Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.06.2017 în toate secţiunile

  1. Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !
    17 points
  2. @Razvan Constantin Sa stapanesti sanatos masina si multi km fara probleme. Nu lua in considerare cum ar configura altul masina si bucura-te de masina. Masina e configurata cum trebuie, pentru confort. Probabil ca farurile led ar fi ajutat putin noaptea dar daca merita pe o masina e numai problema celui care plateste. Personal pot spune ca probleme avute cu masina au fost cu optionalele cele mai scumpe (xenon si dsg). @75NOR R Executive este nivel de echipare separat si include pachetul R-Line exterior. Poti vedea pe internet ce include si unde e pozitionat. Eu cred ca e o alegere buna. Deci partea cu mai bine renuntai la Rline si puneai LED nu se aplica si nici nu are rost discutia fiindca nu e un topic de cerut sfaturi, ci o prezentare de masina. Iar partea cu dealerul iar e ceva fara rost, masina o configureaza clientul nu vanzatorul, pe mine m-ar deranja o atitudine de genul acesta.
    7 points
  3. Salutare tuturor, mi-a ajuns si mie jucaria in sfarsit dupa 2 luni de asteptari. Passat R Executive 2.0 TDI 150 CP - Crimson Red Metallic Dotari -Pachet R-Line "Exterior" cu faruri de ceata -Privacy Glass -Blocuri optice spate LED rosu inchis -Jante aliaj "Soho" antracit,7J X17, anvelope self-sealing 215/55 R 17 Front Assist si City Emergency Brake Iluminare cu LED pentru spatiu picioare sofer si pasager App-Connect Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Drive Net Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu sistem automat antiorbire pentru sofer, iluminarea vecinatatii si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Scaun sofer ergoComfort cu reglare inclinatie sezut si spatar reglabil electric Senzor de lumina pentru activare automata faruri si functie manuala "Coming home" si functie automata "Leaving home" Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL, EDTC si sistem de stabilizare a remorcii Sistem monitorizare presiune pneuri Pachet Business Comfortline Pachet Iarna - scaune fata incalzite / duze parbriz incalzite automat Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC Radio CD Composition Media 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate), display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 16,5 cm si senzor de proximitate interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB - conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm) Selectarea modului de conducere - Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Cruise control cu limitator de vitezã Volan multifunctional piele si maner schimbator de viteze imbracat in piele + alte optiuni mai putin importante
    6 points
  4. Cred ca in orice jurnal de bord, la fel cum unii felicita initatorul pentru decizie si alegeri (fie ca sunt in asentimentul lui fie doar din curtoazie), pot fi si unii care sa intrebe si sa aiba unele nelamuriri. E normal, suntem diferiti, avem idei diferite si nu cred ca pe un topic de prezentare trebuie sa fie doar laude. Fiecare face ce vrea cu banii lui dar daca alege sa isi expuna alegerea trebuie sa se astepte si la eventuale critici etc. Parerea mea. Legat de masina, da e foarte misto, drumuri bune si placute cu ea, iar eu as avea doar intrebarea de ce dizal, daca tot se merge preponderent oras?
    6 points
  5. Multumesc tuturor pentru urarile de bine, va doresc la fel si masinilor voastre drumuri bune de asemenea! @bubu182 stiu ca farurile LED sunt frumoase, dar crede-ma masina arata mai bine decat in poze cand sunt langa ea, e o frumusete! Cat despre faruri, eu voi merge doar in oras cu ea in majoritatea timpului, nu am vazut chiar necesar sa am LED, pentru mine era doar un moft sa spunem. Se vede foarte bine si cu Halogen. @mah2m2c acea husa de protectie pentru cheie am cumparat-o eu. @75NOR am prieten cu Golf R 2016 avea jante stock de 18, si zdruncina destul de tare masina, le-a facut replace cu 17' OZ, am condus pe 18 si sincer se simte mai bine pe 17, eu vreau mai mult comfort decat sport si druncinaturi. Pot cumpara oricand niste OEM-uri pe 18 dar sincer nu vreau, poate poate in viitor ii cumpar niste Monterrey 18' fiind singurele jante care-mi plac. Am ales din prima pachetul R-Line, celelalte passat-uri simple nu-mi plac ca si design, deci no way sa renunt la R-Line! Am facut cu masina vreo 300 km pana acuma, motorul este foarte silentios in mers sunt super multumit. Ca si consum am vazut pe consola 6.6 mixt. Oricum nu ma intereseaza consumul deloc, pe mine sa intereseaza comfortul si sa mearga bine masina.
