Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.07.2017 în toate secţiunile

  1. N-are legatura, este undeva o greseala de proiectare care este accentuata de un anumit mod de folosire a motorului si de service-ul lui. Pare, dar este doar o impresie, ca BXE-urile care nu sunt menajate si sunt conduse sportiv rezista mai bine in timp. Cele care sunt exploatate batraneste se pare ca sunt victime mai probabile.
    3 points
  2. @DomaniG Cel mai probabil valva de pe compresor trebuie inlocuita
    2 points
  3. Am revenit din concediu si am terminat cu rodajul . Revin cu detalii de condus dupa 2000 de km. E foarte misto de condus, recunosc. Am facut mai multe drumuri si am condus in mai multe moduri, diferite, dar care per total schimba consumul de la un stil la altul. Modul 1: Condus in modul Electric 30 de km, apoi trecut pe hibrid (B mode - mod de recuperare a energiei) si mers in principal in modul asta, apoi trecut pe Charging Battery, la viteze de 130++ pe autostrada. Cluj-Bucuresti - 6.5l/100 km. Am mers in principal constant, dar cea mai mare greseala a fost B mode ce nu cred ca trebuia tinut asa mult timp cum l-am tinut eu. Modul 2: Bucuresti - Sibiu - condus in mod hibrid in (D mode - driving mode) fara accelerari bruste ,fara depasiri de 110km/h chiar si pe autostrada - consum de 5.1l/100km. Modul 3: Sibiu - Cluj - condus mod hibrid, tot D mode, dar cu accelerari si viteze mai mari, consumul a sarit la 5.7l/100km. Sunt constient ca in timp consumul se va stabiliza mult mai mult. Oricum, mai e loc de a invata sa o conduc asa cum ar trebui. Inca sunt la faza de experimentare. Imi dau seama ca pe termen lung, masina economiseste combustibil in oras, iar in afara sa se comporta ca orice masina pe combustibil. Ce am observat e ca daca merg electric, orice consumator folosesc, papa din autonomie cu 2 pana la 4 km, asa ca trebuie sa fii foarte responsabil cu curentul. Cat e pe hibrid, nu ai de ce sa te stresezi. Am mers pe drum cu ACC si Lane Assist. Lane Assist merge in mare parte pe drumurile noastre europene, fara a provoca mari probleme. E necesara tinerea mainii pe volan in mare parte, altfel scoate diverse sunete de avertizare, iar Adaptive Cruise Control e pentru mine nemaipomenit. Nu imi vine nici acum sa cred ce fel se schimba stilul de condus si modul in care masina reactioneaza la celalte masini din jur. Masina se conduce foarte bine, foarte lejer si usor de controlat pe modul hibrid. Am folosit si modul GTE, care schimba destul de mult toata configuratia masinii. Se intaresc suspensiile, virajarea e mult mai rigida, iar cele 2 motoare te baga bine in scaun. Pedala de acceleratie are 2 stari, una normala si una "full pressed" in care ii da masinii tot boostul de care are nevoie in situatii limita. Senzatia e extraordinara. Nu mi se pare ca bateria si motorul electric ar pune probleme de greutate masinii, aceasta mergand extraordinar de bine chiar si cu kilogramele extra. Legat de spatiu in portbagaj, acesta e vizibil mai micut fata de suratele sale Golf. Imi intra totusi o valiza mare de 80cm + inca una de 50 perpendiculara pe aceasta. Avantajul e ca pot rabata ca la cele vechi portbagajul. Deci, nu ma pot plange chiar asa mult de 'inghesuiala' din portbagaj. Incarcarea bateriei se face la priza normala, 2 ore si 30 de minute, daca ai unde. Daca nu, modul Hibrid, D mode e cel mai practic si usor de folosit. Daca aveti intrebari, dati-mi de stire. Pe partea de exterior va pot spune ca am infoliat-o cu un Avery Pearl White. Revin cu foto si cu interior si exterior in cateva zile.
