Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.06.2017 în toate secţiunile

  1. Uite si filmare, Emi: @quattro3001 baga mare!
    6 points
  2. Eu am scos 8,5 % in rodaj. Oricum ce scoti in rodaj nu mai vezi dupa ce termini rodajul ca nu o sa mai ai rabdarea sa mergi asa. Ai rabdare si termina cum trebuie rodajul ca nu o sa iti para rau.
    4 points
  3. Temperatura e o chestie subiectiva si relativa si nu e la fel de la o saptamana la alta, plus ca nu spune nimic despre ulei fiindca nu are legatura cu el.
    3 points
  4. Mission accomplished: Multumesc @CristiALF, o solutie foarte buna pentru indepartat urmele de ceara ramase dupa pregatirea pentru livrare:
    3 points
  5. posibil rulment sarcina blocat/gripat ( se poate si de nou ) pe partea respectiva. roteste volanul cu masina la ralanti si tine mana deasupra aripii stg in zona arcului daca simti vibratii, este rulmenrtul sarcina. mai poate fi si ceva montaj defectuos dar mai mica posibilitatea. arcul preseaza pe carcasa rulmentului sarcina. daca nu calca bine pe carcasa ori rulmentul este defect, da simptomele expuse de tine.
    2 points
  6. Am incercat tot ce există pe piață și singura motorină cu care mașina merge mult mai bine e cea mai scumpă de la Rompetrol. Iarna de obicei pun OMV Maxxmotion (că am pitici si la Rompetrol nu este afișată temperatura). O singură dată a înghețat motorina în filtru:Petrom (de atunci nu m-au văzut la pompă). Luk e dezastru. Nu știu cum de mai există.
    2 points
  7. Cum @Roberto666 , nu stii ?
    2 points
  8. Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.
    1 point
  9. Ce-ai ma nene ce fel arata passatul ala
    1 point
  10. Am facut drumul prin Makaza la dus- pe 8.06.2017 si la intors pe Sofia pe 20.06.2017. Anul trecut am mers pe Sofia la dus si m-am intrors pe Makaza, am fost de mai multe ori in Gr si deja cam stiu bine rutele astea doua. Din cauza ca drumul s-a stricat tare pe Makaza, nu o sa mai merg pe acolo, nu e chiar asa de speriat cu serpentine, cum spun colegii, de ex sunt mult mai multe serpentine in Gr in peninsula Sithonia decat in toata Bulgaria pe ruta Makaza. Drumul e virajat, insa nu excesiv, curbele sunt foarte foarte largi, si drumu este destul de lat, nimic hardcore. Insa sunt cratere mari in care poti sparge jante, si nu sunt vreo 3-4 sunt cateva zeci, iar zona Haskovo este bombardata foarte tare, adica mergi cu 10km/h 1-2 km, cei cu suspensie sport pot atinge urat. Prin Makaza, sta multa politie, ascunsa, inclusiv inainte de vama m-a blitat un pistol radar sus pe un pod. Pe la Sofia, pe langa ca ai centura/tangenta Sofiei si traversezi Sofia fara sa intri in ea, 18 km in 10 minute, sunt 3 benzina si se merge cu 120-130km/h, ai mult mai multa autostrada, mai bun drumul, mai putina politie ca limitele de viteza sunt foarte mari comparativ cu Makaza, eu recomand Sofia, pt ca traversezi mai usor Bulgaria, si mai rapid. Inclusiv locurile de oprit pt mancare si altele sunt mai diverse pe ruta Sofia, la Makaza nu prea ai unde sa opresti, decat ziua, pe la Sofia, poti opri in satul Zlatna Panega unde ai 2-3 restaurante foarte cunoscute, unde opresc toti, e liber, curat, parcare mare, servre si mancare buna, la orice ora ca e non stop. Sau poti sa opresti inainte sa intri in Sofia la Mcdonalds care e non stop, sau mai mergi si opresti aproape de granita cu Gr tot la Mcdonalds care e tot non stop, toate sunt pe partea ta de mers. Incearca sa nu alimentezi la ultimul peco inainte de vama cu Gr pt ca e haos, acolo opresc toti, cate 4-5-7 masini la coada la pompa, lumea sta la coada la baie, toaletele mizere, se sta la casa, nu recomand. Makaza o recomand doar pt mers in Thasos, sau zona Nea Moudania/Stavros/Stagira. Pt restul, Halkidiki de est, Lefkada, Corfu, sau alte localitati mai spre Atena recomand Sofia.
