Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
09.06.2017 - 09.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.06.2017 în toate secţiunile
-
11 points
-
In sfarsit a venit minunatia! si chiar inainte de aniversarea mea Dupa un termen de livrare de doar o luna, m-am incadrat in programul rabla si am schimbat in sfarsit masina. Masinuta este 1.2 105 cp benzina, culoarea platinum grey metallic, interior negru titan, jante aliaj usor Navarra 6.5J x16 (personal imi plac mai mult decat Atlanta) . Echiparea Style cu ceva dotari optionale dupa cum urmeaza: App-connect si Drive net (inca nu am stat sa le butonez) Lumini de drum LED Pachet Function: Alarma si Pachet Iarna Pachet lumini si vizibilitate 1 Volan multifunctional din piele si cruise control La dotari nu am putut sa ublu din pacate dar pe viitor o sa vad de ce as avea nevoie real Pretul dupa ce am scazut rabla a fost de 14.ooo +- cativa zeci de euro ( zic eu un pret foarte bun tinand cont si de faptul ca masina a venit intr-o luna fata de alte termene primite pentru alte modele unde nu eram oricum asa incantat de masina) Masina ridicata ieri de la PBN cu 5 litrii de benzina in rezervor (ma asteptam la asta ca am tot citit ca asa se practica) dar am avut grija sa o satur cand am ajuns la pompa Am luat toata aglomeratia de la Pipera ora 17-18 dar am avut ocazia sa ma joc cu toate cele prin masina si sa o ascult cum toarce. Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu sunetul motorului la plecare sunt putin uimit de ce imi arata CB privind consumul dupa cei 50-60 km parcursi doar Bucuresti si la orele de varf ( ~8,5 ) dar astept sa mai fac km sa fie relevant Trebuie sa imi dau seama care e treaba cu start-stop pentru ca in astia cativa km facuti ieri si azi prin Bucuresti nu s-a oprit motorul deloc iar in bord atunci cand ma opresc si raman cu piciorul pe frana apare in bord sigla cu start-stop taiat desi el este pornit. De rodaj am uitat complet sa intreb ieri In weekend o mai "butonez" si revin cu impresii mai ample + poze mai profi (pot sa pun doar 1 MB in total deci doar o poza pentru azi)2 points
-
Parca ziceai ca ti-ai luat cc de 190hp. Erau de fapt caluti de mare si au intrat la apa? Chiar era nevoie de topic nou pt a intreba ce sa faci cand stai la semafor?2 points
-
2 points
-
Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d1 point
-
A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala1 point
-
De curand am intrat in posesia noii ''jucarii'', un Leon Cupra ST facelift 300 CP. Este varianta FWD si cutie manuala, iar ca si optiuni, enumar cateva: - culoare mystery blue - trapa panoramica - pachet de iarna - airbag-uri laterale spate -seat sound system - full link - senzori parcare spate - seat mobility service 5 ani (Belgia) Am facut deja 1000 km si sunt foarte incantat de masina.1 point
-
Masina asta arata mai bine. atentie la numarul de Km si eventuale probleme ascunse. Oricum, e 2.0 de 150CP , nu ce scrie acolo. E diferenta intre un motor de 2l si unul de 1.6. Nu putem sa comparam 1.6 remapat cu 2.0 stock, chiar daca se ridica performanta primului, tot al doilea va fi mai sprinten.1 point
-
Salutare, A mai trecut o luna, nici un eveniment major, ne apropiem usor usor de prima revizie in vara. Am mai achizitionat un upgrade mic dar util si placut: ornamente pedale metalice. Pt ca sunt aceleasi pe tot mqb-ul am luat de la skoda. Astfel am dat doar 310 lei in loc de vreo 700 la vw. codurile sunt 5E1064200 pt setul de 3 pedale si 5E1064209 pt footrest (mersi @Sali3ri). Cu montajul ceva mai greu la pedala de acceleratie asa ca momentan o poza cu treaba la jumate Am sa revin cu poza finala dupa ce pun si footrestul. cele doua montate se simt f bine, au aderenta mult mai buna si le simt la picior, ceea ce e un lucru bun. Weekend fain tuturor!1 point
-
1 point
-
Nuu, e prea multa "sigla" pe spate. Las-o doar cu S5. In plus, prea multa reclama la MRC asta...1 point
-
1 point
-
15 lei, nu 5 cum scrie mai sus. in locul lor le spalam...cum -50% ca s-a spart un bidon?1 point
-
@ionut10a salut, mergi cu presiune in turbina de 1.26 bar ( cea de 131 cp merge stock cu 1.3 bar ) eu zic ca a dat destul in ea...iti face putin overboost dar bine ca scade pe final de la 3800 rpm. Turbina de ARL merge stock cu 1.5 bar, iti dai seama ca o sa mearga muuult mai relaxata ca cea de pe masina ta.1 point
-