    2 points
  4. Ieri am implinit 2000km impreuna, drept pentru care am zis ca e momentul sa ma ocup putin si de masina. Asa ca i-am pus folie de protectie pe faruri, proiectoare si, inspirat de colegul @stryder, pe display. Rezultatele sunt multumitoare, mai ales la faruri, un ochi neavizat cred ca nu o observa nici cu capota ridicata. Mentiunea la folia pentru Composition Media putea avea conturul butoanelor o idee mai mici, dar poate sunt eu ultra-pretentios. Si, la final, la pièce de résistance, am reusit sa fac rost de un device cu android pe care am instalat Android Auto si Waze si acum ma bucur de un display de 8 inch cu Waze: Sunt multumit de cum se misca, mai am putin de bibilit la el, dar sunt foarte multumit ca il pot folosi, in comparatie cu Apple Maps. Ma va ajuta mult la drumuri lungi in tara si nu numai.
    2 points
  5. In functie de bugetul tau, tu trebuie sa iti dai seama daca merita sau nu. Unora li se pare absurd sa pui optionale de 10 mii de EUR pe o Octavia, altora nu.
    2 points
  6. LEDul rosu de pe usa e un martor pentru inchiderea centralizata.
    2 points
  7. Update: 85.557 km, adica aprox. 50.000 km de cand este la mine - 5 ani si 3 luni. Masinuta a primit revizie completa cu filtre Mann + ulei Castol Edge Longlife 5w30 Titanium FST + filtrul de polen modelul upgrade cu Carbon activ, filtru anti-fungicide, anti-praf fin, anti-umezeala si anti-poluare, la aproximativ 3.000 km de la cea de anul trecut . In plus, revizie completa la DSG, diferential si Haldex cu ulei VW OE + filtrele corespunzatoare, la fix 10.000 km de la ultima revizie. Inca mergem bine si fara absolut nicio problema .
    2 points
  8. Gata, am inaugurat-o. Se doarme neasteptat de bine - ventilatiile de la usile din fata sunt arhisuficiente - imi pusesem la voletii din spate doua ventilatoare, dar nu a fost nevoie sa le pun in functiune. Cu ocazia asta am identificat diferite chestii de care mai e nevoie pentru functionalitate - gen perdelute, mici spatii de depozitare, buton de incuiere/ descuiere din interior, etc. Dar in mare parte este perfect functionala pentru iesiri "in natura". Continuam
    2 points
  9. Desi am cativa ani vechime pe Forum, abia acum deschid primul thread aici, asa ca, here goes: Masina a fost cumparata in luna Aprilie 2016 (adusa din Germania). E un Tiguan 5N2 Sport & Style. Fabricatie: 07.2013. Motor: 2.0 TDI CFFB (140 CP) (fara fix-ul Dieselgate); Transmisie: cutie manuala, 4Motion; Printre dotarile mai importante as mentiona: Scaune sport cu alcantara si incalzire; Climatronic & Webasto; RCD 510; MFD Color; Tempomat; Volan cu comenzi; PDC (doar in spate); Directie Servotronic; Privacy Glass cu geamuri izolate termic; Jante New Orleans 17" Ca sisteme de asistenta, masina are doar detector de oboseala (care am fost surprins sa constat ca chiar functioneaza), insa lipsa celorlate nu ma deranjeaza prea tare. Unele nu strica, dar pasionatii se descurca si fara… La achizitie, avea aproximativ 178 000 km (confirmati de istoricul din reprezentanta). Printre intrarile din istoric as mentiona urmatorele componente inlocuite (inainte de achizitie). Electromotor; Compresor AC; Ax cardanic; Rulmenti; Amortizoare Deocamdata pun pozele din anuntul de vanzare… Cam asa se prezenta masina la momentul cumpararii. Pentru moment ma opresc aici. Revin cat mai curand cu ce am facut pana in prezent si cu planurile pentru viitor.