    1 point
  11. 1 point
  12. E ok ,mai duce .Masina are in jur de 100 mii km ?
    1 point
  13. Acuma chiar vrei sa iti fie masina in 6 ani ca si la achizitie? Lasand gluma la o parte, cred ca esti prin cei mai sceptici pe care i-am "intalnit" cu distantierele... Eu cand fac ceva o gandesc altfel....imi place mie?...cred ca da...atunci go for it... Mai bine regreti ceea ce ai facut decat ce nu ai facut, nu asa zic multi filozofi despre firul asta narativ al vietii? Poftim raspuns...
    1 point
  14. Am sa reinvii acest topic cu o informatie pentru cei care cauta tapiter auto in Bucuresti . Recomandare din partea unui coleg ( am fost dar nu avea material la culoare in momentul acela ) " la Sandu " - 0723.158.074 , Calea Vitan 166 A ..... si unde am facut eu o reparatie la scaun ( atasez poze ) Ionut 0768.499.804 , str. Odoarei 1 ( pe la Piata Cosbuc ) .
    1 point
  15. l-am dat concentrat si apoi am clatit cu apa. poti pune si pe modelul tau un furtun de genul celor de aer/acvarii. capatul il ingustezi sau pui o duza pt a nu pierde presiune. eu am demontat torpedoul si ventilatorul pt a ajunge la vaporizator. nu stiu cum e la tine, daca poti ajunge asa si daca ai eficienta in a il stropi pe tot
    1 point
  16. Ia kw inox sh. Nu merita nici jom nici ta nici nimic, asta daca vrei calitate per total.
    1 point
  17. cum putea un cuzinet 'foarte putin exfoliat' sa fie problema la acest caz ??? Eu nu inteleg.
    1 point
  18. Cu cea scumpa de la Rompetrol imi place si mie cum merge masina, parca si trage o idee mai bine. Dupa ce am incercat tot mai putin Lukoil, cred ca o sa raman pe asta.
    1 point
  19. @andreirs31 clar nu imi taie din entuziasm daca accidentul din a doua zi nu a facut-o cu greu o s-o faca ceva. Ne-am distrat de minune pe serpentine mai ales in coborare ca la urcare nu am vrut sa fortez fiind in rodaj. Am facut un drum de seara cu ceva treaba pe la Piata Presei Libere -> ruta Cora Pantelimon-Bd Expozitiei- Damaroaia- Cora Pantelimon si culmea am prins destul de liber chiar si la dus si am ramas uimit de consum, din nou condus in limitele rodajului. Vineri o sa fiu acolo dar nu stiu ora exact. Iti trimit un PM cand este
    1 point
  20. Pentru ca vara nu dorm... Greu cu cercetarea, dar proiectul continua.
    1 point
  21. Poti copia folosind MPPS sau Kess...interfete folosite doar pentru copiat/scris softuri .
    1 point
  22. Daca e gata a ta sper sa o termine acum si pe a mea
    1 point
  23. Este o saiba mai mare in diametru (gaura este decupata) care incaleca cele doua prezoane de fixare a comenzii tijei wastgate. Are 2mm grosime si se monteaza in spatiul din foto. Se slabesc cele doua piulite, se in troduce saiba apoi se strang piulitele.
    1 point
  24. pe E- piesa acum e 19lei/L daca il cumperi la bidon de 5L Pentru benzinarul tau cred ca mai ok ar fi 5w40 Vitaltech nu cred ca ai nevoie de C3 pentru masina ta. Ala e si mai eftin...e vreo 17 lei. In masinile mele merge vitaltech C3 foarte ok ca si sunet.Eu folosesc C3 pentru ca am 3 dieseluri in familie+o benzina. Legat de consum nu imi prea consuma ulei nici una dintre masini indiferent de marca de ulei pe care o folosesc.
