Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.06.2017 în toate secţiunile

  1. Total de acord cu @CristiALF. Nu merita atatia bani. Nu vreau sa intru in polemici, dar am vazut cu ochii mei masini care dupa nu foarte multi km cu asa ceva montat aveau probleme cu trepidatii la franare sau la viteze mari. Eu unul nu mi-as baga cuie in talpa cu asa ceva, mai ales la o masina noua care merge impecabil, indiferent cati sunt care spun ca nu se intampla asta. Unii nu sunt asa pretentiosi la schimbari de genul. Am multe cunostinte care spun ca masinile lor merg perfect, dar cand am mers cu ele nu mi-au ajuns degetele de la maini ca sa enumar cate chestii "naspa" am simtit fata de masina mea (si nu ma refer la asta noua), dar e chestia si de perceptie. Daca stii ca esti pretentios la orice zgomot, vibratie, mers neregulat, trepidatie, etc, mai bine nu. E suficient sa fii tu unul dintre cei ghinionisti si apoi iti va parea rau. Pe de alta parte, e adevarata si vorba unui veteran care imi spunea candva sa nu mai ascult orice zgomot sau vibratie apare la masina, sa consider ca nu exista pana nu raman cu ea in drum. Poate ca nu e chiar asa, dar cu siguranta am fi mai fericiti daca am ignora multe din zgomotele aparute si probabil ca majoritatea dintre ele nu ne aduc oricum neplaceri mari in urmatorii cativa ani de utilizare ai unei masini. In schimb as alege oricand o resoftare nu foarte agresiva, dar care sa iti zbarleasca parul din cap cand apesi acceleratia mai mult decat se intampla deja. Just my 2 cents.
    7 points
  2. Atunci hai sa fiu eu avocatul Diavolului - stai linistit...atatia bani pentru a scoate roata 1 cm mai in afara si a pune la "linie" ?! Tii banii aia, mai pui pe atat peste 1-2 ani de zile, faci remap si esti mult mai fericit, trust me
    7 points
  3. Bine v-am gasit, domnilor! Zilele trecute am ridicat masina, dupa 2 luni lungi de asteptare, precedate de asemenea de cateva saptamani bune de research, hotarari, razgandiri. Am vrut sa fiu absolut sigur ca iau cea mai buna decizie in ceea ce priveste nevoi, placere generata, cost si raport calitate pret. Am vrut ceva VAG, pentru ca in mod mai mult sau mai putin subiectiv Renault, Mazda, Ford si asiaticele mi-au parasit destul de repede lista. Si dupa o mini-medi-maxi tentativa de a lua un model vechi de Golf de pe stoc (la modul m-am culcat hotarat si m-am trezit razgandit), m-am apucat serios de configurat, iar decizia a venit dupa cateva nopti nedormite impreuna cu destule drumuri si mail-uri la diferiti dealeri. Este vorba de un Golf 7 Facelift 1.4 TSI 150 CP, cutie manuala, culoare Indium Grey, echipare Highline. In plus fata de Highline am adaugat: climatronic - greu de crezut ca in 2017 inca nu e standard... faruri LED TOP composition media + app-connect camera video Rear Assist - aici am facut un compromis dpdv al costului comparativ cu Park Pilot pachet technology cu: kessy alarma - nu stiu foarte multe despre ea stopuri LED rosu inchis cu design dinamic al semnalizarii iluminare placuta inmatriculare spate cu LED computer de bord premium - obligat de pachet technology, dar imi place cum arata pachet lumini si vizibilitate - din nou, dpmdv ar fi trebuit sa fie standard scaun Ergoactive - am vrut neaparat scaune incalzite si mi s-a parut un deal mai bun decat pachet iarna roata de rezerva de dimensiuni normale Ce nu are si imi lipseste: driving mode selection - initial nu l-am luat absolut deloc in considerare, iar cand mi-am dat eu seama ca il vreau neaparat, era deja prea tarziu oglinzi laterale rabatabile electric - la fel, initial m-am gandit ca nu merita si ca nu imi trebuie, acum nu mai gandesc asa Ce mi-ar fi placut sa aiba, dar am avut totusi un buget: DSG - aici cu un ochi plang si cu unul rad, avand in vedere ca e vorba totusi de DSG7 uscat, dar