Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.07.2017 în toate secţiunile

  1. Pentru ca sunt "masini recent aduse", nu discuti cu proprietarul care oricum e din Germania. Discuti cu un samsar care probabil a dat km inapoi. Atentie sa fie VIN-ul exact al masinilor din poze si nu unele de la alte masini. De verificat sa coincida cu optionalele, anul fabricatiei. Nu trebuie avut incredere in cartile service care se pot falsifica.
    4 points
  2. Salutare! E prima oara cand parchez langa un mk7 similar la exterior (R-line, 18" etc.) si trebuie sa recunosc ca e tot prima oara cand realizez cat de bine se vede diferenta dintre generatii. Dar asta, doar fata de un mk7 dotat cum trebuie. Felicitari! Ai o masina foarte frumoasa si "appealing" pentru ochii antrenati. As renunta la "TSI" de pe haion in locul tau, dar e alegerea ta. Cat mai multi km plini de zambete! LE: PQ35 mi se pare o gluma acum cu -30mm si 18"; MQB arata cum ar trebui .
    3 points
  3. Niste poza cu masinuta, n-am apucat sa o duc si la o spalatorie, probabil abia maine dimineata inainte sa plec
    3 points
  4. Desi am cativa ani vechime pe Forum, abia acum deschid primul thread aici, asa ca, here goes: Masina a fost cumparata in luna Aprilie 2016 (adusa din Germania). E un Tiguan 5N2 Sport & Style. Fabricatie: 07.2013. Motor: 2.0 TDI CFFB (140 CP) (fara fix-ul Dieselgate); Transmisie: cutie manuala, 4Motion; Printre dotarile mai importante as mentiona: Scaune sport cu alcantara si incalzire; Climatronic & Webasto; RCD 510; MFD Color; Tempomat; Volan cu comenzi; PDC (doar in spate); Directie Servotronic; Privacy Glass cu geamuri izolate termic; Jante New Orleans 17" Ca sisteme de asistenta, masina are doar detector de oboseala (care am fost surprins sa constat ca chiar functioneaza), insa lipsa celorlate nu ma deranjeaza prea tare. Unele nu strica, dar pasionatii se descurca si fara… La achizitie, avea aproximativ 178 000 km (confirmati de istoricul din reprezentanta). Printre intrarile din istoric as mentiona urmatorele componente inlocuite (inainte de achizitie). Electromotor; Compresor AC; Ax cardanic; Rulmenti; Amortizoare Deocamdata pun pozele din anuntul de vanzare… Cam asa se prezenta masina la momentul cumpararii. Pentru moment ma opresc aici. Revin cat mai curand cu ce am facut pana in prezent si cu planurile pentru viitor.
    2 points
  5. Descrierea lor ma face sa spun asta. Respecta abecedarul samsarului. Si la al doilea, numarul de telefon. Succes
    2 points
  6. Salutare, Am ajuns la prima borna. S-au adunat destul de repede km, n-a facut anul si deja mergem la revizie. O sa trecem pe interval fix si pastram uleiul LL. PS: poze facute pe A3 de copilot
    2 points
  7. Verifica mufa si cablaj de la senzor la ecu. Fa test de presiune ulei
    2 points
  8. Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:
    1 point
  9. Salutare oameni buni si bine v-am gasit! Am cochetat mult cu ideea deschiderii unui topic aici pe forum, iar singurul lucru care m-a pus pe ganduri este restrictia din a posta eventualele probleme tehnice ale masinii. Cred ca e singurul forum auto pe care l-am accesat unde intampin o astfel de restrictie. Pana la urma insa consider ca pot invata multe din comunitate despre aceasta masina si astfel voi evita discutiile despre eventualele probleme tehnice/mecanice ale masinii. Vorba lunga... Masina este un VW Scirocco, 2011, 2.0TSI cu DSG, cumparat cu 61k km la bord, culoare albastru, sasiu adaptiv, bi-xenon, RNS 510 si cam atat din ce