Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.06.2017 în toate secţiunile

  1. Gata,am adus o acasa.Primele impresii...sa mergi cu masina asta pana in 2.5k-3k rpm este ca atunci cand o fata iti arata puta si fuge.Sunetul face ca parul de pe maini sa se ridice...si cam atat ca deja am ajuns la servici
    5 points
  2. Ieri am dat avansul pt un golf 7 facelift 1.4 tsi 125cp comfortline +optionale : faruri full led mid,drive net, app-connect,park pilot, privacy glass, scaune sport cu tapiterie artvelours si lacantara, scaun sofer ego activ si cu functia de masaj, scaune fata incalzite, 4 configuratii de mers:confort,eco ,normal si sport,scaun sofer reglabil pe 14 directii,composition media cu ecran cu diagonala de 20,3. Masina e sosita in reprezentanta de 10 zile si asteapt finalizarea actelor ca sa pot s-o ridic,dealerul zice ca pe saptamana viitoare. Pretul este 17700 euro cu tot cu rabla. Am fost f aproape sa iau Astra k,dar in ultima clipa m-am razgandit si datorita ofertei f bune zic eu pt acest golf. Am si niste poze cu masina chiar daca e putin murdara dar nu stiu de ce nu ma lasa sa postez mai mult de o poza. Imi zice ca am voie doar 1024kb, iar pozele au 300kb fiecare.
    4 points
  3. Vacanta la mine a inceput de luni seara. Urmatoarele 2 saptamani petrecem la turcaleti Am burdusit portbagajul ca abia am reusit sa trag copertina, si am pus si o geanta si o lada frigorifica pe locul pasagerului sa avem de rontait pe drum: Am lipit si suportul de Vigneta, sa nu lipesc Vigneta direct pe parbriz. Recomand tuturor, o gasiti in Cora, suportul are in acelasi timp si nr de tel pentru situatiile in care parcati pe locurile altora. Am umflat si patul unde a dormit sotia si fetitza tot drumul, recomand iarasi, va dormi copilul neintors si se va odihni foarte bine la drumuri lungi. L-am luat de pe Aliexpress cu aproximativ 50 de dolari.
    3 points
  4. PORNO!!! ... rosul ala zici ca e ca dantela pe femei
    3 points
  5. un apple TV cu sursa modificata pentru alimentare din masina
    3 points
  6. Cum @Roberto666 , nu stii ?
    3 points
  7. Cred ca e stricata masina.... 1.4 tsi 122 CP, plimbare, nu se aude motorul, nu tremura nimic, nu trebuie sa schimb des, ci din a 3a schimb a 6a, e un fel de semiautomata, nu mi se regenereaza filtru de particule, avantaje, avantaje.
    2 points
  8. Tot nu am luat o inca .Se intarzie din cauza hartogaraiei,Rca and shit.
    2 points
  9. Daca nu mai trage poate e doar debitmetrul.Oricum 8,6 in oras e ceva fantastic pt un sharan poate nu a calculat corect. Eu zic sa nu ai aspiratii de genu' asta in ceea ce priveste consumul urban....10,5-11% ar fi un consum normal.
    1 point
  10. Salut!Astazi am dat comanda in sfarsit Culoarea o sa fie iridium grey metallic,iar ca si dotari extra : Clima Airbaguri lat spate App connect Camera spate Top Led fata,led spate Roti pe 19 o sa arate intr un fel Oglinzi electrice Park assist cu park pilot Privacy glass cu 65% Selectare mod conducere Dynaudio Discover media Tapiterie Honeycomb velours Trapa Sa inceapa amr ul
    1 point
  11. @DiLivio eu nu inteleg ce sfaturi is astea? Adică, dacă nu ti-ar fi atras atenția respectivii, tu ai fi depasit in curba cu linie continuă? Sau de regula conduci băut?
    1 point
  12. Masina mea e construita pe 31 mai. Legat de schimbarile modelelor de iunie, am Aircare, lanterna spate o am si pe aia detasabila (in textul postat de razvan.ac scrie ca la combi nu mai este lanterna spate portabila). Si mai am o intrebare, pe multe videouri nu sunt becuri la usile din fata ci doar reflectorizante, a mea totusi are, sunt unele piete unde nu sunt becuri in usi?
