Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2017 în toate secţiunile

  1. Pana ajung la Pilot sa fac evacuarile, am zis sa fac ce era mult mai important: sa dau masinii o protectie exterioara. Multumiri pe aceasta cale colegului @Ace99 pentru munca depusa (masina era foarte "contaminata") si sfaturile date - il recomand din toata inima , veti fi uitimi ce iese din masina voastra Cateva poze dupa operatiune, care a constat in: - decontaminare cu Carpro IronX - prespalare cu Magifoam + CitrusPreWash - clatire - prespalare cu BiltHamber Auto-Foam - clatire - spalare 2BM cu Britemax CleanMax - Bilberry Wheel Cleaner pe jante - uscare cu prosoape de microfibra - decontaminare cu argila medie BiltHamber - decontaminare cu Mafra Decaflash - decontaminare cu IPA 50/50 - protectie lac cu Menzerna Powerlock ( polymer sealant ) - 3M Glass Cleaner pe geamuri - Autobrite Endurance Tire Gel pe anvelope - Poorboys Wolrd Trim Restorer pe trimurile exterioare
    5 points
  2. Astazi am participat la primul eveniment impreuna, GraffitiWrooom Editia 4, impreuna cu echipa Autobaza la Midocar Vitan, unde pana acum am mai fost doar din postura de privitor. Ne-am bucurat de o vreme foarte ok, de cateva drive test-uri cu generatii mai noi, de prezenta multor prieteni vechi, dar am si legat niste contacte noi... O zi perfecta am putea spune
    5 points
  3. De cateva zile am facut upgrade de la O2 FL 1.4 TSI DSG7 la un O3 FL 1.8 TSI 4x4 DSG6. La configuratia de baza Style am mai adaugat cateva optionale: - ACC - Front Assistant - Line Assistant - Driving Mode Selection - Bolero - SmartLink - Kessy - Oglinzi exterioare cu efect antiorbire si pliabile electric - Faruri LED cu AFS - Inteligent Light Assistant - Senzori parcare spate - Stopuri LED - Culoare Gri Quarz Nu am avut timp sa-i fac poze dar o sa revin Impresii la cald ... cand am plecat de la dealer, am crezut ca sunt intr-o masina electrica la un moment dat s-a activat sistemul Start/Stop dar nu mi-am dat seama decat atunci cand a repornit ... al doilea lucru remarcat a fost consumul instantaneu, in primele sute de metri imi arata constant 35, 40%, desi nu m-a interesat aspectul asta atunci cand am luat masina, am zis totusi .. asa de mult ? masina avea 5km la bord, pana acasa media a scazut la 16%. Astazi am facut un A1 Buc-Pitesti si la intoarcere in Bucuresti imi arata consum mediu de 7.9% cu vit medie 110 Km/h .... asa mai merge Foarte confortabil sistemul Kessy Luminile LED ... diferenta foarte mare fata de becurile obisnuite de pe vechea octavia Astazi pe A1 am incercat ACC si Lane Assistant, trebuie sa recunosc, o adevarata desfatare, face condusul pe autostrada atat de usor si odihnitor. Am incercat tot felul de combinatii si de fiecare data au actionat predictibil si in siguranta, nu am simtit nici un moment ca datorita acestor sisteme se poate intampla ceva neprevazut. Am avut parte de masini care au intrat in fata mea, eu am intrat destul de brusc de pe banda 2 avand 120km/h pe banda intai in spatele unei masini care mergea sub 100, totul a fost sub control, in ambele cazuri sistemul si-a facut datoria previzibil. Lane assistant functioneaza doar cateva zeci de secunde dupa care te avertizeaza pe maxidot ca trebuie sa preiei volanul, daca nu faci lucrul asta, in urmatoarele cateva secunde te avertizeaza sonor daca nici atunci nu preiei volanul actioneaza o fractiune de secunde frana la modul mai energic asa cat sa te zguduie putin mai mult ... mai departe nu am incercat ce se intampla Overall, foarte foarte multumit de configuratia aleasa ! Mi-am instalat pe telefon si Android Auto dar sunt dezamagit de functionarea Google Map, functioneaza doar cand vrea el, cand aleg o destinatie sta si se gandeste la nesfarsit pana sa faca traseul. Am vrut sa folosesc Sygic cu MirrorLink dar imi spune ca nu poate stabili conexiunea cu telefonul ... in fine poate o sa le dau de cap. Cam asta este deocamdata, o sa incerc sa fac primii 5000 Km cat mai repede
    4 points
  4. Multumesc @Andy24 Am terminat si cu detailingul. Tot ce a fost plastic in masina am curatat si tratat cu Meguilar Shine Protectant. (recomand, chiar da viata plasticului in masina) Pielea: Aspirata si curatata cu Pristine Clean, dupa aceea imbibata cu Leatherique. Am lasat aprox 12 ore sa actioneze, sa intre bine in piele. Dupa aceea, am curatat cu Pristine clean in detaliu, doar cu microfibra. Ce a iesit de pe carpa...am ramas oripilat. Cel mai probabil este prima curatare de cand a iesit pe poarta fabricii. Rezultatul final a fost cel asteptat. O piele negru mat, moale si fina la atingere.
