Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.07.2017 în toate secţiunile
-
Strict opinia mea... mi se pare ca ai stricat masina cu modificarile de genul, daca ma uit in graba zici ca e o skoda octavia 1 vrs facuta "tiuning" ... culorile etrierilor (cu jantele astea ... cele vechi erau super), folia pe proiectoare, claxoanele vizibile, jantele alea albe trimit masina cu 10 ani in urma... Sper ca n-am suparat pe nimeni7 points
-
4 points
-
4 points
-
Din cauza de geam cazut in usa la Bora, am dat o tura pe la munte cu Golful. Si tot din aceasta cauza va fi masina de zi cu zi vreo 2 saptamani de acum incolo - ca numai timp de umblat la macarale n-am acum. Sacrificiul nu e mare - masina se comporta extraordinar, e o placere de condus. Un singur lucru trebuie sa verific - vizual pare evacuarea ceva mai lasata decat stiam (zona de mijloc) si am avut senzatia unor zgomote de "bataie" din acea zona, la anumite manevre de schimbare de viteza sau schimbare regim de turatie. Jumate din drum am mai incercat sa "replic" zgomotele dar n-a mai facut. Tre' sa arunc un ochi - s-o fi desfacut vreun tampon, ceva. Las si poza asta pe aici.3 points
-
Pentru cei ce au aparate RCD 300 cu mp3 si vor sa-si puna intrare auxiliara. In primul rand trebuie activata functia AUX, adica sa apara in meniul radioului (HU) AUX. Asta se face cu ajutorul VAG com-ului pe canalul 56 radio...coding...si se modifica ultima cifra in 1, chiar daca in balonul de pop up apar alte balarii apoi se leaga o mufa jack de 3,5mm la pini 2,8 si 9, ca in poza. Am deschis acest topic deoarece mai este unul cu aproape acelas titlu cu 30 de pagini, pe care l-am citi pe tot si nu am inteles nimic, doar ca unii fac pe desteptii si nu zic nimic concret doar se lauda ca au pus nu stiu cate auxiliare si pentru ca stiu ei sa puna un cablu la o masina si sa bifeze o chestie acolo, se cred zei. M-am inspirat de aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3928384-Trick-How-to-activate-the-AUX-function-on-a-RCD300 postul 232 points
-
Salutari, eu acum doua zile am văzut ca ți ai schimbat mașina. Aveam impresia ca ai părăsit Grupul VAG. Foarte tare configurația mașinii. Nu sunt fan suv dar Combinația motor+ cutie+transmisie este reușită tare. Am văzut ca oricum nu sta pe loc prea mult?. Kilometrii fără limita si fără probleme!!! btw... de ce e cu ad blue??2 points
-
Ma refer la cel din bidoane gri, care se comanda pe cod de piesa. In opinia mea, este diferit de castrol fie el si edge. http://oi65.tinypic.com/3469h1t.jpg2 points
-
Pe mine m-a enervat pe drum de multe ori pentru ca pirdeam semnal si se duce naibii traaseul. Dupa care, dupa cateva zeci de secunde sau cateva minute isi revenea. Cateodata insa trebuia sa ii dau iar destinatia. Enervant, dar se poate trai si cu aceste probleme de beta..1 point
-
1 point
-
Pai cutia nu este resoftata. Cei de la Revo nu au Soft disponibil pt ea si la încă vreo doi am vorbit si nu se bagă. La motor totul e ff Ok. Când vin la Cj ?1 point
-
1 point
-
Verifica daca distributia e pusa bine / verifica mufa si cablaj senzor/ inlocuieste senzor1 point
-
1 point
-
Un mic truc de la fratii rusi, poate acum merita sa fac un detailing la motor1 point
-
1 point
-
Tot la un: "VW Polo 9N, 2003, 1.4 16V, 75CP" am pus 2 schimburi de: http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-professional-av-l-0w-30.html Faza tare e ca pe acesta nu se observa consum de ulei desi e 0w30, fata de altele mai vascoase 5w30, 5w40. Curatenie face in motor fiindca se vede pe el de nou ca spala mizeria din motor. Eu deduc ca e tare uleiul daca se comporta asa. La fel la un prieten cu Polo de 1.4 8v 60cp i-a scazut consumul de ulei cu 5w40 fata de 10w40.1 point
-
cata, nu ii da suprapresiune, daca are lipsa vacuum. daca ai suprapresiune, fa si un log in mers, sa vedem valorile obtinute - daca asa este, trebuie curatata/inlocuita geometria variabila1 point
-
Am folosit o solutie primita la o intalnire vwforum de la Michelin, parca. Si-a facut treaba bine. Cateva poze de la intalnirea aniversara. Din pacate, nu am fost asa multi ca in anii trecuti, dar a fost frumos, locatia a fost inspirat aleasa.1 point
-
Imi pare rau ca nu am putut ajunge, completam sirul langa Victor. Nu pot sa nu remarc ca pt FL s-au inspirat de la bara de Sportsvan. Arata foarte bine Iridium Grey.1 point