    4 points
  6. Bucuresti - Grecia 800km - 85km/h via Makaza deci drum virajat european nu autostrazi = 5.7% ac on mereu si jante 18 '. Motor pe benzina.
    2 points
  7. Eu prin Bucuresti scot cam 12 in medie dar sincer am vazut 15-17 pe bucati foarte scurte bara la bara...motor rece dar cred ca e normal... oh well atata timp cat am long term 8,4 si dieseleul de 190 l am dat la 8,7 si vad ce stiu sa faca cei 220 caluti mi se pare masina perfecta ... si da cu 220 sa te dai zilnic prin oras e cam aiurea mai ales cd orasul este Bucuresti.
    2 points
  8. Buna ziua M-am hotarat sa imi prezint si eu masina personala: Passat CC, fabricatie 2009, DSG, 170 CP, achizitionata din Germania in anul 2012, din reprezentanta VW, de mine personal, la 41.000 KM. Ca dotari initiale, pot sa zic ca nu am avut mai mult decat echiparea de baza (RNS 510, cruise control, suspensie DCC, etc). In prezent masina are 81.000 km Am stat linistit si m-am bucurat de ea in aceasta configuratie pana in anul 2015, cand am dat de gustul retrofit-urilor. La inceput m-am miscat destul de greu, nu cunoasteam notiuni de VCDS, ELSA, ETKA, insa cu timpul au disparut necunoscutele.Totul s-a facut dupa nopti pierdute cu cititul si documentatul. Nu mi-a placut sa fac experimente, cand am pornit un proiect am fost 100% ca va fi finalizat. Piesele au fost achizitionate atat SH cat si noi. Precizez inca de la inceput, tot ce am facut pe masina este OEM (cu mici exceptii), ca si cum masina a venit cu respectivele dotari din fabrica. Usor usor masina a trecut din platforma de B6 in platforma de B7. Si....... cam asta am reusit sa adaug la ea, full functional (nu neaparat in aceasta ordine): 1. Bixenon adaptiv cu cornering - OEM 2. Oglinzi rabatabile la inchidere/deschidere masina - cu un mic modul din China. 3. Pachet ambient lights - OEM: lumini in usi; lumini la picioare; lumini in interiorul manerului si trimuri usi luminate 4. Consola centrala modificata in B7 cu toate butoanele functionale (mai putin butonul start/stop) - OEM; Toate trimurile schimbate cu aluminum brushe 5. Ceas B7 central - OEM; Schimbatorul de viteze cel de DSG B7 - OEM 6. Climatronic B7 - OEM 7. Instrument cluster color - OEM 8. RVC - Revers camera (in interiorul siglei de vw) - OEM 9. PLA 1.5 - OEM 10. Incalzire bancheta spate - OEM 11. Perdeluta electrica luneta - OEM 12. Lane assist - OEM 13. Side assist - OEM 14. Keyless entry+ keyless go + easyopen - OEM 15 Fatigue detection - OEM 16. Dynaudio - OEM 17. TMPS direct cu senzori pe Roti - OEM. 18. Adaptive cruise control ACC + front assist - OEM 19. High beam assist - OEM (varianta cu camera de golf) 20. Jante Lugano 19''; garda coborata cu arcuri progresive KW. Proiecte noi? DA: pla 2.0 si inca ma gandesc la WEBASTO si sign assist (trebuie schimbat parbrizul - suportul pt noua camera are o prindere in plus fata de camera din 2009) PS: revin cu poze. Multumesc
    1 point
  9. Paul ...cu asta ma ocup . Iti pun cp4 si iti scot consum de 0.6 ,daca nu reusesc iti platesc cat vrei si ma apuc de agricultura . Consum de 0.8 reprezinta o problema ,nu o normalitare. La alte masini cu acelasi cod de motor ai sa gasesti 0.5-0.6 cu pompa cp4 de fabrica . Colegii la care am montat cp3 poate sa confirme sau sa infirme diferenta de consum la relanti (motor cald ,fara consumatori)
    1 point
  10. Procedura de sincronizare a distributiei nu inseamna doar folosirea calelor Nu se folosesc semne,marcaje ... Paul ,rezultatul final conteaza . E un lucru perfect daca pe langa alte avantaje a scazut si consumul .?
