Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2017 în toate secţiunile

  1. 2 points
  2. 2 points
  3. BXE nu are dpf ,are alte probleme
    2 points
  4. In sfarsit a venit minunatia! si chiar inainte de aniversarea mea Dupa un termen de livrare de doar o luna, m-am incadrat in programul rabla si am schimbat in sfarsit masina. Masinuta este 1.2 105 cp benzina, culoarea platinum grey metallic, interior negru titan, jante aliaj usor Navarra 6.5J x16 (personal imi plac mai mult decat Atlanta) . Echiparea Style cu ceva dotari optionale dupa cum urmeaza: App-connect si Drive net (inca nu am stat sa le butonez) Lumini de drum LED Pachet Function: Alarma si Pachet Iarna Pachet lumini si vizibilitate 1 Volan multifunctional din piele si cruise control La dotari nu am putut sa ublu din pacate dar pe viitor o sa vad de ce as avea nevoie real Pretul dupa ce am scazut rabla a fost de 14.ooo +- cativa zeci de euro ( zic eu un pret foarte bun tinand cont si de faptul ca masina a venit intr-o luna fata de alte termene primite pentru alte modele unde nu eram oricum asa incantat de masina) Masina ridicata ieri de la PBN cu 5 litrii de benzina in rezervor (ma asteptam la asta ca am tot citit ca asa se practica) dar am avut grija sa o satur cand am ajuns la pompa Am luat toata aglomeratia de la Pipera ora 17-18 dar am avut ocazia sa ma joc cu toate cele prin masina si sa o ascult cum toarce. Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu sunetul motorului la plecare sunt putin uimit de ce imi arata CB privind consumul dupa cei 50-60 km parcursi doar Bucuresti si la orele de varf ( ~8,5 ) dar astept sa mai fac km sa fie relevant Trebuie sa imi dau seama care e treaba cu start-stop pentru ca in astia cativa km facuti ieri si azi prin Bucuresti nu s-a oprit motorul deloc iar in bord atunci cand ma opresc si raman cu piciorul pe frana apare in bord sigla cu start-stop taiat desi el este pornit. De rodaj am uitat complet sa intreb ieri In weekend o mai "butonez" si revin cu impresii mai ample + poze mai profi (pot sa pun doar 1 MB in total deci doar o poza pentru azi)
    1 point
  5. Salutare, Mi-am adus de cateva zile din Germania un Golf 7 Variant Argintiu, COMFORTLINE, 1.6 TDI 105 CP, Manuala in 5 trepte. Masina e luata de la un Autohauss, avea doar masini de lux gen BMW X6, Audi, Mercedes. Printre astea se afla si aceasta mica bijuterie, pe care am gasit-o pe internet. Masina am gasit-o intr-o seara dupa lungi cautari. Cred ca vizualizat pe putin 300 de masini pe acel site. L-am sunat dimineata pe individ, m-am interest putin de ea si I-am zis ca vin a 2-a zi sa o vad. Cumparat bilet la avion imediat ce am inchis telefonul. Dimineatza urmatoare la 10:30 eram acolo. Aveam o lista pregatita cu toate masinile preferate din acea zona a Germaniei. Stiind ca sunt deja indragostit de ea din poze, am cautat motive sa nu o cumpar, sa nu ma las influentat. Avea evident cateva mici "bube" sa le zic asa, 2 zgaraieturi mici pe bara din fata, una de 1 cm pe portiere, practice invizile. M-am bucurat ca masina avea acele zgaraieturi fiindca clar nu era proaspat vopsita sa ascunda vreun impact ceva. Alta problema, parbrizul era schimbat. Anul fabricatiei 2015 pe parbriz, iar masina era din 2013. Omul spalase masina in dimineatza respectiva si se infiltrase putina apa pe la stalpii A, in colturile de sus stanga si dreapta al parbrizului. Verificat chederele, nu suferise impact ce necesita revopsire/taiere, etc. Mi-a confirmat ca parbrizul a fost schimbat din cauza unei pietricele care a crapat parbrizul. Am sunat imediat la service-ul din tara, mi-au confirmat