Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.06.2017 în toate secţiunile
-
S-a pus praful deja pe topci... si cum ma gandesc ca daca tot il citesc... si iau cateva informatii de la altii, poate sunt si oameni interesati de gti/edition ce vor sa mai afle una alta.. Revin si eu cu 87400Km inca merg cu Motul 8100 X-cess 5w40 , da il papa ca am luat masina sa merg pe Adancata cat de des se poate... Ca idee consuma cam 1-1.5 litri cu tot cu adancata si avand in vedere ca ies seara cu ea... nu merg tocmai la consum :)))) Inainte de povestea cu circuitul a trebuit sa bagam: Lichid de frana Castrol SRF. Uleiul motor mentionat mai sus. Placute fata Ferodo DS2500 Placute Spate Ferodo Premier ( dap, cele de strada ) Discuri stock bosch fata-spate, mmmmda inca nu am avut bani sa iau ce trebuie si am tot amanat pentru compromisul ds-urilor. Urmeaza cat de curand schimbul de ulei, raman pe motul, si schimbul de discuri , Zimmermann pline pe cine intereseaza cod: 100.3300.20 In rest masina a ramas stock, mai putin soft-ul ecu+dsg. Inca are 310cp :)))) Sa zicem ceva de Adancata. Avand in vedere ca poate sunt doritori... se poate merge cu orice masina pe circuit atata timp cat este apta din punct de vedere mecanic. Pe circuit nu se merge top speed sau full gaz non-stop, nici masinile pregatite nu pot merge asa, deci se poate intra si cu o masina stock , sa se mearga moderat / tare , sa se invete etc, recomand oricarui conducator auto... Avand in vedere ca am fost doar la primele doua trackday-uri, acum fiind foooarte cald si motorul + franele duc o lupta grea o sa stau pe bara pana cand trece caldura, in plus nu am avut buget pentru discuri si eventual admisie/ic. Primul trackday cu masina, 2 sesiuni... mi-am aruncat lip-ul si buza pe circuit , dap greseala mea, lovisem o bordura, am zis ca sta acolo, si pe circuit aproape a cazut....de acolo am facut o prostie nu stiu cum :))) am dat jos lip-ul si nu mi-am dat seama ca , carenajul e prins de el si daca il dau jos scutul e aproape in aer iar carenajul a fost topit de catre roti pe 170-210 km/h mare mare prostie am facut dar asta e, am prins intre timp lip-ul dar inca nu l-am vopsit , poate luna asta il pun. Prima sesiune... masina ma depaseste rau de tot , venisem hotarat sa nu subvirez si cand zic hotarat... presiune de 2.0 pe fata si 2.3 spate... inca o greseala , aproape dejantam fata. Timpul 2.07. A 2 a sesiune deja stiind presiunea si nu am avut cum sa le umflu... am zis ok incercam 2.06 sau macar ne mai jucam cu masina. si a fost inca un 2.07. Track #2. Am reparat greselile ... lip-ul prins fara buza, totul in regula de data asta :)))) si presiunea in anvelope: fata 2.2 , spate 2.3, acum dupa ce am mers , stiu ca ar fi mers un 2.3 fata cu 2.3 spate... mai testam mai vedem momentan trebuie alte anvelope :)). Prima sesiune voiam sub 2.06 si asa a fost.. un 2.05 dragut cu totul in regula. A 2 a sesiune a inceput ploaia, am plecat deoarece oricum discuri nu mai am si sunt crapate pentru ca sunt foarte proaste si nu sunt pentru circuit iar anvelopele Potenza S001 deja sunt pe duca si mai merg maxim 2-3 sesiuni. Masina e super ok pe circuit, doar eu putin panicat cu ea pana o inteleg, de frica sa o arunc sa vad unde scapa ca nu am loc pe 8 metrii sa ma joc am luat o step by step. Eu personal merg 1 tura full , o tura cooldown si tot asa, din cauza discurilor mai mult de 2 ture nu am mers tare, in plus nu are rost pentru ca nu se mai raceste masina dupa 2 ture tari. La trackday #3 am fost doar