Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
12.06.2017 - 12.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.06.2017 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, mi-a ajuns si mie jucaria in sfarsit dupa 2 luni de asteptari. Passat R Executive 2.0 TDI 150 CP - Crimson Red Metallic Dotari -Pachet R-Line "Exterior" cu faruri de ceata -Privacy Glass -Blocuri optice spate LED rosu inchis -Jante aliaj "Soho" antracit,7J X17, anvelope self-sealing 215/55 R 17 Front Assist si City Emergency Brake Iluminare cu LED pentru spatiu picioare sofer si pasager App-Connect Computer de bord "Premium" cu display color si afisaj suplimentar pentru informatii despre temperatura uleiului de motor, viteza de rulare, limitare de viteza pentru anvelope de iarna si functiile de lumini si vizibilitate Drive Net Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu sistem automat antiorbire pentru sofer, iluminarea vecinatatii si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier Scaun sofer ergoComfort cu reglare inclinatie sezut si spatar reglabil electric Senzor de lumina pentru activare automata faruri si functie manuala "Coming home" si functie automata "Leaving home" Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC, inclusiv ABS cu asistent frânare, ASR, EDL, EDTC si sistem de stabilizare a remorcii Sistem monitorizare presiune pneuri Pachet Business Comfortline Pachet Iarna - scaune fata incalzite / duze parbriz incalzite automat Aer conditionat automat „Climatronic" Adaptive Cruise Control - ACC Radio CD Composition Media 4X20 Watt, 8 difuzoare (4 fata / 4 spate), display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 16,5 cm si senzor de proximitate interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB - conector multimedia AUX-IN (compatibil conector 3,5 mm) Selectarea modului de conducere - Permite configurarea de catre sofer a directiei, acceleratiei, sistemului de climatizare si, daca sunt alese, a sistemului Adaptive Cruise Control si a suspensiei cu reglare adaptiva.In plus, ofera si 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco. Cruise control cu limitator de vitezã Volan multifunctional piele si maner schimbator de viteze imbracat in piele + alte optiuni mai putin importante8 points
-
4 points
-
Ai cumva impresia ca @alin_irimia te pune sa inlocuiesti o egr-ul degeaba ? Iti recomand sa mai citesti cateva pagini ca sa intelegi ce e cu P04032 points
-
Felicitări si la punga gras! Asta avand in vedere lista facuta pentru modificări. Te admir ca ai energie ca de fiecare data sa o iei de la capăt. Eu as cauta sa iau bani împrumut si sa cumpăr una dotată. Pr măsura ce as da banii înapoi, as consideră că bifez o opțională. Dar stiu...pasiunea...2 points
-
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme. Totusi, nu ma pot abtine sa zic.. nustiu cum puteti configura asa masinile.. nu o lua in nume de rau, dar farurile cu LED faceau fiecare banut ... cum sa nu le iei... nici macar xenon ... si un retrofit e extrem de costisitor... In anul 2017 unde totul este led, adaptiv, inteligent, etc.. si cu atatea sisteme misto pe masina.. iei halogen .. off Chiar sunt curios, ce te-a facut sa iei anumite optiuni inteligente si misto pe masina, si totusi sa sari farurile de orice fel... Succes si scuze de critica !1 point
-