@ionita123 ai pus gresit problema, nu e vorba de 30 lei pt un semisintetic dubios. Peste tot pe unde se discuta de acest subiect, toata lumea spune ulei semisintetic, nu sintetic. Poti să gasesti un ulei sintetic bun la un pret mai mic, dar cu ce te ajuta daca nu e ceea ce ne trebuie noua? Pe langa asta, sa citesti e una, dar sa incerci singur pe masina ta sa vezi beneficii si dezavantaje e complet altceva. Eu am zis la fel ca tine, ca fiind un ulei cu eticheta kaufland, nu are aceeasi calitate cu firmele renumite din domeniu, asa ca am incercat ce recomanda colegii pe aici. Primul a fost mobil 1, am folosit intreg bidonul si nu mi s-a parut a avea un efect îndeajuns de mare încât să il folosesc in continuare. A doua incercare a fost cu cel mai recomandat ulei in acest topic, si anume cel de la benzinariile mol. Mie personal mi s-a parut foarte slab, efectele erau mult mai scazute in comparație cu mobil 1, cea mai notabila diferenta facandu-se la pornire, unde motorul brusca la pornire destul de brutal. Am renunțat după jumătate de bidon. Acum m-am intors la ceea ce cunosteam si foloseam inainte, si anume bidonul galben din kaufland. Efectele erau asa cum mi le aminteam, inclusiv pornirea mai lina (vorbim de diferența de 1-2 saptamani intre mol si kaufland, deci excludem temperaturi scazute de iarna) si zgomote si vibrații mult diminuate. Acum, aceste concluzii sunt strict pareri personale legate de ce am observat la masina din profil si poate nu va fi la fel la restul motoarelor. Nu pot sa spun ca uleiul mol este prost, insa eu nu il voi mai folosi si nici nu il pot recomanda. Ma gândesc totuși ca diferenta poate provenii si de la faptul ca are norma FD, spre deosebire de celalte care sunt FC, aici poate știe altcineva mai bine decât mine. Din păcate, atunci cand am inceput sa folosesc uleiul din kaufland, pretul era de 15 lei, acum vad ca s-a dublat si e cam cu 10 lei mai scump decat celălalte doua, dar pana la urma si pretul poate fi un indicator relativ al calitatii unui produs. L.e. @Muale la kauflandul de la pacii era reducere 50%, adică costa 15 lei, motivul, toate bidoanele erau noi, sigilate insa erau murdare de ulei. Probabil se sparsese un bidon prin depozit... Dar asta a fost o situstie specială, fiindca la alt magazin, in aceeasi zi, unde bidoanele erau curate si prețul era intreg.1 point
-
salut ... am avut si eu un "clocanit" fier pe fier la viteze mici se auzea sau la denivelari tot la viteza mica, max 30-40 km .... tot asa ca si tine .. la N mecanici am fost ... am schimbat la recomandarea lor bieletele antiroliu ... la prima denivelare : poc! ... am crezut ca si mor ... pana la urma un mecanic a luat masina si a mers cu ea vreo 500 m si apoi mi`a zis ca era flansa de la amotizor ... am schimbat`o cu tot cu rulment si pocnitul a disparut ....1 point
-
are 160k km confom anuntului. Poate ne spui si noua prin ce formule ai ajuns la suma de 9500 de Euro.1 point
-
Consum mediu strict in Bucuresti pe 180 de km parcursi: 7,4%, dimineata si seara am vazut consumuri de 10% si chiar 11% uneori, ingrozitor traficul Bucuresti - Blaj - Alba Iulia - Bucuresti, pe Valea Oltului si la dus si la intors, cu accelerari bruste uneori, in rest mers normal in coloana, depasiri de tiruri unde a fost posibil si legal. AC ON mereu, 3 adulti si 1 copil la dus, 4 adulti si 1 copil la intors, portbagaj plin, Autostrazi cu 130-140 pe Cruise Control: 4,9%1 point
-
TMBEB6NJ0HZ149195.pdf TMBEH61Z5C2071993.pdf TMBAJ73T4C9041165.pdf TMBZZZAAZDD619970.pdf Alte decodari: WVWZZZ3CZ8P054173.pdf Wvwzzz3czce155518.pdf WVWZZZ3CZCE714917.pdf WVWZZZ3CZ6E017525.pdf VSSZZZ3RZ9R003709.pdf1 point
-
WVWZZZ1KZDM679150.pdf WVWZZZ3CZDE132203.pdf WVWZZZ1KZ8M351833.pdf WVWZZZ1KZ8M350328.pdf WVWZZZ3CZ9E540413.pdf WVWZZZ1KZ8M264503.pdf WVWZZZ3CZCP013429.pdf WVGZZZ1TZ8W030173.pdf WVWZZZ3CZAP051800.pdf WVWZZZ3CZCE020680.pdf WVWZZZ1KZ8P065868.pdf WVGZZZ1TZ8W067195.pdf WVWZZZ1JZXW676307.pdf WVWZZZ3CZCE167755.pdf WVWZZZAUZEP054778.pdf WVWZZZ3CZ7P094123.pdf WVWZZZ1KZ7B026475.pdf WVWZZZAUZHP346714.pdf Skoda si Seat urmeaza ..dupa ce fac update Am incercat sa le incarc dar sunt limitat la cantitatea de upload pana mai posteaza cineva ...1 point
-
1 point
-
Va multumesc frumos. Mersesem inainte cu gandul asta pentru ca si pe cea neagra pusesem scut si iti dadea acea senzatie ca sunt protejate toate pe sub, nefiind afectata nimic altceva in niciun fel. Cel mai probabil nu o sa mai pun totusi pe asta acum, dat fiind si ca nu merg foarte mult pe drumuri de macadam ( rar de tot ) si oricum merg incet si cu grija Din categoria numere1 point
-
@75NOR, cu folie pe parbriz e de vis. Testat anul trecut in Grecia. Bordul frigea doar in orele de maxima expunere. M-am pus si pe geamurile laterale -cea mai transparenta dar cu fitru uv/ir. (Disclaimer: Stiu, exista o problema legala, dar, am vitiligo. Pe maini, vizibil. Si daca ma opreste si-mi ia talonul, o dau jos si o pun dupa. Nu incurajez si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine decat daca aveti nevoie de ea. ).1 point