pasager , probabil voi fii prezent la toate dar momentan jucaria e cuminte, o perioada din lipsa de ic si discuri, din pacate nu am cum sa fac modificarile astea acum ca sa ma pot da pe caldura asta, in cel mai bun caz voi reveni cu o singura sesiune incercand 2.02-2.04 dar deja cu caldura am cel mai mare dezavantaj Urmeaza: Schimb-ul de ulei + revizia , filtre mann, Motul X cess 8100 5W40 in continuare ( e posibil sa incerc Liquid Moly.. dar mai merg un schimb pe Motul ) si discurile Zimmer. Dupa care Admisie + Intercooler si resoft evident tot la MRC Ecu+DSG sa fie 320-330hp si un soft pentru circuit corespunzator. Sper sa venim cat mai multi de pe forum pe la circuit, merita si pentru ce inveti si pentru distractie!6 points
-
Inca un update minor: folie de protectie pentru Bolero Fost facuta custom deoarece nu se gasesc inca dedicate pt. modelul asta ( se pare ca am fost autorul moral pt. firma care mi-a montat-o, au zis ca vor pune pe site in curand si pentru Kodiaq ) Folia a fost taiata & aplicata la perfectie, foarte multumit de cum arata - transparenta si antiamprenta.3 points
-
Salutare colegi, dupa luni de cautari si "rasfoit" forumul si intrebat cativa colegi ce au Golf 6 GTI calora le multumesc pentru toate informatiile acordate... cu timp si multe altele am reusit sa ma urc intr-un Golf 6 GTI Edition 35 nu doar cu gandul ca este doar a mea. Imi cer scuze de acum pentru prezentarea cam sara dar masina a fost achizitionata cu 3 zile in urma si nu am mancat si nu prea am dormit doar m-am plimbat abia am tras cateva poze la disperare intr-o seara. Am sa pun o lista aleatorie cu dotarile care imi vin in cap si voi completa maine, in plus sper sa primesc ceva info si ajutor cu diverse chesti din capul meu. Trebuia ceva sport... inca nu am 30 de ani, ceva confortabil, era pe lista si Evo IX dar... nu prea mergea treaba, neaparat 4 usi pentru ca masina anterioara avea 2 si am inebunit dupa un an, nu imi placea ideea de automata dar DSG-ul in teorie nu e automata asa ca dupa un test drive cu Leon Cupra 5F 290 am zis ca automata e altceva, avand experienta doar cu modele vechi gen tiptronic... Jucaria este un Golf 6 GTI Edition 35 an 2012 , 72000 la cumparare , carte service, revizii la timp, totul in regula. Partea tehnica este "pompata" cu un soft efectuat de vechiul propietar la domnul Mihnea de la MRC pentru cine cunoaste, urmeaza cat de curand un dyno sa verificam daca este totul ok si sa aflam rezultatul deoarece nu s-a efectuat dyno, cei de la MRC mi-au estimat intre 290-310CP. Tot aici intra si softul la DSG, din cate stiu eu, nu am intrebat la MRC inca, este intarziat putin limitatorul turelor, cutia in S sta peste 2200-2300rpm , in Manual mode este doar manuala, schimbi doar cu padelele si nu stiu inca daca se poate calca frana cu stangul in mers, stiu ca taie gazul din fabrica , inca nu am incercar dar mi-ar fi de ajutor in viitorul apropiat deoarece masina va ajunge pe circuite cat mai repede posibil. Cam atat din ce stiu aici. Partea de sunet este stock ca evacuare doar ca propietarul anterior a spus ca are o modificare nu am inteles exact, decat , habar nu am inca, suntem de "prrrr sau brrr" se aude inca de la pornire, constat dar fara durere de cap , din ce mi-a spus el a fost indepartata o bucata de toba si sudata inapoi... voi afla dupa ce o ridic pe elevator sa inteleg si in termenii mei la ce s-a referit. Partea exterior este aproape stock, mai putin un semn de "35" pe haion, la o masina de genul mie mi-ar fi placut 