Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.06.2017 în toate secţiunile

  1. Ce schimbare in gandire intr-o perioada asa de scurta, in bine! Sunt multe locuri de vizitat si parerea mea e ca acum e momentul, pt ca pe masura ce imbatranim o sa avem din ce in ce mai putin timp. Eu la vechiul job faceam delegatii in tara, si am avut ocazia sa vizitez o gramada de locuri unde nu as fi ajuns altfel. Si eu ca si tine, in 2 luni+ am bifat 6000km, sa ne bucuram de masini si sa "investim" in combustibil, peisaje, si timp calitativ petrecut cu persoanele dragi. Imi place mult masina, e configurata foarte bine, iese in evidenta foarte usor din marea de golful, daca ar fi sa ma gandesc la alta culoare, nu as gasi una mai potrivita decat cea actuala. Drumuri bune, si am si eu o curiozitate, cu ce presiune mergi in roti?
    8 points
  2. Aseara am iesit cu ea. Primul lucru pe care l-am remarcat e ca motorul e mai silentios decat cel dinainte. Al doilea lucru, cel de care ma temeam, suportii de motor plini, nu au facut masina sa vibreze mai rau decat vibra cand am pus insertia la dogbone, deci am scapat de un motiv de ingrijorare. Probleme, pt ca mereu sunt: Am CEL aprins si nu pot sa pun masina in sarcina deloc pt ca nu mai am actuatorul electronic de wastegate si trebuie anulat din soft. Partea buna e ca o sa iasa rodajul ca la carte, pt ca nu apasa mai mult de 10% acceleratia. Sper sa pot rezolva sapt asta cu eroarea, ca sa pot merge normal cu ea. Per ansamblu, a iesi peste asteptarile mele. Cei care au lucrat la masina sunt profesionisti 100%. Mai las cateva poze cu piesele fabricate.
    7 points
  3. Am vazut prea mult fun la un bmw seria 3 din anii 90, nr rosii..the usual suspects..mergea agresiv pe Transalpina pe coborare cu taiat curbe inclusiv fara vizibilitate,franat in ultima clipa, uneori cu cate o roata pe langa carosabil. Ma tineam dupa el fara probleme si fara sa simt ca e masina la limita sau sa merg periculos. Am realizat ca e kamikaze si i-am lasat spatiu. La un moment dat dispare intr-o curba si il vad la 180 de grade in sant pe sens opus si cu bara fata praf. Din fericire, ocupantii erau bine, doar speriati. Nu o sa spun nu la frane si la +30cp si +50nm candva. Coilover clar nu pt ca ceva bun costa, masina devine mai dura si nu pot profita cu adevarat de ce ofera.
    7 points
  4. 15.9xy km, poate apuc un 16.000 poza, cred ca imi lipsesc ~10/20km... Doua aspecte enervate (pentru mine cel putin): combustibil - da 1 data la autonomie 80km info si in infotaiment, ulterior pana la autonomie 0 nici macar un mesaj din cate tin minte la Octavia macar pe display-ul dintre ceasuri iti mai dadea cate un mesaj cu autonomie scazuta, la Ateca e liniste si pe cat de liniste e cu combustibilul, pe atata galagie face AdBlue o data ce scazi cu autzonomia sub 1000km, la fiecare 100 km iti da un bip major in bord si te atentioneaza ca in x sute km nu mai poti porni motorul O fi normal, oi fi batut la cap, asta e alta mancare de peste... In rest - Concediu 2 persoane de 1 festival rock de 4 zile + evadare "litoral" Croatia, bagaje aferente, clima Consum cu ~1,2L % mai mare decat cu O3 1.6tdi. Mi-am reconfirmat ca pentru drumuri in afara si mers legal, e cam "overkill" motorizarea, era ok pentru nevoile personale si masina anterioara, insa pentru joyride + padele, pentru mine e In rest am descoperit ca Win10 are ceva filtre la poze, asa ca las ceva cadre cica "editate"...si ulterior needitate. Desigur, masina nespalata, cadre cu aparat foto (+9 ani vechime) si cateva cu telefon, nu am ochi sau pasiune de fotograf, dar imi place sa postez