-
Eu am o mașină luată din showroom.... Din Germania . Pot sa.ți spun ca este ok. Are ceva probleme pe la caroserie dar nu grave. După noroc... Poți sa prinzi un ok sau una cu ceva probleme. Acuma, și diferența de cea 10mii E intre una noua și una " așa zis noua" , ne place. ?1 point
-
Eu as cauta in bord, posibil sa-ti fi dat reprezentanta un manual de utilizare. Posibil sa scrie in manual ceva de rodaj-poate 1000-1500 Km? Sa nu depasesti 2/3 din turatia maxima?1 point
-
1 point
-
Daca ar fi piston blocat, s-ar incalzi mult roata respectiva sau la ridicarea masinii pe cric s-ar simti ca se invarte greu Placutele raman presate pe disc ca nu au arc care sa le traga ca si la franele pe tambur. Simpla bataie a discului din cauza jocului normal al rulmentului departeaza placutele de disc cand nu se franeaza. Dar da, zgomotul poate proveni si de la placutele de frana. Pot sa aibe joc in etrieri si sa cloncane. Pot sa fie planetarele, dar alea de obicei cloncane cand iei curba. Cel mai grav este daca zgomotul provine din cutia de viteze.1 point
-
Dupa cum am scris deja, la mijlocul lunii mai am facut pasul urmator, din punct de vedere tehnic, si Maurul a primit sistemul de franare pe care mi'l doream de foarte multa vreme. Intentia mea a fost sa obtin o diminuare a fenomenului de fading care intervenea in momentul in care franam zdravan de doua-trei ori (frana lunga, consistenta, de la viteze de peste 80km/h). Plus ...o frana mai sanatoasa la viteze mari, pentru ca pe autostrada, de cate ori eram pus in postura de a frana de la viteza de 130-140 km/h, nu mai zic de situatiile cand aveam viteze mai mari, spre 90-80 km/h aveam senzatia ca frana este ineficienta - pedala era tare, dar decelerarea era anemica. Proiectul a demarat in 2015 cand am achizitionat un set de etrieri de Golf IV GTI si un set de fuzete de Skoda Fabia RS generatia similara lui Polo 6R. Din pacate nu am avut determinarea si nici timpul necesar sa ma ocup de treaba asta atunci, asa ca lucrurile au fost amanate pana anul asta. Cand ... hai la lupta :). Am optat pentru discuri ATE POWER DISC si placute ATE ceramic. In luarea deciziei mi'au fost de mare ajutor Rave si Treishu pe care ii salut si carora le multumesc. Daca intereseaza pe cineva, in link-ul catre subiectul din aria tehnica de la Polo, pe care l'am postat zilele trecute, am trecut chiar si greutatile componentelor cumparate si montate, pe masina. M'am frecat mult cu alegerea culorii pentru etrieri. As fi vrut altceva decat rosu (la inceput mi s'a parut banala si comuna culoarea). Si vedeam ca variante albastru sau galben, ca sa "rimeze" fie cu culoarea arcurilor suspensiei Eibach, fie cu culoarea amortizoarelor. Dar de unde pe hartie parea ca ambele sunt optiuni valide, pana la urma, cand mi'am imaginat in cap cum ar arata, am renuntat la ambele variante. Apoi m'am gandit ca ar da bine un argintiu deschis sau un negru lucios, dar pana intr'un final, n'am avut curaj, asa ca am preferat sa merg pe clasicul rosu. Si va spun sincer ca nu'mi pare rau. Arata foarte bine. Dupa ce am avut toate piesele pe masa, am stabilit cu cei de la service'ul unde am facut lucrarea data cand sa merg la ei si ... hai la lupta. Pentru service trebuie sa ii multumesc tot lui Treishu. El m'a trimis la baietii astia. Este un service cu trei elevatoare, mic, cochet, undeva in zona Barbu Vacarescu, langa liceul Traian. Omul care s'a ocupat de Poolack, Marius, este un tanar cu o vasta experienta mecanica, pasionat de masini, cu multe proiecte personale sau pentru alti clienti duse la bun sfarsit (eu am gasit la final o lucrare cu o Dacie 1300 adusa de la stadiul de masina de remat la stadiul de bijuterie, jucarie de oameni mari), care a lucrat exceptional de atent si care a inteles perfect ce vreau de la lucrarea asta. Am dus masina intr-o vinere, am facut necesarul, am dat etrierii jos si i'am dus la vopsit. Am mers cu ei la SRZ unde lucrurile s'au facut romaneste, dar imi asum faptul pentru ca am mers la pret (300 lei pentru cei patru etrieri). Mai vorbisem la PAC Racing unde pretul era dublu. Ambii mi'au spus ca desfac ce este de desfacut, ca izoleaza, ca reasambleaza "pentru ca asta facem, cu asta lucram, stim ce este de facut". In schimb la SRZ s'a desfacut o laie, s'a protejat cate ceva (filetele unde nu era nimic nu au necesitat nici o actiune ulterioara), dar toti etrierii au avut nisip la greu in ei. Etrierii spate au fost bagati cu tot cu garnituri in cuptor (desi nu ma asteptam si asta m'a