Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.06.2017 în toate secţiunile

  1. In sfrarsit sa montat ornametul de metal
    7 points
  2. Astazi am lasat masina la vopsitorie. Voi schimba bara spate, armatura spate, reglat portbagaj, bara fata (cea veche era crapata), si reparat niste defecte de vopsea. Inca nu am renuntat la ideea de a o vopsi, dar pana atunci mai este Meanwhile, am cumparat si urmatoarele piese pentru operatiunea schimbare garnitura de chiulasa. Prezoane chiulasa de ARL Tacheti Cuzineti ax came Oring ax cu came Oringuri injectoare, garnituri pompa tandem suruburi injectoare. Curea distributie Gates Pompa apa Garnitura de chiulasa o sa o schimb dupa ce duc chiulasa la rectificat. Luni intra la service, sa speram ca totul decurge bine. Cu problema asta am mers de mult timp, nu facea presiune mare decat daca o calcam peste masura. In rest nu pierdea gram de apa. Cu ocazia asta ma gandeam sa fac upgrade si la injectoare.. dar nu sunt 100 % hotarat. Mi-e sa nu iau ceva injectoare care sa nu fie foarte bune, si dupa sa nu le mai pot returna. Ale mele sunt ca noi. Doua sunt pe 0.00 si doua au corectii 0.15 sau ceva de genu. Masina merge si trage foarte bine.. dar mi s-a pus piticul sa urc in 250.. Dar in acelasi timp, banii de injectoare, pot sa ii folosesc la bugetul pentru vopsit integral. Grea decizie Le-am pus pe ale mele la vanzare, si daca iau cat am cerut, o sa pun diferenta si le iau pe alea de v10. Si pe viitor indepartat, in cazul in care fac upgrade, o sa incep sa ma gandesc si la turbo de 3.0.. In cazul asta ma gandesc si la varianta cu doua softuri, unul de street fara fum, si unul de race. Am vazut la unii ca au facut chestia asta din tempomat. Nu stiu ce implica exact, si cat costa. O sa revin cu noutati.
    2 points
  3. Cum, "gata povestea" ? De abia acum incepe povestea ta cu Octavia. De cand va luati oficial cu acte de la Primarie si Politie.
    2 points
  4. Latest news: dupa nspe zile de asteptari, mi s-au avizat notele de Rabla si Rabla Plus de la Guvern. Am platit ieri masina la Porsche Romania, prin transfer bancar, caci se pare ca Autoworld nu poate achizitiona singur masini electrice/hibrid. Anyway, in maxim 5 zile ar trebui sa am masina. Legat de infrastructura, am rezolvat-o si pe aceasta. Am reusit in weekendul trecut sa montez un panou electric in garaj, unde vin fire din casa scarii, prin perete, de la siguranta fiecarui proprietar. Am tras fire pentru toti si cine va vrea pe viitor, se va putea lega in panoul din garaj si de aici va pleca mai departe cu cablul catre spatiului de parcare personal. Ca idee, firele intra in spatele panoului, iar cablul alb ce iese si urca pe perete e cablul meu ce duce pana la spatiul de parcare, pozat frumos pe perete. In panoul din garaj am o siguranta de 20A cu diferential pentru protectie, ca sa protejez circuitul ce merge in casa. Cablul negru, din dreapta, e de la lift, trebuie ignorat In panoul mare, de pe casa scarii, am tras firele la fiecare apartament in parte si le-am grupat astfel incat oamenii se pot lega atunci cand au nevoie. Toate cablurile de la panoul mare pana la cel mic din garaj sunt trase si ingropate prin perete, prin tuburi. In capatul celalalt al firului alb, am pus momentan un panou in care am prins o priza pe sina, doar pentru ca din asta aveam momentan prin casa si nu avea rost sa mai achizionez alta si un intrerupator pt o lumina in zona mea.
    2 points
  5. Ideea e in felul urmator: au mai fost colegi care au incercat axe cu came de la AE + cuzineti Glyco si datorita finisarii slabe a axei cu came s-au uzat prematur cuzinetii. Apoi au trecut la Kolbenschmidt + Glyco si a fost ok, nu au mai avut probleme. Stiu ca pe hartie, din datele prezentate pare interesant sa iei de la AE, probabil cu cel mai dur material, dar nu stii cum sunt finisate si alea. + faptul ca in mecanica, ansamble si subansambluri, rezistenta materialelor e calculata a fi optima (contraexemplu: material dur vs material foarte moale = uzura prematura). Daca crezi ca ai bani sa faci teste pe diferite axe de la AE, go for it. Daca nu, mergi pe experienta colegilor. ps: orice decizie ai lua, lasa si aici un feedback. E util pentru ceilalti utilizatori.