    4 points
  5. Ai cumva impresia ca @alin_irimia te pune sa inlocuiesti o egr-ul degeaba ? Iti recomand sa mai citesti cateva pagini ca sa intelegi ce e cu P0403
    2 points
  6. 1.4 TSI 125 CP, Brasov-Bucuresti, DN1 si A3. 2 pers si o geanta de haine, urcat de la BV in ritm alert, apoi mers f atent cat a dormit sotia, fara Cruise control. Pe A3 130/h pe CC. Dupa urcus aveam 7.3%, la intrarea pe autostrada aveam 4,4% (da) si am ajuns acasa cu
    2 points
  7. Exact aceiasi pasi i-am facut si eu si pina nu am schimbat ambreiajul nu s-a rezolvat.
    2 points
  8. Stii distributie care a sarit dupa 12 luni ,10 mii km Vezi daca se mai aliniaza distributia cu cale
    1 point
  9. A fost inlocuita toata distributia ? Ce marca au fost piesele ?
    1 point
  10. Ai primit raspuns in celalat topic unde ai postat acelasi lucru
    1 point
  11. Compara optic AE cu kolbenschmidt si ai sa-ti dai seama de ce nu AE . Apoi AE mai genereaza si alte probleme
    1 point
  12. Cuzinetii nu se uzeaza la fel , inclusiv la o axa noua .Evita AE incearca Kolbenschmidt
    1 point
  13. Printre alea 18 seturi ai montat vreodata un set pe original sau pe producator Meyle HD(sunt mai inalte) ?
    1 point
  14. Problema nu e de la axa oe,NU recomand AE. Foloseste un ceas comparator si o sa afli care e problema
    1 point
  15. am inteles.. pai atunci cred ca e mai bine sa iau cash la mine... decat sa ma complic cu transfer bancar...
    1 point
  16. sume de peste 10k euro trebuie anuntate la vama in aeroport DOAR daca te duci in tari non EU. Prin urmare, nimeni nu o sa aibe treaba cu tine cu banii. Masinile nu se vand ca au neaparat probleme, ci sunt unii care vor sa le schimbe pur si simplu.
    1 point
  17. @ionutMK4,@sdR+ mai pe scurt...cei cu motoare ok cumpara 4l pt un schimb.Eu cumpar 5 sau 6 depinde.Fiecare il tine cit doreste in motor.Pt 2l nu merita desfacut inca...asta ziceam.
    1 point
  18. No comment pt motorul asta... lasand frunza la o parte :). (Clima pornita non stop). Am ajuns la 8.4 long term ... la diesel de 190 am avut 8,7 cand am dat o... ce e drept avea doar 900km si mai multi facuti in oras.
    1 point
  19. 30.000 sau 2 ani asa fac inlocuirea filtrelor . Am 52 de mii de km 3 ani si ceva de cand am masina am inlocuit doar o data filtrele merge ff bine masina urmatorul schimb peste 8 mii sau noiembrie asa ara comp de bord . De ce sa schimb mai repede daca producatorul recomanda intervalele astea ? Unul din motivele pt care am ales Octavia a fost tocmai asta intervale de service mari rezultat costuri de intretinere mai mici.
