Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.07.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
Mda...marketing ieftin de tinut clientu' cu ochii ca pe butelie pe frunze si alte chestii, in loc sa se gandeasca cum trebuie exploatata optim o masina. Intre timp, cu ochii la/pe frunza, masina merge sub-turat, SS activ cauzeaza probleme in timp, etc., da' e important ca' frunza e 100%. Important, ce sa mai zic.3 points
-
3 points
-
Difera puterea de cumparare. Cerere si oferta. Specificatii standard diferite. Diferente de taxe. samd. Nu difera. Sursa: ruda care lucreaza intr-o fabrica VW, pozitie middle/top management. Mai nou, au aparut zeci, daca nu sute de companii ce intermediaza re-importuri din alte state UE. https://www.google.de/?gws_rd=ssl#q=eu+neuwagen+reimport&tbs=ctr:countryDE&cr=countryDE2 points
-
Adunam kilometri... adunam. Uleiul e la nivel, nu mai baga motorina in ulei. Deocamdata se pare ca motorul nu a fost afectat de uleiul diluat cu motorina si nici nu il consuma (mai mult il pierd pe la cateva garnituri)... Asa ca...am dus masina la spalatorie Siiiii vestea cea mai de veste: De la 1 August, masina schimba soselele din Bucuresti cu cele din Sibiu. Ma mut (definitiv si irevocabil) in Sibiu cu familia, pentru o viata mai linistita, intr-un mediu mai curat si mai putin poluat...si evident, la casa+ curte (sa avem unde sa desfacem la masina) Evident, am rezolvat si cu locul de munca (altul, platit mai bine - more money for spare parts )2 points
-
Eu sint convins ca problema nu este de la cuzineti ci de la dimensionarea sistemului de ungere, adica ar fi trebuit canalele majorate cu citeva zecimi sau un dinte-doi mai putin la pinionul pompei de ulei....2 points
-
2 points
-
1 point
-
salutare. mai spun si eu una -alta pe aici ... din pacate nu de bine ! cred ca Dumnezeu ma pune la incercare cu masina asta.... de ce ? uitati-va si minunati-va .... apa pe la usa dr spate curgea pe la un dop de plastic la o gaura tehnologica lipit stramb ( rezolvare usoara ) dar sa vedeti ce am patit cu dr spate: si dupa repozitionare guma de etansare , demontare difuzor, etansare cu silicon garnitura difuzor, a rezultat asta.... ca tot nu era suficient, am ajuns sa repar masina de o caruta de bani, in curtea casei ( noroc ca stau la curte ). dupa ce mi-au scartait bucsele asta iarna pe gerul ala, am ajuns la o reprezentanta unde le-au umplut ( la propriu cu o " vaselina speciala " ). Aici sunt curatate ( si tot a mai ramas ) cu un spray intreg de curatat frane ( vaselina o luai cu surubelnita ca, cu spaclu de pe ele ) Rezultatul ? Acum trebuie sa le schimb desi, zici ca-s noi.... sunt atat de moi incat, cand misti de ele pe elevator se misca roata aferenta partii respective .... De ce o repar in curte ? pentru ca m-am satuturat de incompetenta reprezentantelor iar cei care m-ar putea ajuta de pe aici, sunt foarte ocupati iar eu am mare nevoie de masina si nu pot sta fara ea mai mult de max. 3 zile. asa am ajuns sa - mi confectionez prese pentru schimbat busci stricate de noi cu vaselina de la reprezentante. aviz colegilor cu astfel de probleme. numai de bine. sper sa pot posta si eu de bine pe aici curand seara buna tuturor.1 point
-
@darksun vezi ca exista o arie pt dealeri. Pune acolo "recomandările" tale. Sa le facem reclamă.1 point
-
1 point
-
Ar trebui mutate ultimele postari intr-un topic, eventual cel de configurare Superb 3. Vin eu si zic ca 1.4tsi nu necesita 4x4 pt ca ii strica tocmai consumul si usor reprizele..pt ce? Nu e vreun motor facut pentru tractiue si nici nu are multi cp/nm ca sa fie ajutat de tractiunea integrala. Comportamentul spus de Razvan si eu il pun pe seama combinatiei suspensie si anvelope. Personal, n-am experimentat pierderea de aderenta, dar asta in configuratia de anvelopr 225/40 Michelin PS4 cu suspensia sport oem modificata cu arcurile de la accesorii oem. E ceva mai redus transferul de mase si anvelopele asigura aderenta suficienta. L.E.: Scuze de offtopic.1 point
-
Nu se poate cumpara separat acel scut si monta si la voi ? Este adevarat ca este un plastic, dar este un plastic dur care nu crapa la orice mic bolovan de zapada si care chiar protejeaza (nu de pietre de moara) de praf , pamant ... mici pietre si alte nebunii care nu iti muta motorul din loc dar se depun si afecteaza intr-un mod negativ unele componente.1 point
