Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
18.06.2017 - 18.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2017 în toate secţiunile
-
2 points
-
Ultima fotografie am pus-o ca sa va puteti face o idee despre cum arata cu lumina oprita. Urmeaza si usile Si aici si un mic video......2 points
-
Pentru dpf ar trebui un ulei 2t low ash . 2t-ul clasic lasa cenusa in urma arderii2 points
-
Azi a fost "the day", adica ziua in care am primit-o. Si ziua in care cei de la dealer s-au uitat putin "crucis" la ala de-a avut curajul sa ia o Octavie cu interior bej Bun, masina este cu echipare Style 1.4 TSI DSG (150CP) si are urmatoarele optionale: - Vopsea exterior: Gri Quarz; - Jante: aliaj usor Alcatras 6.5Jx16"; - Tapiterie scaune: Stofa bej; - Afisaj Maxi-DOT color; - Camera video spate; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Elemente suplimentare protectie sasiu; - Faruri cu tehnologie LED + Intelligent Light Assistant; - Front Assistant; - KESSY; - Oglinzi exterioare pliabile electric + heliomate; - Parbriz incalzit; - Sistem de navigatie Amundsen MIB2 + SKODA Connect + Pregatire telefon cu Bluetooth; - Senzori parcare fata/spate; - Stergator luneta. Termenul era undeva saptamana viitoare, a ajuns mai repede si dupa ceva asteptare (ca asiguratorul emisese polita RCA cu data de maine si am stat sa se refaca) am ridicat-o azi. Am mai pus prezoane antifurt + plase portbagaj + noul suport multimedia (paharul in consola centrala) + (comanda) inca 2 cutii de gunoi in buzunarele usilor. Am primit covorasele cauciuc, suportul de tableta spate. Inca incerc sa inteleg cum functioneaza multe, mai ales Skoda Connect. Nu am inca cardul de navigatie si desi am reusit cu greu sa ma conectez la net, am erori la cautarea serviciilor online, gen meteo/parcari/etc. Sper sa fie de la lipsa cardului navigatie. Mai investighez. Motorul e foarte misto, cel putin in cei 30 km de frecus prin Bucuresti. DSG-ul e la inceput, pleaca mai greu decat plecam cu manuala, dar si apas ca pisica pe pedala! Si cu meniurile ma acomotez mai greu, nu stiu pe care buton sa apas, le mai incurc Camera spate e iarasi misto, am vazut ca am mai multe optiuni de vizualizare, una chiar aproape perpendicular pe sol, ma pot apropia la milimetru Senzorii fata inca nu i-am auzit piuind. Oricum, in meniul camerei am mod de parcare perpendicular, lateral (si imi arata imaginea altfel). Urmana sfaturile celor de aici, am setat FA pe "devreme" si cu "afisare distanta", n-as vrea sa "musc" volanul (legat de asta, regretul e acum ca n-am ales si ACC, asta e). Urmeaza maine sa-i iau barele de acoperis, ca sambata am concurs de biciclit Estimez ca pana luni voi avea deja vreo 500 km! Saptamana viitoare mai vreau sa pun protectiile praguri la usi. Deocamdata cam atat, sper sa ma obisnuiesc repede, sa vina si cartea in timp util pentru inmatriculare definitiva, sa "inghita km" si sa nu se murdareasca prea tare interiorul! Trebue sa gasesc o protctie la spatarul scaunului fata, unde sta copilul cu picioarele, am vazut unele cu ceva buzunare - sa vad unde gasesc.1 point
-
Imi place mult masina, intretinuta si modificata cu gust. Ornamentele de prag, cromate, au un cod anume? Eu caut varianta pentru CC, banui ca si cele de B7 ar fi la fel?1 point
-