100% stock.. dar poate il fac sa dispara intr-o zi si bine inteles nu pe placul meu dar foarte dragute jantele de Golf 7 GTI pe 18' originale, MOMENTEAN, din pacate, MOMENTEAN fara nicio zgarietura, ma doare ca stiu ca voi fi primul dar.. sa speram cat mai tarziu... am o bordura fix in locul meu de parcare... Partea de interior a fost, parerea mea, exagerat de bine ingrijita, sunt multumit chiar nu "a fost facuta de vanzare" de la butoane la ecrane si plastice , etc... totul arata aproape ca nou, nu sunt zgarieturi, ciobitorui, gauri sau altceva, totul e ca dupa 1-2 luni de la iesirea din fabrica cu exceptia unor mici pete de grasime si bine inteles, uzura celor 4 ani. Ca dotarile din fabrica voi incepe tot aleatoriu ca nu am o lista cu toate si o voi completa in timp daca uit ceva. RNS 510, cu tot cu nav. pe Romania, totul merge perfect, exagerat de multumit nu era neaparat un must be dar, merita pentru look si nu numai. Comenzi volan CB MaxiDot ( sper sa nu incurc iar, dar este cel cu plus, nu cel normal) Suspensia DCC - da stiu... aproape 0 pentru circuit dar am tinut oarecum sa fie un must be, stiu si ca diferenta este aproape inexistenta intre cele trei moduri, am incercat sa vad diferentele si sunt mai mici fata de asteptarile mele, totusi daca nu iau o groapa naspa in tara noastra carpicita... sunt multumit. Senzori parcare fata-spate + camera R. Senzori ploaie + lumini Incalzire in scaune fata Si cam atat ce imi vine in cap. Iar primele modificari de pe lista scurta tot intr-o ordine dupa buzunar si nevoie.... Kit distributie - asta chiar e prima, nu a fost schimbata si aici rog un sfat daca este in regula sau nu... masina are 4 ani si 72000km, ar trebui? Eu oricum o am pe lista serios deoarece nu vreau surprize pe circuit.... Frane ATE ( disc-plac ate-ate ) Cu o experienta foarte placute cu ate de strada dar si combo strada-circuit pe masina anterioara ( a3 8l ) am ramas tot timpul cu o impresie buna chiar si atunci cand a fost alergata in regim de circuit. Aici am o intrebare foarte importanta... Acum pe masina sunt Bosch, nu vor face fata mai mult de 3 ture pe circuit cel putin Adancata, sunt intre a alege ate-ate pe acest sistem sau a fac upgrade de S3/R? Brembo poate.. astept cateva pareri si dupa pret daca este posibil. Dyno - sa vedem cum sta softul si graficul. Anvelope Semislick Federal 595 RS-R 225/40 ZR18 88W pentru circuit , de strada inca mai merg ce am acum, Bridgestone potenza S001 si sunt destul de bunicele... vor gusta si ele din circuit probabil. Ca sa nu ma chinui cu seturile de anvelope + usurarea masini un set de jante 18' OZ Ultralegerra. Modificari pe termen lung inca nu stiu exact... dar prima idee din cap este suspensia KW3 cu DCC inclus... modelul Plug & Play pentru un confort mai confort pe strada si un sport mai sport+ pe circuit In cazul in care aleg sa merg pe sistemul de franare stock dar discuri+placute racing... atunci va veni un kit upgrade RS3/Brembo/Porsche. --------------------------- Iar pentru mine, orice sfat, rau, bun, idee, plan... cu mare drag il discut si astept orice fel de comentarii legate de jucarie ca poate le punem in aplicare. Daca intereseaza pe cineva o parere... pot spune ca jucaria pentru mine este un tanc confortabil si linistit pana la 2000-2100rpm, dupa care cu piciorul chemi 300 de formatii rock sa cante in spatele tau si lasi iadul dupa fiecare metru parcurs. Este o masina perfect din punctul meu de vedere, iar sincer sa fiu 235CP sunt excelenti oriunde dar peste 280CP in