ca se poate repara usor si fara costuri prea mari. Partea buna era ca parbrizul era schimbat tot cu unul original. Am verificat rapid compartimentul motor, nicio piesa noua care sa sugereze impact sau schimbat datorita vreunui impact. Interiorul masini era intr-o stare exceptionala, masina avea 183.000 de km. Nu avea decat cauciucurile de vara pe ea, asa ca am luat o pereche de incaltari de iarna (Bridgestone) cu jante din aliaj tot pe 16'' ca cele de vara (DUNLOP). Dupa ce am facut actele, am fost si am schimbat rotile repede si m-am pornit la drum. Ajuns in tara, am fost a 2-a zi la service la o inspectie generala. Raspunsul mecanicului: "Masina arata impecabil". Le-am spus sa-mi faca comanda de filtre, ulei si distributie sa le schimbam. Parbrizul il vor repara tot atunci. Masina merge impecabil, se comporta la fel. Motorul de 1.6 nu-l cunosteam, eram oarecum in dubii cat de potent va fi. Oricum, eu nu cautam ceva sportiv. Mi-a fost frica sa trag tare de ea pana am ajuns in tara. Pe dealurile de dupa Ramnicu Valcea am testat-o la maxim. Motorul isi face treaba la perfectie, accelereaza foarte usor in panta, e stabile, de vis. Desigur, conteaza foarte mult in ce treapta o folosesti. Motorul acesta nu are destula forta sa intri in depasiri in viteza 3, 4 sau 5 decat dupa o anumita turatie si viteza, cuplul incepe de la 1800 din cate am observant, dar folosita correct intri in orice fel de depasire, chiar si de tiruri multiple, etc... Motorul seamana foarte mult cu un benzinar, deoarece este foarte silentios. Se simte ca e Diesel abia cand este turat. E de nota 10+ pentru familisti dar si mers mai sportiv. Optionalele vizibile de mine: Trapa panoramica, Navigatie Discover Pro, Volan piele multifunctional in 3 spite tesit in partea de jos, cred ca are si suspensii sport dupa cum se simte masina, Tapiterie partial piele, Scaune sport, Scaun sofer ErgoActive cu functie de masaj, Cruise Control, Scaune fata incalzite, Park Pilot - senzori parcare fata-spate si in lateral pentru self parking. Restul dotarilor specific Comfortline. Or mai fi si alte optionale dar nu mai tin minte, cele importante astea sunt. Butonul dedicat de On/Off pentru Start-Stop este de vis. Consum 5.4% pana in Lugoj, pe o distanta de aproximativ 1500 de km, nu am mers incet fiindca eram dornic sa ajung acasa cat mai repede. De la Lugoj la Bucuresti consum 5.3 parca, atasez pozele ca nu mai tin minte exact. Pe autostrada am mers cu 130 constant. In Germania am mers cu 190 dar nu pentru mult timp, la viteza asta imi afisa un consum de 11.8% constant. Ieri in Bucuresti am circulat intre 14 si 19.30, traffic de varf dar nu maxim fiindca am cautat solutii sa nu raman blocat. Consum 8.6% parca, a se vedea pozele. Extraurban am o autonomie de pana la 1000 de km cu un plin, chiar mai mult daca as avea rabdare sa merg la consum, asta se va intampla cu sotia in masina, nu cum am fost acum singur Sunt foarte incantat de masina!!! Sper ca nu am deviat de la subiect prea mult
    1 point
  6. Multumiri ulterioare pentru toti cei care m-ati indrumat catre aceasta solutie! In service se uitau ciudat la mine cand le ziceam ca exista si un al doilea termostat Noroc cu indrumarea lui @Clawoodyou, le-am si aratat exact unde e de gasit. L-am schimbat de atunci ci n-am mai avut probleme vreodata, merge ceas chiar si la -30 de grade.
    1 point
  7. @zipp Uzura tachetior e determinata de starea axei ,ungere,calitate ulei ...
    1 point
  8. Culmea. Sunt Ina. Oe. Cred că ultimul ulei mi-a aranjat așa. Am zis sa încerc mult lăudatul Motul. De când l-am pus nu mi-a mai plăcut mașina cum merge.
