Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
10.06.2017 - 10.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.06.2017 în toate secţiunile
-
Masina asta arata mai bine. atentie la numarul de Km si eventuale probleme ascunse. Oricum, e 2.0 de 150CP , nu ce scrie acolo. E diferenta intre un motor de 2l si unul de 1.6. Nu putem sa comparam 1.6 remapat cu 2.0 stock, chiar daca se ridica performanta primului, tot al doilea va fi mai sprinten.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
Astazi am participat la primul eveniment impreuna, GraffitiWrooom Editia 4, impreuna cu echipa Autobaza la Midocar Vitan, unde pana acum am mai fost doar din postura de privitor. Ne-am bucurat de o vreme foarte ok, de cateva drive test-uri cu generatii mai noi, de prezenta multor prieteni vechi, dar am si legat niste contacte noi... O zi perfecta am putea spune1 point
-
1 point
-
1 point
-
pai si atunci de ce ai baga 99? daca tot face si cu ea. ceva trepidatii am si cu 1.4 aspirat...dar cica "e normal" pana incalzeste catalizatorul..mi s -a zis la reprezentanta dupa primele luni. masina luata de noua, acum are 40k km. am tot bagat 99, dar incep sa ii pun 95. e pacat de bani...daca tot face..1 point
-
Am reusit sa finalizez operatiunea cu succes. Am cumparat filtru, Am imprumutat 2 canistre de tabla de 20 litrii bucata, si o palnie. Am cumparat 40 litrii de MOTORINA de data aceasta. Am pus motorina in rezervor, mai putin 400 ml, care i-am pus direct in suportul de filtru (pana in dreptul aprimului surub care se vedea pe interiorul suportului). Am pus filtrul in suport, Am pus si noua garnitura de la capac suport filtru. Am montat totul inapoi cu grija, Am strans cele 5 suruburi cu T30. Cu furtunul de TUR (cel care vine dinspre rezervor) scos , am pus contactul de vreo 10 ori pana combustibilul care a iesit a fost motorina curata. Am remontat furtunul de TUR si l-am demontat pe cel de RETUR. Am tinut o sticla in dreptul tevii de RETUR care iese din filtru si am pus contactul de vreo 6 ori pana a iesit motorina fara sa mai scoata si bule. Adica am amorsat filtrul. Am scos si furtunul de RETUR de la pompa de tandem (de inalta presiune, cea de pe capatul chiuloasei) si am mai pus contactul de vreo 6 ori pana a iesit si pe acolo motorina fara bule. Am montat furtunul inapoi, M-am asigurat ca toate colierele de pe furtune sunt bine asezate. Am mai pus contactul de vreo 10 ori, sa se mai amorseze, dupa care am pornit. A pornit de la prima cheie cu un tremurat puternic circa 2-3 secunde dupa care si-a revenit si a inceput sa toarca ca de obicei. Multumesc colegilor de pe forum pentru efortul de a fi scris cum si-au rezolvat problemele, astfel am reusit si eu cu bine aceasta operatiune.1 point
-
Revin cu feedback dupa aprox. 1500-2000 km cu Premium Contact 6, in varianta 225/45/17 91Y. Schema celor de la Continental de mai sus ori e putin optimista, ori CSC5 a fost un cauciuc slabut. In urma studierii mai multor teste, comunicatelor de presa Continental, si din cauza faptului ca CSC6 exista doar pt diametre mai mari de 17, am zis ca CPC6 sunt o alegere buna. Insa vreau sa subliniez ceva din start, in ideea ca poate ii ajuta si pe altii sa faca o alegere mai in cunostinta de cauza. Am invatat pe calea cea grea, exista diferente foarte mari intre un cauciuc touring si un cauciuc sport. Atat de mare incat un cauciuc sport R16 poate fi mai controlabil decat un cauciuc touring R17. CPC6 s-au simtit de la inceput putin mai zgomotoase, si nu foarte confortabile, semn ca flancul anvelopei nu era tocmai moale. Drept urmare, m-am asteptat la un caracter sportiv, la o progresivitate a directiei, la un feedback rezonabil, pana la urma la un control mai bun al directiei. Din pacate, nu a fost cazul, volanul e detasat de roti, nu transmite mai nimic din ce se intampla, iar de progresivitatea directiei nici nu poate fi vorba. Pur si simplu cu cat iei mai mult de volan, masina