Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.06.2017 în toate secţiunile

  1. In weekend am iesit putin la aer si cum s-a comportat exemplar, am zis sa-i fac niste poze ...
    7 points
  2. Aseara am iesit cu ea. Primul lucru pe care l-am remarcat e ca motorul e mai silentios decat cel dinainte. Al doilea lucru, cel de care ma temeam, suportii de motor plini, nu au facut masina sa vibreze mai rau decat vibra cand am pus insertia la dogbone, deci am scapat de un motiv de ingrijorare. Probleme, pt ca mereu sunt: Am CEL aprins si nu pot sa pun masina in sarcina deloc pt ca nu mai am actuatorul electronic de wastegate si trebuie anulat din soft. Partea buna e ca o sa iasa rodajul ca la carte, pt ca nu apasa mai mult de 10% acceleratia. Sper sa pot rezolva sapt asta cu eroarea, ca sa pot merge normal cu ea. Per ansamblu, a iesi peste asteptarile mele. Cei care au lucrat la masina sunt profesionisti 100%. Mai las cateva poze cu piesele fabricate.
    4 points
  3. Niste poze de la munte. Despre faruri nimic de reprosat pana acum, imi place mult varianta black edition (fiind fumurii, poate in poze nu se vad asa bine)si din aceasta cauza nu am luat GTI edition.
    3 points
  4. Ei, nu-l trage și tu de limbă, acu' vin modelatorii și-i saltă permisu' dacă recunoaște cu cât a mers.
    3 points
  5. Pai am masina de 75k, dar motorul a fost refacut acum 50k. Presupun, ca s-a curatat atunci, dar nu stiu cat de bine. N-am fost de fata. Peste weekend, masina a facut drum dus-intors Bucuresti - Mamaia. Am mers in compania unui A7 3.0 si un Passat CC 2.0, ambele colege tdi. Fiind cu grupul si ultima masina, a trebuit sa mentin stilul lor de de mers, iar masina nu m-a dezamagit. As vrea totusi sa ajung mai repede a7-le si poate sa intrec cc-ul de 170. Vedem cand ajung sa fac soft, dar inainte ambreiaj tare ($$$$$$) Consum dus, mers ultima masina, accelarari in forta foarte dese, viteze mari, 2 persoane si bagaj - 7.2 Consum intors, mers prima masina (ei au ramas in urma) cu accelerari la fel de puternice dar poate un pic mai bine gandite, mai utile, 1 persoana si bagaj (nu, n-am lasat-o acolo ) - 6.3
    3 points
  6. Unde ai facut toate modificarile astea? pm te rog daca nu poti sa spui public...
    2 points
  7. Parerea mea este sa renunti la intervalul ala de schimb , e aberant , mai bine pune un 0w40 sau 5w40 si- l schimbi la 12 mii de km si iesi mult mai bine !
    2 points
  8. Familia EA888 cuprinde de fapt 3 generatii: - generatia 1 (ex. 2.0 TSI de pe Golf 6 GTI etc) - generatia 2 (acelasi motor cu generatia 1, dar varianta cu valve-lift) - generatia 3 (ex. 2.0 TSI de pe Golf 7 GTI etc) Despre care dintre generatii este intentia sa se discute aici?