totusi mi-ar fi placut o cutie automata; better luck next time, maybe parbriz incalzit Privacy-glass - poate o rezolv candva cu o folie, dar nu-mi plac cele negre, si de folie gen OEM dpdv al culorii nu am citit nicaieri plafon negru - am vazut cat de bine arata pe un R-line din showroom si mi-a parut rau putin ca nu vine decat cu tapiserie bej trapa - dar aici deja intru in categoria mofturi Nu includ aici toate tehnologiile noi de asistenta, cel mai probabil pentru ca nu am avut contact cu ele pana acum ca sa imi dau seama ca le vreau. Sunt putin old-school in privinta asta, imi place mult sa conduc si nu stiu cat de tare as vrea sa ii las masinii privilegiul asta. Poate doar blind-spot as fi ales dintre ele. Impresii despre masina nu va pot spune foarte multe inca. Motorul a fost factorul decizional pentru masina asta, daca nu era forumul poate ca il luam pe cel de 125CP. Si a fost o alegere foarte foarte buna, este exact ce am asteptat, sunt impresionat de el. Si asta in conditiile rodajului, nu am mers tare deloc cu ea. Am trecut in vreo 5-6 momente de 3000RPM in cei aproape 1000km pe care i-am facut, dar progresiv, nu WOT, iar plaja 2500-3800 RPM mi-a placut mult. Nu am apucat sa testez inca ACC asa cum trebuie, dar la o prima vedere pare foarte interesant, cred ca mai ales pe autostrada se va dovedi a fi un mare plus. Ciudat totusi din partea VW Ro ca vine doar pe HL si nu poate fi adaugat pe restul. Kessy imi place destul de mult, desi trebuie sa recunosc ca daca nu era in Pachet Technology, probabil ca nu il bifam. App-connect imi place, insa fiind fan iOS, trebuie sa gasesc o solutie de mirroring 1:1 pentru Waze si Youtube pe display. Cel mai probabil un al doilea telefon, inca ma obisnuiesc cu masina si studiez problema. Stopurile sunt de efect, imi place cum se integreaza culoarea cu aspectul lor fumuriu. Imi era teama ca va fi prea inchisa masina si ca ar fi trebuit sa merg pe alb, dar pachetul faruri inchise, stopuri inchise si culoare gri chiar o prinde bine. Plus: design-ul separat stopuri - frana, cum este si pe Passat B8. Si pentru ca perfectiunea nu exista, sunt cateva chestii care nu imi plac la masinuta, cum ar fi fusta spate cu design-ul de evacuari false stanga-dreapta. Apoi, imi sta pe creier suprafata uriasa de piano black de pe bord. Nu spun neaparat ca nu imi place cum arata, dar viitoarele zgarieturi care sunt inevitabile pur si simplu nu ma lasa sa fiu linistit momentan. Trebuie neaparat sa ma echipez cu solutii de curatare si intrebtinere, in special pentru partea asta. Si inca o chestie, nu am reusit sa conectez alt telefon prin bluetooth, in timp ce am unul deja in USB folosit pentru App-Connect. Recunosc ca inca nu am avut timp sa citesc manualul, dar nu cred sa fie vreo chestie de activat din infotainment. Cat despre planurile de viitor, primele pe care le am in minte sunt niste jante mai mari, probabil 18" impreuna cu arcuri care sa o lase mai jos. Si cum "portofel dislikes me and golf" probabil ca prin primavara viitoare voi apuca sa le iau si sa le montez. Apoi, sky is the limit, sunt foarte curios daca exista vreo fusta spate OEM care sa imi elibereze evacuarea, sa scap de design-ul asta cu evacuari false care e de departe primul lucru care nu imi place la masina asta. Pe termen scurt, am pe lista o folie pentru faruri si proiectoare (inca nu sunt hotarat pentru bara si capota), folie pentru composition media, vreau sa scap de suportii de numar pentru un clean look, sa schimb lumanarea aceea de lumina din portbagaj cu ceva LED, si sa ma interesez daca pot pune lumini la picioare in spate si eventual acea banda de lumini ambientale si in spate. Am scris foarte mult, mai povestim si cu alte ocazii. Let the photos begin:
    5 points
  4. daca ii pui si wc, nu mai ai nevoie sa te duci acasa.
