Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.07.2017 în toate secţiunile

  1. Salutare, In weekend am facut un drum mai lung, aprox 870 km, in care am cuprins si transalpina si transfagarasan. consumul mediu a fost de 8.4 %. In principiu masina s-a comportat bine, cu urmatoarele mentiuni: 1.Am impresia ca atunci cand se incinge la drum lung, cutia nu mai este la fel de smooth precum este atunci cand parcurgi drumuri mai scurte. Retrogradarea din 3 in 2 este mai dubioasa si cateodata la acceleratii mai agresive are si trepidatie cand schimbi in mod manual/padele. Posibil sa fie acel mecatronic din generatia care mai face unele figuri cand se incalzeste. Nu sare trepte,nu greseste trepte, doar unele poticniri si schimbari mai violente. Daca aveti ceva idei sunt binevenite. 2. Dupa ce parcurg un drum denivelat, masina incepe usor usor sa fie mai zgomotoasa la suspensie, cred ca incepe sa bata ceva pe dreapta( ca un fel de bieleta). Dupa ce se raceste, masina nu mai prezinta acele zgomote( exemplu astazi, cand am plecat la birou dimineata, nu mai troncanea nimic). Cand incepe sa bata, preponderent face atunci cand roata pica intr-o gaura si revine inapoi sus( imediat te duce gandul la flansa) insa sunetul este destul de metalic precum la bieleta). Merg pe ideea ca atunci cand mergi pe un drum denivelat,bieleta antiruliu lucreaza din greu, se incinge bucsa si cauciucul devine mai maleabil si atunci incepe sa bata. Alta explicatie nu am. In rest, am pus filmuletul din postul anterior, pe youtube pentru o vizualizare mai usoara.
    3 points
  2. @mednick pt pct. 2. La al meu B7 functioneaza noaptea, dar trebuie sa tragi de maneta de faza lunga ca si cum ai da un flash. Dupa care la deschiderea usii se vor aprinde farurile si se vor stinge la perioada selectata de tine dupa inchiderea usilor din cheie.
    2 points
  3. Acum sunt 2 in familie. Una are aproape 1.000 km, cealalta in jur de 400 km. Consum la prima 4.2%, a doua are 4.6%.
    2 points
  4. Somewhere in Maramures!
    2 points
  5. R1,R2,R3 .....imi aduc aminte de anii '90 . In ziua de azi nu merita astfel de rectificari
    1 point
  6. @andreico, nu orice anunt este dubios. Acceseaza acest link si fa-ti o idee despre masini cu istoric http://vtp.volkswagen.de/vwdeb/i/s|9,BQ|92,D|112,BQVU|1041,100000|1070,2012|1090,110/l|10,1,INITIAL_PRICE_SALE,U/controller.do#/s|9,BQ|92,D|112,BQVU|1041,100000|1070,2012|1090,110 poti bifa si alte filtre odata ce accesezi link-ul, spre ex. doar vehicule Das Welt Auto Succes.
    1 point
  7. din cate tin minte, eu mi-am setat CL automat si nu manual din vcds (varianta cu flash inainte de-a pleca din masina e CL manual). dar acum vreo 3 ani si nu mai stiu exact cum se numea optiunea... dar daca cotrobai pe-acolo sigur o gasesti punctul 3 se manifesta si la mine, dar doar pe drumuri din alea de griblura sau cum se numeste mizeria aia de zornaie tot prin masina... dar ii mai dau cate o bucata si se mai aseaza masca aia ( doar partea dintre scrumiera si navigatie zornaie la mine)
    1 point
  8. @mednick 1) Spalarea farurilor se face pe aceeasi maneta cu spalarea parbrizului, tragand de ea spre tine. In mod normal functioneaza doar cand e xenonul aprins. Daca esti pe auto si e zi afara (doar led-uri aprinse), nu le va spala. In schimb, tot pe auto, dar seara/noaptea, cu xenon aprins, sau si ziua, dar, de asemenea cu xenon aprins, face spalarea. E acelasi rezervor cu lichid. 2) Aici nu stiu ce sa zic. In mod normal ar trebui sa functioneze atat coming home cat si leaving home (bineinteles, noaptea). La al meu B7 2012 merg ambele functii. 3) Momentan (si sper nici sa nu apara) nu am greieri in bord. O zi buna!
    1 point
  9. @bob7 Cele cu + sunt problema
    1 point
  10. Asta este o veste foarte buna, inseamna ca o sa il instalez plug and play. Cum este calitatea sunetului fata de rcd 500 ?