    1 point
  20. Dun si Maurul au primit cartonas galben pentru infractiunile comise. Will be back soon !
    1 point
  21. Eu as merge pe Eibach, tu faci cum crezi
    1 point
  22. Revin cu feedback dupa aprox. 1500-2000 km cu Premium Contact 6, in varianta 225/45/17 91Y. Schema celor de la Continental de mai sus ori e putin optimista, ori CSC5 a fost un cauciuc slabut. In urma studierii mai multor teste, comunicatelor de presa Continental, si din cauza faptului ca CSC6 exista doar pt diametre mai mari de 17, am zis ca CPC6 sunt o alegere buna. Insa vreau sa subliniez ceva din start, in ideea ca poate ii ajuta si pe altii sa faca o alegere mai in cunostinta de cauza. Am invatat pe calea cea grea, exista diferente foarte mari intre un cauciuc touring si un cauciuc sport. Atat de mare incat un cauciuc sport R16 poate fi mai controlabil decat un cauciuc touring R17. CPC6 s-au simtit de la inceput putin mai zgomotoase, si nu foarte confortabile, semn ca flancul anvelopei nu era tocmai moale. Drept urmare, m-am asteptat la un caracter sportiv, la o progresivitate a directiei, la un feedback rezonabil, pana la urma la un control mai bun al directiei. Din pacate, nu a fost cazul, volanul e detasat de roti, nu transmite mai nimic din ce se intampla, iar de progresivitatea directiei nici nu poate fi vorba. Pur si simplu cu cat iei mai mult de volan, masina vireaza, dar in nici un moment nu iti dai seama unde te afli dpdv al aderentei, tractiunii, sau al limitei lor. Pentru un cauciuc touring poate e in regula, dar totusi confortul si zgomotul, sau lipsa lui ar trebui sa fie caracteristici importante pt un astfel de cauciuc. Nu cred ca e cazul. In final, comparatia cu un cauciuc sport poate ca nu e corecta, dar vorbim de diametre diferite, R16 sport v R17 touring. Mai exact Michelin PS4 R16 in varianta XL vs CPC6 R17. Cei de la Michelin sunt printre putinii care ofera alternative sport in varianta R16, asa ca alegerea a fost usoara. Nu cred ca exista grad de comparatie intre PS4 si CPC6, cel putin din experienta mea. Sunt mai silentioase, deci mai ok la drum lung, iar dpdv al feedbackului sunt surprinzatoare. Stii tot timpul ce se intampla cu rotile fata, diferenta e sesizabila chiar si pe loc, la rotirea volanului, cand se simte in volan o oarecare rezistenta. Nu stiu daca faptul ca sunt XL face o diferenta atat de mare, dar pentru mine Continental a fost o dezamagire, iar daca modelul lor de varf, lansat in 2017, ofera doar atat, nu cred ca voi reveni foarte curand la ei.
    1 point
  23. Si totusi masina a scos 109 CP cu softul de fabrica. Daca existau probleme mecanice, se observau de la softul stock. Totusi, masina a scos 4 CP fata de ce declara fabrica. Al meu polonic a scos 68 CP, in loc de 75 CP. (la mine e problema cu diesel gate, dar am aflat cam la 2 ani dupa soft si dupa ce m-am tot stresat ca masina are ceva) Eu zic sa mai incerci in alta parte.
    1 point
  24. Ia-i permisu'! @Dun, să încerci și la PowerTech?
    1 point
  25. Și dacă nu îți consuma nimic de ce sa îl schimbi? Eu am văzut ca producatorul recomanda Castrol și dacă este din sursa sigura cum au mai spus colegii, pui din asta. Eu l-am schimbat cu gândul sa fie mai ok pentru motor dar dacă daca îl consuma înseamnă ca nu e bun pentru acest motor, ma gândeam sa trec la Motul, dar ținând cont ca mașina a mers doar pe Castrol, dacă găsesc din sursa sigur am sa pun tot așa. Sa ne spui și noua ce ulei ai pus
    1 point
  26. Am avut numai benzina pana acum. E ok dc nu vrei cuplu si consum destul destul de mic. Dc vrri consum mic si cuplu ia diesel motor cr 190hp, e p...la de masina, rupe orice benzina in depasiri scurte. Dc ai bani ia 3.0 tdi si esti rules, dc nu benzina cu mcar 240hp , attfrl nu ai ce face cu bdnzina. Mouoarrle cr diesrl vibreaza foarte putin ssu deloc. Eu sm luat un cc nou the 190hp e rules ... as dau pd o benxiba cu macar 250hp ... dar ptoblems e si vonsumul la benxina
    1 point
  27. Colegu otonel,verifica flansa de la telescop in 90 la suta din cazuri e dusa si uzeaza interioru.
    1 point
  28. Tratamente naturiste! Foarte impresionat de solutia Sonax pentru chedere. Am aplicat si zici ca sunt ca noi. Isi merita toti banii. Scartaiau la ridicatul geamului. Acum sunt dead silent. love it! In weekend ne ocupam de scaune cu Leatherique. Sper ca rezultatul final sa fie cel asteptat.