    1 point
  11. N-am mai ajuns la track day din cauza ploii, poate la urmatorul in iulie Saptamana trecuta a decedat compresorul de la AC; cel original de pe masina era Denso. Mi s-a parut absurd pretul pt cel original (3300) vs Denso (~1000). Pana la urma am pus Valeo Maine sper sa aiba timp mecanicul pt un mic refresh Am luat bucsele de pe fata si bieletele antiruliu, pompa de joase (am luat DW65v) si furtunasul de retur de la pompa de inalte.
    1 point
  12. Eu cand va zic ca astia pun litera modelului pe stopuri nu m-ati crezut ! http://www.automarket.ro/stiri/teaser-pentru-noua-generatie-volkswagen-polo-dimensiuni-mai-mari-pentru-77819.html
    1 point
  13. Foarte interesant topicul, mai ales partea cu sesizarea . Garantia de 1 an a fost separata platita extra fata de pretul masinii sau a fost inclusa in pretul masinii ? Cred ca este foarte interesanta aceasta concluzie si ptr alti romani care vor sa cumpere masini, sa fie atenti la acte si cum sa ceara ca sa beneficieze de acea garantie .
    1 point
  14. Foarte fain; te am vazut prin Iasi ? Felicitari pt ea
    1 point
  15. @georgeMKO incearca 5w40 505.01 Castrol gama Professional sau orice iti place din lista de uleiuri aprobate 505.01
    1 point
  16. da - nu am acum posibilitatea sa iti verific, incerc pe seara
    1 point
  17. si la G7, B8 - nu este obligatoriu butonul - totul se poate face din HU Necesar - senzori, modul, mufa - pini, cabluri, avem.
    1 point
  18. La Cordoba 6L este o problema cunoscuta cablajul de legatura la portbagaj, exista si un buletin tehnic in acest sens. Codul cablajului la varianta cu inchidere centralizata este 6L5971145A
    1 point
  19. Dupa ce i-am amintit in repetate randuri ca orice vanzator profesionist in europa trebuie sa dea 2 ani de garantie si am fost ignorat complet, am apelat la o organizatie care se ocupa cu medierea disputelor de genul asta intermediind discutiile cu ANPCul European/Nemtesc. In vederea acestor discutii, am tradus contractul incheiat la cumpararea masinii unde scria ca masina are garantie un an. Prin urmare i-am dat vanzatorului mail cu noua "descoperire", si de atunci a devenit semi-cooperant. I-am pus masina pe platforma si i-am trimis-o in service. Au tinut-o vreo saptamana, timp in care au inlocuit motorul, turbocompresorul, si alte cateva zeci de repere, deranjul total fiind de aproximativ 11000 euro. Vanzatorul sustine ca ~3000e i-a platit el, restul VW. Cand l-am intrebat eu de culanta la VW, nu s-a putut... atunci as fi platit eu cei 3000e, dar deh... (btw, vanzatorul insurat cu o clujeanca, poate d-aia ne-a tratat cu atata sictir si ignoranta) Pana la urma, avand in vedere ca nu m-a costat decat o galeata de nervi si probabil ~1000e deranjul cu constatari, platforme prin tara si p-afara etc, zic ca se putea mai rau. Invatatura de minte sa nu cumperi masina decat de la autohausuri mari.