    1 point
  9. @oktav Pinionul intermediar se monteaza doar odata ,daca se demonteaza se inlocuieste cu unul nou si se monteaza conform procedurii. P.S. Noul ax de 77 mm nu tine mult ,se rotunjeste hexagonul in interiorul arborelui . @Marianaud Le zice arbori de echilibrare pentru ca echilibreaza motorul, o data eliminati apare o zdruncinatura la pornire, motor mai zgomotos, trepidatii intre 2500-3000 rpm si la relanti (fapt constatat pe 2.0 bkp si confirmat de proprietar; pe 2.0 bre se manifesta cu trepidatii mari la relanti).
    1 point
  10. Ca la orice passat b7. Vw cc dupa 2011-2012.
    1 point
  11. @Script si eu am patit la fel ca tine. Acum ceva timp am observat ca daca scot furtunul de vacuum care duce spre EGR, de la piesa americana, eroarea imi dispare pentru moment. E adevarat, la momentul respectiv, piesa americana chiar era blocata, pentru ca am dat-o jos de pe masina si am testat-o. In fine, dupa ce am schimbat-o, eroarea mi-a disparut si a mers foarte bine pana acum ceva saptamani, cand a aparut din nou si ori de cate ori o stergeam din VCDS, imi aparea la loc in cateva secunde. Am luat decizia sa schimb EGR-ul si am comandat altul nou, impreuna cu cateva garnituri si suruburi care trebuie inlocuite, pentru ca se mai demonteaza si alte piese in afara de EGR. M-a ajutat foarte mult site-ul urmator pentru localizarea pieselor pe masina si gasirea codurilor (sper sa nu se considere reclama): https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/jetta+syncro/je/2011-692/1/131-131041/ Operatiunea am facut-o singur, iar costul total al pieselor a fost de 1680 lei, toate OE. Nu imi pare rau ca am luat decizia sa cumpar originale, acum vazand ce probleme apar cu cele AM. Codurile pieselor, in speranta ca mai ajut pe cineva: - 03L 131 512 DQ (EGR, ultima revizie, fabricat in 2017); - 03K 131 547 C (3 buc. garnituri pentru tevi recirculare gaz); - 03L 131 547 L (1 buc. garnitura tevi recilculare gaz); - 03L 145 757 H (1 buc. garnitura conducte ulei turbo, pentru ca trebuie demontate si astea); - WHT 003 496 (1 buc. surub banjo pentru conducta ulei, vine insotit de garnituri); - N 0210717 (1 buc. surub banjo conducta retur ulei, vine fara garnituri); - N 0138133 (2 buc. garnituri pentru surubul de la conducta retur ulei); - 1K0 253 115 T (1 buc. garnitura dintre DPF si TURBO, pentru ca trebuie deconectate pentru a misca DPF pentru a avea acces la EGR. In legatura cu asta mentionez ca iarna, cand stationam, imi baga gaze de esapament in habitaclu, problema pe care sper ca am rezolvat-o odata cu schimbarea acesteia. Cat despre EGR-ul dat jos de pe masina, merge perfect dupa curatare. Nu inchidea bine supapa controlata de N18. Clapeta controlata de supapa vacuum si capsula functioneaza perfect. Depunerile nu erau mari nici pe supapa EGR, nici pe racitor, nici pe tevile de recirculare (chiar am ramas surprins, avand in vedere ca masina are in jur de 200 000 km.), care au fost curatate, desigur, inainte de a fi montate inapoi pe masina. Raman la ideea ca a fost proiectata prost aceasta piesa, ori intentionat, ori din alte motive. Cert este ca cererile pentru acest EGR sunt foarte mari la fabricile care le produc. Cei de la magazinul de unde am comandat EGR-ul au spus ca nu au stocuri la fabrica de unde le aduc si ca sunt liste de asteptare.
    1 point
  12. intoarce-te la ei si fa-le reclamatie. Daca ii lasi asa, data viitoare e la fel. Si pune-i sa curete ei. la ce preturi sunt si calitatea trebuie sa fie ridicata. Daca stam si facem noi treaba lor, serviciile vor suferi de fiecare data.