    2 points
  9. 15.9xy km, poate apuc un 16.000 poza, cred ca imi lipsesc ~10/20km... Doua aspecte enervate (pentru mine cel putin): combustibil - da 1 data la autonomie 80km info si in infotaiment, ulterior pana la autonomie 0 nici macar un mesaj din cate tin minte la Octavia macar pe display-ul dintre ceasuri iti mai dadea cate un mesaj cu autonomie scazuta, la Ateca e liniste si pe cat de liniste e cu combustibilul, pe atata galagie face AdBlue o data ce scazi cu autzonomia sub 1000km, la fiecare 100 km iti da un bip major in bord si te atentioneaza ca in x sute km nu mai poti porni motorul O fi normal, oi fi batut la cap, asta e alta mancare de peste... In rest - Concediu 2 persoane de 1 festival rock de 4 zile + evadare "litoral" Croatia, bagaje aferente, clima Consum cu ~1,2L % mai mare decat cu O3 1.6tdi. Mi-am reconfirmat ca pentru drumuri in afara si mers legal, e cam "overkill" motorizarea, era ok pentru nevoile personale si masina anterioara, insa pentru joyride + padele, pentru mine e In rest am descoperit ca Win10 are ceva filtre la poze, asa ca las ceva cadre cica "editate"...si ulterior needitate. Desigur, masina nespalata, cadre cu aparat foto (+9 ani vechime) si cateva cu telefon, nu am ochi sau pasiune de fotograf, dar imi place sa postez Ah da, si breaking news: cum masina inca avea nevoie de un nume, ramanad la feminin insa ceva "musculos", am ajuns la diminutivul de la Brunhilda, deci va prezint pe Bruni Editate like a bo$$ Raw Sibenik Zadar Bratislava NovaRock Parcul Krka Cazarea de la Rogoznica, din nou, iubesc Croatia pentru plajele "sufocate" Si cu Bruni Si cum am terminat cu un nasit, mai mai am doar unul, sper sa pot rupe din buget acel detailing(coating ceramic) care il astept de ceva timp, cel mai rau caz va astepta Bruni pana in August dupa el PS: Drumuri bune si va doresc colegi in trafic cu conduita adecvata, am prins 3 accidente urate in acest roadtrip, toate la viteze mici din greseli minore cu masini date peste cap
    2 points
  10. Am ajuns si pe la munte Lacu Rosu, farurile intorc multe capete, nu ca inainte nu intorceau insa parca e alta masina.
    2 points
  11. Ia-i permisu'! @Dun, să încerci și la PowerTech?
    2 points
  12. Salut si scuze ca am revenit asa tarziu aici pe forum. Masina a venit miercuri Ce pot sa va spun pe scurt e ca este exceptionala. Sunt foarte incantat de ea. Trecand de la un Golf MK6 la MK7 facelift e diferenta mare. In principal pana acum doar in oras m-am plimbat si in mare parte electric. Atasez cateva poze cu masina. Promit sa revin cu mai multe pareri zilele viitoare legate de consum, de mersul hibrid si alte moduri ce le mai are masina. Ca un rezumat pentru zilele ce s-au scurs de cand am primit-o: e misto sa conduci electrice. Dezavantaje: trebuie sa devii mai responsabil de cat apesi pe pedala, cand franezi si cat franezi si de cat aer conditionat lasi sa te bata. Nu am reusit sa aduc masina dupa incarcare niciodata sa imi afiseze 50km range. 48 maxim, dar pentru oras, mi se pare suficient. E fasneata, se misca extraordinar de bine, iar cei de la VW au creat o intreaga experienta pentru versiunea aceasta de Golf. De la deschis usa keyless, la pornit si afisat toata interfata cand te asezi pe scaun ca sofer, de la apasat butonul de Start Engine si condus de la inceput in modul electric, totul e o mega experienta (cel putin pentru mine). Va las cateva poze cu exteriorul. O sa revin intr-un post separat si cu interiorul.
