Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.06.2017 în toate secţiunile

  1. Mulțumesc, @stryder In unul din ultimele posturi cineva spune ca soluția este sa apeși jumate pedala de frâna și motorul nu se mai oprește. Așa era și la Octavia, însă pe Kodiaq nu funcționează. O fi ceva specific motoarelor diesel. Confirm însă ca atât Stop cât și Start sunt mult mai rapide, line și silențioase. In plus mi s-a întâmplat de câteva ori in coloana sa apas accelerația tocmai când motorul se oprea și nu s-a supărat de loc, a pornit imediat fără ezitări. Oricum, am început sa folosesc butonul pentru dezactivare Si niște poze de prin dealurile patriei... și un VS GLE
    4 points
  2. Cumperi alta masina! Ca doar de asta ai postat in aria de achizitie masina
    3 points
  3. Cateva impresii si poze si pentru ziua 3 Sper sa ma mai urmareasca cineva, sa nu scriu degeaba Asa cum va spuneam ieri, azi m'am abatut de la traseu si am ajuns in Croatia, la Opatija, langa Rijeka. Drumul pana aici a fost de aprox 500 de km, 100% pe autostrada. Jumatate din drumul prin Ungaria ne'a plouat torential si eram deja suparat ca mi s'a murdarit masina si mai am atata de mers. Mare surpriza cand am oprit la croati intr'o parcare si am vazut masina la fel de curata ca atunci cand am plecat Nu stiu ce fac ungurii astia cu autostrazile lor, daca le spala cu sapun, dar sunt un exemplu de urmat. Banuiesc ca si in restul tarilor civilizate e la fel. Am intrat putin si prin Zagreb, ca avea nevoie consoarta de costum de baie. Nu am mers chiar prin centru, dar pare un oras aerisit. Totusi, si la ei acele blocuri turn comuniste, deosebit de hidoase. Traversarea Croatiei pe autostrada = 15 euro. Mare grija sa nu intrati pe banda pe care scrie ENC. Cred ca e un dispozitiv din ala electronic, cum e telepass'ul in Italia, si nu e nimeni la casa. Eu am crezut ca scrie ENG pe asfalt si ca e banda unde iti pot oferi informatii si in engleza Claxoane, avarii, carne croata in frigider romanesc Se mai intampla... Autostrada de la Zagreb spre Marea Adriatica e pur si simplu superba. Tuneluri peste tuneluri, urcari, coborari, ce sa mai, o adevarata lucrare inginereasca. Si cand ma gandesc ca la noi de 30 de ani se chuinuie sa treaca muntii Croatii sunt mult mai corecti fata de unguri. Peste tot aici poti plati in euro, dar spre deosebire de Ungaria, astia folosesc cursul oficial, de 7.4 kuna/euro. Sunt atat de corecti incat atunci cand restul in euro le da cu virgula, iti mai dau si niste kune pe langa. Niste informatii turistice: Opatija e asezat pe o stanca, deci plaje propriu zise ioc (am auzit ca ar fi una la vreo 10 km), dar peste tot sunt "plaje" de piatra, un fel de pontoane cu sezlonguri, care au amenajate si niste intrari in apa. Apa neasteptat de calda pt inceput de iunie, aprox 20 de grade. Mancarea e foarte buna, cu destule influente italiene, berea locala si ea buna, am baut chiar si un pahar de chardonnay croat, chiar decent. Ahh, si sa nu uit, branza de pe insula Krk merita incercata Maine revin la planul initial si o intindem spre Torino (aprox 6 ore), unde ma asteapta un unchi nerabdator si unde voi vedea si finala CL. Sper sa fie de buna augur. Forza Juve!
    3 points
  4. Apple CarPlay via Smartlink, e plug and play: Apple Maps e decent; din pacate, nu pot face poze live. Fiind mirroring, Maps trece in "bara" cand pornesc camera.