    2 points
  6. Am gasit intr-un catalog al lui Federal Mogul , deci axa cu came AE cam672 - fonta, cam914 - fonta calita prin inductie, cam928- otel. Pe unele site apare ca 914 e otel, chiar si pe unul al lui Federal Mogul (aici :http://www.fmecat.eu/selProd2.asp?make=106&model=4383&litre=1.9 D&prdgrp=4&langID=1&engseal=0) , dar in alta parte am gasit un pdf tot al lui Federal Mogul dedicat grupului Wv unde la pagina 237 cam 914-e din fonta ultra calita si 928 - e otel ! Daca vreti sa va cautati si alte piese catalogul este util :http://federalmogul.com.tr/pdf/brosurler/CATMX1301.pdf, acopera toata gama de motoare. in foto este motorul ATD. untitled.bmp
    2 points
  7. @georgeMKO incearca 5w40 505.01 Castrol gama Professional sau orice iti place din lista de uleiuri aprobate 505.01
    2 points
  8. Deci voi face comanda foarte probabil de axa Kolbenschmith(736 de lei). Dar ma tot munceste un gand legat de AE. Codul cam 672 este axa din fonta(434 de lei), cam914 este otel calit prin inductie se pare(532 de lei). Si mai este un cod928 care este tot otel (680 de lei, observati diferenta de pret) . Poate asta o fi si mai buna, vreun inox foarte tare?! Nu am reusit sa aflu mai multe despre ea de pe nici un site. Stie cineva ceva legat de acest aspect, legat de materiale, calire pentru aceste axe ?
    2 points
  9. Dupa ce i-am amintit in repetate randuri ca orice vanzator profesionist in europa trebuie sa dea 2 ani de garantie si am fost ignorat complet, am apelat la o organizatie care se ocupa cu medierea disputelor de genul asta intermediind discutiile cu ANPCul European/Nemtesc. In vederea acestor discutii, am tradus contractul incheiat la cumpararea masinii unde scria ca masina are garantie un an. Prin urmare i-am dat vanzatorului mail cu noua "descoperire", si de atunci a devenit semi-cooperant. I-am pus masina pe platforma si i-am trimis-o in service. Au tinut-o vreo saptamana, timp in care au inlocuit motorul, turbocompresorul, si alte cateva zeci de repere, deranjul total fiind de aproximativ 11000 euro. Vanzatorul sustine ca ~3000e i-a platit el, restul VW. Cand l-am intrebat eu de culanta la VW, nu s-a putut... atunci as fi platit eu cei 3000e, dar deh... (btw, vanzatorul insurat cu o clujeanca, poate d-aia ne-a tratat cu atata sictir si ignoranta) Pana la urma, avand in vedere ca nu m-a costat decat o galeata de nervi si probabil ~1000e deranjul cu constatari, platforme prin tara si p-afara etc, zic ca se putea mai rau. Invatatura de minte sa nu cumperi masina decat de la autohausuri mari.
    2 points
  10. Eu am folosit Glyco si au fost ok. Asa mi s-a recomandat
    2 points
  11. Astazi am participat la primul eveniment impreuna, GraffitiWrooom Editia 4, impreuna cu echipa Autobaza la Midocar Vitan, unde pana acum am mai fost doar din postura de privitor. Ne-am bucurat de o vreme foarte ok, de cateva drive test-uri cu generatii mai noi, de prezenta multor prieteni vechi, dar am si legat niste contacte noi... O zi perfecta am putea spune
    2 points
  12. mihai pune te rog aici data sheetul si msdsul uleiului din kaufland. Pe mine asa cum am spus nu ma intereseaza procentul de cenusa (care e bine de stiut) ci alte elemente. Am subliniat ca nu l-am incercat ci doar am precizat ce am citit pe un forum german. Nu am folosit sortimentele mol ptr ca si aici si pe alte forumuri utilizatorii nu au fost multumiti de ele. Adica incerc dar uleiuri despre care ma documentez inainte si am referinte pozitive de la utilizatori, nu dau banii si arunc jumatate de bidon sau si mai mult.... De fapt am patit-o si eu cu lukoil moto pe care il laudau unii si dupa ce am pus o dingura data am renuntat.
