Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.06.2017 în toate secţiunile

  1. Nu vreau sa fiu eu ala .. dar.. sunt 81 de pagini de pareri, sfaturi, informatii.. etc in acest topic, puneti niste intrebari care se repeta odata la cateva pagini
    6 points
  2. @Almaitare Pot sa ii spun eu cat consuma, fara sa mai adauge 1-2 litri, ca nu e V6. Dar ce sa mai spui de 2.0 TSI atunci. Iar pentru Bucuresti exista doar 2 stiluri de condus: incet si foarte incet. L.E.2: Acum am inteles la ce te refereai.. e luni, nici iarba nu creste. L.E. Dar daca te uiti la Scirocco 2.0 TSI si intrebi de consum, mai bine iti iei un Golf 5 1.9 TDI. Mie unu mi se pare un non-sens sa te uiti la 2 litri TSI si sa intrebi de consum, dar e doar parerea mea.
    2 points
  3. Multumesc tuturor. Am completat cu aprox 400 si sunt ok, nu am mai primit erori la intoarcere. Eram un pic in dubiu deoarece nu vroiam sa amestec diferite marci de ulei. Nu observasem ca pe capac scria castrol. Ramasesem cu impresia de la Octavia 2 ca am Shell din fabrica. Oricum a fost dubioasa experienta de la Cardinal Motors in Constanta; ma duc cu talonul la piese si nu au stiut ce sa imi dea initial deoarece era Skoda si ei sunt delaer VW. Prin urmare l-am convins pe vanzator sa presupuna ca am un VW 2.0 TDI EUR 6 si sa imi dea ulei ptr el
    2 points
  4. Dupa aproape 800 km am reusit sa ne mai imprietenim Am mai descoperit lucruri noi, Inteligent Light Assistant, super cool, schimba faza lunga cand nu ai trafic in fata si comuta la faza scurta daca detecteaza trafic, nu a dat gres niciodata la modul sa reactioneze tarziu sau sa nu detecteze masinile din fata. In continuare gasesc foarte utile ACC si Lane Assist desi am constatat ca nu sunt infailibile si nu trebuie sa te bazezi 100% pe ele dar le gasesc utile pentru confortul sofatului. Ma distreaza foarte mult efectul luminilor de zi, de obicei le tin stinse, le mai aprind cand mai arat masina cuiva, efectul este "WOW ... ozn frate" pana la urma cred ca schimbarea asta de design a grilei frontale este un plus. 4 x 4, da, imi place, am inceput sa-l testez si i-am simtit beneficiile, este o senzatie cam ciudata sa te simti ca pe sine in curbele abordate cu viteza mai mare. Imi place foarte mult acest 1.8 TSI, desi nu am depasit pana acum 3500 rpm, rezervele de putere si cuplu au fost arhisuficiente in toate situatiile intalnite, ma gandesc ce posibilitati are peste 3500 rpm Desi consumul nu a fost un criteriu la alegerea masinii, pana acum sunt foarte foarte multumit, am un consum mai mic decat la vechiul O2 1.4TSI (122CP) si probabil va mai scadea Revin cu poze dupa ce se mai indreapta vremea
    2 points
  5. Salutare, Am avut timp in seara asta si am rezolvat si footrestul. Am respectat instructiunile de skoda, care s-au potrivit la fix. Panoul de plastic l-am indepartat detul de mult, fara a fi necesar sa-l scot complet. Mi-a luat cam 20 min.