merita evidentiat. Scaunele sunt din stofa, interiorul este negru, nu are oglinzi rabatabile electric, nu are trapa, are jante doar pe 17”. Urasc sa vad topic-uri cu masini sau chiar anunturi cu vanzari unde se spune ca masina e „full-full, fara piele” sau astfel de texte. Nu e nici pe departe full, in fata schimbatorului, din 5 butoane posibile, am doar 2 de apasat! Mbon, ca sa o iau cu inceputul, masina nu stiu sigur inca de ce am luat-o. Nu pot zice ca am urat masinile nemtesti, dar mi s-au parut mereu incredibil de plictisitoare ca design, anemice la condus si fara pic de personalitate. Scirocco in schimb mi s-a parut mereu singurul VW cu un design reusit, chiar pana in ziua de azi. Are totusi acelasi designer care a proiectat si Alfa Romeo 156, o splendoare la vremea ei. Iar ca tot veni vorba de Alfa, prima mea masina a fost o Alfa 159 pe care am avut-o in posesie pentru aproape 7 ani si putin peste 100k km. Din pacate, si poate e si din cauza varstei, nu am avut de loc febra unei achizitii noi si nu m-am indragostit instant de masina. Pot spune insa dupa putin peste o saptamana de cand o am in posesie ca sunt unele lucruri care imi plac mult la masina, dar si altele care nu ma prea incanta. Am sa fac o mica lista cu ele, mai ales ca noua barbatilor ne place sa facem liste. La sfarsit voi face inca o mica lista cu modificarile si upgrade-urile planuite pana spre sfarsit de an. Pozitive: + volanul in sine este genial, forma cu baza dreapta, materialul din care e facut, micile canturi, il fac excelent. + Silentiozitatea surprinzator de mare la viteze de autostrada si peste + vizibilitatea pe timp de noapte + motorul extrem de vioi care trage ok inca de la 2-2300 rpm + sasiul adaptiv se simte foarte bine in sport + masina e mult mai rigidia decat un Golf din aceasi perioada + consumul la mersul meu prostesc in afara si oras 50/50 e destul de stabil pe la 11 l Negative: - lipsa absoluta a unui feeling real in volan, imi lipseste directia hidraulica - garda la sol ridicata o fac sa arate putin cocotata - stabilitatea pe drum nu e inca indeajuns de ok pentru ce vreau eu - pentru problema de mai sus, suspectez cauciucurile de la „maystorm”, care aparent sunt 139ron bucata online 8-} - scaunele nu sunt cele mai confortabile, sau poate nu mi-am gasit eu inca pozitia perfecta - inchisul usii imi da fiori, de fiecare data am impresia ca voi sparge geamul si usa va pica din balamale Ce urmeaza de facut: - schimb ulei si toate filtrele - schimbarea distributiei, kit complet + pompa de apa - revizie pentru cutia DSG (nu am habar ce inseamna asta) - cauciucuri noi, Pirelli PZ sau Michelin SuperSport - arcuri H&R - rezolvarea unor mici cichite precum un plastic de la interior pe care l-am comandat deja, polita portbagaj lipsa, un capacel de la janta lipsa, prostioare de genul care nu sunt urgente Din pacate masina nu o voi folosi extrem de mult pana prin septembrie, voi fi plecat in mare parte din timp si astfel masina ma va astepta pana atunci. Sper sa am timp macar de revizii pana atunci in perioadele cand voi fi acasa. Cam atat imi vine in minte momentan, va astept cu orice sfat sau parere despre masina, cum timpul nici nu imi permite sa ajung la revizii cu ea, nici nu m-am gandit inca unde voi merge cu ea pentru asta. Daca ma puteti sfatui si nu incalcam regulamentul e ok, altfel vad eu pana prin atunci. Promit sa revin weekendul asta cu mai multe poze cu masina, am avut o perioada mai haotica de cand am luat-o si nici poze cum trebuie nu am apucat sa ii fac.
