Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.07.2017 în toate secţiunile

  1. New shoes! ATS DTC + Michelin PS4= LOVE!?
    5 points
  2. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7Gm84x.html WVWLF7AUXFW211718 Stati departe de asta
    5 points
  3. Ma refer la cel din bidoane gri, care se comanda pe cod de piesa. In opinia mea, este diferit de castrol fie el si edge. http://oi65.tinypic.com/3469h1t.jpg
    5 points
  4. S-a pus praful deja pe topci... si cum ma gandesc ca daca tot il citesc... si iau cateva informatii de la altii, poate sunt si oameni interesati de gti/edition ce vor sa mai afle una alta.. Revin si eu cu 87400Km inca merg cu Motul 8100 X-cess 5w40 , da il papa ca am luat masina sa merg pe Adancata cat de des se poate... Ca idee consuma cam 1-1.5 litri cu tot cu adancata si avand in vedere ca ies seara cu ea... nu merg tocmai la consum :)))) Inainte de povestea cu circuitul a trebuit sa bagam: Lichid de frana Castrol SRF. Uleiul motor mentionat mai sus. Placute fata Ferodo DS2500 Placute Spate Ferodo Premier ( dap, cele de strada ) Discuri stock bosch fata-spate, mmmmda inca nu am avut bani sa iau ce trebuie si am tot amanat pentru compromisul ds-urilor. Urmeaza cat de curand schimbul de ulei, raman pe motul, si schimbul de discuri , Zimmermann pline pe cine intereseaza cod: 100.3300.20 In rest masina a ramas stock, mai putin soft-ul ecu+dsg. Inca are 310cp :)))) Sa zicem ceva de Adancata. Avand in vedere ca poate sunt doritori... se poate merge cu orice masina pe circuit atata timp cat este apta din punct de vedere mecanic. Pe circuit nu se merge top speed sau full gaz non-stop, nici masinile pregatite nu pot merge asa, deci se poate intra si cu o masina stock , sa se mearga moderat / tare , sa se invete etc, recomand oricarui conducator auto... Avand in vedere ca am fost doar la primele doua trackday-uri, acum fiind foooarte cald si motorul + franele duc o lupta grea o sa stau pe bara pana cand trece caldura, in plus nu am avut buget pentru discuri si eventual admisie/ic. Primul trackday cu masina, 2 sesiuni... mi-am aruncat lip-ul si buza pe circuit , dap greseala mea, lovisem o bordura, am zis ca sta acolo, si pe circuit aproape a cazut....de acolo am facut o prostie nu stiu cum :))) am dat jos lip-ul si nu mi-am dat seama ca , carenajul e prins de el si daca il dau jos scutul e aproape in aer iar carenajul a fost topit de catre roti pe 170-210 km/h mare mare prostie am facut dar asta e, am prins intre timp lip-ul dar inca nu l-am vopsit , poate luna asta il pun. Prima sesiune... masina ma depaseste rau de tot , venisem hotarat sa nu subvirez si cand zic hotarat... presiune de 2.0 pe fata si 2.3 spate... inca o greseala , aproape dejantam fata. Timpul 2.07. A 2 a sesiune deja stiind presiunea si nu am avut cum sa le umflu... am zis ok incercam 2.06 sau macar ne mai jucam cu masina. si a fost inca un 2.07. Track #2. Am reparat greselile ... lip-ul prins fara buza, totul in regula de data asta :)))) si presiunea in anvelope: fata 2.2 , spate 2.3, acum dupa ce am mers , stiu ca ar fi mers un 2.3 fata cu 2.3 spate... mai testam mai vedem momentan trebuie alte anvelope :)). Prima sesiune voiam sub 2.06 si asa a fost.. un 2.05 dragut cu totul in regula. A 2 a sesiune a inceput ploaia, am plecat deoarece oricum discuri nu mai am si sunt crapate pentru ca sunt foarte proaste si nu sunt pentru circuit iar anvelopele Potenza S001 deja sunt pe duca si mai merg maxim 2-3 sesiuni. Masina e super ok pe circuit, doar eu putin panicat cu ea pana o inteleg, de frica sa o arunc sa vad unde scapa ca nu am loc pe 8 metrii sa ma joc am luat o step by step. Eu personal merg 1 tura full , o tura cooldown si tot asa, din cauza discurilor mai mult de 2 ture nu am mers tare, in plus nu are rost pentru ca nu se mai raceste masina dupa 2 ture tari. La trackday #3 am fost doar pasager , probabil voi fii prezent la toate dar momentan jucaria e cuminte, o perioada din lipsa de ic si discuri, din pacate nu am cum sa fac modificarile astea acum ca sa ma pot da pe caldura asta, in cel mai bun caz voi reveni cu o singura sesiune incercand 2.02-2.04 dar deja cu caldura am cel mai mare dezavantaj Urmeaza: Schimb-ul de ulei + revizia , filtre mann, Motul X cess 8100 5W40 in continuare ( e posibil sa incerc Liquid Moly.. dar mai merg un schimb pe Motul ) si discurile Zimmer. Dupa care Admisie + Intercooler si resoft evident tot la MRC Ecu+DSG sa fie 320-330hp si un soft pentru circuit corespunzator. Sper sa venim cat mai multi de pe forum pe la circuit, merita si pentru ce inveti si pentru distractie!