    1 point
  25. DA, daca schimbi nodulul si ai un can de la E in sus, afiseaza.
    1 point
  26. Am ajuns si eu la masina. Functioneaza.
    1 point
  27. Fuctioneaza Waze cu Android Auto ? Se poate folosi pe MIB 2 sau pe COlumbus? NU am mai incercat de mult .... Am încercat o varianta dar era mai complicat....
    1 point
  28. Si cam asta e rezultatul final
    1 point
  29. Iti multumesc tare mult Florin, cred ca am inteles. verifica-ma te rog. Astazi am dat comanda de buton si mufa OE si cred ca numerotarea pinilor o gasesc in dreptul pinilor de pe buton Pasul.1: pinul 3 de pe buton (iliminare) trebuie sa-l conectez la 12v (cred ca la esp sau auto hold) Pasul.2: pinul 4 merg cu el la pinul 16 din mufa abs: -la toate pompele abs care suporta tpms butonul se conecteaza la pinul 16? - numerotarea pinilor pompei o gasesc pe mufa pompei sau pe pompa, nu? - care ar fi traseul cel mai bun pentru firul care conecteaza pin4-pin16? Pasul.3: leg pinul 5si 6 pe caroserie sau la un minus (banuiesc ca unul este pentru iluminarea butonului iar celalalt in momentul apasarii butonului conecteaza minus pinul 16 al pompei) Astept confirmarea ta si ma apuc de treaba. raman dator
    1 point
  30. Aici am facut o ghidusie. In loc sa fac la Ioannina stanga, m-am dus mai in fata spre Igoumenitsa si apoi in zona Paramythia, am facut stanga pe langa Mazarakia. AM castigat autostrada vreo 80 km, nu va mai spun cu ce viteza am mers pe autostrada ca iar imi da warning stimabilul moderator B_o_g_d_a_n. Vezi doamne ca am mers cu mai mult decat e viteza legala si s-a ofuscat dansul....
    1 point
  31. Salut...informatiile care le dau sunt pe atat de reale pe cat e si poza atasa mai jos a masinii mele. Ce rost avea sa dau altfel de informatii ? cand ma intereseaza codarea masinii mele... WVWZZZ3CZBP325165 deci am vrut sa zic ca BMT = Blue Motion Technology
    1 point
  32. Nu vreau sa te necajesc dar cred ca iti face presiune in borcan si de acea iti curge pe la acea evacuare (acela e preaplinul borcanului), capacul nu cred ca are nimic. Daca citesti topicul atent gasesti destule cazuri ca al tau si cred si lamuriri la problema ta.
    1 point
  33. Cred ca te-ai informat si tu yoh01 si stii ca gasesti pompa cu cap hidraulic de 12mm doar pe LT 2.8 sau Renault Master , Iveo Daily ..... dar acestea din urma au problema de a se tura doar pana in 3800 ture !!! Stii ce ai de facut ...gasesti o pompa si iei capul dupa ea , daca chiar vrei pompa de 12....Totusi la ce proiect vrei sa o folosesti ?? Oricum iti trebuie niste duze destul de "grosolane" pt pompa aia (minim .275)....eu zic ca o alegere buna este pompa de 11mm
    1 point
  34. S-au folosit: Maneta: 6Q0 953 513 G (pentru modelele fara computer de bord codul manetei este: 6Q0 953 513 F) Conectorul T6y : 6Q0 937 702 A = 1buc Pentru conectorul T6: papuci: 000 979 131 = 2buc. (sunt cate doi papuci pe un fir; de aici rezulta 4 papuci pentru pozitiile 2, 3, 5, 6 ale conectorului T6). Pentru conectorul T41 (care se afla pe maneta): papuci: 000 979 009 = 3buc. (sunt cate doi papuci pe un fir; de aici rezulta 6 papuci pentru pozitiile 26, 27, 28, 29, 30, 31 ale conectorului T41). Pentru conectorul T11 un papuc: 000 979 132 care vine in pozitia 10 a conectorului T11. O dioda: 1n4001; cabluri de diferite culori cu sectiunea transversala de 0,35 mm² Schema electrica:
    1 point
  35. Conditiile de drum sunt dinamice. Pune motorul intr-un laborator unde nu exista variabile inafara de ulei si vei constata ca vascozitatea uleiului nu pune sarcina reala pe motor sau ca proprietatile termice ale uleiurilor sunt neglijabile in practica, motorul termic avand o inertie si disipare termica mult superioare acestor diferente intre uleiuri.
