Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.06.2017 în toate secţiunile

  1. Salutari din Innsbruck! Ziua de azi a fost ceva mai lunga, cu un drum de aproximativ 600 de kilometri, in care am traversat Elvetia, dar a fost o zi fascinanta. Astazi chiar am condus de placere, avand in vedere ce peisaje s'au perindat prin fata ochilor. Traseul a fost cam asa: Chamonix - Martigny - Berna - Lucerna - Obersee - Walensee - Liechtenstein - Innsbruck Observatiile zilei: Vremea mi'a distrus toate planurile din Chamonix. Dimineata a plouat si era o ceata de nu se vedea la 100 de metri, apoi ploaia s'a oprit dar plafonul de nori era foarte jos si foarte solid. Am scos si ultimul as din maneca si m'am uitat pe webcams, sperand ca la 3800 de metri sa fie deasupra plafonului de nori, dar ghinion. As fi vrut sa urc pe Aiguille du Midi, apoi sa mergem la Mer de Glace, o plimbare cu un trenulet, pana la un ghetar din apropiere. Nemaiavand ce face in Chamonix, ne'am facut bagajele si am decis sa plecam. Pe drum am vazut un indicator spre Finhaut - Emosson si imediat mi s'au aprins beculetele Anul trecut a fost o etapa in Turul Frantei ce s'a terminat acolo, asa ca nu m'am putut abtine. Sus de tot (1950m) e un lac artificial, stavilit de barajul Emosson. Urcarea are vreo 7-8 km cu pante destul de serioase si inca se mai vedeau mesajele de incurajare scrise pe asfalt anul trecut. Drumul prin Elvetia absolut superb, nu te plictisesti absolut deloc si chiar nu am simtit cand au trecut aprox 500 km. Referitor la viteze si amenzi, nu stiu care e smecheria, dar foarte multi soferi nu respectau acea limita de 120/100 km/h, dar nici nu exagerau cu viteze de peste 140 km/h. M'am mai luat si eu dupa unu altu, mai ales pe limitele de 100. Ce masini am vazut azi, doar la intoarcerea de la mare de 1 Mai, pe A2, am mai vazut. Ce pot sa zic... Elvetienii au gusturi bune si aleg cam cele mai potente motoare pe masinile lor. Ca sa enumar pe scurt: GT-R, Maserati, 4 SQ5 pe numarate, vreo 5 S3 si 2 RS3, un SQ7, Mercedesuri C, E 350 4 matic, 2 Golf R etc In Liechtenstein, nici nu mai zic, acolo m'am imbolnavit, numai masini noi de super fita au aia. Autostrada Liechtenstein - Innsbruck e o lectie pe care ar trebui sa o primeasca si autoritatile noastre. Cum sa te iei la tranta cu muntele si sa faci o autostrada. Au facut astia tuneluri de nspe kilometri si noi nu reusim sa trecem niste amarati de Fagarasi. Bonus, era inchis tunelul Arlberg, asa ca am fost redirectat pe sus, prin trecatoare, prin statiunile St Cristoph si St Anton. Super! In noaptea asta am oprit in Innsbruck. Mi'a placut orasul asta de cand l'am vazut de pe autostrada, in drumul spre Solden, si am zis ca neaparat trebuie sa il vizitez. Carnati buni, bere buna, pacat ca nu am gasit si germknodel. Maine vizitam ce avem de vazut pe aici si apoi dupa amiaza mutam baza la Hintertux. Miercuri e o zi speciala!