    3 points
  5. Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:
    2 points
  6. De vreo 2 saptamani Bora a redevenit daily driver. Asta e chestia buna. Atasat o poza normala a unei Bora in parcare de supermarket cu geamul deschis. Ce nu e normal insa, e ca geamul ala nu se mai inchide. Ca e cazut in usa Plecam si eu ca omul la munte. Asta e, m-am "sacrificat" si am luat golful, si tot am plecat, dar asta e alta poveste. Vor urma cleme metalice, insa la cum imi arata programul de vara, va dura ceva. Dar nu-i nimic, si VR-ul poate fi daily driver.
    2 points
  7. Salut, hai sa aducem la viata topicul asta, ca e timp frumos si e pacat de el: Am pornit vineri dupamasa spre Rucar- Arges, cu cazare cu cortul cu niste prieteni la camping Panoramic in Rucar, un camping detinut de un neamt, absolut demential, cu o vedere pe masura. Curatenie luna bec, bineinteles, aveti si multe alte cazari alternative in zona: recomandarile mele: in Sirnea- e asfalt bun s-a asfaltat anul asta- Casa Alinei e wow, tipa e o gazda minunata, cu o multime de informatii, si mancare pe masura, si bineinteles in Fundatica- Sleaul Mandrului - Richard si familia sunt o gazda minunata, cu o mancare, trasee pe jos sau cu masina, povesti si muzica dementiala. Dupa cazarea de vineri noaptea, sambata dimineata am plecat spre Moieciu de Sus, sa facem un traseu pe Bucegi, Saua Strunga, insa am avut o zi foarte ghinionista, deoarece, dupa cum stiti pe drumul acela a cazut un taf militar intr-o prapastie, si s-au gandit sa-l scoata sambata dimineata incepand cu ora 9, asa ca au inchis total drumul. Fiindca stiu bine zona, am fugit rapid spre Dambovicioara, Sirnea, si am iesit dupa Fundata, spre Moieciu, asa ca tot am ajuns. Colac peste pupaza, dupa ce am coborat de la traseu la masina, unde era asfalt, am incercat sa mancam la Mistral Resort, unde ne-au refuzat pe motiv ca pot servi doar persoanele cazate la ei la hotel, fas, nu recomand. La intoarcere, din cauza drumului usor rau, inca aglomerat si partial inchis, am venit pe dn1/valea Prahovei. Niste poze de la camping Panoramic, cu masina, daca tot e forum de masini, soarele rasare fix dinspre muntele respectiv, recomand.
    1 point
  8. @Andrei1980 Super simplu. Carpa dupa fiecare spalare face minuni . + compresor cu pensula pentru praf. Nu am de ce sa pun jetul pe el. E pacat cand imi pot rupe 10-20 min sa stiu ca am facut totul luna dupa o spalare. @The_Ego Pai ma gandesc la o evacuare dar nu gasesc. Am gasit doar la ABT dar ar trebui sa schimb si bara dar nu doresc acest lucru Un detailing cu de toate ca sa nu mai stea apa sau murdaria asa usor pe dansa. Si in continuare inca sper la un MTM dar banii se tot duc pe casa, urmand sa ma mut destul de curand deci cam alte prioritati . + multe altele care vor fi surpriza
    1 point
  9. Superba in continuare. Chiar de curiozitate, cum iti tii motorul asa de curat? O speli cu jetul?
    1 point
  10. A venit vremea sa ma mai laud si eu putin deoarece a trecut un an si ceva de cand detin masina si sunt tare fericit ca nu am zgarieturi adanci si un consum de spectacol . Un an plin de km, ajungand deja la peste 20.000. O prima revizie in primavara la 15.000 km (majoritatea km fiind extraurbani deci nu necesita la 10.000 km). O iarna grea, fiind destul de joasa dar frumoasa. In concluzie o masina care isi merita banii si care poate pune zambetul pe fata oricarei persoane care ar conduce-o. P.S. : De anul acesta incep upgrade-urile.
