Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.07.2017 în toate secţiunile

  1. Aaaand we're back. Consum mai mic, am venit la vale , iar vant nu prea . Desi am plecat pe la 6 seara spre casa, dupa o zi de aerosoli si baie, drumul nu a fost deloc obositor (doar o pauza de mancare cand s-au trezit piticii), mare inventie cruise control, basca confortul si usurinta condusului roscatei . Poza dupa despachetare:
    2 points
  2. Cum vi se pare asta? http://www.xenonz.co.uk/store/p352/AUDI_A5_2012__facelift_to_RS5_front_grill_"gloss_black_with_QUATTRO"_(CURRENTLY_OUT_OF_STOCK).html
    2 points
  3. Salut, da, tocmai ce ma intorceam din vacanta Am revenit acasa dupa 6 zile si aprox 1350 Km parcursi. Judetul Huneadoara este pur si simplu senzational: de la drumuri pe/printre dealuri/munti, la peisaje fantastice aproape peste tot, pana la multitudinea de locuri pe care le poti vizita, totul este minunat in acest judet. Am vizitat si Parcul National Retezat bifand cu aceasta ocazie si o aventura soft off-road pana in Poiana Pelegii. A fost o vacanta super reusita, dar din care am m-am intors destul de obosit, practic in fiecare zi am mers catre tot felul de destinatii.
    2 points
  4. Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:
    1 point
  5. Sal., După cum știți fostul Passat B6 nu se mai găsește în posesia mea . Asa ca va prezint noua achiziție : VW PASSAT 3G (B8) 2015 2.0 BiTDI (240 Cp) with DSG 7 (DQ 500) & 4 MOTION Scuzați decorul . Maine o sa completez topicul cu lista de dotări ce momentan o am în format PDF dar care din cauza dimensiunii mult prea mari nu poate fi atașată .
    1 point
  6. Azi am lasat masina pentru 2 roti, invartite de mine. A fost o experienta interesanta, desi am mai scapat niste injuraturi pe parcurs. Golful s-a comportat ireprosabil la drum lung, am facut cateva depasiri mai in forta si sunt foarte multumit de combinatia motor+tinuta de drum. Ne apropiem de finalul perioadei de menajare in ideea rodajului.
    1 point
  7. schimba partea electrica a contactului de pornire.
    1 point
  8. Daca masina e luata de la noi cel mai probabil nu are.
    1 point
  9. Nu are nimic, poți merge așa cu ea pana te "hotărăști" sa o faci. Riscuri majore nu sunt. O sa te lămurească @Florin la fata locului
    1 point
  10. Sa o stapanesti sanatos. Cum spune si colegul Luciosu, anvelopele ar trebui schimbate cu unele premium daca vrei sa te bucuri de masina. Primul lucru. ☺ Sunt convins ca amortizoarele sunt in regula la rulajul actual, dar poti face un test (nu costa mult) inainte sa montezi arcurile (sa cauti unele care au feedback pozitiv in combinatia cu amortizoarele adaptive). Distributia la motorul asta este pe lant. Poate fi schimbata la aceleasi intervale de km/timp ca si o distributie normala pe curea, dar practic nu prea are rost sa se faca asta, chiar daca au fost raportate unele probleme cu intinzatorul de lant (atat). Mai te interesezi tu. Uleiul la DSG se schimba la 60.000 sau 4 ani (asa este recomndat) si operatiunea este recomandata sa se faca la cineva care stie ce face (nu neaparat reprezentanta, dar cineva care a mai facut operatiunea).