    2 points
  13. Pe noi cei care nu avem dpf nu ne intereseaza cantitatea de cenusa. Din materialele de pe motortalk retin faptul ca e bun acel ulei cu pachet de detergenti buni care curata si cel din kaufland nu era recomandat ptr amestec cu motorina alaturi de uleiul divinol. Nu l-am testat personal intrucat il consider foarte scump la 30 lei litrul ptr un semisintetic despre care nu cunosc valorile parametrilor si spun doar ce zic nemtii. La pret de lichidare de stoc merita a fi incercat altfel nu prea cand ai wolful sau mobilul extra mai ieftin.
    2 points
  14. Wolful 2t synth nu are un procent de cenusa stralucit. Nu l-am gasit in datele tehnice dar mie la pornire la rece imi mirosea putin a motorina arsa si parca dadea un pic de fum. Nu este cel mai indicat pentru a fi folosit la dpf. Aici sunt mai indicate mobil 1 care are cenusa la 0, 6% sau mol dynamic sprint cu 0, 5%. Punctul forte al wolfului este vascozitatea mai ridicata la rece si la cald. De aceea se simte o diferenta fata de mol dynamic sprint care este foarte subtire. Pentru dpf iti trebuie un semisintetic vascos FC cu procent de cenusa redus, eventual de la yacco mvx 500 sau unul din sortimentele celor de la silkolene. Trebuie sa afli vascozitatile cinematice si procentul de cenusa. mihai.onu94: descrie efectul mai slab al uleiului din mol fata de cel din kaufland, te rog. Te intreb pentru ca stiu pe cineva care a folosit si a trecut pe wolf synth ptr ca nu i-a scos tacanitul de injectoare ca wolful deci are viscozitatile cinematice slabute. Referitor la acesta din urma am gasit pe motortalk.de scris undeva ca nu se recomanda semisinteticul din kaufland pentru a fi pus in motorina. Daca cauti cred ca mai este articolul respectiv.
    2 points
  15. Cele 10 buc se inlocuiesc si se strang la 8nm si 90 grade . Cele 8 buc se strang la 20nm si 90 grade
    1 point
  16. jocul axial permis este de 0,15mm max...pt a controla jocul axial.. scoti tachetii hidraulici,montezi primul si ultimul ,,suport,, care tine axa si verifici jocul
    1 point
  17. Da. La Golf 7 comenzile de tempomat si/sau ACC sunt pe volan in partea stanga daca are volanul cu comenzi. Sunt mult mai usor de folosit comenzile pe volan vs comenzile pe maneta suplimentara pe stanga sub semnalizator. Am condus 3 ani Passat b6 cu maneta separata de tempomat si de 4 ani masini cu comenzile pe tempomat pe volan.
    1 point
  18. Azi mi-am facut niste timp pentru Bolf. Am schimbat bieleta de directie dreapta si cap de planetara stanga, spre cutie. Planetara avea joc destul mare, iar burduful era rupt. Acum totul e in regula. Daca tot am umblat la ea, pana au venit comenzile de piese, am desfacut si curatat intercoolerul. Era cam multa mizerie in zona aia si imi statea pe cap. Legat de chestia asta, o sa incep sa ma informez despre un oil catch tank. As vrea sa rezolv si sa nu mai ajunga vapori de ulei in admisie. Urmeaza cateva drumuri la mare si unul pana la Ploiesti. Ca sa fie totul in regula, zilele astea merg sa fac si geometria.
