Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.07.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
In general cand se pune o axa ieftina tip AE cantitatea injectata creste (consumul la relanti sare de la 0.5/0.6 la 0.9/1.0) La compensatii nu am observat anomalii3 points
-
2 points
-
2 points
-
Ieri am facut prima revizie la reprezentanta la 21.929 km. I-au schimbat uleilul, filtru de ulei si busonul de la baie. De asemenea aveam un plastic cover sub masina ce s-a desfacut... si mi l-au reparat si ala. Cost total 239 euro. Masina a trecut prin actiunea recall 46G7 Crit 02, am inteles ca era ceva legat de frana automata si park hold, dar nu am vazut nici o diferenta before / after. Mai am garantie la ea pana in 09.2017, cred ca nu mai rezist cu aia 105 cp - peste 2 saptamani ma duc cu ea la AMC.2 points
-
2 points
-
Azi am pus folie, zilele urmatoare urmand sa plec in vacanta si sa fie fetele la adapost. Am ales Llumar ATR15 din gama Titanium. Am ales aceeasi locatie ca si la precenta masina, baietii lucreaza profi( nu fac reclama).2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
eu nu le am cu astea, am facut o presupunere, tot colegii cu vcds trebuie sa stie...imi pare rau daca vrei sa faci un test, sa nu pui bricheta sau ceva pe el ca distrugi butonul, da si tu cu o oglinda cu soare in el si vezi daca mareste ventilatia si racoarea....zic si eu1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu-i bai, in limita timpului disponibil, cu mare placere . sa-l folosesti cu placere !1 point
-
Arata foarte frumos cu folia montata, scoate mai mult in evidenta cromul de pe geamuri si jantele.1 point
-
Extrem de practica folia la masini negre cu interioare inchise la culoare. Initial voiam sa o dau jos, nu-mi place lookul, insa isi face foarte bine treaba.1 point
-
Foarte frumoasa masina, iar folia o "prinde" super! Este una dintre modelele dupa care intorc capul, de fapt Audi-urile imi plac in mod deosebit, cred ca sunt printre putinele marci care au evoluat in ceea ce priveste designul.1 point
-
1 point
-
@ pronet - Multumesc pt info, da este tija ruginita ! Da Florin si multumesc frumos si pt info. Am dat putin cu wd la tija... cand o sa revin in Bucuresti rezolvam asa cum am discutat la telefon. Multumesc pt timpul acordat. @Andrei_221 , e putin mai greu sa fac logul in mers, si inca nu stiu exact unde trebuie sa intru ca sa pot face graficul. O sa citesc topicul pe care mi l-ai sugerat. Multumesc.1 point
-
Dupa 2 saptamani, vine si prima programare la service. Inca de cand am luat masina, mi s-a parut ca volanul sta putin stramb, spre stanga. Am o manie mai veche cu treaba asta, am incercat sa ma obisnuiesc cu pozitia asta, dar nu reusesc deloc, asa ca o sa merg la service. Sper sa se rezolve pe garantie, sa nu dea vina pe mine si sa fiu nevoit sa platesc operatiunea, cu toate ca nu le pot demonstra ca asa a fost de la inceput. Vedem. Si al doilea lucru, baghetele de pe usi cu banda aceea de lumina ambientala fac un mini zgomot care se aude daca e muzica oprita. Nu prea vad cum s-ar putea rezolva, dar merita sa incerc totusi. Va tin la curent. LE: Stergatorul de pe stanga imi lasa o dara fix in raza vizuala. Ma vor injura, dar... OCD FTW1 point
-
Nu am elsa la indemana acum ,verifica toate sigurantele ,vezi sa nu fie lipsa1 point
-
@ToniM Poke = ce scrie si in dictionarul englez-roman, adica un ghiont, un cot pe la spate, o ciupitura...ceva Asa e, ala alb sta bine cu rotile iesite in afara asa..1 point
-
1k0 ... AE - nu este bun - e LOWLINE, chiar daca e type 2 - mergea - se schimba spira cu una type 2. Daca vrei sa nu schimbi spira, atunci cauti 1k0 953 549A. Altfel, alte calc de coloana MIDLINE si schimbi si spira - tu ai fara nicio litera la sfarsit, cumperi un cu C.1 point