    2 points
  6. Azi a fost "the day", adica ziua in care am primit-o. Si ziua in care cei de la dealer s-au uitat putin "crucis" la ala de-a avut curajul sa ia o Octavie cu interior bej Bun, masina este cu echipare Style 1.4 TSI DSG (150CP) si are urmatoarele optionale: - Vopsea exterior: Gri Quarz; - Jante: aliaj usor Alcatras 6.5Jx16"; - Tapiterie scaune: Stofa bej; - Afisaj Maxi-DOT color; - Camera video spate; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Elemente suplimentare protectie sasiu; - Faruri cu tehnologie LED + Intelligent Light Assistant; - Front Assistant; - KESSY; - Oglinzi exterioare pliabile electric + heliomate; - Parbriz incalzit; - Sistem de navigatie Amundsen MIB2 + SKODA Connect + Pregatire telefon cu Bluetooth; - Senzori parcare fata/spate; - Stergator luneta. Termenul era undeva saptamana viitoare, a ajuns mai repede si dupa ceva asteptare (ca asiguratorul emisese polita RCA cu data de maine si am stat sa se refaca) am ridicat-o azi. Am mai pus prezoane antifurt + plase portbagaj + noul suport multimedia (paharul in consola centrala) + (comanda) inca 2 cutii de gunoi in buzunarele usilor. Am primit covorasele cauciuc, suportul de tableta spate. Inca incerc sa inteleg cum functioneaza multe, mai ales Skoda Connect. Nu am inca cardul de navigatie si desi am reusit cu greu sa ma conectez la net, am erori la cautarea serviciilor online, gen meteo/parcari/etc. Sper sa fie de la lipsa cardului navigatie. Mai investighez. Motorul e foarte misto, cel putin in cei 30 km de frecus prin Bucuresti. DSG-ul e la inceput, pleaca mai greu decat plecam cu manuala, dar si apas ca pisica pe pedala! Si cu meniurile ma acomotez mai greu, nu stiu pe care buton sa apas, le mai incurc Camera spate e iarasi misto, am vazut ca am mai multe optiuni de vizualizare, una chiar aproape perpendicular pe sol, ma pot apropia la milimetru Senzorii fata inca nu i-am auzit piuind. Oricum, in meniul camerei am mod de parcare perpendicular, lateral (si imi arata imaginea altfel). Urmana sfaturile celor de aici, am setat FA pe "devreme" si cu "afisare distanta", n-as vrea sa "musc" volanul (legat de asta, regretul e acum ca n-am ales si ACC, asta e). Urmeaza maine sa-i iau barele de acoperis, ca sambata am concurs de biciclit Estimez ca pana luni voi avea deja vreo 500 km! Saptamana viitoare mai vreau sa pun protectiile praguri la usi. Deocamdata cam atat, sper sa ma obisnuiesc repede, sa vina si cartea in timp util pentru inmatriculare definitiva, sa "inghita km" si sa nu se murdareasca prea tare interiorul! Trebue sa gasesc o protctie la spatarul scaunului fata, unde sta copilul cu picioarele, am vazut unele cu ceva buzunare - sa vad unde gasesc.
    1 point
  7. De curand am intrat in posesia noii ''jucarii'', un Leon Cupra ST facelift 300 CP. Este varianta FWD si cutie manuala, iar ca si optiuni, enumar cateva: - culoare mystery blue - trapa panoramica - pachet de iarna - airbag-uri laterale spate -seat sound system - full link - senzori parcare spate - seat mobility service 5 ani (Belgia) Am facut deja 1000 km si sunt foarte incantat de masina.
    1 point
  8. Salut, al 3 lea an la rand in iunie, tot cu masina. Am mers si pe la Sofia, si pe la Makaza de mai multe ori. am pornit spre Gr pe 11.06 Luni pe la ora 3:00am din Buc. Vamele le am trecut rapid, am mers pe Makaza ca imi place drumul virajat. Din pacate s a stricat drumul fata de anul anterior si trebuie mers putin atent. In gurkovo is niste cratere de rupi masina, daca puteti ocoliti orasul. Au fost si radare, maj semnalate cu flasuri si am avut statie, ajuta. Am facut 750 km in 8 ore si ceva cu o medie de 85km/h si 5.7% cu motor p benzina. Ne intoarcem miercuri pe la Sofia din cauza gropilor pe dincolo. Vineta nu au avut in shell in Ruse asa ca am mai mers 2km si am luat din lukoil. Nu va opriti imediat dupa vama in rond ca nu va dau rest si cer mai mult pe ea. Am dat 30 leva pt 1 luna. Vineta nu este transmisibila se face pe nr de inmatriculare. lucrarile la pod la Giurgiu s au terminat, atentie ca e cam rau drumul in Giurgiu, si cam sta politia. in Grecia ai voie sa bei si sa conduci. Nu ai voie cu detector radar, dar cu statie ai.