fortat sa cumpar chit de reparatie si pentru ei, desi nu era in plan) si alte rahaturi neasteptate. Dar nu a fost panica, vorba lui Marius. S'a rezolvat. So ... luni am luat etrierii de la SRZ, i'am dus la service, am facut planul de bataie, si oamenii s'au apucat de treaba: au inspectat etrierii, au verificat necesarul, au curatat si pregatit fuzetele (le-au si vopsit nitel), etrierii fata (ca aveam deja chiturile de reparatie cumparate). Marti, pe la 11, am constatat ca furtunele spate pareau sa nu fie de acolo :)). Aoleu zic, f...'i mama ei de treaba, pai ce facuram bre?, care'i treaba? Pai uite, ne trebuie o cupla din asta, Bonjo, in capatul dinspre etrier si in capatul celalalt ... aolica maica, cum puii mei cuplam acolo furtunul, ca asta de pe masina este ambutisat pe coloana ... Bai, ma lesi ... Doar ca ... la o privire mai atenta ne'am lamurit cum sta treaba: furtunele care au venit in pachetul de la Goodridge nu erau de acolo. Ci ceva mai din spate. Traseul pentru rotile spate este asa, plecand dinspre etrier: furtun de cauciuc, cu cupla bonjo catre etrier si ambutisat pe o teava metalica care trece peste punte, apoi furtun de cauciuc prins cu fiting spre etrier si spre pompa de frana (asta este cel pentru care a venit furtunul din pachetul Goodridge), dupa care o conducta metalica catre pompa de frana. Pai si ... cand am vazut ca nu am decat flintiricul ala mic si frumos, iar catre etrier voi ramane tot cu furtunul de cauciuc am dat'o pe direct: Si p'asta cu ce il inlocuim ? Eh ... mi'a facut Marius o listuta cu ce am nevoie sa cumpar si am plecat catre doua locatii, una dintre ele fiind RacingNick. Am avut ceva discutii p'acolo, am schimbat poze pe Whatsapp si in final am luat ce era nevoie. De fapt locul lui era acilea Acolo, in spate, catre etrier fiind asa In final, sectiunea respectiva arata asa si in locul ei am pus Furtun pe care l'am produs din Asa ca in final, acolo in spate, lucrurile arata asa: Suplimentar a fost nevoie sa inlocuiesc si protectiile amortizoarelor pe spate, ca unul era rupt si celalalt era si el pe cale sa se rupa. Pe fata lucrurile au fost ceva mai simple, in sensul in care totul s-a potrivit din prima. Mi'am cumparat flansele amortizoarelor (cand am umblat ultima data p'acolo imi pusese Florin Feby'uri, acum al luat Lemforder) si bieletele din prima, iar vineri am stabilit ca nu mai este nevoie de nimic altceva, totul fiind in stare prefecta. Cand am desfacut sus, sa schimbam flansele am constatat efectele unei mari gropane pe care am luat'o anul trecut, in vara, cand am circulat dinspre Dr Taberei catre podul Basarb, la intersectia de la Leu/Apaca dintre Iuliu Maniu si Vasile Milea (aici este o gropana pe sensul catre podul Basarb care zace acolo inca de atunci si pe care inca nu s'a indurat nimeni sa o "astupe"). Fuzetele au fost curatate si vopsite la spray, cu negru. Ca sa nu am grija dinspre treaba asta am schimbat ambii rulmenti (am pus SKF la recomandarea lu' Marius). Au fost montati etrierii, discurile, placutele, protectiile discurilor, furtunele. Si la final ... tadaaam: Apoi a fost inlocuit lichidul de frana (au intrat doua bidoane si ceva), au aerisit oamenii instalatia si ... gata treaba: am iesit la plimbarica. Imediat ce am iesit insa, am auzit o cloncaneala urata. Hai zic ... nu putea sa fie asa simplu, fir'ar sa fie. Verific prezoanele ... totul in regula. Ma urc, trec prin cateva gropane, fac niste volte si imi pica fisa: arcul spate de pe dreapta. Nu e prima data cand o patesc cu el. Am mai avut surpriza neplacuta sa faca figuri si dupa revizia de anul trecut, cand, dupa ce masina a fost ridicata pe elevator, tot asa am patit si m'a chinuit cateva saptamani pana s'a asezat la locul lui. Asa ca m'am intors la service, am urcat masina pe elevator si pentru ca Marius nu a reusit sa'i gaseasca o pozitie care sa'i placa, a pus un mason de cauciuc pe spira de jos, care a rezolvat problema definitiv. Eh ... si ca sa fiu 100% impacat, m'am dus joi la Autosoft Militari sa fac si o geometrie. Si cand sa dau si eu o petrecere ... ce sa vezi?! Vine baietasul ala si cu o moaca de inmormantare si imi spune: aveti joc in amortizoare. Bah, da'ma naibii !!! Ce bafta am. Asa ca ... minunata suspensie Bilstein, luata de la Zeno, pare sa'si fi dat obstescul duh, dupa doar 35.000 km rulati cu ea (ma rog ... inca nu e moarta definitiv, dar nici mult nu mai are). Acuma ... ce sa zic? Ramane cum am stabilit cand am pus'o ultima data: merg cu ea pana moare si pe urma iau alta. Ma cam freaca la ficat, dar n'am ce face. Is cam trei variante: - inlocuiesc doar amortizoarele fata, costul fiind cam pe la valoarea intregii suspensii (ma refer la banii pe care i'am dat eu lui Zeno pe ea); - iau tot B14 de noua. De data asta la alti bani, de la cineva care sa mi'o si monteze si care sa imi asigure garantia doi ani, fara costuri legate de eventuala demontare/trimitere la garantie/remontare pe masina - trec la KW Dar deocamdata nu ma grabesc cu treaba asta, ca poate se mai intampla si alte lucruri intre timp, recte, poate pana la anu' gasesc masina de transplant si atunci i-au o suspensie direct pentru motorul ala ... Vedem ce'o mai fi.1 point