Ah da, si breaking news: cum masina inca avea nevoie de un nume, ramanad la feminin insa ceva "musculos", am ajuns la diminutivul de la Brunhilda, deci va prezint pe Bruni Editate like a bo$$ Raw Sibenik Zadar Bratislava NovaRock Parcul Krka Cazarea de la Rogoznica, din nou, iubesc Croatia pentru plajele "sufocate" Si cu Bruni Si cum am terminat cu un nasit, mai mai am doar unul, sper sa pot rupe din buget acel detailing(coating ceramic) care il astept de ceva timp, cel mai rau caz va astepta Bruni pana in August dupa el PS: Drumuri bune si va doresc colegi in trafic cu conduita adecvata, am prins 3 accidente urate in acest roadtrip, toate la viteze mici din greseli minore cu masini date peste cap
    6 points
  5. In sfarsit citesc chestii foarte adevarate pe acest forum, si chestii cu care sunt de acord 100%. O intretinete ca la carte, o folosire a masinii cum trebuie si drumuri cat mai multe si in locatii mai frumoase cu cei dragi ca in primul rand pentru asta este facuta o masina, nu sa o faci bibelou sau obiect de bagat bani in ea pana in panzele albe si fundul cosmosului pe chestii din care nu iti vor iesi banii niciodata... Te felicit pentru schimbarea aceasta si iti doresc sanatate, noroc si cat mai multe drumuri de acest fel. ?☺
    5 points
  6. Corect, nu judeca nimeni alegerea ta, eu ca si tine am ajuns dupa o perioada buna de folosire a uleiului 2T la concluzia ca nu merita efortul, nu ma deranjeaza zgomotul de PD, daca era asa imi luam benzinar, oricum in viitor am sa trec la benzinar cu turbo, asta e tendinta, taxe, asigurari mici, consum si putere apropiate, intretinere mult mai ieftina. De la anul incep toti sa puna restrictii la diesel in marile orase si nu numai.
    3 points
  7. Multumesc frumos. Mari modificari oricum nu vor mai fi la exterior, prefer sa ma plimb si sa o intretin cum se poate de bine. In special pe partea tehnica ca sa ne poata plimba fara probleme. Am uitat sa spun ca activarea App connect s-a dovedit a fi o investitie foarte buna, a mers Waze fara probleme. Mk6 a fost o masina cu multe investitii in partea estetica si m-am invatat minte ca acei bani sunt mult mai bine de utilizat pentru a merge cu masina. Ma gandeam ca in primul an cu mk6 am facut 7995km (tin minte exact din cartea de service), iar acum cam 23000km, desi am mai putin timp liber. Las si un peisaj de aici: O liniste perfecta pentru incarcat bateriile, pt plimbat si in care auzi natura, nu zgomote artificiale. Bonus semnalul GSM cel putin pe Orange este slab, ceea ce nu e neaparat rau cand vrei deconectare. Revin maine mai pe larg.
    3 points
  8. O.T. Atata timp cat se vor construi motoare diesel, nu le va interzice nimeni curand. In DE e de mult in discutie si asa a ramas deocamdata. Alimentand uneori si cate 2 plinuri pe zi (cel putin 150€), nu-mi da mana sa alimentez ce-a mai scumpa motorina, dar gasesc practic si eficient uleiul 2t.
    2 points
  9. @ToniM era pont la mici! Zic asta in ideea ca in fata erau doi caini...vii! Deci era buna carnea! Ca acolo mai umbla vorba ca câinii loviți de masina ajung in mititei! :)))))
    2 points
  10. 2 points
  11. @calin.g este posibil să ajung la concluzia ta însă în ce hal se auzea la mine cu orice fel de motorină...uleiul 2t nu a fost băgat degeaba. Dacă am hotărât să scriu despre ,,odiseea" folosirii uleiului 2t, a fost pentru că am apelat cu inima strânsă la el. Frumos și normal era să nu fie nevoie de el. Nu am devenit nici fanul lui, nici propovaduitor al folosirii acestuia. Doar am constatat că este o soluție și cred că am fost cât se poate de obiectiv în postările mele.