    1 point
  11. Arcuri voi lua 100%, sunt obisnuit sa am garda la sol foarte mica, pe borduri nu urc niciodata si am observat oricum ca masina are botul ridicat cumva, tocmai pentru a nu lovi prea mult atunci cand urci borduri (cea ce nu voi face niciodata) sau cand treci peste denivelari si limitatoarea de viteza. Masina pica testul cu pisica. Cat timp o pisica imi incape deasupra rotii sa se cuibareasca iarna, masina are nevoie de arcuri! Initial ma gandeam la un kit complet de suspensie cu arcuri si amortizoare, insa avand in vedere suspensia adaptiva a masinii costurile sunt foarte mari, iar nemultumirile mele legate de tinuta de drum a masinii cred ca sunt cauzate doar de cauciucurile Maystorm (de care n-am auzit in viata mea) care sunt acum pe masina. Dupa o mica plimbare ieri seara cu masina, am remarcat o tinuta de drum sub asteptari, iar apoi inspectand cauciucurile (care sunt 139RON pe emag ), cred ca sunt ele de vina.
    1 point
  12. Injectorul de pe cilindrul 1 e cu probleme. Are o corecție foarte mare, sugerează problema mecanica cu el. Încearcă sa ii schimb oringurile ( ideal ar fi la toate 4 injectoarele) , re-reglează injectoarele la 180 grade și vezi cum se comporta mașina. Posibil ca va trebui înlocuit injectorul dacă și pe alt cilindru tot aceeași valoare mare o are. Daca pe alt cilindru valorile sunt Ok atunci vezi in cilindrul 1 cum se prezintă Locașul unde intra injectorul. Are cumva Șanțuri formate in chiulasa cauzând ne-etanșeitatea oringurilor? Dacă da, se poate rectifica sau trebuie schimbată chiulasa. Consumul la relanti fără consumatori și clima Off cât e? Pun pariu ca e 0,6-07 . La motorul tău consumul perfect la relanti ar trebui sa fie de 0,4-0,5 maxim cu avans reglat pe 0. Valorea de 0,6-0,7 la relanti sugerează probleme la injectoare (mecanice sau electrice) . Posibil ca de aici și problemele la pornirea climei și oprirea climei , nu e bătut in cuie. In orice caz , injectorul pe cilindrul 1 e cu probleme ( uzura injector sau oringuri, chiulasa cu probleme) . Vezi cât ai IQ (injected quantity) in grupul 001 sau 004 parca. Sare cumva de valorile 4.8-5.5 maxim? Dacă da înseamnă ca injectoarele trebuie sa compenseze prea mult și e necesară mărirea iq ( de către ecu). Îl poți "păcăli" mărind avansul la 1-1,5 , chiar și 2.0. Astfel va scădea IQ și implicit și valorile injectoarelor. Vezi cum se comporta. Succes
    1 point
  13. Asa arata protectia de cauciuc pentru tunelul spate, modelul de la Rapid. Ramane doar o zona mica in partea de sus neprotejata. Va recomand o solutie buna pentru curatat urmele de gainat de la pasari sau urmele ramase pe caroserie si parbriz de la insect, atunci cand mergeti cu viteza pe autostrada ori alte sosele. Eu sunt multumit de rezultat. Am cumparat solutia de la Evomag dar banuiesc ca mai au si altii.
    1 point
  14. Cumintica, la soare, in vacanta.
    1 point
  15. Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 3AA-937-087.clb Part No SW: 3AA 937 087 Q HW: 3AA 937 087 Q Component: BCM PQ47 H+ 422 0474 Revision: BC422001 Coding: 00080000000000000098008854002D5C23F50088626D8760E4C0C7240049 Shop #: WSC 05311 123 12345 VCID: 489F3246FB72D10228-801C Subsystem 1 - Part No SW: 3AB 955 419 A HW: 3AB 955 419 A Component: WWS471 120913 24 0654 Coding: 044D9D Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 051013 05 54 0403 Coding: 024D2A Pt. parbriz incalzit tebuie si climatronicul schimbat si inca ceva ca cica ar fi incalzit wireless.