Felicitari pentru achizitie ! Am zarit-o azi la spalatorie ! Daca tot e noua, fa un efort si cumpara 2 lavete de microfibre una pentru sters si una pentru zonele inferioare / jante etc. si ofera-le baietilor de la spalatorie ! E pacat sa vina cu "pelea de caprioara" peste lacul impecabil De asemenea ofera-i un strat de protectie, ceara - sealant sau carnauba, daca ai buget poti pune si o protectie ceramica !1 point
-
La cum micsoreaza astia rezervoarele de combustibil, o sa ajunga la paritate cu ala de stopgel1 point
-
Cat de frumoasa este ! Sa o stapanesti / stapaniti sanatosi si drumuri multe fara probleme !1 point
-
Cea mai frumoasa culoare pe care momentan il pot gandi pentru o masina. Este superba, sa ai noroc de ea, imi place ca omul si-a luat optionale pe care ii considera necesare lui si nu a mers pe idea bifez tot ca altfel nu-i passatul passat, si ce vor spune vecinii si colegii de forumuri. Drumuri bune sa ai si asteptam impresiile1 point
-
1 point
-
1 point
-
O frumusețe de masina. Sa o stăpânești sănătos! Speram sa fie un bitdi, sunt cu ochii pe o astfel de masina1 point
-
Aseara am ajuns intr'un final si acasa Joi ne'am plimbat prin Viena, apoi am facut o oprire la Parndorf, sa vedem si noi minunea si apoi am innoptat in Budapesta. Vineri, de dimineata, am plecat spre zona Sibiului, unde am stat 2 nopti la pensiunea Albota, pe care o recomand din suflet. Ieri m'a asteptat iar un drum lung: Albota - Brasov - Ploiesti - Slobozia, de unde am recuperat motanul - Bucuresti. Total: 4852 km la un consum mediu de 5.7%. Ca epilog, pot sa zic ca a fost un drum cu de toate, cum ziceam mai sus: un pic de city break, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri de munte, un pic de ski, iar la sfarsit, cu evenimentul de la Albota, un pic de dezvoltare personala/profesionala. Tipul asta de concediu ne'a placut foarte mult si este foarte posibil ca la anul sa repetam experienta, bineinteles nu pe acelasi traseu Va multumesc si voua pentru sugestiile interesante pe care mi le'ati oferit si care vor servi o baza excelenta pentru viitoare iesiri in Europa.1 point
-
Fratilor, revin cu un scurt review (gen se poate si inca cum...). Incep prin a multumi celor care au postat in acest topic, m-au ajutat sa-mi formez o idee despre ce trebuie facut pt restaurarea si ingrijirea vopselii auto. Am luat cele necesare de la unul din dealerii nostri: - Dynamax Sampon Auto - Lupus Premium Wash Mitt - Manusa Microfibre Spalare - Prosop Uscare Auto 90x60 - Dodo Juice Argila Decontaminare 2x55 - Buff and Shine Burete Verde Polish 101mm - Menzerna Medium Cut Polish 2500 - Buff and Shine Burete Negru Polish Finish / Sealant 101mm - Menzerna Super Finish 3800 - Pasta Polish Super Finish - Pro Detailing Buffing 380 Edgeless - Laveta Microfibre fara margini 60x40 cm - Menzerna Power Lock Ultimate Protection - Sealant Auto - Collinite 476s Super Double Coat Wax - Ceara Auto Solida - Sonax Aplicator Ceara & Sealant Set 6 buc (+ 2 galeti) Ieri pe la 11 dimineata m-am apucat de lucru. Am spalat masina cu grija, am sters-o, apoi am inceput polisarea manuala. Polish de baza am folosit ceva polish cumparat varsat de la un stand local de vopseluri auto (il aveam de ceva vreme), cred ca undeva la 30-50 gr care mi-au si ajuns pt toata masina. Aplicat cu un burete mai vechi, nefolosit, tot pt polisat, de 101mm. Am insistat pe zgarieturile mari, dupa care am aplicat Medium Cut Polish-ul 2500 de la Mezerna. Inca de la prima aplicare am ramas masca de rezultat. De genul: ma asteptam sa am o masina de polisat, sa scot efectul cu doar 3-4 treceri peste suprafata (are o putere de taiere incredibila). Oglinda inca de la 2500! Am continuat pe restul