    1 point
  11. 1 point
  12. Da greseala mea, ala e calculatorul de coloana, am incurcat pozele. Can-ul meu este 1K0 907 530 L
    1 point
  13. Ala nu e can..
    1 point
  14. Am spalat la Lukoil Jiului, au program non stop la spalatorie/aspirator. Salut, azi dupa tura de munte, am zis ca mai am nevoie de niste miscare, tocmai ce am terminat de spalat agregatul, a durat 2 ore, doar exterior, pt interior am alocat 5 minute, aspirat presuri si sters bordul cu un servetel. Operatiunile au fost: - prespalare cu inalta presiune - spuma activa -prespalare cu inalta presiune - galeata cu sampon auto pro X cu grit guard si manusa microfibra- -limpezire- decontaminare cu solutie de indepartare rasina+ bitum pe la praguri si aripi/jante -limpezire -stergere cu lavete microfibra- -aplicare ceara turtlewax verde- buffering misto cu bratele pana nu le mai simti- -sters surplusul cu o laveta curata- pana capata luciu - sters anvelopele cu solutie de inegrire de la procar- -sters bandourile de plastic negru cu solutie de la kent- -sters geamurile si oglinzile -sters jante - - alte nimicuri- Mi-a prins bine miscarea. A iesit cam asa, nu sunt multumit in totalitate, pt ca imi lipseste un spatiu unde sa nu astepte altii dupa mine- am spalat-o la selfwash lukoil- program non stop-
    1 point
  15. Salutare! E prima oara cand parchez langa un mk7 similar la exterior (R-line, 18" etc.) si trebuie sa recunosc ca e tot prima oara cand realizez cat de bine se vede diferenta dintre generatii. Dar asta, doar fata de un mk7 dotat cum trebuie. Felicitari! Ai o masina foarte frumoasa si "appealing" pentru ochii antrenati. As renunta la "TSI" de pe haion in locul tau, dar e alegerea ta. Cat mai multi km plini de zambete! LE: PQ35 mi se pare o gluma acum cu -30mm si 18"; MQB arata cum ar trebui .
    1 point
  16. Niste poza cu masinuta, n-am apucat sa o duc si la o spalatorie, probabil abia maine dimineata inainte sa plec
    1 point
  17. Salut, va propun un traseu de o zi cu plecare din Bucuresti. Am mai fost pe aici insa nu am explorat asa de mult. Bucuresti-Ploiesti- Valea Doftanei-Traisteni cu intoarcere pe la Secaria- Comarnic-DN1, peisajele sunt wow, si am cules si niste ciuperci, un hobby de-al meu.Ca distanta fata de Buc este cam la 1 ora jumate, eu unul nu servesc Valea Prahovei, iar de Cheia m-am cam saturat, voiam sa merg la Zarnesti insa e spart rau drumul, e o alternativa buna. Eu am reusit sa trec fara nici o paguba/groapa luata la mers normal si atent, drumul nu este perfect, insa este practicabil= asfalt pe toata portiunea. Link cu traseul <<<click aici>>> O poza mai nostalgica, cu actuala vs fosta, in acelasi loc:
    1 point
  18. Am vrut sa dau comandade un GTI FL, la vreo 37k pret de lista. Discount 13%. Daaaaar ca intotdeauna exista un dar...am avut o experienta saptamana asta, cand am dat mail pentru programare la revizia de 105k la Scirocco, am fost sunat de o doamna de la PBN care a urlat la mine 10 minute, ca de ce am dat 2 mailuri si nu doar unul. Plus ca am solicitat un deviz estimativ, mi s-a spus ca nu poate sa imi dea ca nu stie cum am mers eu cu masina. Asa ca ieri am vandut Scirocco-ul, unei persoane care era extrem de incantata ca isi face un vis de a avea un coupe, iar saptamana viitoare ma duc sa dau banii pe noua masina, BMW 320d Xdrive, acum sa vad daca gasesc una cu Pachet M sau ramane Luxury. Eram destul de convins pe Gti dar nu vreau sa mai am de-a face cu service-urile PORSCHE. Mihai, Alfa am scos-o din calcul, pentru ca s-ar devaloriza foarte mult in comparatie cu celelalte. Sunt fan masini italiene, am o Lancia Delta luata de noua acum 5 ani, cu 23k, dupa ce am negociat la pentru fiecare euro si pentru care acum nu as lua 6500 de euro, cu toate ca are doar 50k km. excuse typos ca am scris pe Ipad
    1 point
  19. Te trimite sa verifici eroarea de pe Steering Wheel
    1 point
  20. Tremurarul la relanti la BKD e o defectiune NU o normalitate
    1 point
  21. Verifica daca distributia e pusa bine / verifica mufa si cablaj senzor/ inlocuieste senzor
    1 point
  22. 2 cedeaza " la toti"...daca nu ma insel acum ceva timp era ceva pictat pe jos chiar inainte de a se intersecta cu 1 ....ori era banda neintrerupta ori stop....nu mai retin
    1 point
  23. Paul ...cu asta ma ocup . Iti pun cp4 si iti scot consum de 0.6 ,daca nu reusesc iti platesc cat vrei si ma apuc de agricultura . Consum de 0.8 reprezinta o problema ,nu o normalitare. La alte masini cu acelasi cod de motor ai sa gasesti 0.5-0.6 cu pompa cp4 de fabrica . Colegii la care am montat cp3 poate sa confirme sau sa infirme diferenta de consum la relanti (motor cald ,fara consumatori)
    1 point
  24. Salutare si bine ai venit ! Daca tot vb de masina noua cred ca cel mai safe e sa iti faci casco. Ar fi pacat sa renunti la optionale de frica hotilor.