    1 point
  10. Multumesc @grp & @zeusiuli! Intr-adevar posesorii de Tiguan sunt o comunitate mai restransa dar cu siguranta in crestere! Becurile de la faruri pe care le avea masina erau destul de obosite, asa ca am montat dupa cum urmeaza: Faza scurta: Philips H7 X-treme Vision+130% Faza lunga & DRL: Osram H15 - Cool Blue Intense Pozitii: Philips W5W Blue Vision Diferenta de luminozitate la faza scurta a fost destul de mare. Sunt foarte multumit de ele. Si celelalte sunt mai puternice, dar, sincer le-am schimbat si pentru ca faceau un contrast inestetic, avand lumina mai galbuie. Tot la acest capitol, ca sa protejez investitia in becuri, am pus folie de protectie Llumar PPF pe faruri si proiectoare.
    1 point
  11. Pretul nu mi se pare deloc mare pentru ce dotari are si ce numar de km. Totusi are pachet R-Line dar nu are logo'ul nici pe aripi si nici in grila ... ma duce cu gandul ca a fost adaugat ulterior de proprietar sau masina a avut o tamponare si a schimbat aripile si grila. Bend assist este o optiune la iluminare si nu are legatura cu Lane sau Front assist. Din cate stiam, sper sa nu ma insel, pe masinile cu parbriz incalzit nu s-a putut pune Lane Assist sau orice alt sistem de genul ce folosea acea camera din spatele oglinzii retrovizoare.
    1 point
  12. Este foarte clar ca masina a fost adusa pt vanzare, verifica tot ce poti verifica si daca esti multumit de ea cu siguranta poti negocia aproape de 1000€ cand pui banii jos.
    1 point
  13. Toate masinile trebuie dotate cu DSG ?
    1 point
  14. Este primul CC la care vad impreuna cele 2 sisteme: Webasto si parbriz incalzit. Mi se pare ciudat ca o masina ce are destul de munte optionale, nu are DSG sau sistemele de siguranta Lane Asssit, Front Asssit (sau poate nu a mentionat el ca le are) Pretul mi se pare mare pentru ce dotari are. E doar parerea mea. Spor la cautari!
    1 point
  15. nu e panica nici cu acela - un pic de rabdare si indemanare.... si se rezolva
    1 point
  16. sau incearca cu alt buton
    1 point
  17. daca cheile tale arata urat , poti sa mergi sa-ti inlocuiasca carcasa/le pentru cheie noua nu trebuie sa mergi neaparat la reprezentanta, se poate face si in alta parte ( anumite magazine de copiat chei )
    1 point
  18. @Andrei1980, acum aflu ca si pe Leonurile "suparate" e la fel, which sucks ; e calcul simplu, vrei range mai mare, ia alta din grup... si totusi scout primeste 55l. Legat de Kessy, fiind "nevoit" sa ii las pe copii sa deschida/inchida masina , am observat ca e nevoie sa fii relativ aproape de usa din fata pentru a merge: ei alearga primii la masina si daca vin din spatele masinii, de exemplu, e nevoie sa ajung in dreptul usii spate si sa fiu pe aceeasi parte cu manerul "incercat" pentru a descuia (am incercat sa stau eu langa usa soferului si ei sa "opereze" pe cealalta parte si nu deschide), iar din fata, e nevoie sa fiu macar langa bara/numar; cheia sta tot timpul in buzunarul pantalonilor. Deci cred totusi ca e destul de safe. @Doc Morelli, spuneai ca ai primit alarma nealeasa , te referi cumva la acel led rosu de pe usa soferului? Il am si eu, dar nu am alarma, cred ca e doar un martor pentru Kessy.