    1 point
  11. Concediu placut! Sa speram ca nu mai apare vreun update pana ne intoarcem din concedii...
    1 point
  12. +1 Ai facut rodajul cum trebuie si se vede pe joja :).
    1 point
  13. Inlocuieste cate unul ,incepe cu cel mai ieftin
    1 point
  14. In oras ,in trafic ,pe caldura asta poate sa fiarba motorul .
    1 point
  15. Poate sa fiarba motorul
    1 point
  16. Ca posesor de 1.4 tsi pe Octavia - si e inca in rodaj - po sa zic ca nici nu simti cand ajungi la 140kmh. Oricum O3 e mai usoara ca Superbul, cred ca are pana in 1200 kg din ce imi aduc aminte.
    1 point
  17. Set plase in compartiment portbagaj este standard. Plasa despartitoare este asta
    1 point
  18. @tetea, chiar daca ar fi existat, nu te-ar fi avantajat foarte mult în condițiile în care ai spus tu că vei circula, preponderent urban 70-80%
    1 point
  19. Big like for VR daily driver
    1 point
  20. Incercati sa schimbati calculatorul de cutie cu unul la mana a 2a de proba. Daca nu cum au spus si ceilalti bloc de valve.
    1 point
  21. Cristi, iti mai aduci aminte de termenul de "tziplar" ? imi aduc aminte o anumita dimineata prin mai 2007 cand, la casa armatei in fata, nici nu crapase bine de ziua, dar cineva stergea cu servetele umede jantele
    1 point
  22. Problema carburant sau alimentare,trebuie facute investigatii
    1 point
  23. Hai sa te dezamagesc oleaca. La fosta Octavie, am avut ceva zgarieturi, si am incercat solutia identica de la Skoda. Vopseaua a iesit relativ OK, dar lacul se vedea cam aiurea. Pentru rezultate optime iti recomand urmatoare tehnica: - iei o coala alba si o suprapui peste zgarietura. - cu un creion, hasurezi cat mai complet o arie care sa acopere zgarietura si portiuni normale de vopsea. Astfel, vei face o harta exacta a zgarieturii. - decupezi zona cu zgarietura si obtii o "gaura" a portiunii pe care trebuie sa o vopsesti. - aplici coala cu "gaura" exact peste portiunea respectiva si te apuci sa vopsesti cu pensulica din kit. Astfel, nu vei aplica vopsea in plus peste zone cu vopseaua in regula. - dai cu lac aplicand aceiasi metoda.
    1 point
  24. Eu am avut pe vechea octavie O2 FL 1.4TSI, DSG7 uscata si am umblat zilnic prin bucuresti la orele de varf timp de 6 ani, am vandut masina la 96000 km si DSG-ul mergea perfect. Drept urmare nici nu vreau sa mai aud de manuala . Sunt intradevar comentarii negative pe forumuri din partea unor utilizatori dar gandeste-te ca sunt alti zeci de mii sau poate sute de mii de posesori de DSG 7 care nu intra pe forumuri si care nu au probleme cu DSG-ul.
    1 point
  25. Eu am luat manuala pentru ca mi-a fost teama de problemele auzite legat de dsg7 (uscata)
    1 point
  26. Skoda are 1.4 ACT doar pe Superb. Cutia, daca freci orasul zilnic, mergi pe M6 ca sa nu stai cu stresul ambreiajelor uscate de pe DSG7. Daca mergi mult pe afara, treci pe DSG.
    1 point
  27. daca ii pui si wc, nu mai ai nevoie sa te duci acasa.
    1 point
  28. Stai sa ne cunoastem mai bine, eu cu masina, adica. Nu pot sa o dezbrac de la prima talpa. Sa treaca weekendul si punem si alte poze. Sper sa ajung si la intalnirea VWforum de Duminica. Dar daca dau rusii cu 42 grade in noi nu cred ca servesc. Mai bine 42 grade de uisky cu gheata la umbra in casa.