vireaza, dar in nici un moment nu iti dai seama unde te afli dpdv al aderentei, tractiunii, sau al limitei lor. Pentru un cauciuc touring poate e in regula, dar totusi confortul si zgomotul, sau lipsa lui ar trebui sa fie caracteristici importante pt un astfel de cauciuc. Nu cred ca e cazul. In final, comparatia cu un cauciuc sport poate ca nu e corecta, dar vorbim de diametre diferite, R16 sport v R17 touring. Mai exact Michelin PS4 R16 in varianta XL vs CPC6 R17. Cei de la Michelin sunt printre putinii care ofera alternative sport in varianta R16, asa ca alegerea a fost usoara. Nu cred ca exista grad de comparatie intre PS4 si CPC6, cel putin din experienta mea. Sunt mai silentioase, deci mai ok la drum lung, iar dpdv al feedbackului sunt surprinzatoare. Stii tot timpul ce se intampla cu rotile fata, diferenta e sesizabila chiar si pe loc, la rotirea volanului, cand se simte in volan o oarecare rezistenta. Nu stiu daca faptul ca sunt XL face o diferenta atat de mare, dar pentru mine Continental a fost o dezamagire, iar daca modelul lor de varf, lansat in 2017, ofera doar atat, nu cred ca voi reveni foarte curand la ei.1 point
-
1 point
-
Felicitări si la punga gras! Asta avand in vedere lista facuta pentru modificări. Te admir ca ai energie ca de fiecare data sa o iei de la capăt. Eu as cauta sa iau bani împrumut si sa cumpăr una dotată. Pr măsura ce as da banii înapoi, as consideră că bifez o opțională. Dar stiu...pasiunea...1 point
-
Motorul de pe A5 are cuplu cu 90 Nm mai mare, care se simt din plin. Clar masina este mai zvelta, dar parca prea silentioasa. Motorul este mult mai silentios decat cel din generatia anterioara, chiar si in wot este parca prea "cuminte". Posibil sa lucrez la asta in viitor, daca ma hotarasc sa o resoftez. Dpdv al cutiei, multitronicul nu este pentru benzinare, nu te ajuta mai deloc daca ai talpa mai grea. Cu manuala, lucrurile stau mai bine, pot tine acceleratia mai sus cand vreau. Un s-tronic ar fi fost ideal, combinatia A5 sportback facelift 2.0 tfsi S-tronic m-ar incanta maxim. Poate urmatoarea...1 point
-
Si totusi masina a scos 109 CP cu softul de fabrica. Daca existau probleme mecanice, se observau de la softul stock. Totusi, masina a scos 4 CP fata de ce declara fabrica. Al meu polonic a scos 68 CP, in loc de 75 CP. (la mine e problema cu diesel gate, dar am aflat cam la 2 ani dupa soft si dupa ce m-am tot stresat ca masina are ceva) Eu zic sa mai incerci in alta parte.1 point
-
Am găsit meniul pentru coborât geamuri din cheie, cu opțiunile: la șofer, pe partea șoferului sau toate 4. Eu am bifat toate 4 și degeaba. Cred ca e mai complicat de atât și are legătura cu cheia si profilul (userul), dar încă nu i-am dat de cap. Legat de notificarea de road signs display, posibil sa fie din cauza ca nu am cardul de Navi inca și am citit ca nav și road signs merg împreuna. Si am mai gasit ceva stresant: senzorii de parcare laterali sunt buni dar parca suna prea repede și arata roșu prea de departe. De fapt, cred ca ei funcționează ca cei fata/ spate, doar ca e mult mai comun și normal sa treci aproape de alte obiecte cu lateralul, pe când cu fata sau spatele nu ai de ce sa te apropii la 5-10 cm de ceva. Intrarea in garaj, de exemplu, îmi necăjește tare senzorii, deși rămân cam 20cm pe fiecare parte. Am găsit un meniu de unde sa dau sunetul mai încet Dar per total sunt foarte mulțumit de ce oferă mașina și o recomand cu caldura, chiar in aceasta combinație de motor/ cutie. Am început sa o învăț, sa ma acomodez. Mi-a luat mai mult sa ma obișnuiesc cu DSG-ul tocmai pentru ca diferă de DSG diesel avut înainte. De la manuala cred ca ma obișnuiam mai repede. Si încă o observatie - am văzut ca mașina e foarte admirata pe strada sau in parcări, se aduna lumea ca la urs Și dacă interacționăm, întrebările sunt negreșit "cât costa un jeep d-asta" și "e benzina!? Pai cât consuma?!" Iar apropos de "Jeep", postez o poza din manual care m-a amuzat deosebit1 point