oras... sunt aproape inutili, mai departe devine 100% periculos indiferent de situatie. ** Imi cer sute de scuze, stiu cum este dar doar pozele astea le am si voiam sa fac prezentarea ca nu stiu cand mai intru, clar voi reveni maine cu poze din interior.... As vrea un ajutor cu franele, am citit undeva dar nu mai stiu exact daca se pot pune discuri mai mari pe etrierii stoc? Imi cer scuze daca le-am prezentat anapoda, urmaresc forumul de ~ 6-8 luni si am vazut ca uni colegi fac descrieri si mai mici si mai mari... am zis sa o fac natural, daca trebuie ceva modificat rog sa fiu anuntat.2 points
-
@75NOR daca ii "chimie" intre tine si masina...surprinzator, cresc numarul kilometrilor facuti!2 points
-
Upgrade-ul este simplu, fiind nevoie doar de portetrieri si discuri de 312mm. Mai greu de gasit doar portetrierii si pretul lor de noi e destul de mare. Am trecut de pragul de 25k si practic de 10k km de la revizie. Nivelul de ulei se prezinta absolut decent avand in vedere drumurile extraurbane unde nu a vazut sub 3000rpm pe autostrada, Transalpina, destule drumuri prin oras. Eu voi continua pe acest ulei asa zis oem pentru ca nu mi-a dat motive de nemultumire. Sta la temperaturi foarte ok, nu se consuma. Evident asta inseamna si un motor bun.2 points
-
Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.1 point
-
Salutare tuturor, mi-a ajuns si mie jucaria in sfarsit dupa 2 luni de asteptari. Passat R Executive 2.0 TDI 150 CP - Crimson Red Metallic Dotari -Pachet R-Line "Exterior" cu faruri de ceata -Privacy Glass -Blocuri optice spate LED rosu inchis -Jante aliaj "Soho" antracit,7J X17, anvelope self-sealing 215/55 R 17 Front Assist si City Emergency Brake Iluminare cu LED pentru spatiu picioare sofer si pasager App-Connect Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Drive Net Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu sistem automat antiorbire pentru sofer, iluminarea vecinatatii si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Scaun sofer ergoComfort cu reglare inclinatie sezut si spatar reglabil electric Senzor de lumina pentru activare automata faruri si functie manuala "Coming home" si functie automata "Leaving home" Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL, EDTC si sistem de stabilizare a remorcii Sistem monitorizare presiune pneuri Pachet Business Comfortline Pachet Iarna - scaune fata incalzite / duze parbriz incalzite automat Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC Radio CD Composition Media 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate), display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 16,5 cm si senzor de proximitate interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB - conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm) Selectarea modului de conducere - Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Cruise control cu limitator de vitezã Volan multifunctional piele si maner schimbator de viteze imbracat in piele + alte optiuni mai putin importante1 point
-