-
Masina a costat 5500 Euro in Germania, dupa inmatriculare, revizie generala cu distributie, pompa apa, anvelope noi, etc a ajuns la 7200 E.1 point
-
Cei aia poke?!? Ala alb merge dar ala cu gri nu are jante sa se observe ! In alta ordine de idei: frumoase carute, sa le purtati sanatosi LE: drunk out1 point
-
Este recensamant O3, deschis in 2013, cand a aparut modelul O3. Lipsesc motoarele noi, evident. Nu cred ca stia nimeni pe atunci evolutia motoarelor. Puteti cere deschiderea unui Recensamant O3 FL. Nu se inchide pentru ca lumea inca mai cumpara modelul PRE-FL.1 point
-
1 point
-
Cu ajutorul lui @Emy D s-a mai ciunning-uit ceva la masina azi... Arcuri Koni Str-T si amortizoare Kyb Gas a just1 point
-
Si mie mi se pare ca arata spectaculos jante albe cu albastru de pe masina1 point
-
1 point
-
Din cauza de geam cazut in usa la Bora, am dat o tura pe la munte cu Golful. Si tot din aceasta cauza va fi masina de zi cu zi vreo 2 saptamani de acum incolo - ca numai timp de umblat la macarale n-am acum. Sacrificiul nu e mare - masina se comporta extraordinar, e o placere de condus. Un singur lucru trebuie sa verific - vizual pare evacuarea ceva mai lasata decat stiam (zona de mijloc) si am avut senzatia unor zgomote de "bataie" din acea zona, la anumite manevre de schimbare de viteza sau schimbare regim de turatie. Jumate din drum am mai incercat sa "replic" zgomotele dar n-a mai facut. Tre' sa arunc un ochi - s-o fi desfacut vreun tampon, ceva. Las si poza asta pe aici.1 point
-
1 point
-
Intre a4 si a6 sunt diferente mari . a6 e muuuult peste a4 In general motoarele pe benzina fabricate pana in 2013 consuma ulei ,unele mult si altele foarte mult Fa o intrebare1 point
-
Ieri am sarbatorit depasirea primilor 2000 km si cum se putea mai bine decat un traseu de "forta" Buc- Curtea de Arges - Balea - Brasov - Predeal - Bucuresti, aproape 560 Km in vreo 8 ore de condus. Referitor la comportamentul masinii nu pot sa spun decat: SUPERB. Combinatia asta 1.8 TSI, 4x4 DSG este chiar reusita. Consumul final mediu a fost de 8.4 l/100Km, surprinzator daca ma gandesc la modul in care s-a condus, aproape jumatate din drum in modul sport. Sunt niste senzatii pe care nu le-am trait cu vechea O2 1.4 TSI cel putin urcarile in forta pe serpentine, chiar ai senzatia ca esti pe sine si te impinge cineva de la spate, chiar a fost o incantare traseul. A fost si un mic incident pe transfagarasan la coborarea spre Cartisoara, la 1-2m in fata mea in mijlocul drumului au cazut vreo 5 bucati de stanca mari cam cat o minge de hambal, a fost o senzatie foarte stranie, am pus frana cat am putut de repede si probabil a intrat si sistemul ajutator al masinii deoarece am simtit pedala de frana tare, masina s-a oprit instant, m-am uitat in sus si ma asteptam sa vina alti bolovani mai mari, spre norocul nostru s-a oprit. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram cu 5 secunde mai devreme in locul ala. Este prima oara cand patesc asa ceva pe transfagarasan asa ca aveti grija daca treceti pe acolo. Cateva poze de pe traseu:1 point
-
De acord, cand discutam de masini-fumoar (masina din poze intra mai curand la categoria furnal), trebuie si abordari mai agresive (de preferat mers la profesionisti). Metoda lui Larry e safe si din alte puncte de vedere cum ar fi scamosarea si se adreseaza amatorilor. Nu e pentru interioare horror, dar pentru pete minore sau pentru intretinere e ok. https://www.youtube.com/watch?v=N3sI6kIg2yg P.S: @Muale, pentru lucrare!1 point
-