-
Possible Causes Fuse(s) faulty Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293) faulty Coolant Fan Control Module faulty Engine Control Module Power Supply Relay (J271) faulty Possible Solutions Check Fuse(s) Check Wiring and/or Connector(s) from/to Coolant Fan Control Module (J293) Check Coolant Fan Control Perform Output Test Check/Replace Coolant Fan Control Module (J293) Check Activation Signal with Ocilloscope Check Engine Control Module Power Supply Relay (J271) Only applies if the Coolant Fan is running with Engine cooled down and Ignition OFF until Battery is drained Special Notes When found in Audi A3 (8P), the complete Coolant Fan may need to be replaced. Detailed Instructions and Repair Information can be found under Recall 19D8 (2004439).1 point
-
Pai povestea cu BR-Performance este simpla: am discutat la un moment dat cu Alfred (uderul FRE) despre faptul ca la un moment dat voi dori sa fac un soft la motor si el mi'a zis de baietii astia. Si cand am vazut graficul lor am zis: asta este softul pe care il voi pune. Pentru ca pe graficul lor, curbele de cuplu si de putere sunt o replica translatata in sus a graficelor obtinute de la motoarele stock. Alte curbe date de alte softuri nu arata la fel de bine. Eh, acum ca am lamurit si treaba asta hai sa va spun ce am facut azi. La ora noua m'am prezentat, conform programarii, la TCM (cei de la BR Performance mi'au spus ca, pentru Romania, asta este furnizorul cu care lucreaza, iar Dragos Voinea mi'a confirmat ca ma ajuta cu lucrul asta - sa imi instaleze softul celor de la BR Performance) si dupa o tura scurta, cu Mugur in dreapta, am tras masina pe stand pentru primul sprint in urma caruia trebuia sa aflam ce zice Maurul pe dyno-ul lor. Si i'am dat bice video Iar rezultatul a fost de poveste: 109 CP si 181 Nm. La o masina de 5 ani si jumatate asta a venit ca o confirmare ca masina nu a fost hartanita si ca se prezinta intr'o forma foarte buna. De aici mai departe lucrurile, din pacate, au mers altfel decat ma asteptam in sensul in care - la prima incercare softul BRP a generat 121 CP la 4900 rpm si 218Nm la 3292 rpm - la a doua incercare, cu o versiune de soft modificata, s'au obtinut 119 CP la 4561 rpm si 216 Nm la 2845 rpm - la a treia incercare, cu a treia versiune a softului de la BRP, s'au obtinut 119 la 4690 rpm si 215 Nm la 3365 rpm - iar la a patra incercare, de data asta cu softul celor de la TCM, s'au obtinut 121 Cp la 4653 si 222 Nm la 2445 rpm. Dupa pranz a mai incercat Dragos cateva mici modificari, crescand un pic si mai mult boost'ul in turbina, dar lucrurile au aratat similar, fara a obtine o crestere semnificativa. In conditiile in care Dragos imi spusese ca el a obtinut, pentru motoarele 1.2TSI 77 KW, cu softul lui, puteri in jurul valorii de 131-132 de CP, iar cei de la BRP garantau 130 CP, eu ma asteptam ca, dupa soft, sa sar binisor peste 130 CP. Doar ca ... in ciuda incercarilor enumerate si a multe ore petrecute la TCM, rezultatul nu a fost cel scontat de mine. Din pacate nici Dragos si nici Mugur nu au putut sa explice de ce Poolak'ul nu a putut mai mult, in conditiile in care log'urile citite nu au relevat vreo problema. In final am ales sa raman pe masina cu varianta a doua de la BRP care ofera valori apropiate de maximele obtinute la turatiile cele mai mici. Pe strada masina face mai bine, mai brutal, in treptele doi si trei si urca ceva mai repede la 180 km/h. Nu am loguri si nici nu am masuratori, dar sunt sigur ca ce am spus nu sunt senzatii placebo. Acuma ... vorba este ... ce se intampla? De ce nu poate motorul meu ceea ce marea majoritate a motoarelor 1.2 TSI 77KW pot sa faca cu aceste softuri STAGE 1 (Dragos a dat de inteles ca nu a mai patit cu nici unul sa faca figuri)? Parca as fi dispus sa fac niste investigatii pentru a afla daca sunt ceva componente nesanatoase care limiteaza inmultirea calutilor, dar la cine?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