    3 points
  5. Stai sa ne cunoastem mai bine, eu cu masina, adica. Nu pot sa o dezbrac de la prima talpa. Sa treaca weekendul si punem si alte poze. Sper sa ajung si la intalnirea VWforum de Duminica. Dar daca dau rusii cu 42 grade in noi nu cred ca servesc. Mai bine 42 grade de uisky cu gheata la umbra in casa.
    3 points
  6. Dupa 7 saptamani, pauza de Skoda s-a terminat azi. O zi cu o caldura inabusitoare, praf, aglomeratie bara la bara chiar si la ora 12. Cu toate acestea, Blue Denim mi-a facut ziua mai suportabila, mai ales ca pe MY2018 avem si AirCare. Bine te-am regasit barcutza mea ! Nici nu vrei sa stii ce talpi a luat Civic-ul in lipsa ta. Bine, ii si place. Primele impresii, la cald - 40 grade. - Am primit trei chei. Nu stiu daca sunt toate ale mele pentru ca nu am avut timp sa le probez. Daca primiti o Skoda noua zilele astea cu o singura cheie, probabil ca e la mine a doua. - Am alarma la masina desi am comandat Kessy simplu fara alarma intrucat configuratorul nu te lasa cu alarma pentru Cleverpack. Sa fie primita si cat mai nefolosita. Diseara verific si motorul. Poate au montat cehii din greseala 1.8 TSI in loc de 1.4 TSI. - Kessy e minunat dar trebuie sa te obisnuiesti cu el. Spre exemplu, pana acum eu verificam blocarea usilor incercand sa trag de manerul usii de la sofer. Evident, cu keyless, in felul acesta mai deblochezi inca o data masina :). Si nici dupa vreo 10 incercari nu imi iese din reflex sa nu mai trag de portiera. - Am maneta separata de tempomat pentru ACC. Eram obisnuit cu cruise-ul vechi de pe semnalizare si acum am tot bajbait dupa setari. Cred ca am dat la flash-uri din greseala cat nu am dat in viata mea. Asadar, daca ati vazut un papagal azi pe autostrada Pitesti care dadea flash-uri si mergea ca pensionarul, eu eram. ACC-ul functioneaza foarte finut, la fel si Lane assist. Sunt obisnuit cu aceste tehnologii si pe Honda asa ca nu am probleme. - Motorul are un sunet placut, se simte ca vrea mai mult, dar in primii 1500 km mergem batraneste. Oricum se infige frumos dupa 3000 rpm. - Android Auto beta de pe apkmirror merge fara probleme. Nu am reusit sa pornesc Waze, dar Gogu Maps merge cursiv. Integrarea cu telefonul si cu sistemul audio din Android Auto este seamless. - Climatronic, minunat. - Senzorii de parcare de la Park Assist sunt foarte buni. - Touch-ul este deja plin de urme. Dar am buton rotativ pentru volum ! Atasez cateva poze, voi urca mai multe pe masura ce povestea mea cu Skoda Denim se deruleaza.
    3 points
  7. Mai sa dea naibii...nu imi vine sa cred ce citesc: tu vrei sa te duci cu bidoanele (pardon, galetile ! ) dupa tine undeva sa iti speli masina ?! Incep sa ma gandesc sa amenajez undeva un petic de teren, trag apa, curent , scot o teava cu un furtun mufat si iau chirie pentru regim "self clean"
    3 points
  8. Am rezolvat problema roncanitului in continuu, resetand microcalibrarea invatata si facand din nou calibrarea cu EfixS 55. Mai face cate un par-poc imediat dupa pornire dar dupa 50 de metri dispare.
