Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
16.06.2017 - 16.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.06.2017 în toate secţiunile
-
Am mai bifat o veche dorinta. De saptamana asta, tanculetul are interior piele neagra cu incalzire. Urmeaza sa montez panoul de clima, capacul cotierei si sa vad ce fac cu fetele de usi pe spate. Cele care au venit la pachet nu se potrivesc, caci masina donator a fost un break. Are mici defecte, urme de uzura dar la urma urmei, nici masina nu e noua. Un pic de patina a timpului nu strica. Si apoi, avand in vedere ca a fost aproape moca, ar trebui sa fiu tampit sa comentez. Urmeaza reimbracarea volanului si folie pe spate ca de cand cu caldurile si mai nou, pielea, nu mai tine smecheria!6 points
-
Am parcurs alți 1500 de km și am lucruri noi de împărtășit; acum abia as putea spune ca am mers suficient in condiții și pe drumuri de toate felurile. Ce nu îmi place, de la cel mai enervant la acceptabil: - un greiere neliniștit in scaunul din dreapta când nu e ocupat, se aude a piele care vibrează pe plastic pe drumuri mai proaste. Nu i-am găsit adăpostul încă, deși m-a stresat vreo ora la ultimul drum. - DSG in modul Normal (D); pur și simplu nu retrogradează cât sa te ajute in depășiri, si parca intenționat ignora faptul ca am ajuns cu accelerația la podea. Nu ajunge nici la 4000rpm (poate doar dacă depășesc la deal, ca am făcut si asta) Ca sa depășesc "normal" e obligatoriu sa o trec pe sport. Iar in sport trebuie sa îmi masor bine apăsarea, altfel se duce direct la 5500/6000 ture. Cert e ca răspunsul in sport e foarte bun, trage foarte bine. - suspensia. La început ma deranja mai tare, dar am început sa ma acomodez cu duritatea și sunetele la hopuri. - Apple Car play! Aplicațiile sunt prea putine, și nu oferă nimic in plus fata de clasica legătura bluetooth. In schimb, oferă in minus ca anulează comenzile de pe volan pentru telefon! Oribila idee. - front assist. Mi-a frânat din noi brutal, de vreo 2 ori. E clar ca nu eram in așa pericol atât de des, nu am mai lovit mașina din fata din neatenție din facultate. Nu îl dezactivez, sa fie just in case. - plasticele. Geamul de la ceasul de bord e deja zgâriat. Când bate soarele pe el deja am o umbra in forma de dunga la maxidot. Cred ca dacă vreau sa rămân cu una singura, fie stau in mașina la spălătorie, fie imi fac interiorul singur. Plasticul lucios de la schimbător și capacul Phone-box se zgârie imediat. - pielea se încinge tare, e neplăcuta senzația. Dar mi-am asumat asta, ma așteptam. - cutia și transmisia se aud la viteze mici, mai mult decât la DSG6 diesel. Nu e supărător, accept ca așa e normal. Ce îmi place: - cel mai mult, in continure stabilitatea și manevrabilitatea. Nu o simt deloc grea sau instabila, și mai nou nici înaltă nu mi se mai pare. Ci normala. Inclusiv felul in care frânează este impecabil. - motorul silențios, sunetul pana spre 5000rpm. După 5000 rpm se aude urat, metalic și forțat. - ACC-ul. E foarte util și îl folosesc des. - pedala virtuală. Am învățat sa o folosesc și e foarte utila. - acoperisul Panoramic. E frumos pentru copii, eu din scaunul șoferului ma bucur de el parțial. - farurile led sunt vizibil mai bune decât xenon dar nu e un mare progres (ca halogen - xenon). Im rest sunt mulțumit de multe alte lucruri pe care mașina le oferă, nu le mai mentionez. Ca o concluzie, dacă as avea de ales din nou mașina, și lista de optionale, in același buget, cred ca as renunța la Amusden și încă ceva (nu știu la ce exact, probabil culoare) in favoarea DCC. In rest, aceeași mașina.3 points
-
2 points
-
Castrol Edge Professional Longlife 3 5w30 are 504.00/507.00 Castrol Edge Professional OE 5w30 are 502.00/505.00/505.012 points
-