    1 point
  13. De cateva zile am facut upgrade de la O2 FL 1.4 TSI DSG7 la un O3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG6. La configuratia de baza Style am mai adaugat cateva optionale: - ACC - Front Assistant - Line Assistant - Driving Mode Selection - Bolero - SmartLink - Kessy - Oglinzi exterioare cu efect antiorbire si pliabile electric - Faruri LED cu AFS - Inteligent Light Assistant - Senzori parcare spate - Stopuri LED - Culoare Gri Quarz Nu am avut timp sa-i fac poze dar o sa revin Impresii la cald ... cand am plecat de la dealer, am crezut ca sunt intr-o masina electrica la un moment dat s-a activat sistemul Start/Stop dar nu mi-am dat seama decat atunci cand a repornit ... al doilea lucru remarcat a fost consumul instantaneu, in primele sute de metri imi arata constant 35, 40%, desi nu m-a interesat aspectul asta atunci cand am luat masina, am zis totusi .. asa de mult ? masina avea 5km la bord, pana acasa media a scazut la 16%. Astazi am facut un A1 Buc-Pitesti si la intoarcere in Bucuresti imi arata consum mediu de 7.9% cu vit medie 110 Km/h .... asa mai merge Foarte confortabil sistemul Kessy Luminile LED ... diferenta foarte mare fata de becurile obisnuite de pe vechea octavia Astazi pe A1 am incercat ACC si Lane Assistant, trebuie sa recunosc, o adevarata desfatare, face condusul pe autostrada atat de usor si odihnitor. Am incercat tot felul de combinatii si de fiecare data au actionat predictibil si in siguranta, nu am simtit nici un moment ca datorita acestor sisteme se poate intampla ceva neprevazut. Am avut parte de masini care au intrat in fata mea, eu am intrat destul de brusc de pe banda 2 avand 120km/h pe banda intai in spatele unei masini care mergea sub 100, totul a fost sub control, in ambele cazuri sistemul si-a facut datoria previzibil. Lane assistant functioneaza doar cateva zeci de secunde dupa care te avertizeaza pe maxidot ca trebuie sa preiei volanul, daca nu faci lucrul asta, in urmatoarele cateva secunde te avertizeaza sonor daca nici atunci nu preiei volanul actioneaza o fractiune de secunde frana la modul mai energic asa cat sa te zguduie putin mai mult ... mai departe nu am incercat ce se intampla Overall, foarte foarte multumit de configuratia aleasa ! Mi-am instalat pe telefon si Android Auto dar sunt dezamagit de functionarea Google Map, functioneaza doar cand vrea el, cand aleg o destinatie sta si se gandeste la nesfarsit pana sa faca traseul. Am vrut sa folosesc Sygic cu MirrorLink dar imi spune ca nu poate stabili conexiunea cu telefonul ... in fine poate o sa le dau de cap. Cam asta este deocamdata, o sa incerc sa fac primii 5000 Km cat mai repede
    1 point
  14. Mie imi place noua grila mai ales cu daylight ... masina arata f bine... sa o stapanesti sanatos... dar unde sunt facute pozele alea cu apa aia de Caraibe ?
    1 point
  15. EGR-ul ramane blocat pe deschis ,necesita inlocuire sau garnitura cu gaura de 9mm
    1 point
  16. Daca o sa lasi topicul atat de general o sa fie o varza mai tarziu: problemele de la vechile generatii se vor mixa cu noile generatii, lumea nu va mai intelege nimic. Si sunt totusi generatii diferite, cred ca ar fi mai indicat sa aiba topic separat. Parerea mea..
    1 point
  17. mai ales ca are problema cu sonda lambda...deci el nu merge in parametrii...
    1 point
  18. Nu e cazul sa scriu aici, nu vad care ar fi relevanta. Am mers cu viteze mari si accelerari puternice exact cum am scris mai sus. As vrea sa pun masa simpla.. volant deja face ca naiba cand masina e rece. O sa vedem, nu ma grabesc cu asta. Azi am schimbat gatul de la busonul de ulei. Am observat vapori de ulei prin jurul lui si pare ca nu mai etansa bine. Am comandat pe original VW, 45 de lei.
