Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.07.2017 în toate secţiunile
-
In caz ca un utilizator este interesat sa dea la buy-back ceva pentru masina aceasta vanduta de dealerul VW Tess Brasov, sa se mai gandeasca https://www.autovit.ro/anunt/kia-sportage-ID7GmgPx.html Este o dauna totala din SUA, km declarati sunt de fapt mile si a aratat cam asa5 points
-
Ionut, toti mecanicii pe care ii cunosc mi-au zis ca la octaviile noastre nu exista asa ceva... Andrei, problema e din ungere, dar nu ca nu am face noi ce trebuie ci bag mina in foc ca e subdimensionata ungerea la motoarele astea, la subdimensionarea suprafetelor cuzinetilor nici nu vreau sa ma gindesc. Consider ca asta este buba la BXE.3 points
-
Am montat si probat capac nou ,oe ,pt motor AUY 2001 ,trece aerul usor in ambele sensuri . BKP la fel ,BMP ,la fel2 points
-
2 points
-
Gata, am inaugurat-o. Se doarme neasteptat de bine - ventilatiile de la usile din fata sunt arhisuficiente - imi pusesem la voletii din spate doua ventilatoare, dar nu a fost nevoie sa le pun in functiune. Cu ocazia asta am identificat diferite chestii de care mai e nevoie pentru functionalitate - gen perdelute, mici spatii de depozitare, buton de incuiere/ descuiere din interior, etc. Dar in mare parte este perfect functionala pentru iesiri "in natura". Continuam2 points
-
2 points
-
R1,R2,R3 .....imi aduc aminte de anii '90 . In ziua de azi nu merita astfel de rectificari2 points
-
Stiu ca este putin ulei,dar nu vreau sa improaste cu ulei pe la egr,cum am vazut pe la altii.La mine nu da strop pe la egr,foarte putin la imbinarea cu furtunul de la admisie turbo. andrusel Nu este chin,trebuie sa ai răbdare și sa desfaci ușor pe toată suprafața. Dacă te grăbești și tragi tare poate sa plesnească, este casant.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca nu ai kessy trebuie sa descui portbagajul folosing telecomanda inainte sa il poti deschide. Cand ai kessy e suficient sa deschizi direct portbagajul si se descuie doar el daca masina in incuiata.1 point
-
de ce sa schimbi pompa la 30k? ai probleme cu ea? daca nu, eu zic sa ceri o verificare, poate nu e cazul sa fie schimbata1 point
-
Nu cred ca este aceeasi masina, cea din SUA era cu motor de 2.4L, avea butucul de contact pe coloana de directie si nu avea navigatie. Acestea sunt doar cateva detalii. Dar la cum multe masini sunt facute din 2 bucati sudate intre ele orice este posibil. Acesta este link-ul cu masina din SUA: https://autoforwarder.com/en/detail/642834-kia-sportagel-20121 point
-
1 point
-
In BS 011 o sa vezi tot asa cum abia creste. Ar fi buna o pompa de vacuum sau o seringa mai mare + un furtun bun. dupaia verifici celelalte furtunuri, pe rand. Vezi ca si eu am avut o data problema asta si la mine era iesit un furtun de pe supapa unisens. (o posibilitate din mai multe). Cu pompa de vacuum vezi si cat vacuum face pompa tandem (daca mai face), vezi si cat vacuum ajunge la actuator (poate o electrovalva pierde vacuum?).1 point
-
Negative deviation - lipsa vacuum. Verifica actuatorul turbo (sa nu fie capsula sparta), furtunuri imbatranite si fisurate, stutul de la pompa tandem, supapa unisens si ultima data electrovalvele. Undeva, pierzi vacuum. Se si vede in log, pe grupul 011 la Actual Intake ca foarte greu ajunge la presiunea ceruta de ECU.1 point
-
Treaba cu masca de plastic e cumva normala. Datorita diferentelor mari de temperatura pe care le suporta apar contractii si dilatari. Nu stiu daca inlocuiesti masca se va rezolva in totalitate problema. In locul tau, as da masca jos si as incerca sa pun un material gen burete care sa preia bilatarile. ...ceva de genu.1 point
-
O3 FL 2.0TDI 150CP, ~2000km in bord: Bucuresti-Neptun, 3 adulti, 2 copii, portbagaj plin, AC on (22°), vant, tempomat setat pe 130 km/h (+5%), cateva depasiri linistite, pauza de mancare pe A2, poza dupa despachetare: Neptun-Bucuresti, 3 adulti, 2 copii, portbagaj plin, AC on (22°), tempomat setat pe 130 km/h (+5%), cateva depasiri linistite, pauza de mancare pe A2, poza dupa despachetare:1 point
-
Pentru greieri trebuie sa cumperi banda textila de la tesa, sa scoti trim-urile si sa le lipesti banda pe spate, cat poti tu de multa si in locurile unde ar face contact. Am trecut si eu prin asta la inceputul verii cand au inceput caldurile mari dar s-au rezolvat foarte repede. Acum e liniste completa :).1 point