    2 points
  12. Pe cei din Motorsport nu-i intereseaza uzura , ei urmaresc sa stoarca cat mai muta putere din motor, d-asta sunt folosite uleiurile mai subtiri , la noi e alta treaba , pe mine ma intereseaza gradul de uzura al mortorului, turbinei ! Sa-ti dau un exemplu : uleiul de fabrica al GTR ului este Mobil 1 0w40 New Life dar oamenii cand abuzeaza de masinile alea pe track folosesc numai uleiuri groase de genu 15w50, 5w50 sau 10w60 ! Uite ce zic ei : 1- In all of our race cars, and all of our customers cars we run the willall 10w60 or the Motul 300V. That is all that we stock here. 2- If you're not going to the track the OEM fill should be fine but, if you do decide to track the car, I would bump up to a little heavier oil like the Motul 15w50. I've recently been running a mix of 75% 15w50 and 25% OEM Mobil and I've had good results with my Blackstone lab results. I believe Shawn Hayes is running a 50/50 mix of the Castrol 10w60 with the OEM Mobil and his labs have been very clean as well. 3- i m start using Fuchs Titan Race Pro R 15w-50 on my R35 4- You won't go far wrong with Motul 5w/50 Sport, still good for those cold Hungarian days and plenty of high temp protection. 5- Castrol TWS 10W60 was lot of good blackstone results.These oil good for my bigger turbos engine? I run hard on the street, with lot of high speed cruising, and few top speed run (empty road in the night) I go few track days / year and some drag strip. Astea sunt doar cateva exemple nimeni nu foloseste 5w30 nici macar daily ! Ei fac foarte multe analize de ulei nu sunt chiar prosti oamenii iar masinile alea valoreaza ceva...
    2 points
  13. Si cam asta e rezultatul final
    2 points
  14. Multumesc!Asa este,este alta senzatie fata de o masina normala,emotia este mai degraba asemanatoare cu aceea de la motocicleta,emotiile sunt asemanatoare,inclusiv la mersul relaxat.Este o masina cu care este misto sa te dai,nu neaparat sa ajungi undeva.
    1 point
  15. Sau incerci schema clasica: dupe ce dezlipeste vinieta, o atingi cu partea adeziva de haine sau de saune, incat sa prinda scame. Apoi se dezlipeste imediat de pe pabriz.
    1 point
  16. Vibrochenul nu poti sa il folosesti in starea asta , trebuie rectificat
    1 point
  17. Tari mașinile astea! Cum te transforma ele în fotograf!
    1 point
  18. Eu am aveam la relantiv un sunet metalic care dispărea la apăsarea ambreiajului și se auzea mai mult în sarcină in treapta 1 sau 2 până pe la 1500 rotații. Parcă era un sunet de lanț. Mecanicii la care am fost au confirmat ca este volant uzată. Am cumpărat kit sachs pentru pentru înlocuire iar dupa ce am dat jos cutia am văzut că aveam montat kit cu volant cu masă simplă. Acestea nu aveau uzură la disc, placa de presiune, rulment sau volant. Nici nu avea bataie sau alte simptome decât cele enumerate. Dar vreau să va zic că dupa înlocuire este altă masină. Mă refer la pornirea de pe loc care este foarte lină în comparație cu celălalt cu volant simplă iar dacă faci majoritatea drumurilor in oraș este diferență mare. Nu recomand montarea unui kit cu masă simplă. Atasez poze cu kitul înlocuit unde se vede ca este aproape nou. Daca cineva e interesat de el un PM dar nu recomand.
    1 point
  19. Misto nu?! Cine o fi baiatul asta?
    1 point
  20. Eu o parchez la naiba in praznic decat ingramadita intre 2 masini si merg pe jos 1 minut pana unde am de ajuns, cu atat mai mult daca cele 2 masini sunt masini gen soccer mom sau arata ca si cum tocmai au trecut printr-un razboi Da stiu , am o problema si da stiu .. chiar si cu acest comportament am gasit urme de dobitocism pe ea ... dar nimic ce nu a putut fi reparat la un mic polish sau PDR. Daca ai garaj, ai un mare +
    1 point
  21. Strict la subiect:ieri 22.06.2017 am schimbat placutele frana spate la mine in curte fara VCDS. Am luat o baterie de pe tractor doua fire de la un aparat de masura si control vechi.E simplu si sigur, nu are ce sa se intample, in fond e vorba de un motor electric alimentat prin doua borne un + si un -! Dupa ce conectezi cele doua fire la baterie desfaci mufa care alimenteaza motorul electric de la parking brake, cu cele doua fire care au terminatiile ca niste ace atingi bornele de la motor, insa cu atentie sa nu faci scurt.Daca iese pistonasul in afara inseamna ca le-ai pus gresit , daca ramane pe loc iar motorasul se invarte (se aude cand invarte) inseamna ca esti pe drumul cel bun.Tii contactul pana ajunge la capat de cursa , se va opri cu putin zgomot, vei sti cand ajunge la capat.Urmatorul pas e presarea pistonasului cu o presa sau altceva.Spor la treaba , e simplu si la indemana oricui! Codul placutelor de frana spate pe TRW e GDB 1622, si au costat 115 lei.
