Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
15.06.2017 - 15.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.06.2017 în toate secţiunile
-
3 points
-
Azi a fost "the day", adica ziua in care am primit-o. Si ziua in care cei de la dealer s-au uitat putin "crucis" la ala de-a avut curajul sa ia o Octavie cu interior bej Bun, masina este cu echipare Style 1.4 TSI DSG (150CP) si are urmatoarele optionale: - Vopsea exterior: Gri Quarz; - Jante: aliaj usor Alcatras 6.5Jx16"; - Tapiterie scaune: Stofa bej; - Afisaj Maxi-DOT color; - Camera video spate; - Duze stropitoare parbriz incalzite; - Elemente suplimentare protectie sasiu; - Faruri cu tehnologie LED + Intelligent Light Assistant; - Front Assistant; - KESSY; - Oglinzi exterioare pliabile electric + heliomate; - Parbriz incalzit; - Sistem de navigatie Amundsen MIB2 + SKODA Connect + Pregatire telefon cu Bluetooth; - Senzori parcare fata/spate; - Stergator luneta. Termenul era undeva saptamana viitoare, a ajuns mai repede si dupa ceva asteptare (ca asiguratorul emisese polita RCA cu data de maine si am stat sa se refaca) am ridicat-o azi. Am mai pus prezoane antifurt + plase portbagaj + noul suport multimedia (paharul in consola centrala) + (comanda) inca 2 cutii de gunoi in buzunarele usilor. Am primit covorasele cauciuc, suportul de tableta spate. Inca incerc sa inteleg cum functioneaza multe, mai ales Skoda Connect. Nu am inca cardul de navigatie si desi am reusit cu greu sa ma conectez la net, am erori la cautarea serviciilor online, gen meteo/parcari/etc. Sper sa fie de la lipsa cardului navigatie. Mai investighez. Motorul e foarte misto, cel putin in cei 30 km de frecus prin Bucuresti. DSG-ul e la inceput, pleaca mai greu decat plecam cu manuala, dar si apas ca pisica pe pedala! Si cu meniurile ma acomotez mai greu, nu stiu pe care buton sa apas, le mai incurc Camera spate e iarasi misto, am vazut ca am mai multe optiuni de vizualizare, una chiar aproape perpendicular pe sol, ma pot apropia la milimetru Senzorii fata inca nu i-am auzit piuind. Oricum, in meniul camerei am mod de parcare perpendicular, lateral (si imi arata imaginea altfel). Urmana sfaturile celor de aici, am setat FA pe "devreme" si cu "afisare distanta", n-as vrea sa "musc" volanul (legat de asta, regretul e acum ca n-am ales si ACC, asta e). Urmeaza maine sa-i iau barele de acoperis, ca sambata am concurs de biciclit Estimez ca pana luni voi avea deja vreo 500 km! Saptamana viitoare mai vreau sa pun protectiile praguri la usi. Deocamdata cam atat, sper sa ma obisnuiesc repede, sa vina si cartea in timp util pentru inmatriculare definitiva, sa "inghita km" si sa nu se murdareasca prea tare interiorul! Trebue sa gasesc o protctie la spatarul scaunului fata, unde sta copilul cu picioarele, am vazut unele cu ceva buzunare - sa vad unde gasesc.2 points
-
2 points
-
Sa incep sa tai de pe lista. Plafonul negru s-line aproape complet. Imi lipsesc stalpii C, un maner si niste clipsuri mici. Chin mare sa il scot si sa il bag, am rabatat si scos tot de prin masina si tot l-am indoit un pic.2 points
-
2 points
-
In sfarsit a venit minunatia! si chiar inainte de aniversarea mea Dupa un termen de livrare de doar o luna, m-am incadrat in programul rabla si am schimbat in sfarsit masina. Masinuta este 1.2 105 cp benzina, culoarea platinum grey metallic, interior negru titan, jante aliaj usor Navarra 6.5J x16 (personal imi plac mai mult decat Atlanta) . Echiparea Style cu ceva dotari optionale dupa cum urmeaza: App-connect si Drive net (inca nu am stat sa le butonez) Lumini de drum LED Pachet Function: Alarma si Pachet Iarna Pachet lumini si vizibilitate 1 Volan multifunctional din piele si cruise control La dotari nu am putut sa ublu din pacate dar pe viitor o sa vad de ce as avea nevoie real Pretul dupa ce am scazut rabla a fost de 14.ooo +- cativa zeci de euro ( zic eu un pret foarte bun tinand cont si de faptul ca masina a venit intr-o luna fata de alte termene primite pentru alte modele unde nu eram oricum asa incantat de masina) Masina ridicata ieri de la PBN cu 5 litrii de benzina in rezervor (ma asteptam la asta ca am tot citit ca asa se practica) dar am avut grija sa o satur cand am ajuns la pompa Am luat toata aglomeratia de la Pipera ora 17-18 dar am avut ocazia sa ma joc cu toate cele prin masina si sa o ascult cum toarce. Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu sunetul motorului la plecare sunt putin uimit de ce imi arata CB privind consumul dupa cei 50-60 km parcursi doar Bucuresti si la orele de varf ( ~8,5 ) dar astept sa mai fac km sa fie relevant Trebuie sa imi dau seama care e treaba cu start-stop pentru ca in astia cativa km facuti ieri si azi prin Bucuresti nu s-a oprit motorul deloc iar in bord atunci cand ma opresc si raman cu piciorul pe frana apare in bord sigla cu start-stop taiat desi el este pornit. De rodaj am uitat complet sa intreb ieri In weekend o mai "butonez" si revin cu impresii mai ample + poze mai profi (pot sa pun doar 1 MB in total deci doar o poza pentru azi)1 point
-
Le gasesti la Materom sau la o reprezentanta vw/audi... cel tarziu a2a zi Pune cala 2 si 4 ,daca nu o sa crape carcasa de plastic de la fulie cand scoti tandemul1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ok, pentru produse am primit urmatoarele recomandari: - spuma prespalare --> http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-ph-neutru-1l-p-1908.html - sampon spalare --> http://www.pro-detailing.ro/meguiars-gold-class-car-wash-shampoo-conditioner-sampon-auto-476-ml-p-1661.html - manusa pentru spalare --> http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - prosop de uscare (de preferat min 2 buc) --> http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - solutie jante --> http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - protectie anvelope --> http://www.pro-detailing.ro/meguiars-gold-class-endurance-high-gloss-tyre-gel-gel-dressing-anvelope-p-1364.html - aplicator anvelope --> http://www.pro-detailing.ro/aplicator-dressing-anvelope-lake-country-flex-foam-tire-p-3999.html - curatare geamuri --> http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-geamuri-3m-glass-cleaner-p-3540.html - indepartare insecte (eu am deocamdata produsul OEM de care sunt multumit momentan) --> http://www.pro-detailing.ro/solutie-indepartare-insecte-valet-pro-bug-remover-500ml-p-4038.html - quick detailer (pentru a indeparta urmele de apa ramase dupa spalare) --> http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-brillantshine-quick-detailer-p-1258.html - laveta microfibra --> http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-laveta-microfibre-uz-general-40x40-cm-p-1988.html - indepartare excremente pasari (cel de insecte OEM pe care il am merge si aici foarte bine deocamdata) --> http://www.pro-detailing.ro/solutie-inlaturare-excremente-poorboys-world-bird-sht-remover-473ml-p-3868.html Va trebui sa imi iau masina de spalat si aici sunt in mari dubii.. Am primit recomandarea ca ceva la 110-120 bari maxim este suficient. Nu vreau sa dau multi bani pe ea, am vazut ca are Bosch un Kit la vreo 350 lei care este ok, dar ma gandesc ca m-as putea descurca si cu ceva mult mai ieftin de prin hiper/super market-uri, inca nu mi-am facut drum totusi sa inspectez ce as gasi si la ce preturi...Daca are cineva o recomandare (dar nu la preturi exagerate ca mie nu imi trebuie OZN-uri ), le astept cu interes. Conteaza sa aibe si furtunul de 5m de preferat si sa nu fie o mizerie, bineinteles.1 point
-