    1 point
  16. Egr-ul este nou ? ce producator ?
    1 point
  17. Iarta ma Doamne ca am pacatuit!M am scapat la 4000 si a tras si un pârtuc
    1 point
  18. In sfarsit citesc chestii foarte adevarate pe acest forum, si chestii cu care sunt de acord 100%. O intretinete ca la carte, o folosire a masinii cum trebuie si drumuri cat mai multe si in locatii mai frumoase cu cei dragi ca in primul rand pentru asta este facuta o masina, nu sa o faci bibelou sau obiect de bagat bani in ea pana in panzele albe si fundul cosmosului pe chestii din care nu iti vor iesi banii niciodata... Te felicit pentru schimbarea aceasta si iti doresc sanatate, noroc si cat mai multe drumuri de acest fel. ?☺
    1 point
  19. Multumesc frumos. Mari modificari oricum nu vor mai fi la exterior, prefer sa ma plimb si sa o intretin cum se poate de bine. In special pe partea tehnica ca sa ne poata plimba fara probleme. Am uitat sa spun ca activarea App connect s-a dovedit a fi o investitie foarte buna, a mers Waze fara probleme. Mk6 a fost o masina cu multe investitii in partea estetica si m-am invatat minte ca acei bani sunt mult mai bine de utilizat pentru a merge cu masina. Ma gandeam ca in primul an cu mk6 am facut 7995km (tin minte exact din cartea de service), iar acum cam 23000km, desi am mai putin timp liber. Las si un peisaj de aici: O liniste perfecta pentru incarcat bateriile, pt plimbat si in care auzi natura, nu zgomote artificiale. Bonus semnalul GSM cel putin pe Orange este slab, ceea ce nu e neaparat rau cand vrei deconectare. Revin maine mai pe larg.
    1 point
  20. Masinuta a revenit in posesia mea ieri Este din nou perfecta! cu o mica exceptie - o zgarietura in interiorul farului stanga cum ziceam in postarile trecute.. nu au avut timp sa se uite si peste lucrul asta eu eram grabit asa ca saptamana viitoare le mai fac o vizita. Un minus ca masina este mai murdara decat atunci cand am lasat-o In weekend plec pe la munte sa ii fac "rodajul" si sa vedem ce poate pe Transbucegi/Bolboci si ceva poze sper la Podul cu Florile Nou venita la PBN era minunatia asta care spunea Rodica de la vanzari] este in jur de 50k euro
    1 point
  21. sper ca e vb de puta de fata, altfel chiar se ridica parul pe maini superba masina, sa o plimbi sanatos!
    1 point
  22. Discutia nu a fost despre o problema tehnica asa cum am concluzionat impreuna cu cei de aici ci a fost un "minus" dat de mine masinii dupa ce am achizitionat-o. Eu unul nu o consider problema tehnica. Cum zicea si un user pe pagina anterioara opiniile despre masina l-au ajutat sa isi cumpere si el una si pana la urma pentru asta ne adunam toti organizat pe un forum. Dar ok gata ne oprim cu discutia despre start stop si revenim cu cateva poze dupa botezul ei- prima spalare facuta evident de mine in weekend
    1 point
  23. Am lasat masina in dimineata asta la PBN pentru inlocuirea barii spate. Am primit termen ca pana miercuri cel tarziu joi este inapoi la mine..un termen destul de mare pentru o inlocuire de bara. Daca tot eram acolo am zis sa imi zic si ofurile legate de mici minusuri ale masinii despre care am primit garantia verbala ca o sa fie verificate - Start stop in continuare nu functioneaza (am doar 270 km in bord) iar explicatia lui a fost ca se poate ca bateria sa necesite un drum mai lung sa fie incarcata pentru ca a fost pe transport destul de mult timp...Cei drept am observat o oscilatie a luminilor din butoane atunci cand pornesc masina dar care nu se manifesta mereu deci sa zice ca este posibil sa fie cum zice el. Planuiesc un drum mai lung oricum si vedem apoi cum stam. Am pus o poza in care se observa si sigla start stop din computerul de bord taiata, ea apare mereu cand opresc scot din viteaza si pun piciorul pe frana. - Farul din stanga am observat ca este zgariat pe interior in partea de sus, am vazut ca