    1 point
  22. Bravo man??? Ce pot sa zic,nu aveti nici voi "toate ţiglele pe casa" ??
    1 point
  23. Felicitari pentru masina ! Daca tot e masina noua, eu te sfatuiesc sa o ingrijesti de la inceput cum se cuvine pentru a nu regreta mai tarziu alegerile facute. Aici intra - spalarile efectuate, uscarea dupa spalare, protectia oferita masinii. Spalarea te sfatuiesc sa o faci cu 2BM ( bucket method ) daca nu stai la casa, o poti face la un centru self wash sau daca nu, vorbesti cu un proprietar de spalatorie sa iti "inchirieze" o ora o boxa; uscarea sa o faci cu microfibre dedicate ( microfibra separata pentru jante si partile inferioare ), de asemenea protectia oferita : aici intra - ceara, sealant, protectie ceramica, pentru o astfel de masina as opta pentru o ceramica, mai ales daca nu cochetezi cu detailingul de weekend ! Una peste alta, ai o masina deosebita, care decesita doar ingrijire si carburant ! Deci...have fun with it !
    1 point
  24. Suportul ala de vinieta cel putin in tari ca Austria nu il poti folosi. Daca te opreste politia si vede ca nu e lipita vinieta iti arde o amenda de nu te vezi. Cu suportul ala cand iesi din tara o poti vinde linistit la altul care intra
    1 point
  25. Ambreiajul nostru tine pana la un cuplu de 250 Nm. Dar, pentru o masina cu ceva uzura la ambreiaj, 230 Nm este cam maximul. Asa ca esti pe maxim! (daca chiar ai fost adus de la 175 la 230 Nm).
    1 point
  26. Nu au chiar toate modelele marja de 8% ... iar de 20% nu am auzit nici la flote de 50 de masini
    1 point
  27. Cumperi alta masina! Ca doar de asta ai postat in aria de achizitie masina
    1 point
  28. Review dupa 1130km. Sa spun intai ce nu imi place, lista fiind redusa, dar deloc de neglijat. 1. Start-stop intra in actiune putin mai devreme de 0kmh, asadar daca te apropii de intersectie foarte incet ca sa te asiguri si masina e pe liber, te poti trezi cu volanul blocat si motorul oprit. Se rezolva aproape instant la apasarea ambreiajului, dar mi se pare deranjant. Apoi daca vii de la un drum lung cu motorul incins, e sanatos la primul semafor sa iti opreasca motorul? 2. Eroare din cand in cand la camera. Ceea ce e ridicol. 1/4 din cazuri, mi-a dat eroare "Momentan ParkPilot nu e disponibil". Asta e traducerea romanesca, oricum ideea este de camera, neavand senzori. Ce imi place: 1. Kessy. Simplu, eficient si foarte util. Inclusiv daca se intampla sa se opresca motorul ti-l porneste automat. 2. Interiorul. Functional si cu stil. Volanul si scaunele sunt de mare efect. 3. Trapa. Indiferent de pozitie, isi face treaba. Am mers cu ea deschisa la maxim la 110kmh, fara probleme. Am curatat deflectorul cu un servetel umed, foarte usor. Apoi cand e soare puternic si cald, inchisa + perdeaua neagra trasa, soarele nu este deloc deranjant si nu se simte ca o sera in interior. 4. ACC. Superb inclusiv cu manuala, genial cred cu DSG. Am mers toata autostrada pe ACC si aproape tot Sibiu-Buc. Recunoaste masina din fata inclusiv intr-o curba (evident nu ac de par). Pe autostrada n-am avut inca curajul sa testez daca imi poate frana din foarte scurt. Momentele acelea cand vii lansat si intra cineva in fata destul de aproape cu 30-40kmh mai putin. Cand am vazut ca trage de volan, am preferat sa franez eu preventiv. Sigur frana si ACC-ul pt ca avea loc, next time. 5. Motorul. Trage cum ma asteptam, se aude mai frumos decat eram obisnuit, consum deja bun. Trecerea din 2 in 4 si invers este insesizabila. Are un lag pana in 2000 rpm, la care nu ma asteptam, dar care imi place, da senzatia de o turbina mai mare :)). 6. Culoarea. Ascunde mizerie, zgarieturi si ofera un contrast foarte bun cu grilele si cu trapa. Sibiu (benzinarie Mol) - Bucuresti (fix la intrare) - consum 6.7% cu medie de 74kmh. In total semafor valea oltului + stat pe la Bascov in coloana, 5 minute de stationat.