    1 point
  19. Nu am desfacut nici un capac ,rolul lui e sa dea afara gazele si sa opreasca uleiul
    1 point
  20. Am montat si probat capac nou ,oe ,pt motor AUY 2001 ,trece aerul usor in ambele sensuri . BKP la fel ,BMP ,la fel
    1 point
  21. Nu mai exista aceea sigla jos pe portiere ca la modelele mai vechi, iti poti da seama doar dupa rama tweeter-elor care este cromata la Dynaudio, la celelte este numai plastic negru.
    1 point
  22. Nu e nici chiar asa. Plus ca 1.5TSi este in configurator de saptamani bune, fiind mai scump fata de 1.4 cu 450euro insa pe HL. Asta ca la noi se vand rebuturile nu e adevarata. Faptul ca nu exista 1.4TSI 150 si in speta noul 1.5TSI 150cp pe CL e ca sa mai traga importatorul niste bani.
    1 point
  23. Trebuie gasita sursa spanului ,nu o mai porni pana nu o rezolvi
    1 point
  24. 1 point
  25. Pe carcasa filtrului de ulei
    1 point
  26. Trebuie demontata pompa ,daca nu are uzura trebuie curatat bine tot sistemul de alimentare. Nu cred ca poti curata 100% urmaroarele piese : Pompa din rezervor,pompa de medii,regulator presiune rampa,senzor presiune rampa ,regulator debit,senzor temperatura Teoretic cel putin astea trebuiau puse noi si injectoarele desfacute si curatate
    1 point
  27. Mutumesc @Edy_77 & @Doomy pentru aprecieri! Incep a trece in revista operatiunile efectuate, cu alarma Viper cu senzori de geam spart si comanda pe cheia masinii. Alarma a fost montata in reprezentanta din Bacau, ocazie cu care am luat si un suport de numar OEM pentru fata, deoarece cele pe care le cumparasem initial erau prea mari pentru zona din bara pe care se monteaza. Din pacate, nici acesta nu intrat 100% perfect (asta m-a surprins putin) dar orcum se aseaza mult mai bine. Odata cu alarma am “consolidat” capitonajul de la capota, care desi e in conditie buna in rest, pare putin “intrat la apa” si din aceasta cauza marginile atarnau. Problema asta s-a rezolvat prin completarea a 2 cleme lipsa si prin adaugarea unora “custom”. Scuze pentru caliatea ultimei poze. Era lumina puternica. Cam asa se prezinta motorul, dupa un detailing facut personal, fara apa. La scurt timp, am facut si prima revizie, constand in schimbarea filtrelor de ulei, aer, motorina si habitaclu, a busonului de la baia de ulei, toate OEM si a uleiului, cu Castrol Professional 5W30 LL-III.
    1 point
  28. Nu cred ca este aceeasi masina, cea din SUA era cu motor de 2.4L, avea butucul de contact pe coloana de directie si nu avea navigatie. Acestea sunt doar cateva detalii. Dar la cum multe masini sunt facute din 2 bucati sudate intre ele orice este posibil. Acesta este link-ul cu masina din SUA: https://autoforwarder.com/en/detail/642834-kia-sportagel-2012
    1 point
  29. 1 point
  30. Ce marca a fost axa cu came ? La cat e unghiul de sincronizare ?
    1 point
  31. Eu personal nu merg pe drumuri desfundae si va spun ca 90 % din cei care au 4x4 nu il folosesc nici in 5% din nr km facuti . Prefer pozitia inalta la volan kg mai putinie de carat zilnic fara rost sistemul 4x4 cantareste aprox 100 kg am un consum si demaraj mai bun la un 4x2 . Si as lua benzina in loc de dizelul de 2 litri si 150 cp pe care il am acuma pe masina. Un lucru este clar la interior , sisteme multimedia si simpy clever este peste Ateca
    1 point
  32. Multumesc. Daca tot nu ma pasioneaza vopsitul oualelor, astazi am decis sa vopsesc etrierii; cu ocazia asta am descoperit ca nu am arcuri VW Sport ci H&R... mi se parea mie ca este cam joasa pt. arcuri VW.
