Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.07.2017 în toate secţiunile

  1. Urmareste cum functioneaza o linie de productie https://www.youtube.com/results?search_query=golf+7+production poti sa cauti aproape orice masina pe YouTube prin cautarea "Producator production" Ca sa intelegi cum functioneaza un flux de la A la Z. Unele sunt foarte bine documentate. Sa nu crezi ca un producator investe o suma de ordinul milioanelor intr-o linie de productie paralela dedicata Europei de Est si oameni mai putini calificati la QC. Au fost zeci de modele de la diversi cu producatori de-alungul timpului care au avut fel si fel de probleme optice (imbinari, chedere, bari de protectie ce nu se aliniau, samd.) Nu toate reperele sunt fabricate de acelasi producator, pot exista diferente de calitate pentru aceeasi piesa, fie ca vorbim de materia prima din care se confectioneaza usa direct in fabrica VW, fie ca vorbim de o lampa care are chiar 2-3 producatori (Hella, Valeo, Bosch, etc) Daca produsul se califica in cotele cerute de producator, e ok, nu vor fi toate 100% identice, si cele mai fine repere au tolerante acceptate. Sa nu crezi ca atunci cand pe linia de productie intra la echipat o masina pentru Romania, angajatii isi arunca o tigara in coltul gurii si zic "da-o incolo pe asta ca e pentru romani". Sper sa iasa mitul asta din cap romanilor in timp, odata cu faza "m-a tras curentul".
    9 points
  2. Incredibil cata informatie aiurea aici in topicul asta. Pentru ca lucrez de peste 15 in industria asta si pentru clienti mari (Renault, PSA, BMW VW, Audi, GM, etc.) ca furnizor sa va spun care este adevarul. Fiecare OEM construieste si omologheaza o masina - de ex Golf - pentru fieecare tara in parte unde va vrea sa o vanda. In functie de informatia de la dept. de Marketing pentru tara respectiva, ingineria construieste ceea ce se cheama " Fisa Gama de tara" pe baza careia se stabileste exact definitia produs (BOM ul masinii si fiecare furnizor pentru fiecare componenta). In functie de puterea de cumparare a tarii si de legislatie (atentie legislatia in vigoare) OEM stabileste ce norma de poluare va vinde (in Brazilia de exemplu toti OEM vand Euro3 - chiar si BMW pentru ca asta obliga legislatia), ce echipari standard (India de exemplu airbag ul nu este mandatory pentru omologare) si ce nivele de echipare "superioare" va propune pe piata respectiva. De aici rezulta si BOM uri diferitre si furnizori diferiti pentru anumite componente. Revenind in Europa - da pentru Romania exista o Fisa Gama de Romania la toti OEM ii in baza careia RAR omologheaza vehiculul la vanzare in Romania. RAR nu da omologare unui vehicul omologat in Germania by default. cei care s-au lovit de asta stiu ca a trebuit sa mearga la RAR pentru a-l putea inmatricula. Din aceasta cauza este foarte probabil ca masinile pentru RO luate de noi de la orice marca sa aiba diferente de furnizor pentru anumite componente (atentia componenta ca si produs nu este schimbata, doar furnizor diferit cu pret diferit). Iar pentru ca RO este o tara cu putere mica de cumparare pentru masinile de RO se vor folosi furnizori mai ieftini ca sa poata oferi un pret competitiv pe piata respectiva. Va dau un singur exemplu - la unul din OEM ii pe care ii cunosc - pompa de motorina la un motor Diesel era livrata de 2 furnizori - pentru tarile bogate era livrata de Siemens (furnizor mai scump si calitate mai buna cel putin din datele de retur) si pentru tarile cu putere medie de cumparare era furnizor Bosch cu o fabrica intr-o tara saraca (calitate mai slaba din datele de retur). Piesa in sine era la fel doar calitati diferite si pret diferit. OEM ii nu au linii de asamblare diferite ci doar BOM uri diferite in functie de Fisa Gama omologata in tara respectiva. La caroserie singurul lucru diferit sunt doar ranforsarile - in functie de norma de siguranta care se vrea atinsa (in India spre ex se duce la minim BOM ul de caroserie) dar in Europa este la fel peste tot din cauza specificatiilor Euro 6c in vigoare acum si care sunt mandatory si in RO. Sper sa terminam cu prostiile in topicul asta.
    8 points
  3. Tocma' am dat comanda de grila RS5, glossy black
    5 points
  4. Iarta ma Doamne ca am pacatuit!M am scapat la 4000 si a tras si un pârtuc
    4 points
  5. Este normal sa apara editia pentru Germania. Cum am spus, difera echiparile standard de la o tara la alta. Este normal sa fie diferentiate si in sistem, si pe linia de productie. Eu ma retrag din discutie. Ti-am oferit suficiente resurse de documentare sa intelegi productia. Spor.
