Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.06.2017 în toate secţiunile

  1. stati ma baieti ca ne entuziasmam prea tare N-ar avea niciun rost sa dau jos "S5"-ul de pe spate, raman rotile de 20", cele 4 evacuari, franele mari cu S5 scris pe ele, evacuarea care se aude cum se aude etc. N-ar fi tocma' sleeper
    4 points
  2. Au trecut zilele de vacanta si Superbul a mai pus 2400 km. Pentru ca pentru o perioada avem bunici in Ungaria, in zona Sopron, intr-un satuc frumos la 10 km de granita cu Austria, le-am tras o vizita. Avand mai multe zile am tras o vizita si pana la Praga. Concluzii la masina + trasee: - masina se comporta exemplar, adora autostrada, anvelopele Falken is ceea ce trebuie. - autostrada + tempomat + DSG + padele = Love. Doar ca trebuie sa am muzica in urechi sau povesti cu nevasta...ca daca, nu simt ca ma adoarme. - am plecat spre Praga prin Austria, autostrada pana dupa Viena, si dupa national pana la Brno in Cehia. Brno-Praga ii o autostrada cu multe segmente in lucru, iar unde nu ii in lucru, is placi de beton. Am reusit pe respectivele segmente sa conduc doar cu 110-120 km/h. La viteze mai mari masina nu se mai simtea "comfortabil". La intoarcere Praga-Brno, am impresia ca autostrada fusese deja reparata, pentru ca am gasit extrem de putine segmente cu placi de beton. - era sa o musc elegant in Praga. De regula de acasa imi fac trasee, parcari, peco, restaurante...ca sa evit suprizele. De data asta am cauta parcare in centrul vechi in Praga. Underground era undeva la 2 euro/ora, dar am descoperit ca sunt parcari pe strada care sunt gratis si incepand de vineri. Am gasit pe maps o astfel de straduta. Doar "ca cand" am ajuns in Praga, pe straduta, era politia si vreo 10 masini de ridicat, saltau toate masinile. L-am intrebat pe un tip ce se intampla: era ziua in care spala la bordura pe aceea strada. Am asteptat, au saltat masinile, au facut curat, au venit au lasat masinile jos (aleator) cu amenzile de rigoare si au plecat. Dupa, am parcat pe o strada curata. Daca ajungeam cu 15 minute mai repede o muscam si eu. - in Cehia si Austria pe national, drum super bun, zone superbe, dar plin de radare, la propriu, in boscheti sau lanul de porumb. - super preturi la combustibil in Austria. - fetele au vrut la intoarcere sa ne oprim sa facem o plimbare pe jos noaptea in Viena. Cum sa nu tii cont de fete??? Am scos telefonul, dat drumul la Here si bagat adresa catedralei St. Stefan (Stephansdom) - centrul istoric. Fiind seara tarziu, obosit, am intrat pe tot felul de stradute, printre terase, m-am trezit dupa un colt ca eram cu masina in poarta bisericii. Cativa turisti se uitau in x la mine si imi faceau semne "ca ce caut acolo?". Rapid am tulit-o pe o straduta lateral. - imi plac functiile pe care le are comutatorul de lumini lasat pe "Auto". La depasirea unei anumite viteze, aprinde faza de intalnire. Tot asa si senzorul de ploaie lasat pe "auto". Daca incepe ploaia, si merge continuu, aprinde iarasi faza de intalnire. - sunt bolnav (la balcon am pasarele...chiar stoluri). Ma surprind ca opresc muzica, soar sa aud cum suna motorul. Am iubit zgomotul de PD, de acel tractoras. Cred ca cu masina electrica as intra in depresie. - pe acest traseu consumul mediu a fost 6.6 l/100 km. Doi adulti + 2 copii + full bagaje (complicat cu trei fete) Pana una alta ma apropii de primul an cu Sperbul, an in care ma apropii de 25.000 km facuti impreuna. Perioada in care in afara de motorina si anvelope/jante (iarna - vara), am facut o revizie la motor si cutia de viteze. Pentru ca la momentul respectiv nu aveam alternative de benzina (aceasi bani, aceasi cilindree si aceeasi clasa) nu am de raspuns la intrebarea daca eram mai castigat cu un motor pe benzina. Nici nu imi dau seama ce beneficii reale imi putea aduce in plus. Bine, in afara de chestiile alea hipsteresti de emisii, rafinament, liniste...
