Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
20.06.2017 - 20.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.06.2017 în toate secţiunile
-
6 points
-
Eu cred ca treaba asta cu lipsa vizibilitatii e am trasa de par. E vorba de o fractiune de secunda si este o operatiune care o faci dupa ce analizezi situatia in care te afli, ca doar nu te apuci sa stergi parbrizul in depasire in curba in timp ce fumezi o tigara.3 points
-
Am profitat de vremea frumoasa de azi sa curat zona motorului. Am folosit o solutie pentru plastice, si-a facut treaba bine.3 points
-
Salut, al 3 lea an la rand in iunie, tot cu masina. Am mers si pe la Sofia, si pe la Makaza de mai multe ori. am pornit spre Gr pe 11.06 Luni pe la ora 3:00am din Buc. Vamele le am trecut rapid, am mers pe Makaza ca imi place drumul virajat. Din pacate s a stricat drumul fata de anul anterior si trebuie mers putin atent. In gurkovo is niste cratere de rupi masina, daca puteti ocoliti orasul. Au fost si radare, maj semnalate cu flasuri si am avut statie, ajuta. Am facut 750 km in 8 ore si ceva cu o medie de 85km/h si 5.7% cu motor p benzina. Ne intoarcem miercuri pe la Sofia din cauza gropilor pe dincolo. Vineta nu au avut in shell in Ruse asa ca am mai mers 2km si am luat din lukoil. Nu va opriti imediat dupa vama in rond ca nu va dau rest si cer mai mult pe ea. Am dat 30 leva pt 1 luna. Vineta nu este transmisibila se face pe nr de inmatriculare. lucrarile la pod la Giurgiu s au terminat, atentie ca e cam rau drumul in Giurgiu, si cam sta politia. in Grecia ai voie sa bei si sa conduci. Nu ai voie cu detector radar, dar cu statie ai.3 points
-
A sosit timpul sa-mi prezint si eu ultima achizitie, o Skoda Kodiaq 1.4 TSI - DSG. Am asteptat 3 luni dupa ea, dat comanda pe 20 Martie, intrat in posesia ei azi, 20 Iunie Echiparea este Style, cu urmatoarele dotari optionale ( alese dupa nevoile mele) - parking assistant - cheie suplimentara cu telecomanda -duze stropitoare parbriz incalzite - family Pack (cos de gunoi, parasolar geamuri spate,sigurante copii usi spate actionabile electric) -PDD KESSY - sistem de alarma cu monitorizarea habitaclului -masute rabatabile pe spatar scaune fata -roata de rezerva din aliaj usor - sistem rabatare bancheta spate din portbagaj - pedalier sport -sunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa) -pachet nefumatori fata Culoare: Gri Quarz - aici a fost dragoste la prima vedere - am participat la lansarea oficiala in Romania unde aveau expus un model pe Gri Quarz si nu am mai avut ochi pentru alta culoare Sper sa reziste la fel de bine la mizerie ca fosta (gri deschis) DSG-ul a fost obligatoriu; mi-am zis ca nu mai cumpar niciodata o masina cu manuala la ce trafic e in Bucuresti. Deocamdata am facut doar un drum de 100 km, masina s-a comportat excelent - DSG-ul e wow, ACC-ul impresionant. E uimitor ce plus de confort aduce dsg-ul, iar combinatia cu ACC e excelenta. Am urcat si cateva poze de la livrare, vor urma si altele pe parcurs. Deocamdata ma obisnuiesc cu pozitia de condus care e usor ridicata, insa perceptia la volan nu e asa diferita vs Octavia ( lungime, latime), un plus dpmdv - pare foarte compacta desi e foarte spatioasa in interior. Drumuri bune!2 points
-