-
Salutare. Un prim sfat: Citeste cateva pagini din urma si apoi daca ai ceva nelamuriri posteaza-le!1 point
-
1 point
-
Am fost azi la VW (da, atat a durat pana am obtinut o programare) si au rezolvat in mai putin de-o ora, mai mult a durat pana au bagat masina. De vina era o mufa de sub scaunul pasagerului, a zis ca era cumva indoita (?), probabil vroia sa spuna ca nu era intrata cum trebuie, nu am inteles exact. Au repozitionat-o si acum e ok. A zis ca e posibil sa reapara problema, caz in care va trebui schimbata mufa. Nu mi-au luat nici bani, cica asa a zis VW - care VW, cand si cum au vorbit cu ei si in ce fel, nu's. Oricum, pare o problema comuna / cunoscuta, asa ca treceti in carnetel.1 point
-
Salutari din Innsbruck! Ziua de azi a fost ceva mai lunga, cu un drum de aproximativ 600 de kilometri, in care am traversat Elvetia, dar a fost o zi fascinanta. Astazi chiar am condus de placere, avand in vedere ce peisaje s'au perindat prin fata ochilor. Traseul a fost cam asa: Chamonix - Martigny - Berna - Lucerna - Obersee - Walensee - Liechtenstein - Innsbruck Observatiile zilei: Vremea mi'a distrus toate planurile din Chamonix. Dimineata a plouat si era o ceata de nu se vedea la 100 de metri, apoi ploaia s'a oprit dar plafonul de nori era foarte jos si foarte solid. Am scos si ultimul as din maneca si m'am uitat pe webcams, sperand ca la 3800 de metri sa fie deasupra plafonului de nori, dar ghinion. As fi vrut sa urc pe Aiguille du Midi, apoi sa mergem la Mer de Glace, o plimbare cu un trenulet, pana la un ghetar din apropiere. Nemaiavand ce face in Chamonix, ne'am facut bagajele si am decis sa plecam. Pe drum am vazut un indicator spre Finhaut - Emosson si imediat mi s'au aprins beculetele Anul trecut a fost o etapa in Turul Frantei ce s'a terminat acolo, asa ca nu m'am putut abtine. Sus de tot (1950m) e un lac artificial, stavilit de barajul Emosson. Urcarea are vreo 7-8 km cu pante destul de serioase si inca se mai vedeau mesajele de incurajare scrise pe asfalt anul trecut. Drumul prin Elvetia absolut superb, nu te plictisesti absolut deloc si chiar nu am simtit cand au trecut aprox 500 km. Referitor la viteze si amenzi, nu stiu care e smecheria, dar foarte multi soferi nu respectau acea limita de 120/100 km/h, dar nici nu exagerau cu viteze de peste 140 km/h. M'am mai luat si eu dupa unu altu, mai ales pe limitele de 100. Ce masini am vazut azi, doar la intoarcerea de la mare de 1 Mai, pe A2, am mai vazut. Ce pot sa zic... Elvetienii au gusturi bune si aleg cam cele mai potente motoare pe masinile lor. Ca sa enumar pe scurt: GT-R, Maserati, 4 SQ5 pe numarate, vreo 5 S3 si 2 RS3, un SQ7, Mercedesuri C, E 350 4 matic, 2 Golf R etc In Liechtenstein, nici nu mai zic, acolo m'am imbolnavit, numai masini noi de super fita au aia. Autostrada Liechtenstein - Innsbruck e o lectie pe care ar trebui sa o primeasca si autoritatile noastre. Cum sa te iei la tranta cu muntele si sa faci o autostrada. Au facut astia tuneluri de nspe kilometri si noi nu reusim sa trecem niste amarati de Fagarasi. Bonus, era inchis tunelul Arlberg, asa ca am fost redirectat pe sus, prin trecatoare, prin statiunile St Cristoph si St Anton. Super! In noaptea asta am oprit in Innsbruck. Mi'a placut orasul asta de cand l'am vazut de pe autostrada, in drumul spre Solden, si am zis ca neaparat trebuie sa il vizitez. Carnati buni, bere buna, pacat ca nu am gasit si germknodel. Maine vizitam ce avem de vazut pe aici si apoi dupa amiaza mutam baza la Hintertux. Miercuri e o zi speciala!1 point
-