Intra pe grupul 010, doar cu contactul pus si din campul nr 2, spune-ne ce presiune atmosferica arata. Apoi, cu turbina rece, poti face un log pe Basic Settings, canalul 011. si ar trebui sa ai asa: - Turbo off (valoarea mica) = Presiunea atmosferica (vazuta in 010, camp 2) - 20-30 mbar. - Turbo On (valoarea mare) = Turbo Off + 150 mbar (cu turbina rece) sau 180 mbar (cu turbina incinsa). Regleaza intai aproximativ turbo Off din lungimea tijei, apoi limitezi turbo on cu ajutorul surubului de stop. ps: Valoarea mica din BS011, scade daca lungesti tija sau creste daca o scurtezi. Spor.1 point
-
1 point
-
manual... Nu am masina de polisat - cu pasta polish normala (din stand auto vopseluri etc)... insistente pana ieseau zgarieturile mari (max 10-15 treceri). Aici si nevoia masinii de polisat daca ai caroseria zgariata peste tot (dar ma refer... zgariata praf, sau veche de peste 10 ani si neingrijita niciodata). - cu 2500 - 3-5 treceri (miscari) in acelasi loc si disparea holograma lasat de polish. - cu 3800 - inca 2-3 treceri si oglinda perfecta Ma asteptam ca 2500-le sa ma solicite cu mult mai multa insistenta pt efectul de oglinda, respectiva sa dispara holograma. Dar are putere de taiere mare, spre deosebire de ce foloseam eu in trecut (compusul B al pastei de polisat).1 point
-
1 point
-
1 point
-
N-am citit nicaieri treaba asta. Pompa de joase de TT-RS se incinge daca se monteaza fara controller. A inceput sa oboseasca pompa originala si diferenta de bani e nesemnificativa intre OE si DW65v. Am preferat sa iau asa si sa stau linistit decat sa pun originala si sa lesine iar in 2-3 ani Bonus: am comandat si un TOP (Turbo Outlet Pipe) de la CTS Turbo Sa vedem cand ajunge din State1 point
-
@cascadoru In general sunt rulate destul de mult Se pot verifica km, oarecum Luam spre exemplu acest anunt https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/seat/m1174866121-seat-leon-st-1-6-tdi-110pk-style-business-ecomotive-full-ma.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=6 https://dienstenportaal.rdw.nl/tellerstandcontrole/Paginas/Eigenschappen.aspx (contracost) - se traduce cu Google Chrome pagina - costa 1 EUR1 point
-
schimba cele 3 bujii incandescente arse verifica actuator climatronic stanga, rece-cald, daca lucreaza ok - daca nu, trebuie inlocuit refacut cablajul airbag scaun pasager reconditionat yala de pe partea pasagerului radio - ori nu-l ai, e defect sau ai unul aftermarket Z35 - rezistenta auxiliara de incalzire, e defecta - necesita reparatie1 point
-
1 point
-
Mobil Esp. Are bor și molibden, nu știu dacă mai sunt uleiuri 50700 cu așa ceva în compoziție, NOAK de excepție 5,6 și esteri 5% . Este net superior! http://oil-club.de/index.php?thread/3-mobil-1-esp-formula-5w-30/ http://oil-club.de/index.php?attachment/4004-vergleichstabelle-504-507-png/1 point
-
Azi mi-am facut niste timp pentru Bolf. Am schimbat bieleta de directie dreapta si cap de planetara stanga, spre cutie. Planetara avea joc destul mare, iar burduful era rupt. Acum totul e in regula. Daca tot am umblat la ea, pana au venit comenzile de piese, am desfacut si curatat intercoolerul. Era cam multa mizerie in zona aia si imi statea pe cap. Legat de chestia asta, o sa incep sa ma informez despre un oil catch tank. As vrea sa rezolv si sa nu mai ajunga vapori de ulei in admisie. Urmeaza cateva drumuri la mare si unul pana la Ploiesti. Ca sa fie totul in regula, zilele astea merg sa fac si geometria.1 point
-
Am facut aseara pasul, am ales un soft APR stage1. Se misca bine, dupa o seara de alergatura, a obosit o bobina. O schimb asta seara si revin cu feedback. Bujiile au 10.000 km deci le cam exclud din ecuatie. Revin cu feedback1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !1 point
-