    1 point
  10. Cred ca e mai sanatos pt masina mea. LL e un ulei mai "flexibil" face fata mai bine situatiilor non-optime (drumuri scurte, fluctuatii de viteza). Am observat de exemplu ca la 110 km pe CruiseControl uleiul are 93-97 grade, la 130km are 101-104, la 60km are 87-91. Daca merg pe national si am un ritm alert, depasiri, nu trece de 101 grade. Iarasi am observat ca trecerea dintre regimuri de viteza se vede imediat in temp uleiului (2-3 min). Asta imi confirma ca este un ulei flexibil, cum ziceam. E prima data cand sunt atent la astfel de lucruri, nu am termen de comparatie. Am sa mai intreb, am sa mai citesc. Momentan, prima revizie va fi cu LL. Si un interval mai scurt de schimb este pt a ma asigura ca uleiul ramane in parametri.
    1 point
  11. Acum sunt 2 in familie. Una are aproape 1.000 km, cealalta in jur de 400 km. Consum la prima 4.2%, a doua are 4.6%.
    1 point
  12. Am ridicat mașina de la PBN sper sa nu mai trec pe la ei pana la prima revizie. Au schimbat bateria acum totul este aproape perfect. Start stop merge totul a revenit la normal. Zic aproape pentru că tot am o problema cu composition media când folosesc radio/aux/stick și android auto după un timp muzica se oprește și nu își revine până nu intru in meniul de media..super enervant nu știu dacă are legătură cu schimbarea bateriei sau nu. O să mai caut pe forum sa vad de ce face așa. Am făcut primii 1000km din păcate au resetat și tripul in urma schimbării bateriei Am sărbătorit schimbarea bateriei cu un drum până la mare pentru Neversea. M-a mâncat talpa și am ajuns pe la xxx-xxx dar nu am sărit prea mult de 3000rpm ( in carte rodajul este până la 1000k ) Consumul total PBN-Cora Pantelimon-A2-Constanta a fost de 6( când am plecat de la PBN fiind resetat CB aveam 30 sau cat e maximul) cu clima pornită in 90% din timp 2 adulti și câteva bagaje. Nu a scăzut sub 6 deși când am venit din Sinaia pe A3 am scos 4.5-5 dar nici nu am vrut să merg la consum. Nu am avut nici presiunea corect în roti 2,2 aprox și mi-am dat seama când am ajuns că trebuia 2.4 Consumul overall 7 60%urban/40% extra. Super mulțumit! Weekend fain!
    1 point
  13. Somewhere in Maramures!
    1 point
  14. Astazi am spart bariera de 2000km, am facut traseul Pitesti-Balea Lac-Sibiu-Valcea-Pitesti, cu AC 80% din drum si un pasager in masina. Consumul total a fost 8,5, de-a dreptul uimitor tinand cont ca m-am bucurat pe deplin de masina si traseu. Setarile au fost 8 5 9, fata de 9 5 9 indicate de Revo, am zis sa mai las un pic de la mine. Masina s-a comportat absolut exemplar, nu am ce sa-i reprosez in afara de faptul ca mi-as fi dorit ca turbina sa incarce poate cu 2-300rpm mai devreme pentru extra comoditate. Daca as fi mers batraneste consumul ar fi fost undeva in zona 7-7,5L fara exagerari. Din centrul Sibiului pana la iesirea din Valcea am ajuns cu 6,4L/100km cu AC cam 3/4 din traseu, iar pana acasa cu AC acesta a urcat la 7,2 pentru ca Dealul Negru si pentru ca 2.0 TFSI K04 Revo Stage 3 , iar consumul total pe 366km a fost de 8,5L/100km, acul coborand fix 1/2 din plin. Carburantul a fost OMV 100 ca intotdeauna. Cine zice ca 2.0TFSI consuma mult ori merge aberant de tare si zmucit non stop, ori are ceva defect. Ma declar multumit de cum a intretinut Golfix masina si setup-ul actual, pentru nevoile mele. P.S. LSD-ul incepe sa sune din ce in ce mai bine. P.P.S. Presiunea am facut-o inainte de plecare la 2,3 fata si 2,1 spate, nu pierdusera nimic de la ultima verificare si din fericire nu stau pe burta cum mi se paruse initial.