Eu la masina din semnatura, am schimbat pe spate amortizoare si flanse. La fel ca tine, dupa ce am plecat cu masina din service, facea mai urat ca la inceput. Ma intorc la ei, cica de vina ar fi bucsele de punte, le-am schimbat si pe alea (unde manopera costa mult mai mult decat piesele in sine). Ghici ce, nicio schimbare. Cu piese noi pe masina (inafara de arcuri nu cred ca mai pot schimba ceva pe spate) ziceai ca e ultima caruta. Am zis sa mai astept putin poate necesita cativa km sa se aseze totul si sa se linisteasca treburile, de unde... dupa 2 saptamani am inceput sa le iau prin incercare si cand am schimbat flansele treaba s-a linistit. Concluzia, ambele flanse defecte din fabrica. Partea nasoala, dupa 2 saptamani iar a inceput sa se auda troncanit de la o roata si trebuie sa o iau de la capat si probabil alta piesa cu defect din fabrica. Eu in locul tau as pune amortizoarele vechi inapoi pe masina. Daca problema noua dispare si apar cele vechi, e amortizorul de vina, daca nu, macar incepi sa cauti in alte parti.1 point
-
SI eu am inmatriculat o masina fabricatie 2009 ce era inscrisa in Romania si avea ITP-ul valabil si nu a fost nevoie de nicio vizita la RAR. Pentru a nu face vizita la RAR trebuie ca itp-ul sa nu expire mai repede de 3 luni.1 point
-
Destul de slabute amandoua se poate mult mai bine ! La motorul tau se preteaza mult mai bine un ulei 5w40 care are norma A40 , ai de unde alege !!!1 point
-
Sa nu uiti sa scoti distantierele la revizie , asta in caz ca optezi sa le pui1 point
-
Si eu imi propun anul asta Lefkada, candva la inceputul lui Septembrie, si chiar as fi recunoscator pentru ceva tips&tricks. Am mai urmarit pe aici si ce au postat colegii mai sus, dar nu strica alte sfaturi1 point
-
@75NOR That might be the case! Deci, pe langa AirCare, am pierdut si Bolero rosu/verde/albastru... Dar cine a primit masina repede (dupa start Rabla) si inainte de vacanta!1 point
-
Saptamana asta avem un an de cand suntem impreuna! Ne apropiem de 24.000 km. Pentru ca de la ultima revizie ma apropii de 14.000 km, saptamana viitoare voi face o revizie (ulei MotorGold 5W30 LLIII+ filtre Knecht-Mahle, cu execeptia celui de combustibil care poate sa mai astepte). La final de iulie ma asteapta un concediu (aproape 14 zile): Cluj (RO) - Nis (SRB) ~ 700 km Nis (SRB) - Atena (GR) ~ 900 km Atena (GR) - Olimpiaki Akti (GR) ~ 450 km Olimpiaki Akti (GR) - Belgrad (SRB) ~ 700 km Belgrad (SRB) - Cluj (RO) ~ 500 km O nimica toata...3250 km!1 point
-
@razvan.ac vezi PM - nu deranjeaza; alternativ, poti opta pt. varianta mata (eu am pus 100% transparenta), dar care vine cu 95% transparenta + amprente @75NOR deloc, smooth as butter. @DOL, @SwatKat aveti PM LE: PM pentru cine e interesat de folie, ca sa nu facem OT aici LE:2 @yanq poza promisa cu pedalele ; dupa cum se vede, gripul e bun, au ceva carnita1 point
-
cred ca toti vor sa speli doar cu instalatia lor, din mai multe motive (timp, ce se varsa in fosa nu e al lor - garda de mediu, etc) daca scoti masina de pe rampa si speli la galeata, o faci in soare. se usuca imediat samponul pe masina pana sa o bagi inapoi la clatit (daca e liber. daca mai sunt oameni la coada si mai stai 5-10 min la coada...) apa poti aduce de acasa in bidon, sa stai sa umplii de la jet sare multa spuma pe afara si folosesti o fisa doar pt asta (alea au presiune, nu si debit) cred ca la Mol ai sanse mai mari, la JetOn e mai aglomerat. Sau la o spalatorie de cartier ce are spatiu mai mare , dai 20 lei si ii spui ce vrei sa faci ?1 point
-