    4 points
  3. Ori dai tu jos s5-ul, ori ti-l dau băieții
    3 points
  4. Eu zic ca masina nu are km aia, are ultima intrare in iulie 2016 la 181.000 km. LA un rulaj mediu de 60.000 km pe an, poate sa mai fi adunat ceva km. Plus ca eu as fugi de cutia aia, mai ales la rulaje de genul.
    3 points
  5. Dupa cum spuneam la inceput ... am dorit o franare mai eficienta si in cele din urma am facut lucrarea. Pentru ca ... dupa doua-trei frane sanatoase de pe la 90 km/h, desi pedala ramanea cam la fel de ferma, masina frana mult mai slab. La fel, dupa prima franare de la 160+ spre 80-90 la a doua te simteai neputincios pentru ca ... masina frana mult mai slab. Si nici la prima frana masina nu decelera in regim de urgenta :). Ce componente am folosit (cu tot cu preturi, ca daca mai sunt doritori sa stie la ce se inhama) - etrieri cu portetrier de pe un Golf IV GTI care sa suporte discuri de 312 mm (i'am gasit in 2015 la 460 lei) - fuzete de pe o Skoda Fabia RS din generatia lui Polo 6R (le'am gasit in 2015 la 700 lei) - discuri ATE POWER DISK si placute ATE Ceramic - pe fata cele pt Golf IV GTI disc ventilat cod 24.0325-0123.1 diametru 310 mm si 16500 grame ambele (688 lei setul) placute cod 13.0470-7081.2 si 2125 grame toate patru (220 lei setul stanga/dreapta) - pe spate cele pt Polo 6R GTI disc cod 24.0309-0123.1 diametru 230 mm si 5100 grame ambele (208 lei setul) placute cod 13.0470-2820.2 si 1000 grame toate patru (193 lei setul) - furtune de la Goodridge comandate pentru Polo 6R GTI (650 lei cu transport set fata-spate) si un set de furtune manufacturate cu piese luate de la Racing NICK (290 lei) - lichid de frana Motul Racing Brake Fluid 660 eu am luat 4 sticle de 500 ml, dar ajungeau doar 3 (60 lei sticla) - Factory Line Dot 4 - protectii pentru discurile fata dupa codul 6R0 615 311 S/D (70 lei bucata) Pentru ca am vopsit etrierii (300 lei toti patru) am cumparat set de reparatie atat pentru fata (46 lei bucata) cat si pentru spate (20 lei bucata). Ca sa nu ma doara capul in viitor dinspre instalatia asta am schimbat si rulmentii fata (291 lei bucata). Sezorii de ABS - i'am folosit pe cei de pe masina mea. Singura dificultate la toata lucrarea asta a fost confectionarea ultimului segment al traseului lichidului de frana pentru spate. Acest ultim segment este compus dintr'o sectiune metalica si una de cauciuc. Eu am considerat ca daca tot am ajuns sa inlocuiesc segmentele de cauciuc cu versiuna de la Goodridge nu are sens sa pastrez acel ultim segment compus, metal+cauciuc, si am dorit si inlocuirea lui. Din fericire exista solutie disponibila in Romania: eu am luat piesele de la Racing Nick (furtun si cuple care pot fi imbinate manual ca sa rezulte un furtun de frana de o rezistenta mult sporita fata de varianta de cauciuc). Rezultatul final este asa
    3 points
  6. Nu am cum sa tin pasul cu tine. Nici la cai, nici la putere, nici la demaraj. Poate pe viraje sa fiu ceva mai agil. Si sigur la decelerare Insa, te pot intrece sigur la aspect. Acolo merg linistit cu pieptul in fata
    3 points