    3 points
  6. Acum un an am fost sa vizitez fabrica Skoda din Mlada Boleslav. Va pot garanta ca orice masina care iese de acolo respecta aceleasi norme de calitate si piesele sunt identice pentru orice piata. Skoda lucreaza pe principiul "just in time". Nu exista stocuri mari, nu exista loturi de piese separate pentru fiecare piata de desfacere. Ne-au arat live pe o banda masini pentru diverse tari cum intra la asamblare avand aceiasi oameni la lucru si aceleasi piese disponibile. Va recomand sa vizitati fabrica si muzeul Skoda. Este o experienta interesanta si va va ajuta sa depasiti anumite prejudecati. Singurul lucru care difera de la o tara la alta este Importatorul si politica sa vizavi de relatia cu clientul. Din pacate, aici e cea mai mare buba a grupului VAG in Romania.
    2 points
  7. Sunt pure speculatii ca difera. Mai ales treaba cu anvelopele e complet aleatorie. Hankook echipeaza si Audi RS5 care au fost masini de testdrive in cadrul lansarii intetnationale a noului model. Nu cred ca isi permit sa faca acolo rabat. Ei au contract cu furnizori si se pun pe masina ce vine atunci la rand. Nu au depozite din care se ia piesa x pt ca se duce in Ro, piesa Y pt ca se duce in Franta.
    2 points
  8. @alex_passat, te rog sa studiezi aceasta lista de preturi din Olanda pentru modelul Octavia 3 Combi Facelift. https://forms.skoda.nl/site/brochure/download?mc=nieuwe octavia combi A doua casuta. Luam modelul 2.0 TDI Greentech echipare Style DSG 6, cu un pret de baza de 21,597 EUR Te rog sa vezi pretul final platit de client, cu zero extra-optionale in afara celor incluse in echiparea mentionata. 36,290 EUR. Probabil olandezii primesc si mai calitate, te poti gandi ca masina vine cu Audi space-frame, si o a treia linie de productie dedicata pentru ei, doar e cel mai scump Diferenta vine din modelul de taxare implementat de tarile din BeNeLux (Belgia, Olanda, Luxemburg) La acel pret se adauga BPM, ce este BPM > https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/auto_en_vervoer/belastingen_op_auto_en_motor/bpm/bpm_berekenen_en_betalen/bpm_tarief/bpm_tarief_personenauto (foloseste Google Chrome si optiunea translate) si BTW (TVA) (ce este BTW > https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/btw/btw_aftrekken/btw_en_de_auto/btw_en_de_auto) Olandezii nu pot sa fenteze piata auto de la ei cu reimporturi, sau nu la fel de avantajos fiscal ca germanii. La norvegieni e si mai grav, 40K pret de start 1.8 TSI 4x4 DSG6 Combi. repet, Difera puterea de cumparare. Cerere si oferta. Specificatii standard diferite. Diferente de taxe combinate cu legi.
    2 points
  9. @cristi511 nu am stiut ca Tiguan-ul se face doar Mexic; Mi se pare cam ''deranj'' pt clientii din Europa. In fine, daca vreti exemple de calitate indoielnica a unei masini facute pt piata din vest, va pot spune de Seat-urile mele, ambele luate de noi din Belgia: la Leon 1M am schimbat coloana de directie in garantie, capacul de la rezervor nici acum nu se inchide bine, vopseaua de fabrica este scursa la pragul stanga spate, parbrizul a ''parait' de la 0 km, mocheta nu este decupata cum trebuie in jurul scaunului de la pasager...etc Iar la Cupra 5F, furtunul care intra in vasul cu lichid pt spalatoare geam si faruri, nu era conectat. Lichidul pe care il puneam deasupra, pe la gura de umplere, cadea tot, instant sub masina. Am facut doar 2000 de km cu ea, asa ca mai e timp sa observ si alte chestii.
    2 points
  10. Aici intervine cred eroarea umana. Bara de protectie este instalata manual, probabil dupa 100 de asamblari pe zi, ti se acreste spre final de program si tie, si tipului de la quality control, dar nu cred ca o putem numi o problema. Nu e ca si cum bara pentru Romania e facuta dintr-un plastic ABS de 1 mm si cea pentru Germania este din 3 mm Aici as fi rezonabil cu producatorul/dealerul.
    2 points
  11. Depinde pe cine intrebi. Eu as lua VW SH NUMAI din Germania.
    2 points
  12. Sper sa va foloseasca decodare via web, gratuit http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/skoda http://carinfo.kiev.ua/cars/vin/vw cred ca merge pentru un numar de 2 decodari gratuite / zi. am testat cu o masina random, fabricatie 2017 (octavia 3 - facelift) si a functionat perfect.
