Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.07.2017 în toate secţiunile
-
Daca e cineva interesat, am scris un articol legat de cum se poate obtine AirPlay in masina aici. Am incercat sa-l scriu pe vwforum dar aparent sectiunea de articole nu mai exista si cum baietii de pe audizine ma rugasera sa detaliez povestea, l-am pus acolo direct.4 points
-
Poti sa il iei cu tine. Il folosesti legal unde ai dreptul, in Grecia il pui in bagaj. Grecia nu functioneaza pe principiul Politiei Gestapo.4 points
-
3 points
-
@ tetea: Parerea mea personala legata de intrebarile tale este: 1. Bunicel spre bun sistemul Blind Spot Detection. Si util atunci cand nici nu te gandesti. Mie imi pare rau ca n-am pus functia asta pe masina. Am fost in situatia de a avea nevoie de BSD doar o data sau de 2 ori, dar atunci am regretat ca nu l-am adaugat pe masina. 2. S-a inventat CASCO, bun in cazurile de furt/distrugere, etc. Oricum pe hoti nu-i descurajeaza in proportie majora alarma masinii, iar cele mai multe dintre persoanle care ar auzi-o sunand (vecini, trecatori), nu vor face mai nimic la momentul declansarii... 3. Daca nu-ti comanzi un 1,8 TSI sau orice 4X4, ori un RS, versiuni dotate cu puntea spate independenta multilink, atunci cea rigida din dotarea de baza iti va fi o povara pentru duritatea cu care filtreaza mai ales denivelarile mici. Asa ca nu o complica si mai tare cu PDG. Eu unul, in proportie de peste 90% din cazuri, nu am circulat pe drumuri in care sa ma fi ajutat PDG, cu 2 cm garda mai sus... 4. Raspuns similar precum al colegilor de dinaintea mea.3 points
-
2 points
-
Ce cod de motor ? Ce buget ai estimat pentru reparatie ?2 points
-
1 point
-
Si inca un lucru de facut inainte de plecare,sunati la un reprezentant al firmei de telefonie mobile de care "apartineti" si asigurati-va ca serviciul de roaming este activ. Noua nu ne-a mers 1 telefon (vodafone) si pana nu am sunat la vodafone in romania nu sa remediat situatia.Telefonul meu a mers fara probleme pt ca sunasem cu o zi inainte la relatii cu clientii. Asemeni am mai remarcat cateva persoane (la coborarea din avion) care se plangeau ca nu pot folosii telefoanele mobile chiar daca aveau roamingul activ.1 point
-
1 point
-
Se poate verifica. Uita-te pe engine in grupul 013 și 023 la corecțiile injectoarelor in momentul când apeși Ac (sau Auto). Ideea e sa pornească compresorul și motorul sa aibă 90 grade. Daca valoarea vreunui injector (sau mai multe) urca mult atunci trebuie verificate oringurile , eventual un reglaj al injectoarelor după înlocuire oringuri. Sa se verifice și scaunele injectoarelor in chiulasa , sa nu aibă Șanțuri in zona oringurilor. Pompa tandem se poate verifica și ea cu un manometru (sa aibă cel puțin 3.5 bar presiune). Succes1 point
-
Cred ca e primul uprgrade pe care vrei sa il faci care nu ma incanta. Mereu am considerat ca grila de RS e prea "violenta" si prea sporty-tuning ca design, masina per ansamblu fiind predominant eleganta. Poate te mai gandesti1 point
-
Daca te ajuta cu ceva, golf-ul meu 5 stock de 140 cp face cam 6 secunde, cronometrat pe video, deci nu cu precizie foarte mare.1 point
-