masinii, dupa care am trecut la cel de 3800. Cu cel din urma am ajuns la oglindire perfecta (vedeam orice textura in reflexie), scapand de toate hologramele si panzele de paianjen. Apoi am aplicat sealing-ul (Powerlock ultimate protection - Menzerna). Aluneca apoi prosopul pe tabla ca nu puteam sterge... Stateam cu nevasta-mea langa mine, care iesise sa-mi tina companie, si eram uimiti de rezultat. Inainte de a investi 600 lei in tot ce este enumerat mai sus, eram in dubiu despre daca sa duc masina la un detailer care urma sa-mi ceara 600-1000 lei pt acesta operatiune. Si am renuntat, gandindu-ma ca un pic acum, inca un pic peste 3 luni si voi reusi intr-un final sa fac manual, treaba pe care urma s-o faca profesionistul cu masina de polisat, ramanand si cu multe solutii pt urmatoare aplicari. Deci stiam ca se poate, cu foarte multa munca, dar nu ma asteptam veci la acest rezultat, atat de rapid. Am terminat undeva la 7 seara, deci au fost 8 ore de lucru in total, iar la final aveam spatele rupt de oboseala. Dar in tot acest timp am spalat + polisat + aplicat un strat de sealing pe o masina care a iesit de nota 10. Si o fac pt prima data. Adica am mai lucrat cu polish, am mai ceruit fostul golf, dar niciodata cu aceste rezultate. Concluzia: solutiile din ziua de azi: polish, sealant... dau rezultate foarte bune, cu un efort minim. Si pot fi aplicate manual. Urmeaza pe weekend-ul viitor inca o spalare si aplicarea cerii, si am scapat pana in toamna. Dar am orgasm cand ma uit la rezultat. Imi pare rau ca nu am facut poze, dar cu spatele rupt... asa nu mai aveam niciun chef sa merg dupa aparat. Oricum, pozele sunt prea putin importante, este inca o masina iesita mai bine decat iese pe usa showroom-ului... Usurinta cu care se ajunge aici, in schimb... asta vreau sa o precizez. Bafta!1 point
-
Pai din punctul tau de vedere e irelevant, dar pentru unul care are o masina ca a ta si merge in 80% din timp doar in Bucuresti, e foarte relevant Stai linistit, eu nu sunt departe de tine. Media generala pe 11097km (pana la ultimul plin) facuta la pompa este 7,6%, si am o gramada de cai in minus fata de tine @sebip La mine media de 7,6% e pe Spritmonitor, pe bord pe termen lung, media e 7,4% - ne pacaleste putin bordul, dar eu iau in considerare in principiu autonomia unui plin - aia ma intereseaza cel mai mult. Si reusesc sa fac peste 850km cu un plin, mers in proportie de 70% prin Bucuresti in aglomeratie si fara sa las sa ajunga pe rosu rezervorul. In mai putin de o luna urmeaza un drum in Grecia, o sa revin cu consumurile obtinute atunci.1 point
-
Astazi am lasat masina la Brady pentru vopsit bara spate si usa dreapta fata in urma incidentelor pe care le-am scris cateva posturi mai sus. A durat mult asteptarea pentru intrat in service pentru ca exista programari extrem de multe la tinichigerie (acum este ocupat deja pentru urmatoarele 3 saptamani) si nu m-am grabit sa las masina ca sa stea degeaba in curtea lor. Termenul maxim de predare este vineri, dar am primit asigurari ca se face tot posibilul sa fie gata cat mai repede, fiind doua dosare casco, deci clar e o "vaca de muls" Sper pe miercuri seara sa o am si sa iasa perfect, sa ma pot bucura de ea intacta din nou. Astazi cand am lasat-o in service, bordul indica exact 11500km. Km in care nu mi-a facut probleme cu nimic. Sper sa o tina tot asa, inca vreo cateva sute de mii de km1 point
-
1 point
-
Nice! Si eu am primit acel avertisment; m-am invatat sa dau lumina pe 0 si abia apoi sa sterg parbrizul.1 point