    1 point
  33. Nu discutam de putere ci de downsizing, care se refera la cilindree. Deci pan' la urma 1.5 >1.4 . si ca tot vorbim de downsizing, vezi ca pe Mazda 6 tocmai ce au pus 2.5 aspirat, iar Megane are varianta 1.6 Sce. lectureaza, ca sa intelegi si de ce: http://www.reuters.com/article/us-autoshow-paris-engines-exclusive-idUSKBN12E11K
    1 point
  34. Scuze Edi dar exagerezi. Eu am 1.74 si am reglat scaunul corect pentru mine si apoi m-am suit in spate. Aveam loc la de 15 cm intre genunchi si scaun. Tu cred ca esti tipul care conduce de pe sezlong.
    1 point
  35. Salutare, Astazi am primit maneta tempomat impreuna cu cablul aferent (produs nou). Am observat ca firul masoara 90.5 cm cu tot cu pini/conectori si mi se pare ca e cam scurt. Ma gandesc sa nu fie pentru auto cu volan pe dreapta. Daca ma poate ajuta cineva care a montat tempomate cu privire la dimensiunea firului, daca e ok asa cum l-am primit. Calculatorul de coloana de pe masina (golf V din 2005 cu CB) are codul 1K0 953 549 F (suporta tempomat) iar maneta primita are codul 1k0 953 513 A. Pot avea surpriza sa nu se "pupe" una cu alta, nefiind o maneta de generatie noua cu G in coada? Multumesc anticipat.
    1 point
  36. @executorn: ai vazut tu fum la mine? ;) @blitz: la mine martorul s-a aprins doar cand programul de regenerare nu a mai putut sa arda singur particulele colectate (din cauza traficului nenorocit, mers 10 zile cu viteza medie de 7kmh....) si a trebuit sa urmez procedura descrisa in cartea masinii(mers constant la peste 2000rpm in vit a 4a, 15 min), bineinteles ca s-a rezolvat :icon_thumright: ,in rest"simt" cand procedura automata e activa(se tureaza un pic mai mult motorul la relanti, tine vreo 3-4 min si bineinteles, scrie si in carte asta, ca sa nu te sperii :lol: ) :rolleyes: @blitz: super informatii, multumim :blink:
    1 point
  37. Aditivii au cateva functii distincte asupra motorinei.(discutam aici numai cazul diesel-urilor) Pentru perioada de iarna exista aditivi care coboara punctul de "inghetare" a motorinei cu un numar de grade astfel incat sa nu geluiasca. Exista aditivi pentru modificarea cifrei cetanice cu una, doua unitati astfel incat motorul porneste mai usor si are un mers mai linistit. Exista aditivi cu proprietati "detergente" pentru curatarea sistemului de injectie Exista aditivi care modifica vascozitatea motorinei pentru un jet de injectie "ideal" - este discutabil fenomenul Motorinele "de la pompele benzinariilor cu pretentii" iarna sunt aditivate "anti geluire" deci daca ai asemenea motorina in rezervor si uiti sa adaugi aditiv suplimentar nu se intamla absolut nimic. Din pacate pe piata romaneasca au patruns multi "aditivi dubiosi" care risca sa distruga in loc sa trateze sistemul de injectie. Cel mai bine este sa folosesti aditivi "de firma", Castrol si Shell cu siguranta, despre restul nu vreau sa vorbesc in necunostiinta de cauza. Cat despre aditivii "romanesti" unde poti sa mai adaugi lichid de frana si ulei pt motoarele in 2 T nu au decat efecte negative sau in cel mai fericit caz nu afecteaza motoarele (vorbesc despre TDI-uri unde presiunea de injectie este de minim 1350 de bari fata de DI-urile vechi unde 650 bari era o presiunea mare de injectie)
    1 point
  38. Pe bune ? Atunci ma intreb de ce oare mai ofera o masina posibilitatea de contorizare consum si alti parametrii cand acestia nu sunt "mai aproape de real" ...