    1 point
  19. Evident aici se vrea o referire pentru EA888 Gen3 - @75NOR editeaza titlul sa fie clar pentru toata lumea
    1 point
  20. 27-30 Iulie sunt acolo Eu tot am zis, imi doresc benzinar, insa pe moment nu imi "merita" Pozele oricum a fost doar un retur din Zadar pana la cazare intr dupa-masa/seara cand am prins cadrele de mai sus, insa daca eram "picky", sigur puteam sa le retrang la doar 2-3 poze mai faine postate, insa am facut excess de zel cu postarea, tind sa cred ca va muri un pic topicul cu Bruni pana mai fac ceva la ea ...asa un radio silence de cateva saptamani/luni bune Vorba aia, sanatosi sa fim, ca boala vine
    1 point
  21. Am facut retapitarea completa a interiorului pe scaunele actuale, am ales varianta piele nappa neagra si alcantara gri, am facut scaunele, bancheta spate, cotiera fata si spate, panourile portierelor, am imbracat spatiile de depozitare din cele 4 portiere in mocheta (asa cum este la Octavia 3 si Superb 3), am capitonat cu mocheta si interiorul cotierei din fata. Este foarte mult de munca dar rezultatul este spectaculos. In ce priveste calitatea lucrarii nu se vede diferenta fata de fabrica iar pielea este mai buna calitativ decat ce se pune pe foarte multe masini. Probabil scaunele de Elegance sunt ceva mai mari, mai bine profilate dar nu suntem prea inalti si nici corpolenti asa ca suntem multumiti de cele actuale tinand cont ca sunt scaunele originale si masina are inca sub 70.000 km. Sper sa nu deranjez ca atasez si cateva poze, poate inspira pe cineva. Lucrarea dureaza undeva intre 2 si 3 saptamani. Tot interioul a fost facut intr-un singur loc la o firma de profil din Galati. Tot ei au pus la dispozitie materialele, eu am ales ce mi-a placut din mostrele prezentate.
    1 point
  22. Adica Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30. Gasesti in link toate detaliile. https://products.liqui-moly.com/oils/top-tec-4200-5w-30-1.html#product-media-modal
    1 point
  23. Ce sa fac, daca m-am apucat asta iarna de ea...
    1 point
  24. La drumuri de genul, cea mai slabă mașină deschide drumul și dă ritmul plimbării. Asta dacă chiar se vrea mers grupat.
    1 point
  25. Multumesc!Asa este,este alta senzatie fata de o masina normala,emotia este mai degraba asemanatoare cu aceea de la motocicleta,emotiile sunt asemanatoare,inclusiv la mersul relaxat.Este o masina cu care este misto sa te dai,nu neaparat sa ajungi undeva.
    1 point
  26. Sau incerci schema clasica: dupe ce dezlipeste vinieta, o atingi cu partea adeziva de haine sau de saune, incat sa prinda scame. Apoi se dezlipeste imediat de pe pabriz.
    1 point
  27. @CristiALF disputele pe tema uleiurilor devin la fel de aprinse ca cele legate de fotbal sau politică. Întotdeauna, pe orice forum ele sunt prezente. Nu ai să vezi niciodată dispute pe subiectul ce rulmenți folosim sau flanșe la amortizor. On topic, se pare că norma 508.00 aduce cu sine o ieftinire la toți producătorii a uleiurilor 507.00.
    1 point
  28. Power - control = fun La exterior (si nu numai) ar mai merge mai mult drop (cu coilover). Masina e deosebita, foarte frumoasa si inteleg ca ti se potriveste ca o manusa, asa ca restul e cancan. Distractie placuta si sejur odihnitor sa aveti! cheers
    1 point
  29. Multumesc frumos. Mari modificari oricum nu vor mai fi la exterior, prefer sa ma plimb si sa o intretin cum se poate de bine. In special pe partea tehnica ca sa ne poata plimba fara probleme. Am uitat sa spun ca activarea App connect s-a dovedit a fi o investitie foarte buna, a mers Waze fara probleme. Mk6 a fost o masina cu multe investitii in partea estetica si m-am invatat minte ca acei bani sunt mult mai bine de utilizat pentru a merge cu masina. Ma gandeam ca in primul an cu mk6 am facut 7995km (tin minte exact din cartea de service), iar acum cam 23000km, desi am mai putin timp liber. Las si un peisaj de aici: O liniste perfecta pentru incarcat bateriile, pt plimbat si in care auzi natura, nu zgomote artificiale. Bonus semnalul GSM cel putin pe Orange este slab, ceea ce nu e neaparat rau cand vrei deconectare. Revin maine mai pe larg.