    1 point
  29. Argumentul financiar cred ca e invalid. Omu are masina pe care a dat 30k. Sigur 1000 ron nu sunt un efort pentru pitic As merge pe varianta cu alte jante cu et mai mic dar stiind ca e bataie mare de cap cu achizitia altora, vanzarea actualelor samd samd ... te inteleg daca alegi distantierele.
    1 point
  30. banuiesc ca e vb de masina lui Razvan ? RRR ? din pacate masinile bune/curate, isi gasesc greu clienti - Avem atractie la cele ieftine/bune/km putini/de la o batrana/doctor....
    1 point
  31. Total de acord cu @CristiALF. Nu merita atatia bani. Nu vreau sa intru in polemici, dar am vazut cu ochii mei masini care dupa nu foarte multi km cu asa ceva montat aveau probleme cu trepidatii la franare sau la viteze mari. Eu unul nu mi-as baga cuie in talpa cu asa ceva, mai ales la o masina noua care merge impecabil, indiferent cati sunt care spun ca nu se intampla asta. Unii nu sunt asa pretentiosi la schimbari de genul. Am multe cunostinte care spun ca masinile lor merg perfect, dar cand am mers cu ele nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa enumar cate chestii "naspa" am simtit fata de masina mea (si nu ma refer la asta noua), dar e chestia si de perceptie. Daca stii ca esti pretentios la orice zgomot, vibratie, mers neregulat, trepidatie, etc, mai bine nu. E suficient sa fii tu unul dintre cei ghinionisti si apoi iti va parea rau. Pe de alta parte, e adevarata si vorba unui veteran care imi spunea candva sa nu mai ascult orice zgomot sau vibratie apare la masina, sa consider ca nu exista pana nu raman cu ea in drum. Poate ca nu e chiar asa, dar cu siguranta am fi mai fericiti daca am ignora multe din zgomotele aparute si probabil ca majoritatea dintre ele nu ne aduc oricum neplaceri mari in urmatorii cativa ani de utilizare ai unei masini. In schimb as alege oricand o resoftare nu foarte agresiva, dar care sa iti zbarleasca parul din cap cand apesi acceleratia mai mult decat se intampla deja. Just my 2 cents.
    1 point
  32. Upgrade-ul este simplu, fiind nevoie doar de portetrieri si discuri de 312mm. Mai greu de gasit doar portetrierii si pretul lor de noi e destul de mare. Am trecut de pragul de 25k si practic de 10k km de la revizie. Nivelul de ulei se prezinta absolut decent avand in vedere drumurile extraurbane unde nu a vazut sub 3000rpm pe autostrada, Transalpina, destule drumuri prin oras. Eu voi continua pe acest ulei asa zis oem pentru ca nu mi-a dat motive de nemultumire. Sta la temperaturi foarte ok, nu se consuma. Evident asta inseamna si un motor bun.
    1 point
  33. In sfarsit citesc chestii foarte adevarate pe acest forum, si chestii cu care sunt de acord 100%. O intretinete ca la carte, o folosire a masinii cum trebuie si drumuri cat mai multe si in locatii mai frumoase cu cei dragi ca in primul rand pentru asta este facuta o masina, nu sa o faci bibelou sau obiect de bagat bani in ea pana in panzele albe si fundul cosmosului pe chestii din care nu iti vor iesi banii niciodata... Te felicit pentru schimbarea aceasta si iti doresc sanatate, noroc si cat mai multe drumuri de acest fel. ?☺
    1 point
  34. Multumesc frumos. Mari modificari oricum nu vor mai fi la exterior, prefer sa ma plimb si sa o intretin cum se poate de bine. In special pe partea tehnica ca sa ne poata plimba fara probleme. Am uitat sa spun ca activarea App connect s-a dovedit a fi o investitie foarte buna, a mers Waze fara probleme. Mk6 a fost o masina cu multe investitii in partea estetica si m-am invatat minte ca acei bani sunt mult mai bine de utilizat pentru a merge cu masina. Ma gandeam ca in primul an cu mk6 am facut 7995km (tin minte exact din cartea de service), iar acum cam 23000km, desi am mai putin timp liber. Las si un peisaj de aici: O liniste perfecta pentru incarcat bateriile, pt plimbat si in care auzi natura, nu zgomote artificiale. Bonus semnalul GSM cel putin pe Orange este slab, ceea ce nu e neaparat rau cand vrei deconectare. Revin maine mai pe larg.