Au fost ajustate si farurile cum a fost descris in majoritatea tutorialelor de pe net(e descris si aici pe un topic), testat bat foarte bine pentru ce am nevoie eu. Si poze cu sora ei mai mica cu acleasi faruri, userul Andy24 de aici de pe forum. Ledurile sunt destul de puternice si nu prea am reusit seara sa scot niste poze mai bune cu telefonu.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Sa mai dau un update despre Golf 7 vs Civic 10: Am ajuns cu Civic-ul pe la 9000km. In ultima saptamana am facut un drum de 3500km (Seattle -> Yellowstone) la o altitudine medie destul de ridicata. (cred ca undeva pe la 1700-2000m mediu). Consumul a fost de 5.2% si viteza medie de 95km/h. Autostrazile de prin jurul meu sunt destul de proaste. Sunt din beton uzat, denivelat si foarte zgrunturos. Genereaza un zgomot interior destul de mare si vibratii puternice resimtite in pedalier. Masina mea a capatat si ceva greieri si am fost foarte curios sa vad cum se comporta pe aceleasi drumuri o masina care e lider in clasa compacta: Golf. Astazi am inchiriat unul cu vreo 13.000km la bord. Motorizarea in US e un 1.8 TSI 170CP / 270 Nm cuplat la o cutie AT in 6 trepte cu convertizor. Masina avea si padele pe volan. Echiparea era una slaba. In US, pe Golf in 2017 nu exista clima auto, faruri cu Xenon/LED si alte chestii de genul. E probabil echivalentul unui Trendline din Romania. Oricum nu dotarile ma interesau ci cum se simte masina pe drumurile de aici. Pro: - Combinatia motor + cutie de viteze este net superioara fata de 1.5t + CVT - Zgomotul de rulaj este sensibil mai scazut - Vibratiile sunt mai reduse - Zgomotul de vant mult mai mic - Sistemul audio este net superior chiar daca sunt tot 8 difuzoare. - Senzatie de soliditate - Sistemul multimedia se misca mult mai bine - Camera pentru mers inapoi are o rezolutie mai buna - Guri de ventilatie in spate - Suport de ochelari Cons: - Pozitia la volan este mult mai ridicata (*asta e negativ pentru mine;) - Directia fara feedback si mult prea usoara - Scaunele mai putin confortabile - Ruliu mult mai pronuntat - Senzatia de masina mult mai mica - Mai putin practica - Greieri la fel de multi ca in Civic Sistemul audio din Civic, cel standard cu 8 difuzoare este o gluma proasta. Eu am schimbat difuzoarele pe fata dar n-am obtinut mare imbunatatire. Ampatamentul la Civic este mai mare ca la Golf si masina se simte de parca e o clasa superioara. Pozitia joasa la volan, directia mai precisa si cu mai mult feedback parca ridica masina la urmatorul nivel. Consola centrala din Civic mi se pare iarasi mult mai practica. Interiorul noului Civic a fost gandit destul de bine. Este un spatiu pentru telefonul si cablul de alimentare este mascat de un organizator de cablu. In Golf n-am gasit unde as putea pune telefonul. Cam astea au fost diferentele majore observate de mine. Cum nu exista masina perfecta, fiecare ia ce i se potriveste mai bine. Civicul sta foarte bine pe viraje si probabil cutia manuala anuleaza dezavantajul CVT-ului. Testul elanului arata foarte bine pentru Civic: https://www.youtube.com/watch?v=T69yPK2CbV8 Daca e sa aleg acum din nou, n-as mai lua Civic dar nici Golf. As face un efort sa merg la o clasa superioara si probabil as merge pe noul Toyota Camry: https://www.toyota.com/upcoming-vehicles/camry/ Daca ar trebui sa aleg intre Civic si Golf, as lua Golf-ul. Combinatia motorizare si cutie, sistem audio, nivel de zgomot si vibratii mai reduse conteaza mai mult acum pentru mine. (doar sa puna clima auto pe Golf). Sper ca vor fi folositoare informatiile astea unor nehotarati ca mine. Golf: Civicul meu:2 points
-
Poate imi dai si mie jantele tale cand ma duc + 2-3 zile inainte ca sa ma obisnuiesc cu ele, sa iasa pozele mai bine2 points
-
Ideal ar fi sa si argumentati recomandarea, ma gandesc.. L.e.: Hahaha, au sarit haterii cu minusurile. Da, si eu recomand CR-urile de prima generatie. Pentru ca sunt mai silentioase si pentru ca.. cam atat. In rest, mai documentati-va despre ce inseamna CR de prima generatie. Adica cam tot ce-i pe B6. Si apoi, recomandati. Sa nu va aud ca un mare plus este consumul mai mic ca, tinand cont de "tendonul lui Ahile" al acestor CR-uri de prima generatie, motorina mai putina e fix ce le trebuia lor.2 points