    2 points
  9. Eu cu Kessy m-am dresat sa verific inchiderea la usa din spate!
    2 points
  10. Probabil ca deja deviez de la subiect, dar mai dezvolt putin ideile de mai sus. Eu unul nici daca ar costa 200 lei nu as pune pe masina mea din motivele deja expuse. Si cand ai un pitic pe creier de genul asta, nu conteaza ca dai 500 sau 1000 lei, sunt convins ca asa e si la @75NOR. Eu unul am avut ocazia sa merg cu o masina cu distantiere (nu stiu ce model erau sau alte detalii tehnice) si am mers cu aceeasi masina si inainte si dupa. Ideea e ca in conditiile in care drumurile noastre sunt proaste (si sunt!!), adica denivelari multe, gropi si mai si tragi de masina pe serpentine cu accelerari bruste si franari multe la rand + viraje luate in forta, pot aparea deteriorari ale butucului, discurilor, etc. Nu ma pronunt exact unde sau ce deteriorari apar, dar cert e ca pe o masina relativ noua, in stare tehnica buna care mergea impecabil (in viziunea mea), dupa 20k km de mers sportiv cu ea si nu neaparat cu abuzari extreme ale franelor si evitat gropi pe cat posibil, masina prezenta multiple trepidatii si mersul se schimbase, nu mai mergea asa lin ca inainte si pace. Am dat jos distantierele, insa alea nu au mai disparut. Discurile erau putin ovalizate, dar problema era ca trepidatiile nu se manifestau doar pe franare, deci nu franele erau neaparat problema. Toate astea pana in 50k km rulati cu masina (luata de noua), ca sa nu intelegeti ca e vorba de vreo cazatura adusa la 300k km in tara si rupta de cine stie cine pe cine stie unde. Si totusi masina nu se vrea una tunata, deci cu atat mai mult nu ar avea rost. Eu unul as alege intai un eleron de Sportline, tips-uri de TSI280, soft modificat si multe altele. Dupa cum spun si colegii mai sus, asta ar fi ultimul lucru pe care l-as modifica la masina - si nu l-as modifica! Acum, daca piticul e prea mare, poti sa-i faci damblaua, nu e un capat de tara 1000 lei pierduti. Dar sigur in timp vei realiza ca nu era cel mai potrivit pitic pe care l-ai avut L.E. As accepta sa-mi pun distantiere (si inca unele serioase ) daca as avea o alta masina, doar asa de fun, de genul BMW E36 foarte "tunat". Dar nu pt masina cu care circul zilnic si de la care vreau mai mult decat o tura seara sa impresionez gagicile.
    2 points
  11. Cine are nevoie de coduri de piese , preturi , sau schite explodate , just ask. Ajut cu mare placere. preturi accesorii doar pt Skoda.
    1 point
  12. Intre timp mi-au sosit si piesele pentru ambreiaj tot kitul Sachs + simeringul de pe blocul motor din spatele Volantei , daca tot umblam acolo merita si el schimbat. Lichid de frana nou si ca bonus am zis sa schimb si EGR , cel vechi merge dar se vede ca e imbatranit , a inceput sa curga vapori de ulei pe la ax si nu imi place sa vad asa ceva la motor Maine iau si masina de la vopsit , bagam dupa poze noi
    1 point
  13. @tetea: Am condus 1.4TSI (125HP) si 1.8TSI (180HP). 1.4 TSI (fara ACT) este mai economic cu ~1.5l/100, mai simplu constructiv si cu o istorie serioasa in spate (i.e cu bug-urile cam rezolvate). Este o placere sa-l conduci daca masina nu este grea/incarcata. L-am condus aproape 70.000 km. fara nici o problema, la vanzare era silentios ca si unul nou. Consum mediu in 5 ani=7.1/100 – cam 70% extraurban. 1.8TSI – daca il iei cu cutie manuala primesti varianta cu 32 daNm, adica imbina avantaje Diesel (cuplu) cu benzina (turatie/accelerari). Dar in oras e setos bine si nu prea se justifica – nu faci nimic in plus ce nu poti face cu 1.4TSI. In plus, cutia de viteze este etajata mai lung – semn ca e gandita pentru confort/drumuri lungi. Mentionez un avantaj mai putin discutat la 1.8tsi: daca faci drumuri dese in oras iarna – se incalzeste la ½ din timp fata de 1.4tsi, care si el se incalzeste mult mai repede decat un Diesel; asta pentru ca are galeriile de evacuare integrate in blocul motor. Concluzia mea: 1.8tsi isi arata atu-urile in extraurban (echilibrare superioara, cuplu, senzatia ca ‘te scoate’, ca ‘are de unde’). In agitatia din oras, astea nu le vezi. Pentru profilul specificat de tine (12k pe an/urban) cred ca o Skoda 1.4TSI ACT este ideala – fasneata si cu consum mic.