-
Aceste simptome le poate da zeci de piese defecte ,fa o diagnoza ,fara ....sunt povesti1 point
-
@75NOR fain bricolajul. Mult mai facil accesul la priza in raport cu modelele vechi. Si poate ar merita facut un topic cu DIY Superb 3, ca altfel se va pierde.1 point
-
1 point
-
Stii distributie care a sarit dupa 12 luni ,10 mii km Vezi daca se mai aliniaza distributia cu cale1 point
-
1 point
-
Compara optic AE cu kolbenschmidt si ai sa-ti dai seama de ce nu AE . Apoi AE mai genereaza si alte probleme1 point
-
Problema nu e de la axa oe,NU recomand AE. Foloseste un ceas comparator si o sa afli care e problema1 point
-
1 point
-
Conform erorii P0403 egr-ul are o problema la partea electronica (n18) . Mai devreme sau mai tarziu eroarea o sa devina permanenta ,poate dura si 6-12 luni. Trebuie pus egr nou OE ,garnitura retur ulei turbo si garnituri tevi recirculare gaze ,si dpf.1 point
-
1 point
-
Astazi am participat la primul eveniment impreuna, GraffitiWrooom Editia 4, impreuna cu echipa Autobaza la Midocar Vitan, unde pana acum am mai fost doar din postura de privitor. Ne-am bucurat de o vreme foarte ok, de cateva drive test-uri cu generatii mai noi, de prezenta multor prieteni vechi, dar am si legat niste contacte noi... O zi perfecta am putea spune1 point
-
Va multumesc frumos. Mersesem inainte cu gandul asta pentru ca si pe cea neagra pusesem scut si iti dadea acea senzatie ca sunt protejate toate pe sub, nefiind afectata nimic altceva in niciun fel. Cel mai probabil nu o sa mai pun totusi pe asta acum, dat fiind si ca nu merg foarte mult pe drumuri de macadam ( rar de tot ) si oricum merg incet si cu grija Din categoria numere1 point
-
Eu am montat doar la o roata, cea care se bloca (dreapta spate) inca nu mi-am rezolvat problema, a ramas cand am timp sa ma ocup si de partea cealalta. Tot 3 dinti am si eu cursa atunci cand trag frana de mana, eu am luat arcurile varianta mai soft.1 point
-
O părere corectă plus de asta decât să dau pe un sejur la români aceiaşi bani si sa vad acelasi jeg mai bine ma plimb in mai multe tari vad locuri noi si am de unde lua idei pt urmatoarele concedii.1 point
-
P0403 ,egr-ul trebuie inlocuit . Fa o scanare cu o interfata originala .Martorul DPF se aprinde doar cand e o problema1 point
-
Uite in filmuletul de mai jos cum facea si a mea, se potriveste descrierii tale. Am reparat electromotorul si problema a fost rezolvata, bateria avand decat vreun an jumate la vremea aceea. Daca schimbi bateria nu faci decat sa amani inevitabilul - reparatie electromotor.1 point
-
Daca are 6 trepte, este ATJ. In teorie, daca totul e ok, fara consumatori si cu motorul cald - 0,5l/h (variaza pe VCDS - poate sa fie 0.4l/h) In functie de caldura de afara - cu clima pornita - poate varia intre 0.7 si 0.9...1l/h. La generatia B5 (pana in 2000) are ceasuri immo2 - deci, nu vei putea vedea consumul la relanti, pe BC - doar daca e modificat si are ceasuri de B5.5 (facelift - din 2001) ..cum aveam si eu puse, pe B5-ul meu. In rest, un consum marit nu e obligatoriu de la injectoare uzate.... pot fi multe cauze... de la filtru aer murdar, debitmetru obosit, senzori care indica eronat.... etc.1 point
-
La masina din semnatura nu imi afiseaza BC-ul consumul corect la relanti. Respectiv, valoarea afisata cu masina oprita este, de cele mai multe ori, consumul instant realizat in momentul punerii schimbatorului pe zero. Interesant este ca vagcom-ul imi raporteaza valoarea corecta de cca 0.6l/h. In rest, valorile afisate de BC pentru consumul instant si mediu in timpul deplasarii, sunt corecte. Am mai avut pe mana cam 7 masini VW echipate cu BC dar toate imi afisau corect consumul la relanti. Aveti idee care poate fi explicatia?1 point