-
In mod normal Vali nu demonteaza nimic cand face interiorul..dar eu am insistat si mi le-am demontat singur... Am demontat deoarece era cam jale dupa episodul cu vopsitul...acum parca e alta viata... Intre timp mi-am luat si o action camera si am tras cateva poze sa vad daca e ceva de capul ei... In alta ordine de idei...pana la proba contrarie sunt multumit de treaba facuta de Voinea si baietii de la AVD... Azi am dat comanda de amontizoare si flanse spate...Kayaba gas a just + Sachs la care se vor adauga arcurile koni... Drumuri bune1 point
-
1 point
-
1 point
-
Te-am vazut azi pe la west gate, ai luat un pachet si ai plecat repede, si e bine ca ai plecat repede ca am apucat sa aud evacuarea. E geniala!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
salutare! Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie. Manerele kessy se potrivesc de pe spate pe fata? Ca forma ar fi la fel, dar functionalitatea lor este afectata?1 point
-
Nu vreau sa fiu eu ala .. dar.. sunt 81 de pagini de pareri, sfaturi, informatii.. etc in acest topic, puneti niste intrebari care se repeta odata la cateva pagini1 point
-
Multumesc @75NOR. La sfarsitul lunii august o sa merg la European Seat Meeting, in Germania, la Mendig, iar Nurburgring-ul este aproape, asa ca o sa facem si o tura, doua, pe circuit.1 point
-
1 point
-
Încă o constatare făcută de mine! Cenușa de ulei se depune la mersul urban în cantitate mai mare decât valoarea de referință la mersul exclusiv urban cu circa 25% . Scade însă cu aproximativ 40% la mersul extraurban. Per total se menține scăderea la mersul combinat, în cazul meu la 13-14%. @EEXCALADE are dreptate când afirmă că uleiul 2 t umple mai repede filtrul de particule dacă vorbim de un mers preponderent urban. Voi testa și impactul stilului de mers alert vs liniștit. Am senzația că mersul mai sportiv, chiar dacă obții un consum mai mare, umple mai lent cu cenușă de ulei filtrul de particule. Interesant este faptul că funinginea se depune în cantități mai mici indiferent de traseu. Reducerea este de 20% în oraș și circa 50% în afară. O altă concluzie pe care o pot trage este faptul că această reducere a funinginii este cea care crează bucurie! Wow! DPF-ul se regenerează mai rar! Dar trebuie mare atenție la cenușa de ulei! Nu știu dacă pentru mersul exclusiv urban uleiul 2t este cea mai bună soluție. Urmează să testez și uleiul de la Liqui Moly 1052. Se spune că are depuneri de cenușă de ulei foarte mici. Până acum am mers exclusiv cu Wolf sintetic. Excepție făcând începutul când am băgat Mol Dynamic Sprint verde și despre care pot spune că nu este bun pentru filtru de particule. Valoarea aceea mică a sulfului din fișa tehnică nu are nici o legătură cu realitatea.1 point
-
La rugamintea proprietarului vin si spun ca proiectul a continuat: - conversie centrala electrica 2010 la BCM. Cu schimbarea centralei erorile de hvac, scaune incalzite au disparut. Masina este fara nici o eroare. - butonul de start engine stop a fost activat si el, OEM. In acest moment toate butoanele consolei sunt functionale OEM. - a fost montata camera 3AA cu senzor ploaie LIN 2.0 generatia 2015 (impreuna cu motorasul de stergatoare lin 2.0). Camera stie sign assist RO (normal si west europe); Lane assist si high beam assist). - schimbat motorase usi, plierea oglinzilor este acum OEM, fara modul china. felicitari pt munca depusa. Cred ca este o masina FULL option la adevaratul sens al cuvantului.1 point
-
