Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.06.2017 în toate secţiunile

  1. Uite si filmare, Emi: @quattro3001 baga mare!
    5 points
  2. Gata, l-am dibuit, aici a fost https://www.google.com/maps/@43.9930403,28.6666648,124a,35y,198.56h,60.55t/data=!3m1!1e3
    4 points
  3. In weekend am iesit putin la aer si cum s-a comportat exemplar, am zis sa-i fac niste poze ...
    4 points
  4. Daca e gata a ta sper sa o termine acum si pe a mea
    3 points
  5. Foarte bine ii faci (trecerea pe interval fix), mai ales ca ai motor potent pe care il mai testezi din vreme in vreme. De altfel si la TDI-ul meu, lichidul de racire tot scadea cate un pic pana la 30 000 km. De atunci s-a stabilizat (41 000 km) nu a mai scazut un mm. Iubesc jurnalul tau de bord si al lui Toni .
    2 points
  6. Aseara am iesit cu ea. Primul lucru pe care l-am remarcat e ca motorul e mai silentios decat cel dinainte. Al doilea lucru, cel de care ma temeam, suportii de motor plini, nu au facut masina sa vibreze mai rau decat vibra cand am pus insertia la dogbone, deci am scapat de un motiv de ingrijorare. Probleme, pt ca mereu sunt: Am CEL aprins si nu pot sa pun masina in sarcina deloc pt ca nu mai am actuatorul electronic de wastegate si trebuie anulat din soft. Partea buna e ca o sa iasa rodajul ca la carte, pt ca nu apasa mai mult de 10% acceleratia. Sper sa pot rezolva sapt asta cu eroarea, ca sa pot merge normal cu ea. Per ansamblu, a iesi peste asteptarile mele. Cei care au lucrat la masina sunt profesionisti 100%. Mai las cateva poze cu piesele fabricate.
    2 points
  7. Chiar daca va fi un build extrem de lent si in etape, un topic tot cred ca merita: Este vorba de un VW Transporter generatia 4 din 2000, LWB, care si-a inceput viata in Olanda cu utilitara mixta, cu perete despartitor si 6 locuri. Are 2.5-ul ACV de 102 cp - o mare parte inca prezenti la datorie, si pe ceilalti, incet-incet ii voi aduna de pe pasuni. Cutie in 5 trepte (cica e mai fiabila decat aia in 6) si discuri de frana pe toate rotile. Dotari cel putin decente - bancheta de 2 locuri in fata pe langa scaunul soferului, bancheta de 3 locuri in spate, AC manual, ceasuri de G4, geamuri elecrice pe fata cu impuls la ambele, oglinzi electrice si incalzite, proiectoare de ceata, Cd Pioneer mosfet, inchidere centralizata originala cu telecomanda cheie etc. Prima etapa va fi sa o fac locuibila in zona de marfa (are un pic peste 2m din spatele scaunelor - si 1,60 latime) prin izolare, capitonare cu mocheta a panourilor laterale si tavanului, si realizarea unui soi de pat minimal pe care sa pot pune saltelele. In plus am luat deja si le voi monta in curand - grile de ventilatie - pentru a face circulatia aerului intre fata "cabina" si spate. Pe moment nu vreau sa pun trape, grile etc in caroserie. Bancheta fata se transforma in masa, deci se poate manca decent, iar hayonul este foarte fain ca si copertina. Faza urmatoare va fi integrare de mic mobilier cu un racitor si chiuveta - posibil si plita, cu toate ca suntem invatati cu primusul de la cort. Instalatie elecrica separata, pentru a nu avea tampita surpiza sa nu mai plece dupa un weekend de campare. Lucrul l-am inceput cu partea tehnica, care, chiar daca e in stare extrem de buna (ca si restul masinii dealtfel) pentru o utilitare de atatia ani, tot are mici gremlini. De exemplu furtunasele de vacuum, evident coapte la capete - cateva le-am putut scurta si recupla bine, altele vor trebui schimbate. Chiar si asa, s-a simtit diferenta dupa ce am remediat cateva. EGR-ul banuiesc ca e foarte imbacsit, la fel si turbina - la primul drum a dat ceva fum pana s-a invatat cu mersul mai alert, dar se simte acum ca respira ceva mai bine - italian tuning moderat nu strica niciodata. Dar trebuie curatata si corect. Nu merge stergatorul spate, nu ca ar avea mare utilitate, insa nu imi place sa am chestii nefunctionale prin masina. Trebuie sa vad ce si cum. Topicul se va updata pe masura ce mai avansez cu build-ul. Poate dupa ce aduc caii acasa, un remap n-ar strica, chiar daca ajunge la 130-140 fara mari probleme. Vedem, oricum la dimensiunile ei si cum se simte - 110 e cam viteza de croaziera comoda.