    1 point
  20. Da,l-am verificat dupa ce mi-am pierdut 2 ore sa-l desfund cu jetul alternand apa calda/rece. Am un termometru de contact profi, asa l-am putut verifica mai bine desi se simtea si la mana, si intradevar intr-un colt sa incalzea/racea mai greu dar pana la urma a iesit tot din el. Ideea e ca a inceput sa dea randament imediat dupa ce a iesit prima mizerie, bagand pe retur presiune. Varianta din cele doua filmulete merita incercata ca si solutie rapida, nu ai atat de mult de munca si da rezultate. Ca idee caloriferul meu era infundat cam de 2 ani, doar ca iarna trecuta fiind mai rece mi-am dat seama mai bine. La G5 se schimba usor dar daca ai avea de demontat tot bordul cu siguranta apelezi la varianta asta mai intai :)).
    1 point
  21. Da , pai din august in colo o sa fiu disponibil cam non-stop si voi venii la toate intalnirile din Prahova , care vad ca au inceput sa se faca din ce in ce mai des Despre masina , pai zilele astea masina a primit un stage1 , masina in momentul de fata are 205hp (la baza 170hp) , pot spune ca masina trage foarte bine in momentul de fata , pe viitor sper sa nu fie vreo problema . O sa revin cu fisa dyno . Mai las o poza cu "sportiva" acum
    1 point
  22. Bravo! Iti faci singur de munca
    1 point
  23. Ia-i permisu'! @Dun, să încerci și la PowerTech?
    1 point
  24. Fara MRC, fara S5 :-) cine stie cunoaște
    1 point
  25. Votez sa fie cat mai clean, deci fara "fundu' ala" nu mai are nevoie de nimic...
    1 point
  26. Mulțumesc, @stryder In unul din ultimele posturi cineva spune ca soluția este sa apeși jumate pedala de frâna și motorul nu se mai oprește. Așa era și la Octavia, însă pe Kodiaq nu funcționează. O fi ceva specific motoarelor diesel. Confirm însă ca atât Stop cât și Start sunt mult mai rapide, line și silențioase. In plus mi s-a întâmplat de câteva ori in coloana sa apas accelerația tocmai când motorul se oprea și nu s-a supărat de loc, a pornit imediat fără ezitări. Oricum, am început sa folosesc butonul pentru dezactivare Si niște poze de prin dealurile patriei... și un VS GLE
    1 point
  27. Daca la avia ti-au spus ca turatia ridicata inseamna incarcarea bateriei poti sa nu mai treci niciodata pe la ei.Referitor la regenerare, in mers nu-ti dai seama, doar la relanti.Referitor la avia sau la alti dealeri auto, multi consilieri (mai degraba fete) habar nu au ce vand!De ce dracului ii(le) tin in fata, la ghiseu, nu stiu...Nu am pretentia ca sunt atotstiutor in ale automobilului, dar setat fiind pe o anumita clasa, motorizare, mi-am facut lectiile.Ma duc in showroom si cei de acolo vand orice, numai masini NU.
    1 point
  28. Asta e puțintel mai off-topic: basculele de TT Mk 1 vin cu bucșele de TT de după faimoasa modificare din 2000. Au diametru mult mai mare al cilindrului în care se presează bucșa mică (dinspre față). Ceea ce se știe mai puțin și nu se vorbește: modificarea basculelor de suspensie după anul 2000 a făcut articulația suspensiei față mai proastă, nu mai bună. Intenționat. Accidentele cu TT din anii 1999-2000 se datorau unor deficiențe de natură aerodinamică, nu mecanică, manifestate la un viraj dublu brusc (schimbare de bandă) la viteze mari. Astfel încât modificările la fabrică au fost: - contragreutate de oțel (cca 15 kg) în bara spate - pentru a deplasa ușor centrul de greutate spre înapoi și a preveni ridicarea spatelui mașinii la frânare sau alte manevre bruște; - spoilerul de pe portbagaj - pentru a frâna curentul de aer, tot pentru a împiedica ridicarea spatelui; - mici spoilere sub mașină, înaintea roților spate - din același motiv; - ESP - pentru corectarea derapajelor; - bascula de suspensie față cu unghiurile de cădere și fugă puțin diferite și alte articulații - pentru a împiedica virajul prea brusc. La orice alt model din generația lui Golf IV, indiferent că e Golf, Octavia, Leon, A3, R32, aerodinamica e diferită de a lui TT și astfel toate aceste modificări nu aveau sens. Instalând bascule de TT, căpătăm o articulație mai moale decât cea originală, lucru care nu se poate corecta decât cu bucșe de poliuretan, sau cu bucșe DEFCON de aluminiu. Adică dublarea cheltuielilor, fără vreun beneficiu vizibil.