Aseara am ajuns intr'un final si acasa Joi ne'am plimbat prin Viena, apoi am facut o oprire la Parndorf, sa vedem si noi minunea si apoi am innoptat in Budapesta. Vineri, de dimineata, am plecat spre zona Sibiului, unde am stat 2 nopti la pensiunea Albota, pe care o recomand din suflet. Ieri m'a asteptat iar un drum lung: Albota - Brasov - Ploiesti - Slobozia, de unde am recuperat motanul - Bucuresti. Total: 4852 km la un consum mediu de 5.7%. Ca epilog, pot sa zic ca a fost un drum cu de toate, cum ziceam mai sus: un pic de city break, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri de munte, un pic de ski, iar la sfarsit, cu evenimentul de la Albota, un pic de dezvoltare personala/profesionala. Tipul asta de concediu ne'a placut foarte mult si este foarte posibil ca la anul sa repetam experienta, bineinteles nu pe acelasi traseu Va multumesc si voua pentru sugestiile interesante pe care mi le'ati oferit si care vor servi o baza excelenta pentru viitoare iesiri in Europa.1 point
-
Fratilor, revin cu un scurt review (gen se poate si inca cum...). Incep prin a multumi celor care au postat in acest topic, m-au ajutat sa-mi formez o idee despre ce trebuie facut pt restaurarea si ingrijirea vopselii auto. Am luat cele necesare de la unul din dealerii nostri: - Dynamax Sampon Auto - Lupus Premium Wash Mitt - Manusa Microfibre Spalare - Prosop Uscare Auto 90x60 - Dodo Juice Argila Decontaminare 2x55 - Buff and Shine Burete Verde Polish 101mm - Menzerna Medium Cut Polish 2500 - Buff and Shine Burete Negru Polish Finish / Sealant 101mm - Menzerna Super Finish 3800 - Pasta Polish Super Finish - Pro Detailing Buffing 380 Edgeless - Laveta Microfibre fara margini 60x40 cm - Menzerna Power Lock Ultimate Protection - Sealant Auto - Collinite 476s Super Double Coat Wax - Ceara Auto Solida - Sonax Aplicator Ceara & Sealant Set 6 buc (+ 2 galeti) Ieri pe la 11 dimineata m-am apucat de lucru. Am spalat masina cu grija, am sters-o, apoi am inceput polisarea manuala. Polish de baza am folosit ceva polish cumparat varsat de la un stand local de vopseluri auto (il aveam de ceva vreme), cred ca undeva la 30-50 gr care mi-au si ajuns pt toata masina. Aplicat cu un burete mai vechi, nefolosit, tot pt polisat, de 101mm. Am insistat pe zgarieturile mari, dupa care am aplicat Medium Cut Polish-ul 2500 de la Mezerna. Inca de la prima aplicare am ramas masca de rezultat. De genul: ma asteptam sa am o masina de polisat, sa scot efectul cu doar 3-4 treceri peste suprafata (are o putere de taiere incredibila). Oglinda inca de la 2500! Am continuat pe restul masinii, dupa care am trecut la cel de 3800. Cu cel din urma am ajuns la oglindire perfecta (vedeam orice textura in reflexie), scapand de toate hologramele si panzele de paianjen. Apoi am aplicat sealing-ul (Powerlock ultimate protection - Menzerna). Aluneca apoi prosopul pe tabla ca nu puteam sterge... Stateam cu nevasta-mea langa mine, care iesise sa-mi tina companie, si eram uimiti de rezultat. Inainte de a investi 600 lei in tot ce este enumerat mai sus, eram in dubiu despre daca sa duc masina la un detailer care urma sa-mi ceara 600-1000 lei pt acesta operatiune. Si am renuntat, gandindu-ma ca un pic acum, inca un pic peste 3 luni si voi reusi intr-un final sa fac manual, treaba pe care urma s-o faca profesionistul cu masina de polisat, ramanand si cu multe solutii pt urmatoare aplicari. Deci stiam ca se poate, cu foarte multa munca, dar nu ma asteptam veci la acest rezultat, atat de rapid. Am terminat undeva la 7 seara, deci au fost 8 ore de lucru in total, iar la final aveam spatele rupt de oboseala. Dar in tot acest timp am spalat + polisat + aplicat un strat de sealing pe o masina care a iesit de nota 10. Si o fac pt prima data. Adica am mai lucrat cu polish, am mai ceruit fostul golf, dar niciodata cu aceste rezultate. Concluzia: solutiile din ziua de azi: polish, sealant... dau rezultate foarte bune, cu un efort minim. Si pot fi aplicate manual. Urmeaza pe weekend-ul viitor inca o spalare si aplicarea cerii, si am scapat pana in toamna. Dar am orgasm cand ma uit la rezultat. Imi pare rau ca nu am facut poze, dar cu spatele rupt... asa nu mai aveam niciun chef sa merg dupa aparat. Oricum, pozele sunt prea putin importante, este inca o masina iesita mai bine decat iese pe usa showroom-ului... Usurinta cu care se ajunge aici, in schimb... asta vreau sa o precizez. Bafta!1 point
