Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
24.06.2017 - 24.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.06.2017 în toate secţiunile
-
8 points
-
Am scris de 65 lei la orice reprezentanta Skoda. Am ajuns si la Arieseni dupa un drum de mai bine de 520km. Ruta a fost via Transalpina de care am ramas foarte placut surprins. Carosabil in proportie de 95% excelent. Pe tot traseul am preferat sa o tin mai sus in ture, incepand de la 3000rpm si uleiul nu a trecut de 114grade indiferent de talpa. Am incins bine cauciucurile si franele, pana in punctul in care miroseau. Anvelopele fara repros, iar la frane nu am vrut sa ma aventurez sa vad cat tin. Cand va fi vremea sa schimb, voi face upgrade la discuri de 312mm si cam atat. Ca putere, fiind realmente primul drum mai lung pe asemenea serpentine unde am putut sa observ cu adevarat ce poate, eu ma declar multumit. Echilibrul dintre motor-frane-suspensie este momentan suficient. Inca nu vreau mai mult, dar dupa alte cateva drumuri de genul cand voi simti ca pot sa exploatez 100% din ce poate, atunci stage 1. Power is nothing without control.6 points
-
4 points
-
3 points
-
Esti putin cam acid dar o sa-ti raspund , eu nu am zis ce am zis pe baza de logica asta ca sa lamuresc situatia. Ce forja poate sa vada un Suzuki, pe bune acum .iar 70k de km nu inseamna nimic. Eu vorbeam de grupul Vag aici, de masini turbo si de anumite marci premium de masini ! Ti se pare ca-i ok sa mergi la o cursa de drag de exemplu si sa ai in motor 5w30 pai la 130 de grade uleiul ala e ca apa si crede-ma ca am avut ceva masini toate trecute de 300 cp stiu ce zic !2 points
-
Azi daca tot e cald si nu mai ploua, am zis sa montez ornamentele la praguri. M-am inteles cu chinezul si mi-a returnat o parte din bani asa ca, nu le-am mai trimis inapoi si le-am pus pe masina. Am sters regulamentar cu alcool izopropilic, masurat si unde se aseza cel mai bine le-am fixat. Sper ca adezivul ala 3m sa reziste cat mai mult. Desi sunt chinezesti, arata surprinzator de OEM iar de picat pica pe onduleul pragului foarte bine. Daca era late de 5.5cm, cum zicea initial in anunt, acopereau pana la cheder. Sa zicem ca sunt multumit.2 points
-
A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!1 point
-
1 point
-
Pai la masina o prinde bine cum e acum nu prea mai ai ce sa ii faci fara sa ii stici aspectul R line. Frumoase peisaje cu masina cu tot.1 point
-
Multumesc frumos. Mari modificari oricum nu vor mai fi la exterior, prefer sa ma plimb si sa o intretin cum se poate de bine. In special pe partea tehnica ca sa ne poata plimba fara probleme. Am uitat sa spun ca activarea App connect s-a dovedit a fi o investitie foarte buna, a mers Waze fara probleme. Mk6 a fost o masina cu multe investitii in partea estetica si m-am invatat minte ca acei bani sunt mult mai bine de utilizat pentru a merge cu masina. Ma gandeam ca in primul an cu mk6 am facut 7995km (tin minte exact din cartea de service), iar acum cam 23000km, desi am mai putin timp liber. Las si un peisaj de aici: O liniste perfecta pentru incarcat bateriile, pt plimbat si in care auzi natura, nu zgomote artificiale. Bonus semnalul GSM cel putin pe Orange este slab, ceea ce nu e neaparat rau cand vrei deconectare. Revin maine mai pe larg.1 point
-
Pe cei din Motorsport nu-i intereseaza uzura , ei urmaresc sa stoarca cat mai muta putere din motor, d-asta sunt folosite uleiurile mai subtiri , la noi e alta treaba , pe mine ma intereseaza gradul de uzura al mortorului, turbinei ! Sa-ti dau un exemplu : uleiul de fabrica al GTR ului este Mobil 1 0w40 New Life dar oamenii cand abuzeaza de masinile alea pe track folosesc numai uleiuri groase de genu 15w50, 5w50 sau 10w60 ! Uite ce zic ei : 1- In all of our race cars, and all of our customers cars we run the willall 10w60 or the Motul 300V. That is all that we stock here. 2- If you're not going to the track the OEM fill should be fine but, if you do decide to track the car, I would bump up to a little heavier oil like the Motul 15w50. I've recently been running a mix of 75% 15w50 and 25% OEM Mobil and I've had good results with my Blackstone lab results. I believe Shawn Hayes is running a 50/50 mix of the Castrol 10w60 with the OEM Mobil and his labs have been very clean as well. 3- i m start using Fuchs Titan Race Pro R 15w-50 on my R35 4- You won't go far wrong with Motul 5w/50 Sport, still good for those cold Hungarian days and plenty of high temp protection. 