    1 point
  29. poate la golf 5 difera diametru gaurilor la fuzeta,la golf4/bora diametrul amortizorului in fuzeta e acelasi pe toate motorizarile.
    1 point
  30. pune-l pe mail sa ma uit peste el da-mi dump-ul original pe mail, sa ti-l modific
    1 point
  31. Dun,vreau sa vad daca o sa iti dea o diferenta de cai in plus fata de ce ai facut la Racing Code ( spun asta deoarece cand a fost campania de data trecuta,un cunoscut a mers la ambele si diferenta era de cativa cai in plus la Exelixis ) Chiar sunt curios daca se verifica si in cazul tau acest aspect.
    1 point
  32. Revin la acelasi topic in urma unei analize serioase a ceea ce mi s-a intamplat. Nu sunt mecanic dar am „terminat” electronica si am habar de "chestii legate de curenti". De ce revin? Am pus cap la cap ce mi s-a intamplat acum cu ceea ce mi s-a intamplat in urma cu 3 luni si o sa vedeti ca lucrurile se leaga. Daca nu credeti asta putem discuta. Cred ca pot aduce si alte argumente in afara de ce am scris mai jos. In decembrie am plecat din tara la ceva rude plecate peste tari si mari... bineinteles cu masina. Dupa un drum de aproximativ 1000 km, din care ultima jumatate facuta prin ploaie, ma opresc la locul de cazare. Aranjez cu cazarea si cand sa pornesc masina, ca sa o parchez, imi apare la bord: Emissions Workshop. Nasol ! Tu plecat in tara straina, in ajun de Craciun, ce sa faci? Search Google, search forums... Am gasit o multime de explicatii de la EGR la sigurante s.a. Pana la urma, dat fiind situatia, zic: Asta e! Mergem mai departe, nu poate fi nimic grav. A doua zi am continuat drumul (cu martorul de emisii gaze aprins) inca 1300 km. Motorul (masina) a mers absolut normal. Toate bune si frumoase. Am ajuns cu bine acolo. Zic: Maine nu conduc ferit-ar sfintu’, beau si eu o bere ca omul!. La 2 zile de cand am ajuns acolo ii dau o cheie ca sa vad daca mai apare eroarea. Pun contactul, dau cheia si STOP. Oil pressure. Engine off... (Precizez ca abia acum mi-am adus aminte de aceasta eroare. Am trait cu mpresia ca este Check oil level). Opresc motorul si completez uleiul care era destul de scazut. Eroarea a disparut. Mentionez ca, un lucru important din punctul meu de vedere, a plouat marunt si pe drum si in ziua in care am ajuns acolo. Pana la urma, in afara de eroarea legata de emisii totul a fost bine in acel concediu si m-am intors cu bine de acolo. Martorul de eroare a ramas aprins tot timpul de atunci. Acum, revin in Romania pe 5 ianuarie si pe 6 dimineata ma prezint la service. Pune testerul pe ea si aveam urmatoarele erori(6): Bujie 1 arsa Bujie 3 arsa (asta era arsa de mai bine de 1 an) Bujie 4 arsa Comunicare imperfecta cu clapeta de acceleratie Scurtcircuit ventilator racire 2 Comutator regulator de viteza defect (asta nu stiu daca asa suna dar e legat de maneta de „cruise control” care mai da chix-uri) Verifica oamenii pe valorile reale si clapeta functiona la accelerare. Ma hotarasc si zic: hai sa schimbam bujiile ca suntem in plina iarna, si hai sa curatam clapeta ca sa scapam de eroare iar daca tot umblam la motor schimbam si filtre si ulei