    1 point
  15. Siiii ... 3000 km ( si ceva ... nu am prins momentul ) Impresii dupa 3000 km ... - m-am certat cu functia de coasting si am trecut-o pe lista neagra alaturi de Start-Stop ... intr-adevar, ajuta la consum, insa devine deranjanta. Avand in vedere ca de multe ori motorul este subturat, functia de coasting nu face decat sa creeze un soi de lag enervant. Cu functia de coasting dezactivata, totul e perfect, masina este din nou dinamica. - consum mediu 7.5 l / 100 km - asa cum am citit si in alte topic-uri, intr-adevat DSG-ul devine tot mai rafinat in timp si km Per total, este ce mi-am dorit. Extrem de confortabila, destul de economica, totul ok. Cu timpul fiecare creste asa niste pitici ... iar al meu este un set de jante mai mari. Pe 17, 18 ... inca sunt in dubii, insa preferatele mele sunt Durban-urile de mai jos. Si bonus, o poza cu fosta pe care am zarit-o la un moment dat saptamanile trecute. Mare plus pentru jante ( fusesera schimbate de cei de la WeltAuto inainte de revanzare ), insa ... cromul ala de la geamuri ... ... si stickere etc in fata ... mna, gusturile nu se discuta, dar ...
    1 point
  16. Eroarea e pe caseta de directie care nu e deloc ieftina De obicei sunt dificil de remediat erorile aparute in urma "reparatiilor"
    1 point
  17. Azi am lasat masina pentru 2 roti, invartite de mine. A fost o experienta interesanta, desi am mai scapat niste injuraturi pe parcurs. Golful s-a comportat ireprosabil la drum lung, am facut cateva depasiri mai in forta si sunt foarte multumit de combinatia motor+tinuta de drum. Ne apropiem de finalul perioadei de menajare in ideea rodajului.
    1 point
  18. Cam greu sa prinzi eroarea cu steering Angle: 0.00°
    1 point
  19. DONE legătura nu era bună ! Mulțumesc
    1 point
  20. Bag si eu un consum record (pentru mine) fiindca a fost drumul scurt, si am avut rabdare, nu m-am grabit, singur in masina de obicei o calc, acum am mers linistit). AC OFF mereu, erau 24 de grade dimineata si a fost foarte placut, geamurile deschise Bucuresti - A3 - apoi pe la mijlocul lui A3 am iesit prin dreapta pe DJ100B parca si am continuat spre Mizil. By the way: au refacut acea strada si acum nu mai sunt gropi, inainte erau cratere. Mers linistit cu Cruise Control la 110 pe autostrada, pe nationale 90-100, perfect legal in localitati:50-60: consum: 3,9%, e inclus si traficul din Bucuresti, dar fiind Sambata dimineata a fost lejer, la intrarea pe centura aveam 4,6-4,7%, consum de oras! La retur nu am mai facut poza. M-am intors prin Ploiesti (foarte lung drumul ) 5 adulti, jumatate de portbagaj ocupat, AC ON mereu, o plimbarica pe langa Peris Ilfov si inapoi in Bucuresti. Consum final, unde e inclus de la plecarea din Bucuresti s-a ridicat la 4,6%. Clar nu am mers sportiv la un astfel de consum, dar nici batraneste fiindca am facut multe depasiri, pot spune ca am mers normal.
    1 point
  21. Nu cred ca au senzor placutele de pe spate ,inspecteaza-le vizual ,in special pe cele din interior
    1 point
  22. Nu poti sti ce e pus pe masina ,da-l jos si ia codul . Se inlocuiesc ambele
    1 point
  23. Cam mare presiunea ce intra in CP3 ,monitorizeaza furtunele de tur sa nu sara / fisureze ... Daca faci log in mers si diferenta de presiune dintre actual si specificat e mare ,posibil sa se strice ceva