    5 points
  2. nush ce sa zic, parca e prea mult sa fie si cu D-ul rosu
    3 points
  3. Multumesc pentru sfaturi; 3000rpm max pentru inca 1000km, apoi cat/cand o fi nevoie; m-am lecuit de mers subturat atunci cand am ramas cu masina in drum, egr blocat. Despre aditivi, mi-am luat gandul. Am interval de service extins, dar voi schimba ulei/filtre la 1 an (vorba dealerului, doar nu-mi vor refuza banii... )
    3 points
  4. Fara MRC, fara S5 :-) cine stie cunoaște
    3 points
  5. Iar ce avea sa urmeze o fo' ... schimbat colantul de pe plafon, ca din cel pe care l'am montat in toamna lui 2012 sarisera doua bucatele infime Desi se prezenta intr'o stare bunicica spre foarte in regula, tot nu eram impacat pentru ca, atunci cand a fost montat, unu la mana a fost taiat inainte de santul ala longitudinal de pe plafon si linia lui nu se pupa deloc cu linia zonei negre a eleronului de pe capacul portbagajului, ca cica "doar asa exista garantia faptului nu se va desface de pe plafon" si doi la mana pentru ca recomandarea fusese sa il schimb la maxim doi ani de zile. Asa ca prin toamna am vorbit cu AM Customs si cu Custom Wrap si m'am interesat despre experienta lor la desfacut colant de pe plafon. Ambii mi'au spus ca au mai facut de multe ori lucrari de desfacere a vechiul colant de pe masini si ambii mi'au detaliat, la insistentele mele, procedura prin care urma sa treaca Poolack'ul si pretul pentru lucrare. I'am ales pe cei de la AM Customs pentru ca au rostit cuvintele magice "feon", "degresare" si "decontaminare". Lucrarea am facut'o tot in aprilie, pe la finele lunii. Oamenii au lucrat superingrijit dupa standardele a 98% dintre clienti si au tolerat cu maxima deschidere fitele mele :), fara nici un comentariu. Imi era tare frica despre ce voi gasi pe sub colant si despre cat de greu se va da jos, asa ca imi cam tataia curutul :). Colantul a fost incalzit cu feonul pe bucatele si tot asa s'a si desfacut: pe bucatele. Oamenii au lucrat incet, nu au fortat, asa ca procedura a durat doua ore si un piculet. Apoi au degresat plafonul ... de doua ori Dupa care, cu argila, au tras tot ce mai ramasese pe acolo (mult lipici de la colantul dat jos) - a fost nevoie de trei treceri pentru ca plafonul sa ramana aproape perfect curat. Spre pranz treaba era gata: plafonul era curat. Si arata foarte bine: nici un fel de panza de paianjen, lacul intact ... Am constatat in schimb o cuta de vreo sase-sapte cm, undeva pe dreapta spate (ceva a picat acolo, fir'ar sa fie), si doua ciobituri mici pe stanga fata (dupa cum aratau au aparut inainte sa pun colantul). Dar lacul era intact, a ramas acolo unde ii era locul si plafonul arata aproape ca nou. Avand eleronul montat pe capacul portbagajului (cand am pus colantul in 2012 inca nu aveam eleronul montat) am lipit noul colant pana dincolo de santul de pe plafon, pentru a veni in linie cu zona vopsita cu negru a eleronului. Asta mi'a placut foarte mult pentru ca a rezolvat o problema estetica pe care o aveam acolo si care nu'mi dadea pace :)). Si imi place ca l'au dus adanc in jos, atat in spate, cat si in fata, la parbriz. Nu e 100% perfect, ca doar e facut manual, dar este foarte bine. Motiv pentru care am aceptat pretul pe care mi l'au cerut, care a fost cu 50% mai mare decat cel pe care il stabilisemn in toamna ( ), cand am fost cu masina la ei si am discutat despre ce vreau sa fac. Dar repet: au lucrat incet, atent, CURAT. Si asta m'a facut sa platesc fara sa clipesc (apropo ... am acceptat sa dea antena jos, ceea ce a presupus sa desfaca niste plastice prin spate ... dar a iesit f bine). Daca mai sunt ceva dubii sau comentarii de facut ... am stat la ei de la 10 pana 17, timp in care au luat o singura pauza de masa de 45 de minute si prin atelier au trecut, pentru folie pe toate geamurile, trei masini si jumatate :). Foarte mult mi'a placut procedeul prin care au taiat colantul pe marginile longitudinale ale masinii: au avut un scotch de ghidaj (ala rosu, de se vede in penultima si antepenultima poza) care a fost lipit pe marginile laterale ale masinii, sus pe plafon, care continea in el o sfoara foarte subtire. Spre final, au taiat colantul pe margini cu sfoara asta, la fel cum am vazut in copilarie ca se taia mamaliga cu ata. Foarte misto. Mi'a placut mult schema asta. Apropo:cand ati mancat ultima data mamaliga? Dar de facut, cand ati facut ultima data mamaliga ? Si ... nu ati taita'o cu sfoara, nu ?
    2 points
  6. Preturile de lista sunt orientative la Ford. Din start se pleaca la 20% discount
    2 points
  7. Multumesc @vdragos. Socrul meu are vestitul ALH pe Tour si imi recomanda sa fac tratamentul asta; el l-a facut la 90.000. In fine, imi recomanda si sa schimb repede vitezele, ca 2500rpm ar fi cam mult, dar i-am zis ca nu e joaca cu DPFul.