    2 points
  13. 2 points
  14. salutare. mai spun si eu una -alta pe aici ... din pacate nu de bine ! cred ca Dumnezeu ma pune la incercare cu masina asta.... de ce ? uitati-va si minunati-va .... apa pe la usa dr spate curgea pe la un dop de plastic la o gaura tehnologica lipit stramb ( rezolvare usoara ) dar sa vedeti ce am patit cu dr spate: si dupa repozitionare guma de etansare , demontare difuzor, etansare cu silicon garnitura difuzor, a rezultat asta.... ca tot nu era suficient, am ajuns sa repar masina de o caruta de bani, in curtea casei ( noroc ca stau la curte ). dupa ce mi-au scartait bucsele asta iarna pe gerul ala, am ajuns la o reprezentanta unde le-au umplut ( la propriu cu o " vaselina speciala " ). Aici sunt curatate ( si tot a mai ramas ) cu un spray intreg de curatat frane ( vaselina o luai cu surubelnita ca, cu spaclu de pe ele ) Rezultatul ? Acum trebuie sa le schimb desi, zici ca-s noi.... sunt atat de moi incat, cand misti de ele pe elevator se misca roata aferenta partii respective .... De ce o repar in curte ? pentru ca m-am satuturat de incompetenta reprezentantelor iar cei care m-ar putea ajuta de pe aici, sunt foarte ocupati iar eu am mare nevoie de masina si nu pot sta fara ea mai mult de max. 3 zile. asa am ajuns sa - mi confectionez prese pentru schimbat busci stricate de noi cu vaselina de la reprezentante. aviz colegilor cu astfel de probleme. numai de bine. sper sa pot posta si eu de bine pe aici curand seara buna tuturor.
    2 points
  15. Sa va povestesc ce am mai facut Urmeaza un post lung, cu multe poze, so sit back and relax Bun! Ieri am inceput ziua in Innsbruck cu un cer noros, care a tot amanat ploaia. Am gasit pe website'ul orasului idei de un tur de o zi, plus ce idei am mai furat de aici si am ajuns la urmatorul itinerariu: Dupa ce ne'am luat Innsbruck card de 24 de ore (o foarte buna afacere cu acest card), am luat funicularul, apoi telecabinele si am ajuns in varful HafelekarSpitze, la aprox 2-3 grade. Dupa pozele de rigoare, ne'am incalzit cu un gulas si un strudel la cabana din varf si am coborat spre temperaturi mai normale Dupa, am coborat la Alpen Zoo. Mi s'a parut o plimbare reusita, intr'un zoo organizat foarte bine. Ce mi'a placut foarte mult este ca toate animalele aveau niste habitate generoase ca spatiu si cat mai apropiate de realitate. De asemenea, toate animalele erau in perechi, iar ceva de apreciat Dupa, am coborat in centrul vechi si am facut o binemeritata pauza in care am savurat un germknodel De aici incolo, deja norii erau foarte amenintatori si am mai avut putin timp la dispozitie pana sa inceapa furtuna. Am mai reusit sa mai vedem Golden Roof si sa urcam in Turnul Orasului, apoi a inceput vijelia. Pe o ploaie torentiala am plecat din Innsbruck spre Hintertux. Ajunsi acolo, ne'am cazat la o pensiune de langa gondola principala, cu niste gazde de toata isprava (de exemplu, azi ne'a lasat sa stam pana la ora 3, fara nicio suprataxa) - Pension Christina. Mare ne'a fost mirarea cand am incercat sa gasim ceva decent de mnacare, ca statiunea era pustie. In afara de un hotel la care un snitzel era 19 euro, altceva nu era nimic deschis Am ajuns intr'un final la o cafenea de benzinarie, unde doamna de la tejghea s'a oferit sa ia o pizza congelata din magazinul benzinariei si sa ne'o faca in cuptor (ospitalitate ca la tirolezi rar mai gasesti). Dupa ce pe perioada noptii, temperaturile au fost cu minus (da, stiu, in Bucuresti va cam topiti ), dimineata la 7 m'am trezit si am avut privelistea asta Asa cum am lasat sa se inteleaga si in postarile anterioare, noaptea in Hintertux a avut un scop precis, si anume o sesiune de ski pe ghetar. Asta era un vis mai vechi de al meu, si daca tot stiam ca trec prin zona, mi'am luat echipamentul (mai putin placa) si am zis ca trebuie sa incerc. Ca fapt divers, la baza telegondolei e un rent store foarte bine echipat, cu de toate, de practic poti sa ajungi in blugi acolo si te echipeaza ei cu de toate. Pentru orice detalii legate de ski in Hintertux, puteti sa imi scrieti in privat si o sa incerc sa va raspund, bineinteles din ceea ce stiu si m'am documentat Si acum si niste poze Am bagat coborari pana la pranz si dupa un gulas si inca un germknodel, am coborat in statiune, sa iau consoarta si sa plecam spre Viena. Din Zell am Ziller, in loc sa merg pe drumul clasic, inapoi in autostrada, bucatica aia prin Germania, Salzburg si de acolo spre Viena, am preferat sa intru printre munti si am facut dreapta spre Gerlos. De aici, am trecut fara sa vrem si pe langa cea mai mare cascada din Austria - Krimmler Wasserfalle si apoi spre Kaprun si Bischofshofen, unde am intrat pe A10 si am revenit pe traseul normal. Am ajuns in Viena cam rupt de oboseala si cu un inceput de raceala, dar au fost 2 zile pline care au meritat efortul