-
Multumesc. Este cam agresiv da, cere putin coborata ....dar nu stiu daca o sa fac asta. As cocheta sa le schimb cu niste jante oem de gti pe 18 dar sunt in dubii.1 point
-
Păi după ce am frunzărit forumul (cu oglinda) am constatat că marea majoritate au probleme directe cu LCD-ul , că până la urmă oglinda e un display LCD cu opacitate reglabilă electric. La astea chiar nu ai ce repara. La mine a fost norocul că LCD-ul era OK. Doar că nu-și mai făcea datoria în plaja de tensiune pe care o avea. Acu sunt curios cât timp va funcționa de acum înainte.Reglajul l-am făcut pe mașină, am lăsat un semireglabil în afara oglinzii și reglajul l-am făcut noaptea în condiții reale (am rugat un prieten să stea cu mașina în spatele mașinii mele cu farurile aprinse , eu reglându-mi oglinda după cum am considerat că e corect. La 2V deja era întunecată de tot și la mine luneta e din fabrică fumurie, așa că am redus undeva la aprox. 1,88V. Da acum e altă viață, îi văd farurile ca două puncte albe pe oglindă și atît. După ce stinge farurile șe vede luneta și ce mai e prin spatele mașinii. ( Da de meserie sunt electronist-automatizări).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mulțumesc, arată extraordinar! Avem o țară tare frumoasă! Și eu care voiam să plec în afară... #PauLLB Zona e super! Aveți vreo recomandare cât privește cazarea? Mulțumesc!1 point
-
1 point
-
@vdragos @cristi511 daca considerați ca incalc vreo regula sau deranjează pe cineva intrebarea mea, stergeti ce am scris și gata. Chiar nu credeam ca cineva se poate supara de la o asemenea întrebare.1 point
-
Scoate fum pana se incalzeste motorul, deci nu e chiar un puf de fum. Ramane Laurentiu sa le investigheze (placerea lui)1 point
-
V71 - este air flow flap. V113 este recirculare - lucreaza in tandem. Incearca cu alt V711 point
-
Cumva am mai prelungit viata oglinzii. Am modificat circuitul de polarizare al tranzistorilor care regleaza tensiunea de pe LCD astfel incat am marit pragul de reglaj al rensiunii pe LCD de la 0V-1,34V la 0V-2V. Acu se pare ca lucreaza din nou oglinda. Nu stiu pentru cat timp dar cel putin functioneaza.1 point
-
Eu le am schimbat la toate usile plus switch oglinda plus comutator faruri in 10 min. La usa sofer e cel mai usor, la celelalte cam te zgarii daca nu vrei sa dai fata de usa jos.. eu nu am vrut. PS: 27 usd cu tot cu transport tot ce am enumerat mai sus. In magazin e 120 ron doar cel pentru faruri si nici nu stiu daca OEM.1 point
-
1 point
-
Cu ajutorul lui @Emy D s-a mai ciunning-uit ceva la masina azi... Arcuri Koni Str-T si amortizoare Kyb Gas a just1 point
-
Am sters . Acum e curat . Nu mai apare nici o eroare . Ciudat ca spirala si robinetul din bord s.au stins singure exact in ordinea in care au aparut .1 point
-
Mie se pare un pic exagerata treaba: ca sa iti speli masina iti tre galeata speciala, in care sa iti pui apa de acasa...1 point
-
In mod normal Vali nu demonteaza nimic cand face interiorul..dar eu am insistat si mi le-am demontat singur... Am demontat deoarece era cam jale dupa episodul cu vopsitul...acum parca e alta viata... Intre timp mi-am luat si o action camera si am tras cateva poze sa vad daca e ceva de capul ei... In alta ordine de idei...pana la proba contrarie sunt multumit de treaba facuta de Voinea si baietii de la AVD... Azi am dat comanda de amontizoare si flanse spate...Kayaba gas a just + Sachs la care se vor adauga arcurile koni... Drumuri bune1 point
-
Un sfat prietenesc: Nu mai baga degresari. Lacul masinii e in stare foarte buna si e pacat. "Expertii" in detailing de la noi fac uz numai de metode usoare si rapide pentru ei. Lacul se decontaminează prin spalare manuala (cu manusa) si daca e necesar si cu argila, nu cu chimicale alcaline ultra-concentrate. Asta daca nu vrei un aspect matuit. Ma opresc aici. E doar un sfat, nu vreau sa fiu off-topic.1 point
-