ca am vreo 11000 cu masina! Ventilatorul, zic, il schimb mai incolo ca e iarna si costa 750 lei. Zis si facut. Am fost de fata cand s-au facut acele operatii si pot spune ca pe clapeta, cu exceptia catorva pete marunte, nu era murdara. Oricum, eu ma asteptam sa nu se inchida cum trebuie dar nu era vorba de asa ceva. In fine, punem totul la loc, platesc si plec la o mica plimbare (5-6km). Totul e OK pana opresc motorul. Dupa ce-i dau cheie mi se „intampla” aceeasi eroare: Emissions Workshop . Ghinion! Merg la service si solicit sa verifice blocul de sigurante din compartimentul motor (citisem pe un forum din US o chestie asemanatoare). Gasesc oamenii o siguranta de 10 A arsa. O inlocuiesc si, VOILA!... nicio eroare! Dupa ceea ce v-am povestit am mers foarte putin cu masina (maxim 500km), a mers foarte bine si nu am avut nicio alta eroare semnalata la bord pana cand a (re)aparut eroarea pentru care am deschis topicul. Rezolvarea o cunoasteti. Am vrut sa descriu pe larg ceea ce mi s-a intamplat pentru ca sunt, in proportie de 99%, convins ca o mare parte din timpul si banii cheltuiti au fost in zadar (sau am contribuit la cresterea economica?). Mai exact: eroarea de emisii gaze, cea de bujii si cea de presiune de ulei nu au avut ca motiv decat cablajul defect. De ce spun asta? Pentru ca prima data eroarea de emisii gaze a aparut dupa ce am mers 500km prin ploaie torentiala. Iar eroarea semnalata saptamana trecuta legata de presiunea de ulei a aparut dupa ce am spalat masina. Concluzia mea este ca timpul si vibratiile au determinat uzarea cablajului dar umezeala a determinat declansarea evenimetelor mentionate mai sus. Prin asta nu vreau sa arunc cu pietre nici in cei de la service pantru ca nu cred ca au mai intalnit asa ceva si, pana la urma, si ei fac incercari eliminand posibilele cauze pe rand (bineinteles pe banii clientului :icon_geek: ). Imi cer scuze daca postul este prea lung dar trebuia sa explic pe larg toata „tarasenia” astfel incat sa fie inteleasa de colegii de forum . Nu va doresc sa aveti astfel de probleme dar este posibil sa va intalniti cu astfel de manifestari. Mi-as dori sa nu cheltuiti, ca mine, timp, nervi si bani pentru a va rezolva problema. Asta nu inseamna ca erorile mentionate mai sus au drept cauza cablajul defect. Serios!!! STOP, Oil pressure... este o eroare FOARTE serioasa daca nu e de la cablaj.
    1 point
  33. Repet,axa cu came e uzata ..una din supape nu lucreaza corect.Are perfecta dreptate mecanicul tau,a evaluat si gandit corect.Problema e generala la astfel de motorizari..se pare ca a fost un lot de axe cu came problematic.Schimba axa cu came ,sa traga si un ochi la cuzinetii ei sa nu fie uzati si scapi de problema.Ciudat ca la toate in partea dreapta se uzeaza..
    1 point
  34. Felicitari pentru alegere. Motorizarea si transmisia sunt o aparitie binevenita intr-o "mare" de 1.6 bluemotion eco cacamaca - fulloption si submotorizate. Si eventual si cu jante imense, de abia le taraie, da' arata bine. Pentru jante +1 - masina trebuie sa fie si functionala pe drumurile noastre. Multi km fara probleme!