    2 points
  16. Vezi ce zici. Caz concert, socrul meu cu loganul de servici produs in 2012 1.5 dci luat de nou. Garantie 100.000km. pe la 98 000km a facut o revizie si a reclamat ca e foarte uzat volanul, face cam 70 000km/an in Romania pe 3 judete in principal: Maramures/Bistrita si Satu Mare, au strambat initial din nas dar i-au schimbat volanul. Masina e folosita si in weekend ca masina personala. I-au schimbat volanul cu unul nou. Deci te rog, fara scuze fata de Vw de aceasta data. Volanul este facuta sa reziste sub conditii de stres, nu scrie in manual ca nu ai voie cu inele, sau ca trebuie sa porti manusi daca iti transpira mainile. Si in plus de ce va mirati ca apare uzura la un volan intr-o perioada asa de scurta?: 1. lucrurile se fac tot mai ieftin, din materiale tot mai ieftine, care nu rezista precum cele vechi (si nu e singura firma care face asta, vezi volanul de mercedes din seriile 2004-2008, la 80 000km arata oribil, se decojeste pielea si se rupe). 2. nu aveti de unde sa stiti cum au fost condusi acesti 80 000km, una e sa conduci doar dn-uri si alta e sa freci masina in oras de luni pana vineri.
    2 points
  17. Multumesc @Catta83, sa dea Dumnezeu sa fim sanatosi ca asta e cel mai important! 1. Despre consum: eu sper totusi sa scot sub 5 la un viitor drum lung numai ca va fi foarte greu, recunosc. Ar trebui sa fiu singur in masina, sa nu am bagaje, sa nu ma grabesc, sa-i fac rodajul masinii complet si cum trebuie, etc, etc. Consumul asta de 5,4 in medie (5,3 o buna bucata de timp) mi-a iesit pentru ca am mers cu foarte mare grija fiind perioada de rodaj. Ma incurajeaza in acest sens si @catarad care a postat o captura in care se vedea consum mediu sub 5 litri la suta... 2. Despre display-ul info: da, ai dreptate exact aceeasi senzatie am avut-o si eu cand am vazut masina. Nu stiam sa o sa fie alt display iar tipul care mi-a vandut masina nu mi-a spus nimic exact pana in clipa in care mi-a predat masina. Nici macar nu stiam ca aparuse generatia a doua de infotainment! Cred ca vreo 30 de minute dupa ce am plecat la volanul masinii, nu ma puteam obisnui cu imaginea noului tip de ecran eu fiind setat pe prima varianta pentru ca numai pe aia o vazusem si o stiam. Imi parea un pic neobisnuit in toata acea configuratie a bordului insa m-am obisnuit repede ca deh, cu lucrurile faine te obisnuiesti de indata.. Vreau sa-ti spun ca tot uitandu-ma la noul afisaj am ajuns la concluzia tocmai aspectul glossy ii da un aspect fabulos in design-ul general al plansei de bord. Se completeaza foarte bine cu display-ul Activ Info si cred ca acum da o nota si mai hi-tech interiorului la Tiguan. Singura problema majora cum ai remarcat si tu sunt... amprentele! Problema se rezolva foarte bine cu obisnuitele servetele umede da la LIDL pentru sters ochelarii. Cu ele imi stergeam pana acum ochelarii si ecranul telefonului iar de acum n-am ce face, trebuie sa le folosesc si la ecranul glossy al Tiguanului. Pe cat de nașpa arata cu amprente pe atat de frumos e cand este perfect lucios. Inca un lucru as vrea sa mai spun legat de acest dispaly. Are o rezolutie foarte buna, culori vii, frumoase, iar grafica este reusita. 3. Da, spalatoarele de faruri am abservat ca lipsesc dupa ce am plecat de la dealer cand am oprit intr-o parcare. Nu stiu de ce nu mi le-au pus pentru ca din cate stiu ele veneau la pachet cu farurile Dinamic Light Assist, iar farurile DLA sunt, ca le-am admirat eficienta si modul cum lucreaza cand am condus noaptea. Nu-mi lipsesc foarte tare spalatoarele, dar aveau si ele avantajul lor in anumite situatii. In schimb am gasit la masina (pe langa display-ul glossy care a fost o surpriza), oglinzi pliabile. Nu le trecusem pe lista de optionale atunci cand am lansat comanda, dar fabrica mi le-a pus.