-
Pai problema nu e de la calitatea uleiului. Ulei mai putin, poate orificii mai mici, debit mai mic la pompa, deci ungere mai proasta. Posibil, zic si eu.1 point
-
1 point
-
vezi SC15 de 7.5A SC este panoul cu sigurante, de pe partea stanga bord1 point
-
amandoua sunt prinse in aceelasi suport. V71 este cel dinspre motor V113 este cel care il vezi in poza - primul1 point
-
Te-ai jucat pe la codari ? Sigur are PTC ? La passat releele sunt sub baterie1 point
-
1 point
-
Dupa ce scoti actuatorul ii scoti parghia de actionare, nu inainte, la montare, clipsezi pargia si apoi montezi servomotorasul.1 point
-
Cu , scuzele , de rigoare , multumita celor scrise de moderatori, si nu numai , am gasit fire intrerupte in podea (se pare ca e boala acestor passaturi ) , totul functioneaza , mai putin dreapta spate , pt. a afla ce telecomanda e compatibila voi reveni cu info , in general recomand , celor , care doresc asi rezolva problemele la :confort: sa citeasca tot ce e pe aici , apoi sa se apuce de treaba , informatiile sunt la subiect si ajuta foarte mult . Multumesc , revin cu informatiile cerute .1 point
-
ba da ,exista si cuzineti mai grosi...0,25-0.5mm...GLYCO sau KOLBENSCHMIDT1 point
-
Mergi la reprezentanta ,e cu cantec inlocuirea acelui simering ,trebuie un dipozitiv special1 point
-
Pentru ce spray la culoarea? Cumpara un set de retus la culoarea din reprezentanta. 40-50 de lei, il am de 6 ani si nu s-a uscat.1 point
-
Am primit, in sfarsit, si covorasele all weather originale. Se potrivesc perfect, imi place ca sunt un fel de tavite care tin, teoretic, mai bine mizeria (vedem la toamna/iarna) Urc si 2 poze cu animalu` dupa spalare si una cu un consum pe ultimul drum lung facut in weekend. Urmeaza folia pe faruri/proiectoare si ma opresc aici cu "upgrade-urile" Azi am primit si CIV, urmeaza sa o inscriu saptamana asta/viitoare. Am iesit si din rodaj, sunt undeva la 1800 km, totul perfect pana acum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
in cele mai multe cazuri, la acest model - electrovalva defecta - tot cu testerul sa verifica, dar trebuie sa se priceapa cat de cat, cel mare il butoneaza..... in blocurile de masura, puteti verifica1 point
-
Incearca la Express Diesel. E un baiat talentat acolo, poate da de cap problemei.1 point
-
1 point
-
Vezi sa nu fie capacul infundat ,verifica daca poti sufla/trage aer din capac ,cu busonul scos1 point
-
@Mihai3004 Legislatia la noi nu se respecta caz concret la mine: in decembrie am facut revizia la VW in Timisoara. Toate piesele au fost luate de la ei, pana la filtrul pe aer. Acesta il schimbasem oricum cu vreo 20k inainte insa mai aveam unul original cumparat si le-am zis urmatorul lucru: am filtrul in portbagaj, voi puneti-va manopera. La care raspunsul: politica firmei noastre nu ne permite sa acceptam piesele clientului. Am incercat mai departe insa pana la urma cand am vazut ca nu vrea am zis ok. Si cand am ajuns acasa l-am schimbat eu in 10 min In fine... ca sa inchei, nu toate service-urile acepta piesele de la client, asta desi pana si de la Skoda exista o informare ca daca sunt originale poti sa vi cu ele.1 point
-
E...ca la diesel ?. Nu ca ma laud, dar eu asa conduc toate masinile, chiar si fara turbina. Pe cele de la Hertz sau Europecar le mai abuzez f rar conștient, caci altfel bunele practici fac parte din stilul meu de condus, instinctiv. Dar vad in jur cum 80% din soferi nu respecta nici o buna practica. Apoi cineva le va cumpara mașinile de ocazie, sau se vor plange ca nu sunt bune...and so on.1 point
-
In primul rand la o masina cu turbina face rau la turbina daca turezi motorul cu uleiul rece care inca nu are toate calitatile de ungere activate, un ulei de motor functioneaza cel mai bine peste 70 grade C, si de aici vin sfaturile celor care repara turbine: la rece nu turati pana ce motorul nu este incalzit ( dupa viteze mari sa nu opriti dintr-o data motorul - bine acolo cauza este alta) . Sfatul meu: la rece dimineata porneste motorul..lasa-l asa circa un minut sau pana ce cureti masina de gheata/zapada, porneste cu ea si mergi normal fara a depasi 2500 max 3000 rpm si fara acceleratii bruste sau cu pedala la podea. Astfel motorul si turbina o sa iti reziste mult si bine. Iar o turbina la un TSI costa de te ingrozesti!!! Dupa ce a trecut apa de 90 si uleiul de 75-80 de grade C, poti sa-i dai bice, stie foarte bine grupul VW de ce a introdus pe CB aceste date! Numai bine1 point