Inca tot nu inteleg exact. Incerc sa il las pe prima treapta si parca merge cand mai tare cand mai incet. Ma asteptam sa nu fac nimic si cand ploua sa porneasca. Imi lipseste un loc unde sa tin telefonul, compartimentul din fata schimbatorului e prea adanc cumva iar suportul de telefon e o gluma proasta. Iarasi vechea octavia avea un buzunar montat pe scaunul soferului unde imi tineam telecomanda de la garaj , care de asemenea imi lipseste. In rest sistemul multimedia e chiar fantastic, android auto merge perfect, telefonu iarasi, nu are lag. Masina e faina eu zic ca isi merita banii, nu mai e ce era adica un super raport/pret calitate (cred ca locul acela il ocupa hyundai daca iti place desigur) , dar isi merita banii. Pentru mine momentan cireasa de pe tort e motorul , are cuplul vechiului 1.6 tdi dar pe o plaja de turatii mai mare. Iar la consum din cate vad va fi ca la,1.6 tdi.....vom mai vedea Ma gandesc sa pun folii de protectie pe faruri si la locul de incarcare in portbagaj. Stie cineva ce se intampla daca se arde un led pe fata (cel din faza lunga sau scurta), e adevarat ca se schimba tot farul?1 point
-
cu motorul oprit e normal sa iti arate 0...in rest e bun avansul la -2,,,,-1,5...cat despre consum,sa faci masuratorile cu apa la 90 de grade si fara consumatori1 point
-
Încă o constatare făcută de mine! Cenușa de ulei se depune la mersul urban în cantitate mai mare decât valoarea de referință la mersul exclusiv urban cu circa 25% . Scade însă cu aproximativ 40% la mersul extraurban. Per total se menține scăderea la mersul combinat, în cazul meu la 13-14%. @EEXCALADE are dreptate când afirmă că uleiul 2 t umple mai repede filtrul de particule dacă vorbim de un mers preponderent urban. Voi testa și impactul stilului de mers alert vs liniștit. Am senzația că mersul mai sportiv, chiar dacă obții un consum mai mare, umple mai lent cu cenușă de ulei filtrul de particule. Interesant este faptul că funinginea se depune în cantități mai mici indiferent de traseu. Reducerea este de 20% în oraș și circa 50% în afară. O altă concluzie pe care o pot trage este faptul că această reducere a funinginii este cea care crează bucurie! Wow! DPF-ul se regenerează mai rar! Dar trebuie mare atenție la cenușa de ulei! Nu știu dacă pentru mersul exclusiv urban uleiul 2t este cea mai bună soluție. Urmează să testez și uleiul de la Liqui Moly 1052. Se spune că are depuneri de cenușă de ulei foarte mici. Până acum am mers exclusiv cu Wolf sintetic. Excepție făcând începutul când am băgat Mol Dynamic Sprint verde și despre care pot spune că nu este bun pentru filtru de particule. Valoarea aceea mică a sulfului din fișa tehnică nu are nici o legătură cu realitatea.1 point
-
Detaliaza un pic te rog. Spui ca ai incercat cu hotspot iphone si a mers dar nu prea exista continut. Eu stiu ca hotspot-ul ofera acces la internet, adica Amundsenul poate accesa tot ce este construit sa o faca prin intermediul lui. Cand te referi la continut te referi de fapt la acea aplicatie specifica Iphone sau Android ce porteaza diverse aplicatii din telefon pe ecranul Amundsenului? Conexiune la internet proprie? Adica are un sim pe undeva "ascuns" prin intermediul caruia transmite si primeste anumite informatii? Nu cumva primeste informatiile prin gps, fm-tmc si dab si transmite prin bluetooth cand esti in proximitatea masinii? Fara modul LTE pentru sim dedicat (unde din cate am inteles se poate folosi o 'clona" a sim-ului pe care il ai deja in telefon - si folosesti astfel datele din abonament fara costuri suplimentare) cred ca cel mai facil acces la internet ramane tot hotspotul de pe mobil, mai ales ca iti si amplifica semnalul gsm in compartimentul special dedicat. Ma gandesc ca atat timp cat esti in masina ai si mobilul cu