    1 point
  14. ar fi trist sa fie asa mult ulei acolo Cartofi arsi insa, face sigur
    1 point
  15. @DOL: Eu am optiunea cu Amundsen. Insa Amundsen nu are SIM. Inteleg ca masina are un sim "ascuns", care comunica prin GSM - probabil doar cativa kb, informatii strict necesare, sim la care nu exista acces. In rest, Infotainmentul online e cel legat de afisarea de fluxuri de stiri, meteo, gasirea de parcari in zona unde e masina sau statii benzina - optiunea asta se plateste anual (+in taxa asta o intra si eventuala actualizare a hartilor). Cred ca SIM-ul prezent pe Columbus se refera doar la Infotainment online, adica sa nu se mai imperecheze unitatea cu telefonul tau prin BT ca sa aiba acces la stiri, date, meteo etc. Plus ca la Columbus preia si layout-ul din google maps, deci consum mai mare de date. LE. Sunt curios de ceva legat de navigatie, am gasit o optiune referitoare la avertizarea de limita combustibil. As vrea sa cred ca asta, impreuna cu optiunea prin care mi-am ales statiile de carburant preferate, sa preia si date referitoare la consum si sa ma avertizeze din timp sa alimentez la statia prestabilita (de genul "bai, pe traseul tau, mai ai statie peste 1 km apoi peste 700km si tu mai ai range de doar 400km, deci opreste si alimenteaza" )
    1 point
  16. Faina descriere cu framantarile avute! Sa va purtati sanatosi!
    1 point
  17. Eu am adus argumentul financiar, dar sincer sa fiu nu il consider ca prim lucru pentru alegere (in definitiv poate Tizul meu e bogat si nu il deranjeaza acest aspect chiar deloc ). Dar lasand partea financiara la o parte, eu oricum nu mi-as pune distantiere pe masina, mereu am avut un cui impotriva acestui lucru desi recunosc ca nu am auzit oameni care sa aibe probleme deosebite cu ele - si am cunoscut cativa. Dar eu totusi, pentru mine, nici gand sa pun distantiere pe o masina pe care o folosesc zi de zi. Aaa, daca imi fac un moft si ma pasioneaza mult subiectul tuning pentru ea, atunci da, poate fi un must pentru look. Nu e cazul aici insa, sunt convins
    1 point
  18. Absolut de acord cu RzzV, mai frumos nici eu nu puteam sa le astern gandurile mele despre aceasta tema. Desi aceste chestii sunt strict legate de mentalitatea si bugetul fiecaruia dintre noi... Eu nu as face asa ceva... RzzV de asemenea, Cristi ALF a descris iarasi bine situatia, dar daca aia 1000 lei cheltuiti iti linistesc sufletul si macar ai incercat marea cu degetul, fa-l...si macar sti un lucru. Sincer eu cred ca te ocupi de asa ceva cand deja de prea buna voie nu mai sti de ce sa te mai apuci si te ocupi de fineturi din astea scumpe...(sau cel purtin mie scumpe)
    1 point
  19. In opinia mea, la siguranta nu se fac compromisuri. Acele anvelope sunt singurele care asigura conexiunea masinii cu soseaua. Orice trece prin ele fie ca e frana, acceleratie, viraj, iar in momentele cu adevarat delicate se vad diferentele. Avand in vedere cat de putin uzate sunt dpdv al km, se pune intrebarea unde au fost depozitate asa mult timp. Apoi 6 ani sa treaca peste o anvelopa mi se pare mult, iar daca deja au mici crapaturi eu le-as inlocui. Calea de mijloc poate ar fi niste avelope din 2016, sh daca nu mai tii mai masina. Daca va mai sta in posesia ta cel putin 2-3 ani merita investitia ca sa te poti bucura in siguranta de masina. Indiferent de putere, curba se ia cu aceeasi viteza.