    1 point
  13. Mda.... acuma ce puteai spune si tu Sa o stapanesti sanatos !! Poate faci si topic separat cu poze
    1 point
  14. E legal sa iesi cu asa ceva pe strada ?!
    1 point
  15. Azi masina a primit si primul accesoriu post achizitie: Covoras de cauciuc All-weather pentru tunelul median. Arata chiar bine si protejeaza zona. Urmeaza sa schimb si covorasele cu unele din cauciuc speciale pt. Kodiaq.( dealer-ul mi-a dat unele din cauciuc de Superb pentru ca nu aveau altele pe stoc) - cele din material originale pt. Kodiaq nu imi plac, momentan stau cuminti in portbagaj.
    1 point
  16. O excursie prin Europa de aproximativ 5500 km s-a incheiat cu un consum de 6.7/100km. Viteza medie a fost de aproximativ 75 km/h. Am mers respectand limitele de viteza, de regula cu 10 km/h in plus pe vitezometru (viteza reala este de obicei cu vreo 6-7 km/h mai mica). Am trecut si prin Germania, aproximativ 450 km. Aici o mare parte din drum a fost autostrada fara limitare de viteza si am alergat ceva mai tare unde mi-a permis traficul, cu varfuri de 200-210 kmh si viteza de croaziera de 160-170 kmh. Am circulat pe mai toate toate tipurile de drum (autostrazi, nationale, express, in oras, serpentine la altitudini inalte, drumuri pietruite prin padure etc.) de aici si media de viteza ceva mai scazuta. Anul trecut, intr-o excursie mai lunga (6500 km cu ~90kmh viteza medie) am avut acelasi consum asadar trag concluzia ca la masina mea, combinat cu stilul meu de condus, asta este consumul mediu la drum lung, preponderent extraurban.
    1 point
  17. Revin dupa 3 ani cu urmatoarele noutati. Cand am fost la Midocar si, cu totul si cu totul inexplicabil, in 3 luni s-a aprins de 3 ori senzorul de noxe si de fiecare data era altceva (oare cum naiba, dupa fiecare service se strica in cateva zile alta piesa?!?!!), acum am ajus sa aflu mai multe lucruri despre motoarele TSI. Dupa ce am cotizat in cateva luni peste 10.000 lei la Midocar, am vorbit cu tehnicianul, inginerul sef de service... mai aveam putin si ajungeam la papa de la Roma si le-am comunicat ca motorul trepideaza rau la rece si are rateruri chiar si la cald. Am facut o tura cu marele specialist de la Midocar si mi-a zis el ca asa e normal, ca motorul mai are si trepidatii, dar oricum, este ceva normal sa faca asa, mai ales la rece, ... abureala de prost gust. Am plecat de la ei cu un gust amar si am inceput pana in ziua de azi o colaborare bunicica cu Avia Motors. Ideea e ca dupa 3 ani de plans pe la portile Avia, si-au luat inima in dinti sa desfaca motorul. Ca o paranteza, am pus si aici pe forum intrebari despre simtomele motorului. Multi specialisti sunt si pe aici ... dar asta e o alata problema. In final problema a fost chiulasa. Gaurile de evacuare erau peste 2/3 obturate. Pe unde naiba sa iasa gazele de ardere? Este ca si cum ai pune un dop pe esapament. Masina a stat aproape 3 luni in service. Cei de la Avia si-au dat toata silinta, dar nu au stiut de unde este "buba". Au contactat niste specialisti de la reprezentanta si acestia le-au spus de chilasa. Concluzia este una clara. Cei de la Midocar habar nu au, parerea mea, cu ce se mananca motoarele TSI. Reprezentanta Porsche Romania si in Europa stiu ca odata ce lantul sare de la punct, daca motorul nu moare, cel putin se infunda orificiile din chiulasa, dar cu buna stiinta lasa motoarele sa moara si clientii sa se descurce pe banii lor. Altfel, in mod normal, daca nu au facut rechemari in service pentru toate motoarele TSI, ar fi trebuit sa dea o circulara pentru toate service-urile, astfel incat, dupa schimbarea distributiei, daca apar trepidatii in functiune, lipsa putere motor, consum marit, etc. sa fie indrumati cleintii sa verifice, curete, si rectifice chiulasa. Acum, dupa ce cu mare greutate si la multe insistente din partea mea, Avia Motors a facut ce trebuie, motorul functioneaza foarte bine, nu exista trepidatii nici la rece, asa cum spunea marele tehnician de la Midocar, totul e ok, mai putin un lucru. La 40°C, la prima cheie din zi, motorul sta la 1300 rot/min timp de 3 min. Stau pa capul celor de la Avia si inca nu am un raspuns. Oricum, la Midocar cu siguranta mi s-ar spune ca asa e normal. Normal e ca atunci cand am luat masina, cand era noua, statea vara 5sec. la 1300 ture, iar iarna cand erau minus 20°C afara, statea 3 min. asa. Ca o concluzie. Cine are alte motoare, sa le stapaneasca sanatosi. Cine are TSI pe lant, nu stati sa crape lantul. Veti pierde mult mai mult. Mergeti si cereti schimbarea distributiei mai devreme de 100.000 km. Daca nu ati facut-o si v-a sarit lantul accidental, apoi vedeti ca aveti ceva trepidatii, masina nu trage, consum mare, etc. incercati si varianta cu chiulasa. Se incarca in perioada de cand va sare latul si pana ajungeti sa refaceti distributia datorita aprinderii incorecte.