    1 point
  13. Multumesc! imi satisface toate nevoile iar de imbunatatiri incep sa imi trec pe foaie cateva, mai citesc pe la colegii de pe forum si sa vedem. As aprecia aici interventia colegilor cu ce as putea sa ii mai aduc in plus masinii. M-au innebunit pomii astia in special tei sau ce sunt pentru ca se umple masina de picaturi mici lipicioase.. o spal azi si maine e la fel Imi e o sila de Bucuresti...
    1 point
  14. Update : Pedala repaus Audi TT
    1 point
  15. In alta ordine de idei, azi, 16 iunie masina a facut 1 an de cand am iesit cu ea de pe portile reprezentantei. 1 an si 23600km facuti cu mare placere. Ma bucur in fiecare zi, chiar daca e vorba de obisnuitul drum prin oras acum. Ma bucur ca marea majoritate din km sunt facuti extraurban si mai ales inafara tarii. De abia astept august cand va vedea drum pana in Maramures, iar apoi pana in Grecia. A facut anul cu ceva insecte pe bara . Voi merge cu ea la detailing cel mai probabil peste 2 saptamani...ca sa instig pana la capat.
    1 point
  16. Presiunea variaza tocmai pentu ca N75 lucreaza si inchide/deschide vanele turbinei. Campul "charge pressure - control duty cycle" din fereastra BS-11 din VCDS corespunde coloanei din log "D.Cycle Map" si iti arata ce face N75-ul (poti vedea si pe coloana cu on/off). La tine, duty cycle 0 inseamna ca vanele sunt inchise si turbina face boost maxim, iar 99.6 inseamna ca vanele sunt deschise si un flux minim de aer antreneaza turbina. De asta, pe logul in mers, vei vedea ca atunci cand faceai overboost (2.5 bar fata de 2.1) vei vedea ca ai duty cycle 94.4, pentru ca ECU vede presiune foarte mare si N75 deschide vanele ca sa reduca presiunea, insa nu o putea face fizic, pentru ca tija actuatorului era reglata prea scurta (daca asta era problema). La unele ECU (cum e la mine) valorile sunt invers afisate la duty cycle... eu am 90% cand sunt vanele inchise (full boost) si 10% cand sunt deschise (low boost). Sper ca ai inteles care e ideea... bafta!
    1 point
  17. and... it has begun cu olandezii ce te miri, doar se stie ca fumeaza
    1 point
  18. Cele 10 suruburi sunt dubtiri si se rup ,obligatoriu noi . Cele 8 suruburi sunt groase ,nu se rup ,dar ele strica filetul din chiulasa daca nu sunt stranse la cuplu
    1 point
  19. Multumesc @Andy24 Am terminat si cu detailingul. Tot ce a fost plastic in masina am curatat si tratat cu Meguilar Shine Protectant. (recomand, chiar da viata plasticului in masina) Pielea: Aspirata si curatata cu Pristine Clean, dupa aceea imbibata cu Leatherique. Am lasat aprox 12 ore sa actioneze, sa intre bine in piele. Dupa aceea, am curatat cu Pristine clean in detaliu, doar cu microfibra. Ce a iesit de pe carpa...am ramas oripilat. Cel mai probabil este prima curatare de cand a iesit pe poarta fabricii. Rezultatul final a fost cel asteptat. O piele negru mat, moale si fina la atingere.
    1 point
  20. La CR avansul e "gestionat "electonic. Se regleaza unghiul de sincronizare al axelor Repozitioneaza distributia cu cale ,respecta procedura si o sa mearga bine
    1 point
  21. Rabdare si tutun. Eu cunoscand seriozitatea moderatorilor, va sfatuiesc sa avem rabdare.
    1 point
  22. Ridici capacul cotierei ultimului scaun dreapta spate si dai de locul magaziei.
    1 point
  23. Parbrizul - daca e dusa rezistenta din el...nu mai ai ce sa ii faci.
    1 point
  24. Eu zic ca motorașul de 1,6 cu stage 1 îl egaleaza. Nu e musai 2l
    0 points
  25. Am dat peste o optiune interesanta de marire a ornamentelor de evacuare: http://www.burgertuning.com/billet_exhaust_tips_for_VW_GTI.html Se monteaza peste cele originale si se prind cu suruburi. Nu se taie nimic. Dezavantajul este ca sunt din aluminiu si nu au acelasi finisaj ca cele cromate. Ce parere aveti?