Clar, alta viata! Modificarea nr. 2 - Trimuri carbon Rs5 ( si un pic din alta modificare, trecerea de la climatronic single zone la bi-zonal). Si iata ce am gasit pe mansonul schimbatorului, sub rama, spuma, tot...scrum de tigara. Ai zice ca olandezii nu sunt ca romani...2 points
-
2 points
-
2 points
-
Azi a fost "the day", adica ziua in care am primit-o. Si ziua in care cei de la dealer s-au uitat putin "crucis" la ala de-a avut curajul sa ia o Octavie cu interior bej Bun, masina este cu echipare Style 1.4 TSI DSG (150CP) si are urmatoarele optionale: - Vopsea exterior: Gri Quarz; - Jante: aliaj usor Alcatras 6.5Jx16"; - Tapiterie scaune: Stofa bej; - Afisaj Maxi-DOT color; - Camera video spate; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Elemente suplimentare protectie sasiu; - Faruri cu tehnologie LED + Intelligent Light Assistant; - Front Assistant; - KESSY; - Oglinzi exterioare pliabile electric + heliomate; - Parbriz incalzit; - Sistem de navigatie Amundsen MIB2 + SKODA Connect + Pregatire telefon cu Bluetooth; - Senzori parcare fata/spate; - Stergator luneta. Termenul era undeva saptamana viitoare, a ajuns mai repede si dupa ceva asteptare (ca asiguratorul emisese polita RCA cu data de maine si am stat sa se refaca) am ridicat-o azi. Am mai pus prezoane antifurt + plase portbagaj + noul suport multimedia (paharul in consola centrala) + (comanda) inca 2 cutii de gunoi in buzunarele usilor. Am primit covorasele cauciuc, suportul de tableta spate. Inca incerc sa inteleg cum functioneaza multe, mai ales Skoda Connect. Nu am inca cardul de navigatie si desi am reusit cu greu sa ma conectez la net, am erori la cautarea serviciilor online, gen meteo/parcari/etc. Sper sa fie de la lipsa cardului navigatie. Mai investighez. Motorul e foarte misto, cel putin in cei 30 km de frecus prin Bucuresti. DSG-ul e la inceput, pleaca mai greu decat plecam cu manuala, dar si apas ca pisica pe pedala! Si cu meniurile ma acomotez mai greu, nu stiu pe care buton sa apas, le mai incurc Camera spate e iarasi misto, am vazut ca am mai multe optiuni de vizualizare, una chiar aproape perpendicular pe sol, ma pot apropia la milimetru Senzorii fata inca nu i-am auzit piuind. Oricum, in meniul camerei am mod de parcare perpendicular, lateral (si imi arata imaginea altfel). Urmana sfaturile celor de aici, am setat FA pe "devreme" si cu "afisare distanta", n-as vrea sa "musc" volanul (legat de asta, regretul e acum ca n-am ales si ACC, asta e). Urmeaza maine sa-i iau barele de acoperis, ca sambata am concurs de biciclit Estimez ca pana luni voi avea deja vreo 500 km! Saptamana viitoare mai vreau sa pun protectiile praguri la usi. Deocamdata cam atat, sper sa ma obisnuiesc repede, sa vina si cartea in timp util pentru inmatriculare definitiva, sa "inghita km" si sa nu se murdareasca prea tare interiorul! Trebue sa gasesc o protctie la spatarul scaunului fata, unde sta copilul cu picioarele, am vazut unele cu ceva buzunare - sa vad unde gasesc.1 point
-
https://postimg.org/gallery/3at475306/ Rezolvat dupa cum se vede masina are totusi lumini in portiere1 point
-
1 point
-
"Professional gasesti numai la dealer VW" @alex_passat Nu neaparat, il aduce si la magazinele de piese auto in cateva ore. Tu ce bagi la a ta in mod curent?1 point
-
@nsm Completeaza, chiar daca nu se mai aprinde si nu e sub minim. Poti pune vreo 400ml si restul de 600ml il pastrezi pentru eventuale completari dupa revizia de 30k. Eu ma uit din cand in cand pe joja si am preferat sa completez vreo 300ml pe la 7000km desi nu era aproape de minim, dar prefer sa-l tin undeva in partea de sus pe joja.1 point
-
in functie de motorizare, ai dupa grupurile 70 sau de la 99 la 108, majoritatea informatiilor legate de DPF1 point
-
1 point
-