    1 point
  19. Am facut aseara pasul, am ales un soft APR stage1. Se misca bine, dupa o seara de alergatura, a obosit o bobina. O schimb asta seara si revin cu feedback. Bujiile au 10.000 km deci le cam exclud din ecuatie. Revin cu feedback
    1 point
  20. @georgeMKO Uleiul LL are nativ un noack mai prost tocmai in ideea de a completa ulterior/improspata uleiul asta fara sa mai luam in considerare faptul ca capacitatea baii de ulei este oricum mica. In ansamblu un 5w-40 505.01 ofera o protectie mai buna la motor atat la axe cat si la bottom end cuzineti etc in special ca ai stage 2 pe el si nu ai dpf ,ulei LL la tine este sprit vs vin sec .Daca doresti totusi 5w30 cauta unul care este nativ 505.01 fara 507.00 LL gen Liqui Moly Top Tec 4600 5w30 sau Repsol Elite Evolution etc vezi lista de 505.01 atasata ai de unde alege dar orice te decizi sa folosesti sa il schimbi la max 10k.Personal folosesc Castrol Magnatec Professional OE 5w40 respectiv fostul Castrol SLX Professional , asta am folosit preponderent cat timp a fost masina in garantie cat si dupa , reviziile le fac si acum tot la reprezentanta uleiul il cumpar tot de acolo .Nu am avut niciodata probleme cu Castrol la nici o masina LE: regasiti atasat listele cu uleiuri aprobate VAG actualizate 05.2017 step_50200_50500.pdf step_50200_50500_50501.pdf step_50400_50700.pdf step_50800_50900.pdf step_50888_50999.pdf
    1 point
  21. Salutare tuturor. Ii multumesc moderatorului pentru ca mi'a atras atentia asupra greselii facute. Si, fara vreo conotatie peiorativa, va atrag atentia ca Marian a marcat topicul Maurului ca fiind unul de interes pentru el (din nou, multumiri), asa ca aveti grija care ce mai spuneti p'aici. Bogdane ... denumirea cu Poolakul vine de la o intamplare de anul trecut cand, invitat fiind de un prieten sa constat serviciile iesite din comun ale unei spalatorii din Tunari, am cunoscut un personaj care a cazut pe spate cand l'a vazut pe Maur si care ne'a marturisit ca el i'a cumparat neveste'sii un Lupo, dar ca, la momentul ala, vazandu'mi masina, regreta alegerea facuta si considera ca era mai bine daca ii lua un Pulo :)). In fine ... a fost o eroare de vorbire a personajului, dar prietenul meu i'a luat vorba din gura, a prelucrat'o nitel si de atunci se refera la Maur cu apelativul Poolack. Si ... se pare ca mi s'a fixat si mie pe sistem termenul. pe care il gasesc chiar melodios. Rave, ma bucur ca m'ai vizitat . Cred ca este util sa pun si aici concluzia discutiei pe care am avut'o zilele trecute: in anul ala cand am facut dyno'ul de la Exelixis tu aveai softul de Dragos, iar eu softul de fabrica. In conditiile alea tu ai obtinut 131.6CP/229NM, iar eu 117.1CP/198NM. Presupunand ca datele pentru masina mea s'au pastrat si ca daca as fi facut un alt dyno, saptamana trecuta, la Exelixis, as fi obtinut acelasi lucru ca si in 2014, hai sa facem o comparatie cu rezultatele obtinute la Dragos: Dyno la Dragos, inainte de soft: 109CP/181NM Exelixis inainte de soft: 117CP/198NM Dupa soft, Dragos a masurat, cu softul lui, pe dyno'ul lui 121CP/222NM Pastrand diferentele, daca m'as duce acum la Exelixis, as obtine 129CP/239NM Cum ar veni ... ce am eu acum pe masina este cam la fel cu cea aveai si tu, atunci. In cazul asta singura dilema este de ce a spus Dragos ca motorul meu este primul care face figuri? El o fi vazut vreun 1.2TSI cu softul lui, pe dyno'ul lui, obitnand 13x CP? Acum ... ca a mai trecut vremea, m'am mai racorit, ca saptamana trecuta eram cam fiert: am obtinut ce era esential, pana la urma si anume cuplu mai mare. Si e mai mare cu cat zice toata lumea ca se poate scoate cu un Stage 1 din motorul asta 222-181= 41 NM. Asa ca, pentru moment, asta este maximul unde putea ajunte Maurul in configuratia actuala
    1 point
  22. @Trofin Liviu 1.6 tdi oricum e alta mancare de peste ca e CR (Am un Polo in familie 1.6 cayb si nu consuma mai deloc cu acelasi ulei Castrol 5w30 LL). Din ce vad in fisa tehnica acel Valvoline are valori mai scazute sau foarte apropiate de Castrol 5w30 LL. @GTD Sincer, nu mai vreau sa merg pe Castrol si nu as vrea sa urc la 5w40 doar ca sa reduc consumul de ulei deoarece poate exista alte uleiuri care se comporta ok cu norma 5w30. Tu ce folosesti la BKD-ul tau?