si el a fost destul de mirat de asta si a spus ca o sa verifice. Sunt mai tipicar de fel deci o sa mai vin cu mici minusuri. - Ce am mai observat si aici poate sunt eu nebun dar cand a plouat in weekend am stat cateva minute bune in masina si am auzit cat de ciudat se aude ploaia cand cade pe luneta, un zgomot mai puternic decat pe plafon sau alte elemente. Si la voi este la fel sau am innebunit? Piatra nu a fost ca asa am crezut si eu la inceput. Am si filmat - Cand o sa ridic masina din service o sa primesc si actele finale + drive-net. Il foloseste cineva de pe forum sa imi zica o perere despre el? Cum minusurile astea, chiar si accidentul nu imi taie din entuziasmul de a o conduce si a-mi zice mereu ca e super frumoasa, in weekend am instalat android auto pe telefon si waze versiunea compatibila cu el si acum am si navigatie live recunoasterea vocala merge de minune, se misca destul de fluid, imi incarca si telefonul, waze se aude doar in telefon si atunci cand vorbeste doar da muzica putin mai incet
    1 point
  24. Probabil fiecare din noi speră să găsească o soluție alternativă, din păcate la b7 datorită poziției de lucru idioate și a componentelor care stau în calea demontării și remontării EGR, nu prea se justifică demontatul și bricolatul. Dacă totuși vrei și o altă posibilitate de rezolvare a problemei, poate găsești un EGR identic, care a fost schimbat din cauza răcitorului și folosești de la el partea electro-mecanică și de la al tău donezi răcitorul. Trebuie făcută o garnitură nouă din klingherit și cam aia e, cu speanța că nu va pica din nou în citeva mii de km si o iei de la capăt. Astea sunt solutii home made, in service nu va face nimeni asa ceva, poate doar operațiile de demontare si montare pe masină, chiar si asa ai costuri mari. Să te apuci în fața blocului, fără elevator, să lucrezi în poziții de contorsionist, e total ineficient. Sunt doar 5 pagini cu acest topic, citește experiența fiecăruia dintre noi, citește opiniile pertinente ale celor care au și activități în domeniul service, la care apelează mulți de pe forum și ai imaginea completă a unei probleme care pur și simplu apare la toate motorizările CR ale VAG, singura necunoscută fiind CÎND.
    1 point
  25. La cum micsoreaza astia rezervoarele de combustibil, o sa ajunga la paritate cu ala de stopgel
    1 point
  26. Consumul instant e ok dar nu e relevant, vezi consumul mediu pe anumite distante si anumite portiuni de drum sau combinate portiunile de drum. Cunosc senzația, cat mai multe drumuri in siguranta!
    1 point
  27. Usile fata le consider terminate(terminate momentan , e posibil in viitorul apropiat sa schimb difuzoarele cu unele pe care le doresc de ceva vreme) , in total au 4 straturi de insonorizant bituminos si un strat de burete . Pe langa insonorizare am atacat si zgomotele produse de contactul plastic-plastic( in unele locuri cu feutrina subtire in altele cu banda pufoasa ) , acum usile sunt solide , nu mai scartaie/vibreaza sub nici o forma iar midbass-ul a capatat o tenta mai calda . Am facut ceva progres si in zona rotii de rezerva , am pus un strat de bituminos si am "imbracat " butelia in burete ...zgomotul produs la rulare s-a redus simtitor...
    1 point
  28. A apărut și aici desenul lui Godina! :). Apropo îmi poți explica ceva: eu știam ca ordinea priorității într-o intersecție sunt: a) semnalele, indicaţiile şi dispoziţiile poliţistului rutier; b) semnalele speciale de avertizare, luminoase sau sonore ale autovehiculelor, prevăzute la art. 32 alin. (2) lit. a) şi b); c) semnalizarea temporară care modifică regimul normal de desfăşurare a circulaţiei; d) semnalele luminoase sau sonore; e) indicatoarele; f) marcajele; g) regulile de circulaţie. Îmi poți explica cum sari peste indicatoare (e) și ajungi la prioritate de dreapta, adică reguli de circulație (g)?