-
dar de unde ideile astea sa turezi pe loc pana vine caldura?Rolul masinii e sa mearga din A in B nu sa produca, caldura. Normal ca e rau, nu pentru asta a fost construita.1 point
-
Fiindca am masina cam de 2 luni, am citit manualul masinii recent si mi-a ramas in minte o chestie care e raspunsul la intrebarea de mai sus. Am gasit-o si in manualul tip pdf si fac copy-paste din capitolul Pornirea şi oprirea motorului: "Indicaţie Nu lăsaţi motorul să se încălzească în staţionare. Dacă este posibil, plecaţi de pe loc imediat după pornirea motorului. Motorul atinge astfel mai repede tem- peratura sa de regim."1 point
-
@gtd....sunt prfect constient ca nu a pus skoda coada la pruna in "vaselinistica", insa pentru prima operatiune de acest tip am considerat cheltuiala ca taxa de scolarizare, de acum incolo stiu ce am de facut1 point
-
Asta cu " asa fac toate " este prostia nr 1 la toate atelierele de reprezentanta din Romania indiferent de marca . La mine nu vibreaza nimica masina are 32000 de mii de km si 2 ani . Deci NU TOATE FAC ASA ! Lipsa de interes si totala incompetenta a acestor service duc la astfel de raspunsuri .1 point
-
fiind model nou vei avea surpriza ca nu se gaseste decat pe original, si destul de scump. Cred ca totusi ar trebui facuta o sesizare pe garantie, e un alt reper de calitate indoielnica si poate se schimba si la altii.......1 point
-
Asta cu adaptatul după pantof mi se pare cea mai mare vrăjeala daca vine din partea VAG. Sper doar ca astea sunt zvonuri si discuții de forumiști.Nu se adaptează la nici un stil si nu învață nimic in afara de ce a fost ea Învățată sa facă din fabrica( din Soft). Punct.1 point
-
Uite ce zice Ross-Tech: 16785/P0401/001025 Contents 1 16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected 1.1 Possible Symptoms 1.2 Possible Causes 1.3 Possible Solutions 1.4 Special Notes 16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected Possible Symptoms Malfunction Indicator Light (MIL) ON Reduced Exhaust Gas Recirculation (EGR) Reduced Power Output/Engine running rough Increased Emissions Possible Causes Exhaust Gas Recirculation (EGR) Flow restricted/clogged Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve stuck closed/leaking/faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) System faulty Possible Solutions Check/Clean Exhaust Gas Recirculation (EGR) System Check/Replace Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Check Wiring and/or Connector(s) from/to Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve Special Notes When this fault is stored in a 2009-2012 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA, CJAA, CKRA) VW Jetta/Golf (1K/AJ) or the NMS Passat (A3) chassis: Please see: TSB 26-13-03 | TPI# 2031583/3 (formerly know as 26-12-08 | TPI# 2031583). When the Exhaust Pressure Flap Control Module (J883) is faulty, the engine controller may have any of the following DTCs: P047F/001151 - Exhaust Pressure Control Valve: Stuck Open P0477 - Exhaust Pressure Control Valve "A" Low P048A/001162 - Exhaust Pressure Control Valve 1: Stuck Closed P048B - Exhaust Pressure Control Valve "A" Position Sensor/Switch Circuit P048C - Exhaust Pressure Control Valve "A" Position Sensor/Switch Circuit Range/Performance 16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected Some TDI-CR engines have a filter for the EGR that can become restricted and cause a "Insufficient Flow" code. When this fault is stored in a 2009-2014 NAR market 2.0L CR TDI (CBEA or CJAA ) VW Jetta/Golf (1K/AJ) Please See TSB 01 14 11 | TPI# 2034898 May also have fault code stored in ECM 18895/P2463/009315 - Diesel Particle Filter: Excessive Soot Accumulation Restrictions in the EGR Filter may occur after a regeneration, if the soot loads where high before the regeneration. Category: Fault Codes Categories Main Page Diagnostic Procedures Common Procedures Fault Codes Retrofitting Immobilizer Meta Log in1 point
-
Inainte de a strica un lucru bun, fa o diagnoza si vezi de unde este problema.1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00