    1 point
  23. modulul abs cuprinde electronica si partea hidraulica - tot asa, ai o servo frana care cuprinde pompa de frana si tulumba de servo. Trebuie verificat sigur, sa nu fie de la pompa de frana - daca nu e de acolo, e de la ABS - am gasit cazuri in care modulul ABS infrana rotile
    1 point
  24. Ma interesez la service-urile recomandate de tine si revin cu ce am facut si unde. Merci.
    1 point
  25. Andrei, nu recunoaste la diagnoza, intrucat ai AC manual, nu ai cum sa-i faci diagnoza pe AutoHvac, la modelul tau ? daca ventilatoarele nu pornesc, cand apesi AC, atunci verifica modulul de comanda al acestora de pe lonjeronul stanga, verifica sigurantele de pe baterie
    1 point
  26. @75NOR de mers merge sigur. L-am vazut testat si retestat. Mai repeta procedura ... sigur merge, am mai gasit si aici inca un user ce a probat cu succes
    1 point
  27. Eu am 2.3 grade torsion value in vcds, consum 0.8l cu injectoare mari. O sa incerc sa reduc spre 0 aceasta valoare. Distributia verificata dupa 4 ture de motor si era perfect.. Ar trebui sa o verific si acum dupa 2000+km sa vad daca e la fel. Inainte sa dau jos cp4 am verificat si distributia nu era perfect sincronizata..nu stiu de ce. Cotele la con sunt ok asa, doar ca am uitat sa prelucrez piulitele pe interior sa le fac sanfren ca la cele de peugeot , mia culpa. Intre timp am redus cota respectiva cu 1mm incat sa evit problema cu strangerea. Din pacate nu pot sa rotesc pompa, atinge in suportul de aluminiu ce o tine, e la 2-3mm acum in spate acolo, iar jos nu e loc de alternator. Kitul este gandit ptr eliminarea EGR, in acest fel nu ar fi cea mai mica problema cu teava de motorina. Faptul ca 90% pastreaza egr duce la complicatia respectiva cu teava.
    1 point
  28. Foarte interesant topicul, mai ales partea cu sesizarea . Garantia de 1 an a fost separata platita extra fata de pretul masinii sau a fost inclusa in pretul masinii ? Cred ca este foarte interesanta aceasta concluzie si ptr alti romani care vor sa cumpere masini, sa fie atenti la acte si cum sa ceara ca sa beneficieze de acea garantie .
    1 point
  29. Recomand CompleteChip are stand dyno si la Bucuresti si vine mai mereu.
    1 point
  30. WVGZZZ1TZ6W210244.pdf TMBHP21U932775725.pdf WVWZZZ1KZCW221397.pdf WVWZZZ3CZ6P062575.pdf Alte decodari wvwzzz3czbp315274.pdf WVWZZZ3CZDE038645.pdf WVWZZZ3CZDP008027.pdf
    1 point
  31. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !
    1 point
  32. Stage 1? Go for it! In Brasov ai ACM. Bucuresti TCM (are colaboratori in toata tara). Oricare dintre ei.
    1 point
  33. Ptr cuzineti sa ma uit dupa GlycoN147/5STD sau KOLBENSCHMIDT 77913600 ?
    1 point
  34. Cuzinetii nu se uzeaza la fel , inclusiv la o axa noua .Evita AE incearca Kolbenschmidt
    1 point
  35. Ia-i permisu'! @Dun, să încerci și la PowerTech?
    1 point
  36. @edi10000 ii tine 1500-2000 km pentru ca nu folosesc toata ziua motorul termic, pentru ca mai tot timpul, prin oras o sa mergi electric. Doar la drumuri lungi te vei folosi de motorul termic. Cam asta spunea @P o p i c a.
    1 point
  37. Status update: Masina este in vama de ceva timp, astept doar startul programului Rabla si Rabla Plus. Sper ca data viitoare cand ne auzim sa postez si fotografii cu masina. Referitor la reteaua de incarcare, am vorbit cu vecinii si au fost de acord cu realizarea unei retele de prize in garaj. Vom trage din panoul de sigurante catre garaj un pat de cabluri de 3x4, pe cheltuiala asociatiei, pana la un punct de distributie, iar de acolo fiecare isi va plati singur cablul si priza pana in dreptul spatiului propriu. In cazul in care vom dori sa dezvoltam reteaua, sa trecem pe un sistem trifazic, va trebui sa cerem punct de consum separat, care costa aproximativ 5000 de lei, dar momentan ramanem la monofazic. Toata instalatia trebuie sa o realizam cu un electrician autorizat ANRE.