    1 point
  8. @andreirs31 clar nu imi taie din entuziasm daca accidentul din a doua zi nu a facut-o cu greu o s-o faca ceva. Ne-am distrat de minune pe serpentine mai ales in coborare ca la urcare nu am vrut sa fortez fiind in rodaj. Am facut un drum de seara cu ceva treaba pe la Piata Presei Libere -> ruta Cora Pantelimon-Bd Expozitiei- Damaroaia- Cora Pantelimon si culmea am prins destul de liber chiar si la dus si am ramas uimit de consum, din nou condus in limitele rodajului. Vineri o sa fiu acolo dar nu stiu ora exact. Iti trimit un PM cand este
    1 point
  9. Pentru nevoile tale si stage 1 stai calm, n-are nici pe naiba. Un amic avea pe 1.8T AUQ un soft agresiv SKN care producea semnificativ mai multa putere decat ai tu si nu a avut deloc probleme cu ambreiajul stock, iar el facea o tona de km pe an. Nu il patina daca nu e nevoie, ca de aia miroase, incearca sa-l cuplezi cat mai eficient. Personal as prefera un kit de ambreiaj + volant DMF ranforsata, SMF e buna pentru mers tare, dar mai dificila un pic ca daily, iti spun din proprie experienta. Cu ambreiaj sport si SMF o sa puta si mai rau daca stai sa-l freci in rampa, mai ales cu spatele.
    1 point
  10. In sfarsit masina a ajuns in service si se pare ca problema s-a rezolvat: cursa pistonasului era ingreunata. Pistonul a fost curatat si gresat. Garniturile cica erau ok, n-a fost necesara inlocuirea lor
    1 point
  11. da, ati avut dreptate se poate verifica si din olanda, la 16.01.2014 masina avea 241233 KM. banuiesc ca acum ar fi trebuie sa aibe undeva intre 450-500k KM. si, da si usa intr-adevar e cam coborata.
    1 point
  12. Inca nu ai prins numerele cu banda?
    1 point
  13. Salutare tuturor! Numele meu este Catalin, am 26 de ani, locuiesc in Bucuresti si incep sa postez pe acest forum prin prezentarea masinii mele pe care am achizitionat-o de doua saptamani. Este vorba de SKODA SUPERB II AMBITION Fabricatie: 2011 Motorizare: 2.0 TDi 140 CP euro 5 - cod motor: CFFB Culoare: CANDY WHITE Dotari principale: BiXenon adaptiv, comenzi pe volan, pilot automat, pachet crom, pachet lumini Coming/Leaving Home, jante aliaj R16 etc Este masina pe care mi-o doream, o masina intr-adevar superba! Am ales modelul pentru ca si tatal meu are una, model 2004 1.9 131 CP. Va multumesc! Toate cele bune, va salut!