    1 point
  35. @DiLivio eu nu inteleg ce sfaturi is astea? Adică, dacă nu ti-ar fi atras atenția respectivii, tu ai fi depasit in curba cu linie continuă? Sau de regula conduci băut?
    1 point
  36. @kelu e flaviu fara s, dar hai sa zicem Din pacate nu mai am pv-ul fiindca l-am lasat la avocat. Dar pot sa va spun din memorie ce scria: In data de 17.03.2016, ora nu mai retin exact-dupa-masa oricum, locul x, contravenientul a savarsit urmatoarele: a condus auto marca vw touran cu nr xxx avand montate folii neomologate pe geamurile laterale fata. fapta savarsita este prevazuta de art (nu mai retin exact, dar era incadrat corect) si sanctionata de (nici asta nu-l mai retin, parca 102). alte mentiuni: Nu am folii pe geamurile fata. amenda 945 (in 48h jumatate). Nu cred ca mai era altceva. Din cate vad, unii colegi se fac ca nu inteleg ce voiam sa spun, sau nu inteleg nuantele. Nu tot timpul lucrurile sunt albe sau negre. Hai sa va povestesc toata speta. Mergeam cu masina mentionata, tractand remorca cu 2 axe (mma 1,5 to). Dupa mine echipaj de politie, intr-o localitate oarecare. Ma opreste, imi solicita actele, in timp ce scotoceam prin portofel dupa permis - deci fara sa il vada, imi spune- dar stiti ca in configuratia actuala conduceti ilegal ansamblul acesta de vehicule? il intreb de ce? imi zice ca am nevoie de categoria be- ii dau permisul, imi zice- aaaa, ok, deci aveti- evident ca am, altfel n-as conduce. continua- dar stiti ca nu va arde becul stanga de la remorca? ii spun- imposibil, poate doar de la gropi sa fi sarit din priza stecherul de lumini de la remorca. verific, intr-adevar nu ardea, misc putin stecherul-arde. Politistul continua- trusa, stingator, etc, aveti? i le arat. Iar la final, ca n-a avut cu ce sa ma "agate" imi cere autorizatia pt folii- asta in conditiile in care pana sa verificam toate restul de posibile contraventii, geamurile erau coborate. Asta pe langa faptul ca dupa ce am vazut ca ma depaseste si porneste luminile - si mi-am dat seama ca ma opreste, am deschis geamul ca sa vad de ce m-a oprit- la fel cum fac de obicei. Deci cum a vazut el geamurile, nu stiu. Continuam- ii spun- n-am folii pe geamurile fata- imi spune sa-i arat omologarea, ca altfel imi retine talonul. La momentul ala m-am enervat si am incercat pe cat de frumos am putut sa ii spun ca daca a vazut ca n-a gasit cu ce sa ma amendeze acum baga una din burta? El nezicand nimic, merge la masina, completeaza pv-ul si vine sa mi-l dea. Am notat mentiunile l-am luat, asta a fost. Acum ca stiti toata speta, cum pare? fara abuz, doar exercitarea atributiilor de serviciu, fara nici un fel de "vanatoare de amenzi", nu? Hai sa fim seriosi... Daca tot o tineti ca legea-i lege, pai asta ce-a fost? Cred ca daca avea dreptul, imi cerea si analizele de sange, daca avea etilotest ma punea sa suflu ca sa vada cat am baut, desi nu bausem, plus orice altceva de care s-ar fi putut lega, ca sa-si faca planul... In fine, nu spun ca agentul de mai sus reprezinta etalonul din politie, cu siguranta sunt si politisti ok- dar, mai ales in ultima perioada am observat vanatoarea asta de amenzi. Inca o chestie. Cand am platit amenda, ma intreaba doamna de la ghiseu: dar ce s-a intamplat in ultima perioada, ca de vreo 3 saptamani, foarte multe persoane au venit sa plateasca amenzi de circulatie? Bine, asta nu are relevanta, poate persoana respectiva de la ghiseu are o imagine gresita (sau poate nu) insa pe langa faptul ca am observat mult mai multe echipaje de politie pe strada in ultima vreme (nu ca ar fi rau lucrul asta) partea cu amenzile mai multe numeric decat pana acum, a venit oarecum ca o confirmare a celor de mai sus.