    1 point
  38. Am gasit INCA o piesa care mi-a picat zilele trecute si despre care cred ca e si mai PROST conceputa: bobina de inductie. Pe scurt, mi-a luat FOC o bobina in mers (mers normal cu 50-60 km/h prin oras); check engine intermitent, fum alb subtirel de sub capota, parchez si opresc in 5 secunde, apoi ridic capota. Ce sa vezi, ce sa vezi: mirosul era de plastic ars, iar bobina cilindrului 3 ardea cu flacara deschisa, sub capacul motorului. Extinctor, rezolvat, evenimentul consumat in mai putin de 2 minute, cu tot cu scos capacul motorului. E bine sa ai scule in gti-urile astea, ca doar faima a ramas de ele... Din fericire, trebuie reparata doar conexiunea catre bobina, al carei plastic a avut de suferit, dar nu mai departe de zona pinilor, deci chiar am reactionat la timp. Ce sa mai zic, daca l-as cunoaste pe inginerul care a proiectat mizeria asta de bobina, i-as aprinde-o la cimitir in loc de lumanare... PS: Schimbati-va bobinele la timp, ba chiar preventiv. Mie nu mi-a dat misfire niciodata! Ba da, acum; probabil ca eroare asta se refera la faptul ca a dat foc in locul gresit. Si verificati-va extinctoarele. Nu credeam sa ajung a folosi unul vreodata in viata asta.
    1 point
  39. Parerile sunt impartite,mi-a mai spus si mecanicul la care am segmentat masina ca testul de compresie nu este chiar 100% relevant in depistarea uzurii segmentilor .
    1 point
  40. E careva interesat de un asemenea eleron ?
    1 point
  41. pacat de asemenea masina......
    1 point
  42. Erata : temperatura uleiului trebuie sa ajunga la 35-45grade c, cuplul de strangere buson este de 45 Nm. adaptorul ce se foloseste pentru introducerea uleiului VAS6262 sau VAS 6062A. Foarte important este ca la golire sa se demonteze si tubul de plastic ce este inauntrul gaurii de golire , este nevoie de un inbus de 8mm ,dupa golire se introduce acest tub si se strange la un cuplu de 3 Nm .Lungimea acestui tub determina nivelul de ulei din cutie !
    1 point
  43. Salutare, Va atasez un link in care sunt enumerate problemele uzuale, de proiectare as putea spune, la motoarele 2.0 TFSI, prezentate cu poze, coduri de eroare, simtome si moduri de rezolvare. In cazul in care nu stiati deja de el sper sa va fie util. http://www.dubbersinc.com/forum/volkswagen/2610-common-issues-2-0-tfsi.html
    1 point
  44. Ai incercat sa le reglezi la un service care se ocupa cu asa ceva ? Daca nu incearca, poate au ei vreo solutie. Daca sunt reglate la maxim si bat prea putin inseamna ca ceva s-a intamplat cu farul de sta inclinat in jos. Demonteaza bara si vezi daca nu le poti repozitiona. Daca nici una din variante nu este buna atunci probabil va trebui sa schimbi farurile; este posibil sa fie cu un defect in interior.
    1 point
  45. Inclin spre Tcm turbo. O sa vad cum reușesc sa ajung la București, fac programare si
    0 points
  46. Uite aici si teoria si metoda practica de reglare. La mine a facut minuni Aiming Headlights
    -1 points
  47. cauta in aria Prestari servicii.
    -1 points
  48. Valvoline SynPower XL-III C3 5W30 l-am avut astă iarnă în motor și îl recomand. Preț rezonabil, vâscozitate la rece foarte bună, fluid la temperaturi scăzute și foarte stabil la temperaturi înalte. Are un pachet de aditivi foarte avansat și ai să remarci că motorul este silențios cu el. Chiar este potrivit pentru mers ur aban. Însă la 9000 km l-am dat jos deoarece am considerat că îi era suficient.
    -1 points
  49. Salut baieti, as dorii sa imi montez si eu "suspensie sport" pentru a aduce un plus de "finete" masinii , am spatele ridicat mult la ea. Imi puteti spune ce ar trebuii sa schimb (piese ex. amortizor , arc ....etc) pentru a fii totul super, nu vreau perne aer ci suspensie sport reglabila. Distanta intre cauciuc (235/40/R18) si aripa este de 3.5 Cm pe fata si 6.8 Cm pe spate. As dorii sa o aduc la un 0.5-0.7 fata de fusta aripii. Multumesc.
    -1 points
  50. @GTD trebuie să mă înclin cu respect în fața explicațiilor dumneavoastră! Niciodată nu m-aș fi gândit, consumul de ulei este o chestiune studiată de Castrol! Pentru mine este noutate absolută această informație.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!