    1 point
  18. Bun, prin urmare, luand exemplu doar VW si modelele care se fabrica in acelasi loc si pt est si pt vest, trag concluzia ca nu exista linii diferite de asamblare, nu sunt mai multe tipuri de angajati (unii care lucreaza doar pt masinile care pleaca spre est sau spre vest), nu sunt folosite alte tipuri de vopsea, ci doar anumite piese ar fi diferite dpdv calitativ, sa zicem un ambreiaj, niste placute de frana, niste injectoare, niste componente electronice, niste, niste niste???!!!!! Mie unul imi este greu sa cred ca sunt atat de multe repere din care sa rezulte o diferenta de cateva mii de Euro intre cele doua piete. Si tot greu imi vine a crede ca se pun piese si subansambluri mai slabe calitativ pentru un vw destinat pietei din Ro si altul destinat pt Germania.
    1 point
  19. @corsi sa ma enerveze, tu ce crezi? reglementari EU ftw.... Combinatia, cel putin pe mine ma coafeaza, trebuie sa recunosc, este un "upgrade" sesizabil fata de motorizarea veche. Acuma spatiul nu e ca inainte, dar cu putina rabdare te descurci cat de cat decent. In rest....Ateca....Ateca....pardon...Bruni Bruni si iar Bruni....asa.... AD Blue te enerveaza cu bip la fiecare 100 km pana la completare, am reusit undeva pe la 4/500km autonomie sa imi treaca la 9.5 maxim, si dupa inca 2-3 zile de oras am completat 9,7 Litri de AD blue, acuma macar 5000km voi avea liniste, autonomie undeva pe la 8000km, oricum sub 3000km autonomie incepe sa te enerveze cu mesaje la pornire/oprire motor....las poza cu km rotund....pt ca poza In rest nimica nou sub soare...nu am reusit sa fac nimica la ele..la nici una din ele....prastia va vedea insa sigur in august un detailing exterior "normal", si a mea unul "premium"...again poza pentru ca they see us rolling Hmmm...oare cu ce as mai putea strica thread-ul....ah da...offtopic din concediu, am uitat de el...here you go..idei pentru cei care se gandesc la un altfel de gard ^^ In rest ne invartim in jur de 16,6xy km, am facut ieri un drum de Cluj-Alba-Cluj, si am reusit sa incarc un acvariu de 180 L + mobilier aferent, insa doar cu bancheta clapata, la lungimi de 120cm nu ai sanse sa arunci nimica in portbagaj. Ah da, si o tiganie de genul asta mi-ar lua aproape un salar, deci daca reusesc si o evacuare custom stanga/dreapta, poate o voi face, insa toate acestea, vor fi MY18 Worst case scenario, voi continua la Bruni ca si la Huanita...aka modificari vizuale pe caroserie....vezi bara fata etc. Na gata....mi-am poluat destul existenta si mancat voua timpul personal cu rahaturi pe net care ulterior iti dai seama ca ai pierdut x minute din viata degeaba. Hai, o zi scurta, o vinere insesizabila si un weekend cat mai fain. "Cya", ToniM
    1 point
  20. Daca te referi la faptul că wazeul pierde din cand in cand drumul cu AA pot spune cand e reproduce si la mine. Dar dupa vreo 3-4 ore de condus.Are faze de genul ca nu mai iti afișează dunga îngrosată si trebuie sa ii pui din nou tinta. Partea proasta ca odata ce incepe sa dea rateuri continua sa le dea des dupa aceea la 10-15 min. Telefonul cald e exclus pt ca il tin in cotiera la racoare. O pun pe seama faptului că e beta si mai astept pana iese varianta finala.
    1 point
  21. Am intrat in posesia masinii. Primele impresii in curand... (intr-una din poze se vede consumul scos dupa un drum de Polonia. Eu zic ca-i destul de bun. Sper sa scot sub 5 la urmatoarele drumuri lungi.)
    1 point
  22. 1 point
  23. La Renault este alta strategie - scadere de pret o mentin prin integrare locala cat mai mare. De aici linii de asamblare mici si ieftine in foecare regiune cu costuri cat mai mici. Produsul este acelasi dar la diferite niveluri de calitate. Producatorii germani - ca stia ne "doare" - au de obicei cat o singura linie modulabila de mare flux pe care produc aceeasi platforma - vezi VW. Sunt si la ei expectii - cum este Jetta care este pe platforma PQ35 inca si din acaeasta cauza nu poate fi produsa pe linia de MQB din Germania si target ul pentru Jetta raman tarile medii si sub-dezvoltate. Si este clar - cand sunt linii diferite de asamblare si tari diferite si calitatea este diferita. @Alin 15572 - nu trebuie sa luam exemplu RTR indiferent ce va spun domnii francezi acolo si nu trebuie luata ca exemplu gama M0 care este exclusiv o gama low cost si cost saving. Uitati-va la M1 si M2S - acolo nu au fabrici peste tot in lume... Pentru UE - singura diferenta va fi pentru unele componente scumpe - furnizori diferiti in functie de tara de vanzare. Restul este la fel ca in Germania si acceasi linie de asamblare. la Golf de ex - sigur este acceasi caroserie si linie de assy dar sunt sigur ca sunt anumite componente in motor si habitaclu cu furnizori diferiti de ceea ce se produce pe Fisa Gama de Germania.