    1 point
  29. Mergi frate in cel mai apropiat service de tine. Daca nu.i reprezentanta toate iti cer intre 70-100 de lei.
    1 point
  30. un schimb de motul x clean si vreo 4 de fuchs gt1 titan,toate 505.01 deocamdata nu da cu fum....cama de admisie incepe sa aibe uzura....atata timp cat supapa deschide si intra aer masina nu da cu fum urmatorul schimb nu mai pun fuchs ....e prea fluid ,se vede si la ochi
    1 point
  31. Da, m.am gandit si eu sa nu aiba km astia...dar la cumparare am verificat istoricul si in 2013 a facut ultimul service la vw si avea 76000. Pana atunci avea toate reviziile la 15000 facute cam la un an + ca ajungea la ei si pentru a schimba un bec. Ma gandesc ca din 2013 pana in 2015 cand am cumparat.o eu nu putea sa faca mai mult de 100000. Dupa calculele mele nu are cum sa aiba mai mult de 200000. Dar nu se stie niciodata cu sh.urile astea. Oricum, la aspectul interior si exterior arata atat de bine ca imi era teama sa o cumpar. Multumesc de raspunsuri, asa ma gandeam si eu...sa fac reparatia prin primavara. Ms!
    1 point
  32. http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-lobe-wear-inspection-and-replacement-on-tdi-pd-engine/
    1 point
  33. Salut Vin si eu in solicitarea ajutorului din partea voastra cu o problema care imi ocupa timpul si mintea in ultimele zile. Masina e un Passat b6 din 2008, 1.9 tdi cod motor BLS. Treaba e in felul urmator: de aprox. 2 sapt am facut o revizie completa la masina, schimb distributie Conti cu pompa de apa Hepu, curea accesorii Conti, ambreiaj+volant Luk, ulei Castrol 5w30 cu filtre Mann. Toate bune si frumoase, masina merge brici pana cand acum cateva zile la o ascultare mai atenta a motorului la relanti observ o bataie/un tacanit neobisnuit si nemaiauzit pana atunci. La cateva cautari pe forum am dat de acest topic si m-am ingrozit de ce am citit aici Am uploadat si doua filmulete facute in aceasta seara cu problema.. eu ma gandesc sa nu fie volant noua defecta, desi face si daca apas ambreiajul si si daca nu. Cealalta problema la care ma gandesc si de care imi este frica este descrisa aici in topic destul de clar Astept sfaturi si pareri. Va multumesc!
    1 point
  34. Așa arată si la mine cama injectorului nr 1...de la asta sa fie creșterea de consum?
    1 point
  35. Pe garnitura capacului NU se pune silicon . Etanseaza 100% daca garnitura e buna si suruburile sunt stranse in ordinine si la cuplu specificat
    1 point
  36. ar fi foarte indicat sa arunci uleiul, sa pui liqui moly, cum am eu la fix aceiasi km cum ai tu(233k), ulei 2t in motorina si revii cu impresii. daca sunt km reali, nu ai nici un motiv sa treci pe 10w. cel putin eu nu am nici unul.
    1 point
  37. Teoretic vorbind tachetii nu au cum sa functioneze bine intr-o zi si in alta nu. De fapt cred ca va referiti la faptul ca ei sunt hidraulici si in functie de vascozitatea uleiului, de calitatea acestuia, de canalele de ungere, se umplu mai repede si functioneaza mai bine alteori probabil ca exista o problema cu "incarcarea" lor. Ne intoarcem la ulei...printre altele.
    1 point
  38. Tu poate esti multumit de Motul, axa cu came n-a fost multumita. :) Ai dat putin pe axa cu came, deci probabil n-a fost un AM stralucit, totusi si uleiul...