    1 point
  25. Am o singura poza de la interior. Transmisia e dsg.
    1 point
  26. Atentie cand iti comanzi placutele sa aiba butonii aia iesiti inafara, altfel o sa-ti stea placutele mai mult timp pe discuri la franare. Eu nu am stiut si se pare ca nici cei care mi-au comandat piesele la service autorizat nu au stiut treaba asta.
    1 point
  27. Singura problema intalnita la noi : anul trecut la revizie pierdeam ulei foarte putin 100ml la 6 luni , in septembrie la revizia PBN i-am rugat sa se uite . Dupa o scurta verificare nu si-au dat seama pe unde este pierderea recomandat o verificare mai amanuntita . Au facut schimbul de ulei + filtre . Din septembrie pana astazi 7 luni am pierdut 3 linii CB. Cand am schimbat placutele frana spate la carstunning i-am rugat pe baieti sa se uite putin . Problema a fost identificata imediat . Trebuie schimbat busonul la ulei pierdem sange pe acolo Nimic de facut momentan decat la revizie in septembrie . Dezavantaj : balta ulei pe locul de parcare .
    1 point
  28. ERAU TACHETI , ORICUM MASINA AM VANDUTO PT CA AVEAM NEVOIE DE MAI MULT SPATIU SI AM ACHIZITIONAT UN PASSAT DIN 2002 . .MERSI !
    0 points
  29. @The_Ego: De acord cu tine. Totusi, franele au fost verificate pe stand ITP si au iesit perfect, iar uzura lor e foarte mica. Cel putin mie mi se pare ca momentan tin pe strada, nu am avut probleme cu ele sa se incinga sau sa simt ca nu mai apuc sa opresc, mereu mai aveam o gramada de pedala ramasa si niciodata nu a intrat ABS-ul, nici macar pe denivelari. Poate altii merg mai agresiv decat mine pe strada, nu stiu ce sa zic, nu am 18 ani sa ignor riscurile. Eu nu fac liniute, nu ma pasioneaza, nu ajung la viteze astronomice niciodata, ca sa am nevoie de frane mult mai mari. Totusi, cand o sa simt nevoia, o sa iau niste placute mai bune de strada si o sa schimb lichidul, desi nu e foarte vechi. Oricum, ca idee, conduc de 11 ani, nu sunt la primul contact cu o masina puternica, am mers si pe 2 roti in trecut, stiu ce inseamna mers tare, stiu ce inseamna frane ok iar momentan pentru stilul meu de mers pe strada nu sunt probleme. @volvol: Cum sa nu faca treaba LSD pe strada? E atata lume care lauda LSD, mai ales pe ud, pe asfalt rece, pe curbe. Eu cand trebuie sa plec de pe loc la stanga sau dreapta intr-o intersectie un pic mai rapid, deseori intra ESP, fara sa merg agresiv, e greu sa modulezi gazul pe K04 pentru ca esti off-boost cand pleci si imediat intri tare in boost si tarneste, ai si rotile bracate si urla esp, mai ales ca am SMF. Pe curbe am noroc ca e progresiva subvirarea, chiar m-a suprins ca e timp sa corectezi usor cand da sa se duca in bot, dar asta doar daca o provoci urat cu a 2-a. Sincer nu stiu ce as mai putea sa fac masinii ca sa pastrez confortul actual, dar sunt deschis la propuneri. Clar toata viata invatam, dar limitele ei le-am descoperit deja in mare parte, raportat la stilul meu de mers pe strada. Eu mi-as dori RWD sau 4x4 permanent, dar acolo vorbim de alte costuri. A3-ul l-am luat ca sa am masina acceptabila de daily, ca daca ar fi sa aleg doar de placere as alege o Honda S2000 sau un MX5 cu supercharger/turbo. @mihai.onu94: Prefer sa nu ma bag la modificari asa mari, unde pot sa apara complicatii, implica piese sh, calculatoare, electronica si multa manopera. Costurile unei lucrari de calitate ar bate la fund costul unui LSD, plus greutatea crescuta vreo 120kg daca nu ma insel, plus consumul crescut cu 1-2L. Decat sa incep sa ingrop bani in ea si sa risc