unul nu am vazut ce ar putea decupla ceata, sau cum sa remediez fara sa dau jos priza si toata instalatia electrica pe spate. MS
    -1 points
  31. sau la bidoane de 20 de litri,costa cam 85 de euro,ar veni mai putin de 5 euro pe litru eu am folosit deja un bidon de 20 l,sunt mutumit de ulei avand in vedere ca acum am 2 masini din septembrie mai cumpar un bidon de fuchs la 20 l,voi puteti cumpara la 1l
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!