Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.07.2017 în toate secţiunile

  1. Ieri am sarbatorit depasirea primilor 2000 km si cum se putea mai bine decat un traseu de "forta" Buc- Curtea de Arges - Balea - Brasov - Predeal - Bucuresti, aproape 560 Km in vreo 8 ore de condus. Referitor la comportamentul masinii nu pot sa spun decat: SUPERB. Combinatia asta 1.8 TSI, 4x4 DSG este chiar reusita. Consumul final mediu a fost de 8.4 l/100Km, surprinzator daca ma gandesc la modul in care s-a condus, aproape jumatate din drum in modul sport. Sunt niste senzatii pe care nu le-am trait cu vechea O2 1.4 TSI cel putin urcarile in forta pe serpentine, chiar ai senzatia ca esti pe sine si te impinge cineva de la spate, chiar a fost o incantare traseul. A fost si un mic incident pe transfagarasan la coborarea spre Cartisoara, la 1-2m in fata mea in mijlocul drumului au cazut vreo 5 bucati de stanca mari cam cat o minge de hambal, a fost o senzatie foarte stranie, am pus frana cat am putut de repede si probabil a intrat si sistemul ajutator al masinii deoarece am simtit pedala de frana tare, masina s-a oprit instant, m-am uitat in sus si ma asteptam sa vina alti bolovani mai mari, spre norocul nostru s-a oprit. Nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca eram cu 5 secunde mai devreme in locul ala. Este prima oara cand patesc asa ceva pe transfagarasan asa ca aveti grija daca treceti pe acolo. Cateva poze de pe traseu:
    5 points
  2. Am folosit o solutie primita la o intalnire vwforum de la Michelin, parca. Si-a facut treaba bine. Cateva poze de la intalnirea aniversara. Din pacate, nu am fost asa multi ca in anii trecuti, dar a fost frumos, locatia a fost inspirat aleasa.
    4 points
  3. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7Gm84x.html WVWLF7AUXFW211718 Stati departe de asta
    4 points
  4. Strict opinia mea... mi se pare ca ai stricat masina cu modificarile de genul, daca ma uit in graba zici ca e o skoda octavia 1 vrs facuta "tiuning" ... culorile etrierilor (cu jantele astea ... cele vechi erau super), folia pe proiectoare, claxoanele vizibile, jantele alea albe trimit masina cu 10 ani in urma... Sper ca n-am suparat pe nimeni
    3 points
  5. Pt pretul corect... Double trouble Fostul CL-xx-WOB, l-a cumparat un prieten zilele trecute Nimic nou la mine. Am comandat un subframe collar kit si carcase din aluminiu pt filtrul de ulei + DSG; toate astea de la CTS Turbo