Ieri seara am luat o piatra in parbriz pe Pasajul Basarab si zic piatra nu pietricica fiindca avea cam 1,5 cm in diametru... Mi-a crapat parbrizul. Am sunat repede si astazi de dimineata, desi omul nu lucra astazi, am fost cu ea sa-mi resolve fisura fiindca stiam ca daca o las se extinde. Plus ca era si aproape de rama. Poze cu before si after sau invers. A trebuit sa dea 2 gauri fiindca mai era o crapatura care tot se mai extindea dupa reparative. Oricum, nu ma deranjeaza punctele alea fiindca sunt foarte jos, nicidecum in campul visual. Operatia a fost un success. Daca o fi sa nu tina cu timpul, atunci iau parbriz nou special pentru retrofit la lane assist. Si cred ca cu ocazia asta ii pot pune si Traffic Sign Recognition, dar tre sa ma mai interesez... Si cateva poze din plimbarea din Week-end: Piatra Neamt, Barajul Bicaz - Cheile Bicazului si Lacul Rosu Consumul intregii calatorii a fost de 4,6%, am mers 1046 de km cu un plin si mai aveam un Range de 40 de km cand am alimentat in Bucuresti la intoarcere. Traseul a fost: Comana - Bucuresti - Onesti - Cucuieti (undeva pe langa Moinesti) Cucuieti - Moinesti si retur Cucuieti - Piatra Neamt - Bicaz - Lacul Rosu si retur. Cucuieti - Onesti - Bucuresti 3 adulti si un copil, bagajele aferente, AC ON mereu, mers foarte normal, nu sportiv si nici la consum. Sa nu uit, astazi si-a primit sapuneala bine-meritata1 point
-
Daca la avia ti-au spus ca turatia ridicata inseamna incarcarea bateriei poti sa nu mai treci niciodata pe la ei.Referitor la regenerare, in mers nu-ti dai seama, doar la relanti.Referitor la avia sau la alti dealeri auto, multi consilieri (mai degraba fete) habar nu au ce vand!De ce dracului ii(le) tin in fata, la ghiseu, nu stiu...Nu am pretentia ca sunt atotstiutor in ale automobilului, dar setat fiind pe o anumita clasa, motorizare, mi-am facut lectiile.Ma duc in showroom si cei de acolo vand orice, numai masini NU.1 point
-
Ai citit si tu o pagina in urma? Pinul 3 se leaga la un alt fir gri de unde vrei tu, care este pentru iluminare buton. Pinii 5 si 6, care trebuie sa fie maro, se leaga la alte fire maro, care trebuie sa fie si ele tot masa. Ai desfacut vreodata ceva sa ajungi la niste fire trase din fabrica, ca vezi cum sunt facute, ca sa spui ca multi isi dau cu parerea pe aici?1 point
-
Buuuun, acu' c-au trecut 2 saptamani de cand am softul, pot sa va dau o parere mai completa asupra softului MRC. Sa incepem mai intai cu actualizarea cifrelor puse la inceputul topicului si cum s-au schimbat ele, stock vs tuned (I'm a geek, I know, get over it ): 395Nm / 425Nm @ 2000rpm (+30Nm, +7.5%) 112cp / 120cp @ 2000rpm (+8cp, +7.5%) 182cp / 200cp @ 3000rpm (+18cp, +10%) 250cp / 285cp @ 4000rpm (+35cp, +14%) 310cp / 355cp @ 5000rpm (+45cp, +14.5%) 331cp / 402cp @ 6000rpm (+71cp, +22%) 329cp / 415cp @ 6400rpm (+86cp, +26%) N/A / 427cp @ 6800-7000rpm (+97cp, +30%) Putere medie pe zona 4000-redline, unde stai de-obicei cand vrei sa scoti tot ce se poate din masina: 300cp / 372cp (+72cp, +24%) Dupa cum spun si cifrele, diferenta fata de stock devine cu atat mai mare cu cat cresc turele. Cu toate acestea, diferenta este observabila imediat ce ajungi la un 2500-3000rpm. Fiind vorba doar de 20-30cp, in mod evident acolo jos nu este night and day. Simti ca e mai sprintena, simti ca se duc turele mai repede in sus dar nu zici ca e alta masina. Dupa 4000-4500 insa, diferenta devine mai mult decat semnificativa, este cu totul altceva iar daca vorbim de accelerare de pe la 5000 incolo, e animal in toata regula. Iar faptul ca softul S-Tronic a mutat shift-point-ul de la 6400rpm la 7000rpm face o diferenta uriasa. Nu numai ca puterea continua sa creasca dupa 6400 si o tot face pana la 7000 dar chiar se simte faptul ca ramai semnificativ mai mult in treapta inferioara (in 4th spre exemplu castigi vreo 20km/h). Primul drum mai serios pe care l-am facut dupa soft prin afara orasului a fost constituit in intregime din "holy fuck"-uri. No joke Cum accelereaza la viteze gen sub 100 e una. E violenta, te tranteste in scaun si te tine acolo. E exact cum trebuie, iti da senzatia aia de masina cu adevarat brutala. Ce face insa la viteze gen 150-160 e pur si simplu ridicol. Nu credeam ca e posibil sa mergi constant cu 160, sa te infigi in acceleratie (4th, ~5500rpm daca-mi amintesc corect) si sa te tranteasca in scaun. In primele cateva drumuri pe care le-am facut prin afara dupa modificarea softurilor ECU&TCU, depasirile n-au mai fost fun. Au fost properly scary, la modul cel mai serios. Te sui pe acceleratie la un 120, simti acceleratia foarte frumos, te baga bine-n scaun, toate cele. Dar dupa nici 2s, te copleseste complet senzatia de viteza si mai ales viteza pe care o ai fata de celelalte masini. Overall, masina e absolut spectaculoasa si se simte intr-adevar ca o masina de peste 400cp. Tare-as fi curios acum de o comparatie cu un RS4/5 Despre softul S-Tronic, doar de bine. In afara de shift-point-ul mutat la 7000rpm, au mai aparut cateva imbunatatiri. Inainte, cand masina schimba singura la 6400, simteai o usoara intrerupere/scadere temporara a acceleratiei. Nu era mare, dar era acolo si doar cand schimba ea singura la redline, daca