Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
21.06.2017 - 21.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.06.2017 în toate secţiunile
-
9 points
-
8 points
-
6 points
-
4 points
-
Eu cred ca treaba asta cu lipsa vizibilitatii e am trasa de par. E vorba de o fractiune de secunda si este o operatiune care o faci dupa ce analizezi situatia in care te afli, ca doar nu te apuci sa stergi parbrizul in depasire in curba in timp ce fumezi o tigara.3 points
-
A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!2 points
-
Salut!Astazi am dat comanda in sfarsit Culoarea o sa fie iridium grey metallic,iar ca si dotari extra : Clima Airbaguri lat spate App connect Camera spate Top Led fata,led spate Roti pe 19 o sa arate intr un fel Oglinzi electrice Park assist cu park pilot Privacy glass cu 65% Selectare mod conducere Dynaudio Discover media Tapiterie Honeycomb velours Trapa Sa inceapa amr ul2 points
-
2 points
-
2 points
-
Discutia nu a fost despre o problema tehnica asa cum am concluzionat impreuna cu cei de aici ci a fost un "minus" dat de mine masinii dupa ce am achizitionat-o. Eu unul nu o consider problema tehnica. Cum zicea si un user pe pagina anterioara opiniile despre masina l-au ajutat sa isi cumpere si el una si pana la urma pentru asta ne adunam toti organizat pe un forum. Dar ok gata ne oprim cu discutia despre start stop si revenim cu cateva poze dupa botezul ei- prima spalare facuta evident de mine in weekend2 points
-
Am venit si eu din Nikiti (Halkidiki) . Ca navigatie am folosit Waze dar nu toate radarele din Bulgaria le-am semnalizat eu :), deci nu m-as baza pentru asta pe el. La unul eram singurul de pe sosea, norocul meu ca mergeam legal. La iesire de la control pasapoarte in vama Giurgiu, dupa 100 m, e un ghiseu de unde poti lua vigneta. 30 BGN sau 15 E pe o luna . Se poate plati cu cardul acolo! E bine sa ai doua carduri diferite, unul din ele zicea ca nu merge Eu am ales sa merg pe varianta Ruse-Stara Zagora- Makaza si la dus si la intors. Drumul e acceptabil din Ruse pana in Veliko adica se poate merge constant cu 100 km/h. Dupa Veliko e bun, se poate merge si cu mai mult. In Gurkovo e dezastru. Ca dupa bombardament. Noroc ca e mic si scapi repede. Centura prin Stara Zagora e f buna. Nu are rost sa incercati alta varianta. In Haskovo e ok de luat si prin oras si pe centura . La OMV -ul de la Kardjali am alimentat cu 2.09 Leva / L Benzina . Cam cel mai acump de pe drum in Bulgaria, dar e ultimul peco inainte de Grecia, de incredere dupa parerea mea. Mai e un Shell cu 10 km -15 km mai devreme. Tot acolo la OMV e si un bancomat Raiffaisen, daca aveti nevoie de Leva. Eu am schimbat la casa de schimb inainte cu 1.94 Leva = 1 E (am facut o cazare intermediara) si aveam nevoie de leva. In Grecia drumurile sunt bune. La intors am avut sa zicem ghinionul sa stam o ora si jumatate in vama . Nu ma asteptam la asa ceva in mijlocul lui iunie.2 points
-
2 points
-
Salut, Dupa aproape un an de cand am masina am decis sa o prezint si eu pe forumul unde am fost silent stalker de ceva ani :). Povestea a inceput in Octombrie 2015 cand am hotarat sa cumpar un Passat B7 sedan dar cu anumite dotari. Am tinut neaparat sa fie dotat cu scaune incalzite, Xenon care sunt si adaptive by default si Park Assist. Cea din urma fiind doar un moft de al meu la timpul acela insa acum o consider foarte utila mai ales la garare unde pastreaza distanta perfecta pentru a deschide usile in siguranta. Dotarile obligatorii erau cele mentionate anterior insa clima, senzori ploaie/lumini, pilot automat etc trebuiau sa vina by default. Cele care corespundeau erau break-uri sau cine stie ce ciudatenii de configuratie gen fara clima dar cu xenon sau mai stiu eu ce. Ei bine