    2 points
  6. Ne vedem la Crevedia!
    2 points
  7. Am gasit la Cora aditiv Techron D Concentrate Diesel Fuel System Cleaner, cu 28.75 lei. Cum e prima data cand gasesc la Cluj aditiv Techron, l-am cumparat caci tineam minte ca se zicea pe forum ca ar fi bun. Nu am probleme cu injectoarele si masina are doar 112.000 km, dar cum nu mai am mult pana la schimbul de ulei, ma gandeam sa-l folosesc asa preventiv. Dupa ce am citit ce scrie pe pliantul lipit de sticla, sunt cam un dubiu: Cum zicea si colegul @EEXCALADE, mi-e sa nu imi bage toata murdaria de pe traseu in injectoare....si sa fac mai mult rau decat bine. O singura data am mai folosit aditiv Sonax acum 3 ani, dar nu am simtit nici o diferenta. Cred ca o sa-l returnez...sa nu ma leg la cap daca nu ma doare
    2 points
  8. Ma refer la cel din bidoane gri, care se comanda pe cod de piesa. In opinia mea, este diferit de castrol fie el si edge. http://oi65.tinypic.com/3469h1t.jpg
    2 points
  9. Pentru cei ce au aparate RCD 300 cu mp3 si vor sa-si puna intrare auxiliara. In primul rand trebuie activata functia AUX, adica sa apara in meniul radioului (HU) AUX. Asta se face cu ajutorul VAG com-ului pe canalul 56 radio...coding...si se modifica ultima cifra in 1, chiar daca in balonul de pop up apar alte balarii apoi se leaga o mufa jack de 3,5mm la pini 2,8 si 9, ca in poza. Am deschis acest topic deoarece mai este unul cu aproape acelas titlu cu 30 de pagini, pe care l-am citi pe tot si nu am inteles nimic, doar ca unii fac pe desteptii si nu zic nimic concret doar se lauda ca au pus nu stiu cate auxiliare si pentru ca stiu ei sa puna un cablu la o masina si sa bifeze o chestie acolo, se cred zei. M-am inspirat de aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3928384-Trick-How-to-activate-the-AUX-function-on-a-RCD300 postul 23
    1 point
  10. Salutare, Dupa multe ezitari si cautari am decis sa cumpar un Leon. Este vorba despre un FR din 2012, motor 2.0 140 DSG6 cu aprox 119k km. Ca si dotari, in afara de cele de serie(dupa ce am vazut la prima vedere), fostul proprietar a mai adaugat - Bixenon adaptiv -Jante 18" "Iberia" -RNS 315 -Senzori parcare fata/spate -Privacy glass -Oglinzi rabatabile electric Sigur mai sunt si altele care imi scapa. In rest masina merge impecabil, legat de DSG, jos palaria. Atasez si cateva poze facute in seara asta.
    1 point
  11. Cred ca este clar ca persoanele care au citit intrebarea ta nu au experiente persoanle cu astfel de aditivi. De fapt, pe majoritatea forumurilor auto aditivii nu sunt vazuti cu ochii buni. Poate ca exista ce cauti tu, dar in afara de a citi si crede documentatia producatorilor respectivilor aditivi, par a nu fi pareri terte verificate. Punctual si la obiect, ce STIU personal ca ar merge pt. a rezolva problema ta sunt urmatoarele: 1. Ulei mai gros gen 10W60 - am testat si eu, si am ajuns la concuzii similare cu Tipatescu. Acest ulei se gaseste, din pacate e cam scump - 45-50 lei / L cel mai ieftin. 2. Un racitor de ulei auxiliar. Testat de mine pe un motor de T3. Dezavantajele sunt acelea ca el trebuie instalat, cumva si asta depinde de ingeniozitatea fiecaruia, precum si de resursele financiare.
    1 point
  12. O sa incerc si treaba asta si dupa cred ca la VW o sa ajung fiindca de o luna bat drumurile si nu se rezolva nimic. Mi-au zis la reprezentanta ~1400 ron ceea ce mi se pare foarte foarte mult pentru 2 amortizoare simple,comune dar ...asta este . A inceput sa ma bata gandul sa cumpar un kit complet de suspensie sport decat sa ajung la reprezentanta...am o mare fobie de cand era sa-mi faca cutia de viteze praf la un schimb de ulei +preturi astronomice.
    1 point
  13. Ia sa verfici TU, nu altcineva, cum este montat surubul de jos, ala din punte care prinde prin bucsa amortizorului. nu cumva l-au pus odata strmb si au stricat filetul in punte ? ori nu este strans cum trebuie ? stiu un caz care a patit asa.... au fotat surubul ala bagandu-l stramb, dupa care masina troncanea ca o caruta. ar putea fi o pista.