    1 point
  24. Am intalnit o surioara neagra in Neptun:
    1 point
  25. Anvelopele fac parte din pachetele negociate de importator. @Ebi, dupa abordarea ta, iti dai seama cum ar veni un Audi fabricat in Ungaria pentru Romania ? Ce crezi ca o zice ungurul: pune la TT-ul asta anvelope Debica si compresor de clima de Ssang Yong f**-le muma-n c** de romani ca ne-au furat Ardealul This is not how it works ... @kicker, ambreiajele se uzeaza in functie de exploatare. Ai part number comun pentru ambele masini. Va veni aceeasi piesa comanda si in Spania si in Romania. Pe cântărite
    1 point
  26. @yeeeeman Tu daca ai comanda o masina noua la dealer si o refuzi la primire datorita defectelor de fabricatie, ce se intampla cu ea ? se caseaza ? Cum aspus si @vdragos, toate sunt pe comanda. O sa rog ruda pe care am mentionat-o mai sus, sa se inscrie pe forum si sa isi expuna un punct de vedere daca timpul ii permite vis-a-vis de procesul de fabricatie, qc, etc.
    1 point
  27. Nu conteaza neaparat cati nm, cat la ce e folosita masina. S-a pus 4x4 pe 1.9tdi si acum pe 1.6tdi pentru ca totusi motorul diesel e gandit sa traga eventual o rulota, sa fie folosit considerabil mai mult decat unul pe benzina. La mersul daily, 4motion Haldex nu il observi decat la consum. Pe dn-uri, autostrazi e strict fwd in conditii obisnuite. Inca mai am in familie Passat b5.5 1.9tdi 4motion (e Torsen, nu Haldex) si se simte ca e permanent AWD, fiind 50/50. In zilele noastre, Quattro este cu torsen (se preteaza pe motor montat longitudinal), in schimb 4 motion/4drive ( pt cele montate transversal) e Haldex gen 5. Not all 4x4 are created equal.
    1 point
  28. Si pentru ca avem un troll (@75NOR) care pune poze cu masina mea ca si cum as avea jante pe 17" de oftica, ca am si eu aceleasi jante ca el, am zis sa pun si eu o poza reala Intre timp masina se apropie de 13k km, iar in luna urmatoare voi mai adauga vreo 2-3k km cel mai probabil. Masina merge foarte frumos in continuare si sunt bucuros cu ea
    1 point
  29. Volantele intre 102 si 151 de cai difera, deci nici electrmotoarele nu sunt identice.
    1 point
  30. Pai si la celelalte usi de ce intra apa? Aia cu dopul de plastic e buna ! cineva pe linia de productie era in primele zile.
    1 point
  31. Masina a ramas pe maini bune. Bravo.
    1 point
  32. Ar trebui mutate ultimele postari intr-un topic, eventual cel de configurare Superb 3. Vin eu si zic ca 1.4tsi nu necesita 4x4 pt ca ii strica tocmai consumul si usor reprizele..pt ce? Nu e vreun motor facut pentru tractiue si nici nu are multi cp/nm ca sa fie ajutat de tractiunea integrala. Comportamentul spus de Razvan si eu il pun pe seama combinatiei suspensie si anvelope. Personal, n-am experimentat pierderea de aderenta, dar asta in configuratia de anvelopr 225/40 Michelin PS4 cu suspensia sport oem modificata cu arcurile de la accesorii oem. E ceva mai redus transferul de mase si anvelopele asigura aderenta suficienta. L.E.: Scuze de offtopic.
    1 point
  33. Referitor la benzina vs tdi 4x4, ma abtin, depinde mult de nevoile omului, dar benzina vs benzina 4x4, clar as lua benzina 4x4 la orice ora. De ce? Simplu, pentru ca eu si cu motorul de 1.4tsi 150cp simt nevoia sa imi traga si celelalte doua roti destul de des. Pe uscat sa zicem ca nu ar fi o nevoie, dar nici cei 250nm si 150cp nu sunt pusi usor jos pe umed. Cand sunt in a2a (uneori si a3a pe la 60-70km/h) si calc brusc acceleratia iar pe jos e ud, incep sa imi "sara" rotile de pe asfalt efectiv. Nu pune pe asfalt deloc bine puterea. Evident, cu jantele pe 19" si 235 latime la anvelope probabil efectul e mult diminuat, dar chiar si asa sunt convins ca ar disparea neplacerile astea pe asfalt ud la accelerari puternice. Totusi nu e topic benzina vs diesel, omul a aflat ce il interesa. Sa nu iti mai poluam topicul cu asta.