schimba la 5000 spre exemplu, era instanta schimbarea. Dupa ceva research am descoperit ca asa fac toate si am bagat-o la categoria "asa e facuta cutia, it is what it is". Acum, treaba asta a disparut 100%, schimba absolut neperceptibil. De asemenea si la mers semi-sportiv cu schimbat din padele, inainte iti dadea un mic "sut in cur" la fiecare schimbare (care nu era acolo pe D/S, doar pe manual), acum a disparut complet. In plus, presiunea marita la aplicarea ambreiajelor se simte, inainte la schimbarile in WOT daca filmai bordul si te uitai apoi cu atentie, vedeai o mica "nehotarare" cand prindea turatia in treapta urmatoare, ca si cum incerca sa-l prinda, apoi turatia crestea putin (clutch slip, gen 50-100rpm), cobora inapoi si-si continua accelerarea. Nu era big deal, nici nu-l observai in mod normal, l-am vazut doar cand am facut filmul cu 80-120 dar acum a disparut complet. A mai modificat si launch control-ul (pot controla la ce turatie vreau sa-l faca, 2500, 3000 sau 4000) desi asta nu prea conteaza ca nu-l folosesc. L-am facut de cateva ori cand am luat masina si apoi am renuntat pt ca mi se pare prea brutal pt transmisie. Un added bonus a fost ca au aparut "pops & bangs" Sunt infundate, nu va ganditi la RS level of noise dar sunt acolo si sunt mai mult decat observabile. Singurul catch e ca trebuie sa fie incinsa evacuarea (lucru care se intampla dupa o acceleratie puternica pe 200m, deci nu e greu de obtinut ) iar apoi de fiecare data cand accelerezi puternic pana la un 4000 macar si iei piciorul de pe acceleratie.... bum-bum-poc-bum in spate1 point
-
1 point
-
Multumesc pt aprecieri si incurajari Mi-a sosit sistemul Dynaudio. La prima vedere nu pare cine stie ce, dar cica se aude foarte bine. O sa il montez dupa ce iau masina inapoi de la mecanic. Am lasat-o saptamana trecuta pentru a incepe nebunia cu motorul. Urmatoarele goodies vor ajunge pe masina in urmatoarele 2 sapt: Motor nou cu urmatoarele interne: - Pistoane forjate Mahle - Biele IE Tuscan rifle drilled - biele ACL racing - arcuri supape APR - upgrade pompa inalte Autotech - prezoane ARP - VWR catchcan and oil management system (ca sa nu mai dea fum cand franez blana) Turbina BorgWarner EFR7670 twinscroll Galerie evacuare twinscroll custom Downpipe custom Traseu admisie custom Trasee ulei si apa turbo custoM Daca totul merge bine, ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul lunii mai. Scaunele Recaro sunt aproape gata. Sunt la retapitat in piele carbon si alcantara, in aceeasi culoare cu restul interiorului. Franele le-am intregit si le montez dupa ce iau masina. Mai am nevoie doar de furtunase metalice. Volanul de carbon e gata si o sa il montez dupa ce iau masina. La vara o sa urmeze si niste chestii custom la exterior. Dar o sa dau mai multe detalii dupa ce stabilesc toate detaliile. Sunt foarte nerabdator sa vad ce o sa iasa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
De luni golfuletu merge cu turbina de audi 2.7 pe langa asta am mai facut si down pipe pe 63 mm. Urmeaza injectoare si admisia de la filtru de aer, ambele de ARL, dupa care softul Ca impresii cu turbina asta: - acum face fullbost la 2200 rpm si de acolo trage, trage si tot trage ca nebuna - se vede ca e o turbina mare prin faptul ca masina merge muuult mai relaxata...o simt mereu cum da sa urce in ture :)) - consumul a scazut cu 0,3-0,4 l la un mers normal Las doua poze primite de la cel care mi-a montat turbina, eu nu am mai facut...1 point
-
Salut (otonel), si mie mi s-a intamplat sa se rupa surubul acela, poti aplica metoda lui Marius, pentru suruburi insa pe fiecare este o cifra ,ceva de genul 8,8 care iti indica cat de otelit e cu cat cifra e mai mare cu atat mai otelit e . Daca gasesti ceva de genul 10,9 nu o sa ai probleme.1 point
-
Si stergatoarele isi schimba pozitia ca sa nu se uzeze lamelele, ciclic la cateva contacte on/off. E normal.1 point
-
Era mai frumos cu suportul, nu incomodeaza cu nimic, capacul de janta nu e o alegere potrivita, mie nu imi place deloc, nu e locul lui acolo, dar fiecare cu placerea lui.1 point
-
sper sa fac un pic de lumina in povestea asta. eu am passat cu specificatiile americane. ideea este ca in partea stanga pe spate nu are bec de ceata, ci tot de reverse. adica daca dai cu spatele se aprind 2 becuri albe. (cum este acum si la passatul CC). problema se pune cu ce se intampla cu partea din exteriorul acelor becuri de reverse (sau reverse + ceata, pentru cele europene). initial am fost tentat sa cred ca sunt ochi de pisica si nu pot fi facuti sa lumineze. insa am vazut pe vortex ca se pot conecta si aia sa lumineze. iata cum http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4081623 :icon_thumright: si daca vrea cineva sa aiba 2 lumini albe pe reverse (desi e si un pic ilegal), ma ofer sa i-o vand eu pe a mea dupa ce o inlocuiesc cu ceata. parca am intrebat la vw si una rosie e cam 1-2 milioane.1 point