    1 point
  14. Nu-ti lua 1.6 tdi Verifica istoricul la reprezentanta . Usa soferului e cam lasata
    1 point
  15. Felicitari pentru bijuterie si poze!
    1 point
  16. Mersi @75NOR, ma voi pune pe frecat si revin cum cat de curand cu un rezultat
    1 point
  17. Posibil ca trebuie inlocuite simeringurile de la supape
    1 point
  18. Fix in locatia in care ai facut poza unde se vede Primosten (de altfel o mica peninsula minune cu o culoare a apei turcoaz, ) am fost oprit si eu anul trecut in iulie cand am facut turul Croatiei de sud... ce amintiri frumoase ( iubesc Croatia)
    1 point
  19. Va admir pe cei care aveti nervi sa asteptati 1 an pentru o masina !
    1 point
  20. Curata zona bine. Ai nisip intre geam si cheder iar in final te vei alege cu niste zgarieuri permanente.
    1 point
  21. 150k km . reteta de mai sus se repeta.Am decis sa nu mai merg pe sistemul de intretinere long life avand in vedere km pe care ii fac anual.Nimic nou in afara de un rcd 510 de china pe care il am de 2 ani pe masina si inca nu am fost in stare sa ii pun camera pentru marsarier. See you next time
    1 point
  22. Preferabil sa fi acolo la o ora cand nu prea este lume. Nu vreau sa speriu pe nimeni, eu am fost in timpul saptamanii, dimineata erau -8 grade, nu anul asta. Cu toate ca era frig, si nu era lume, tot am dat de "Raceri", unul era cu un ford st model nou, intors in sant, cu fata sparta. E un peisaj superb, insa incearca sa auzi nu doar sa vezi, pt ca de obicei racerii se aud dinainte sa-i vezi, sa nu te surprinda ca de obicei taie curbele de zici ca-s pe circuit, nu pe un drum public. E un loc unde daca nu esti atent, si esti cu privirea in peisaje, poti sa-ti bulesti masina. Nu doresc asta nimanui, sa aveti drumuri bune, si va rog sa puneti poze cu masinile pe Trasnsalpina, sunt foarte reusite de obicei. S-ar putea face chiar un calendar cu poze cu masinile voastre pe Transalpina si Trasfagarasan, sa-l tipareasca un moderator, sau cineva sa se implice si sa -l faca cu precomanda+ achitarea banilor in avans.
    1 point
  23. Chiar ca are nevoie mare de stopuri pe led... originale
    1 point
  24. Vezi aici https://catalog.mann-filter.com//EU/eng cred ca te referi la acesta https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Vehicles/CARS %2B TRANSPORTERS/SKODA/Octavia III/1.4 TSI CHPB, CZDA (T254847)/Cabin Filter/CUK 26 009 care are dimensiunile date de tine. Insa, mai este unul numit Biofunctional cabin filter https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER Katalog Europa/Vehicles/CARS %2B TRANSPORTERS/SKODA/Octavia III/1.4 TSI CHPB, CZDA (T254847)/Cabin Filter/FP 26 009
    1 point
  25. 27-30 Iulie sunt acolo Eu tot am zis, imi doresc benzinar, insa pe moment nu imi "merita" Pozele oricum a fost doar un retur din Zadar pana la cazare intr dupa-masa/seara cand am prins cadrele de mai sus, insa daca eram "picky", sigur puteam sa le retrang la doar 2-3 poze mai faine postate, insa am facut excess de zel cu postarea, tind sa cred ca va muri un pic topicul cu Bruni pana mai fac ceva la ea ...asa un radio silence de cateva saptamani/luni bune Vorba aia, sanatosi sa fim, ca boala vine
    1 point
  26. Am facut retapitarea completa a interiorului pe scaunele actuale, am ales varianta piele nappa neagra si alcantara gri, am facut scaunele, bancheta spate, cotiera fata si spate, panourile portierelor, am imbracat spatiile de depozitare din cele 4 portiere in mocheta (asa cum este la Octavia 3 si Superb 3), am capitonat cu mocheta si interiorul cotierei din fata. Este foarte mult de munca dar rezultatul este spectaculos. In ce priveste calitatea lucrarii nu se vede diferenta fata de fabrica iar pielea este mai buna calitativ decat ce se pune pe foarte multe masini. Probabil scaunele de Elegance sunt ceva mai mari, mai bine profilate dar nu suntem prea inalti si nici corpolenti asa ca suntem multumiti de cele actuale tinand cont ca sunt scaunele originale si masina are inca sub 70.000 km. Sper sa nu deranjez ca atasez si cateva poze, poate inspira pe cineva. Lucrarea dureaza undeva intre 2 si 3 saptamani. Tot interioul a fost facut intr-un singur loc la o firma de profil din Galati. Tot ei au pus la dispozitie materialele, eu am ales ce mi-a placut din mostrele prezentate.