    0 points
  39. mea culpa daca te-am jignit si imi cer scuze...le faza cu stiutul nu m-am referit la tine(chiar credeam ca stii din moment ce i-ai raspuns userului cristip),era o remarca asa in general pe care o stiu din proprie experienta...cind am vazut prima data un continut de eeprom de bord sau o harta de avans, am zis ca nu voi intelege niciodata...dar vorba din popor:"mai bine sa te trezesti mai tirziu, decit niciodata"...inca odata scuze...cred ca-s off-topic...
    -1 points
  40. Salut. M-ar interesa sa schimb afisorul Minidot in unul Maxidot, am o Jetta 2006 diesel 1.9 Confortline, maneta stergatoarelor are butoane pt computer. Am gasit ceasuri cu afisor mare numai ca e de benzina si turometrul e de 8000 nu de 6000 ca la diesel. Am inteles ca se poate schimba folia de la turometru, asta nu ar fi o problema, ma intereseaza compatibilitatea la ceasurile de benzina la masine diesel. Trebuesca facute ceva adaptari cu Vag-com-ul? Km sunt stocati in memoria ceasurilor, trebuie modificati si ei? Multumesc mult. Scuze daca am postat dublu, dar nu am gasit acest subiect dezvoltat.
    -1 points
  41. Nu inteleg intrebarea....sau tu crezi ca consumul afisat e cel real, asa-zisul "consum la pompa"? Pana acum nu am avut nicio masina al carei afisaj de consum care sa se apropie suficient de mult de consumul real. Cred ca pe G7 e destul de aproape, la mine cel putin afisajul e cam 0.3 litri la suta mai putin decat consumul real. La Passatul B7 pe care l.am avut inainte era cam 0.5 litri. Pana la urma e vorba de o calibrare... Daca te intereseaza, uite aici codarea, se modifica in pasi de 1% afisajul consumului (sorry, e in germana): https://www.stemei.de/pages/coding/vw-golf-7/verbrauchsanzeige-anpassen.php
    -1 points
  42. Consumul real nu este nici consumul de la pompa. Asta din simplu fapt ca nu stii niciodată cu exactitate cata benzina mai ai in rezervor, iar chiar daca faci plinul, pompa nu se opreste mereu la fix aceeasi cantitate de plin cat ai facut inainte pentru a putea calcula exact diferenta. Pana si pompa se bazează pe niste senzori. Iar consumul calculat de masina se bazează pe niste algoritmi destul de complicati, plus de asta constructorii au facut sute de teste inainte sa ajungă la o formula cat-de-cat aproape de adevăr. Pana si benzina pe care o bagi poate sa modifice consumul deoarece el ia in calcul in formula consumului cantitatea de gaze dupa ardere, sau ceva de genul. E destul de complicat. Eu zic sa nu va mai bateti capul, fiindca nu veti ajunge niciodată la un consum real. Iar cel indicat de masina e destul de ok. Nu va ajuta cu nimic o diferenta de 0,2%, tot banii aia ii dati pe benzina. Singura varianta e sa bagi motorina/benzina si mergi pana se opreste masina. Lucru pe care constructorii l-au facut deja in teste si astfel au ajuns la formula de azi.
    -1 points
  43. Salut. Nu am gasit topic, asa ca am sa deschid eu unul. Daca totusi s-a discutat deja, imi cer scuze si rog un moderator sa mute postul. Si-a montat cineva asa ceva? Am vazut ca se poate, dar nu stiu sigur ce presupune si daca functioneaza totul bine. din pacate filmuletul e in rusa ....
    -1 points
  44. Drl este separat, si faza scurta si faza lunga sunt tot separate, ambele au soclu H7.
    -2 points
  45. Drl are soclu P21W
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!