  7. Golfuletu cateva zile a fost bolnavior, dar totul e bine cand se termina cu bine Asadar, dupa ultimu soft in care am dus masina la 233 cai si din lipsa unor lucruri care trebuiau schimbate inaintea softului...am terminat garnitura de chiulasa ( bine ca a fost doar ea si nu am facut altele ) Trebuia inainte de soft sa pun garnitura noua si cel mai important prezoane la chiulasa de ARL, cu duritate de 12,9...cele de AXR fiind mai slabe...nu am stiut, asta e. Problema se manifesta prin faptul ca dadea afara antigelu pe la borcan si furtunele de racire cam tari, lucrul asta se intampla doar cand o alergam tare, daca mergeam usor nu avea nimic... pana sa ajung la schimbarea garnituri am inlocuit: termostat, ventilator racire cel mare, capac vas antigel Cand am ajuns la concluzia ca este garnitura de chiulasa am schimbat urmatoarele: - distributie CONTITECH cu pompa apa HEPU si antigel - garnitura chiulasa ARL VICTOR REINZ cu 3 gauri pt o racire mai buna - planat chiulasa, a luat foarte putin din ea, practic i-a dat o fata - prezoane ARL VICTOR REINZ cu duritate 12,9 - kit oringuri injectoare BOSCH, doar ce le schimbasem cu 2 saptamani inainte - semeringuri supape - tacheti INNA BLACK - garnituri noi peste tot unde a fost nevoie - ulei MOTUL SPECIFIC, schimbat la o zi dupa ce am inlocuit tot + filtre - cam astea ar fi tot, cred Dupa ce am schimbat tot, i-am facut un mic rodaj de 300 km si dupa am inceput sa ii dau, vad ca e totul ok acum Poze de la lucrare nu am ca am lasat-o in service... Un sfat pt cei care vor sa urce peste 200 caluti, schimbati de inainte garnitura si prezoanele cu unele de ARL
    2 points
  8. Ieri am facut un mare Upgrade care, in ultimul timp, e foarte popular pe forum:
    2 points
  9. Am comandat si eu farurile de la Osram xenarc de pe un site din Romania si astept sa vina in 2 zile ca cica le au pe stock, vor urma si poze cu farurile montate.
    2 points
  10. La modul serios 168000km in 3 ani și vrei sa fie mașina ta? Crezi ca masinile de Germania sunt ok chiar dacă au atâți km? Sfatul 1: nu te grăbi. Sfatul 2: caută ceva cu mai putini km. Sfatul 3: ia din Germania de la autohaus ca din Romania Golf 7 încă nu o sa găsești pentru ca majoritatea se tin, doar cele cu probleme, aduse din DE sau de firma slab configurate și rupte pe drumuri.
    2 points
  11. Tratamente naturiste! Foarte impresionat de solutia Sonax pentru chedere. Am aplicat si zici ca sunt ca noi. Isi merita toti banii. Scartaiau la ridicatul geamului. Acum sunt dead silent. love it! In weekend ne ocupam de scaune cu Leatherique. Sper ca rezultatul final sa fie cel asteptat.
    1 point
  12. Azi m-am ocupat de un lucru amanat din primavara de la schimbarea filtrului de habitaclu, curatarea sistemului de AC. N-am facut cea mai buna treaba, dar pentru intretinere ar trebui sa ajute. Am pulverizat solutia prin furtunul de scurgere de la pasager, dupa ce am dat jos capitonajul de spuma. Sigur nu am ajuns pe intreg radiatorului din cauza gaurii foarte mici, asa ca am dat drumul la ventilatie pe recirculare si am mai pulverizat prin prizele de aer de sub torpedou. Pana nu va incepe miroasa nu am de gand sa desfac toata tubulatura pentru a ajunge la radiator. Zilele trecute am avut de curatat foarte multe insecte de pe botul masinii, ocazie cu care mi-am reamintit ce buna este solutia de la Koch Chemie - pentru insecte proaspete cel putin. E mai bine sa le curatati repede decat sa se coaca in soare zile in sir. In rest nu am prea multe de raportat... placutele de frana par sa mai scartaie decat foarte rar si chiar am ramas surprins cum reactioneaza dupa ce am curatat zonele de glisare de pe etrier. Au un feeling foarte aproapiat de cele OEM ca modulare a franei. Fac mai putin praf de placute si se curata mai usor de pe jante.
    1 point
  13. Nici eu nu inteleg ce treaba are ca eleron e aftermarket cu faptul ca vopseaua s-a umflat. Mi se pare mai mult greseala de vopsire. Cu arcurile ce ai mai facut. Le-ai mai pus inapoi pe masina?