    1 point
  29. Am depus numerele vechi ...in perioada asta de vacanța nu le mai Primești in aceeași zi...Așa ca m-am ocupat cu schimbatul farurilor ...acum avem si drl corect. Inca nu sunt bine setate si inca am bec aprins in bord pentru trecerea de la 2 becuri la unu cu doua faze ...le codez in Weekend ...
    1 point
  30. Salut! Verifica firul care intra in cutia de sigurante de langa baterie, acela nu trebuie sa fie incins tare.Daca este incins ai acolo in acel papuc contact imperfect si de aceea ai diferentele de tensiune intre alternator si baterie. Daca mergi cu ea asa aui sanse sa strici releul regulator de tensiune, acesta va sta in 100% sa acopere deficitul de curent, si la un moment dat va crapa
    1 point
  31. Personal, mi se pare inoportuna inlocuirea unei grile OEM de S5 cu una AM, a se citi replica de RS5 ( chiar replica de RS6; rs5 b8.5 nu are Quattro scris) doar pt ca are acei faguri. Fata de cea oem inteleg ca e mai ieftina, dar sunt totusi peste 200euro pentru o grila la care nu ai garantie ca vine perfect sau doamne fereste, e foarte fragila.
    0 points
  32. @traiann, chiar ca ai avut o experienta deplorabila!... Daca motorul a cazut la 120.000 inseamna ca acea masina a fost initial pe mana unui "terminator" care nu i-a facut masinii nici un pic de rodaj cand a achizitionat-o, iar dupa aceea si-a batut joc de ea. Soferi de guma! Macar de era un Diesel, poate ca rezista mai bine la exploatarea criminala facuta de fostul proprietar. Plus ca din ce am mai auzit pe la mecanici era o perioada cand motoarele de 1.4 benzina de la VW nu erau reusite. Faceau o gramada de probleme. Poate ca ai "prins" si tu un motor din acea serie proasta... La VW mai cad injectorele pe la motoarele Diesel, dar asta nu e din cauza fabricantului ci a motorinei pentru ca multi care isi cumpara masini noi baga motorina standard in loc sa puna motorina de calitate. Se stie ca injectoarele cad si la alte marci nu numai la VW deci nu e o problema specifica a grupului VAG.
    0 points
  33. Buna, sunt nou pe forum, am de doua saptamani un Passat din 08.06.2010 Variant dotat optional cu acel pachet de drumuri grele, din pdvd tehnic, garda la sol, etc totul este super ok, insa eu am avut nesansa sa schimb un telescoapele care costa enorm, udeva intre 2500-2700 ron Boge si cel de origine la 3500-3900 ron Sachs bucata, montat cu aparatori si manopera 2000 euro, nu exagerez cu nimic, sunt telescoape NIVOMAT, acestea se mai numesc si inteligente ele se regleaza singure pe nivel in functie de incarcatura. Intr-un cuvant avantajele sunt invers proportionale cu costurile. Concluzia- fac treaba la drum este super ok asa cum am mai spus dar daca ai surpriza sa-ti pice un telescop cam vorbesti singur fiind nevoit sa le schimbi pe ambele impreuna cu accesorile lui. Pentru cei care i-si permit credeti-ma merita.
    -1 points
  34. semaforul este principal , doar cand nu merge el sunt luate in calcul cedeaza si prioritate deci => masina albastra deasupra semaforului e doar politistul sau masini de interventie cu lumini , in rest semaforul e decisiv
    -1 points
  35. Pai ce cauta un seat intre golfuri? nu ii sade bine, cred ca s-a gresit cu aranjarea, sau cineva are pile.
    -1 points
  36. Cred ca e primul uprgrade pe care vrei sa il faci care nu ma incanta. Mereu am considerat ca grila de RS e prea "violenta" si prea sporty-tuning ca design, masina per ansamblu fiind predominant eleganta. Poate te mai gandesti
    -1 points
  37. Ok, cu polo de 64cp vrei sa tragi remorci?
    -1 points
  38. Salutare. Va prezint poze cu masina mea inainte si dupa ce mi-am colantat-o. Culoarea se numeste ULTRAMARIN VIOLET.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!