    2 points
  8. Votez sa fie cat mai clean, deci fara "fundu' ala" nu mai are nevoie de nimic...
    2 points
  9. Pentru fanii Manchester United .....The RED DEVIL - at Old Trafford
    2 points
  10. Revin pe frecventa Sa vedem unde am ramas... Ieri dimineata am parasit Opatija si ne'am indreptat spre Torino. Cateva impresii: Pe drum am ajuns cu GTD'ul la o cifra rotunda, pe care bineinteles ca am ratat'o, dar am reusit sa prind alta semirotunda La astia cu apa calda avem informatii din trafic Intre Slovenia si Italia am fost oprit de carabinieri si controlat la acte, timp de vreo 10-15 minute. Traversarea Italiei de la Trieste la Torino a costat 46 de euro In Torino nu am facut nimic, am stat acasa la unchiul meu si am vazut meciul. Mai bine, avand in vedere ce s'a intamplat in Plaza San Carlo la ei. Pentru astazi, am schimbat putin traseul, avand in vedere ca unchiul meu a venit cu o propunere foarte interesanta. A iesit cam asa: Torino - Forte di Bard (in Valle d'Aosta) - Aosta - Col du Grand Saint Bernard (2550 metri) - Martigny (CH) - Col de la Forclaz - Chamonix Forte di Bard e un must see, dpmdv pentru cine ajunge pe langa Torino. E o fortificatie din sec XVIII-XiX, in stare aproape intacta, care gazduieste in varf muzee, vernisaje etc si de unde se poate admira o priveliste superba. In plus, la poale are un mic satuc vechi ce merita de asemenea a fi vizitat. Sus, am intrat la Museo delle Alpi, dragut dar cu informatii doar in italiana si franceza, si la o expozitie foto semnata Steve McCurry - Mountain Men. Apoi am pornit spre Elvetia prin Col du Grand Saint Bernard. Ca impresie lasata, mi s'a parut un Transfagarasan la patrat, cel putin partea italiana fiind superba. Sus in varf (2550 metri) e un lac glaciar si un sanatoriu ce functioneaza de peste 100 de ani. Daca e cineva interesat, mare atentie sa nu intrati prin tunel. Pierdeti toata distractia si mai si platiti tunelul Col de la Forclaz nu e cine stie ce, doar prima parte urcand accentuat pe coasta orasului Martigny. La sfarsitul zilei am ajuns in Chamonix si am am noroc sa prind Mont Blanc'ul insorit pentru cateva minute. Din pacate maine s'ar anunta ploaie, dar sper totusi sa urc cu telecabina pana pe varful invecinat, Aiguille du Midi. Maine dimineata mai vizitez ce e de vizitat pe aici si dupa pranz vom face un hei rup si ne vom muta la Innsbruck, pentru ultima parte a calatoriei. De acolo, vom calatori pe distante ceva mai mici si planul la momentul asta ar fi: Innsbruck - Hintertux - Viena - Budapesta-Sibiu Si ceva poze:
    2 points
  11. @SwatKat, merge streaming si doar prin BT, doar sa nu fie conectat prin USB. Radarul pentru FA este in spatele mastii negre, de sub emblema, eu asa stiu. In other words, sa stii ca e bun Carplay, aplicatiile pe care le vezi se pot folosi si cu Siri ( eu nu am ales optiunea vocala, cand apas butonul de pe volan imi spune ca nu e disponibila) si se descurca foarte bine; aveti grija la smsuri, se vad pe ecran, in caz ca e cazul
    2 points
  12. Intentionez sa achizitionez un Golf VII nou, cu motorul 1.0 tsi varianta de 110 CP. Va rog frumos sa postati aici pareri / experiente despre motorasul in cauza. In principal sunt interesat de comportamentul acestuia mai ales pe Golf dar si pe alte modele, probleme, consum. Multumesc! Daca am gresit prin deschiderea acestui topic si exista deja unul similar imi cer scuze anticipat moderatorilor.