sa iasa prost, prefer sa tin asa si peste cativa ani sa fac upgrade ca la sfarsitul zilei tot un A3 va fi. Quattro pe aceasta platforma nu e ceva wow, se foloseste blocant si pe A4 B7 quattro, care e permanent. Blocantul si LSD sunt chestii diferite, chiar daca partial au acelasi efect asupra masinii, adica sa traga mai tare in treptele inferioare, A3 la baza e totusi FWD si quattro e doar reactiv. Oricum, LSD-ul era doar o idee, nu ceva strict necesar. O sa ma plimb ceva prin tara cu masina si cred ca o sa merg cu benzina de 95 cu setari 6 2 9, asa ca problema e ca si rezolvata in mare, nu mai sunt coplesite PS4 in aceste conditii, masina merge mai putin stresata si o sa pot folosi acceleratia la podea cu a 2-a la iesirea din viraje ceva mai des.
    0 points
  30. Din pacate, Octavia 16 acolo se pare ca ai atins tu cauciucul in ceva, laterala cauciucului pare razuita intr-o bordura, ceva ascutit. Nu cred ca obtii la garantie nimic. Incearca, dar nu prea cred.
    -1 points
  31. Astăzi, am schimbat placuțele și am înlocuit lichidiul de frână. Totul în regie proprie. Durata, 4 ore. S-a lucrat minuțios, fiecare operațiune a fost -double checked- Plăcuțe față OEM erau ATE iar pastilele măsurau 3-4 mm, puntea spate erau TRW și măsurau, toate, 3 mm. Dacă le mai țineam treceam de 150.000 km. Ghinezbuc, scria pe mine. Lichid de frână am folosit ATE. Necesarul a fost în jur de 700 ml. Probabil intra mai puțin dar am insistat eu și am tras de pe conducte și după ce lichidul a devenit incolor. Lichidul vechi avea nuanța de galben sunset. La proba de drum, frânele răspundeau ca înainte. După cei 200 de km, prescriși pentru rodaj, probabil că va frâna mai ferm.
    -1 points
  32. Bag si eu un consum record (pentru mine) fiindca a fost drumul scurt, si am avut rabdare, nu m-am grabit, singur in masina de obicei o calc, acum am mers linistit). AC OFF mereu, erau 24 de grade dimineata si a fost foarte placut, geamurile deschise Bucuresti - A3 - apoi pe la mijlocul lui A3 am iesit prin dreapta pe DJ100B parca si am continuat spre Mizil. By the way: au refacut acea strada si acum nu mai sunt gropi, inainte erau cratere. Mers linistit cu Cruise Control la 110 pe autostrada, pe nationale 90-100, perfect legal in localitati:50-60: consum: 3,9%, e inclus si traficul din Bucuresti, dar fiind Sambata dimineata a fost lejer, la intrarea pe centura aveam 4,6-4,7%, consum de oras! La retur nu am mai facut poza. M-am intors prin Ploiesti (foarte lung drumul ) 5 adulti, jumatate de portbagaj ocupat, AC ON mereu, o plimbarica pe langa Peris Ilfov si inapoi in Bucuresti. Consum final, unde e inclus de la plecarea din Bucuresti s-a ridicat la 4,6%. Clar nu am mers sportiv la un astfel de consum, dar nici batraneste fiindca am facut multe depasiri, pot spune ca am mers normal.
    -1 points
  33. Ce te face sa spui asta? Maine vor fi verificate ambele in baza de date a Porsche Romania, niciunul dintre ei nu s-a ferit sa dea VIN-ul, poze detaliate si o eventuala verificare in service-ul autorizat.
    -1 points
  34. Salutare tuturor! Vin si eu cu o problema pe care o am la cutie. Mai exact la imbinarea dintre cutie si blocul motor este o pierdere de ulei; aproximativ 100 ml/30000 km. Masina este un Passat 2011 2.0 TDI 170CP DSG si are 260000 km. Ma gandesc la un semering ceva.... Problema cea mai mare este ca nu stiu niciun service de incredere in Bucuresti. Va rog pe voi sa-mi recomandati unde sa merg.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!