-
@tetea: Am condus 1.4TSI (125HP) si 1.8TSI (180HP). 1.4 TSI (fara ACT) este mai economic cu ~1.5l/100, mai simplu constructiv si cu o istorie serioasa in spate (i.e cu bug-urile cam rezolvate). Este o placere sa-l conduci daca masina nu este grea/incarcata. L-am condus aproape 70.000 km. fara nici o problema, la vanzare era silentios ca si unul nou. Consum mediu in 5 ani=7.1/100 – cam 70% extraurban. 1.8TSI – daca il iei cu cutie manuala primesti varianta cu 32 daNm, adica imbina avantaje Diesel (cuplu) cu benzina (turatie/accelerari). Dar in oras e setos bine si nu prea se justifica – nu faci nimic in plus ce nu poti face cu 1.4TSI. In plus, cutia de viteze este etajata mai lung – semn ca e gandita pentru confort/drumuri lungi. Mentionez un avantaj mai putin discutat la 1.8tsi: daca faci drumuri dese in oras iarna – se incalzeste la ½ din timp fata de 1.4tsi, care si el se incalzeste mult mai repede decat un Diesel; asta pentru ca are galeriile de evacuare integrate in blocul motor. Concluzia mea: 1.8tsi isi arata atu-urile in extraurban (echilibrare superioara, cuplu, senzatia ca ‘te scoate’, ca ‘are de unde’). In agitatia din oras, astea nu le vezi. Pentru profilul specificat de tine (12k pe an/urban) cred ca o Skoda 1.4TSI ACT este ideala – fasneata si cu consum mic.1 point
-
Probabil ca deja deviez de la subiect, dar mai dezvolt putin ideile de mai sus. Eu unul nici daca ar costa 200 lei nu as pune pe masina mea din motivele deja expuse. Si cand ai un pitic pe creier de genul asta, nu conteaza ca dai 500 sau 1000 lei, sunt convins ca asa e si la @75NOR. Eu unul am avut ocazia sa merg cu o masina cu distantiere (nu stiu ce model erau sau alte detalii tehnice) si am mers cu aceeasi masina si inainte si dupa. Ideea e ca in conditiile in care drumurile noastre sunt proaste (si sunt!!), adica denivelari multe, gropi si mai si tragi de masina pe serpentine cu accelerari bruste si franari multe la rand + viraje luate in forta, pot aparea deteriorari ale butucului, discurilor, etc. Nu ma pronunt exact unde sau ce deteriorari apar, dar cert e ca pe o masina relativ noua, in stare tehnica buna care mergea impecabil (in viziunea mea), dupa 20k km de mers sportiv cu ea si nu neaparat cu abuzari extreme ale franelor si evitat gropi pe cat posibil, masina prezenta multiple trepidatii si mersul se schimbase, nu mai mergea asa lin ca inainte si pace. Am dat jos distantierele, insa alea nu au mai disparut. Discurile erau putin ovalizate, dar problema era ca trepidatiile nu se manifestau doar pe franare, deci nu franele erau neaparat problema. Toate astea pana in 50k km rulati cu masina (luata de noua), ca sa nu intelegeti ca e vorba de vreo cazatura adusa la 300k km in tara si rupta de cine stie cine pe cine stie unde. Si totusi masina nu se vrea una tunata, deci cu atat mai mult nu ar avea rost. Eu unul as alege intai un eleron de Sportline, tips-uri de TSI280, soft modificat si multe altele. Dupa cum spun si colegii mai sus, asta ar fi ultimul lucru pe care l-as modifica la masina - si nu l-as modifica! Acum, daca piticul e prea mare, poti sa-i faci damblaua, nu e un capat de tara 1000 lei pierduti. Dar sigur in timp vei realiza ca nu era cel mai potrivit pitic pe care l-ai avut L.E. As accepta sa-mi pun distantiere (si inca unele serioase ) daca as avea o alta masina, doar asa de fun, de genul BMW E36 foarte "tunat". Dar nu pt masina cu care circul zilnic si de la care vreau mai mult decat o tura seara sa impresionez gagicile.1 point
-
1 point
-
Hello, ce parere aveti despre masina din anuntul de mai jos ? https://www.olx.ro/oferta/de-vanzare-ID89pu9.html#0700ce32581 point
-
O propoziție se începe cu litera mare , inclusiv după ce ai pus punct. Nu te da cocoș in ale gramaticii dacă și tu ești praf la capitolul ăsta. Cunoști principiile unui chiptuning? Te crezi in măsură sa dai sfaturi despre acest lucru? Vino cu argumente tehnice, nu vorbe auzite la piața de zarzavat. De unde știi starea tehnica a motorului lui și ce repercursiuni a avut chiptuningul asupra lui? Incearcă sa ajuți sa rezolve problema. @Mariusss08 Așa cum a zis și colegul @Excalade fa un log in mers sa vedem parametrii cum se prezintă. Cauzele cele mai întâlnite când mașina nu mai trage ca înainte sunt: senzor MAP , senzor MAF , injectoare , furtunase vacuum , etc. Toate astea se pot interpreta dintr-un log in mers. Găsești pe forum modalitatea de efectuare a unui log in mers. Succes!1 point