    1 point
  20. la modelul tau, compresorul nu porneste, nu se opreste. Aceste termene folosite, au ramas de la modelele mai vechi, care aveau ambreiaj. Cand se dadea comanda, ambreiajul cupla, incepea sa invarta axul compresorului/pistonasele - deci, se zicea ca a pornit compresorul La modelul tau, se invarte permanent - cand ii dai comanda, electrovalva executa si se ridica presiunea la agentul frigorific, pornesc ventilatoarele. Daca electrovalva nu executa, nu se face presiune, nu porneste AC/ventilatoare In speranta ca acum am reusit sa te elucidez cu ce se intampla si cum functioneaza, iti doresc un wknd placut
    1 point
  21. Pe centrala electrica, la internal algorithm active.
    1 point
  22. Am schimbat distributia la masina, am pus Kit Conti, rolele sunt Ina si intinzatorul Litens, pompa de apa Hepu. Am mai schimbat bucsele de la basculele fata, placutele de frana de pe fata, am pus tot ATE Ceramic, si bieletele stabilizatoare de pe spate. Mai in urma spuneam ca am un mic troncanit la trecerea in diagonala peste speed bump-uri, acestea au disparut dupa ce mecanicul a strans suruburile de reglaj de pe caseta de directie, acum, dupa schimbul bucselor, nu mai am nici troncaneli si nici senzatia de barca la trecerea peste denivelari. LA bucsele mari am folosit bucse semipline.
    1 point
  23. Pune distantiere ca nu se intampla nimic. Eu am pus 15/20 mm si nu s-a modificat geometria deloc. Verificata inainte si dupa distantiere, nici o diferenta.
    1 point
  24. S-a pus praful deja pe topci... si cum ma gandesc ca daca tot il citesc... si iau cateva informatii de la altii, poate sunt si oameni interesati de gti/edition ce vor sa mai afle una alta.. Revin si eu cu 87400Km inca merg cu Motul 8100 X-cess 5w40 , da il papa ca am luat masina sa merg pe Adancata cat de des se poate... Ca idee consuma cam 1-1.5 litri cu tot cu adancata si avand in vedere ca ies seara cu ea... nu merg tocmai la consum :)))) Inainte de povestea cu circuitul a trebuit sa bagam: Lichid de frana Castrol SRF. Uleiul motor mentionat mai sus. Placute fata Ferodo DS2500 Placute Spate Ferodo Premier ( dap, cele de strada ) Discuri stock bosch fata-spate, mmmmda inca nu am avut bani sa iau ce trebuie si am tot amanat pentru compromisul ds-urilor. Urmeaza cat de curand schimbul de ulei, raman pe motul, si schimbul de discuri , Zimmermann pline pe cine intereseaza cod: 100.3300.20 In rest masina a ramas stock, mai putin soft-ul ecu+dsg. Inca are 310cp :)))) Sa zicem ceva de Adancata. Avand in vedere ca poate sunt doritori... se poate merge cu orice masina pe circuit atata timp cat este apta din punct de vedere mecanic. Pe circuit nu se merge top speed sau full gaz non-stop, nici masinile pregatite nu pot merge asa, deci se poate intra si cu o masina stock , sa se mearga moderat / tare , sa se invete etc, recomand oricarui conducator auto... Avand in vedere ca am fost doar la primele doua trackday-uri, acum fiind foooarte cald si motorul + franele duc o lupta grea o sa stau pe bara pana cand trece caldura, in plus nu am avut buget pentru discuri si eventual admisie/ic. Primul trackday cu masina, 2 sesiuni... mi-am aruncat lip-ul si buza pe circuit , dap greseala mea, lovisem o bordura, am zis ca sta acolo, si pe circuit aproape a cazut....de acolo am facut o prostie nu stiu cum :))) am dat jos lip-ul si nu mi-am dat seama ca , carenajul e prins de el si daca il dau jos scutul e aproape in aer iar carenajul a fost topit de catre roti pe 170-210 km/h mare mare prostie am facut dar asta e, am prins intre timp lip-ul dar inca nu l-am vopsit , poate luna asta il pun. Prima sesiune... masina ma depaseste rau de tot , venisem hotarat sa nu subvirez si cand zic hotarat... presiune de 2.0 pe fata si 2.3 spate... inca o greseala , aproape dejantam fata. Timpul 2.07. A 2 a sesiune deja stiind presiunea si nu am avut cum sa le umflu... am zis ok incercam 2.06 sau macar ne mai jucam cu masina. si a fost inca un 2.07. Track #2. Am reparat greselile ... lip-ul prins fara buza, totul in regula de data asta :)))) si presiunea in anvelope: fata 2.2 , spate 2.3, acum dupa ce am mers , stiu ca ar fi mers un 2.3 fata cu 2.3 spate... mai testam mai vedem momentan trebuie alte anvelope :)). Prima sesiune voiam sub 