    1 point
  37. Vad ca am provocat o adevarata polemica in urma postului meu de mai sus,asa ca acesta v-a fi ultimul pe acest subiect. V-am mai spus acesta este sistemul/tara in care traim-daca as avea rabdare sa va scriu prin cate am trecut (intr-o luna(una) eu (politist) cu Politia Rutiera ati ramane "masca" sa zic asa si culmea din "n" procese cu ei am pierdut doar unul si ala pt ca "asa a vrut judecatoarea",am avut martori (plural-nu unul) care au depus marturie in favoarea mea dar "asa a vrut judecatoarea", drept urmare am stat 3 luni pe tusa si am murit cu dreptatea in mana,vorba aia. Am zis ca am avut,nu mai am , dar am sa-mi pun din nou pt ca sunt , cel putin pt mine "n" avantaje , multe dintre ele descrise in acest topic. Am condus ani de zile cu folia de 5% si n-am zgariat macar odata masina, in garaj parcam cu spatele, de cele mai multe ori noaptea,deci daca n-ati facut un lucru nu vorbiti despre el in necunostinta de cauza. @Flaviu Ca sa te lamuresc: Orice modificare adusa autoturismului (inclusiv folia) trebuie sa fie omologata de RAR,in consecinta in momentul cand iti pui folie pe geamuri/luneta aceasta trebuie sa fie omologata RAR si sa fie montata intr-un atelier autorizat RAR. Dupa ce e montata folia,trebuie sa primesti un certificat de omologare in care sunt trecute datele masini pe care s-a montat folia,VIN , nr de inmatriculare, precum si geamurile pe care s-a aplicat folie si transparenta acesteia , la fiecare geam in parte. Ei , daca tu n-ai avut ce sa-i prezinti politistului , e clara treaba, ai avut folie (chiar si transparenta corecta) dar nu si autorizatia (acel certificat de omologare ) pt aceasta. Confirm ce a scris : D@ny- eu personal m-am dus la directorul RAR de la noi , sa ma lamureasca, si impreuna cu el si cu acel aparat special am masurat la masina mea opacitatea geamurilor din fata (fara folie) si aveau 20% transparenta. Si inca ceva:
    1 point
  38. Sa stii ca nu ti-ai gasit boul, eu sunt politistul pentru 5 minute. Te opresc, iti vad follile pe geamurile laterale, si te iau la tranta, prezinta-mi autorizatia pentru omologarea foliilor fata, in care scrie clar ce opacitate au geamurile/folia ta? Nu le ai, platesti, nu ai toate actele in regula, platesti, nu ai lipita holograma pe toate foliile, platesti, pentru ca sunt politist, si suspectez ca ai avut acccident si ai schimba folia de pe geamul respectiv si ai pus ceva ilegal care nu are actele necesare si nu corespunde legislaturii. Am fost destul de clar sau inca nu? Ba mai mult, nici un politist nu este obligat sa-ti explice tie de ce considera necesara o amenda, de asta iti inmaneaza un proces verbal, in care iti scrie motivul si tu il iei la cunostinta semnand sau nu. Tu ar trebui sa stii legea, nu conteaza in ce tara te afli, in ce tara nu se opreste la semnul stop?sau la linia de tren daca este semnalizata oprirea? Sa fim seriosi. Fabulati, fabulati.
