Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.06.2017 în toate secţiunile

  1. Fara MRC, fara S5 :-) cine stie cunoaște
    6 points
  2. @Aerofan merg la Hintertux cu un scop anume am auzit ca's renumiti pentru zapada 365 zile/an, asa ca m'am pregatit temeinic @Ebi e parerea ta si ti'o respect. Dar la fel, permite'mi sa am alta parere. Mi'am propus concediul asta sa fac cate putin din toate: un pic de citybreak, un pic de mare, un pic de vizitat rude, un pic de drumuri si statiuni montane, un pic de ski etc Asta nu inseamna ca toti trebuie sa faca ca mine
    6 points
  3. Votez sa fie cat mai clean, deci fara "fundu' ala" nu mai are nevoie de nimic...
    3 points
  4. Eu sunt pentru "MRC" in locul "S5", mai ales ca sunt in acelasi registru dpdv al design-ului, imho. Nice white ass !
    2 points
  5. Pentru fanii Manchester United .....The RED DEVIL - at Old Trafford
    2 points
  6. am facut ceva poze dupa curatarea interiorului, inainte de concediu. in rest, dam inainte ( aproape 5000km in 3 luni , din care 1500 in ultimele zile . Ma bate gandul sa schimb antigelul si uleiul in cutie , plus lichid frana. ( sa fiu linistit ) jantele de tabla cu anvelope cu tot au plecat, urmeaza aliaj tot pe 16" cu anvelope noi. pentru poza nr 3 am o intrebare : cele trei butoane negre pot fi setate sa apeleze un anunit nr de tel ? service , 112 etc ?
    2 points
  7. M-am gândit sa revin cu un post legat strict de consum. Știu ca sunt mulți colegi care prefera benzina pentru cuplu pe plaja larga de turații, zgomot și vibrații reduse, întreținere, etc (poate si preț de achizitie) dar cumpara diesel finalmente pentru consum (eu am făcut asta cu Octavia 3 in trecut). Asa ca share-uiesc propriile concluzii in detaliu: In oraș: - consumul este de 9.0 - 9.2% in condiții optime (drum lung - peste 30km doar in oraș, pornit la cald, singur in mașina, AC pe minim, oraș liber - Weekend) - am obținut 12,2% in condiții normale de trafic la / de la munca, in zi lucrătoare, aglomerația obișnuita, pornire la rece, mers 20km. - maxim am avut 15%, cu motor pornit in parcări, mașina 3 pers + bagaje, traversat Bucuresti. Tot in jur de 14-15% am avut însă și in orașe mici, relativ libere dar mers pe distante scurte, de 2-3km pornire la rece (unde cred ca mai mult am stat cu motor pornit decât mers efectiv). Pe DN (1 banda pe sens, sate): - cu mers "la consum", deci fără depasiri in forța, evitat accelerări ai frânări inutile, 2 pers in mașina, AC, consum resetat la ieșirea in DN (deci la cald), minimul a fost de 5.9% pe o distanță de 40km. - mers sportiv ( dar legal), cu depasiri constant, accelerări și frâne, serpentine, coborâri in frâna de motor, 2 pers + bagaj, AC maxim, consumul a fost de 7.8% (au fost și momente de 8.2 la altitudinea maxima) - mers "normal", adică undeva între cele 2 de mai sus a presupus pe majoritatea drumurilor 7.4 - 7.5% Pe autostrada, 2 persoane + bagaje, AC: - la 130km/h in linie dreapta, fără vânt, Bucuresti - Pitești, sta la 8.0% - la 135km/h (adică unde setez de obicei cruise control) oscilează între 8.2 - 8.5%, probabil in funcție de panta, vânt, asfalt, etc. Consum mediu pe 2000km de când am mașina (știu ca nu e foarte relevant pentru ca e relevantă ponderea pe fiecare scenariu de mers), am 7.7% Daca aveți întrebări, cu drag P.s. Comparativ cu O3 150 cai diesel DSG, consumul este in 90% din cazuri cu fix 2% mai mare
    2 points
  8. Daca tot am avut cateva zile libere am reusit sa scot masina la drum lung, mai exact o plimbare pana la Budapesta si inapoi. 1750Km in total cu un consum mediu de 7.6 l/100Km, 4 adulti plus ceva bagaje, mers destul de alert. Cum ajunsese pe la 2500Km estimarea de autonomie, inainte de plecare am completat si cu 5l Adblue, pentru a sta linistit. Comparand cu acelasi drum facut acum 2 ani cu Passat-ul B7, am realizat inca o data beneficiile ACC + lane assist, ajungand la destinatie mult mai odihnit si la dus si la intors. Urmeaza o spalare serioasa pentru ca abia se mai distinge design-ul partii frontale de sutele de insecte imprastiate .