    1 point
  9. @ulisica Eu am fost sfătuit și am aplicat asta întotdeauna, dacă motorul nu consumă ulei, nu schimb vâscozitatea. Un 5W30 de calitate are aditivii adecvati și aduce numai beneficii. O vâscozitate mai mare fie este făcută artificial cu agenți de îngroșare, fie prin prezenta unui ulei mai puțin prelucrat. Dacă te uiți pe indicii Noak (evaporare) vei remarca că sunt mai mari la uleiul 5w40. Dacă simți că este nevoie de ungere mai bună la cald, sunt câteva uleiuri 0w40 de excepție. Mai degrabă as opta pentru un 0w40 decât pentru un 5w40.
    1 point
  10. Vreau sa pun si eu ulei in motorina, dar am o curiozitate, care sunt "cauzele" zgomotului motorului si cum influenteaza uleiul din motorina aceste cauze?
    1 point
  11. @ulisica Liqui Molly este un ulei f bun. Daca citești specificatiile pentru Top Tec 4200 o sa vezi ca e ok si pt Gpl. @bamse79 Daca nu comsuma ulei, 5w40
    1 point
  12. @Trofin Liviu & @GTD m-am decis la uleiul Valvoline SynPower Xtreme MST C3 5W40 in urma sfaturilor voastre, a analizelor de ulei si a review-urilor gasite pe net, pe care il voi tine 8500 km. Revin dupa schimb cu feedback. Mersi!
    1 point
  13. Multumesc @75NOR. La sfarsitul lunii august o sa merg la European Seat Meeting, in Germania, la Mendig, iar Nurburgring-ul este aproape, asa ca o sa facem si o tura, doua, pe circuit.
    1 point
  14. exact asta este. Daca era original, nu se intampla asa
    1 point
  15. Inseamna ca butonul ala este o chinezarie ieftina
    1 point
  16. sunt bunicele valorile
    1 point
  17. din pacate, inversezi degeaba, nu va merge
    1 point
  18. @claudiubarbu nu mai considera cartea service asa importanta, verificarea la reprezentanta e baza. O carte service care arata 100% reala se falsifica foarte usor, mai ales pt cei care se ocupa cu vanzarea de masini
    1 point
  19. 1- Am folosit fir electroluminiscent de 2,3mm diametru cu camasa de 5mm . Acesta e numai monocolor deci nu se poate schimba culoarea. Si eu am avut in gand sa fie RGB dar se face numai cu fir de fibra optica , cu led-uri de putere in capete, trebuie gaurita plansa de bord........e mai complicat. 2 - Acest fir de "neon" functioneza cu un ridicator de tensiune de 12V , pe care eu l-am legat de la iluminatul butonului care inchide/deschide fantele de aer. 3 - Am folosit scule de plastic ca sa nu stric bordul si ornamentele. 4 - Cum se face in cateva cuvinte? Se scot ornamentele de pe plansa de bord care sunt prinse in clipsuri. Ies foarte usor. Sunt 3, unul sub aeratorul din stanga, unul deasupra consolei volanului si cel mai lung din dreapta, trece peste unitatea radio pana sub comutatorul pentru stergatoare. Atasez cateva fotografii facute-n graba ca sa va puteti da seama. Diferenta fata de cel original, este ca nu se poate schimba culoarea si eu cred ca este un pic mai subtire. Am atasat o fotografie si cu acel controller care aprinde Firul "de neon", este cel din centrul pozei(dreptunghiul negru) Este un DYI pentru cei pasionati , care-si doresc sa personalizeze masina intr-un mod care-i reprezinta si le place. Sper ca am reusit sa ma fac bine inteles. Daca mai pot ajuta si cu alte explicatii, cu drag astept intrebari. Scuze ,am uitat sa va spun de unde gasiti acest fir. Eu le-am luat din China dar e plin pe site-urile de anunturi de la noi gen OLX.