Interesant review. Eu am facut test drive cu modelul precedent (varianta face-lift) cu aceiasi motorizare ca si tine (2.2 diesel 175 CP cutie automata). Nu spun ca masina a fost rea, dar nici prea enuziasmat nu am fost: plasticele din bord deja erau uzate, zgariate, pe interior masina arata mai veche decat era in realitate. Dealerul a dat imediat vina pe clientii care fac test drive, dar nu cred eu ca puteau clientii sa uzeze asa de mult masina in nici 10000km. In rest motorul nu este asa de vivace cum il lauda producatorul, iar masina se cam inclina in curbe, si nici pozitia la volan nu era cea mai comfortabila (in ciuda laudelor care se aduc pe tot felul de forumuri). Per ansamblu am considerat-o o masina reusita, echilibrata, fara sa fie insa crema cremei. Mercedes GLK e cu ani lumina inainte, spre exemplu.1 point
-
1 point
-
intra pe 08-AHVAC - si in blocurile de masura, vezi ca iti scrie sub casute - nu le retin exact pozitia, le gasesti imediat. Verifica la tine, posteaza si ne uitam peste ele1 point
-
Cele 10 suruburi sunt dubtiri si se rup ,obligatoriu noi . Cele 8 suruburi sunt groase ,nu se rup ,dar ele strica filetul din chiulasa daca nu sunt stranse la cuplu1 point
-
1 point
-
Mihai ,parca te ghidai dupa elsawin . La montaj tot trebuie sa dai pompa jos ,altfel cala 5 nu o sa etanseze cu garnitura pompei si o sa curga ulei Cala 5 trebuie perfect aliniata cu chiulasa Ia o pauza , recapituleaza pasii din elsawin si apo o sa reusesti Pune inapoi cala 2 si 4 ,apoi da jos tandemul1 point
-
lasa vilbrochenul pus la punct,daca ai blocat pinionul axei cu came tre sa scoti boltul altfel nu iti iese axa rotesti la mana de axa si tre sa iasa....cand remontezi lobul 1 de pe axa sa fie intreptat inspre botul masinii,...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa incep sa tai de pe lista. Plafonul negru s-line aproape complet. Imi lipsesc stalpii C, un maner si niste clipsuri mici. Chin mare sa il scot si sa il bag, am rabatat si scos tot de prin masina si tot l-am indoit un pic.1 point
-
- R 17 cu 205 / 50 este chiar rar. De regula R17 se pune cu 225 / 45. - Ai vrut diesel de 2 litri, asta e consumul in oras. Si se poate si mai rau, mai ales vinerea la iesirea din Bucuresti cand iti este mila de motor sa activezi SS-ul.1 point
-
Filtrele ca filtrele...dar uleiul precis nu este pentru Romania ca si schimb la 30K. Este dat asa fiindca daca mergi zilnic pe autostrada cu tempomatul la viteza legala constant si de multe ori cum fac nemtii sau austriecii lasa masina la periferia orasului mai mare unde lucreaza si se baga cu transportul in comun, astfel in aceste conditii merge lejer un ulei, 30K km(ulei Long Life) ... la noi ce avem: - praf cat cuprinde atat in orase cat si pe afara - ambuteiaje cat cuprinde atat in orasele mari cat si de multe ori pe nationale, unde daca nu te bagi ca un pensionar dupa un TIR, ce faci? Accelerezi, franezi accelerezi si tot asa... depasesti mai tot timpul, deci nici macar extraurban nu functioneaza ideal acel motor si da se consuma categoric mai repede. - Autostrazi... franturi de autostrazi care rareori te si duc unde ai drumurile tale zilnice/saptamanale... Ca masina te va tine in primii 100-150 000 km si daca ii schimibi uleiul la 50 K km ...sigur...asta e gandirea firmelor si al celor care stiu sigur ca in 3-4 ani pot strange bani sau au un salar decent ca sa isi permite o alta masina noua si tot asa... Asa ca cine are buget isi schimba uleiul pana se face gem de prune si cei care se gandesc la termene mai mari de a folosi o masina merg pe principiul "suntem prea saraci ca sa ne furam singuri caciula "1 point
-