    2 points
  9. Cateva impresii si poze si pentru ziua 3 Sper sa ma mai urmareasca cineva, sa nu scriu degeaba Asa cum va spuneam ieri, azi m'am abatut de la traseu si am ajuns in Croatia, la Opatija, langa Rijeka. Drumul pana aici a fost de aprox 500 de km, 100% pe autostrada. Jumatate din drumul prin Ungaria ne'a plouat torential si eram deja suparat ca mi s'a murdarit masina si mai am atata de mers. Mare surpriza cand am oprit la croati intr'o parcare si am vazut masina la fel de curata ca atunci cand am plecat Nu stiu ce fac ungurii astia cu autostrazile lor, daca le spala cu sapun, dar sunt un exemplu de urmat. Banuiesc ca si in restul tarilor civilizate e la fel. Am intrat putin si prin Zagreb, ca avea nevoie consoarta de costum de baie. Nu am mers chiar prin centru, dar pare un oras aerisit. Totusi, si la ei acele blocuri turn comuniste, deosebit de hidoase. Traversarea Croatiei pe autostrada = 15 euro. Mare grija sa nu intrati pe banda pe care scrie ENC. Cred ca e un dispozitiv din ala electronic, cum e telepass'ul in Italia, si nu e nimeni la casa. Eu am crezut ca scrie ENG pe asfalt si ca e banda unde iti pot oferi informatii si in engleza Claxoane, avarii, carne croata in frigider romanesc Se mai intampla... Autostrada de la Zagreb spre Marea Adriatica e pur si simplu superba. Tuneluri peste tuneluri, urcari, coborari, ce sa mai, o adevarata lucrare inginereasca. Si cand ma gandesc ca la noi de 30 de ani se chuinuie sa treaca muntii Croatii sunt mult mai corecti fata de unguri. Peste tot aici poti plati in euro, dar spre deosebire de Ungaria, astia folosesc cursul oficial, de 7.4 kuna/euro. Sunt atat de corecti incat atunci cand restul in euro le da cu virgula, iti mai dau si niste kune pe langa. Niste informatii turistice: Opatija e asezat pe o stanca, deci plaje propriu zise ioc (am auzit ca ar fi una la vreo 10 km), dar peste tot sunt "plaje" de piatra, un fel de pontoane cu sezlonguri, care au amenajate si niste intrari in apa. Apa neasteptat de calda pt inceput de iunie, aprox 20 de grade. Mancarea e foarte buna, cu destule influente italiene, berea locala si ea buna, am baut chiar si un pahar de chardonnay croat, chiar decent. Ahh, si sa nu uit, branza de pe insula Krk merita incercata Maine revin la planul initial si o intindem spre Torino (aprox 6 ore), unde ma asteapta un unchi nerabdator si unde voi vedea si finala CL. Sper sa fie de buna augur. Forza Juve!
    2 points
  10. Amandoua nu dau bine. Ori lasi doar una, ori niciuna.
    1 point
  11. Când am luat-o, dealerul mi-a zis ca pot pune orice, ca merge. Eu am pus pana acum OMV 100, PETROM 99 și MOL95, și cu niciuna nu am avut probleme (trepidat la pornire, pornirea grea sau altele). Voi rămâne la Petrom 99 cred
    1 point
  12. Primul anunt are cel putin o minciuna in el: ala e un Confortline nici gand un Highline - se vede dupa interior - e la fel ca si cel din anuntul 2. Care anunt 2 este din Arges, deci...no way pentru mine. Al treilea (cel din CaLifornia ) "pare" curat la prima vedere - sub rezerva Km bineinteles...care pot fi (sau nu) adevarati.
    1 point
  13. Am verificat si compresia motorului si mi s-a spus ca este in regula. Acum am doua variante, ori calculatorul care nu da comanda pt cele doua bujii sa functioneze, ori motorasul pas cu pas de la clapeta de acceleratie
    1 point
  14. In forja(turatie mare)se consuma mult mai repede.
    1 point
  15. Nu este poză frumoasă dacă nu se află maşina iubită acolo cel puțin asta este parerea mea. Mi.ai dat de gândit cu călătoria asta drum bun distracție plăcuta merci de idei si poze.
    1 point
  16. Nu este realizat corect, pedala de acceleratie trebuie tinuta cap pe toata perioada logului, in treapta 3 sau 4, cum vrei tu.
    1 point
  17. Eu am tot AXR si pun doar LM de vreo 120.000 km. Acum are 245k. Schimbul il fac la 15k si completez intre, cu 200-300g.