    1 point
  18. Racord nou 50 de lei. Si manopera 50 de lei. Au taiat racordul vechi si l-au sudat pe cel nou. Din ce am vazut era cel original. Nu ma astept la asta sa tina la fel..dar macar 3-4 ani. Desi la cati 5000km fac eu pe an...
    1 point
  19. Banuiesc ca asta este un exemplu perfect de "nu poti sa le ai pe toate".
    1 point
  20. Step 1/2 completed. Azi am scos masina de la vopsitorie. Am schimbat bara fata, bara spate, revopsit aripa spate, aripa dreapta fata, bara fata spate. Poze nu am apucat sa ii fac, dar a iesit ft bine. In sfarsit am o bara fata cumsecade, la linie impecabila. Bara spate la fel si ea. Cele de dinainte aveau niste defecte ce imi stateau pe creier. . Azi m-am si apucat sa ii dau chiulasa jos. Urmeaza maine sa fie trimisa la planat, rectificat si inlocuit ce trebuie in ea. Sper sa iasa totul bine.
    1 point
  21. Azi m-am intors din Grecia pe la Kulata. Drumul a fost foarte usor, liber, si foarte bun, a fost mai aglomerat de sensul celalat de mers, spre Grecia. Cate date utile: - este un toll de plata de 2.40 euro fie ca intrati in Gr pe la Kulata fie ca iesiti, platiti 2.40 euro. - vigneta gasiti imediat dupa vama, dar ca sa nu va tepuiti luati din peco si mergeti cu bani fixi : euro sau leva, altfel o sa va loviti de replica: nu avem rest. - detectorul radar este ilegal la greci, si luati amenda de 2000euro pt detinere, si suspendarea permisului si ridicarea numerelor de inmatriculare. - prin Grecia se merge destul de tare, prin Bulgaria se merge mai usor. Politia mai sta la panda prin Bulgaria, insa va dau flashuri ceilalti participanti la trafic, sau poate faceti rost de o statie. Exista o harta updatata cu radarele fixe din Bulgaria, ele sunt active, si primiti amenda acasa: https://www.google.com/maps/d/viewer?oe=UTF8&msa=0&ie=UTF8&mid=1rXa4ZsfbNrzIMEGrjwyYNwkLaao&ll=42.84323808163885%2C25.49720650000006&z=8 - ca sa evitati cozile si statul la vama, mergeti cu bani fixi: 13 ron taxa de pod spre BG, 2 euro sau 4 leva taxa de pod spre RO. 30 leva sau 15 euro vineta pe 1 luna in Bulgaria, se lipeste doar in partea dreapta jos a parbrizului cum priviziti de la volan, nu se lipeste in alte locuri. - asfaltul intre Ruse si Sofia este de tip industrial, si e grunjos, face zgomot destul de mare, si e de mers minim 3 ore pe el, sa va faceti un playlist de muzica bun, altfel o sa va doara capul, in special pe care cu masini carora nu li se aude motorul. - benzina in Bulgaria este in momentul de fata 1.95-2.00 leva benzina de 95, si 1.95 motorina. In Grecia cel putin in zona Halkidiki este 1.48-1.5 euro benzina de 95 si vreo 1.3 motorina. Benzinariile din aproprierea vamelor sunt foarte aglomerate si va recomand sa nu opriti acolo, pt ca se sta la coada, la alimentat, la mancat, la casa, la baie, la tot. - am facut din Sarti pana la Giurgiu 9 ore de condus, si am mai luat pauza 1 ora jumate in total, daca aveti alte intrebari, nu ezitati sa le puneti, va stau la dispozitie.