Si am ajuns la 1000 de km cu un consum de 8 . Ma comport cu ea exact ca si cu fosta masina 16.tdi aceleasi drumuri 80% oras, clima pornita. La 1.6 tdi aveam acelasi consum in oras (cateodata mai mare). Motorul inca ma surprinde , se simte intr-adevar dupa 4000 de ture ca incepe sa intre pe o panta descendenta de cuplu (aici probabil 1.8 tsi mai ducea un pic) dar foarte rar ajung la asa turatii oricum, deci satisface 90% din nevoie si inca intr-un mod foarte vioi ai la un consum decent. In rest nu simt deocamdata deloc lipsa multilink spate. Astept sa imi vina cartea de identitate pentru ca in august sa o inmatriculez. Unul din optionalele de care imi pare rau (nu singurl ), e usa portbagaj electrica , ar fi fost utila.... P.s ca si multi de pe forum am avut de ales intre octavia combi noua sau audi a4 combi second. Recent am stat intr-un a4 model 2014 si doresc sa va spun ca mi s-a parut foarte mic spatiul de-a dreptul inghesuit. Nu contest calitatea audi dar ma bucur ca am luat octavia.1 point
-
Informatia asta n-am mai intalnit-o vreodata in nici un material tehnic. In ce perioada spui ca s-a fabricat BLS fara DPF si pentru ce marci?1 point
-
Codarea corecta, pt rcd300 cu mp3 este cu 1 la sfarsit, atunci apare in meniul radioului functia AUX. Nu pot sa cred ca nu stia nimeni. Parerea me e ca unii de pe aici asteptau sa-i contactez in privat si contra unei sume modice sa ma ajute....ce oameni domle, ce oameni.1 point
-
9Buna ziua! Redeschid acest topic in care nu sa scris de mai multi ani, pt ca azi am intrat in posesia unui astfel de model ca a doua masina in familie. In speta, este vorba de un "Monte Carlo" in doua usi si rosu, 75 cp care are in plus fata de modelul listat climatronic, maxidot, jante pe 16( plus roti complete cu jante aluminiu negre de iarna) , trapa panoramica, tempomat, pachetul comfort oras, franare de urgenta pana la 30km/h, senzori ploaie si lumini, drive&fun pt smartphone... si chiar nu-mi dau seama acum daca mai are ceva sotia pus acolo pret final 16610€1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acuma chiar vrei sa iti fie masina in 6 ani ca si la achizitie? Lasand gluma la o parte, cred ca esti prin cei mai sceptici pe care i-am "intalnit" cu distantierele... Eu cand fac ceva o gandesc altfel....imi place mie?...cred ca da...atunci go for it... Mai bine regreti ceea ce ai facut decat ce nu ai facut, nu asa zic multi filozofi despre firul asta narativ al vietii? Poftim raspuns...1 point
-
Am si eu de inmatriculat un auto nou, am tot auzit ca trebuie sa mergi sa platesti niste taxe ba la trezorerie ba la banci ... pe siteul prefecturii bucuresti scrie ca aceste taxe se pot plati la ghiseul de depunere documente, aveti idee daca este asa? Nu de alta dar nu as vrea sa ajung la ghiseu si sa-mi spuna ca nu pot plati acolo si ca lor le trebuie doar chitanta ... Mai jos extras de pe siteul prefecturii la sectiunea inmatriculare auto nou1 point
-
Ambele variante au DSG6, deci probleme de constructie nu ar fi. Trebuie verificat sa aiba facut schimbul de ulei la cutie la fiecare 60k km. +1 pentru cutia automata in trafic Restul tine de preferinta ta pentru una din marci.1 point
-
Salutare colegi forumisti! Sunt in cautarea unei noi masini si am cateva dileme: Variantele luate in calcul de mine ar fi Skoda Octavia III si VW Passat B7. Ambele 2.0 TDI de 150, respectiv 140 CP. Anul fabricatiei vreau sa fie 2013-2014. Manuala sau DSG? Si ce fel de DSG au modelele mentionate de mine? Ca nu prea am gasit informatii precise... Sper sa fie DSG6 pt. ca mi-as dori sa scap de mestecat cu schimbatorul in trafic.. Ceva pareri? Multumesc!1 point
-
1 point
-
In sfarsit citesc chestii foarte adevarate pe acest forum, si chestii cu care sunt de acord 100%. O intretinete ca la carte, o folosire a masinii cum trebuie si drumuri cat mai multe si in locatii mai frumoase cu cei dragi ca in primul rand pentru asta este facuta o masina, nu sa o faci bibelou sau obiect de bagat bani in ea pana in panzele albe si fundul cosmosului pe chestii din care nu iti vor iesi banii niciodata... Te felicit pentru schimbarea aceasta si iti doresc sanatate, noroc si cat mai multe drumuri de acest fel. ?☺1 point