dupa mai bine de doua luni de cautari am gasit in sfarsit masina dorita pe un site de licitatii, ea venind de la leasing operational din Spania. Totalul a fost de 12500E la 165.000KM ai masinii in momentul achizitiei dar pentru mine a meritat sa platesc in plus fata de altele care erau la vanzare acolo ca a venit cu ceva dotari si anume: - Fabricatie 2012 (prima inmatriculare octombrie 2011) - Motor 2.0 Diesel 140Cp CFFB - Bi-Xenon adaptiv - 4Motion - Clima pe 2 zone - Park-Assist - Navigatie RNS510 - Senzori ploaie/lumini - Oglinda sofer si interioara heliomata - Camera mers inapoi - Senzori presiune pneuri cu afisaj pe MFD pentru fiecare roata in parte - Interior piele + Alcantara ... probabil mai sunt altele dar nu sunt de mentionat find 99% pe orice alt B7. Cum am luat-o am si programat-o la o revizie incluzand schimb de distributie, ulei si toate filtrele la reprezentanta. Acolo mi-au recomandat sa schimb si bucsele la bratele de pe fata ca ale mele erau imbatranite, lucru care l-am si facut avand oferta sa faca unghiul de fuga gratuit. Probleme majore nu am avut cu ea decat putina instabilitate pentru care a trebuit sa schimb 2 brate pe spate si anvelope noi. Ce am facut pana acum la ea: -4 anvelope vara Firestone Firehawk SZ90 235/45-17 XL -schimbator model nou -footwell lights multumita lui Florin -door warning lights -set roti iarna sh cu anvelope Riken(dot2014) si jante tabla -capace pedale sport -led-uri in interior in loc de becuri incandescente Urmeaza: -clima model nou -cluster 3d -alarma OEM -motoras mirror down .. mai vedem pe parcurs Cateva poze cu ea de la plimbarea din weekendul asta:1 point
-
Eu centrez, eu dau cu capul Se pare ca acest interior este specific versiunii "Drive", disponibila pe mai multe piete din Europa http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de/5e3/68758#!cc-instance=DEU&cc-salesprogram=DEU&cc-culture=de-de&cc-model=5E3&cc-carline=68758&cc-equipment=&cc-motor=&cc-color=&cc-interior=&cc-packages=GPJ3PJ3%2CGPT1PT1%2CGPZ0PZ0%2CGRA3RA3%2CGRACRAC%2CMAUD9WT&cc-view=step1&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"packageItem"%3Afalse%2C"lastConfigurationHash"%3A"3_B5_HA_Z5Z5_GPJ3PJ3%2CGPT1PT1%2CGPZ0PZ0%2CGRA3RA3%2CGRACRAC%2CMAUD9WT"%2C"selectedPresentation-step1"%3A"interior"%2C"packagesScrollPosition"%3Anull%2C"selectedScene"%3A"Passenger"}1 point
-
1 point
-
Sigur ca da. Azi am ridicat kit-ul. Practic solutia concentrata pentru parbriz este cat pentru o umplere si atat,dar la cat a fost cu totul e ok. Dupa 500km urban cu o medie de 18kmh si consum 10.4%, e cazul de iesit din oras. Pe vineri va fi un drum pana in Arieseni via Transalpina. Am facut plinul cu 50l cand mai era autonomie de 15km. Am revenit la Mol Evo pentru moment dupa ce am incercat OMV Maxxmotion 100 plus la ultimul plin.1 point
-
Dpmdv cand ai spus pretul minim pentru grila (1200+ euro pentru un !@##$ de grila) instant am zis hell NO. Bine , banii tai piticii tai, nu judec.1 point
-
1 point
-
@Mask001 multumesc! @mihai.onu94 multumesc! motorul trage bine, are doar tractiune fata, n-am considerat ca am nevoie de 4x4. @razvan.ac da, unul dintre beneficiile My2018 e si Air Care @cristi511 mulumtesc pt. ajutor! hmmm, vad ca tot nu merge cu numele ...posibil sa fie de la browser.1 point
-
Kaufland. Am incercat si 2 bidoane de Ravenol si nu am vazut nici o diferenta.1 point
-