    1 point
  39. @kelu si terminatoru Nu cred ca am dat detalii despre cum se poate fenta legea, ci despre ce si cum se poate face ca sa scapi de abuz. Din ce ziceti voi se poate trage concluzia ca sunteti de cealalta parte a "baricadei". Hai sa luam pe rand. In lege scrie clar ca n-ai voie cu folii cu transparenta sub 75%. Eu exact asta am intrebat. Cum isi da seama agentul, pe marginea drumului ca am sau n-am 75%? Daca extrapolam ce ziceti voi, ar insemna ca amenda ai putea lua si ca i se pare lui ca ai mers cu viteza, sau ca ai depasit pe linia continua, etc. Eu n-am spus ca are sau ca nu are dreptate. Ci cum probeaza? Da, am recunoscut de la inceput ca am folii, dar nu sunt 5% transparente ci peste 50%. La fel cum la viteza are proba video, si aici ar trebui sa aiba dispozitivul ala de verificat transparenta. Dar nu au. Si mi-au luat talonul doar pt ca i s-a parut lui. Nu stau sa dezvolt toata scena, fiindca ajungem sa discutam altele. Repet: NU AM FOLIE 5% transparenta, ca sa vada si cei care n-au citit pagina anterioara, si nici nu sunt de acord cu ea. Nu a fost pusa pt figuri (ce figuri sa ai cu Touran??) sau altele, ci doar pt protectie impotriva spargerilor si solara. Deci e decenta, mai mult decat decenta. Fratilor, daca va opreste politistul si va ia talonul ca asa i se pare lui ca ati mers peste 100km/h in localitate cu limita de 50, ce faceti? Nu vi se pare ca o astfel de sanctiune trebuie probata in vreun fel? Tocmai aici era problema. Sunt subiective sanctiunile. Oricum, vad ca n-am primit nici un raspuns de la un coleg avocat/jurist, doar raspunsuri "emotionale". Multumesc oricum. LE: @terminatoru da, tocmai politistii sau cei cu anumite grade militare, au in marea lor majoritate, folii cu transparenta mica. Unii chiar si pe MCV. Dar din nou, e alta discutie, care nu-si are locul aici. @deenman dar la dube/camioane/autobuze/ remorci inalte/ etc, cum te uiti prin ele?
    1 point
  40. Eu nu inteleg alta chestiune: tineretul tanar si frumos iese in strada ca vrea schimbare, ca vrea o societate curata si sanatoasa, iar aici se discuta despre cum sa fentam legea. Mai oameni buni; voi cititi ce scrieti???? Daca legea spune clar: fara folie pe geamurile fata, ce este asa greu de inteles? Unde da cu minus? Ba nu are voie sa bage mana la tine in masina, ba spune ca ai butonul stricat, ba ca a pus folie bunica si saraca nu a stiut. In regulamentul forumului stiam ca sunt interzise discutiile referitoare la nerespectarea legii. Si foarte important: POLITISTUL ESTE EXACT CA SOCIETATEA DIN CARE PROVINE.
    1 point
  41. Pai tocmai asta e. Ca sa poti fi amendat trebuie sa ai proba. Pe cuvantul meu contra cuvantului lui nu se poate merge/da amenda. Da, sunt de acord, daca verifica la fata locului si se mentiona ca s-a facut test cu apartul x si a iesit 74,9 transparenta sau mai putin, deci nu 75%, sa-mi dea amenda, retina talonul, etc.... Ar fi fost foarte util aici raspunsul unui coleg jurist/avocat care s-a confruntat cu astfel de situatii. Iar cu mersul la rar... sincer, iar mi se pare o prostie. Putem extrapola putin. Te opreste, iti verifica acte, totul ok, dar i se pare ca ai mai multi cai/ suspensia mai jos decat era din fabrica/ masina a suferit modificari care nu sunt standard si iti retine talonul. Pai cum si-a dat seama? Chiar si la cele evidente, trebuie sa fie si un inspector RAR, sa constate ca nu se pupa cu ce era cand ai luat itp, etc... Altfel, cum? La fel, pot spune ca a cerut spaga si din cauza ca nu i-am dat, mi-a luat talonul, doar ca sa ma puna pe drumuri pt ca nu i-am dat banii solicitati. Plus ca duhnea a alcool ca daca-mi punea fiola imi iesea si mie de la cat a baut el. (exagerez, evident) deci, dpmdv nu merge cu observarea "cu ochiu" le: pe proces scrie doar ca nu am folii omologate. eu i-am spus ca nu am folii.
    1 point
  42. ok, eu i-am spus agentului ca nu am folie pe geamurile din fata si ca nu este folie pe ele, iar din cauza vremii (innorat) par mai inchise decat sunt de fapt. Intrebarea nu tinea de partea legala, ci de posibilitatea ca agentul sa se insele (in cazul de fata si in alte cazuri) si te trezesti cu talonul retinut. Dpmdv singura solutie prin care iti poate demonstra ca are dreptate ar fi fost masurarea transparentei geamurilor. RAR are sigur un aparat de genul asta. Dar cu ochiul mi se pare cam gresit. Deci revin, cum se dovedeste in instanta ca geamurile nu aveau 75% transparenta? Sau la fata locului, bineinteles... ca pana la urma despre asta vorbim. Ca ai n-ai folii, alea sunt povesti, dpmdv. Ai 75% transparenta? Da. Perfect, poftim actele. Sau, nu, nu este. Foarte bine, talonul retinut. Totul legal, cu probe. Asa mi se pare si mie ca agentul consumase bauturi alcoolice si astepta spaga, iar din cauza ca nu i-am dat mi-a retinut talonul, ca sa-mi arate cat de smecher poate fi el si ca sa ma puna pe drumuri la rar, instanta, etc.. Deci, cum se ramane cu proba in instanta?