-
De acord, dar chiar daca functionarea unui ventilator este zgomotoasa, zgomotul provine de la curentii de aer produsi sau, in cazul tuartiilor foarte mari, de la lagare. Dar vibratia inseamna ca ansamblul respectiv (electromotor - ventilator) nu este echilibrat ca lumea. In cazul in care este si montat pe tampoane elastice si se transmite vibratia, atunci aceasta este importanta si ar trebui depistata cauza si efectuata remedierea. Altfel, vibratiile asa-zis normale (foarte mici) nu ar trebui sa se transmita si sa se simta in habitaclu.1 point
-
0 points
-
mihai pune te rog aici data sheetul si msdsul uleiului din kaufland. Pe mine asa cum am spus nu ma intereseaza procentul de cenusa (care e bine de stiut) ci alte elemente. Am subliniat ca nu l-am incercat ci doar am precizat ce am citit pe un forum german. Nu am folosit sortimentele mol ptr ca si aici si pe alte forumuri utilizatorii nu au fost multumiti de ele. Adica incerc dar uleiuri despre care ma documentez inainte si am referinte pozitive de la utilizatori, nu dau banii si arunc jumatate de bidon sau si mai mult.... De fapt am patit-o si eu cu lukoil moto pe care il laudau unii si dupa ce am pus o dingura data am renuntat.0 points
-
Pai povestea cu BR-Performance este simpla: am discutat la un moment dat cu Alfred (uderul FRE) despre faptul ca la un moment dat voi dori sa fac un soft la motor si el mi'a zis de baietii astia. Si cand am vazut graficul lor am zis: asta este softul pe care il voi pune. Pentru ca pe graficul lor, curbele de cuplu si de putere sunt o replica translatata in sus a graficelor obtinute de la motoarele stock. Alte curbe date de alte softuri nu arata la fel de bine. Eh, acum ca am lamurit si treaba asta hai sa va spun ce am facut azi. La ora noua m'am prezentat, conform programarii, la TCM (cei de la BR Performance mi'au spus ca, pentru Romania, asta este furnizorul cu care lucreaza, iar Dragos Voinea mi'a confirmat ca ma ajuta cu lucrul asta - sa imi instaleze softul celor de la BR Performance) si dupa o tura scurta, cu Mugur in dreapta, am tras masina pe stand pentru primul sprint in urma caruia trebuia sa aflam ce zice Maurul pe dyno-ul lor. Si i'am dat bice video Iar rezultatul a fost de poveste: 109 CP si 181 Nm. La o masina de 5 ani si jumatate asta a venit ca o confirmare ca masina nu a fost hartanita si ca se prezinta intr'o forma foarte buna. De aici mai departe lucrurile, din pacate, au mers altfel decat ma asteptam in sensul in care - la prima incercare softul BRP a generat 121 CP la 4900 rpm si 218Nm la 3292 rpm - la a doua incercare, cu o versiune de soft modificata, s'au obtinut 119 CP la 4561 rpm si 216 Nm la 2845 rpm - la a treia incercare, cu a treia versiune a softului de la BRP, s'au obtinut 119 la 4690 rpm si 215 Nm la 3365 rpm - iar la a patra incercare, de data asta cu softul celor de la TCM, s'au obtinut 121 Cp la 4653 si 222 Nm la 2445 rpm. Dupa pranz a mai incercat Dragos cateva mici modificari, crescand un pic si mai mult boost'ul in turbina, dar lucrurile au aratat similar, fara a obtine o crestere semnificativa. In conditiile in care Dragos imi spusese ca el a obtinut, pentru motoarele 1.2TSI 77 KW, cu softul lui, puteri in jurul valorii de 131-132 de CP, iar cei de la BRP garantau 130 CP, eu ma asteptam ca, dupa soft, sa sar binisor peste 130 CP. Doar ca ... in ciuda incercarilor enumerate si a multe ore petrecute la TCM, rezultatul nu a fost cel scontat de mine. Din pacate nici Dragos si nici Mugur nu au putut sa explice de ce Poolak'ul nu a putut mai mult, in conditiile in care log'urile citite nu au relevat vreo problema. In final am ales sa raman pe masina cu varianta a doua de la BRP care ofera valori apropiate de maximele obtinute la turatiile cele mai mici. Pe strada masina face mai bine, mai brutal, in treptele doi si trei si urca ceva mai repede la 180 km/h. Nu am loguri si nici nu am masuratori, dar sunt sigur ca ce am spus nu sunt senzatii placebo. Acuma ... vorba este ... ce se intampla? De ce nu poate motorul meu ceea ce marea majoritate a motoarelor 1.2 TSI 77KW pot sa faca cu aceste softuri STAGE 1 (Dragos a dat de inteles ca nu a mai patit cu nici unul sa faca figuri)? Parca as fi dispus sa fac niste investigatii pentru a afla daca sunt ceva componente nesanatoase care limiteaza inmultirea calutilor, dar la cine?-1 points