2 cedeaza " la toti"...daca nu ma insel acum ceva timp era ceva pictat pe jos chiar inainte de a se intersecta cu 1 ....ori era banda neintrerupta ori stop....nu mai retin1 point
-
Se aude o rola de la transmisie sau distributie Si cand accelerezi garnitura dintre turbo si dpf sau sacitor gaze1 point
-
Eu nu am ales navigatie, desi imi doream camera pentru mers inapoi, din cauza pretului (bașca abonamentul Connect) si faptului ca depinzi de ei pentru harti. Ecranul ar fi fost la fel de mare iar un singur slot SD e de ajuns pentru noi.1 point
-
Pe pompa se gaseste regulatorul de debit (metering valve) care pe OE este piesa comuna cu pompa1 point
-
Apple CarPlay via Smartlink, e plug and play: Apple Maps e decent; din pacate, nu pot face poze live. Fiind mirroring, Maps trece in "bara" cand pornesc camera.1 point
-
@75NOR Cu suspensia + jantele mari, ti-am zis, dar cand omului i se pune pata pe design, atunci se abate putin de la partea de functionalitate. Oricum tu faci in general drumuri pe asfalt bun, deci nu va fi o problema mare asta Mai strangi putin din fund unde e cazul. Cu omologarea individuala, si a mea are la fel, nu are legatura neaparat cu cele 10 masini. Cam asa o dau baietii in ultima vreme am inteles din cauza faptului ca sunt mari diferente de dotari intre ele. Ma indoiesc ca 1.4tsi nu se vinde, e mult mai accesibil decat 2.0tsi. Oricum restul nu mai conteaza, masina e geniala, arata asa bine cu rotile alea..1 point
-
Nu-mi dau seama care e rolul lor... Oricum, alte culori nu mai erau? Gen Gri din ala metalizat cum e si masina? ? Altfel spus, da-le jos! Părerea mea. Asta daca mă întrebi pe mine ? LE: Ti-am dat si like ptr ca ai fost haios maxim cu textul. M-ai facut sa rad copios ?1 point
-
Motorul nu se ia dupa parerea unora si a altora. E ceva strict subiectiv si se face testdrive. Compromisurile pt o cilindree/putere mai mare de asemenea sunt consideratii pur personale pentru ca utilizarea difera de la o persoana la alta. Atat doar ca trebuie sa nu mai existe prejudecati si sa fie considerate si alte motorizari inafara 2.0TDI, mai ales TSI. Eu stiu ca inca suntem influentati de era romantica a dieselului 1.9TDI insa noile motoare de cilindree mai mica TDI si TSI ajung sa satisfaca nevoile cotidiene ale multora mult mai bine decat 2.0TDI. Atat doar ca trebuie renuntat la prejudecati si luate in considerare. Evident ca nu sunt pentru toata lumea, dar daca sunt excluse din start pe criterii complet nefondate si traditii din batrani nejustificate atunci e totul in van.1 point
-
Salutare, Am si eu o intrebare referitor la amortizoarele spate: daca amortizorul, demontat de pe caroserie, se apasa/compreseaza pana jos si nu revine inapoi se poate spune ca e suficient de uzat pentru a fi schimbat (amortizor OE sachs 3CO513049BD)? In momentul in care il compresezi acesta nu revine inapoi, insa mai opune o anumita rezistenta atunci cand il compresezi sau il extinzi... Altfet amortizorul nu e curs, nu face galagie, iar in momentul in care apesi masina pe portbagaj din dorinta de a verifica amortizoarele, aceasta nu face balans. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.1 point
-
@fozian Pai difera cam asa : INJECTOARELE . AXA CU CAME de pe EVACUARE (DACA NU CHIAR AMBELE AXE) . TURBINA (are ACTUATOR cu COMANDA ELECTRONICA in loc de VACUMATICA cum are cel de 140 Cp) . Si daca o mai fi si alt ceva sa mai completeze colegii.1 point
-
@cristian Te inseli. In oras va fi irelevanta aerodinamica dar va fi relevanta masa masinii.... Insa nu-mi zice tu k la 100km/h aerodinamica nu e relevanta la consum....1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00