    1 point
  14. Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  15. Pune-le inapoi pe cele oe si daca tot face urat atunci ceva sa intamplat la prima demontare/montare
    1 point
  16. Alex ,ceva le scapa la mesterii tai . La reparatia asta se procedeaza in felul urmator : -se demonteaza piesele vechi -se compara si se masoara piesele vechi cu cele noi -se monteaza cele noi daca sunt 100% la fel si compatibile
    1 point
  17. Din pacate nu putem compara motoarele de renault cu cele de vag . Aditivul nu are propietati de ungere ca 2t-ul. In functie de tipul aditivului poate scadea ungerea elementelor. Sunt marci germane la care e scris pe capacul rezervorului No adittive .
    1 point
  18. Se ovalizeaza pistoanele si blocul ,dupa 2013 le-au inlocuit . Vezi ce zic si alti colegi : http://vwforum.ro/topic/118851-20-tfsi-consum-mare-de-ulei/
    1 point
  19. @Trofin Liviu Nu putem compara aditivii cu 2t-ul ,au propietati mult diferite @Laurentiu M Rezervoarele nu sunt deloc curate ,ca sa nu dezloci mizeria iti recomand urmatoarea curatare (daca e necesar )
    1 point
  20. +1 Ai facut rodajul cum trebuie si se vede pe joja :).
    1 point
  21. +1 Frumos pe circuit. Potenza am avut si eu cauciucurile, asa a venit masina de noua. Dure, zgomotoase si aderenta destul de proasta imi derapa si in a 3 a. GY Asimetric e altceva o sa vezi dupa ce schimbi si tu cauciucurile.
    1 point
  22. Salut! Astazi am rezolvat si eu cele 2 erori: 2 Faults Found: 01553 - Motor for Central Locking; Passenger Door (V57); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 008 - Implausible Signal Defectul era pe motorul B, colectorul era negru: reconditionarea a constat in demontarea motorului (lamele de alimentare cu + si - nu sunt lipite doar inserate in plasticul port perii), curatat cu wd 40 port perii si cu banda colectorul (sugerez curatare cu spray de contacte nu am procedat corect cu banda). Nu am putut indrepta lamele de tabla care tin suportul port perii asa ca am fortat si le-am indreptat ulterior. Nu increcati sa demontati roata dintata! Rezultatul este WoW, in sfarsit dupa ~ 1 an de "pandit usa" am reusit sa ma mobilizez pentru a rezolva o chestie relativ simpla, conteaza foarte mult sa mai ai pe cineva langa tine (nu ca si mobila) cand o faci prima data.
    1 point
  23. Inlocuieste cate unul ,incepe cu cel mai ieftin
    1 point
  24. In oras ,in trafic ,pe caldura asta poate sa fiarba motorul .
    1 point
  25. Poate sa fiarba motorul
    1 point
  26. Hai sa zic din experienta mea: eu am testat un ulei 10W40 pe vw T3 ... (diesel) se aprinde frecvent si bazaie martorul pentru 2 bari (parca) la peste 1000 ture (e bec/martor separat de cel de presiune minimala ...care e parca pentru 0.5 bari) ... E enervant. Cand am avut in motor ulei 10W60 (nu conteaza marca) foarte rar, doar intr-un regim extrem (masina incarcata, serpentine, urcare, etc), am avut parte de experienta aceluias martor din bord. Mai frustrant e ca am pus apoi si un ceas manometru ca sa stiu exact daca scade si cu cat scade la momentul critic sub aia 2 bari presiunea (mi-era frica ca stric motorul) ... si ceasul imi arata aproximativ 2 bari (probabil 1,9 bari ... depinde de calibrarea senzorilor si a ceasului si de tensiunea bateriei) in momentele in care incepea bazaitul. Deci in cazul meu nu cred ca e o problema decat zgomotul si indicatia becului. Asta la masina la care am zis, la vw T3. In rest, depinde de fiecare masina in particular si nu de marca / model. Clar, la o masina foarte uzata, ce e cu 50sau 60 in coada la uleiuri, ajuta. Pe termen lung. Pentru ca, pe termen scurt, daca faci opriri / plecari dese ... pana se unge toata instalatia la gradul ala de vascozitate o sa te pishi repede pe motor. Daca se aprinde frecvent becul ala de presiune minimala si senzorul e bun, vei distruge ireversibil motorul daca nu rezolvi RAPID cauza unei presiuni scazute. De preferat e intotdeauna sa ai un ulei cu cat mai putin in coada, vara (cum zice Komissar) si un motor refacut corect. Pune un ceas manometru si vei sti ce presiune ai in instalatie si apreciezi mai bine uzurile. Altfel, daca nu desfaci motorul, vezi si refaci in cote toate cele din el, ne dam cu presupusul fiecare cu un grad mai mare sau mai mic de aberatie. Deci: daca nu vrei sa desfaci motorul si te supara oarece martori sau presupuneri, calea cea mai simpla sa afli ceva in plus e sa iti montezi un ceas de presiune. Apoi pe baza manometrului, POATE, mai faci si experiente cu uleiuri diferite si / sau aditivi. Liviule, nu mai intreba generalitati ca fie nu vei primi nici un raspuns, fie vei primi un raspuns in doi peri...