    1 point
  34. Am si primit raspuns, nu este ceea ce ma asteptam dar am fost placut surprins de promptitudinea si profesionalismul BPR. Un pasat din raspuns:
    1 point
  35. Cauta pe net Pastravaria Albota
    1 point
  36. Diferenta e ca celor cu DSG7 de multe ori le si iese acest lucru fara sa isi doreasca !
    1 point
  37. daca ii pui si wc, nu mai ai nevoie sa te duci acasa.
    1 point
  38. Sau piulita n-a fost stransa la cuplu, si a permis butucului sa se roteasca. Se vede ca butucul nu este in pozitia normala. Daca se lungeste cureaua se mareste doar distanta aceea, nu se invarte butucul rolei. Sau n-a fost bine pusa din start. Mare minune ca-i intreaga distributia.
    1 point
  39. Distanta a crescut ca se slabeste cauciucul si se intinde cureaua, se intinde pana se rupe. Tu nu stiai ca distributia se schimba la un anumit numar de km sau la 5 ani?
    1 point
  40. In caz ca sunteti implicati in acidente provocate de soferi "bulgari" va prezint reprezentantii de despagubiri din Romania: 1. ALLIANZ Bulgaria ----------------------ALLIANZ 2. ARMEEC Insurance ------------------- AVUS 3. BUL INS ----------------------------------AVUS 4. BULGARSKI Imoti-----------------------ASIROM 5. BULSTRAD VIG ------------------------ASIROM 6. DZI General Insurance ----------------AVUS 7. ENERGY Insurance--------------------- ALLIANZ 8. EUROINS---------------------------------EUROINS 9. GENERALI--------------------------------GENERALI 10. GROUPAMA Zastrahovane----------AVUS 11. HDI --------------------------------------CORIS ROUMANIE 12. INTERAMERICAN ---------------------GARANTA 13. LEV INS--------------------------------- AVUS 14. UNIQA-------------------------------------UNIQUA 15. VICTORIA -----------------------------GENERALI Unii reprezentanti de despagubiri s-ar mai putea schimba, de aceea e bine sa dati un telefon si la BAAR : Romtelecom: 021 319 13 02, 021 319 13 03, 021 319 13 04 Vodafone: 0727 70 77 90 Orange: 0743 17 47 47 Sfat foarte util: In cazul in care sunteti implicat intr-un accident cu o masina inmatriculata in alta tara, si mai ales daca este condusa de cetatean roman, evitati sa incheiati formular de constatare amiabila ! Mergeti la Politie deoarece este posibil ca asigurarea sa fie falsa si procesul de despagubire va dura mai mult . Daca angajatii Politiei Rutiere se eschiveaza si va spun sa faceti constatare amiabila sa stiti ca nu au baza legala. Constatul amiabil nu este obligatoriu, nicio lege nu prevede asta. In lege este prevazuta doar "posibilitatea" nu "obligativitatea".
    1 point
  41. Buna seara, Sunt nou pe forum. Cine ma poate ajuta, am facut un log in mers dar nu stiu sa interpretez. Am un golf 4 ajm, 116cp, An 2000. Nu trage ca inainte. Acu 4 ani s'a spart axul la turbina si a bagat tot uleiul pe toba de esapament. De atunci am schimbat foarte multe deoarece nu mai e cum a fost. Am schimbat furtunele de vaccum, 2 injectoare(valori foarte mari -2.4, 2.6), curat pompa din rezervor, schimbat furtune de la rezervor pana la motor, pompa tandem, egr, debitmetru. Nu stiu ce ar mai putea fi. In continuare injectoru 3 si 4 au valori foarte mari. Ce parere aveti? Multumesc
    1 point
  42. Discutia nu a fost despre o problema tehnica asa cum am concluzionat impreuna cu cei de aici ci a fost un "minus" dat de mine masinii dupa ce am achizitionat-o. Eu unul nu o consider problema tehnica. Cum zicea si un user pe pagina anterioara opiniile despre masina l-au ajutat sa isi cumpere si el una si pana la urma pentru asta ne adunam toti organizat pe un forum. Dar ok gata ne oprim cu discutia despre start stop si revenim cu cateva poze dupa botezul ei- prima spalare facuta evident de mine in weekend
    1 point