Eu dupa cateva mii bune de km cu 1.6 pot sa spun ca a scazut consumul, am vazut 5.1 si chiar 4.5 la drum lung ... intr-adevar regenereaza destul de des, dar per total merge mai bine asa mi se pare. Probabil scaderea consumului se datoreaza cresterii de putere si cuplu pe care au facut-o la 1.6 ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Evita A4 B7 cu motoare TDI in 4 cilindri. Sunt niste esecuri. Crede-ma pe cuvant. Daca incep colegii posesori sa se umfle in pene, asta e. Asta e realitatea. 1.9 tdi de pe b6 si g5 nu au nici o legatura cu cele de pe b5.5 si colegele de generatie. Alte motoare pacatoase, predispuse la probleme: axa stirbita, tacheti sparti.. e gresita din proiectare pe partea de ungere. Iar pt cine nu stia de asta si a facut, precum omul tipic, reviziile la 20.000 si in rest apa, paie si bataie.. chiar nu recomand pt o masina veche deja de 10 ani. Singurul PD pe passat b6 decent este BKP-ul, daca are injectoarele schimbate si evident, daca a fost intretinuta si exploatata corect. Volante, ambreiaje, turbine, ulei mananca toate 2.0tdi-urile. Insa, fata de BMR sau mai ales, BMP, nu prea inghite axe, tacheti, pompe, furtune, vilbrochen si alte frumuseti deloc ieftine. Echivalentul pe G5 este BKD-ul, cu injectie Bosch. Au mai fost probleme la chiulase, la cele de tip a si b. dar dupa 2007, sansele sunt f mari sa fie cea revizuita unde rar au fost probleme. In rest, un motor decent spre reusit. Din nou, conteaza mult starea in care o gasesti. 7000 nu e un buget rau. Cu rabdare, poti gasi un B6 sau G5 OK! B5.5-ul, superb 1, a4 b6 au fost masini bune. Dar, deja sansele sunt extrem de mici sa gasesti una decenta, care sa nu necesite investitii serioase. Sunt vechi, sarite bine de 10 ani, si lasand partea mecanica deoparte, le cam mananca si rugina la varsta asta. La BMP, intr-adevar.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Este cu du-te vino. Mazda are unele plusuri si unele minusuri, cred ca cel mai relevant test ramane test drive-ul, si dupa preferintele fiecaruia sa aleaga masina. O masina nu trebuie aleasa doar dupa aspectul exterior, caci nu asta vezi cand stai la volan, ci din contra, trebuie aleasa dupa scaune/pozitia la volan, dotari si facilitati aduse soferului, dar si pasagerilor. In viziunea mea conteaza enorm motorul si cutia de viteze, daca nu sunt ok, pass, pt ca astea nu o sa le schimbi niciodata, in schimb daca lipsesc unele dotari precum scaune incalzite, sau senzori parcare, astea se pot adauga. Sunt neajunsuri in orice tabara, chiar in cea VAG, insa sunt destule insuficiente si in categoria Mazda, o sa-ti enumar unele dezavantaje pt care eu unul am renuntat la a cauta mazda 3: 1. timpul de asteptare enorm, nejustificat, exemplarere SH sunt foarte rare, pt ca de abia peste cativa ani o sa fie inundata piata cu acest model, multa lume a cumparat aceasta masina. In momentul de fata, am vazut prin Buc mai multe mazda 3 si mazda 6, decat seat leon. 2. vopseaua este foarte proasta, 3. spatiul interior este mai redus, spatiu la pasagerii spate, este minuscul. 4. reducerile sunt foarte mici, valoarea de revanzare sh este si va fi si mai mica, din cauza punctului 1. 5. cu toate ca promite multe pe foaie, sunt absolut sigur ca 1.4 tsi (Care desi este un turbo benzina) consuma si ofera senzatii mai tari la turatii mici-medii, si aici vorbim de traficul intr-un oras aglomerat, unde nu ai unde sa turezi masina la 4000-6000rpm, ca sa ii simti intreaga putere/cuplu. Parerea mea, o aspirata, nu e tocmai cea mai ideala alegere pt oras aglomerat. Da, cadem de acord cum ca un aspirat e mai fiabil per total, insa sa nu uitam ca desi e mai fiabil, implica alte costuri, diferentele nu sunt asa mari, insa se aduna in decursul anilor (vorbesc de diferenta 2.0 i vs 1.4/1.5 i). 