    1 point
  30. Tu ai dreptate dar hai să aruncăm o privire la ce se întâmplă în motor sport și vedem că se folosesc uleiuri din ce în ce mai ,, subțiri". Hai să vedem și ce noutăți apar în domeniul uleiurilor de racing! 5w30 la greu, 5w20...wow! 5w20 ulei pentru mașini de curse? Unde sunt 5w50, 10w60 uleiurile consacrate pentru motor sport? Aceste uleiuri ,,subțirele" sunt capabile să scoată uzuri cu zeci de procente mai mici decât marii clasici. Dacă vorbim de mașini de generație mai veche clar nu ai ce căuta cu vâscozitățile mai sus enumerate deși sunt unii care le bagă și nu merg rău deloc. Nu am vrut să intru în detalii, dar tendința este să se folosească uleiuri cât mai fluide, renunțarea la bor și molibden (aditivii antiuzura clasici), reducerea cantității de fosfor și zinc din compoziție și înlocuirea cu alți aditivi pe care laboratoarele obișnuite nici nu au capacitatea de a determina care sunt.
    1 point
  31. Azi daca tot e cald si nu mai ploua, am zis sa montez ornamentele la praguri. M-am inteles cu chinezul si mi-a returnat o parte din bani asa ca, nu le-am mai trimis inapoi si le-am pus pe masina. Am sters regulamentar cu alcool izopropilic, masurat si unde se aseza cel mai bine le-am fixat. Sper ca adezivul ala 3m sa reziste cat mai mult. Desi sunt chinezesti, arata surprinzator de OEM iar de picat pica pe onduleul pragului foarte bine. Daca era late de 5.5cm, cum zicea initial in anunt, acopereau pana la cheder. Sa zicem ca sunt multumit.
    1 point
  32. UPDATE: Era o pietricica intre disc si suport. Multumesc frumos.
    1 point
  33. Am scris de 65 lei la orice reprezentanta Skoda. Am ajuns si la Arieseni dupa un drum de mai bine de 520km. Ruta a fost via Transalpina de care am ramas foarte placut surprins. Carosabil in proportie de 95% excelent. Pe tot traseul am preferat sa o tin mai sus in ture, incepand de la 3000rpm si uleiul nu a trecut de 114grade indiferent de talpa. Am incins bine cauciucurile si franele, pana in punctul in care miroseau. Anvelopele fara repros, iar la frane nu am vrut sa ma aventurez sa vad cat tin. Cand va fi vremea sa schimb, voi face upgrade la discuri de 312mm si cam atat. Ca putere, fiind realmente primul drum mai lung pe asemenea serpentine unde am putut sa observ cu adevarat ce poate, eu ma declar multumit. Echilibrul dintre motor-frane-suspensie este momentan suficient. Inca nu vreau mai mult, dar dupa alte cateva drumuri de genul cand voi simti ca pot sa exploatez 100% din ce poate, atunci stage 1. Power is nothing without control.
    1 point
  34. Eu recunosc ca la vechea masina am avut o vreme cand o tineam mai ingrijita estetic,dar nu faceam altceva decat sa ma enervez ca o gaseam in parcare atinsa de portiere,zgariata,asa ca m am dezobisnuit.Acum spal masina la o luna:),nu ma mai enervez daca o gasesc atinsa cu portiera si ma simt mai bine :)).O masina noua este pana cand a iesit de pe poarta showroomului.Apropos,La mine la servici zici ca s toti facuti de o mama,ziua si lovitura pe usa
    1 point
  35. sper ca e vb de puta de fata, altfel chiar se ridica parul pe maini superba masina, sa o plimbi sanatos!