    1 point
  18. Cumperi alta masina! Ca doar de asta ai postat in aria de achizitie masina
    1 point
  19. Ce-ti face bijuteria? Pe unde te-ai mai plimbat? ?
    1 point
  20. In week-endul acesta fac 10.000 de km de cand am masina de pe 1 februarie. Masina se comporta exemplar, nu am ce sa-i reprosez. O asteapta o sapuneala buna cand ajungem acasa. Culoarea asta cere spalata o data la 2 saptamani, maxim 3 in cazuri exceptionale cum e acum fiindca nu am avut efectiv timp. Si a mers prin ploaie, doar stiti si voi cum a fost vremea. Consumul long term este 6%... foarte bun as zice avand in vedere ca circul foarte mult prin Bucuresti. Mai multe detalii in aria de consum. Checked in: Cucuieti - Solont, judet Bacau, din Buc pana aici a consumat 4,6 %, detaliat in aria de consum.
    1 point
  21. Schimba-l la 7-8k si nu o sa-ti mai consume atat.
    1 point
  22. Salut, a montat cineva (ulterior livrarii) pana acum carlig la tiguan ? Daca da, ce variante sunt fara sa se piarda garantia si la ce preturi. De la o reprezentanta am primit pretul de peste 10.000 lei la alta de aprox 6000 lei pt acelasi kit . M-ar interesa in principiu kitul original sau variante compatibile dar in orice caz sa poata fi ascuns/demontat usor. Nu credeam ca o sa-mi trebuiasca dar uite ca am realizat ca este util...in special pt suportul de biciclete. Este mult mai facil decat sa te catari sa pui bicicletele pe suportii de pe barele transversale, de asemenea cum e cazul meu poti intra direct in garaj si sa le lasi montate.
    1 point
  23. Multă vreme am băgat Ecto de 98 de la LUKOIL pentru că au promoția aceea în weekend. Însă am impresia că o mai botezau că uneori mașina efectiv zburda, alteori mergea ca și cu o banală benzina de 95. M-am plimbat ani la rând prin toată Grecia și pot spune că au o benzina super. La cea mai necunoscută stație din vreun sătuc aveau benzina foarte bună. În România este cam la noroc daca găsești benzină bună.
    1 point
  24. Si eu am gasit apa in compartimentul rotii de rezerva, si as zice ca era chiar multa (cred ca am scos mai bine de 1 litru). Daca a reusit cineva sa-i dea de cap, va rog spuneti-mi si mie, eventual unde pot sa merg sa o repare. Nu imi dau seama de unde vine, coltul dreapta sus parea putin ud langa tapiterie dar nu cred ca este de acolo avand in vedere ca eu aveam "balta" la roata iar unde parea ud era foarte putin.
    1 point
  25. Felicitari ! Frumos si dotat ! Merita schimbatorul modelul nou ,vezi cum l-am montat eu : http://vwforum.ro/topic/126711-passat-cc-sport/?page=2
    1 point
  26. Scuze ca iti fur topicul, dar am si eu o problema cu apa in portbagaj (tot golf 6), nu este multa, dar am observat ca exista putina acumulata in zona rotii de rezerva precum si sus(in zonele care pot retine apa), mi s-a spus ca ar fi de la condens dar pare ceva mai multa decat un simplu condens.Care are fi cauzele posibile?
    1 point
  27. Verifica pornirea, sa porneasca la sfert avand in vedere ca nu este frig afara, sa nu scoata fum, uite-te la motor sa invarta rotund, sa nu aiba trepidatii neregulate, asculta motorul sa nu se auda sunete suspecte, si la fel, apasa ambreajul pe liber cu motorul pornit sa nu tacaie ceva, sa intre usor in viteze, verifica si mersul in marsarier. Uite-te sa nu aiba scurgeri de ulei, eventual du-o pe o rampa sa te uiti sub ea. Asculta in mers motorul, si turbina sa nu fluiere. Si daca vrei sa o achizitionezi fa-i si o diagnoza si verifica valorile injectoarelor, sa fie valori aproximativ egale, este motor PD si injectoarele trebuie schimbate-rectificate toate in cazul in care unul nu lucreaza in parametri normali (injectoarele sunt legate in serie, si se scot toate odata). Incearca si verificarea km la diagnoza, asta daca iti arata ceva. Iar ca aspect tine de tine daca conteaza sau nu ca are zgarieturi pe lac sau altele, verifica usile sa nu aiba probleme la deschidere-inchidere, verifica si clima (daca are). Sa nu uitam si de directie si frane. Probleme comune nu cred ca sunt atata timp cat masina este tinuta din scurt si condusa cum trebuie. Cele mai importante sunt injectoarele (care necesita ulei special pentru a proteja firele care leaga injectoarele intre ele, motorina de calitate, nu din aceea care merge pe motoarele ALH sau AGR), turbina (care este bine sa nu mergi subturat, adica sub cuplul masinii, dar nici turata peste 4000 rpm), si ambreiajul cu volant ( sa nu pleci cu scartait, si sa ti piciorul pe ambreiaj in zadar). Si amortizoarele sa fi atent la ele la drum, peste hopuri sa nu te legene, si la fel si in curbe sa nu se lase prea mult pe o parte, sa o simti stabila. Iar la bucseraie e bine sa ti-o verifice cineva care stie.