tine deci nu s-ar justifica un stik de net cu abonament platit separt. Edit. Intre timp am gasit informatii...chiar are un sim dedicat integrat pentru acele servicii Care Connect services Besides the Infotainment Online services, the Care Connect services, which can be divided into Proactive Services and Remote Vehicle Access, will also be available from now on. These come as standard for every ŠKODA KODIAQ from the Ambition trim level upwards – irrespective of the choice of infotainment system. The data is exchanged via the car’s own integrated SIM card.1 point
-
deci unii iti resofteaza o masina de 15 ani (masina ce n-a fost facuta sa ii fie adaugati 30 de cai, mai ales dupa 15 ani), iar apoi ne intrebi pe noi de ce gasesti ulei pe la intercooler si turbo. in primul rand, incearca te rog sa treci pe la scoala. nu suntem aici obligati sa citim de doua ori ca sa intelegem ce vrei. asta e asa, un sfat sa te ajute in viata. sfatul care ar trebui sa te ajute cu masina ar fi sa incerci sa te gandesti si la repercusiuni. cand ii faci chip tuning, tu lovesti in turbina, admisie, intercooler, totul. toate acele componente le fortezi, iar ele deja sunt imbatranite. daca ti-au dat garantie, ai putea sa incerci tot la ei. daca ti-au dat garantie exclusiv la plaja motorului (ardere, tot).. nu mai ai ce sa faci, decat sa te duci la un service, ori sa-i faci tu o diagnoza si sa te apuci sa repari ce ai stricat. succes.1 point
-
Am facut 158.000 de km cu BUG-ul meu si a sosit vremea sa schimbam uleiul. Am mers pe Liqui Molly TOPTEC 4600 5W30 si filtrul de Ulei MAHLE. Si daca tot am schimbat uleiul, am zis sa schimb si placutele pe spate, cele vechi scartaiau putin si mi s-a pus mie pata sa le schimb. Am ales placute VW Economy cu sistem de franare TRW comandate de pe autokarma dupa codul punte spate 1KD. Vineri am schimbat uleiul, si m-am plimbat astazi si ieri putin cu ea, si ca o mica concluzie dupa schimbul de ulei: pare putin mai silentioasa ca inainte. (Aveam ulei HELIX 5W30 din Germania de cand am venit cu ea). Am ramas si placut surprins cand am vazut culoarea vechiului ulei - care nu era inca negru...inca se tinea bine. in 11.250 KM nu mi-a mancat gram de ulei, sa vedem acum cum se va comporta cel nou. Sper sa fie cel putin la fel de bun!1 point
-
1 point
-
Pareri dupa drive-test 1.0 110HP (comparat cu masinile din semnatura): Pros: - cuplul se simte ok de la turatii mici. - silentios la 3500-4000 de ture, nu se aude deloc motorul in habitaclu. - masina testata avea 8km in bord, consum mediu pe cca. 25 km mixt - 6.2% (irelevant totusi, la acest moment) - turbo isi face prezenta din plin, fata de un aspirat, nu incape discutie. - printre ultimele tipuri de motoare fara filtru de particule. - mai mult ca ideala pentru oras si calatorii scurte-medii. - asigurare mica. Cons (momentan subiective): - 3 pistoane - pare ca ruleaza mai turata, chiar si la viteze mici. - varianta de 115HP a fost retrasa, au ramas 110HP (marketing sau...?) Concluzie personala: - pentru o masina de firma de ex, cred ca este alegerea ideala. ca masina personala, care se doreste a fi tinuta si dupa expirarea garantiei, probabil ca merita diferenta de bani spre 1.4 sau 1.5 TSI si in momentul de fata nu pot afirma asta decat din aceeasi temere ca si altii - acest motor imi inspira o oarecare neincredere dpdv al fiabilitatii. Probabil ca in momentul de fata cea mai buna alegere este 1.4 TSI, atata timp cat inca se mai gaseste in configurator/stocuri, 1.5 TSI fiind, din nou, o necunoscuta.1 point