    2 points
  5. Salutare tuturor! Din nou... Revin, dupa o pauza de 6 luni, timp in care am condus un Suv Toyota Rav 4. la draqgostea mea, Audi. Dupa A4 B8 1.8 tfsi multitronic, de care am fost relativ multumit, singurele nemultumiri au fost consumul urban mare si stresul generat de fragilitatea cutiei, am ales A5, la care tanjeam de mult, tot benzinar, tot 1.8, de data asta manuala. Am ramas cu fastback look-ul in gand de la "Eleonor" si am zis ca trebuie sa am una intr-o buna zi. Aveam de ales intre un pre-facelift dotat sau un facelift chel-line. Alegerea a fost usoara, avand in vedere pasiunea mea pentrun modificari. Ca si feeling, cuplul mai mare cu 70 Nm pe noua generatie de 1.8 tfsi se simte, in viitor cred ca voi incerca o resoftare, am vazut cresteri frumoase de cuplu la majoritatea tunerilor consacrati. Ce are: - Bi-xenon - Stopuri led - Start-stop - Senzori parcare si atat Ce nu are si va avea: - S-line exterior si interior - MMI Basic - Comenzi volan - Lumini usi si picioare - Oglinda heliomata si HBA - Oglinzi exterioare rabatabile electric - Trimuri s-line sau carbon - Capace oglinzi satinate - Eibach Pro Kit - Scaune s-line sau S5 - Alte pedale - Climatronic bi-zonal - Antifonare Aluband - Charisma Ce as vrea, dar va fi spre sfarsitul listei: - Keyless entry/ go - Sonorizare mai buna, posibil B&O Masina am luat-o pe 6 martie, a venit cu anvelope noi de iarna Dunlop si jante oem 17". Am pus, ca si jante de vara, Segment 20" si Continental 265/30/20, plus flanse pe spate de 20 mm.. Voi posta modificarile pe parcurs, am deja multe piese achizitionate care asteapta sa fie montate. Spor!
    1 point
  6. De astăzi, ziua copilului , sunt posesorul unui Audi S3 SB 2013 , DSG, cu 27.000 km la bord . Ca dotări ii lipsește trapa , navigație ,scaunele au piele parțial, și încălzirea in scaune . Deja sunt in căutări de navigație și footrest din aluminiu, in rest ma bucur de prima mea mașina quattro ☺️
    1 point
  7. Ca sa nu ai batai de cap, asa cum am eu, iti recomand RNS 510, e plug and play la tine.
    1 point
  8. Cu toate ca masina e la mine de 11 saptamani, cam jumatate din timp a stat pe bara pentru ca am fost plecat iar cand am fost acasa am avut si alte masini la dispozitie, asa ca a adunat abia 913km din pacate. Cu toate astea, astazi am trecut de la 225/40 R18 8J ET47 92Y XL la roti pe 225/45 R17 7,5J ET58 94Y XL. Am dat jos anvelopele de iarna de pe jante si am pus Michelin PS4 . Pot sa spun ca rezultatele sunt peste asteptari, diferentele fiind evidente de la primul drum. Presiunea folosita e cea indicata de 2,7 fata si 2,5 spate, ceea ce m-a suprins foarte mult. Deci suspensia probabil va ramane in aceasta configuratie ceva timp. Ce regret e faptul ca ET-ul e cam mare, mi-ar fi placut un 50. Consumul de la achizitie pana acum este de ~9,4L/100km atat la pompa cat si pe CB, viteza medie de deplasare fiind mica, mai mult prin oras si prin apropiere. Pana acum bea numai OMV 100 si setarile softului inca sunt 569 pana nu apuc sa schimb flansele, bieltele antiruliu si sa verific diverse chestii.