EXCLUS INSTALATIE DE UK!! Initiatorul topicului are nevoie de sfaturi competente, nu colectioneaza reply-uri! Ma intrebam cat dureaza pana la prima tampenie..... instant! CIULEY: Nu am vazut nici o instalatie extrasa in RO "in mintile ei"! Am avut instalatii de la centre de dezmembrare din DE, care fac selectie componente pentru fabrica in sistem exchange ( piese cu "x"), gen refurbished, nu aveau nici praf pe ele, nici un clips lipsa sau distrus, erau de pus pe raft! Extragerea prin interior, presupune si extragerea pinilor din toate subansamblele , dupa care urmeaza cablarea pe noua masina si reclipsare. Am avut 2 categorii de instalatii dezmembrate in "mana". - Instalatie la care s-a distrus caroseria ,..., necesita dezasamblare pentru introducere.(pentru partea fata) - Instalatie care a fost dezasamblata si reclipsata ( fara greseala!!) Instalatia interioara este monobloc, iti imaginezi deranjul..... Am avut placerea sa extrag circuit cu circuit din aceste instalatii, timpul mediu de "ciopartzit" in stil OEM, in jur de 4h/ zi x 2 oameni,x2 zile minim. Intotdeauna inceputul matisarii se face dinspre exterior la interior, la banda parzata este un "deliciu" Un exemplu de joc " sa tesem frumos" ( pentru cei care l-au prins!)1 point
-
True, iar pe ML nu merg comenzile de next/ previous de pe volan. AA este cel mai stabil si consistent de departe, fata de ML nu de CarPlay care se cam descalifica prin cat de restrictv e. ! ! ! Nota bene pentru utilizatorii de Waze Beta pe AA. Nu prea e beta e cam alpha si de exemplu, testat in paralel, nu indica mai niciodata pozitia politiei, asa ca vigilenta maxima sau ML pana se imbunatateste aplicatia.1 point
-
CBAB? Fa un buger maxim care ar merita reparstia ,mai fa si un pret de vanzare si transmitemi-le pe mesenger1 point
-
Si la noi sunt pline de CleverPack-uri si Actiuni 20**, in conditiile in care neamtul primeste o cană sau un set de presuri gratuite. Ma rog, pana sa apara intermediarii de reimporturi1 point
-
VW-urile cumparate din RO sunt varinata cea mai ieftina si nu e corect sa le comparam cu cele care vin din vest care sunt Highline si pline de optiuni . Lufturi egale ....nu mai sunt de mult obligatorii la grupul vag1 point
-
1 point
-
@Despinu, cu numai două mesaje mai sus, am postat un link dacă îl accesai, aflai asta: http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/skoda/vin_check?su=aj6hqk8hpv16 ... 9U0 Brake pad wear indicator: Without brake pad wear indicator ...1 point
-
Incredibil cata informatie aiurea aici in topicul asta. Pentru ca lucrez de peste 15 in industria asta si pentru clienti mari (Renault, PSA, BMW VW, Audi, GM, etc.) ca furnizor sa va spun care este adevarul. Fiecare OEM construieste si omologheaza o masina - de ex Golf - pentru fieecare tara in parte unde va vrea sa o vanda. In functie de informatia de la dept. de Marketing pentru tara respectiva, ingineria construieste ceea ce se cheama " Fisa Gama de tara" pe baza careia se stabileste exact definitia produs (BOM ul masinii si fiecare furnizor pentru fiecare componenta). In functie de puterea de cumparare a tarii si de legislatie (atentie legislatia in vigoare) OEM stabileste ce norma de poluare va vinde (in Brazilia de exemplu toti OEM vand Euro3 - chiar si BMW pentru ca asta obliga legislatia), ce echipari standard (India de exemplu airbag ul nu este mandatory pentru omologare) si ce nivele de echipare "superioare" va propune pe piata respectiva. De aici rezulta si BOM uri diferitre si furnizori diferiti pentru anumite componente. Revenind in Europa - da pentru Romania exista o Fisa Gama de Romania la toti OEM ii in baza careia RAR omologheaza vehiculul la vanzare in Romania. RAR nu da omologare unui vehicul omologat in Germania by default. cei care s-au lovit de asta stiu ca a trebuit sa mearga la RAR pentru a-l putea inmatricula. Din aceasta cauza este foarte probabil ca masinile pentru RO luate de noi de la orice marca sa aiba diferente de furnizor pentru anumite componente (atentia componenta ca si produs nu este schimbata, doar furnizor diferit cu pret diferit). Iar pentru ca RO este o tara cu putere mica