TMBEB6NJ0HZ149195.pdf TMBEH61Z5C2071993.pdf TMBAJ73T4C9041165.pdf TMBZZZAAZDD619970.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZ8P054173.pdf Wvwzzz3czce155518.pdf WVWZZZ3CZCE714917.pdf WVWZZZ3CZ6E017525.pdf VSSZZZ3RZ9R003709.pdf1 point
-
Pe ce te bazezi cand recomanzi inlocuirea la 10.000km? Pot spune ca eu nu am simtit nici o diferenta in functionarea masinii inainte si dupa inlocuirea filtrului la ~30.000km. Nu strici nimic la masina daca nu-l schimbi si e murdar. Eventual se diminueaza puterea si-l poti schimba atunci. Din punctul meu de vedere cel de habitaclu era imbacsit si asta s-a vazut dar tot nu-l voi schimba decat la intervalele recomandate de producator.1 point
-
Eu intreb eu raspund, codul este 4G0955988A, sunt originale de A6, dar se potrivesc si la A3/S3, daca mai e cineva interesat.1 point
-
Salut, nu trebuie neaparat schimbat in Sport, isi face ea singura managementul cand esti in situatia de frana de motor. singura mentiune este sa nu fii in modul Eco in care daca apare situatia de frana de motor comuta in "coasting"...mai pe romaneste scoate pe liber1 point
-
1 point
-
Felicitari! Ai uitat sa spui ca ai ca optional, volanul pe partea gresita... Drumuri bune sa ai!1 point
-
Sa mai actualizez si eu jurnalul.Masina face zilnic km, fiind masina de naveta, fara probleme, nici macar la porniri dimineata la -14 grade celsius.Tot imi scade antigelul, nu stiu de ce, nu am scurgeri.Tin sub observatie. Intre timp am legat RCD'ul la can'ul masinii, iar acum pot sa ma bucur de toate functiile lui, iluminare, gala, alimentare fara contact.I-am schimbat oglinda mica de la pasager cu una de Anglia, neagra, heliomata, cu incalizire,la mine in oras si nu aveam cum sa o ratez.Acum masina este proportionala si pot sa ii fac si eu poze in fata. Am in plan plafoniera w8( se gasesc cam greu), stopuri led, fusta spate si praguri Edition 25. Pana in primavara le rezolv.Pun si niste poze:1 point
-
1 point
-
Atata timp cat ai probleme cu electrovalva...ac ul poate sa lucreze sau nu...dupa cum vrea1 point
-
Problema rezolvata: TIJA AVEA 4,5 mm mai putin(era tocita),intra perfect in viteze in momentul de fata.1 point
-
Sincer eu nu prea cred asa ceva si nici nu am auzit de asa ceva,si eu am aceeasi cutie si am avut-o data jos de multe ori cu diverse probleme cu ea si nu prea cred ca tija sa nu mai fie in centrul farfuriei adica nu prea are cum ca placa de presiune vine prinsa de arbore cu suruburi dupa care vine montata farfuria care nu prea are cum sa o montezi gresit dupa care vine discul de ambreiaj si volant care vine prinsa tot cu suruburi de placa de presiune.Am pus o poza mai jos sa vezi exact cum vine montat si eu unul nu cred ca tija aceeea sa nu calce bine. si tija trece prin asa ceva asa ca nu prea vad ce sa se toceasca.am pus o poza mai jos.BAFTA1 point
-
scut nu ai pt k e benzina, iar scutul care exista pe producator e de plastic dur (abs). iar uleiul de care spui tu si imi scapa si mie si e de la suport motor oricum scapa doar cat sa fie uda pe baie sau unde se mai prelinge dar nu cat sa picure sa lase pete prin parcare(cel putin la mine) .1 point
-
Rămân la părerea mea ca diferenta e infima intre un 1,6 remapat si 2.0 stock. In schimb e o diferenta mare intre ce infotainment are masina aia si un altul mai nou cu navigatie, Bluetooth, etc... Cătălin, tu stii cel mai bine ce contează mai mult pentru tine si la ce poti renunta si ce nu. Eu ti-am dat doar o varianta, nu zic nimănui ca asa e corect si bine ? Ce e bun ptr mine nu trebuie sa fie bun si ptr altul0 points
-
am cumparat discuri si placute noi si am incercat sa le montez dar nu merg desfacute bolturile de la etrier si am hotarat sa nu le fortez ca se ovalizeaza si dupa aia ma "uit la ele".... fa rost de un hexagon de 7 mm , bate -l cu un ciocanel sa fortezi desfacerea celor 2 suruburi cu acest hexagon apoi ai sa reusesti desfaci si sa inlocuiesti placute si discuri! Tu chiar crezi ca ai problema la funct, franei de stationare din cauza cilindrului de frana ... lasa-ma sa ma indoiesc !e altceva acolo ...iar rumentul de la ABS ... unde e? Stiu ca e ceva pe exteriorul lui ... dar special un rulment la ABS , nu cred ca are nimeni!-1 points