    1 point
  9. Am reusit Am incercat cu conversie in HEX cu numerice etc etc Pana la urma e foarte simplu Am introdus pur si simplu numarul de telefon numeric, cu prefixul tarii si la urma am adaugat un F. Am probat, se face conexiunea. Deocamdata am incercat doar la info_1 (lipsa timp) Succes edit Numarul de telefon se baga in grupe de cate 2 cu pauza intre grupuri Eu am editat cu rosu numarul de telefon, ca sa nu ma trezesc cu vreo surpriza
    1 point
  10. Multumesc, Liviu! Dupa ce am condus 1.6 si am stabilit ca vrem (vreau ) 2.0 si anumite dotari, singura necunoscuta era culoarea; topul era: 1. alba (moon) 2. silver (dust-proof) 3. red , desi mie mi se scurgeau ochii dupa race blue, dar deh!, prea albastra... (nici denim nu era de lepadat). Am intrat in showroom pentru comanda+avans si era expusa o Superb Corrida Red: end of story, piticii votasera pe drum rosie, iar culoarea arata ffff bine! Am trecut peste faptul ca nu e metalizata, time will tell. Pe internet nu gasisem decat filmari cu varianta Combi pe rosu si imi imaginam cum va arata fara fund inalt ; contrastul rosu/negru arata bine, iar de la volan se vad capacele oglinzilor si putin din capota, stau mai low rider, asa, merge aproape singura.
    1 point
  11. Dezactiveaza Left/Right Driving Switch-Over Active in maxidot.
    1 point
  12. Cand scoti busonul cu motorul opit curge ,si nu putin. Scoti busonul ,cuplezi repede adaptorul ,bagi 0,5-1L de ulei ,lasi sa se raceasca la 35 grade,pornesti motorul ,treci prin toate vitezele si faci nivelul.
    1 point
  13. Ca sa fii linistit mai pune 0.5-1L de ulei si refa nivelul cum trebuie
    1 point
  14. Multumesc Făcut update de soft la MIB2 6.5", Interfata este cea noua de pe Navi 8'', plus inca cateva optiuni fata de cea veche, radio are ceva imbunatatiri din cate am citit. Am observat ca se misca un pic mai bine ca si timp de raspuns intre schimbarea de aplicatii. Am luat informatiile de aici: LinK Eu am Media-System Plus (Navi System) 6.5'' Device Number: 5QA035858 Hardware H024 si Software: 0346 (updatat de la 0245) trebuie facut prima data update la 0330 si dupa aceea la 0346, apar 3 erori dar cu OBDeleven se pot elimina. Din cate am citit pe forumul spaniol s-ar putea ca in luna iulie sa se lanseze update-ul oficial. Si cateva poze: Am uitat de pedale Cupra si cheia FR
    1 point
  15. Lichidul se verifica doar cu un tester electronic
    1 point
  16. Pune OE, 038131501AN - supapa recirculare gaze esapate - pret MSRP 532Lei sau ~470Lei la magazine online. AM-urile sunt de la 230 (wahler) pana la 433Lei, in functie de calitate, dar cat dai atata face.
    1 point
  17. Am facut si eu operatia de rigidizare cu banda izolatoare ( gen material textil , nu plastic ) . In plus am dat pe chedere cu glicerina boraxata . Rezultatul : uimitor , nu se mai aud ( nu au mai aparut ) enervantele zgomote . 75 NOR : multumesc pt pont !
    1 point
  18. P=UxI La un U de 13V vine ca ai un consumator de 21 W, cat un bec de semnalizare. Cat despre electrician, normal ca poate gasi defectul, dar forumul este pentru cei care vor sa aiba satisfactia ca au rezolvat singuri problemele cred eu.