    1 point
  36. 1 point
  37. Si cam asta e rezultatul final
    1 point
  38. Ai intervenit cumva (miscat de volan...) in timpul parcarii? Mie imi zice Park Assist incheiat doar daca misc de volan in timp ce executa ea manevrele. Ai detaliat cum trebuie sa faci in videoclipurile de mai jos. @bavady ai link-ul mai jos. https://www.husa-auto.ro/configurator-de-huse/ Courtesy of @RoC
    1 point
  39. @75NOR la masina ta probabil îi gândită treaba ca sistem de frânare. Ca si parasutele la avioanele de vânătoare!
    1 point
  40. Eu si fratele meu folosim 2t de cativa ani si destui km la 2 VW LT, Golf cu AXR si DPF si un E61. Cu exceptia BMW-ului, toate celelalte sunt simtitor mai silentioase. La ultima scanare a Bmw-ului, DPF-ul nu avea nici o eroare stocata, desi calculatorul masinii zicea ca trebuie inlocuit, probabil din cauza numarului de km(180k). Toate masinile trec TUV-ul (ITP) fara nici o problema, chiar am intalnit un inspector care m-a "felicitat" pt. noxe:).
    1 point
  41. Aseara am ajuns intr'un final si acasa Joi ne'am plimbat prin Viena, apoi am facut o oprire la Parndorf, sa vedem si noi minunea si apoi am innoptat in Budapesta. Vineri, de dimineata, am plecat spre zona Sibiului, unde am stat 2 nopti la pensiunea Albota, pe care o recomand din suflet. Ieri m'a asteptat iar un drum lung: Albota - Brasov - Ploiesti - Slobozia, de unde am recuperat motanul - Bucuresti. Total: 4852 km la un consum mediu de 5.7%. Ca epilog, pot sa zic ca a fost un drum cu de toate, cum ziceam mai sus: un pic de city break, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri de munte, un pic de ski, iar la sfarsit, cu evenimentul de la Albota, un pic de dezvoltare personala/profesionala. Tipul asta de concediu ne'a placut foarte mult si este foarte posibil ca la anul sa repetam experienta, bineinteles nu pe acelasi traseu Va multumesc si voua pentru sugestiile interesante pe care mi le'ati oferit si care vor servi o baza excelenta pentru viitoare iesiri in Europa.
    1 point
  42. Poti fi mai exact? Multumesc.
    1 point
  43. Pe pompa se gaseste regulatorul de debit (metering valve) care pe OE este piesa comuna cu pompa
    1 point
  44. Poate că e un răspuns care vine tarziu - dar este o analiză completă a motorului de 1.2 63 cp de pe Polo. Conduc această mașină de 6 ani și 80.000 km, grosul acestor km fiind făcuți strict in oraș. De ce am ales să conduc in continuare această mașină ? Pentru că motorul este extrem de greu de omorat. În 6 ani de exploatare urbană, în jungla din Iași, cea mai costisitoare reparație a fost o bobină de inducție de 300 de RON ( manoperă inclusă ). Consumuri : Cel mai bun consum se obține la 3200 rpm, zona de cuplu maxim. Asta înseamnă 55-61 km/h în treapta a 3-a in oraș ( e greu să te obișnuiești cu treapta 3 in oraș ) și 95-102 km/h în treapta 5. Consumuri : Urban : 7-8 L / 100km in trafic lejer @ 3200 rpm. 8-9 L/100km în trafic ciobăneală @ 3200 rpm. 9-15 L/100km atunci când nu îți pasă. Consumul efectiv explodează după pragul de 3.500 rpm. Extraurban : 4.5-5L/100km în trafic lejer @ 3200rpm ( 80 in localitate in treapta 4 tot @ 3200 rpm și 100 in treapta 5 pentru restul ). Consumul maxim pe care l-am obținut a fost de 7,5L/100km pentru că mă grăbeam. Consumul minim a fost de 3,5L/100km pe autostradă la 110 km/h, noaptea. Factori care explodează consumul : Peste 3500 rpm crește exponențial consumul. Climatronicul crește simțitor consumul cu 2-3%, 4% chiar cand e dat la maxim. Motor mic, caroserie grea. Peste 120km/h și consumul incepe să zboare. Viteză maximă : 155 km/h cu mașina incărcată cu 5 oameni + bagaje. 