Filtrele de polen si aer sunt ~80 lei fiecare...pe an. E prea scump filtrul de polen pentru sanatate? Amandoua se pot schimba daca ai o surubelnita. Trebuie sa realizati ca nu traim in germania, e plin de praf pe aici. Si eu am avut masina cu interval la 2 ani dar... Cel mai probabil nu o sa ai probleme in timpul garantiei dar durata de viata scade, daca o vinzi dupa 4-5 ani probabil ca n-o sa te afecteze Ati vazut vreodata cum arata filtrul de polen dupa un an ? e negru de mizerie... e aer pe care il respiri. Acum 2 ani(in vara), dupa ce am schimbat filtrul de polen a trebuit sa maresc temperatura AC de la 22 la 24 pentru ca era super rece, va dati seama cat de mult bloca filtrul imbacsit ? Se mai vede si cand ti se aburesc geamurile chiar si cu AC pornit, acum 2 luni AC pe normal nu putea sa faca fata si a trebuit sa dau ventilatia la maxim, cu filtru curat nu mi se intampla. Ma gandesc serios sa-l schimb odata la 6 luni. Si filtrul de aer pentru mototr la fel, dupa ce l-am schimbat cu unul nou am simtit mai multa putere. Evident ca nu simti scaderea de putere cand este treptata, trebuie sa le compari side by side. Asa ca am lasat la interval de 1 an dupa ce am vazut cum arata filtrele si uleiul. Unii mecanici recomanda schimbul de ulei chiar si la 10K - 12K mai ales daca drumurile sunt mai mult in oras.1 point
-
Doar cu codare nu se poate . Trebuie instalat sistemul asta: https://www.aliexpress.com/item/Volkswagen-VW-Golf-Skoda-Octavia-7-For-Audi-A3-MQB-TPMS-tire-pressure-tire-pressure-monitoring/32637659528.html?spm=2114.40010308.4.7.BCNpha, apoi codarea, asta daca calculatorul de conort al masimnii tale suporta codarea.1 point
-
Parca ziceai ca ti-ai luat cc de 190hp. Erau de fapt caluti de mare si au intrat la apa? Chiar era nevoie de topic nou pt a intreba ce sa faci cand stai la semafor?1 point
-
Pe carcasa filtrului de aer (de la motor) scrie mann. Pe filtrul cu care a venit masina din fabrica nu scrie nimic dar seamana f.mult cu un filtru mann, pot sa zic ca este identic. Ca sa-l inlocuiti voi, va trebuie o surubelnita in cruce si un patent sau o cheie de instalator. Operatiunea dureaza 5 - 10 minute. Nu-l lasati mai mult de 10k. Maxim 10k km. La cat costa si cat de repede se inlocuieste nu merita sa treceti de 10k km.1 point
-
N-am mai scris de mult pe aici. Am tot folosit Redline RL-2 pana cand s-a terminat stocul la noi in tara. Apoi am cautat in debara unde am dat peste Motul 2T 710, Kaufland 2T si Mol Dynamic Sprint 2T. Le-am luat la rand dar rezultatele nu mi-au placut in sensul ca tacanitul injectoarelor se auzeau mai tare. Oricum si cu RL-2 mi se parea acelasi lucru mai ales dupa ce motorul era incins (a se citi ajuns de mult la temperatura de lucru). Asa ca mi-am adus aminte de prima data cand am pus ulei 2T in motorina 100ml la 60l. Efectul atunci a fost maxim cu o cantitate destul de mica de ulei 2T, dar acesta era Bixxol 2T-S un full sintetic de la OMV la 55RON/l. Asa ca am cautat explicatii logice in datele tehnice: nici un ulei din lista folosita Motul, Kaufland, Mol, Mobil, inclusiv solutia minune RL-2 nu avea Viscosity/100°C mai mare de 9 mm2/s, unele chiar sub 7. In schimb Bixxol 2T-S are 12,3 mm2/s. Apoi m-am gandit ca o data cu incalzirea motorului si capetele injectoarelor incep sa se incalzeasca poate cu mult peste 100°C (motorina se autoaprinde la peste 200°C). Asta m-a dus cu gandul ca imi trebuie un ulei care sa reziste cat mai sus in temperatura si sa asigure in continuare ungerea. Intamplator am dat peste Wolf Synth 2T care are o valoare a Viscosity/100°C de 11,4 mm2/s destul de buna pentru un pret de 25RON/l. Asa ca am zis sa-l incerc si rezultatul este surprinzator: nu mai am tzacaneala de injectoare, nici la rece nici la cald. Se mai aude un zgomot care cred ca e de la pompa sau altceva, dar nu de injectoare.1 point
-