2.06 si asa a fost.. un 2.05 dragut cu totul in regula. A 2 a sesiune a inceput ploaia, am plecat deoarece oricum discuri nu mai am si sunt crapate pentru ca sunt foarte proaste si nu sunt pentru circuit iar anvelopele Potenza S001 deja sunt pe duca si mai merg maxim 2-3 sesiuni. Masina e super ok pe circuit, doar eu putin panicat cu ea pana o inteleg, de frica sa o arunc sa vad unde scapa ca nu am loc pe 8 metrii sa ma joc am luat o step by step. Eu personal merg 1 tura full , o tura cooldown si tot asa, din cauza discurilor mai mult de 2 ture nu am mers tare, in plus nu are rost pentru ca nu se mai raceste masina dupa 2 ture tari. La trackday #3 am fost doar pasager , probabil voi fii prezent la toate dar momentan jucaria e cuminte, o perioada din lipsa de ic si discuri, din pacate nu am cum sa fac modificarile astea acum ca sa ma pot da pe caldura asta, in cel mai bun caz voi reveni cu o singura sesiune incercand 2.02-2.04 dar deja cu caldura am cel mai mare dezavantaj Urmeaza: Schimb-ul de ulei + revizia , filtre mann, Motul X cess 8100 5W40 in continuare ( e posibil sa incerc Liquid Moly.. dar mai merg un schimb pe Motul ) si discurile Zimmer. Dupa care Admisie + Intercooler si resoft evident tot la MRC Ecu+DSG sa fie 320-330hp si un soft pentru circuit corespunzator. Sper sa venim cat mai multi de pe forum pe la circuit, merita si pentru ce inveti si pentru distractie!
    1 point
  25. Păi asta încercam să i explic mecanicului, că pentru a ajunge la nivelul maxim al jojei, de când se aprinde galbenul, eu completez maxim 400 de ml, însă el insistă că e ceva în neregulă și că între nivelul minim și maxim intră aproximativ 1 litru.
    1 point
  26. 15.9xy km, poate apuc un 16.000 poza, cred ca imi lipsesc ~10/20km... Doua aspecte enervate (pentru mine cel putin): combustibil - da 1 data la autonomie 80km info si in infotaiment, ulterior pana la autonomie 0 nici macar un mesaj din cate tin minte la Octavia macar pe display-ul dintre ceasuri iti mai dadea cate un mesaj cu autonomie scazuta, la Ateca e liniste si pe cat de liniste e cu combustibilul, pe atata galagie face AdBlue o data ce scazi cu autzonomia sub 1000km, la fiecare 100 km iti da un bip major in bord si te atentioneaza ca in x sute km nu mai poti porni motorul O fi normal, oi fi batut la cap, asta e alta mancare de peste... In rest - Concediu 2 persoane de 1 festival rock de 4 zile + evadare "litoral" Croatia, bagaje aferente, clima Consum cu ~1,2L % mai mare decat cu O3 1.6tdi. Mi-am reconfirmat ca pentru drumuri in afara si mers legal, e cam "overkill" motorizarea, era ok pentru nevoile personale si masina anterioara, insa pentru joyride + padele, pentru mine e In rest am descoperit ca Win10 are ceva filtre la poze, asa ca las ceva cadre cica "editate"...si ulterior needitate. Desigur, masina nespalata, cadre cu aparat foto (+9 ani vechime) si cateva cu telefon, nu am ochi sau pasiune de fotograf, dar imi place sa postez Ah da, si breaking news: cum masina inca avea nevoie de un nume, ramanad la feminin insa ceva "musculos", am ajuns la diminutivul de la Brunhilda, deci va prezint pe Bruni Editate like a bo$$ Raw Sibenik Zadar Bratislava NovaRock Parcul Krka Cazarea de la Rogoznica, din nou, iubesc Croatia pentru plajele "sufocate" Si cu Bruni Si cum am terminat cu un nasit, mai mai am doar unul, sper sa pot rupe din buget acel detailing(coating ceramic) care il astept de ceva timp, cel mai rau caz va astepta Bruni pana in August dupa el PS: Drumuri bune si va doresc colegi in trafic cu conduita adecvata, am prins 3 accidente urate in acest roadtrip, toate la viteze mici din greseli minore cu masini date peste cap
    1 point
  27. Dace se lipeste un magnet e din metal
    1 point
  28. 1 point
  29. Salut, Am si eu o problema cu inchiderea usii dreapta fata.Cand inchid masina din telecomanda aceasta ramane deschisa.Am incercat sa inchid masina si cu cheia,din yala, si nimic.In bord imi apare martorul ca usa este deschisa.Pe usa respectiva nu imi functioneaza nici actionarea geamului electric.Am fost la un service in cartier si mi-au zis ca trebuie schimbata broasca,desi initial reusisera sa actioneze geamul electiric. Va rog sa ma ajutati cu un sfat,daca trebuie schimbata broasca sau nu. Multumesc!