-
1 point
-
Da, jantele sunt replici Rotiform BLQ si au fost ale colegului mike de aici. Am vorbit cu Edy si stiu cum o sa procedez cu magnetii. Urmeaza sa comand ce trebuie. Azi am facut si pozele cu interiorul curat Singurul defect al interiorul este aripioara dreapta a pasagerului (masina de uk, se vede in poza) Intrucat nu am reusit sa prind prea bine un before/after cu interiorul meu, am facut asta cand am curatat interiorul tatalui meu. Asta ca sa vedem de ce e in stare Leatherique.1 point
-
Azi am schimbat pistonasele de la etrierii fata-dreapta si spate-stanga. Am avut kit de reparatie pentru fiecare, cu toate garniturile necesare. Completat lichid de frana, facut aerisire, totul cum trebuie acum. Astept semn de la srz, trebuie sa fie gata jantele zilele astea. De saptamana viitoare vreau sa merg cu masina din nou Cat a stat masina in garaj perioada asta pentru a o pune la punct, am avut ocazia sa conduc diverse alte masini: passat 2011, duster 2016, touareg 2014 etc. Am mers cu o varietate mare de motoare, putere si cutii de viteze. Sincer, dupa toate astea, tot de batranul meu pd imi e cel mai dor. Toate masinile pe care le-am condus au farmecul lor, dar niciuna nu poate sa ma incante ca Bolful.1 point
-
1 point
-
nu ma refeream la pretul de pornire, ci la pretul masinii colegului....28500 pe o skoda octavia? sa fim seriosi....scuze de off1 point
-
1 point
-
Asta imi aduce aminte de o strada din Brasov la coltzul careia erau pompe funebre. Ei aveau un mesaj foarte vesel: "Vrei nu vrei, tot la noi ajungi!". Adrian i-a informat ca sunt incompetentzi ... iar sufletul le-a fost profund sfashiat. Lacrimi si durere!1 point
-
@GTD trebuie să mă înclin cu respect în fața explicațiilor dumneavoastră! Niciodată nu m-aș fi gândit, consumul de ulei este o chestiune studiată de Castrol! Pentru mine este noutate absolută această informație.0 points
-
eu nu inteleg care e rostul montarii unui diesel pe un supercar. VW sunt singurii care au in dotare dieseluri deastea de 6 litri mutant. in primul rand, un astfel de diesel e extrem de greu si performantele masinii nu vor fi la nivelul unui benzinar, in al doilea rand, cuplul urias solicita la maxim multe componente tehnice. Pana la urma care e rostul motorului diesel?Raspunsul este economie. Mie mi se pare ca trebuie sa fii cioban rau de tot ca sa iti iei un supercar cu motor diesel de 6litri. Mi se pare tipic romanesc, strident si de foarte prost gust.-1 points
-
Din cate stiu, un seria 3, 4x4 (xdrive), 184 cp, transmisie automata, porneste de undeva de la 42.000 in timp ce Octavia similara pleaca de la 24.500. Cam greu...sa ajunga skoda la 42000 in 4-5 ani. Acum ramane de vazut la ce scor va ajunge bavarezu, dar la 60.000 ...nu cred-1 points
-
Stii de ce uneori mai apar masini de lux afara fara optiuni ciudata precum faruri LED/adaptive/Xenon/Laser/etc ? Pentru ca masinile sunt ale unor persoane din conducere si acele masini nu merg noaptea. Aproape niciodata. Ar fi bani irositi pentru companie. Aceeasi situatie o stiu si la 2 cunoscuti, care au ales masini noi din gama mai premium fara dotari similare.-1 points
-
Sunt curele Gates sau Continental brenduite cu sigla INA....nu o sa ai probleme cu ele.-1 points
-
- R 17 cu 205 / 50 este chiar rar. De regula R17 se pune cu 225 / 45. - Ai vrut diesel de 2 litri, asta e consumul in oras. Si se poate si mai rau, mai ales vinerea la iesirea din Bucuresti cand iti este mila de motor sa activezi SS-ul.-1 points
-
-1 points
-
-1 points