-
1.2 tsi si 1.4 tsi pus pe golf 7, octavia 3 sunt motoare reusite iar proprietarii sunt mai multumiti decat tdi-urile din aceeasi generatie,deci momentan nu poti sa mai spui ca tsi-ul e un motor slab... Poate vw a invatat din propriile greseli si acum au inceput sa produca motoare mai fiabile. 1.0 tsi isi va arata fiabilitatea abia peste minim 1-2 ani.1 point
-
@zipp Uzura tachetior e determinata de starea axei ,ungere,calitate ulei ...1 point
-
1 point
-
Salutare, am dat ieri avansul pentru noul meu Tiguan Pret de lista 40276 Euro. Data de livrare undeva la mijlocul lui noiembrie ...... sper sa ajunga mai devreme1 point
-
Grja mare la acea dinamometrica. Testeaz-o inainte cu o alta cheie calibrata ca s-ar putea sa ai o suepriza.1 point
-
Intra pe grupul 010, doar cu contactul pus si din campul nr 2, spune-ne ce presiune atmosferica arata. Apoi, cu turbina rece, poti face un log pe Basic Settings, canalul 011. si ar trebui sa ai asa: - Turbo off (valoarea mica) = Presiunea atmosferica (vazuta in 010, camp 2) - 20-30 mbar. - Turbo On (valoarea mare) = Turbo Off + 150 mbar (cu turbina rece) sau 180 mbar (cu turbina incinsa). Regleaza intai aproximativ turbo Off din lungimea tijei, apoi limitezi turbo on cu ajutorul surubului de stop. ps: Valoarea mica din BS011, scade daca lungesti tija sau creste daca o scurtezi. Spor.1 point
-
1 point
-
Este ultima postare pe tema asta nu incerc sa demonstrez nimanui nimica puteti schimba cand doriti uleiul si filtrele . Uleiul este facut sa tina 30.000 de km ( este long life ) nu va mai amagiti singuri . Si in Germania este super aglomerata autostrada se merge bara la bara . Am drumuri in Europa de vest destul de des. Un exemplu Frankfurt - Wiesbaden 40 de km ii faci in peste o ora in mod regulat pe autostrada cu 3 benzi pe sens ! Nu mai vorbim de traficul din orase care nu este mai relaxat ca la noi . Apoi in Germania unde se poate masinile vad des 180 km /h atunci uleiul nu este incins ? Va asigur eu ca neamtul nu schimba ceva la masina decat cand este necesar si prevazut in cartea service cei care ati trait printre ei ii stiti de ce zgarciti sunt nu arunca cu banii pe geam . Numai romanul naiv crede ca din Germania cumpara masina second hand care este ca una noua de la baba care facea doar piata cu ea . Trebuie sa recunosc ca nu cred ca va prinde 150 de mii de km masina la mine si pana la km astia cu siguranta nu vor aparea probleme.1 point
-
@ lupys te rog sa te uiti pe pagina 3 a topicului ai poze cu filtrele schimbate de mine dupa 29.000 de km si aproape 2 ani de utilizare ! Fiecare face cum crede eu unul personal nu simt nevoia sa le schimb mai repede decat ce zice cartea tehnica .1 point
-
1 point
-
30.000 sau 2 ani asa fac inlocuirea filtrelor . Am 52 de mii de km 3 ani si ceva de cand am masina am inlocuit doar o data filtrele merge ff bine masina urmatorul schimb peste 8 mii sau noiembrie asa ara comp de bord . De ce sa schimb mai repede daca producatorul recomanda intervalele astea ? Unul din motivele pt care am ales Octavia a fost tocmai asta intervale de service mari rezultat costuri de intretinere mai mici.1 point
-
Pe noi cei care nu avem dpf nu ne intereseaza cantitatea de cenusa. Din materialele de pe motortalk retin faptul ca e bun acel ulei cu pachet de detergenti buni care curata si cel din kaufland nu era recomandat ptr amestec cu motorina alaturi de uleiul divinol. Nu l-am testat personal intrucat il consider foarte scump la 30 lei litrul ptr un semisintetic despre care nu cunosc valorile parametrilor si spun doar ce zic nemtii. La pret de lichidare de stoc merita a fi incercat altfel nu prea cand ai wolful sau mobilul extra mai ieftin.1 point