5- Castrol TWS 10W60 was lot of good blackstone results.These oil good for my bigger turbos engine? I run hard on the street, with lot of high speed cruising, and few top speed run (empty road in the night) I go few track days / year and some drag strip. Astea sunt doar cateva exemple nimeni nu foloseste 5w30 nici macar daily ! Ei fac foarte multe analize de ulei nu sunt chiar prosti oamenii iar masinile alea valoreaza ceva...1 point
-
1 point
-
Eu o parchez la naiba in praznic decat ingramadita intre 2 masini si merg pe jos 1 minut pana unde am de ajuns, cu atat mai mult daca cele 2 masini sunt masini gen soccer mom sau arata ca si cum tocmai au trecut printr-un razboi Da stiu , am o problema si da stiu .. chiar si cu acest comportament am gasit urme de dobitocism pe ea ... dar nimic ce nu a putut fi reparat la un mic polish sau PDR. Daca ai garaj, ai un mare +1 point
-
1 point
-
Strict la subiect:ieri 22.06.2017 am schimbat placutele frana spate la mine in curte fara VCDS. Am luat o baterie de pe tractor doua fire de la un aparat de masura si control vechi.E simplu si sigur, nu are ce sa se intample, in fond e vorba de un motor electric alimentat prin doua borne un + si un -! Dupa ce conectezi cele doua fire la baterie desfaci mufa care alimenteaza motorul electric de la parking brake, cu cele doua fire care au terminatiile ca niste ace atingi bornele de la motor, insa cu atentie sa nu faci scurt.Daca iese pistonasul in afara inseamna ca le-ai pus gresit , daca ramane pe loc iar motorasul se invarte (se aude cand invarte) inseamna ca esti pe drumul cel bun.Tii contactul pana ajunge la capat de cursa , se va opri cu putin zgomot, vei sti cand ajunge la capat.Urmatorul pas e presarea pistonasului cu o presa sau altceva.Spor la treaba , e simplu si la indemana oricui! Codul placutelor de frana spate pe TRW e GDB 1622, si au costat 115 lei.1 point
-
1.amortizoarele montate nu sunt cele care trebuie. 2.diferenta de calitate vine de la diferenta de pret1 point
-
1 point
-
Sunt destule situatii in care unele masini papa mai mult/putin ulei in functie SI de uleiul folosit.1 point
-
Bravo man??? Ce pot sa zic,nu aveti nici voi "toate ţiglele pe casa" ??1 point
-
Eu tot nu inteleg un lucru acum fara suparare pentru ca nu am nici cea mai mica intentie...daca ai un consum destul de marisor la ulei crezi ca daca pui altul se diminueaza iar raspunsul corect este nu...posibil doar sa creasca si atunci nu o sa ti cada bine.Succes cu ''experimentul'' si poate revii cu detalii.1 point
-
1 point
-
Wolf face uleiuri bune însă nu se prea înghesuie lumea la ele. Dacă se simte bine mașina cu el lasă-i pe ceilalți în pace. Eu am căutat pe compari și cel mai ieftin îl are la 78 lei bidonul de 4 litri. Cred că este suficient de ieftin.1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru masina ! Daca tot e masina noua, eu te sfatuiesc sa o ingrijesti de la inceput cum se cuvine pentru a nu regreta mai tarziu alegerile facute. Aici intra - spalarile efectuate, uscarea dupa spalare, protectia oferita masinii. Spalarea te sfatuiesc sa o faci cu 2BM ( bucket method ) daca nu stai la casa, o poti face la un centru self wash sau daca nu, vorbesti cu un proprietar de spalatorie sa iti "inchirieze" o ora o boxa; uscarea sa o faci cu microfibre dedicate ( microfibra separata pentru jante si partile inferioare ), de asemenea protectia oferita : aici intra - ceara, sealant, protectie ceramica, pentru o astfel de masina as opta pentru o ceramica, mai ales daca nu cochetezi cu detailingul de weekend ! Una peste alta, ai o masina deosebita, care decesita doar ingrijire si carburant ! Deci...have fun with it !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@75NOR la masina ta probabil îi gândită treaba ca sistem de frânare. Ca si parasutele la avioanele de vânătoare!1 point
-