    1 point
  29. Salut eu am dat 13mil cu caseta la schimb si sunt multumit acum,este vorba de un audi A3
    1 point
  30. @CristiALF disputele pe tema uleiurilor devin la fel de aprinse ca cele legate de fotbal sau politică. Întotdeauna, pe orice forum ele sunt prezente. Nu ai să vezi niciodată dispute pe subiectul ce rulmenți folosim sau flanșe la amortizor. On topic, se pare că norma 508.00 aduce cu sine o ieftinire la toți producătorii a uleiurilor 507.00.
    0 points
  31. In afara de zgomot redus, mare avantaj nu are in functionare, doar grija achizitiei, adaugarii uleiului la fiecare alimentare. Am renuntat demult, de diferenta cumpar un sortiment de motorina superioara si nu mai am stres.
    0 points
  32. Buna ziua tuturor!acum 2 zile am avut urmatoarea problema cu masinuta(Touran 19 AVQ din 2003),am vrut sa pornesc masina.....a pornit dp o secunda s a oprit si a aparut pe bord mesajul"immobilizer active".In zadar am incercat ...ca mai mult de o sec nu statea pornita.Repede am pus Vag ul pe ea...nu reusea sa comunice cu ...modulul'Instrumente de bord"stiam ca pe acolo este imobilizatorul.Un prieten imi zice,dp ce ii spun ca nu reusesc sa intru in modul,ca s ar putea sa fie de la o siguranta.Am dat toate sigurantele afara,pe rand ,pt ca nu aveam la indemana schema...si le am pus la loc!!!Dp ce pornesc masinuta merge...fara probleme...Care sa fi fost cauza?Multumesc! Asa arata ..Autoscanul VAg: Log-WVGZZZ1TZ4W002886.txt
    -1 points
  33. Eu unul nu am răbdare sa merg la consum pe distante atat de mari. Probabil as scoate sub 3,5% daca as merge cu aceeasi viteza ca si Buhnici. Odata si odata o voi face si eu. Dar pana atunci, o sa continui in a posta consumuri normale sa zic asa. Concluzia mea din videoclipul de mai sus e ca la diesel nu am sărit de 5,5% la mers sportiv iar lui i-a luat 7%. Cand apesi acceleratia consumul creste la benzina. OFF Topic: De ce i-ati dat cu minus la postul lui @laduncaag? Daca nu v-a placut video-ul, trebuia sa-i dati lui Buhnici. Landuncaag doar a impartasit un link chiar util as spune pentru unii. The end.
    -1 points
  34. 30k sau 2 ani, oricum fac 30k / an, asa am facut si cu Octavia, nu sunt adeptul de 2x / an in service, nu o frec in taxi sau doar pe drumurile patriei. Aceasta este alegerea mea, fiind ulei long-life tind sa cred ca ma tine 30k km, insa again, nu e topic de versus si nu doresc sa creez polemici LE: am cred ~4 luni de la ridicare...sunt mai dulau de cap, nu doresc inca revizie
    -1 points
  35. Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina
    -1 points
  36. Iar se pornește discuția legată de vâscozitate. Uleiurile au evoluat mult, la fel și aditivii din ele. Vâscozitatea este un factor tot mai puțin important! În familie avem un Suzuki care merge cu 0w20. Cu toată căldura verii, cu toată forja ce o vede nu consumă nici un gram de ulei de la schimb la schimb. Și are aproape 70000 km. După logica ta ce ar trebui să îi bag?
    -1 points
  37. Bine spus @Trofin Liviu . Totusi disputele (cu idei) argumentate si orice informatii sunt binevenite.
    -1 points
  38. Tu ai dreptate dar hai să aruncăm o privire la ce se întâmplă în motor sport și vedem că se folosesc uleiuri din ce în ce mai ,, subțiri". Hai să vedem și ce noutăți apar în domeniul uleiurilor de racing! 5w30 la greu, 5w20...wow! 5w20 ulei pentru mașini de curse? Unde sunt 5w50, 10w60 uleiurile consacrate pentru motor sport? Aceste uleiuri ,,subțirele" sunt capabile să scoată uzuri cu zeci de procente mai mici decât marii clasici. Dacă vorbim de mașini de generație mai veche clar nu ai ce căuta cu vâscozitățile mai sus enumerate deși sunt unii care le bagă și nu merg rău deloc. Nu am vrut să intru în detalii, dar tendința este să se folosească uleiuri cât mai fluide, renunțarea la bor și molibden (aditivii antiuzura clasici), reducerea cantității de fosfor și zinc din compoziție și înlocuirea cu alți aditivi pe care laboratoarele obișnuite nici nu au capacitatea de a determina care sunt.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!