    1 point
  14. De ce trebuie sa renunti definitiv la el, cu o revopsire nu se rezolva mai simplu treaba ? Daca l-ar fi vopsit cum trebuie de la inceput, cu toate etapele tehnologice respectate, sigur nu se mai ajungea aici .
    1 point
  15. Mai bine ia un telefon secundar care sa stea non stop acolo ascuns.
    1 point
  16. Evident ca se schimba toata dinamica si alta greutate. Mai e si Bilstein suspensia actuala..se schimba doar pe fata cu una adaptata la greutate pt 2.0T? O struto-camila dupa parerea mea ar fi. Apoi alte dureri de cap si masina ar sta mai mult prin service-uri..parerea mea. Mai bine 130cp/215nm utilizabili zilnic si cu dinamica buna, decat 200cp+/300nm+ si stat mai mult prin service si multa bataie de cap ca sa iasa perfect. Investitiile in parte se pot recupera..fie si 50% si se recupereaza mai ales ca stiu ca a pastrat toate componentele.
    1 point
  17. sa stiu sa ascund bine masina atunci
    1 point
  18. @ShadoWzZ Nu stiu daca ii bolt on! Dar pe langa motor, nu va trebuie sa schimbe suspensia? Arcuri, armotizoare, brate...? Adica suspensia ii aceasi la 1.2 TSI cu 1.8/2.0?
    1 point
  19. Fiscalul vanzatorului iti trebuia la finante cand depui rolul ptr impozit.
    1 point
  20. Dar ce nu vrei sa vinzi masina asta si sa cumperi alta cu motorizarea dorita? Adică, eviți bătaia de cap cu problemele care apar la schimbarea motorului.
    1 point
  21. De ce totusi nu un Maur 2.0? Ma refer la alt Maur cu totul. Pare foarte laborioasa treaba, cu multi bani. Apoi te-ai gandit cu RAR-ul?
    1 point
  22. A fost....a fost fain saltul. As mai conduce benzinar, dar probabil de 200+.... Altfel nu Masina e confortabila, usor de condus, dotari... Ma refer aici la faptul ca avand cuplu, rareori sunt nevoit sa schimb treptele la.drum intins. Love it!
    1 point
  23. 15-16 mii? Chiar şi Comfortline să fi fost, tot are ceva opţionale, eu zic că a fost minim 19k. Şi, la cum stau elementele pe ea (plus rulaj dubios, volan mega uzat, capacele din târg, schimbător strâmb, senzor parcare faţă diferit) şi câte s-or mai vedea la faţa locului pentru cine are chef să piardă timpul, nu e de mirare de ce a pierdut 50% din preț în nici 3 ani. Nici coreenele nu se devalorizează aşa, să fim serioşi...
    1 point
  24. Eu intreb eu raspund, codul este 4G0955988A, sunt originale de A6, dar se potrivesc si la A3/S3, daca mai e cineva interesat.
    1 point
  25. Sa te asiguri ca e VIN-ul de la masina in cauza si nu de la alta
    1 point
  26. Probleme cu senzorul abs stinga fata-de verificat conector/cablaj si ceva probleme cu contactul(partea electrica) si butonul de incuiere de pe usa soferului.
    1 point
  27. Din cate stiu modelul asta de volan este provenit de pe Mk1, a fost si pe Golf 1 si Jetta dupa 1980, si deobicei se gasea pe variantele Wolfsburg Edition, care aveau o echipare specifica. In poza lipseste logo-ul central cu castelul si lupul auriu, emblema orasului Wolfsburg care a dat numele echiparii si care s-a folosit si ca emblema a marcii, inainte de 1953. Mi se pare un pic cu o generatie in urma masinii mele, nu este insa o varianta pe care nu o iau in calcul, desi nu prea agreez partea proeminenta centrala...