Pentru cei ce se pregatesc ptr aceasta lucrare. Am inceput ieri montajul : Axa - Kolben 700lei(epiesa cu negocieri!) , cuzineti Glyco - 134lei(epiesa), semering distributie Victor Reinz - 32 lei(autokarma), set 10 suruburi capace axa - 95 de lei Avia ., 2 garnituri ptr pompa tandem - 39 de lei Midoc.r, tacheti Ina negri - 224 de lei(autokarma). Atasez poza cu pinionul mic, a zis cineva ca e mai predispus la uzura si ca el ar putea provoca zgomotul de curea. Dupa pornire o sa controlez daca prezinta descentrare in rotatie. Iar la anul in primavara daca totul e ok, ma pregatesc sa fac distributia si voi inlocui si pinionul mic. De vanzare vad ca nu m-a deranjat nimeni macar sa o vada, asa ca ma gandesc sa o pun la punct daca tot raman cu ea.1 point
-
poate nu inteleg eu se discuta intersectia asta de catre cei care trec pe acolo efectiv ? eu din poza , nu am idee ce semne sunt ptr fiecare , real , acolo ...1 point
-
2 nu are proritate. Daca ne uitam el trebuie sa cedeze celor care vin din dreapta, fie ca vorbim de 1 sau 3. Semnul de cedeaza pe care il are 3 este pentru a lasa prioritate fata de 1, pentru ca se alipeste sensului de mers prioritar. 2 intersecteaza aproape perpendicular 1 si 3, ba chiar 3 se uneste cu 1 in intersectie si nu are cum sa piarda prioritate fata de 2.1 point
-
1 point
-
@75NOR la masina ta probabil îi gândită treaba ca sistem de frânare. Ca si parasutele la avioanele de vânătoare!1 point
-
Salut, mergi pe Kulata ca e mai usor si mai bun drumul. Pe la Makaza poti prinde si vama aglomerata si sunt si unele gropi mai mari pe traseu si nu sunt doar alea din Gurkovo, sunt niste cratere unde poti sparge jantele. Pe Makaza am venit eu si pe langa ca nu era nimeni pe drum sa mi semnalizeze politia ( am prins cam 5 echipaje) inainte de Makaza este un pod unde era un radar pistol la limita de 60. Pe la Kulata ai limita de vit mai mare, autostrada mai multa, drum mai scurt ca timp si km si taxe mai mici de drum. Makaza e alternativa cand este aglomerata Kulata, altfel nu recomand.1 point
-
Daca face cineva comanda de benzi si controlere cum a luat @markat, ma bag si eu. Arata prea oem sa nu pun si eu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
waww, felicitari pentru retrofitul ce urmeaza. Destul de scump parbrizul din pacate1 point
-
Din plictiseala omu mai face una-alta Am montat led-uri la mersul cu spatele fara eroare dar in poze nu se observa diferenta prea mare, desi in realitate este. Bec normal: LED: Bec stanga vs LED dreapta: Ma apuc si de Lane assist, deja am inceput sa strang piese dar nu stiu ce sa fac daca sa pun si incalzire parbriz sau nu... Am camera si suportul de la oglinda, mai am nevoie doar de cablu si parbriz sa o fac functionala. Cablul e la chinezi cu 25$ dar mi se pare cam mult pt o mufa si cabluri, cred ca ma documentez mai bine si o fac eu; parbrizul fara incalzire e 1300ron. Camera are un cip in ea de la colegul @iobau998 (cred ca este banat pe forum) care recunoaste si semnele de circulatie din europa de est fara harti de vest. Pentru incalzire in parbriz mai am nevoie de cablaj, comanda climatronic cu functia asta, releu, cablaj si parbriz. Cel din urma e 2400ron fara fire si de asta e prohibitiv. Masina are si folie pe geamuri acum de la llumar insa am cam pierdut la semnalul radio, fiind cu insertii metalice.1 point
-
@Trofin Liviu & @GTD m-am decis la uleiul Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W40 in urma sfaturilor voastre, a analizelor de ulei si a review-urilor gasite pe net, pe care il voi tine 8500 km. Revin dupa schimb cu feedback. Mersi!1 point
-
Paul ...cu asta ma ocup . Iti pun cp4 si iti scot consum de 0.6 ,daca nu reusesc iti platesc cat vrei si ma apuc de agricultura . Consum de 0.8 reprezinta o problema ,nu o normalitare. La alte masini cu acelasi cod de motor ai sa gasesti 0.5-0.6 cu pompa cp4 de fabrica . Colegii la care am montat cp3 poate sa confirme sau sa infirme diferenta de consum la relanti (motor cald ,fara consumatori)1 point
-
Vezi daca merge pompa din rezervor si verifica calitatea motorinei din filtru1 point
-
1 point
-