A mers si la mine Waze prin AA. Scuze de calitatea pozei, e facuta si pe intuneric si cu un telefon secundar. Folosesc Android Auto ver. 2.3.7166 (http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/) si Waze ver. 4.24.0.113 beta (https://www.apkmirror.com/apk/waze/). Multumesc @sln de pont si cu ocazia asta inca o data pentru activare VIM .1 point
-
Se pare ca cei de la Skoda au luat o razna.....kodiaq programat in saptamana 26 sa vina...s a dus in saptamana 47 Am auzit de o comanda data odata cu mine in martie s a dus in ianuarie 20181 point
-
Iar se pornește discuția legată de vâscozitate. Uleiurile au evoluat mult, la fel și aditivii din ele. Vâscozitatea este un factor tot mai puțin important! În familie avem un Suzuki care merge cu 0w20. Cu toată căldura verii, cu toată forja ce o vede nu consumă nici un gram de ulei de la schimb la schimb. Și are aproape 70000 km. După logica ta ce ar trebui să îi bag?0 points
-
0 points
-
Eu recunosc ca la vechea masina am avut o vreme cand o tineam mai ingrijita estetic,dar nu faceam altceva decat sa ma enervez ca o gaseam in parcare atinsa de portiere,zgariata,asa ca m am dezobisnuit.Acum spal masina la o luna:),nu ma mai enervez daca o gasesc atinsa cu portiera si ma simt mai bine :)).O masina noua este pana cand a iesit de pe poarta showroomului.Apropos,La mine la servici zici ca s toti facuti de o mama,ziua si lovitura pe usa0 points
-
Asa cum am/mi-am promis incerc sa aduc la zi topicul. Urmatoarea investitie a fost achizitia anvelopelor de iarna. Dupa indelungi cautari si intrebari m-am oprit la Nokian WRD4. Am ales sa pun exact dimensiunea din talon chiar daca se spune ca iarna sunt utile anvelope mai inguste. Recunosc ca sunt subiectiv din cauza ca pe celelalte masini am avut doar anvelope Sava Eskimo dar o sa spun totusi parerea mea si anume ca Nokian-urile merita fiecare banut. Zgomotul pe asfalt uscat este practic acelasi cu al anvelopelor de vara. Aderenta pe asfalt umed este exceptionala iar tractiunea pe zapada la fel. Prin urmare, recomand. Urmatoare investitie a fost schimbarea(fortata) a distributiei. In Decembrie am observat prima data ca a scazut nivelul de la antigel. Dupa ce am completat in decurs de ~500Km aproape 500 ml am decis sa merg la service chiar daca urma sarbatorile. La Darius Motors in Ploiesti au spus fara prea multe investigatii ca pompa de apa curge. Avand in vedere ca era imediat dupa Craciun am facut programare la Avia Motors pentru inlocuirea distributiei. Pe 05.01.2017 am avut programarea si au inlocuit curea, role, pompa de apa si cureaua de la accesorii. Pentru cea din urma am insistat eu deoarece picase antigel si pe ea. Toate reperele au fost OEM iar costurile au fost undeva in jur de 1600RON.-1 points
-
Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina-1 points
-
-1 points
-
Tu ai dreptate dar hai să aruncăm o privire la ce se întâmplă în motor sport și vedem că se folosesc uleiuri din ce în ce mai ,, subțiri". Hai să vedem și ce noutăți apar în domeniul uleiurilor de racing! 5w30 la greu, 5w20...wow! 5w20 ulei pentru mașini de curse? Unde sunt 5w50, 10w60 uleiurile consacrate pentru motor sport? Aceste uleiuri ,,subțirele" sunt capabile să scoată uzuri cu zeci de procente mai mici decât marii clasici. Dacă vorbim de mașini de generație mai veche clar nu ai ce căuta cu vâscozitățile mai sus enumerate deși sunt unii care le bagă și nu merg rău deloc. Nu am vrut să intru în detalii, dar tendința este să se folosească uleiuri cât mai fluide, renunțarea la bor și molibden (aditivii antiuzura clasici), reducerea cantității de fosfor și zinc din compoziție și înlocuirea cu alți aditivi pe care laboratoarele obișnuite nici nu au capacitatea de a determina care sunt.-1 points
-
Pai depinde foarte mult de stilul de condus cat si de temperatura exterioara , daca de pilda afara sunt 40de grade si tu ai 5w30 si ii rupi norma o sa ai uzuri mult mai mari decat c-un ulei mai gros de genu 0w40 , 5w40 sau 5w50 ! Uleiul 5w30 n-a fost conceput pentru talpa pe 40 de grade el are alte intrebuintari , d-asta n-ai sa vezi un Mercedes Amg sau un Porche benzinar ca sa-i fie recomandat 5w30... Exista motoare de Bmw si nu putine care consuma ulei din fabrica, asta nu inseamna ca e motorul uzat la fel ca si la 2.0 TFSI sunt multe cazuri cand astfel de motoare prefera uleiuri mai groase nu neaparat trebuie respectat ce zice fabricantul !-2 points