    1 point
  22. Nu uita de rodaj minim 1500 km alfel stai cu uleiu dupa tine.
    1 point
  23. Navigatia in Romania atata timp cat nu tine cont de trafic... e greu de utilizat, parerea mea... adica e fain totul ca grafica logica meniuri utilitate, dar nu stie pe unde sa evite.
    1 point
  24. Din +/- din 10 in 10.Nu am incercat sa dau set si res in timpul mersului deci nu stiu daca creste/descreste cu 1km/h. De plecat,pleaca de la 20 km/h,Calculatorul de coloana e un midline modificat si e codat fara ccs,fara computer bord. Spor!
    1 point
  25. Am reusit zilele astea sa leg in sfarsit oglinzile. Semnalizarea si puddle lights. Masina a primit si o lustruire + ceruire. Am si tv pe tableta. Acum am descoperit ca abonatii Upc pot accesa canalele tv si pe aplicatie mobila in calitate hd (Horizon Go)
    1 point
  26. Sigur ca da. Azi am ridicat kit-ul. Practic solutia concentrata pentru parbriz este cat pentru o umplere si atat,dar la cat a fost cu totul e ok. Dupa 500km urban cu o medie de 18kmh si consum 10.4%, e cazul de iesit din oras. Pe vineri va fi un drum pana in Arieseni via Transalpina. Am facut plinul cu 50l cand mai era autonomie de 15km. Am revenit la Mol Evo pentru moment dupa ce am incercat OMV Maxxmotion 100 plus la ultimul plin.
    1 point
  27. Update: 50.000km / 2 ani si 7 luni. Nici o problema majora de semnalat; doar un greieras enervant care se manifesta uneori in usa soferului si de care nu stiu cum sa scap. Am reusit sa car 4 biciclete cu masina (3 mari si una mica) dintre care una mare si una mica in interior (cea mare cu roata fata scoasa), cu 2/3 bancheta rabatata si doi copii pe restul de 1/3 bancheta S-a ars si primul bec, un H7 de pe faza scurta. Le-am inlocuit pe ambele cu Osram Night Breaker Laser. Consum mediu pe cei 50.000km: 8.59%, cu mentiunea ca 75% din ei sunt facuti in Bucuresti si aproape 40.000km sunt facuti cu portbagajul Thule pe masina.
    1 point
  28. Spido cum se comporta modulul montat de tine pe partea de cruise control? Dupa ce este activat, din butoanele "+" si "-" poti sa cresti din 10 in 10km/h si din "set" si "reset" cate 1km/h sau altfel? De asemenea de la ce viteza pleaca dupa activare? 20km/h sau cat a fost setat ultima data? Din video postat de tine am vazut ca ai comenzi pe maneta de stergatoare, cum ai lasat codat coloana de volan? Te intreb deoarece am reusit intr-un final sa testam modulul "romanesc" pe masina colegului 99SLV si avem cateva neclaritati. Mersi.
    1 point
  29. Eu cred ca am scris in romana ca firul sta presat. Daca stiam ca un lucru atat de simplu devine asa complicat ....... @RzzV la ce te ajuta sa stii tensiunea la care ce alimenteaza firul ? Daca e AC sau DC...... Atata timp cat mai sus am pus si foto cu un controller pentru auto alimentat la 12 V curent continuu nu inteleg de ce incercam sa complicam lucrurile, exista si controller alimentat la USB....poate unora chiar le foloseste postarea mea si chiar vor sa-si monteze la masini. Nu facem decat sa-i ametim cu atatea presupuneri . Este ceva foarte simplu cu un efect aproape egal cu produsul OEM. Pentru bord va trebuie 1,5 m de fir si un controller pentru 12 volti, vointa si atentie la detalii, atat.
    1 point
  30. @Almaitare Pot sa ii spun eu cat consuma, fara sa mai adauge 1-2 litri, ca nu e V6. Dar ce sa mai spui de 2.0 TSI atunci. Iar pentru Bucuresti exista doar 2 stiluri de condus: incet si foarte incet. L.E.2: Acum am inteles la ce te refereai.. e luni, nici iarba nu creste. L.E. Dar daca te uiti la Scirocco 2.0 TSI si intrebi de consum, mai bine iti iei un Golf 5 1.9 TDI. Mie unu mi se pare un non-sens sa te uiti la 2 litri TSI si sa intrebi de consum, dar e doar parerea mea.