Salutare, Vreau sa schimb discurile pe fata pentru Golf-ul de mai jos. M-am gandit sa iau ATE-uri, dar nu ma pot lamuri din configuratorul lor care sunt cele potrivite. Cand bag datele masinii imi intoarce rezultate de mai jos (poza 1), dar din pacate nu pot interpreta rezultatele ca sa imi dau seama daca toate sunt compatibilie si care sunt mai bune. Mai ciudat este ca in VIN-ul masinii apare 1KZ, dar in rezultatele lor nu vad 1KZ decat pentru puntea spate (poza 2). --- Golf V 1.4 TSI, 1390 cmc, 140 CP, 103 kW 2007 Tipul (D2 in talon): 1K ACBMYX0 VIN: WVWZZZ1KZ<xxxxxxxx> ---- Multumesc anticipat pentru raspunsuri!1 point
-
pe langa presiune conteaza si debitul, detergentul folosit la prespalare, gradul si tipul de murdarie si spalarea finala . jet de 200 bari si sters cu "piele" de caprioara = zgarieturi1 point
-
fratii mei! ia ascultati aici, sa vedeti pe unde mai vine o parte de zgomotel: pe la mecanismul de reglare al centurii de siguranta!daca acopar jucaria cu causul palmei ff discretul suierat dispare... nu vad ce legatura poate sa aiba asta cu inlocuirea usii! de unde a aparut? o fi fost?si nu l-am observat? CE CREDETI?1 point
-
Intentionez sa achizitionez un Golf VII nou, cu motorul 1.0 tsi varianta de 110 CP. Va rog frumos sa postati aici pareri / experiente despre motorasul in cauza. In principal sunt interesat de comportamentul acestuia mai ales pe Golf dar si pe alte modele, probleme, consum. Multumesc! Daca am gresit prin deschiderea acestui topic si exista deja unul similar imi cer scuze anticipat moderatorilor.0 points
-
https://www.autoexpert.ro/suzuki-sx4-este-cel-mai-4x4-suv-din-romania/ Suzuki SX4 a fost desemnat „Cel mai 4×4 SUV” din România, preluând ștafeta de la colegul de brand Vitara S. Noul SX4 este mai rafinat și vine cu motoare turbo noi.0 points
-
Revin dupa o suspendare de 4 zile pt "instigare la activati ilegale" dupa ce am postat in topicul de DRL. Am luat stopul cel nou si la demontarea celui vechi singurul lucru care mi s-a parut mai ciudat era faptul ca infiletarea nu era foarte puternica si parea ca a fost pus surubul sub un usor unghi. Nimic pocnit sau crapat pe interior. Erau identice privite din spate, nu se vedea nicio urma pe cel vechi. Daca de la asta s-a intamplat ce s-a intamplat, tot raman la parerea ca e fragil rau stopul. Stopul cel nou, OEM, fabricat tot in Polonia a ramas la o distanta putin mai mare fata de aripa. Eu imi dau seama pt ca stiu cum venea cel vechi si comparativ cu stanga, insa nu iese in evidenta. Pun pe seama faptului ca buretii dintre stop si caroserie sunt noi si poate de aceea. Saptamana viitoare voi lua si un set de intretinere si curatare pt vara de la reprezentanta, la 65lei 4 produse..worth it. Mai pateste cineva sa scartaie oglinzile la pliere/depliere mai ales pe ultima parte? Am observat dupa ce sta mult la caldura se aude. Dimineata devreme nimic si nici dupa ce sta mai mult timp in parcare subterana.0 points
-
Mersi. Alte pareri legate de distributie? L.E A schimbat cineva distributia dupa 5 ani la Passat B7 ? Posesori de B7 nu de CC sau alte modele !-1 points
-
Pe ce te bazezi cand recomanzi inlocuirea la 10.000km? Pot spune ca eu nu am simtit nici o diferenta in functionarea masinii inainte si dupa inlocuirea filtrului la ~30.000km. Nu strici nimic la masina daca nu-l schimbi si e murdar. Eventual se diminueaza puterea si-l poti schimba atunci. Din punctul meu de vedere cel de habitaclu era imbacsit si asta s-a vazut dar tot nu-l voi schimba decat la intervalele recomandate de producator.-1 points
-
Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina-1 points
-
Salutare, am dat ieri avansul pentru noul meu Tiguan Pret de lista 40276 Euro. Data de livrare undeva la mijlocul lui noiembrie ...... sper sa ajunga mai devreme-1 points
-
A mea am luat-o rodata, asta e secretul. Apropo, eu dezactivez SS mereu, e o chestie pe care nu o suport, cand am ridicat masina, nu stiam sa-l opresc, adica era butonul in fata mea, dar nu stiam ca ala e, e cea mai enervanta dotare.-2 points
-
-2 points