    1 point
  13. Valvoline SynPower > Motul X-Clean > Motul Specific
    1 point
  14. Inca sortez pozele si lucrez la poveste. In plus azi am fost la herghelie si am antamat niste bidivii. Vineri ma duc sa ii inham la trasura https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/54-volkswagen/3095-polo/3096-6r-2009-2014/3098-1-2-tsi/?stage=2065
    1 point
  15. hai ca iti doreai Dul rosu pe Golful ala argintiu
    1 point
  16. Ms Liviu. Oricum nici nu ma gandeam sa astept 30000 km pana la urmatorul schimb. 10-12000 cred ca e suficient pentru un motor ce ruleaza cel mai mult prin oras. Asadar, recomandarea ta este ca pot folosi orice tip de ulei din cele mentionate, doar sa aiba norma 50700 iar vascozitatea sa fie tot 5w-30. Sincer ma gandeam la Motul 8100 X-Clean+ / Specific 5w-30 sau Valvoline SynPower XL-III C3 5W30.
    1 point
  17. Prima eroare este de la imobilizator,motorul a fost oprit...posibil nu a recunoscut cheia. Eroare la senzorul de calitate al aerului de la HVAC,verifica mufa....fire,apoi inlocuit. Apoi mai ai o eroare la incalzirea din scaun stg fata...verifica mufa fire si siguranta.
    1 point
  18. La mine s-a agravat rau de tot intr-un an de zile. Dar asta depinde de uzura motorului si cati km faci. La mine era uzat mai tare si faceam si multi km. Totusi in astia 4 ani daca ai bagat cate 5-6 litri de ulei in plus, la 25 de ron cat e un litru de ulei mai bun, ai depasit cu mult pretul unei segmentari. Trebuie calculat pe termen lung, daca tine mult masina sau nu.
    1 point
  19. Bucuresti - Sveti Vlas si retur plus 2 drumuri pana in Sunny Beach/Nessebar total 800km consum mediu total 6.5 l/100km, viteza medie 60kmph, datorita vamilor, timp pierdut de cca 30 minute la dus si 1h30 la intors, in care masina a stat la relanti cu AC ON (eu nu inteleg cum pot unii sa mearga fara AC)
    1 point
  20. +1 pt clean.... ca alternativa la D-ul rosu....
    1 point
  21. 4 zile de vama e sport extrem, cel putin eu unul nu mai pot duce asa ceva in conditii normale de functionare, sau cel putin as avea nevoie de dulai care sa ia cazare unde nu bubuie muzica pana la 6 dimineata si nu se "traieste" de la 19:00 pana la 4/6 dimineata pe "lichide", cu o singura masa intre 11-13:00 (aviz tox-infectia bifata) In rest culmea, mai putina "kokalareala" decat ma asteptam, insa nu se compara cu cea (vama veche de odinioara) de acu 10-15 ani....
    1 point
  22. Am schimbat saptamana trecuta uleiul, si cu aceasta ocazie am inlocuit Motul X-Cess cu Motul X-Clean. Am ramas placut surprins. O diferenta foarte mare: motorul suna mai bine, mai silentios, cu un nivel mai scazut al trepidatilor.
    1 point
  23. @ToniM e doar de fatada, nu e de cuvant O sa streg si eu probabil praful din topic cu impresii dupa Cluj-Vama si retur in 3 persoane, fara copilot sef, si cu pareri clare despre circulatul pe DN din padele +1 @ bosii cu flashuri, din cand in cand le fac si eu la fel, nu ca as avea motorizarea adecvata, insa multi din eie au multi pitici pe creieras si majoritatea e "doar blana acceleratii in ultima viteza".... si raport mai prost de cp/kg ^^ .... kick-down-ul creaza dependenta
    1 point
  24. Cel mai bine, le dai pe toate jos, si pui una d-asta: ...glumesc.
    1 point
  25. Am reusit si eu in week-end sa le instalez. Intr-adevar, la usile din fata acel "pin" numarul 9 care fixeaza fata de usa se declipseaza ff greu. Multumesc @Boditza. L.E. ca sa va faceti o idee asa arata acel clips numar 9 care cauzeaza batai de cap:
    1 point
  26. Eu de ex. consider ca Kuga arata ca o cutie neinspirata iar interiorul m-a alungat. Oricum, discounturile sunt de 20-25% la pretul de lista.
    1 point
  27. G060726A2 si G052512A2 sunt ambele 75w GL4.
    1 point
  28. Eu am 4 ani cu consum de ulei de 5-6l max la 10-12000km fara fum in exces...no stres.
    1 point
  29. In sfarsit, ai o baza solida (inclusiv dpdv al aspectului) pe care poti sa te joci . Sa o stapaniti sanatosi si fara evenimente!