    1 point
  27. Salteaua aia gonflabila pare comoda, dar eu recomand in timpul mersului sa se folosească centura de siguranță, respectiv baby seat. Si noi calatorim mult, dar tot timpul legati si eventual o perna de gat, care iti tine capul confortabil.
    1 point
  28. Am profitat de vremea frumoasa de azi sa curat zona motorului. Am folosit o solutie pentru plastice, si-a facut treaba bine.
    1 point
  29. Clar, alta viata! Modificarea nr. 2 - Trimuri carbon Rs5 ( si un pic din alta modificare, trecerea de la climatronic single zone la bi-zonal). Si iata ce am gasit pe mansonul schimbatorului, sub rama, spuma, tot...scrum de tigara. Ai zice ca olandezii nu sunt ca romani...
    1 point
  30. Cum pot verifica cat ulei consuma? https://www.olx.ro/oferta/volkswagen-golf-gti-ID89hIH.html Sunt o persoana care se ataca rapid pt ca sunt niște oameni pe aici care doar scriu fără sa gândească. Nu țin cont decât de 10% din sfaturi. În plus sunt o persoana foarte dificila când vine vorba de cumpărat ceva, pana nu exclud tot nu iau nimic.
    1 point
  31. Am 5 drumuri in ultimii 2 ani spre Grecia pe varianta Sofia-Kulata si nu am primit nicio amenda prin posta. Iar la Giurgiu, pe 08.08 la ora 2:00, am trecut in 5 min, iar pe 15.08. la ora 3:00, am trecut in 10 min. Totusi, eu zic sa nu mai speriem oamenii care tocmai pleaca in concediu. Daca planifici totul bine, nu sunt probleme.
    1 point
  32. Poți merge în tara la mare dar îți bați joc de banii tai. Dacă nu te omoară mâncarea, te omoară valurile
    1 point
  33. Salutare , sa mai lovit careva de aceasta problema de curand....pe mine ma dispera de vreo 2 sapt .... la plecare toate bune si frumoase , dar daca fac vreo 10-20 km si franez cand pornesc se aude un scartait ca de cauciuc pe cauciucin partea din fata cand virez stanga / dreapta (incet)......putin help plsss
    1 point
  34. 500/700 ml /8000 km e ok pentru acest motor . Stiu doua audi care dupa 90 mii km fac schimb doar de filtru
    0 points
  35. Posibil ca in urmatorii 25 mii km consumul de ulei sa ajunga la 500ml/1000 km
    0 points
  36. Mecanicul spune ca e turbina de vina si ca la axul cu came pt BLS nu e nici o diferenta daca are sau nu filtru de particule.