    1 point
  39. Clar si uleiul are un rol important in problema ta.
    1 point
  40. Salut, Am rezolvat problema cu apa si m-am gandit sa va zic ce avea, ca poate este folositor. Am desfacut grila de la parbriz si este acolo un capac de plastic pe unde intra si ies cabluri(exact in dreptul volanului). Apa intra pe langa acel capac. Am curatat bine locul, am lasat sa se usuce si am pus silicon. A doua zi am turnat doua sticle de apa si am astupat gurile de scurgere din parti si nu a mai curs deloc, dupa care am fost cu ea si la spalatorie ca sa incerc si cu presiune. Nu a mai curs nici la spalatorie. Acum astept sa se usuce presul de la sofer si sper sa nu am surprize cu mirosul. Va multumesc pentru sprijin. O zi buna
    1 point
  41. Salutare colegi, Pentru cei care au problema la golf , seat leon skoda fabia si alte modele, cu apa care se prelinge din usa ,pe la garniturade de sub difuzor , pe prag si in masina solutia este simpla: silicon . La mine problema era la toate 4 usile dar numai daca masina statea inclinata ( binenteles curgea in masina pe partea unde era mai sus ) . Dupa ce a venit putin caldura m-am pus si am desfacut frumos toate usile , garnitura dintre fata de usa ( cea de tabla pe care este prins difuzorul si macaraua de geam + altele) era atat de mancata in cat daca o atingeai usor cu degetul se sfarma , in plus deja era si mucegaita in anumite locuri. Dupa ce am desfacut fata de usa din material ( mare grija, care aveti comanda pt geamurile electrice in fata , se rup repede pini de plastic de la maner cand il desfaceti ) am dat jos suruburile din partea de jos de pe interiorul de tabla si am slabit suruburile de sus . Am tras putin de tabla si s-a distantat cam un centimetru ( destul cat sa poti face operatiunea). Am luat un pistol cu silicon sanitar si nu m-am zgarcit in cantitatea pusa, dar cu grija sa nu curga in usa si sa astupe gaurile de scurgere a apei ) . Dupa ce am pus silicon , eu am pus doar pe jumatea de jos , am strans suruburile , am pus fata de usa inapoi si de atunci totul e ok nu mai intra apa, inafara de mirosul de silicon care a persistat vreo 2 sau 3 zile , dar era suportabil . Toata operatiunea a durat aproximativ 2 ore pt toate usile . Spor la treaba celor care trebuie sa se apuce de lucru .
    1 point
  42. Daca spui ca era infundat eu zic ca de-acolo provine apa.
    1 point
  43. pai zice exact ce am spus si eu Citeste cu atentie. acolo specifica "fiecare tara pe care o tranzitati", si nu e valabil la calatoria cu avionul. Sepoate intampla ca atunci cand esti cu masina sa tranzitezi o tara non UE, aia e altceva, exact cum am si spus, eu am vb strict de tari UE la calatoria cu avionul: Romania, Italia, Germania. Iar din Germania in Italia nu stiu sa existe vreo tara non UE la intoarcere, plus ca nu o sa mai aibe peste 10k la el plus de asta, eu am si intrebat la vama cand m-am dus si mi-a spus vamesul acelasi lucru, ca nu trebuie declarate sumele daca se calatoreste in interiorul UE
    0 points
  44. @Liviu_sbn nu da sfaturi proaste. Cum sa ii spui omului ca n-are treaba cu peste 10k? http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/carry/alcohol-tobacco-cash/index_ro.htm
    0 points
  45. Ai dreptate. La toamnă mă duc la facultate să mă recalific inginer auto. Așa voi avea ocazia să învăț termenii tehnici. Am zis verificare la mână, nu cu mâna. La mână adică manual. Cu cheia. O să mă duc la sală tot din toamnă ca să am mai multă forță.