de cumparare pentru masinile de RO se vor folosi furnizori mai ieftini ca sa poata oferi un pret competitiv pe piata respectiva. Va dau un singur exemplu - la unul din OEM ii pe care ii cunosc - pompa de motorina la un motor Diesel era livrata de 2 furnizori - pentru tarile bogate era livrata de Siemens (furnizor mai scump si calitate mai buna cel putin din datele de retur) si pentru tarile cu putere medie de cumparare era furnizor Bosch cu o fabrica intr-o tara saraca (calitate mai slaba din datele de retur). Piesa in sine era la fel doar calitati diferite si pret diferit. OEM ii nu au linii de asamblare diferite ci doar BOM uri diferite in functie de Fisa Gama omologata in tara respectiva. La caroserie singurul lucru diferit sunt doar ranforsarile - in functie de norma de siguranta care se vrea atinsa (in India spre ex se duce la minim BOM ul de caroserie) dar in Europa este la fel peste tot din cauza specificatiilor Euro 6c in vigoare acum si care sunt mandatory si in RO. Sper sa terminam cu prostiile in topicul asta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Piesa se comanda dupa seria caroseriei la orice magazin de piese auto ,recomand OE sau bosch. Repet ,problema poate afecta grav DPF-ul Trebuie o tubulara speciala de sonda La clima nu e grav1 point
-
1 point
-
1 point
-
Imi place marea decizie pe care ai luat-o, cu mutatul. Nici eu nu sunt de acord cu Bucurestiul (trafic infernal, caldura mare, muuult praf, oameni "cu locuri de parcare ale lor", etc), dar la Horezu-Valcea nu prea ma avantajeaza banii castigati... App. si mie mi se aburesc geamurile cand nu e AC-ul pornit atunci cand ploua, sau temperaturile sunt mai scazute. Cred ca este de la diferenta de temperatura interior-exterior. In legatura cu motorul, si eu am avut ATJ, fratele AJM-ului pe passat si l-am schimbat la 400k km cu un ASZ, pastrand toate anexele de pe al meu (injectoare,turbo,ECU,senzori) Nu am putut porni masina cu injectoarele de ASZ (cele cu AL la sfarsit care s-au montat si pe ARL) si am trecut tot la ale mele, cele de ATJ. Am inteles ca ar trebui ceva resoftare, deoarece alea de ASZ au un debit mai mare de motorina. Sa ne ti la curent ce iti iei din primul salariu la SB1 point
-
Un puf de fum la pornire e normal sa scoata. Daca e mai mult pot fi urmatoarele cauze : catalizator lipsa sau ineficient,egr/n18 imbatranit (trebue pornita fara vacuum la egr),injectoare/uzura chiulasa daca fumul miroase a motorina,g62 care decalibrat,.....1 point
-
1. Am folosit la o alta masina functia. Personal, nu am apreciat foarte tare functia asa. 2. Nu stiu daca merita sau nu, o am pe alta masina din grup, insa nu a sunat niciodata. Am pus un sistem de monitorizare (GPS tracker) separat pe langa alarma. 3. Pentru 90% dintre soferi se va comporta masina la fel. Buna pentru "soft offroad" > catarat pe borduri. 4. Da, 8 inch, ecran glossy tip tableta.1 point
-
1. da face ce spune, il vad din ce in ce mai mult la masinile din trafic, pana acum nu il bagam in seama dar acum imi sare in ochi cand trec pe langa o masina si vad ca-i blincane ledul in oglinda eu nu l-am considerat necesar, cred ca poti trai si fara el. 2. am avut pana acum alarma la toate masinile, de data asta si dealerul si cei de la asigurari m-au convins ca nu merita pentru skoda asa ca nu am mai luat-o si nu ii simt deloc lipsa 3. vechea octavia avea PDG, era mai inalta si mai rigida, poti sa urci bordurile fara probleme, daca vii de pe o masina fara PDG, iti va trebui o perioada sa te obisnuiesti atat cu partea estetica cat si cu rigiditatea si comportamentul in viraje dupa care o sa uiti, daca mergi pe drumuri proaste cred ca merita. La actuala masina trebuie sa fiu foarte atent cand urc o bordura, chiar si cele nu prea inalte in schimb confortul in timpul rularii este altul. 4. Bolero-ul merita toti banii, da are 8", cel standard, daca iti iei si navigatie Columbus va avea 9.2"1 point