6. mazda are unele gadget-uri noi, care mai dau rateuri destul de nasoale, pt ca nu au avut un timp indelungat de dezvoltare, un asltfel de device ar fi sistemul smart city break, care din cate am inteles (asta fiind principalul motiv pt care am renuntat la ea SH, noua nu as fi renuntat pt ca garantie)- sistemul se defecteaza aleatoriu, si franeaza fara sa aiba obstacol in fata, la viteze de sub 35km/h. Am vrut sa iau o astfel de masina, dar nu au reusit sa o repare la reprezentanta Mazda, iar cei de acolo au spus ca nu se poate dezactiva acel sistem, deci se poate intampla oricand sa-ti franeze si sa intre unul din spate in tine. 7. Cu motorul VAG 1.4 tsi pe curea (care nu a demonstrat nimeni inca ca nu este fiabil) am reusit sa scot pe 400km de Bucuresti, consum mediu de 6.4%, calculat la pompa 6.5%, cu o viteza medie de 21km/h, naveta 40km/zi din nordul Bucurestiului pana in sud dupa centura. Pe langa asta, daca e sa configuram o mazda 3 acceptabil dotata, sarim bine de 21.000E (nu vorbim de echiparile basic- challenge) stim ca ofera discounturi de 5% ceea ce inseamna doar 1000E redus din 21.000E, si un timp de asteptare de 6-7 luni. Buna cu 20.000E imi configurez o alta masina, dotata mai bine ca mazda 3, si care peste 4-5-6- ani la vanzare nu o sa fie sub pretul pietei, pt ca e mazda, si pt ca trendul este sa iei motoare mici, inclusiv in formula 1 trendul este sa faca motoare mici. Daca nu impartasesti aceleasi idei, asta nu e un lucru rau, insa dupa cum vezi, asta este trendul, te impotrivesti, platesti.1 point
-
Eu cred ca am scris in romana ca firul sta presat. Daca stiam ca un lucru atat de simplu devine asa complicat ....... @RzzV la ce te ajuta sa stii tensiunea la care ce alimenteaza firul ? Daca e AC sau DC...... Atata timp cat mai sus am pus si foto cu un controller pentru auto alimentat la 12 V curent continuu nu inteleg de ce incercam sa complicam lucrurile, exista si controller alimentat la USB....poate unora chiar le foloseste postarea mea si chiar vor sa-si monteze la masini. Nu facem decat sa-i ametim cu atatea presupuneri . Este ceva foarte simplu cu un efect aproape egal cu produsul OEM. Pentru bord va trebuie 1,5 m de fir si un controller pentru 12 volti, vointa si atentie la detalii, atat.0 points
-
Mai exista un dispozitiv reglabil folosit in service-uri care are un disc metalic pe care sunt montate mai multe rotite dintate cu excentrice si niste bare verticale care se strang in jurul capacului. Am gasit dispozitivul pe net, aveti un link AICI. Se cheama "paianjen cu 3 picioare" (three legged spider) Mai aveti de asemenea AICI diverse scule ce se folosesc la asta. Pentru a va face o idee despre ce trebuie luat.-1 points
-
Uleiul are urmatoarele caracteristici:SAE 75W/90 Synthetic si are o cantitate de 1,9 litri(conform cu Autodata).Deci poate sa fie de la orice producator dar sa respecte ce ti-am spus.-1 points
-
cel mai bine cauta un mecanic care se pricepe DSG6 02E DSG Teardown SSP_386_6speed_TwinClutch_DSG_Audi.pdf-1 points
-
Pai eu zic sa iti cauti un b5.5 din 2003, 1.9 tdi AVF 131 CP 6+1 manual (700.000km) si ai rezolvat problema. Aia e fail proof.-1 points
-
Masina buna si ieftina nu vei gasi, iar 7000 mi se par putini pentru criteriile tale. Cel mai probabil vei ajunge ca prietenul tau si nu o spun cu rautate In locul tau m-as orienta spre 1.9 de 131cp. Aici ai Passat b5.5, Audi a4 b7, Superb 1 si mai ramai si cu ceva bani pentru bagat in ea. Spor la cautat!-1 points
-
1.6tdi cr , chiar e foarte slab, zici ca e benzinar, mai are probleme cu egr-ul, poate sunt norocos si am probleme si cu injectoarele si m-am scos. Daca tot schimb masina vreau ceva mai puternic, pe golf 5 1.9tdi e mai brutal, pe golf 6 cu, care am mers era mai slabut, nu te prea baga in scaun.-1 points
-