-
Am realizat weekendul ce a trecut ca s-a cam facut anul de cand am Golful. "Sarbatorit" cu un drum de Brasov, singur, eu, utilajul si asfaltul (de fapt s-a nimerit, am avut un drum de facut si am zis sa ma bucur si eu de viata) Intr-un an de zile nu am regretat nici un moment decizia cu aceasta masina, imi place mai mult chiar, si nu inceteaza sa ma surprinda cat de fain poate sa mearga. Senzatia aia de "endless grip". Si imi place cum doar discret iese din marea masa de Golf-uri, prin micile detalii exterioare. Ce nu imi place - nu prea am ce sa ii fac, totul e ok pe ea Si uneori mi-ar fi placut un sunet ceva mai grav al evacuarii si la ture mai joase, insa ma linistesc repede, aducandu-mi aminte ce injuram evacuarea sport pe care am avut-o pe alta masina. Continuam.1 point
-
Cu o carpa muiata in apa apoi stoarsa si uneori pun si putin sapun de maini lichid.1 point
-
Duculetu, caută pe net după Cleme Macara,sau kit reparație macara. Clemele metalice sunt mult mai scumpe. Iti dau un exemplu: http://www.star-europlast.ro/volkswagen-golf-iv-c-82_111_186.html. Eu am schimbat in toamna căci s-a rupt un cablu din macara si am luat un kit reparație macara de pe bestautovest. Spor la treaba!1 point
-
Nu am mai citit topicul asta demult, asa ca am ramas in urma si mi-e greu sa recuperez acum asa ca daca s-a mai intrebat nu sariti pe mine. Am observat un buton care nu stiu ce face deoarece cand il apas nu se intampla nimic...este vorba de butonul "REST" de pe climatronicul de pe un VW T5 Caravelle! Multumesc anticipat.1 point
-
Am uitat sa mentionez, reusesc sa fac atatia kilometri datorita faptului ca eu bag somn 12 ore inainte de un asfel de drum. Am simtit oboseala abia cand am intrat la noi in tara. Un energizant si-a facut treaba cu usurinta in ultimele 30 de minute. Restul drumului a fost parfum.0 points
-
Mi-am schimbat si eu parbrizul: mi s-a spus la atelier ca e vorba de parbriz Pilkington, cu tenta verzui. Insa nu ar trebui sa scrie pe parbriz firma producatoare? Scrie doar ceva HS Laminated..nimic despre Pilkington. Mi-e sa nu ma fi "prostit" cei de la atelier si sa-mi fi pus ceva parbriz mai "turcesc". Toata treaba m-a costat 400 de Ron cu manopera cu tot....si am vazut ca pe forum se vehiculau sume mai mari...-1 points
-
A mea am luat-o rodata, asta e secretul. Apropo, eu dezactivez SS mereu, e o chestie pe care nu o suport, cand am ridicat masina, nu stiam sa-l opresc, adica era butonul in fata mea, dar nu stiam ca ala e, e cea mai enervanta dotare.-1 points
-
Pai da...cu mers in 2 cilindri 80-90% din drum, pana la o anumita viteza si putere folosita bate dieselul acest motor.-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
Ce schimbare in gandire intr-o perioada asa de scurta, in bine! Sunt multe locuri de vizitat si parerea mea e ca acum e momentul, pt ca pe masura ce imbatranim o sa avem din ce in ce mai putin timp. Eu la vechiul job faceam delegatii in tara, si am avut ocazia sa vizitez o gramada de locuri unde nu as fi ajuns altfel. Si eu ca si tine, in 2 luni+ am bifat 6000km, sa ne bucuram de masini si sa "investim" in combustibil, peisaje, si timp calitativ petrecut cu persoanele dragi. Imi place mult masina, e configurata foarte bine, iese in evidenta foarte usor din marea de golful, daca ar fi sa ma gandesc la alta culoare, nu as gasi una mai potrivita decat cea actuala. Drumuri bune, si am si eu o curiozitate, cu ce presiune mergi in roti?-2 points
-
Pai ce cauta un seat intre golfuri? nu ii sade bine, cred ca s-a gresit cu aranjarea, sau cineva are pile.-2 points
-
Salut, as vrea sa imi pun, pe un golf mkV 2008, niste jante noi de r16 6.5 J et46. Momentan am niste jante de otel 195/65/15 (standard de 6j et47) Intrebarea mea este daca pot pune un set de anvelope de 225/55/16 la aceste jante pe 16; sunt prea largi/prea mari...sa gasesc ceva la 7j sau sa iau alte anvelope, ca sa mentin o stabilitate si sa raman in afara riscurilor. ma gandeam la urmatoarele variante: R16 6.5j cu 225/55 R16 6.5j cu 215/55 R16 7j cu 225/55 multumesc-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00