Am vosit bara spate pe RCA si daca tot statea in service am decis sa o vopsesc si pe cea de fata care avea foarte multe zgarieturi/cioblituri de pietre. Cadou de paste am gasit senzorul receptor de presiune la roti in ultima maghernita de dezmembrari. Din pacate are valoarea de referinta 2.7 nu 2.6 cum avea al meu fiind si o versiune mai veche (B in loc de D) dar sunt extrem de incantat ca nu mai licare becul in bord si am si indicatie la fiecare roata Astept vreme buna sa facem un nou photo shoot cu barile impecabile de data asta1 point
-
Daca extraurban iti consuma mai mult de 6 la mers 100-110 atunci ai putea incerca sa reglezi avansul. Daca ai schimbat distributia, cel mai probabil nu a fost reglat. Uite aici detalii: Si mie imi consuma mai mult decat altora, dar eu conduc la un ritm mai alert si mi-l asum. La mers lejer am scos si 5%.1 point
-
Multumesc Bubu pentru apreciere. Beculetele erau aprinse ca practic atunci faceam proba sa vad daca merg toate, cat au fost defacute trim-urile nu mi-a dat in gand Anvelopele sunt intr-adevar cele mai proaste anvelope care le-am folosit insa masina am luat-o pe 15 decembrie 2015 si eram disperat sa iau jante si anvelope iar astea au fost singurele care s-au incadrat in buget fiind 700Ron cu jante cu tot si am zis ca merge fiind 4x4. Nu am luat in calcul ca masina trebuie sa se mai si opreasca Lasa-mi te rog numarul lui printr-un mesaj privat poate are pret bun la el. Nou si 3D am gasit cu 400E dar nu a fost alocat inca bugetul pentru el. O poza de seara cu clima care acum mi se pare ca se incadreaza mult mai bine decat cea veche:1 point
-
am si eu o Bora 2002/08 tot axr 101,problema e alta cand am fo la RAR dupa noxe 142co2 si in talon era 145 deci clar e euro 4 dar mia zis inginrul de la RAR ca cei de l bucuresti au trimis raspunsul cueuro 3 ca e din 2002 daca era din 2004 era E41 point
-
Chiar rog pe cei care au avut probleme sa imi spuna brand folosit, eventual si cauza ce a dus la uzura axei. Este vb de 1.9 tdi pd.1 point
-
Sunt stropi foarte fini de apa imprastiati pe parbriz, la viteza mare ,din cauza vantului, nu prea apuca sa le stearga stergatoarele. Mai bune sunt duzele standard0 points
-
Foarte frumoasa masina, cat si modificarea climei, e ce trebuie ! Ai aprins toate beculetele de pe clima Ai mare grija cu anvelopele Riken, am avut cauciucuri de vara brand-ul acesta, cele mai proaste cauciucuri puse vreodata... masina pe ud era grea de controlat atat pe franare cat si pe accelerare/directie .. Daca te intereseaza un cluster premium color (primul model, nu 3D) iti pot da un contact al unui baiat care vinde astfel de clustere.-1 points
-
-1 points
-
Buna ziua, In intersectia urmatoare, in ce ordine se va trece? O varianta: 1 este prioritar; 2 ofera prioritate lui 1 pentru ca este pe artera principala si lui 3 pentru ca vine din dreapta (prioritate de dreapta); 3 ofera prioritate lui 1 dar are prioritate fata de 2. P.S. Chiar daca este o intrebare stupida, care intra in categoria "cine ti-a dat carnet?" consider ca este mai bine sa intreb. Eu in urma a ce a recitit mi-am format deja o parere dar e posibil sa nu fie atat de buna precum imi imaginez. Sursa Multumesc!-1 points
-
@ulisica Eu am fost sfătuit și am aplicat asta întotdeauna, dacă motorul nu consumă ulei, nu schimb vâscozitatea. Un 5W30 de calitate are aditivii adecvati și aduce numai beneficii. O vâscozitate mai mare fie este făcută artificial cu agenți de îngroșare, fie prin prezenta unui ulei mai puțin prelucrat. Dacă te uiți pe indicii Noak (evaporare) vei remarca că sunt mai mari la uleiul 5w40. Dacă simți că este nevoie de ungere mai bună la cald, sunt câteva uleiuri 0w40 de excepție. Mai degrabă as opta pentru un 0w40 decât pentru un 5w40.-2 points