-
La mine pe capac scrie 2.6/2.8 pe fata si 2.8/3 pe spate. Prima valoare e pentru masina cu 2-3 persoane. Eu le-am umflat la 2.8 toate rotile, dar era bine daca puneam 3 pe spate (in concediu a fost cam incarcata masina). Circul cam 95% din drum numai pe autostrada.1 point
-
Nu conteaza ce presiune are la Octy2 sau Passat B5.5. Passatul nou este o masina grea si trebuie sa bagati cat scrie acolo pe abtibildul de la rezervor. Am vazut cu ochii mei la Passat cum zicea 2,7 pe fata, 3 pe spate la incarcare mare. Nu este obligatoriu sa fie toate rotile cu aceeasi presiune. De fapt e mai comun sa fie presiune marita pe rotile spate. Si mie mi se pare aiurea mai ales ca ca e greutate redusa pe puntea spate, dar probabil ca neamtu merge cu multi oameni in masina + bagaje :) Personal la Passat B5.5 am jante de 17" si le bag 2,3 in toate 4. Normal la mine e 2,2 dar se lasa prea mult si prefer mai mult pentru a proteja jante :D1 point
-
Stiu ca e vechi postul din quote dar poate induce in eroare. Eu am fost oprit de politie saptamana trecuta doar pt asta, si nu intelegeam de ce, doar aveam drl-urile. Mi-au spus ca DRL-urile nu conteaza, pot sa le si inchid. Cu ocazia asta m-am uitat mai bine la masinile din sens opus, cat de mare e diferenta intre drl si faza scurta in timpul zilei, si cam tind sa dau dreptate politiei. Pacat ca nu opresc pe mai multa lume ca sa atraga atentia.0 points
-
Ba e prostie :Driver:..spusa ! 444 02 apare cand faci diagnoza cu contact si motor oprit si 444 00 apare cand faci diagnoza cu motor oprit. Deci nu are erori in ambele cazuri.!!!! PS : pentru toti : diagnoza se face doar cu motor oprit si contact, iar cu motor pornit doar sunt afisate erorile stocate, nu face nicio diagnoza cu motor pornit !!!-1 points
-
Deblocheaza unitatea si sterge erorile. Evita pe viitor sa mergi cu motorina pe rosu.-1 points
-
Ce este functia de coasting la dsg-ul tau? faptul ca sare repede in treptele superioare? intreb ca astept peste cateva zile intalnirea cu o octavie cu acelasi motor si cutie-1 points
-
Salutare, Am un Passat B7, 2.0 DSG, mi sa aprins martorul Check Engine, am fost la tester, valva EGR, am șters eroarea și nu s-a mai aprins martorul, mașina trage, nu sesizez vreo problema. Am pus din nou testeru pe ea, după vreo 600km parcurși de la ștergerea martorului și mi-a dat eroarea aceasta: 1 cod a gasit: 4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect funcþionare P0403 00 [044] - - intermitent - Confirmat - Testat deLa ºtergere de memorie împrejurãri cod: Stare defect: 00000001 Priorit.defect: 2 Frecv. defect: 5 rulaj: 212091 km Data: 2017.05.02 timp: 16:01:47 Turaþie motor: 909.00 /min Valoare de sarcinã normatã: 25.9 % Viteza vehicul: 11 km/h Temperatura antigel: 50 °C Temperatura aer admisie: 33 °C Presiune aer ambiental: 970 mbar Tensiune terminal 30: 12.660 V Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40 Masã aer: valoare mãsuratã (mg/cursã): 471.9 mg/cursã Ventil EGR: activare: 15.00 % Ventil EGR – valoare mãsuratã: 97.36 % Ventil EGR: deviaþie poziþie închisã: 0.40 % Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_camshaft_knock_sensors_bit0: 00000000 Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 16: 00000011 Actuator EGR de mare presiune: stare-Bit 24: 00110111 Actuator EGR de