    1 point
  27. Sau incerci schema clasica: dupe ce dezlipeste vinieta, o atingi cu partea adeziva de haine sau de saune, incat sa prinda scame. Apoi se dezlipeste imediat de pe pabriz.
    1 point
  28. Bine spus @Trofin Liviu . Totusi disputele (cu idei) argumentate si orice informatii sunt binevenite.
    1 point
  29. Tu ai dreptate dar hai să aruncăm o privire la ce se întâmplă în motor sport și vedem că se folosesc uleiuri din ce în ce mai ,, subțiri". Hai să vedem și ce noutăți apar în domeniul uleiurilor de racing! 5w30 la greu, 5w20...wow! 5w20 ulei pentru mașini de curse? Unde sunt 5w50, 10w60 uleiurile consacrate pentru motor sport? Aceste uleiuri ,,subțirele" sunt capabile să scoată uzuri cu zeci de procente mai mici decât marii clasici. Dacă vorbim de mașini de generație mai veche clar nu ai ce căuta cu vâscozitățile mai sus enumerate deși sunt unii care le bagă și nu merg rău deloc. Nu am vrut să intru în detalii, dar tendința este să se folosească uleiuri cât mai fluide, renunțarea la bor și molibden (aditivii antiuzura clasici), reducerea cantității de fosfor și zinc din compoziție și înlocuirea cu alți aditivi pe care laboratoarele obișnuite nici nu au capacitatea de a determina care sunt.
    1 point
  30. Si cam asta e rezultatul final
    1 point
  31. S-a facut, in sfarsit, saptamana viitoare! Maine se da cheie. Nu am mai postat update-uri pt ca am fost atat de busy incat nici nu am mai vazut masina de o luna.. Abia astept sa dau o tura
    1 point
  32. In zona obarsiei era o portiune de 50-100m fara asfalt, in rest drumul este foarte bun, sa fi atent pe curbele fara vizibilitate sa nu te lovesti de alti "raceri". personal, transalpina este cu mult peste Transfagarasan.
    1 point
  33. @The_Ego: ultima fitza este finala de Clubsport S, care face mai multe galagie si are tips-uri mai mari Dar inca nu am de gand sa schimb toba cu totul.
    1 point
  34. Mi se pare cel mai urat lucru ca oamenii care au fost martori la eveniment se feresc sa te ajute cu o informatie legata de identitatea vinovatei. Nu inteleg de unde atata frica si lipsa de omenie?! Pacat... Totusi sper sa fie gasita si trasa la raspundere.