    1 point
  30. Deci s-a decis, fara
    1 point
  31. Cred ca am mai facut vro 300 de km doar pe aici prin zona. In 3 iulie ma duc cu ea la service sa ii fac prima revizie din viata ei. O sa aibe in jur de 23.000 km. La sf lunii iulie plecam in excursie cu ea in Romania. Poate trec si prin BV pe la AMC. Ca retrofit, i-am mai comandat cu 2 euro o husa de silicon la a 2-a cheie . Si 1 l de Castrol Edge professional parca.
    1 point
  32. Daca a4 a iesit cum a iesit, sunt sigur ca asta are sa fie perfecta! Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  33. Chiar daca masina consuma ulei, (sub 1L/1000 Km), daca merge perfect, nu ancraseaza bujiile, nu scoate fum, nu vad nici un sens sa se intervina la motor. Ca sa ce? Sunt sanse mari sa mearga rau dupa interventie, plus ca la vechimea masinii nici nu merita investit in ea doar ca sa ai satisfactia ca nu consuma ulei. Cu consum de ulei poate sa mearga bine mersi si 5-10 ani.
    1 point
  34. Si eu votez tot "fara" - nu sunt necesare astfel de info atat de vizibil.
    1 point
  35. M-am gândit sa revin cu un post legat strict de consum. Știu ca sunt mulți colegi care prefera benzina pentru cuplu pe plaja larga de turații, zgomot și vibrații reduse, întreținere, etc (poate si preț de achizitie) dar cumpara diesel finalmente pentru consum (eu am făcut asta cu Octavia 3 in trecut). Asa ca share-uiesc propriile concluzii in detaliu: In oraș: - consumul este de 9.0 - 9.2% in condiții optime (drum lung - peste 30km doar in oraș, pornit la cald, singur in mașina, AC pe minim, oraș liber - Weekend) - am obținut 12,2% in condiții normale de trafic la / de la munca, in zi lucrătoare, aglomerația obișnuita, pornire la rece, mers 20km. - maxim am avut 15%, cu motor pornit in parcări, mașina 3 pers + bagaje, traversat Bucuresti. Tot in jur de 14-15% am avut însă și in orașe mici, relativ libere dar mers pe distante scurte, de 2-3km pornire la rece (unde cred ca mai mult am stat cu motor pornit decât mers efectiv). Pe DN (1 banda pe sens, sate): - cu mers "la consum", deci fără depasiri in forța, evitat accelerări ai frânări inutile, 2 pers in mașina, AC, consum resetat la ieșirea in DN (deci la cald), minimul a fost de 5.9% pe o distanță de 40km. - mers sportiv ( dar legal), cu depasiri constant, accelerări și frâne, serpentine, coborâri in frâna de motor, 2 pers + bagaj, AC maxim, consumul a fost de 7.8% (au fost și momente de 8.2 la altitudinea maxima) - mers "normal", adică undeva între cele 2 de mai sus a presupus pe majoritatea drumurilor 7.4 - 7.5% Pe autostrada, 2 persoane + bagaje, AC: - la 130km/h in linie dreapta, fără vânt, Bucuresti - Pitești, sta la 8.0% - la 135km/h (adică unde setez de obicei cruise control) oscilează între 8.2 - 8.5%, probabil in funcție de panta, vânt, asfalt, etc. Consum mediu pe 2000km de când am mașina (știu ca nu e foarte relevant pentru ca e relevantă ponderea pe fiecare scenariu de mers), am 7.7% Daca aveți întrebări, cu drag P.s. Comparativ cu O3 150 cai diesel DSG, consumul este in 90% din cazuri cu fix 2% mai mare
    1 point
  36. Daca tot am avut cateva zile libere am reusit sa scot masina la drum lung, mai exact o plimbare pana la Budapesta si inapoi. 1750Km in total cu un consum mediu de 7.6 l/100Km, 4 adulti plus ceva bagaje, mers destul de alert. Cum ajunsese pe la 2500Km estimarea de autonomie, inainte de plecare am completat si cu 5l Adblue, pentru a sta linistit. Comparand cu acelasi drum facut acum 2 ani cu Passat-ul B7, am realizat inca o data beneficiile ACC + lane assist, ajungand la destinatie mult mai odihnit si la dus si la intors. Urmeaza o spalare serioasa pentru ca abia se mai distinge design-ul partii frontale de sutele de insecte imprastiate .
    1 point
  37. Pana la urma, acea piesa schimbata acum cateva luni nu ti-a scazut consumul? Sau e talpa prea grea si asta e defapt un consum mic? Xds-ul pe strong nu va consuma placutele de frana de pe fata mai repede?