    1 point
  28. am inteles, trebuia sa zici ceva si n-ai gasit nimic mai bun. nicio problema.
    1 point
  29. Tot nu ai citit.....Daca crezi ca nu a pus nimeni.....pune tu si te asteptam cu detalii tehnice
    1 point
  30. interesante cifrele..... eu nu am reusit sa scot sub 9.8 l in bucurestiul aglomerat.... iar afara foarte multumit: min pe pilot automat autostrada (austria) 4.8 la viteza medie de 110 km/h dar sper ca in curind sa reusesc si performante in bucuresti
    1 point
  31. Uleiul recomandat este in functie de codarea QG0, QG1 sau QG2, codare ce se gasestre pe eticheta di cartea de service sau de la roata de rezerva. Pentru QG1 se pune ulei LL care este numai norma vw506.00 (exclusiv PD) sau vw506.01 (pentru motoare PD) Un ulei LL poate fi schimbat la maxim 50K Km, intervalul de service este dictat de senzorul LL din baia de ulei si de stilul de condus. Informatia de schimb ulei este afisata in IC la fel ca la service cu interval fix de 10k Km sau 15k Km
    1 point
  32. I-am cam schimbat aspectul interiorului cu Navi .
    0 points
  33. - G052512A2 - ulei transmisie 1L (in cutie intra 1,9L) Foloseste doar ulei OE.
    0 points
  34. Cu VCDS in basic settings.
    -1 points
  35. Ai intrebat diferentele sau n-am citit eu bine , ma repet are norma C 30, are HTHS mai mare deci este mai bun si e putin mai vascos... Uleiul 5w30 50400 50700 deobicei il baga oamenii cu dpf la masina, daca tot vrei sa faci o treaba cauta un elei 5w40 sau 0w40 care indeplineste norma A40 ,si aia e , e cea mai buna norma ever cu aia de la MB 229.5 !
    -1 points
  36. Subscriu ce a zis MariusPD. Prima are nr de Germania. Aia fac acolo 60.000 km anual cu aproximatie. Masina arata ok, dar as negocia pretul la 8500 apoi maxim 9000 din cauza km. E masina vanduta de un samsar probabil, ei dau km înapoi sa poata sa ceara mai multi bani. Nu sunt împotriva masinilor cu km multi parcursi in Germania, chiar dimpotrivă, fiindca oricum nu se compara cu cele merse la noi. Mă deranjează pretul raportat la cati km reali ar putea sa aibe. A 2-a e suspecta. Are comenzi pe volan de Cruise Control si totusi are aceleasi comenzi de CC si pe maneta de semnalizare??? Ceva e putred in Danemarca... Prima cel Putin avea si trapa si navigatie... A 3-a as evita-o total. Asta nu înseamnă ca nu ar fi ok, dar pozele acelea sunt făcute pe întuneric si nu vezi nimic din ele. Din cele 3 recomand prima dar recomandarea suprema e sa fugi in Germania. Cauti pe net, iti place, vb cu dealerul si iti iei bilet ptr a 2-a zi. Succes.
    -1 points
  37. Salut. Ma poate ajuta cineva din Constanta cu montajul unui tempomat la un B7 sau cu o recomandare. Multumesc.
    -1 points
  38. Baieti,ajutor! Ce ziceti de astea,la modul serios. Saptamana asta vreau sa achizitionez una din ele. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7Glh2D.html#9f72ad35f3 https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-golf-vii-ID7GlEUm.html#3223c3354f https://www.olx.ro/oferta/golf-7-tdi-ID70Sli.html#064db0cbb4
    -2 points
  39. Aproape 5000 Km cu masina in 10 zile nu se poate numi vacanta. Este rupere de oase, munca grea, oboseala si nervi, nu te poti bucura de nimic. Eu personal nu m-as inhama la asa ceva.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!