-
M-am gândit sa revin cu un post legat strict de consum. Știu ca sunt mulți colegi care prefera benzina pentru cuplu pe plaja larga de turații, zgomot și vibrații reduse, întreținere, etc (poate si preț de achizitie) dar cumpara diesel finalmente pentru consum (eu am făcut asta cu Octavia 3 in trecut). Asa ca share-uiesc propriile concluzii in detaliu: In oraș: - consumul este de 9.0 - 9.2% in condiții optime (drum lung - peste 30km doar in oraș, pornit la cald, singur in mașina, AC pe minim, oraș liber - Weekend) - am obținut 12,2% in condiții normale de trafic la / de la munca, in zi lucrătoare, aglomerația obișnuita, pornire la rece, mers 20km. - maxim am avut 15%, cu motor pornit in parcări, mașina 3 pers + bagaje, traversat Bucuresti. Tot in jur de 14-15% am avut însă și in orașe mici, relativ libere dar mers pe distante scurte, de 2-3km pornire la rece (unde cred ca mai mult am stat cu motor pornit decât mers efectiv). Pe DN (1 banda pe sens, sate): - cu mers "la consum", deci fără depasiri in forța, evitat accelerări ai frânări inutile, 2 pers in mașina, AC, consum resetat la ieșirea in DN (deci la cald), minimul a fost de 5.9% pe o distanță de 40km. - mers sportiv ( dar legal), cu depasiri constant, accelerări și frâne, serpentine, coborâri in frâna de motor, 2 pers + bagaj, AC maxim, consumul a fost de 7.8% (au fost și momente de 8.2 la altitudinea maxima) - mers "normal", adică undeva între cele 2 de mai sus a presupus pe majoritatea drumurilor 7.4 - 7.5% Pe autostrada, 2 persoane + bagaje, AC: - la 130km/h in linie dreapta, fără vânt, Bucuresti - Pitești, sta la 8.0% - la 135km/h (adică unde setez de obicei cruise control) oscilează între 8.2 - 8.5%, probabil in funcție de panta, vânt, asfalt, etc. Consum mediu pe 2000km de când am mașina (știu ca nu e foarte relevant pentru ca e relevantă ponderea pe fiecare scenariu de mers), am 7.7% Daca aveți întrebări, cu drag P.s. Comparativ cu O3 150 cai diesel DSG, consumul este in 90% din cazuri cu fix 2% mai mare1 point
-
Fuck my life.. scot astia diesel-urile pana se intoarce karma la mine1 point
-
1 point
-
Salutare tuturor! vad ca e o postare veche insa intrucat am avut si eu aceleasi intrebari, las si eu aici impresii despre un B6 1.6 FSI 115 CP din 2007, 6 trepte, 150.000km pe care am avut ocazia sa il conduc si testez pe perioada sarbatorilor de iarna si care cu am parcurs cam 1200 km pe DN2/E85 si E58 in conditii de iarna si aglomeratie. Ma rezum strict la aspecte de motorizare si consum (pentru ca in rest e o masina faina ): - venind de pe un Renault Laguna 2 1.9dci 120CP, intr-adevar motorul de 1.6FSI nu te baga in scaun si nu ofera deloc senzatii tari, insa nu acesta e scopul lui parerea mea; - daca esti dispus sa treci de la stilul de condus "depasim tot ce misca" la stilul "merg calm si constant din pct A sa ajung in pct B" atunci masina este excelenta, comfortabila, stabila si silentioasa. Depasirile "in forta" sunt greu de realizat, inlocuite mai degraba de depasirile planificate; - consum calculat "plin-pe-plin" pe E85 la dus (spre SV) - 6.5%; - consum mediu afisat in bord pe E58+E86 la intoarcere (spre Buc) - 6.1% - vezi foto (in conditii de drum aglomerat, bara la bara pe ici colo, insa mers constant cu 90-100-110kmh); - am folosit benzina de 100. Multi vor spune ca nu conteaza, insa am experienta motorinei normale vs cea TOP EXTRA SUPER etc. si sunt absolut convins ca ofera un plus de putere si consum mai redus; - motorul incepe sa devina usor mai zgomotos de la 3000 rpm in sus, cand in treapta a 6-a rulam cu aprox. 