    1 point
  38. Cumperi alta masina! Ca doar de asta ai postat in aria de achizitie masina
    1 point
  39. Cateva impresii si poze si pentru ziua 3 Sper sa ma mai urmareasca cineva, sa nu scriu degeaba Asa cum va spuneam ieri, azi m'am abatut de la traseu si am ajuns in Croatia, la Opatija, langa Rijeka. Drumul pana aici a fost de aprox 500 de km, 100% pe autostrada. Jumatate din drumul prin Ungaria ne'a plouat torential si eram deja suparat ca mi s'a murdarit masina si mai am atata de mers. Mare surpriza cand am oprit la croati intr'o parcare si am vazut masina la fel de curata ca atunci cand am plecat Nu stiu ce fac ungurii astia cu autostrazile lor, daca le spala cu sapun, dar sunt un exemplu de urmat. Banuiesc ca si in restul tarilor civilizate e la fel. Am intrat putin si prin Zagreb, ca avea nevoie consoarta de costum de baie. Nu am mers chiar prin centru, dar pare un oras aerisit. Totusi, si la ei acele blocuri turn comuniste, deosebit de hidoase. Traversarea Croatiei pe autostrada = 15 euro. Mare grija sa nu intrati pe banda pe care scrie ENC. Cred ca e un dispozitiv din ala electronic, cum e telepass'ul in Italia, si nu e nimeni la casa. Eu am crezut ca scrie ENG pe asfalt si ca e banda unde iti pot oferi informatii si in engleza Claxoane, avarii, carne croata in frigider romanesc Se mai intampla... Autostrada de la Zagreb spre Marea Adriatica e pur si simplu superba. Tuneluri peste tuneluri, urcari, coborari, ce sa mai, o adevarata lucrare inginereasca. Si cand ma gandesc ca la noi de 30 de ani se chuinuie sa treaca muntii Croatii sunt mult mai corecti fata de unguri. Peste tot aici poti plati in euro, dar spre deosebire de Ungaria, astia folosesc cursul oficial, de 7.4 kuna/euro. Sunt atat de corecti incat atunci cand restul in euro le da cu virgula, iti mai dau si niste kune pe langa. Niste informatii turistice: Opatija e asezat pe o stanca, deci plaje propriu zise ioc (am auzit ca ar fi una la vreo 10 km), dar peste tot sunt "plaje" de piatra, un fel de pontoane cu sezlonguri, care au amenajate si niste intrari in apa. Apa neasteptat de calda pt inceput de iunie, aprox 20 de grade. Mancarea e foarte buna, cu destule influente italiene, berea locala si ea buna, am baut chiar si un pahar de chardonnay croat, chiar decent. Ahh, si sa nu uit, branza de pe insula Krk merita incercata Maine revin la planul initial si o intindem spre Torino (aprox 6 ore), unde ma asteapta un unchi nerabdator si unde voi vedea si finala CL. Sper sa fie de buna augur. Forza Juve!
    1 point
  40. ... drumul a fost Bucuresti (Drumul Taberei) mentionez pt ca este aprox diametral opus fata de iesirea inspre DN 1 si pana la Predeal (Trei Brazi)... dus intors aceiasi zi astazi... AC constant, la dus cam dezastru doar 3h traiasca waze, la intors normal 2h... si dupa cum se observa si din frunza nu prea am mers ECO... apropo de asta incredibil ce poate sa faca motorul asta. ? Si cum se aude... unde a fost masina asta pana acum ? pt ca am avut si dieselul de 190 ... imi aduc aminte ca la aprox aceiasi avg speed am scos 5,8 deci binisor aa zice...pe un drum mai scurt ce e drept. (Dar de diesel nu am tras deloc era inca in rodaj) anyway autonomie de peste 1000 km inca de la inceput mi se pare excelent si am mers tare cand am vrut/trebuit... probabil ca daca tragi de masina ca disperatul ar fi un 8,5 aprox.
    1 point
  41. Multumim, trec pe lista! Am de la cine sa ma inspir, in primul rand @75NOR , al carui topic il urmaresc cu interes.
    1 point
  42. Mulțumesc @ToniM @75NOR Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred. Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident. DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala. Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele Spațiu imens in spate
    1 point
  43. Am ridicat-o. Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala). Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie. O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3. Si doua negative: start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul. pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market și un detaliu despre consum, ca recunosc, m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit
    1 point
  44. 1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!