    1 point
  30. Maine am sa ii curat clapeta, completez cu ulei si am sa pun acel racord...(daca nu gasesc cel original, adaptez) Teoretic, face figuri de cand l-am dat jos...racordul...incercuit. Sunt curios daca o sa mai faca figuri.
    1 point
  31. Prea mult nu are cum sa se duca, deoarece acolo e ca o palnie. Pe un bat, incearca sa faci un varf de banda Dublu adeziva si il bagi inauntru, incercand sa se lipeasca de ea
    1 point
  32. Din cauza faptului ca nu pot creea un nou topic, voi intreba aici. Despre lecarro (lecarro.ro - ploiesti) ce stiit ? Am o cunostinta care a cumparat o masina de acolo si a mers destul si nu am auzit sa fi avut vreo pb. Voi ce stiti ?
    1 point
  33. Eu am avut pe vechea octavie O2 FL 1.4TSI, DSG7 uscata si am umblat zilnic prin bucuresti la orele de varf timp de 6 ani, am vandut masina la 96000 km si DSG-ul mergea perfect. Drept urmare nici nu vreau sa mai aud de manuala . Sunt intradevar comentarii negative pe forumuri din partea unor utilizatori dar gandeste-te ca sunt alti zeci de mii sau poate sute de mii de posesori de DSG 7 care nu intra pe forumuri si care nu au probleme cu DSG-ul.
    0 points
  34. Salut! Ma intereseaza un ulei pentru un VW Polo 9N, 2003, 1.4 16V, 75CP. Am cautat in cartea masinii si am gasit ca e recomandat VW 502,00 / VW 503,00. Am cautat pe net si ma gandeam la unul din urmatoarele: https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-longtime-ht-5w-30-4l-1144liquimoly/pd/DNJ2V3BBM/ https://www.emag.ro/ulei-de-motor-liqui-moly-leichtlauf-special-ll-5w-30-4l-2339liquimoly/pd/DTJ2V3BBM/ Daca ma poate ajuta cineva as fi recunoscator. Numai bine!
    -1 points
  35. Dacă crezi că te satisface, este un ulei destul de reușit, o idee prea puțin vâscos la cald. La cum se prezintă face față cu brio în traficul urban. Despre celalalt nu am găsit nimic!
    -1 points
  36. Multumesc pentru raspuns! Eu pana acum foloseam ulei de la Castrol, dar ma gandeam sa il schimb cu unul de la Liqui Moly si de asta am zis sa intreb, poate a mai folosit cineva si si-a facut o parere.
    -1 points
  37. @Draco ai folosit până acum 5w30? Dacă da și nu îți mănâncă ulei, poți merge pe oricâte din ele, dacă nu, Top Tec 4100 ar fi cel mai potrivit.
    -1 points
  38. Destul de slabute amandoua se poate mult mai bine ! La motorul tau se preteaza mult mai bine un ulei 5w40 care are norma A40 , ai de unde alege !!!
    -1 points
  39. De curiozitate cureaua la kitul conti a venit made in brazil sau made in ro ? Legat de suruburile de la caseta, sunt cele care prind caseta de punte sau care mai exact? Si eu am un zgomot asemanator l denivelari desi bucsele sunt schimbate toate.
    -1 points
  40. Până la urmă și ambreiajele la DSG7 sunt consumabile, ca la o cutie manuală. Nu văd o dramă în asta.
    -1 points
  41. -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!