-
Suportul ala de vinieta cel putin in tari ca Austria nu il poti folosi. Daca te opreste politia si vede ca nu e lipita vinieta iti arde o amenda de nu te vezi. Cu suportul ala cand iesi din tara o poti vinde linistit la altul care intra1 point
-
in functie de motorizare, ai dupa grupurile 70 sau de la 99 la 108, majoritatea informatiilor legate de DPF1 point
-
Da, nu stiu cum se va comporta in timp sau daca la un moment dat dau folia jos. Care firma sunt mai buni in aplicare folii/preturi ok ? Stiu ca mai nou se poate pune fara sa demonteze fetele de usi, nu ? - Iese lucrarea ok in acest caz sau are de suferit in timp? Nu vreau sa umble cu demontatul pe acolo, va dati seama..1 point
-
la mine pe la 8-9000 s-a aprins martorul de ulei. revizia am facut-o pe la 12000 desi ei zic ca la 15k se face. consuma pt ca sunt gresite din punctul asta de vedere. probabil si de-aia au renuntat la 1.4 tsi in favoarea 1.51 point
-
1 point
-
Te rog sa postezi o poza cu fata placutelor (partea inscriptionata). Oameni buni,hai totusi sa pastram discutia in limitele normalului si decentei....8000 km cu placutele pe spate....? Placutele alea sunt ruginite si perpelite....in 8000 km nici macar nu prinde rugina de suportul metalic ai materialului de frictiune. Totusi am senzatia ca ai facut o confuzie si crezi ca ai schimbat si placutele pe spate...dar ele nu au foat schimbate de multa vreme.1 point
-
1 point
-
Salut! Va rog sa ma ajutati cu ceva pareri dupa scanarea facuta (de mine) despre codurile gasite; Joi,21,Julie,2016,18:41:56:53699 VCDS -- Emulator VAG/VAS bazat pe Windows. Ediţie în Română Rulează pe Windows 10 x86 Versiune VCDS: ROJ 15.7.1.1 Versiune date: 20150904 www.vcds.ro Număr VIN: WVWZZZ1KZ8P012130 Nr.înmatriculare: rulaj: 175090km Număr foaie de lucru: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Tip şasiu: 1K (1K0) Adrese de scanat: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 76 Număr VIN: WVWZZZ1KZ8P012130 rulaj: 175090km 01-Motor -- Status: Malfuncţie 0010 03-ABS frâne -- Status: OK 0000 04-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000 08-Clima automată -- Status: OK 0000 09-Electr. centrală -- Status: OK 0000 15-Airbaguri -- Status: OK 0000 16-Electronică volan -- Status: OK 0000 17-Instrumente bord -- Status: OK 0000 19-Poarta CAN -- Status: OK 0000 25-Blocare pornire -- Status: OK 0000 42-Uşa electr. şofer -- Status: Malfuncţie 0010 44-Asistenţă direcţie -- Status: OK 0000 46-Confort -- Status: OK 0000 52-Uşa electr.pasager -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: Malfuncţie 0010 76-Asistenţă parcare -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\03G-906-016-BKC.clb Număr VAG SW: 03G 906 021 PM HW: 03G 906 021 AN Componenta: R4 1,9L EDC G000SG 1136 Revizie: --H07--- Număr serial: VWX7Z0G53NK7WZ Codare: 0000071 Atelier: WSC 00028 028 00001 VCID: 79F23D5A300891F61B-802C 3 coduri de defecte: 000564 - Reglare presiune turbo P0234 - 000 - limita superioară depăşită în sus - intermitent înprejurări cod: Stare defect: 00110000 Priorit.defect: 2 Frecv. defect: 15 Resetare contor: 255 rulaj: 174079 km Indicator de timp: 0 Data: 2000.00.00 timp: 15:34:46 înprejurări cod: RPM: 3528 /min viteză: 89.0 km/h sarcină: 100.0 % tensiune: 14.59 V valori binare: 00101000 pres.absolută: 2029.8 mbar