    1 point
  28. nu stiu, sincer, cat ai sa folosesti padelele la o cutie automata al carei rost e a schimbe vitezele si sa nu mai faci tu asta. dar cu damblaua nu te pui succes. secsi poza cu poponelul
    1 point
  29. Super ! Ce mai astepti ?!
    1 point
  30. Beta-ul pt AA nu e pe centercode. Iti vine invitatie Google si il instalezi direct din Play Store, cu updates tot de acolo. Instructiunile de pregatire au fost pe centercode si pe mail in ultimele saptamani. LE: Cum evident vorbim de Android, deja e leak-uit. Un exemplu, versiunea 113 beta. (nu imi asum vreo raspundere despre nimic ce rezulta din instalare si folosire) https://www.apkmirror.com/apk/waze/
    1 point
  31. Totusi 5-6 l in 10-12 k pe cand la un schimb(sa zicem la 10 k sa nu sperii lumea ca eu il arunc la 6-7 k...) intra undeva la 3.2 l deja faci schimbul de 2 ori in 10 k doar din completare.Eu fac acel ''efort'' din cauza uzurii existente in motor chiar daca este segmentat si incerc sa mentin uleiul cat mai fresh(uleiul este viata motorului din punctul meu de vedere).
    1 point
  32. Revin cu 2000 km in plus , aceeasi pompa si motorina , o singura regenerare la 800 km . Parca am schimbat masina .
    1 point
  33. 1600 km acum iar in iunie cred ca mai bag 1500-2000 si apoi in august in jur de 4000
    1 point
  34. acolo unde este gura de admisie de aer proaspat in masina.
    1 point
  35. trebuie sa fie ceva font de audi... asta e de vw... care e cel mai slab motor pe a5? pe ala sa-l pui, sa fie cat de cat veridic
    1 point
  36. Nu. Acum daca e de la acel lucru, e imposibil de dovedit dupa 2 luni in care stopul a fost impecabil. Nici cand a fost pusa bara si stopurile la loc nu am fost de fata. Am vazut ca totul se aliniaza si nu parea fortat. Eu am scos cel de pe stanga ca mi se parea ca buretele nu etansa cum trebuie (se aburea putin stopul) si am rezolvat problema. De dreptul nu m-am atins pt ca a fost ok. Mi-a confirmat @codz ce suspicionam. Practic acea mocheta e ca un fel de sigiliu si se vede daca s-a umblat la stopuri. Nu e un capat de tara sa schimb acel stop pe banii mei, doar ca mi se pare ca e f fragila masina. Nu aduc in discutie la mk6 de cate ori am demontat/montat eu stopurile spate fara nicio problema, dar da..am fost eu, nu altii. Pastrez stopul drept suvenir
    1 point
  37. Daca vrei sa inmatriculezi o masina second hand, dar nu esti inregistrat in Romania ca fiind platitor de TVA, atunci va trebui sa obtii un certificat de atestare fiscala de la Administratia Financiara (ANAF) de care apartii. Poate te ajuta: https://www.vezicatface.ro/cum-inmatriculezi-o-masina-second-hand-din-germania
    1 point
  38. Mi se pare puțin strâmbă a doua. Dacă iese bine la geometrie, merge...
    1 point
  39. L.am comparat in aceeasi situatie - ambele schimbate de noi. Ala nu era chiar asa. Mai ales ca eu il schimb la 8-9.000 km. Chiar se simte ca e mai bun. Cel putin pentru motorul meu. M
    1 point
  40. Si eu am bagat la ultimul schimb Top Tech 4100 la motor AXR PD. Pana acum etotul OK, am facut 5.000 km si nu a papat deloc la joja. Ce diferenta este oare intre High Tech 5W-40 si Top Tech 4100? Vad ca ambele respecta norma 505.01 pt PD, au aceeasi vascozitate si, mai mult, exact aceeasi parametrii tehnici ( punct de curgere, vascozitate cald/ rece, indice HTHS etc)...
    1 point
  41. nush ce sa zic, parca e prea mult sa fie si cu D-ul rosu
    1 point
  42. felicitari, frumoasa masina (mai ales cu jantele alea)
    1 point
  43. Deci s-a decis, fara
    1 point
  44. In functie de anul de fabricatie si codul motor poate fi si 60 sau 90 mii km
    1 point
  45. Desigur ca daca ai sub 5Km/h sistemul este total dezactivat. Scrie si in carte. De ce? Daca nu ar fi dezactivat total la viteze mici, cum ai mai putea baga masina in garaj sau parca? Te-ar tot frana la infinit.
    1 point
  46. Dupa cum spuneam ... eleronul Si inca cateva pozitii tot cu el
    1 point
  47. Sau alegi echiparea Style si ai geamurile fumurii incluse.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!