105-110kmh, dar poate sunt eu obisnuit cu motorul diesel care in treapta a 6-a e in alt regim de turatii si putere. Deci conteaza si de pe ce masina veniti; Parerea mea e ca daca esti dispus sa conduci mai "asezat", linistit (in sensul reprizelor de depasiri) atunci e o motorizare ok chiar si pentru Passat, cu consum bun si comfort. Daca cauti senzatii de cuplu si masina puternica, atunci da, ar fi foarte indicat sa cauti un motor mai mare pe benzina sau chiar un diesel. Personal, nu mi se pare corecta afirmatia ca e un motor prea mic pentru B6 si ca nu se misca. Repet, conteaza ce asteptari si ce stil de condus ai.1 point
-
FINAL UPDATE: sistem pla 2.0 si OPS 360 full functional pe passat cc 2009 /B6. MISIUNE INDEPLINITA Acum, la final de drum, dupa 2 ani si jumatate, spun STOP la proiectul de retrofit passat CC 2009/B6. De unde am plecat: 1. Cc 2009 cu DSG 2. Rns510 si comenzi pe volan highline 3. Senzori parcare fata-spate 4. Senzori ploaie/lumini UNDE AM AJUNS: 1. Bixenon adaptiv cu cornering - OEM 2. Oglinzi rabatabile la inchidere/deschidere masina - cu un mic modul din China. 3. Pachet ambient lights - OEM: lumini in usi; lumini la picioare; lumini in interiorul manerului si trimuri usi luminate 4. Consola centrala modificata in B7 cu toate butoanele functionale (mai putin butonul start/stop) - OEM; Toate trimurile schimbate cu aluminum brushe 5. Ceas B7 central - OEM; Schimbatorul de viteze cel de DSG B7 - OEM 6. Climatronic B7 - OEM 7. Instrument cluster color - OEM 8. RVC - Revers camera (in interiorul siglei de vw) - OEM 9. PLA 1.5 - OEM 10. Incalzire bancheta spate - OEM 11. Perdeluta electrica luneta - OEM 12. Lane assist - OEM 13. Side assist - OEM 14. Keyless entry+ keyless go + easyopen - OEM 15 Fatigue detection - OEM 16. Dynaudio - OEM 17. TMPS direct cu senzori pe Roti - OEM. 18. Adaptive cruise control ACC + front assist - OEM 19. High beam assist - OEM (varianta cu camera de golf) 20. Jante Lugano 19''; garda coborata cu arcuri progresive KW. 21. PLA 2.0 si OPS 360 grade - OEM concluziile le trageti voi. ce lipseste pt o masina FULL option: 1. Sign assist si parbriz incalzit - numai cand se va sparge acest parbriz de acum voi face si acest retrofit 2. Trapa 3. Webasto: am renuntat la el. Nu am nevoie. Este doar parerea mea. Vreti BOMBA? am zis stop la proiectul Passat CC retrofit, dar asta nu inseamna ca stau pe loc. AM INCEPUT PROIECTUL VW B7 retrofit camera B8 sign assist/lane assist/high beam assist. Va tin la curent1 point
-
In weekend am avut timp sa curat radiatorul de la clima, sau vaporizatorul. Operatiunea dureaza aproximativ 40 de minute. Scule necesare: Surubelnita dreapta, surubelnita cruce, cheie stea, cheie de 7 sau 8. Prima data se desfac cele 4 suruburi din torpedo cu o cheie stea: Apoi se scoate capacul din lateral si se desfac alte 4 suruburi: Mai avem inca un surub , tot stea, in partea de langa bord. Acum am demontat torpedoul. Se desface cele 2 mufe vizibile + mufa de la airbag. Eu am avut capitonajul prins sus cu inca 2 coliere. Cu surubelnita dreapta se desfac cele 2 suruburi de plastic ( albastru ). Scoatem cele 2 mufe ( ventilor si piesa rosie ). Apoi avem de desfacut surubul de la piesa rosie si inca 2 suruburi sub aeroterma. Demontam aeroterma si scoatem cu atentie piesa rosie si avem acces la vaporizator. Eu l-am curatat prin metoda descrisa de colegi in acest topic, folosind o sticla cu solutie de spalat geamuri in care am pus domestos+apa. Am pulverizat timp de 5 minute ( apa pulverizata va curge sub masina ). Apoi am golit continutul si am pus apa pentru a clati vaporizatorilor. Recomand acesta operatiune oricui are un miros dubios la pornirea climatizarii.1 point