pres.absolută: 2458.2 mbar 000258 - Debitmetru aer -G70- semnal prea mic P0102 - 000 - - intermitent înprejurări cod: Stare defect: 00110000 Priorit.defect: 2 Frecv. defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 174925 km Indicator de timp: 0 Data: 2000.00.00 timp: 18:35:34 înprejurări cod: RPM: 1008 /min viteză: 0.0 km/h sarcină: 0.0 % raport: 64.7 % valori binare: 00101100 masă aer/cursă: 340.0 mg/cursă masă aer/cursă: 0.0 mg/cursă 001025 - Sistem recirculare gaze evacuare P0401 - 000 - flux prea mic - intermitent înprejurări cod: Stare defect: 00110000 Priorit.defect: 2 Frecv. defect: 1 Resetare contor: 255 rulaj: 175068 km Indicator de timp: 0 Data: 2000.00.00 timp: 19:05:52 înprejurări cod: RPM: 1344 /min viteză: 11.0 km/h sarcină: 13.7 % raport: 14.6 % raport: 100.2 % masă aer/cursă: 240.0 mg/cursă masă aer/cursă: 475.0 mg/cursă Gata de funcţie: 1 2 0 0 0-1 points
-
In mod normal in Grecia politistii nu se prea iau de turisti,mai ales in statiuni sau imprejurimi.In principiu(nu legal) poti sa bei cat vrei atata timp cat nu te ametest/imbeti si nu pui in pericol viata participantiior la trafic sau persoanelor din masina.-1 points
-
După o săptămână și 500 km cu noul ulei mobil 1 masina la fel de silențioasă ca și celălalt ulei castrol. . Se pare ca cu mobil din ce văd pana acum creste mai repede în temperatura ca celălalt. .acum nu stiu ce sa spun dacă e de bine sau nu..Mai vedem-1 points
-
Cresterea temperaturii e de la gradele de afara, am observat asta la mine-1 points
-
Lasa ca și acum 1 sap era la fel de cald unde sunt eu..Și aveam alt ulei. .-1 points
-
Conditiile de drum sunt dinamice. Pune motorul intr-un laborator unde nu exista variabile inafara de ulei si vei constata ca vascozitatea uleiului nu pune sarcina reala pe motor sau ca proprietatile termice ale uleiurilor sunt neglijabile in practica, motorul termic avand o inertie si disipare termica mult superioare acestor diferente intre uleiuri.-1 points
-
@Draco ai folosit până acum 5w30? Dacă da și nu îți mănâncă ulei, poți merge pe oricâte din ele, dacă nu, Top Tec 4100 ar fi cel mai potrivit.-1 points
-
Dacă crezi că te satisface, este un ulei destul de reușit, o idee prea puțin vâscos la cald. La cum se prezintă face față cu brio în traficul urban. Despre celalalt nu am găsit nimic!-2 points
-
Salut loghy, eu spal periodic la Petrom sau Lukoil, daca una e full merg la cealalta. Preferabil sa speli dimineata sau seara asa cum zice Muale, insa nu in weekend. Daca mergi in weekend mergi la ora cand nu e nimeni 7-8, altfel de la ora 9-10 incepe nebunia. Nu prea functioneaza ce spui tu cu revenirea pe rampa pt ca e in weekend e asa full ca stai dupa 2-3-4 masini. Imi spal si eu masina cu galeata si sampon, dureaza cam 30 minute minim si ma grabesc, si gasesc timpul asta la Lukoil sau Petrom, insa repet, nu in weekend. Avantajul la unele statii petrom este ca au 2 boxe pt spalare, deci mai putine sanse sa te deranjeze cineva. Pana acum, in toti cei 2 ani de cand spal cu galeata si sampon auto, nu a indraznit nimeni sa comenteze sau sa spuna ca nu am voie cu asa ceva, nici angajatii si nici clientii. Ps. ;legat de apa pt galeti, la lukoil este robinet mare sub chiuveta in baie si imi da voie sa iau apa de acolo mereu, iar la Petrom langa statia de aer, au si apa pt umplut/completat la antigel, iei de acolo oricat ai nevoie. In Bulgaria, aveau spalatorii cu fise, cu 4-5 cabine, ar fi fost util asa ceva si in Ro.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00