    0 points
  46. Pe a mea nu e nici un cod. E NO NAME. Iar pe cea originala VDO incepea cu 6Q.... Nu-l retin. Dar stiu sigur ca, codurile cu 6Q sunt codurile noi fata de 1J..... Mi-a zis ca e posibil sa fie de SEAT sau Polo. Habar'nam... Am fost si am dus pompa inapoi si i-am explicat omului. M-a intrebat din start daca masina mea are cod de motor AXR. Mi-a mai zis ca a venit unul cu aceeasi problema si a schimbat 3 ceasuri degeaba si s-a adeverit ca era de la plutitor. A avut o pompa pentru AXR, dar a dat-o altcuiva acum 1-2 saptamani. Oricum a ramas sa ma sune cand mai face rost de una pentru AXR sa ma duc sa o iau. Cica la masinile AXR nu prea se potrivesc alte tipuri de pompe. I-am explicat ca am bagat si mana in rezervor si mai aveam cam de un lat de palma motorina si nu aveam cum sa fac cu atata motorina 450 km, si pe tester arata 39-40 litrii. Azi toata ziua a culisat pana la maxim, a mai stat pe la jumatate, dupa 10 porniri sa zic asa, a ramas aproape de rosu, nu am facut 2 km si am zis ca e gata ca trebuie sa se aprinda martorul si s-a apris.... Acum cum pun contactul nu mai oscileaza deloc. Se ridica vreo 2-3 mm si se aprinde martorul din start. Am pus testerul pe ea si imi arata ca mai am 6 l... si ~50 de km pana la incarcarea cu combustibil. La erori mi-a dat iar "Short to plus" Pompa VDO imi arata rezistenta de 230-240 Ohm si a mea arata 83-85 Ohm. Asta de mi-a dat pompa mi-a mai zis ca a mai avut un cazuri la unii baieti cand tot la fel statea acul peste jumatate, la toate pompele care le-a dat si la unul si-a revenit dupa o saptamana si indica corect, iar la altul dupa 2 luni :tuktuk: Asa cum am zis pompa mea e NO NAME, are o sita pe fund in care isi trage motorina, iar asta OE se vedea ca avea pe latera un mic dop sa ii zic asa prin care se alimenta instantaneu. Oricum cat am stat ieri si am incercat si am tot invartit la milimetru de ele, m-am si taiat la deget in tabla aia. Nu prea vad eu ca ceasurile sa faca probleme atata timpt cat toti martorii si toate celelalte acee se misca asa cum trebuie. Ce sa mai, problema este de la litrometru. :dry:
    -1 points
  47. Eu m-as duce acolo unde ai fost in iarna si i-as pune sa desfaca pentru ca te poti lega ssi de garantia lucrarii pe care au facut-o ei, in caz ca nu vor gasi ceva nou uzat. Poate a ccazut dopul iar. O alta varianta ar fi, daca ai drum prin bucuresti sa apelezi laa cineva dee pe forum, ca suntt mai cunoscatorri decat clujenii dupa cum se vede in activitateaa lor aici ;) Noroc! L.E. facturaa ai primit de llaa service? Ce scrie pee ea, caci culbuttorii sunt altcevaa decat tachetii intradevar, dar eu stiu ca la PD,, culbutori sunt doarr la axeele injectoarelor. Deci e cu dubiu cee au facutt ei acolo...
    -1 points
  48. Ti-am raspuns acolo . Interiorul l-am luat pachet complet de pe ebay.de, vanzatorul fiind din Polonia :D.
    -1 points
  49. correct, dar fii atent la ce spune: Asta se refera sa tranzitezi dintr-o tara UE in alta tara UE cu masina, doar atunci exista posibilitatea ca pe parcurs sa tranzitezi tari non UE Eventual la avion daca faci escala intr-o tara non UE. Atunci cand zbori dintr-o tara UE in alta, nu tranzitezi nicio alta tara, conteaza tara de destinatie si cea de plecare sa fie ambele UE. nu se refera la tara de plecare si nici la cea de destinatie, ci la cele tranzitate, cele prin care treci pentru a ajunge in tara UE de destinatie. Trebuie intrebat la autoritatile vamale deoarece exista posibilitatea sa nu fie o tara UE si sa trebuiasca sa declare banutii vorbesc fiindca am trecut prin asta, m-am dus ispasit la acel birou unde scria mare sa declaram sumele, l-am intrebat pe vames si a spus clar ca doar daca parasesti spatiul UE trebuie declarate sumele peste 10k Euro. Si mi-a si atras atentia sa citesc mai bine afisul. Scria asta si pe afis, dar era scris mai mic, faptul ca se declara doar daca intri/iesi dintr-o tara non UE
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!