-
Problema e ca la golf 5 nu prea ai acces direct la vaporizator fara sa demontezi bordul. Decat sa torni prin fantele de pe mijloc de pe bord, dar nush cat de bine e si unde poate ajunge acea solutie! demontezi la torpedou sau tot bordul. traseul albastru din poza asta? filtrul pare sa fie mai in fata, trebuie mana flexibila sau furtun lung L.E> acum am vazut schema asta si locatia filtrului (cumva deasupra piciorului stang al pasagerului). ceea ce scurteaza traseul si elimina demontarea ventilatorului. se scoate filtrul si in stanga este evaporatorul.1 point
-
Inteleg ca la golf vaporizatorul e cumva in dreapta bordului, deasupra torpedoului? Daca dau jos torpedoul si ventilatorul am acces la el sa-l curat cu spuma? Este cumva în spatele radio, puțin spre dreapta(torpedou ). Dacă scoți torpedou și ventilatorul, ai acces în partea stânga la acel vaporizator. Ajuta sa scoți și senzorul ala "pieptan" ce controlează turația în fc de temperatura (ușor de recunoscut, e rosu).1 point
-
La frana de mana o sa ai aceasi problema ca mine, tot pa ady am imbracat-o insa daca o sa mai vrei sa o dai jos nu o sa poti fiindca pielea vine peste clipsul de care trebuia sa tragi, ca sa scoti manerul :|1 point
-
1 point
-
Eu sincer nu recomand sa iei din afara. Si la mine face probleme volant, insa numai in Bucuresti. In rest e de vis. Daca iti iei de afara o sa dai mai mult si tot atit o sa te tina. Cea de la Valeo daca e simpla, intr-adevar va fi ceva mai fiabila la trafic aglomerat. Insa cred ca vei pierde ceva la comfort. Parerea mea.-1 points
-
Pe carcasa filtrului de aer (de la motor) scrie mann. Pe filtrul cu care a venit masina din fabrica nu scrie nimic dar seamana f.mult cu un filtru mann, pot sa zic ca este identic. Ca sa-l inlocuiti voi, va trebuie o surubelnita in cruce si un patent sau o cheie de instalator. Operatiunea dureaza 5 - 10 minute. Nu-l lasati mai mult de 10k. Maxim 10k km. La cat costa si cat de repede se inlocuieste nu merita sa treceti de 10k km.-1 points
-
Vă salut! Urmărind de mult forumul în căutarea problemelor care apar la mașină, am zis să va prezint și eu mașina mea, așa obosită, leneșă sau cum mai e ea catalogată. Mașina e un Volkswagen Golf 5 din 2007, motor 2.0 SDI Trendline, achiziționată din Austria acum 4 luni. A fost luată cu 125k km la bord. Menționez că e prima mea mașină, de-aia am considerat că e suficient un motor de 75 cp și de asemenea folosită în proporție de 60-70% în oraș plus că e destul de ușor de întreținut.-1 points
-
Ceva asemanator găsisem și eu despre simul integrat, nu mai știu unde și ce in detaliu, mulțumesc ca ai postat. Am retestat conectarea la hotspot-ul telefonului, nu merge automat. Îl tine minte dar nu se leagă decât dacă merg in setări. Nu ma mira, la Apple mi se pare prost oricum - nici pe laptop nu e vreo minune. Atasez o poza relevantă pentru ce înseamnă Skoda Connect: 7 aplicații, din care 5 sunt redundante cu ce oferă mai orice sistem de navigație, inclusiv Amusden / Columbus. Deci News și Weather ar fi tot conținutul de folosit on the way. Updates merg făcute in garaj sau când găsești un wifi.-1 points