Pd e mai grutal fata de cr, Pd se plafoneaza mai repede in timp ce cr urca in ture mai mult. Cr chiar se simte aproape ca un benzina iar asta nu e ceva rau Cifrele vorbesc aici nu ce simti tu. Eu ma retrag din discutie Nici tu nu pari sa stii ce vrei sau doar iti trec sfaturile pe langa urechi. Ia forumul la citit, sau alte surse, compara cifre si condu-le pe cele pe care ai posibilitatea. Spor in cautari si bafta de masina corecta!-1 points
-
OT: @DOL Te inseli legat de PF-uri. Se plateste de doua ori si soliciti rambursarea TVA-ului din tara de achizitie, pentru autovehicule considerate noi, maxim 6 luni de la livrare sau maxim 6000 km, si daca este achizitionat de la fima platitoare de TVA. "Orice persoana romana (indiferent ca este persoana juridica inregistrata sau neinregistrata in scopuri de TVA sau persoana fizica) care cumpara un autovehicul nou (indiferent de valoarea acestuia si fara sa conteze ce fel de persoana vinde bunul respectiv) dintr-un stat membru al Uniunii Europene, va fi obligata la plata TVA-ului in Romania." "Se poate intampla ca o persoana fizica din Romania, care cumpara o masina din Uniunea Europeana, sa fie obligata la plata TVA aferenta acestei achizitii de doua ori: o data in tara de unde a cumparat autovehiculul (daca vanzatorul din tara de origine este persoana juridica inregistrata in scopuri de TVA, acesta aplica TVA pe factura de vanzare) si inca o data in Romania, pentru a o putea inmatricula. Daca persoana din Romania reuseste sa faca dovada ca va inmatricula masina in tara sa, atunci vanzatorul nu ar trebui sa aplice TVA pe factura, daca totusi se intampla acest lucru, atunci cumparatorul roman poate incerca, dupa inmatricularea autovehiculului in Romania, recuperarea TVA platita furnizorului strain." Este chiar un caz pe forumul monomarca Seat, cu o Cupra luata din DE, care are mai putin de 6k km si mai putin de 6 luni. http://www.servicii-inmatriculare.ro/tva-achizitii-intracomunitare-autovehicule/ Poate se muta totusi discutia pe un topic dedicat, pentru a avea o privire de ansamblu asupra tuturor variantelor-1 points
-
Da, motorul ala de 2l are un cuplu destul de bun 210nm pe la 4000RPM si ~175nm inca de pe la 2000RPM. Daca ne uitam pe curba cuplu/putere, se vede clar limitarea facuta din soft. 2l de pe Mazda e un motor aspirat grozav din punctul asta de vedere. Raportul compresiei de 14:1 il face iarasi mai eficient din punct de vedere termic.-1 points
-
-1 points
-
Salut, Cine ma poate ajuta,afisajul de consum in timp real a luat-o razna,imi indica valori de la 0,00 la 45%- 100 %,... Ce trebuie sa fac,consumul este ok,l-am tot monitorizat in mers iar la viteze de 100-120 km/h nu sarea de 5,2-6 % Multumesc,-1 points
-
@ulisica Eu am fost sfătuit și am aplicat asta întotdeauna, dacă motorul nu consumă ulei, nu schimb vâscozitatea. Un 5W30 de calitate are aditivii adecvati și aduce numai beneficii. O vâscozitate mai mare fie este făcută artificial cu agenți de îngroșare, fie prin prezenta unui ulei mai puțin prelucrat. Dacă te uiți pe indicii Noak (evaporare) vei remarca că sunt mai mari la uleiul 5w40. Dacă simți că este nevoie de ungere mai bună la cald, sunt câteva uleiuri 0w40 de excepție. Mai degrabă as opta pentru un 0w40 decât pentru un 5w40.-2 points
-
-2 points
-
Decat una rulata in Germania, mai bine asa ceva https://www.autovit.ro/anunt/kia-ceed-ID7GlYKE.html#9946dba2aa Proprietar RO, acte la zi, istoric verificabil, mai putini km, mai spatioasa.-3 points
-
In mod normal in Grecia politistii nu se prea iau de turisti,mai ales in statiuni sau imprejurimi.In principiu(nu legal) poti sa bei cat vrei atata timp cat nu te ametest/imbeti si nu pui in pericol viata participantiior la trafic sau persoanelor din masina.-7 points