    1 point
  31. @Bogdan_wrc: Da, orice motor turbo sufera de heat soak, dar CAXA are chargecooler, nu intercooler, iar asta se traduce prin pierderi si mai mari. La peste 30* C, dupa maxim doua WOT, e lesinata. @MirciuliK25: Nu am inteles exact postarile tale; inca o data: aproximativ 4 ani si 70k k am mers doar cu benzina cu CO 98+, dupa care am inceput sa folosesc si CO 95, fara sa observ vreo diferenta. Am mers si cu 19"x8.5J si 225/35, niste jante grele, iar compresorul de AC nu afecta asa tare felul in care tragea masina. LE: La pornire nu am sesizat diferente de vreun fel; nu o mai las sa porneasca turata de ceva timp (o opresc si o pornesc iar si renunta la "ciclul de incalzire catalizator")
    1 point
  32. Un test irelevant, aplicabil doar in US. Personal, consider Civic o masina hidoasa. Pacat, pentru ca masina are calitati incontestabile, dar nu as putea trai cu designul ala.
    1 point
  33. La multi ani Justitie, in adevaratul sens al cuvantului, nu exista. Totul e un surogat menit sa dea ideea de dreptate unui numar cat mai mare de membri. Asa cum si democratie inseamna ca daca 49 de oameni din 100 NU sunt de acors cu ceva, totusi asa se face. Si eu am povestit cum m a facut "politia" pe un topic alaturat...in.copilaria mea rutiera so... S auzim de bine, distractie placuta
    1 point
  34. Profund dezamagit de ultima intamplare. Efectuat revizia la o masina care face parte din scandalul Dieselgate. Odata cu revizia curenta s-a efectuat si celebrul update de soft. Dupa care la interval de 2 luni, aflu aici pe forum ca se da un set de vouchere drept despagubire. La mine bineinteles ca au uitat sa mi le ofere. Am sunat, am vorbit, dl director de service Baran si-a dat toata silinta sa aplaneze aceasta intamplare, numai ca dsoara Elena Iuliana Hodorog nu avea nici o apasare. Departe de ea sentimentul ca ar fi gresit ceva mai ales prin faptul ca este ingrozitor de ironica si acida. De parca eu eram de vina....Daca nu sunam eu dupa vouchere nu se sesiza nimeni. Pacat pentru midocar, mai ales ca echipa tehnica din service este una de nota 10 plus si sunt cu adevarat profesionisti, ca sunt astfel de oameni care in loc sa fie interfata firmei cu clientul nu fac decat sa alunge clientii prin atitudine si comportament zeflemitor. Multumesc dlui director pentru implicare si solutionare.
    1 point
  35. Eu nu inteleg sau ma rog am inteles asa: Cineva (vecinul) iti da un loc de parcare care nu este al lui (este al primariei) ocupat de altcineva. In cazul in care vei lua locul, te vei afla exact in situatia acelui altcineva si, daca vei gasi locul ocupat nu vei putea face nimic, tu nefiind chiriasul din catastifele primariei. Eu asa vad situatia, comparand cu regimul parcarilor din Cluj.
    1 point
  36. pai daca o sa stau mereu cu frica veciunului nu am facut nimic. Asta ar fi culmea. La fel de bine poate fi acuzat de distrugere etc. Trebuie sa inteleaga fiecare ca pentru orice serviciu se plateste. Iar faza ca ...domne' aici eu parchez de 100 ani..din tata in fiu...ma lasa rece!!!
    1 point
  37. Legislatia nu impune plata integrala pana nu vezi masina. Cumparatorul nu are obligatia decat sa dea acel avans la inceput
    1 point
  38. Joi pe data de 13 Noiembrie m-au sunat de la midocar ca masina este in Curtici si ca ar fi bine sa fac plata totala ca sa poata sa grabeasca lucururile in cazul in care vrea sa fie pana maine (21 Noiembrie) la mine. Eu am facut acest lucuru dar ieri mi s-a zis ca Joi mai mult ca sigur nu ajunge si poate vineri. O intrebare daca exista vreun motiv pentru care masinile stau asa mult in Curtici? Pentru ca am vorbit deja si le dau citatie pentru inselatorie pentru ca eu am facut plata integrala doar cu conditia sa ajunga pana maine masina.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!