    1 point
  35. Are de ambele. Curea intre arbore si ax cu came admisie, lant intre axele cu came.
    1 point
  36. Atunci releul de sub lonjeron e OK. Termocupla comanda pornirea ventilatoarelor dar si AC-ul.
    -1 points
  37. Dar scade cu 0.1 l undeva la 5 min. Ieri am adus masina de la Roman si pana la Botosani a scazut consumul de la 18 cat imi ara acolo pana la 7.8 la Bt,la 3-4 min scadea cu 0,1. Sigur e in regula,nu pot face nimic sa imi arata consumul real cu arata la colegi de mai sus
    -1 points
  38. O singura observatie, in completare: jaluzeaua lunetei, cea care se ridica-coboara electronic, cateodata este necesar sa fie coborata noaptea - pe de o parte, ea insasi nu filtreaza suficient anumite lumini dereglate ale celor din spate, incat sa nu deranjeze, pe de alta parte, afecteaza capacitatea de filtrare a oglinzii centrale. Desigur, daca aceasta exista in varinata electrocroma. P.S.: IMHO, cu privacy glasses aspectul exterior al masinii este influentat negativ, datorita diferentei de culoare dintre geamurile fata si cele din spate. Personal, nu imi place si nici nu voi comanda vreodata aceasta extraoptiune. Jaluzele se pot ridica sau cobora, in functie de necesitate (evident). Nu influenteaza prea mult vizibilitatea din interior catre exterior, sunt eficiente pentru scopul initiatorului topicului si cum mult mai eficiente prentru combaterea privirilor curioase din exterior catre interior. In plus, cu ceva ani in urma, aceasta reprezenta o extraoptinue intalnita doar pe clasa de lux. Ionizatele si foliatele care imita ireprosabil originalul poate avea oricine. Jaluzele, mai putin. Doar daca preferi un aftermarket "reusit" cu ventuze. :) Recomand jaluzelele. :cool:
    -1 points
  39. Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina
    -1 points
  40. Probabil cei 400km nu sunt foarte relevanti pentru consum si clar punctual forte al modificarii este fiabilitate si zgomotul redus. Cu joja nu este mare problema, am mentionato ca un fapt minor - mai ales ca audi b8 nu are joja. Referitor la conducta intradevar ar fi mare lucru sa dezvolte colegul Racingparts o conducta in cazul in care se pastreaza EGR-ul. Va tin la curent cu modul de functionare - momentan inca sunt impresionat de cat de repede porneste.
    -1 points
  41. Salut, Scuze ca am raspuns asa tarziu. Problema mea: nu imi este bateria de la telecomanda sincronizata cu modulul. Am schimbat bateria de la telecomanda si tot palpaie becul verde/rosu in loc sa stea aprins cand apas. In rest merge si din clima si programata. Nu am fost inca sa mi-o sincronizeze, am gasit un service ( reprezentatna Webasto) in TM dar am sa fac asta mai pe la sfarsitul verii. Am gasit instructiunile dar nu stiu cum sa scot sigurantele de la modul....si nici nu stiu exact unde e .
    -1 points
  42. pe E- piesa acum e 19lei/L daca il cumperi la bidon de 5L Pentru benzinarul tau cred ca mai ok ar fi 5w40 Vitaltech nu cred ca ai nevoie de C3 pentru masina ta. Ala e si mai eftin...e vreo 17 lei. In masinile mele merge vitaltech C3 foarte ok ca si sunet.Eu folosesc C3 pentru ca am 3 dieseluri in familie+o benzina. Legat de consum nu imi prea consuma ulei nici una dintre masini indiferent de marca de ulei pe care o folosesc.
    -1 points
  43. Pe topicul dedicat Motul tu intrebi daca optam intre Motul si orice altceva? Motul, clar. ps: am auzit cateva pareri proaste despre Total. Nu am experienta cu el, ci doar cu Motul.
    -1 points
  44. Am dat peste o optiune interesanta de marire a ornamentelor de evacuare: http://www.burgertuning.com/billet_exhaust_tips_for_VW_GTI.html Se monteaza peste cele originale si se prind cu suruburi. Nu se taie nimic. Dezavantajul este ca sunt din aluminiu si nu au acelasi finisaj ca cele cromate. Ce parere aveti?
    -2 points
  45. Wolf face uleiuri bune însă nu se prea înghesuie lumea la ele. Dacă se simte bine mașina cu el lasă-i pe ceilalți în pace. Eu am căutat pe compari și cel mai ieftin îl are la 78 lei bidonul de 4 litri. Cred că este suficient de ieftin.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!