    1 point
  43. Salutare, Poate s-a mai discutat, insa din ce-am cautat nu am gasit cu exactitate raspunsul la chestiunea care ma framanta. Evident(din moment ce scriu aici), auto pe care il conduc are folii pe toate geamurile. Azi m-a oprit politia, talon luat, povestea clasica. Bun, aici intervine intrebarea mea. Din cate stiu, orice contraventie trebuie probata. Geamurile mele nu sunt 100% opace ci maxim 50% (din cate retin, poate mai putin- deci minim 50% transparente). Trebuie sa mentionez ca asa a venit masina din Germania, deci nu i-am montat eu nimic suplimentar-pe fata si la RAR nu au spus nimic domnii de acolo- evident, nu sare in ochi. Dar astazi fiind mai innorat, a parut ca este mai putin transparenta decat este de fapt. Bun. Urmeaza sa contest procesul verbal in instanta, fiindca nu mi se pare corecta abordarea politistului. Adica, in felul asta, poate sa retina orice talon, pentru ca i s-a parut lui ca nu sunt geamurile ok. Pai daca transparenta trebuie sa fie minim 75% pe fata, de ce nu o verifica inainte sa ia talonul? Ca pana la urma, aia ar fi proba indubitabila ca are dreptate. La fel cum la radar are dovada video, la alcool are alcool-testul, etc... Aici ce dovada poate sa aduca in sprijinul lui? Da, stiu, fiind organ constatator se presupune ca faptele mentionate in pv sunt reale si contravenientul trebuie sa-si dovedeasca nevinovatia, dar asa oricand te poti trezi cu sanctiune fara temei legal. Deci, revin, cum se face dovada in instanta a faptului ca geamurile laterale fata nu au avut o transparenta de minim 75% (cat e limita legala)? Adica poate au fost 73 sau 76 sau 30... cum poate politistul sa constate fara mijloace adecvate (in afara de organul vizual propriu- care sincer, nu stiu cata acuratete poate avea in cazuri de acest gen) daca este sau nu legal sa circul cu geamurile infoliate si in special daca transparenta lor este mai mica sau mai mare de 75, astfel incat sa poata retine talonul? Multumesc,
    1 point
  44. Atat timp cat nu ai omilogare pentru folie esti pasibil de ridicarea certificatului. Totul e sa intalnesti politistul potrivit in momentul nepotrivit.
    1 point
  45. Am vizitat PBV1 acum doua saptamani si, apropo de Golful R albastru, ce m-a mirat e ca avea cutie cu 5 trepte!
    -1 points
  46. Sfatul meu este de renuntare la DPF..Am facut aceata operatie cu 5 ani in urma si nu regret: masina trage foarte bine ,consumul sa redus si implicit si cheltuielile.Aditivul la reprezentanta costa peste 300 lei litrul..si DPF-1200 euro la acea vreme..Inlocuirea DPF-ului a fost simpla pt. mine.Am confectionat unul identic dupa cel original cu interiorul gol si am pastrat cele doua conexiuni,adica teava de bypas si senzorul ...fara alte modificari de soft masina ruleaza fara erori...binenteles am urmarit evolutia cu VCDS-ul si isi face totusi regenerarea la Km inscrisi in soft ECU.Partea de aditiv pt. a nu avea erori am rezolvato cumparand aditiv motorina power service si lam bagat in rezervorul pt. aditiv pe la busonul unde este infiletat plutitorul de nivel fara a fi nevoie de pompa vacum sau altceva..
    -1 points
  47. Asa se fac codarile, dupa recomandarile alea?....tu asa faci?..ca noi astia cu tinere de minte le invatam pe de rost. Am gsit pe un site francez scaparea asta si m-am riscat sa pun 1 acolo si uite ca a mers.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!