    1 point
  24. Un servo motor de la clima ,fa o diagnoza
    1 point
  25. Cumintica, la soare, in vacanta.
    1 point
  26. Am intalnit o surioara neagra in Neptun:
    1 point
  27. EGR-ul ramane blocat pe deschis ,necesita inlocuire sau garnitura cu gaura de 9mm
    1 point
  28. @Bogdan, nu mai stiu sa-ti spun exact, iti pot atasa cateva poze, cand ajung la contract. @EEXCALADE, la ridicarea masinii dealerul a zis ca au mai exista cateva masini cu problema asta, deci incidenta nu poate fi prea mare. Oricum, eu ma gandesc ca, daca pe internet nu mai gasesti un alt caz, neamtu' zice c-au fost 10-12 altele, care-s sansele sa mai crape tot la mine un amarat de simering?... Si, dupa cum am mai spus, dealerul a fost cel putin scarbos, chiar de la inceput, cand eu ma rugam de el sa-i dau o palarie de bani... n-am avut ce discuta cu el dupa ce am primit masina inapoi. Din nou, ma gandesc ca sotia clujeanca are ceva de a face cu atitudinea lui fata de noi Noroc ca-mi place de ea, ca ma gandeam serios s-o vand...
    1 point
  29. Lumea ia de buna o valoare fixa de alungire a lantului, cine si de unde a scos aceasta valoare? este 100% corecta si exacta? iti garanteaza cineva ca sub 74mm alungire nu iti face motorul zob? la asta ma refer, indiferent de ce termeni folosim. Parerea mea de amator, daca ai simptome de lant intins = zgomot la pornire, zmucituri in mers, zornait, schimba distributia sau vinde masina, sa mergi la reprezentanta sa-ti masoare aia lantul (ce te faci daca nu a masurat corect? exact?! a masurat in graba si da o valoare apropiata.... e vorba de 5-6 mm in plus sau in minus.
    1 point
  30. Las asta aici si ma retrag, ca ii poluam omului topicul: Arcuri + distantiere => mie mi se pare ca iese cu totul altceva fata de stock. Daca vi se pare ca arata la fel stock (sau doar cu distantiere) atunci ati scapat mai ieftin
    1 point
  31. NU recomand MTEC P21W ,la mine dupa 10 zile unul sa ars
    1 point
  32. Cu barele cromate la variant,te contrazic.Eu am barele cromate si este CL,deci nu este o regula ca ele sa fie cromate doar la HL.
    1 point
  33. Eu cred ca sunt gica contra glumind putin ! Acum sincer nu inteleg de ce Passat-ul " nu este o masina usor de intretinut" , am Passat , ba chiar motorul ala de 1.6 105 cp de care toti ma indrumau sa nu iau etc , am 60.000 km facuti cu ea de cand o am , sper pana la sfarsitul anului sa fac peste 250.000 la bord , nu am schimbat decat filtre si ulei , nu se aprind regenerari in bord , nu face figuri , cred ca urmeaza doar un cap de planetara pe dreapta ca imi cam bate la viraj in stanga dimineata o aud cel mai bine , insa in rest motorina , filtre , ulei atat cere masina asta , nu inteleg de unde atatea probleme la Passat , cred ca tine si de utilizare ! Spor la cumparaturi tuturor ! In genere nu ma uit la km unei masini cand o cumpar , nu am dus masina la service cand am cumparat-o si tot nu am probleme cu ea , insa cand cumperi o masina trebuie sa dai o tura cu ea si o "simti" sa zic asa , eu nu accept o masina neingrijita la exterior , tot ce am cumparat aveau km facuti destui insa aspectul NOU , cum e si cazul Passat-ului , si chiar de am sarit de 205.000 km , e tot ca nou Salutari si km multi fara probleme P:S Cascadoru cand isi cauta masina a spus ca e mai buna ieftina , acum normal ca din experienta lui cu Passat nu e ieftin de intretinut , pentru ca a luat-o ieftin si " buna" .. Am preferat sa dau 1500 euro in plus peste media pietei la a mea si nu m-am inselat
    1 point