-
1. nu am .. nu ma pot pronuta. 2. nu am pus alarma din fabrica.. e totusi skoda .. nu fura lumea skoda iar din masina nu are cum sa fure ceva de valoare cum ar fi navigatia, pentru ca nu poate fi montata pe alta masina nici daca ar reusi sa demonteze din bord elementele necesare (ecranul si unitatea) 3. am condus masina cu pachet drumuri grele - inalta masina suficient incat sa nu imi placa estetic. iar la drum cu viteza, nu ai aceeasi precizie cand e vorba de directie. conduc acum masina cu sasiu sport (garda coborata). nu m-as intoarce la altceva. Si da, urc masina si pe borduri inalte, dar cu atentie. 4. nu am bolero. nu as putea sa iti zic1 point
-
Cauzele pot fi multiple : injectoare defecte/dereglate,oringuri,uzura chiulasa,axe nesincronizate,culbutori,.....1 point
-
1 point
-
Tot la un: "VW Polo 9N, 2003, 1.4 16V, 75CP" am pus 2 schimburi de: http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html Faza tare e ca pe acesta nu se observa consum de ulei desi e 0w30, fata de altele mai vascoase 5w30, 5w40. Curatenie face in motor fiindca se vede pe el de nou ca spala mizeria din motor. Eu deduc ca e tare uleiul daca se comporta asa. La fel la un prieten cu Polo de 1.4 8v 60cp i-a scazut consumul de ulei cu 5w40 fata de 10w40.1 point
-
https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7Gm84x.html WVWLF7AUXFW211718 Stati departe de asta1 point
-
1 point
-
Saptamana asta avem un an de cand suntem impreuna! Ne apropiem de 24.000 km. Pentru ca de la ultima revizie ma apropii de 14.000 km, saptamana viitoare voi face o revizie (ulei MotorGold 5W30 LLIII+ filtre Knecht-Mahle, cu execeptia celui de combustibil care poate sa mai astepte). La final de iulie ma asteapta un concediu (aproape 14 zile): Cluj (RO) - Nis (SRB) ~ 700 km Nis (SRB) - Atena (GR) ~ 900 km Atena (GR) - Olimpiaki Akti (GR) ~ 450 km Olimpiaki Akti (GR) - Belgrad (SRB) ~ 700 km Belgrad (SRB) - Cluj (RO) ~ 500 km O nimica toata...3250 km!1 point
-
Pe cei din Motorsport nu-i intereseaza uzura , ei urmaresc sa stoarca cat mai muta putere din motor, d-asta sunt folosite uleiurile mai subtiri , la noi e alta treaba , pe mine ma intereseaza gradul de uzura al mortorului, turbinei ! Sa-ti dau un exemplu : uleiul de fabrica al GTR ului este Mobil 1 0w40 New Life dar oamenii cand abuzeaza de masinile alea pe track folosesc numai uleiuri groase de genu 15w50, 5w50 sau 10w60 ! Uite ce zic ei : 1- In all of our race cars, and all of our customers cars we run the willall 10w60 or the Motul 300V. That is all that we stock here. 2- If you're not going to the track the OEM fill should be fine but, if you do decide to track the car, I would bump up to a little heavier oil like the Motul 15w50. I've recently been running a mix of 75% 15w50 and 25% OEM Mobil and I've had good results with my Blackstone lab results. I believe Shawn Hayes is running a 50/50 mix of the Castrol 10w60 with the OEM Mobil and his labs have been very clean as well. 3- i m start using Fuchs Titan Race Pro R 15w-50 on my R35 4- You won't go far wrong with Motul 5w/50 Sport, still good for those cold Hungarian days and plenty of high temp protection. 5- Castrol TWS 10W60 was lot of good blackstone results.These oil good for my bigger turbos engine? I run hard on the street, with lot of high speed cruising, and few top speed run (empty road in the night) I go few track days / year and some drag strip. Astea sunt doar cateva exemple nimeni nu foloseste 5w30 nici macar daily ! Ei fac foarte multe analize de ulei nu sunt chiar prosti oamenii iar masinile alea valoreaza ceva...1 point