@Muraru Dan Sunt de acord cu tine! Asa cum exista cafea pentru Romania, detergenti pentru Romania, ciocolata pentru Romania, E-uri pentru Romania, aviara pentru Romania, haine pentru Romania - toate fara nicio diferenta fata de omoloagele lor de pe p-tele vestice... :coffee_lol: ...........bineinteles ca exista si masini pentru Romania, DAR care nu difera cu nimic fata de orice alta masina din lumea asta..... Prefer sa fiu catalogat drept paranoic, decat sa inghit gogoasa asta. Normal ca nu se poate demonstra asa ceva si ca tot timpul nu se vor vorbi decat "discutii". Dar am invatat, nu-i asa :D , un lucru: nu iese fum fara foc. Iar cine a auzit/a vazut la viata lui cam cu ce se manaca un Sistem al Calitatii, un Kanban sau Just-in-Time, va sti ce concluzie sa traga singur. In schimb, un lucru s-a desprins clar din acest topic - se poate lua masina de afara, noua, la bani mai multi (dar in unele cazuri si cu dotari mai bune) cu posibilitatea recuperarii TVA-ului. Asta - confirmata cu exemple date de oameni. Mi se pare cel mai mare castig - pt noi toti - in ciuda scepticilor acestui forum. Bafta noua tuturor! Va multumesc!1 point
-
!!! Sustin aceeasi recomandare!!!! Mergi cu incredere !!!! O sa te convingi de toate parerile pozitive de pe forum!!!0 points
-
0 points
-
Salut Adi, Cum a spus si Florin, ceasul analogic comunica cu cel din IC si de acolo ia semnal. La fel ca si la Passat. Daca nu ai nicio eroare de comunicare, e posibil sa fi intrat ceasul in balarii sa nu mai comunice corect. Iti recomand sa-i scoti alimentarea, deconecteaza ambele baterii, vreo 10 minute sa-si ia un reset si apoi incerci iar sa-i setezi ceasul din IC.-1 points
-
Am vazut prea mult fun la un bmw seria 3 din anii 90, nr rosii..the usual suspects..mergea agresiv pe Transalpina pe coborare cu taiat curbe inclusiv fara vizibilitate,franat in ultima clipa, uneori cu cate o roata pe langa carosabil. Ma tineam dupa el fara probleme si fara sa simt ca e masina la limita sau sa merg periculos. Am realizat ca e kamikaze si i-am lasat spatiu. La un moment dat dispare intr-o curba si il vad la 180 de grade in sant pe sens opus si cu bara fata praf. Din fericire, ocupantii erau bine, doar speriati. Nu o sa spun nu la frane si la +30cp si +50nm candva. Coilover clar nu pt ca ceva bun costa, masina devine mai dura si nu pot profita cu adevarat de ce ofera.-1 points
-
Acum vara e foarte bine de observat care motorina are capacitati de lubrifiere si care nu. Asa cum arata plasticul acela unde pui pompa de uscat asa de uscata e si motorina , De exemplu la Mol, sortimentul mai ieftin Tempo plus pare ca e mai unsuros decat EVO. Doar asa ca idee am zis asta, stiindu-se problemele cu spanul ale pompelor Boch CP4.1.-1 points
-
Ok, dupa 7000km in 3 luni cu masina, cred ca mi-am facut o parere despre aceasta motorizare/masina (este vorba despre 122 CP cod motor CMBA- 1.4 tsi 2013- am scris sa vada si cei cu telefon): - consumul in oras pe un traseu zilnic de 40 km- Bucuresti + foarte putin soseaua Alexandriei-Magurele, dar majoritar mers in Buc- in functie de aglomeratie, consumul fluctueaza intre 6.7 si 8% calculat si la pompa, la mers normal fac 35-42 minute pana la munca (20km) cu o viteza medie de 20-25km/h. In zilele aglomerate, am consum de 8% cu o viteza medie sub 20km/h ceea ce e putin, tineti cont ca am portiuni de pe Basarab/Sarii/ Alexandriei unde pot merge cu a5a, deci imi urca si viteza medie. Jantele-s pe 18, aerul conditionat pe automat mereu. - consumul afara mers normal, spre tare se situeaza intre 5 si 6%, cam 5.2.-5.5 % cu 2 persoane, si cam 5.8-6% incarcat maxim cu 4 persoane si bagaje full. De asemenea, AC on mereu, eu nu opresc Ac-ul decat inainte sa ajung la destinatie sa se usuce vaporizatorul. Per total, sunt mai mult decat multumit, de masina, de motorizare, de motor, de cutie, de frane, are si neajunsuri, insa sunt foarte putine. Si colac peste pupaza, cu jante pe 18, si 61.000km acumulati, nu am nici un greieras, nicaieri, nu zornaie nimic in gropi, e o masina inchegata. Evident, ca se pot scoate si consumuri mari (mers peste 135km/h) sau consumuri mici (mers subturat- 1200-1400rpm, sau resetarea consumului inainte sa iesi din aglomeratie) insa eu nu fac asa ceva, fiindca am decont de benzina lunar -nelimitat, deci puteti sa ma credeti pe cuvant ca astea sunt consumurile.-2 points
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00