    -1 points
  26. Am parcurs alți 1500 de km și am lucruri noi de împărtășit; acum abia as putea spune ca am mers suficient in condiții și pe drumuri de toate felurile. Ce nu îmi place, de la cel mai enervant la acceptabil: - un greiere neliniștit in scaunul din dreapta când nu e ocupat, se aude a piele care vibrează pe plastic pe drumuri mai proaste. Nu i-am găsit adăpostul încă, deși m-a stresat vreo ora la ultimul drum. - DSG in modul Normal (D); pur și simplu nu retrogradează cât sa te ajute in depășiri, si parca intenționat ignora faptul ca am ajuns cu accelerația la podea. Nu ajunge nici la 4000rpm (poate doar dacă depășesc la deal, ca am făcut si asta) Ca sa depășesc "normal" e obligatoriu sa o trec pe sport. Iar in sport trebuie sa îmi masor bine apăsarea, altfel se duce direct la 5500/6000 ture. Cert e ca răspunsul in sport e foarte bun, trage foarte bine. - suspensia. La început ma deranja mai tare, dar am început sa ma acomodez cu duritatea și sunetele la hopuri. - Apple Car play! Aplicațiile sunt prea putine, și nu oferă nimic in plus fata de clasica legătura bluetooth. In schimb, oferă in minus ca anulează comenzile de pe volan pentru telefon! Oribila idee. - front assist. Mi-a frânat din noi brutal, de vreo 2 ori. E clar ca nu eram in așa pericol atât de des, nu am mai lovit mașina din fata din neatenție din facultate. Nu îl dezactivez, sa fie just in case. - plasticele. Geamul de la ceasul de bord e deja zgâriat. Când bate soarele pe el deja am o umbra in forma de dunga la maxidot. Cred ca dacă vreau sa rămân cu una singura, fie stau in mașina la spălătorie, fie imi fac interiorul singur. Plasticul lucios de la schimbător și capacul Phone-box se zgârie imediat. - pielea se încinge tare, e neplăcuta senzația. Dar mi-am asumat asta, ma așteptam. - cutia și transmisia se aud la viteze mici, mai mult decât la DSG6 diesel. Nu e supărător, accept ca așa e normal. Ce îmi place: - cel mai mult, in continure stabilitatea și manevrabilitatea. Nu o simt deloc grea sau instabila, și mai nou nici înaltă nu mi se mai pare. Ci normala. Inclusiv felul in care frânează este impecabil. - motorul silențios, sunetul pana spre 5000rpm. După 5000 rpm se aude urat, metalic și forțat. - ACC-ul. E foarte util și îl folosesc des. - pedala virtuală. Am învățat sa o folosesc și e foarte utila. - acoperisul Panoramic. E frumos pentru copii, eu din scaunul șoferului ma bucur de el parțial. - farurile led sunt vizibil mai bune decât xenon dar nu e un mare progres (ca halogen - xenon). Im rest sunt mulțumit de multe alte lucruri pe care mașina le oferă, nu le mai mentionez. Ca o concluzie, dacă as avea de ales din nou mașina, și lista de optionale, in același buget, cred ca as renunța la Amusden și încă ceva (nu știu la ce exact, probabil culoare) in favoarea DCC. In rest, aceeași mașina.
    -1 points
  27. Salut. Vreau sa schimb modulele de usi cu unele de B7 care suporta plierea din cheie si functia mirror down. Pe masina am de fabrica plierea electrica si puddle lights. Modulele de B7 sunt 3AA959701A & 702A Intrebare, ce pini trebuie modificati ? Multumesc.
    -1 points
  28. Cred sa ii dau dreptate lui EEXCALADE, mai bine zis ungerea proasta. Motul e un ulei destul de bun, nu prea am auzit recenzii negative in privinta lui. Am pus tacheti INA unui prieten plus ax sh si pana acum are peste 70k si arata foarte bine ambele. Am crezut ca tachetii sunt alta marca.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!