    1 point
  19. Poti incarca 800 kg fara nicio problema, eu personal am incarcat-o de mai multe ori cu ~800kg. De altfel, daca faci un calcul, 6 persoane + bagaje - scaunele (5buc x 25 kg), iti dai seama ca poti sa incarci 800 kg fara probleme (cu scaunele din randurile 2 si 3 scoase). Ca dimensiuni interioare, se prezinta asa: -lungimea, de la scaunele din fata pana la hayon: 220 cm; -latimea MINIMA, intre telescoape: 120 cm; -inaltimea 120 cm. Pe vremea aceea mergeam prin tara cu CN de motocross, si dormeam in sharan (cu toate scaunele scoase, mai putin cele 2 din fata). Se poate amenaja o garsoniera in toata regula, 2 persoane au conditii mai bune ca la burj-al-arab: podeaua perfect plata, mese pe telescop pe spatarul scaunelor din fata, 10 becuri interioare, 10 boxe, sistem de incalzire separat pt locurile din spate, priza de 12V in portbagaj, si e indicat sa ai folie neagra pe geamuri si mp3 cu telecomanda ;) ) Despre motor nu stiu ce sa zic, am avut benzinar, dar AFN e un motor mai recent, pe cand 1Z este primul 1,9TDI. Defectele sunt cele comune gamei VAG, eu personal am avut probleme cu planetarele, cu geamul electric, cu telescoapele, cu tobele, dar astea se pot considera consumabile. In primavara intentionez sa achizitionez si eu un sharanel de asta, posibil sa cumpar chiar primul model, avand in vedere ca masina nu va parcurge mai mult de 2000 km (doua mii km/an) si nu are rost sa arunc cu banii pe o masina mai noua si cu devalorizare mai accentuata.
    1 point
  20. @SwatKat Cum sa spui asa ceva despre Carplay si AAuto, nu iti cumperi masina in anul 2017 daca nu are integrate tehnologiile astea.
    0 points
  21. Pai si cati km are acum? daca in 2012 avea 60k?
    -1 points
  22. Nasol chestia cu distanta dintre sofer si usa. Si eu obisnuiesc sa imi sprijin cotul pe usa, cum spuneai tu corect de aceea e si facuta pe usa. E caraghioasa oricum explicatia colegilor ca daca nu ajungi cu cotul pana la usa clar nu se conduce asa ca nu e corect:)) M-au amuzat tot timpul explicatiile de cum e corect sa stai in scaun, sa iti tii mainile, sa iti tii capul etc. Totusi masina e foarte faina ,desi nu ieftina deloc, super si parbrizul care in sfarsit nu mai are firicele deranjante. Sa ai noroc de ea! P.s au iesit si testele euroncap pe kodiaq si a scos punctaj maxim
    -1 points
  23. -1 points
  24. Wolful 2t synth nu are un procent de cenusa stralucit. Nu l-am gasit in datele tehnice dar mie la pornire la rece imi mirosea putin a motorina arsa si parca dadea un pic de fum. Nu este cel mai indicat pentru a fi folosit la dpf. Aici sunt mai indicate mobil 1 care are cenusa la 0, 6% sau mol dynamic sprint cu 0, 5%. Punctul forte al wolfului este vascozitatea mai ridicata la rece si la cald. De aceea se simte o diferenta fata de mol dynamic sprint care este foarte subtire. Pentru dpf iti trebuie un semisintetic vascos FC cu procent de cenusa redus, eventual de la yacco mvx 500 sau unul din sortimentele celor de la silkolene. Trebuie sa afli vascozitatile cinematice si procentul de cenusa. mihai.onu94: descrie efectul mai slab al uleiului din mol fata de cel din kaufland, te rog. Te intreb pentru ca stiu pe cineva care a folosit si a trecut pe wolf synth ptr ca nu i-a scos tacanitul de injectoare ca wolful deci are viscozitatile cinematice slabute. Referitor la acesta din urma am gasit pe motortalk.de scris undeva ca nu se recomanda semisinteticul din kaufland pentru a fi pus in motorina. Daca cauti cred ca mai este articolul respectiv.
    -1 points
  25. La "front Assist" nu trebuia sa aiba si radarul ala in spoiler? sau ala e doar la ACC? radarul pentru FA unde e pozitionat? PS. Misto pozele! Carplay chiar nu vad sa aiba nicio utilitate. in afara de a putea controla mai usor aplicatia Music (nu stiu daca merge streaming doar prin BT). Android auo mai are o utilitate ca poti folosi Gmaps. In fine, sunt curios de nivelul de detaliu de la navigatia stock.
    -1 points
  26. Arata foarte bine masinuta, doar ca tipa dupa niste jante mai mari, cu un set pe 20 inci ar arata perfect. Sa o stapanesti sanatos ! Drumuri bune ! ?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!