175 km/h singur in mașină. Defecte ale motorului : Sensibil la ulei. Este proiectat să reziste 500.000km, dar dacă s-a stricat ceva la el trebuie să cumperi altul. Dacă motorul are ulei tot timpul, nu vei avea probleme. Consumă ulei la drumuri lungi extra-urbane ( 1L la 3-4.000km ) pentru că nu este proiectat pentru drum lung. A da, atenție la faptul că baia de ulei este de 2.8L, nu de 4L. NU este un motor de tăvăleală. Am văzut Polo-uri mai tinere ca al meu care au decedat ireparabil doar pentru că au fost conduse pedală. Faimosul check-engine : Lasă-l așa. Eu merg așa de 4 ani și incă sunt in viață, iar mașina mea e mai in viață decât multe alte chestii mai noi. De obicei se aprinde de la amestecul de carburant, iar asta depinde de factori pe care nu ii prea poți controla ( rotațiile in trafic haotic, calitatea benzinei )...Lasă-l așa... Alte probleme notabile : Bucșele sunt făcute din hartie igienică. Dacă vrei ceva civilizat ia niște bucșe de la Bosch, iar dacă vrei ceva indestructibil pune bucșe de Golf 4 diesel. Butucii de la uși au tendința să se strice. Des. În rest, ca mașină de oraș bate la fund multe alte mașini. Cam măricel consumul, dar faptul că este un motor indestructibil cu o minimă mentenanță m-a făcut să păstrez această mașină cu acest motor atât de mult timp.
    1 point
  45. thassos -luata la bani marunti apa uscat ,offroad inclus ipsario theologos etc cu barca, moto si jimny cazare limenas hotel crista -recomand viata de seara medie concluzie =interesanta lefkada-luata tot la bani marunti cu toate plajele grotele de pe mare vazute cele 7 insule vizitate nidry,vasiliki etc cazare lefkada town hotel nirikos-nu recomand viata de seara top concluzie-peisaje mai salbatice si mai pitoresti ca in thassos
    1 point
  46. In Lefkada , Vasiliki am fost anul acesta. Este dragut, plaje frumoase vazute de sus, altfel cand cobori nu exista nisip , doar piatra si in consecinta trebuie sa ai incaltari adecvate. Este interesant sa te plimbi pe insula in sus spre munte (varf ) se vede foarte frumos intreaga insula, plus marea.
    1 point
  47. Ce si cum se face gaura in MAF?
    1 point
  48. BR 19 MRN, nu te supara pe mine ca-ti zic, dar cotiera aia e ... pffff! N-as vrea sa spun un cuvant prea urat, sa te jignesc, dar decat cu aia, mai bine ma lipsesc. Poate gandirile noastre sunt diferite, dar eu prefer sa pun in masina doar ceea ce este OEM si ce nu pare kitsch.
    1 point
  49. Nu sunt rele jantele, pune niste distantiere sa le scoti putin in evidenta.. parca tot sub aripa stau(destul de mult). Cred ca sunt vopsite "nardo gray"
    -1 points
  50. Esti putin cam acid dar o sa-ti raspund , eu nu am zis ce am zis pe baza de logica asta ca sa lamuresc situatia. Ce forja poate sa vada un Suzuki, pe bune acum .iar 70k de km nu inseamna nimic. Eu vorbeam de grupul Vag aici, de masini turbo si de anumite marci premium de masini ! Ti se pare ca-i ok sa mergi la o cursa de drag de exemplu si sa ai in motor 5w30 pai la 130 de grade uleiul ala e ca apa si crede-ma ca am avut ceva masini toate trecute de 300 cp stiu ce zic !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!