-
Salutare, Inainte de toate, nu va cunosc personal dar imi doresc sa faceti cat mai multi kilometri si sa aveti cat mai putine probleme cu masinile Tocmai mi-am luat si eu Skoda Octavia II, fabr 2008, motor 1.9 TDI E4 BXE. E prea mare pentru mine dat fiind faptul ca nu sunt inca familist dar a fost singura masina ca mi-a placut dintotdeauna din grupul masinilor cu apartenenta nemteasca. Mie imi plac mult masinile japoneze.Dar asta e alta discutie si nicidecum una ce poate fi incadrata aici. Am Skoda Octavia II...O masina pe care mi-am dorit-o.De calitate, cu "drumuri grele" si un motor din grupul VW care nu ma incanta dar na...vroiam TDI si era cam singurul care ma avantaja. Imi propun sa am grija de ea ca tin la lucrurile pe care le detin.Sper sa aiba si ea grija de mine dar mai ales de buzunar. La urma urmei asta e ideea...sa ai siguranta si sa scoti cat mai rar bani din portofel . Pentru inceput am cateva probleme...poate sunt de configurare, poate de functionalitate.Inca nu am reusit sa ma documentez dpdv tehnic/mecanisme de functionare ale masinii. Am sistem de climatizare duala sau dublu climatronic. Problema este ca uneori merge, alteori nu.Am inteles ca SKO2 au 1 ventilator care actioneaza compresorul si din cate am inteles ar pleaca doar cand motorul ajunge la 90 grade ? Mie sincer lucrul asta mi s-a parut complet nefondat si fara sens.Ce treaba are incalzirea motorului cu actionarea compresorului pentru racirea in interior ? Exista sigurante care inchid cumva circuitul catre ventilator/compresor ? Am fost la service, s-a golit/incarcat cu freon instalatia.Momentan cei de acolo nu au gasit un raspuns de ce nu exista o continuitate in functionare. Daca pornesc clima pe loc, n-ar trebuie sa se tureze putin motorul si sa creasca consumul? La mine creste doar consumul de la 0.5 la 0.7l dar turatia nu se modifica. Momentan asta ar fi problema majora.Sunt prins zilele astea si n-am apucat sa ajung la service. Multumesc, Nicolae-1 points
-
-1 points
-
Felicitări! Să vă purtați sănătoși. Câteva nelamuriri: - la cotiera fata mai are scrumieră pentru pasagerii spate? - la cotiera spate locul de pahare nu are capac?-1 points
-
+20 ca au terminat motorina și au pus ei alta? ?? Halal reprezentanta...-1 points
-
Pe carcasa filtrului de aer (de la motor) scrie mann. Pe filtrul cu care a venit masina din fabrica nu scrie nimic dar seamana f.mult cu un filtru mann, pot sa zic ca este identic. Ca sa-l inlocuiti voi, va trebuie o surubelnita in cruce si un patent sau o cheie de instalator. Operatiunea dureaza 5 - 10 minute. Nu-l lasati mai mult de 10k. Maxim 10k km. La cat costa si cat de repede se inlocuieste nu merita sa treceti de 10k km.-1 points
-
Și dacă nu îți consuma nimic de ce sa îl schimbi? Eu am văzut ca producatorul recomanda Castrol și dacă este din sursa sigura cum au mai spus colegii, pui din asta. Eu l-am schimbat cu gândul sa fie mai ok pentru motor dar dacă daca îl consuma înseamnă ca nu e bun pentru acest motor, ma gândeam sa trec la Motul, dar ținând cont ca mașina a mers doar pe Castrol, dacă găsesc din sursa sigur am sa pun tot așa. Sa ne spui și noua ce ulei ai pus-1 points
-
Salut, Tocmai am achizitionat un cc, nou cu dsg. Am inteles ca la inceput sa o lasi mai usor, pana in 3000rot/min, cat cati km sa faci asta? Cand esti tu ea la semafor, poti sa o lasi in 'D' cu autohold on? Este mai bine stai cu ea pe 'N'(sa nu stea angrenata) si cu autohold pus?! Masina are 150cp cu Rline, pare ok. Banuiesc ca poti sa o treci din 'D' in 'S' si din 'S' in 'D' in timpul mersului?! Dupa cati km de rodaj pot sa o testez in 'S'? Merci!-1 points
-
-2 points