mare presiune: stare-Monitor_status_additional_onboard_diagnosis_bit8: 00000111 Actuator EGR de mare presiune: valoare mãsuratã: 1067.2 mV Gata de funcþie: 0 1 0 0 0 Va rog să-mi spuneti ce e de făcut... Am intrebat in 10000 de părți, mi s-a spus tot felu'... de la, cumpara EGR dar doar BEHR pentru ca sunt originale pana la... nu contează ce EGR cumperi pentru ca se schimba doar ceva garnituri, problema ca fi la turbo, care trebuie să-l trimiți la recondiționat pentru ca are ulei in el... ! Nu știu ce sa mai cred, dacă puteți sa imi recomandați pe cineva in Cluj-Napoca sau Floresti care face treaba buna, as fi recunoscător :-) Va mulțumesc,-1 points
-
-1 points
-
Am dus-o, am dus-o Imi arde, de ce nu (la inceputul lui Iulie voi fi pe prin zona lacului Cincis, cine stie ce mai gasesc si pe acolo ) ? Murdaria in sine nu e o problema, spalarea proasta care se face la noi si zgariatul lacului sunt problemele principale. Mi-a dat Alex niste sfaturi si indicatii foarte bune, am de gand sa ma tin de ele cat de cat, asa ca probabil la primul salariu o sa incep sa imi achizitionez niste scule pentru a o spala si eu acasa, macar asa, din cand in cand daca nu voi putea chiar saptamanal. Am trimis mesaje tuturor celor interesati - @Ace99 succes la clienti noi Vreau sa precizez ca pretul platit este conditionat de lucrarile efectuate si el poate varia in functie de : tipul masinii (hatch/break/etc), culoare si operatiunile dorite. Eu de exemplu intentionez ca la urmatoarea vizita din Noiembrie sa apelez la o protectie si mai buna in asteptarea iernii. In alta ordine de idei, mi-a bagat cineva un mic inception , dar nu sunt convins, nu stiu daca ar da bine: tipsuri negre in loc de inox ? Nu prea imi dau seama cum ar da, eu oricum nu le vreau iesite in afara mai mult decat cele stock... La rece zic nu, dar ...-1 points
-
TT-ul e probabil cu vreo 100kg mai usor, iar 245 40 r18 sunt roti mult mai late si mai mari decat 225 40 r18 si 225 45 r17 cum am avut si am eu. Sper sa nu gresesc, dar in conditiile astea mi se pare firesc ca tu poti folosi presiune mai mica decat mine. Golfix mergea cu aceeasi presiune ca mine, cea indicata in carte si pe busonul de la benzina, deci nu vad unde e greseala sincer, exact 2,7 si 2,5 sunt valorile "cat trebuie", nu valori scoase din burta. Cum am trecut de la R18 la R17(cu presiunea identica ambele), diferenta a fost sesizabila imediat in favoarea R17. Deci indiferent cat scadeam presiunea la R18, sa nu comparam R17 cu R18 si Michelin PS4 cu Nexen N8000, ca n-au legatura, sunt din alt film inclusiv ca aderenta si zgomot pe asfalt aspru, nu doar ca absorbtie a micilor imperfectiuni, masina e mai rafinata si parca consumul a scazut o idee. Amicii care au fost pasageri in masina au zis acelasi lucru, e mult mai confortabil setup-ul actual chiar si cu presiunea aceea mare. Cat despre aderenta pe ud, nu imi fac probleme cu PS4, mai ales ca pe ud eu unul merg civilizat. P.S. Nu cred ca o sa cobor cu mai mult de -0,2 fata de valorile indicate, mi se pare ca deja incep sa faca burta usor si cu -0,1, sau poate doar e o impresie. Talonul e mai moale la Michelin PS4 decat la Nexen N8000 cu siguranta, chiar daca sunt XL am tras de ele inainte de montaj si mi s-au parut destul de moi, cele de iarna parca erau de lemn fata de astea. Asta a exclamat si cel care le-a montat, ca sunt destul de moi PS4 ca perete lateral, deci la 2,2-2,3 sunt destul de sigur ca vor face burta, se vor uza buzele si va scadea stabilitatea laterala.-1 points