    -1 points
  37. S-a mai discutat si inca se mai discuta. Uleiul dupa un anumit nr de km, isi pierde foarte mult din proprietatile declarate pe bidon. Deja spre finalul reviziei de 30.000km ajunge la punctul critic. De ce masina nu consumaulei in primii 8000-10.000km iar apoi cu acelasi ulei consuma foarte mult? la benzina uleiul se subtiaza la utilizare, punctul de fierbere scade, si de aici pierderile de care spuneti. Daca ati face revizia la 10-12.000km nu ar consuma deloc ulei. eu iti recomand sa suni la cateva reprezentante, si sa vorbesti cu un agent de la vanzari, iar el isi noteaza cerintele tale, daca stie sau afla de vreo masina o sa te sune instant, e in interesul lor sa faca vanzari. Poti sa gasesti octavia sau jetta cu motorul de 1.4 la un pret bun, km putini, si garantie.
    -1 points
  38. eu am completat la 5000 km la octavia 3 (masina luata de noua) si nu vazuse mai mult de 3500 rpm in treapta de viteza inferioara...reviziile le fac la maxim 10000 indiferent de masina detinuta (noua sau sh). Ulterior la 8000 km am vandut o...motorul era 1.2 105 pe curea
    -1 points
  39. la mine pe la 8-9000 s-a aprins martorul de ulei. revizia am facut-o pe la 12000 desi ei zic ca la 15k se face. consuma pt ca sunt gresite din punctul asta de vedere. probabil si de-aia au renuntat la 1.4 tsi in favoarea 1.5
    -1 points
  40. @Laurentiu M ciudat mod de a decide o achiziție, și concluzia ta ulterioară este bineînțeles la fel. Folosirea aditivilor reprezintă o metodă de prevenire, bineînțeles că nenea mecanicu, chiar dacă are clienți de nu face față o să îți spună că să nu care cumva să bagi, lasă, ce dacă te milogești și tu pentru a-ti face loc în programul lui foarte încărcat! Al meu mecanic îmi vine să dau cu el de pământ când am aflat că bagă la mașina lui ulei 2 t în motorină și mie îmi îndruga povești că face și drege și să nu care cumva să mă gândesc!
    -2 points
  41. @EEXCALADE Între 2004 și 2008 am avut o Solenza diesel. Săraca nu a văzut benzinăria decât de două ori în perioada aceasta pentru că băgam de unde nimereream. Atunci foloseam cu înverșunare Metabond recomandat la vremea aceea de un prieten, profesor la o facultate de profil auto (atunci chiar era bun). În fine, am dat rezervorul jos pentru că tot găseam filtrul plin cu mizerie și am muncit degeaba pentru că mare lucru nu am găsit. Am vândut mașina unei doamne cu 140000 km parcurși, care a încăput pe mâna unor mecanici care au convins-o că tot ceea ce îi făcusem eu era greșit. Doi ani mai târziu, deși alimentase doar de la benzinărie, a rămas în concediu cu mașina pe dreapta. Mizerie multă în rezervor, filtrul era înfundat, rezervorul a trebuit dat jos și curățat. A vorbit tanti cu mine, a început să pună Metabond, am învățat-o să schimbe singura filtrul de motorina pentru a face operațiunea cât mai des și merge și în ziua de azi cu mențiunea că mașina arată groaznic din cauza ruginii. Nu am mai ținut legătura cu tanti, doar o văd prin trafic. Din păcate nu pot da exemplu cu o mașină mai de Doamne ajută, a fost singurul meu diesel până la actuala. Am avut doar benzinare și la ele nu am băgat decât în ulei. Aditivii sunt pentru prevenție, nu prea am auzit să trateze ceva. Și uleiul 2t intră tot la solutii de prevenție, deși corectează deviațiile la injectoare, nu sunt dovezi că ar repara injectoare defecte
    -2 points
  42. Cred că am făcut 7000 km de când folosesc aditivul de care vorbeam cu câteva posturi mai sus și 5000 km de când adaug și ulei 2t. Mașina merge atât de frumos încât chiar nu mai ai ce să îi ceri.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!