    1 point
  20. Inca tot nu inteleg exact. Incerc sa il las pe prima treapta si parca merge cand mai tare cand mai incet. Ma asteptam sa nu fac nimic si cand ploua sa porneasca. Imi lipseste un loc unde sa tin telefonul, compartimentul din fata schimbatorului e prea adanc cumva iar suportul de telefon e o gluma proasta. Iarasi vechea octavia avea un buzunar montat pe scaunul soferului unde imi tineam telecomanda de la garaj , care de asemenea imi lipseste. In rest sistemul multimedia e chiar fantastic, android auto merge perfect, telefonu iarasi, nu are lag. Masina e faina eu zic ca isi merita banii, nu mai e ce era adica un super raport/pret calitate (cred ca locul acela il ocupa hyundai daca iti place desigur) , dar isi merita banii. Pentru mine momentan cireasa de pe tort e motorul , are cuplul vechiului 1.6 tdi dar pe o plaja de turatii mai mare. Iar la consum din cate vad va fi ca la,1.6 tdi.....vom mai vedea Ma gandesc sa pun folii de protectie pe faruri si la locul de incarcare in portbagaj. Stie cineva ce se intampla daca se arde un led pe fata (cel din faza lunga sau scurta), e adevarat ca se schimba tot farul?
    1 point
  21. Ceva asemanator găsisem și eu despre simul integrat, nu mai știu unde și ce in detaliu, mulțumesc ca ai postat. Am retestat conectarea la hotspot-ul telefonului, nu merge automat. Îl tine minte dar nu se leagă decât dacă merg in setări. Nu ma mira, la Apple mi se pare prost oricum - nici pe laptop nu e vreo minune. Atasez o poza relevantă pentru ce înseamnă Skoda Connect: 7 aplicații, din care 5 sunt redundante cu ce oferă mai orice sistem de navigație, inclusiv Amusden / Columbus. Deci News și Weather ar fi tot conținutul de folosit on the way. Updates merg făcute in garaj sau când găsești un wifi.
    1 point
  22. Ultima fotografie am pus-o ca sa va puteti face o idee despre cum arata cu lumina oprita. Urmeaza si usile Si aici si un mic video......
    1 point
  23. Salutare Astazi am reusit sa folosesc Waze-ul pe masina folosind android auto. Daca doriti sa il aveti si voi pe masina tot ce trebuie sa faceti e sa instalati versiunea de Waze 4.24.0.113 pe care o gasiti pe apkmirror. Dupa ce o instalati va duceti frumos la masina, conectati telefonul prin usb la android auto si cand apasati pe butonul care va duce la navigatie trebuie sa va apara o sageata. Apasati pe ea si selectati Waze. Eu am incercat pe un S6 Edge .
    1 point
  24. Se pare că poate fi și...aventuroasă. Fain clipul...
    1 point
  25. 1 point
  26. Ai facut si directia la un service?
    1 point
  27. In alta ordine de idei, azi, 16 iunie masina a facut 1 an de cand am iesit cu ea de pe portile reprezentantei. 1 an si 23600km facuti cu mare placere. Ma bucur in fiecare zi, chiar daca e vorba de obisnuitul drum prin oras acum. Ma bucur ca marea majoritate din km sunt facuti extraurban si mai ales inafara tarii. De abia astept august cand va vedea drum pana in Maramures, iar apoi pana in Grecia. A facut anul cu ceva insecte pe bara . Voi merge cu ea la detailing cel mai probabil peste 2 saptamani...ca sa instig pana la capat.