-
@amdo Treaba asta ar fi mai bine de pus (si) in aria de 1.4 TSI, sigur foloseste cuiva daca nu acum, in viitor. Multumim pentru sfat si ca ai impartasit experienta cu noi!1 point
-
Am tot citit despre subiectul acesta și azi am făcut pasul! Ulei de la Mol și motorina Rompetrol. Am făcut vreo 20 km și pot spune că nivelul de zgomot nu a scăzut, s-a schimbat tonalitatea care este mai joasă. Mașina merge bine dar se tureaza o idee mai greu. Nu am făcut plinul dar am respectat proporția de 1:300. Trebuie să treacă timp pana se instalează efectul?1 point
-
Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done1 point
-
Am si eu o intrebare. Ar putea fi folosite pe faza scurta, daca farurile nu au lupa, in sensul de a nu dereanja pe cei care vin din sens opus?1 point
-
Salut colegi, Vreau sa lamuresc un aspect pentru unii dintre voi. Cu categoria B 96 putem trage o remorca / platforma cu greutatea mai mare de 750 kg. Cu B 96 poti conduce un ansamblu de vehicule de pana la 4250 kg. In Romania si in toata uniunea europeana ! Cei care aveti categoria B mergeti la o scoala de soferi si faceti un curs (dureaza 5 zile)fara examen,fara teorie,dupa curs primiti o adeverinta cu care mergeti la serviciul de permise si il schimbati,in noul permis va aparea codul 96 Eu tractez platforma dupa un Seat Alhambra saptamanal prin germania - austria - ungaria,am fost oprit in toate tarile enumerate mai sus si nu am avut nici o problema. ATENTIE !! Socotiti doar masele maxime total autorizate (MTMA). Din 4250 scadeti MTMA al masini tragatoare 2470 (seat alhambra) raman 1780. Eu am o platforma detarata cu MTMA de 1700.1 point
-
Pentru cei care sunt intresati ce recomanda VW-AUDI iata mai jos arhiva cu tipurile de ului recomandate de concernul german . http://www.pixelmedia.ro/vag/oil_pdf.exe Salutari.1 point
-
Atentie, ca intrarea pe teritoriul Greciei (numele acestui topic) cu un detector radar se pedepseste cam aspru, vreo 2000euro amenda, 2 luni permis suspendat, retinerea numerelor si a talonului. Nu va recomand sa detineti (nici macar ascuns in masina) detector pe teritoriul Greciei).0 points
-
mersi mult, o sa ma ocut de problema asta in week-end si o sa revin sa va spun ce am rezolvat..... inca ceva trebuie sa deconectez bateria dc umblu la senzor?-1 points
-
Salut. Am vazut mai sus postarea Carminei legata de modul de, demontare al senzorului map, am incercat-o dar tot nu este suficient spatiu pentru a putea desuruba cel de al doilea surub. Carmina, daca ai putea sa dai mai multe detalii, iti multumesc!-1 points
-
pe E- piesa acum e 19lei/L daca il cumperi la bidon de 5L Pentru benzinarul tau cred ca mai ok ar fi 5w40 Vitaltech nu cred ca ai nevoie de C3 pentru masina ta. Ala e si mai eftin...e vreo 17 lei. In masinile mele merge vitaltech C3 foarte ok ca si sunet.Eu folosesc C3 pentru ca am 3 dieseluri in familie+o benzina. Legat de consum nu imi prea consuma ulei nici una dintre masini indiferent de marca de ulei pe care o folosesc.-1 points
-
Destul de slabute amandoua se poate mult mai bine ! La motorul tau se preteaza mult mai bine un ulei 5w40 care are norma A40 , ai de unde alege !!!-1 points
-
După ce criterii ai evaluat scanarea și ți-ai dat seama că trebuie baterie nouă? Poți atașa o scanare cu o baterie bună să văd și eu diferențele dintr-o baterie bună și una aproape gunoi? Mulțumesc anticipat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00