    0 points
  35. Salut, Detin un Golf 5 2.0 BKD din 2008 cu 180000km si pana acum de cand am masina am mers doar cu ulei Longlife III Castrol 5W30 (cu sigla VW) si ultimul a fost cu Castrol din germania 5W30 LL cu sigla (VW Motorsport recommends Castrol)- norma 504/507 si filtre Man. Cu cel romanesc consuma 1L la 10000km, iar cu cel de Germania mi-a consumat cam 700ml la 10000km. Acum doresc sa fac revizia cu filtre Purflux si ca ulei as trece la Fuchs, Ravenol sau altceva ce imi recomandati. Ca idee cu un schimb de ulei o sa prind o vara si o iarna. Masina este stage 2 deci nu mai are catalizator. Ce imi recomandati, sa continui pe 5W30 sau sa trec la 5W40 avand in vedere consumul de ulei si km? eventual si un producator anume... Multumesc!
    0 points
  36. Foarte frumoasa masina, o sa urmaresc topicul cu mare placere A5 acesta este mult mai frumos decat cel prefacelift, ai facut o alegere foarte buna din punctul meu de vedere. Felicitari si multi km fara probleme!
    0 points
  37. Asta cu halogenele si xenoanele e epocala. Am "murit" de ras
    -1 points
  38. Valvoline SynPower XL-III C3 5W30 l-am avut astă iarnă în motor și îl recomand. Preț rezonabil, vâscozitate la rece foarte bună, fluid la temperaturi scăzute și foarte stabil la temperaturi înalte. Are un pachet de aditivi foarte avansat și ai să remarci că motorul este silențios cu el. Chiar este potrivit pentru mers ur aban. Însă la 9000 km l-am dat jos deoarece am considerat că îi era suficient.
    -1 points
  39. Am pus Motul X-Clean pana la urma, dar nu am apucat sa merg prea mult cu masina. O sa revin cu impresii.
    -1 points
  40. Cea mai frumoasa culoare pe care momentan il pot gandi pentru o masina. Este superba, sa ai noroc de ea, imi place ca omul si-a luat optionale pe care ii considera necesare lui si nu a mers pe idea bifez tot ca altfel nu-i passatul passat, si ce vor spune vecinii si colegii de forumuri. Drumuri bune sa ai si asteptam impresiile
    -1 points
  41. Sa o stapanesti sanatos! Intr-adevar xenonu-l era un must have. Sper ca nu ai fost influentat de aceasta postare http://vwforum.ro/topic/80868-achizitionare-passat-b7/?do=findComment&comment=2835961
    -1 points
  42. Probabil fiecare din noi speră să găsească o soluție alternativă, din păcate la b7 datorită poziției de lucru idioate și a componentelor care stau în calea demontării și remontării EGR, nu prea se justifică demontatul și bricolatul. Dacă totuși vrei și o altă posibilitate de rezolvare a problemei, poate găsești un EGR identic, care a fost schimbat din cauza răcitorului și folosești de la el partea electro-mecanică și de la al tău donezi răcitorul. Trebuie făcută o garnitură nouă din klingherit și cam aia e, cu speanța că nu va pica din nou în citeva mii de km si o iei de la capăt. Astea sunt solutii home made, in service nu va face nimeni asa ceva, poate doar operațiile de demontare si montare pe masină, chiar si asa ai costuri mari. Să te apuci în fața blocului, fără elevator, să lucrezi în poziții de contorsionist, e total ineficient. Sunt doar 5 pagini cu acest topic, citește experiența fiecăruia dintre noi, citește opiniile pertinente ale celor care au și activități în domeniul service, la care apelează mulți de pe forum și ai imaginea completă a unei probleme care pur și simplu apare la toate motorizările CR ale VAG, singura necunoscută fiind CÎND.
    -1 points
  43. Voi aveti prea mult timp liber.eu zic sa o lasi asa si cand dai de bani ii trantesti un android.decat sa pierzi timp cu nimicuri mai bine il folosesti in favoarea ta, sa fii mai productiv.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!