  34. nu compara preturile pe care le vezi tu cu preturile la care le cumpara intermediarii, ei urmaresc preturile cele mai bune si tu nici nu apuci sa vezi anuntul ca e luat deja de cei care cu asta se ocupa intermediarul castiga din faptul ca are masina pe care o vrea el gratis si in care nu investeste absolut nimic, se plimba cu ea gratis (pune numai carburantul) si asteapta cu ea la vanzare pana ii ies macar 500 euro asa era si cel care mi-a vandut masina in 2000 si altul de la care am luat masina in 2015, aveau masinile la vanzare de cateva luni, mergea cu ele si asteptam fara sa se grabeasca pt. ca masinile erau foarte bune, nu am avut nici o problema cu nici una din ele nici un intermediar nu risca sa se complice cu o masina cu probleme sau poate or fi si dinastia pt. ca mi se pare foarte suspect ca cineva sa vanda masina cu rezervorul gol cum vad unele anunturi, masinile pe care le-am luat eu le-am primit cu rezervorul aproape plin si intermediarul mi-a dat cheile sa o testez in orice service, unde vreau eu, jumatade din bani avans cu contract de vanzare cumparare si scris pe certificat ca a fost intrainat si retul i-am dat dupa ce am terminat de inmatriculat masina asa fac intermediarii seriosi masinile de la weltauto ori sunt epave ori vanzatorii sunt extrem de dubiosi mie pe o Jetta 2007 1.9tdi, 125 mii km, dotari foarte bune (climatizare automata bizonala, computer bord plus, piele pe volan, schimbator si frana de mana, pachet iarna, etc etc), prim proprietar, fara accident imi ofereau 3500 euro ca sa ii faca un polisth si sa ramana si ei cu ceva profit desi exact masina mea era la vanzare la 7000 euro eu am vandut-o in 30 de minute dupa ce am pus anuntul pe olx cu 6000 euro, bani in avansa, masina dupa o saptamana de ce as da masina la weltauto cu 3500? de ce ar da cineva orice masina la weltauto in aceste conditii? e clar ca ceva nu bate, o masina cu km inapoi in stare buna e mai de incredere decat una vanduta la jumatate de pret
    1 point
  35. eu asta iarna la 7 dimineata ma uitam pe geam cum vecinul saracul dadea la lopata ca sa poata iesi din parcare.. eu coboram, ma urcam in masina, si treceam peste nameti :) din punctul asta de vedere mi-am zis ca nu voi lua niciodata o masina cu tractiune pe spate.. cel putin nu in romania sau alte tari unde iarna e iarna..
    1 point
  36. Dilema motorizarilor rezolvata matematic
    -1 points
  37. Toate VAG-urile sunt cocotate si cu rotile prea inauntru.
    -1 points
  38. Multumesc tuturor! Am deja vestitul pamatuf , iar pe jante sunt protectiile de drum, nu le-am scos; nici folia de pe Bolero nu e scoasa . Culoarea a fost aleasa de copii (90%), restul era o dorinta mai veche de-a sotiei; arata bine rosu/negru, un plus ar fi fost ceva jante negre, dar mi-am zis ca 16" sunt ok pentru drumurile noastre. Am pornit la drum cu ideea de Combi, dar mi se pare indeajuns spatiul pe care il ofera Sedanul. DSG am condus, imi place, dar prefer manuala; 4X4 + DSG mai incolo, cand om mai "creste" si devenim mai lenesi.
    -1 points
  39. Mda...marketing ieftin de tinut clientu' cu ochii ca pe butelie pe frunze si alte chestii, in loc sa se gandeasca cum trebuie exploatata optim o masina. Intre timp, cu ochii la/pe frunza, masina merge sub-turat, SS activ cauzeaza probleme in timp, etc., da' e important ca' frunza e 100%. Important, ce sa mai zic.
    -1 points
  40. Felicitari, e superba masinuta. Un singur lucru vreau sa adaog: Ziceai ca te întorc in septembrie. Daca o tii in garaj e ok, dar daca e in parcare, ar fi de preferat sa ti-o mai scoată fratele/sotia sau cineva la o mica plimbarica o data la 2 săptămâni măcar. Si cum zicea si bubu182, mare grija cu franele pe ud dar si curbele in viteza pe ud. Sa te poarte sănătos si sa aveti grija unul de altul!
    -1 points
  41. Ce te face sa spui asta? Maine vor fi verificate ambele in baza de date a Porsche Romania, niciunul dintre ei nu s-a ferit sa dea VIN-ul, poze detaliate si o eventuala verificare in service-ul autorizat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!