  43. TT-ul e probabil cu vreo 100kg mai usor, iar 245 40 r18 sunt roti mult mai late si mai mari decat 225 40 r18 si 225 45 r17 cum am avut si am eu. Sper sa nu gresesc, dar in conditiile astea mi se pare firesc ca tu poti folosi presiune mai mica decat mine. Golfix mergea cu aceeasi presiune ca mine, cea indicata in carte si pe busonul de la benzina, deci nu vad unde e greseala sincer, exact 2,7 si 2,5 sunt valorile "cat trebuie", nu valori scoase din burta. Cum am trecut de la R18 la R17(cu presiunea identica ambele), diferenta a fost sesizabila imediat in favoarea R17. Deci indiferent cat scadeam presiunea la R18, sa nu comparam R17 cu R18 si Michelin PS4 cu Nexen N8000, ca n-au legatura, sunt din alt film inclusiv ca aderenta si zgomot pe asfalt aspru, nu doar ca absorbtie a micilor imperfectiuni, masina e mai rafinata si parca consumul a scazut o idee. Amicii care au fost pasageri in masina au zis acelasi lucru, e mult mai confortabil setup-ul actual chiar si cu presiunea aceea mare. Cat despre aderenta pe ud, nu imi fac probleme cu PS4, mai ales ca pe ud eu unul merg civilizat. P.S. Nu cred ca o sa cobor cu mai mult de -0,2 fata de valorile indicate, mi se pare ca deja incep sa faca burta usor si cu -0,1, sau poate doar e o impresie. Talonul e mai moale la Michelin PS4 decat la Nexen N8000 cu siguranta, chiar daca sunt XL am tras de ele inainte de montaj si mi s-au parut destul de moi, cele de iarna parca erau de lemn fata de astea. Asta a exclamat si cel care le-a montat, ca sunt destul de moi PS4 ca perete lateral, deci la 2,2-2,3 sunt destul de sigur ca vor face burta, se vor uza buzele si va scadea stabilitatea laterala.
    1 point
  44. Sunt suprins de multitudinea de intrebari si foarte putine raspunsuri. Lafel de surprins sunt de intrebarile de genul "caut un service bun sa schimb placute de frana sau sa fac revizie" = asta se poate face la orice colt de strada indiferent de tipul de motor! ; lafel nu inteleg recomandarile de genul "am facut revizia la X si a fost foarte misto ca am baut cafeaua si m-a lasat sa ma uit la masina" ... sincer? .. La obiect: Cau si eu un priceput in VAG mecanica in sector 2, 3 sau 4 in BUCURESTI. Prin priceput inteleg un service sau mecanic care isi poate da o parere avizata si sa isi asume intr-o situatie atipica! Nu caz de schimbat EGR sau eroare clara pe tester. Mai exact e vorba de o vibratie usoara si un sunet aparte la care un service spune ca e din cureaua de accesorii, altul ca e din injectoare, altul ca din turbina etc. Caut un mcanic foarte priceput care sa poata da diagnoza corecta! Sunt patit cu piese platite degeaba! In alta ordine de idei masina consuma destul de mult de cand cu sunetul si vibratia, e vorba de 1-1,20 L/h pe loc fara consumatori. 2.0 TDI 120kw. Cunoaste cineva un astfel de priceput in Bucuresti ? Multumesc!
    1 point
  45. daca ai luat-o din salaj-zalau te asigur ca km aia nu sunt reali ... zalau e renumit pt. samsareala din vestul Romaniei ... Succes cu ea.
    1 point
  46. te-ai gandit la..un tiguan?
    1 point
  47. Pai daca nu cunosti istoricul masinii dupa care s-a luat pompa, probabil s-a mers fara filtru sau nu s-a schimbat la timp. Sau o fi tras apa din compartimentul bateriei. Cine stie. Eu am desfacut-o si nu am uzura aia. In schimba am uzura la ax si din cauza asta am ulei pe furtunase. Cand e rece motorul, am pedala de frana elastica, in schimb cand se incalzeste, e tare.
    1 point
  48. Mersi de urari! @snakkey..acel suport a venit cu un pachet simply clever dar poate fi comandat si separat. @quattro3001, pt un golf dadeam in plus 3000-4000 minim dar nu aveam spatiu, iar passat deja e alta liga. Legat de plastice, nu sunt la nivelul Golfului asta e clar, insa se poate si mai rau la alte compacte :) si nu numai. Daca skoda ar avea aceleasi materiale interioare ca Vw la un pret cu cateva mii bune mai jos, atunci probabil ca nu s ar mai cumpara vw :). Delimitarea e clara, Skoda/Seat urmat de VW si in top, Audi :) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  49. Salut. Am vazut numai Bosch-uri care au cazut si la kilometrii destul de putini. La mine cu Pierburg nu cred ca a crescut consumul sau cel putin nu este relevant. Constatare personala,masina trage de rupe asfaltul si stiu ce spun si mai stiu si alti baieti de pe forum. Vis-a-vis de treaba cu limitatorul cred ca este o prostie. Plafonarea la 170km\h are cel putin doua motive printre care si turbina. Pune valorile care au iesit la test si sunt sigur ca sunt cel putin cativa domni care vor interpreta datele si-ti vor zice cu siguranta ce are. De curiozitate, a facut testul pe loc sau in mers?
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!