    1 point
  28. and... it has begun cu olandezii ce te miri, doar se stie ca fumeaza
    1 point
  29. Clar, alta viata! Modificarea nr. 2 - Trimuri carbon Rs5 ( si un pic din alta modificare, trecerea de la climatronic single zone la bi-zonal). Si iata ce am gasit pe mansonul schimbatorului, sub rama, spuma, tot...scrum de tigara. Ai zice ca olandezii nu sunt ca romani...
    1 point
  30. Dace se lipeste un magnet e din metal
    1 point
  31. I-am cam schimbat aspectul interiorului cu Navi .
    1 point
  32. Am vrut sa imi cumpar un autoturism sh de la brady trade. Problema e ca preturile de pe site sunt una iar cand ajungi la fata locului se schimba. ex: masinii x ii bate volant deci de fapt pretul e cu 800 de euro mai mare decat pe site ca doar nu o sa o iei asa.
    1 point
  33. Octavia 3, 1.8 TSI, 6M, Style + multe, gri quartz. Ridicata in dupa-amiaza aceasta. Am facut rapid vreo 100km si, desi am ajuns de o ora acasa, inca mai zambesc. Reusit motor...
    1 point
  34. Semnalez si eu problema, aceleasi simptome, din telecomanda se putea inchide masina si puteam deschide doar portbagajul, deblocarea usilor era posibila doar cu cheia. Am inlocuit bateria cu una marca GP (3 ron la Germanos) si acum nu mai sunt probleme. Pentru inlocuire poate ajuta prezentarea de aici http://www.riskin.org/vwkey/
    1 point
  35. Inseamna ca, la spalatorie, cand au impins scaunul in fata (sa aspire in spate), l-au detensionat atat de tare.... incat a cazut singur :( A incercat cineva sa-l puna la loc, sau trebuie sa demontezi tot scaunul.... :(
    1 point
  36. atentie...ca exista legi..modificariile la sistemul de franare si/sau directie trebuie facute doar de persoane/service-uri care au autorizare RAR... http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR7.pdf
    -1 points
  37. ciudat cum vw nu s-a gandit la asta din fabrica dar s-a gandit dacia?!
    -1 points
  38. Buna seara. Ce este recomandat intre 1.6 si 2.0 tdi Passat b7 d.t.p.d.v. ?
    -1 points
  39. București prin centru spre munca, pana sa ajung de la Romexpo la Rahova aveam media 15km/h și 8%. Consuma mai puțin ca 1.9tdi.
    -1 points
  40. Foarte mult tinant cont ca la a mea costa atat cu tot cu manopera plus distributia, acum nu stiu cum e a ta, teoretic ar trebui sa fie mai ieftin. Consumul de 1 litru/1000 km e aruncat de constructor pentru defectul de fabricatie sau pentru intervalele foarte lungi pentru schimbatul de ulei, la consumul ala motorul e deja prea muncit si trebuie segmentat.
    -1 points
  41. Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina
    -1 points
  42. Si in urma vizitei la @Al Bundy am activat un DLR pe spate, pe luminile de ceata la 22%. In plus am reusit sa montez lampile pentru numarul de inmatriculare.
    -1 points
  43. Consum azi la intoarcere- Magurele- Pajura/Dridu (langa Romexpo)- trafic mediu insa am cam crosetat printre, de aici si viteza medie mai mare. Masina si motorizarea sunt un deliciu, e o diferenta de la cer la pamant intre vechiul tdi si noul tsi, tsi-ul se conduce usor, fara smucituri, fara sa auzi motorul, totul este mult mai ferm, face viteza rapid. Cred ca e stricata masina am auzit eu ca daca iti iei TDI cum are @cristi511 vine stricata si ai un consum marit, in schimb daca iti iei TSI vine cu un consum mic, consuma prea putin, anyway am bagat datele in spritmonitor, ca sa confruntam datele reale de la pompa cu cele din computerul de bord.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!