    0 points
  36. Nu.l ştiu pe derost ieri am avut maşinile una lângă alta. @kicker mulțumesc pentru sfat am comandat mpps.ul.
    0 points
  37. S a inventat Gogu... Găsești site-uri on-line, manual de utilizare la fel... 5%
    0 points
  38. Masina arata bestial pe afara. Inauntru arata oribil si Columbus-ul si tot panoul glossy. Ce o fi in capul lor cu kitsch-ul asta? Cat ma bucur ca am comandat-o atunci si nu am mai stat pe ganduri...in conditiile actuale as fi trecut la japoneze cel mai probabil chiar daca nu ofera asa multe briz-briz-uri.
    0 points
  39. Nu cumva ai pus bieleta antiruliu de dreapta pe stanga? :flower:
    -1 points
  40. Va salut. Vreau si eu sa-mi montez TPMS, masina mea imi permite acest lucru si vreau sa ma indrumati si pe mine de unde as putea sa achizitionez acest kit (buton si cablaj). Multumesc.
    -1 points
  41. dar care ar fi cauza?? se vede pe la un surub de prindere ca este murdar, si se vede ca pe acolo a curge ceva solutii??
    -1 points
  42. esti sigur ca releul acela in care intra cele 2 mufe de ka radiatoare ar fi?ca sa nu-l cumpar degeaba...
    -1 points
  43. Bine spus @Trofin Liviu . Totusi disputele (cu idei) argumentate si orice informatii sunt binevenite.
    -1 points
  44. De unde se poate cumpara solutie Bionet A15 ? Trebuie diluata inainte de folosire pe vaporizatorul de AC ? De asemenea aveti idee unde as putea gasi un pulverizator manual cu ceva furtun cum au spray-urile de igenizare clima ? Am vazut asa ceva mai demult la un service, era din plastic si avea un recipient de aproximativ 1 litru si un furtun subtire si lung. Ma gandesc ca asa ceva nu poate costa mai mult de 50 - 100 lei.
    -1 points
  45. După o săptămână și 500 km cu noul ulei mobil 1 masina la fel de silențioasă ca și celălalt ulei castrol. . Se pare ca cu mobil din ce văd pana acum creste mai repede în temperatura ca celălalt. .acum nu stiu ce sa spun dacă e de bine sau nu..Mai vedem
    -1 points
  46. Eu la mine am urmarit diferente in temperatura uleiului imediat dupa revizie si nu am sesizat diferente in rau, adica nu ajunge la mai multe grade cat celalalt. Dar oricum e foarte relativa chestia asta, e doar asa ..ceva ..ochiometric.
    -1 points
  47. @MariusPD Mobil 1 Esp este un ulei foarte bun, cu mulți aditivi în el, foarte bun pentru vremea asta caldă. Nu ai făcut o alegere rea deloc și cel mai bine ar fi să te bucuri de mașină! Să nu uiți că nu are viață lungă însă. Un lucru vreau să îmi spui! Cum arată după 3000 km? La mine este semilimpede și acum mă întreb de la ce, fie faptul că are putini detergenți, fie de la o chestie pe care am băgat-o și a făcut curățenie în motor.
    -2 points
  48. Pai de ce pana sa îl schimb cel vechi nu ridica așa mult temperatura uleiului ca acesta?!
    -3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!