Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2017 în toate secţiunile

  1. In sfarsit, am incheiat partea de interior si exterior. Am terminat si cele doua jante ramase de polishat, am montat accesoriile mici si am efectuat tratamentul cu ceara. Urmeaza in viitorul apropiat sa fac portbagajul, cu regandit si repozitionat sistemul audio si cosmetizare compartiment motor, dupa ce se realizeaza cateva necesare pe partea tehnica. Deocamdata, dupa o luna fara 2 zile, suntem pe strada si profitam de asta
    2 points
  2. Ca tot a fost ziua copilului, i-am facut un cadou luminos in usi. Nu ne plictisim deloc. Atentie la lampile Footwell LED de pe Ali, sunt teapa totala. Ledul ala abia are 3mm in diametru. Toate 4 aprinse nu luminau nici pe sfert cat era unul la G6 inainte. Nu se pot modifica/adapta la w5w si vor ajunge direct la gunoi! Pacat de banii aruncati pe ele. Am comandat alt kit, de data aceasta w5w, cu led bright. Aveam in gand sa pun fata/spate dar prea mult de munca si pentru spate, oricum in spate deschid usa odata pe luna.
    2 points
  3. @keysersoze, fix înainte de DPF.
    1 point
  4. Sigur sunt de ajutor, cred ca e mai bine sa-i ai in caz de nevoie. Peste 4 ani, poate apare un "update" si la Octavia Intre timp, retrofituri pe sub radar
    1 point
  5. Felicitari pentru bijuterie! Drumuri mii fara probleme! Te invidiez pentru panoramica, am condus in concediu un 308sw inchiriat cu panoramica, iar piticii mei au fost fascinati; dar fiindca sotia nu s-a impacat cu ideea de break, am ales sedan. Buna ideea cu update de soft... cred ca o voi prelua si eu mai incolo
    1 point
  6. Wolful 2t synth nu are un procent de cenusa stralucit. Nu l-am gasit in datele tehnice dar mie la pornire la rece imi mirosea putin a motorina arsa si parca dadea un pic de fum. Nu este cel mai indicat pentru a fi folosit la dpf. Aici sunt mai indicate mobil 1 care are cenusa la 0, 6% sau mol dynamic sprint cu 0, 5%. Punctul forte al wolfului este vascozitatea mai ridicata la rece si la cald. De aceea se simte o diferenta fata de mol dynamic sprint care este foarte subtire. Pentru dpf iti trebuie un semisintetic vascos FC cu procent de cenusa redus, eventual de la yacco mvx 500 sau unul din sortimentele celor de la silkolene. Trebuie sa afli vascozitatile cinematice si procentul de cenusa. mihai.onu94: descrie efectul mai slab al uleiului din mol fata de cel din kaufland, te rog. Te intreb pentru ca stiu pe cineva care a folosit si a trecut pe wolf synth ptr ca nu i-a scos tacanitul de injectoare ca wolful deci are viscozitatile cinematice slabute. Referitor la acesta din urma am gasit pe motortalk.de scris undeva ca nu se recomanda semisinteticul din kaufland pentru a fi pus in motorina. Daca cauti cred ca mai este articolul respectiv.
    1 point
  7. fara o constatare semnata si stampilata de service autorizat RAR, nu ai ce sa ii reprosezi. ori te duceai la el sa constate defectul ori, in cazul tau, cand erai in imposibilitate de a mrge cu masina la el, trebuia sa-ti constate defectul o unitate autorizata. altfel, tu platesti indiferent ce ai face.
    1 point
  8. Multumesc Făcut update de soft la MIB2 6.5", Interfata este cea noua de pe Navi 8'', plus inca cateva optiuni fata de cea veche, radio are ceva imbunatatiri din cate am citit. Am observat ca se misca un pic mai bine ca si timp de raspuns intre schimbarea de aplicatii. Am luat informatiile de aici: LinK Eu am Media-System Plus (Navi System) 6.5'' Device Number: 5QA035858 Hardware H024 si Software: 0346 (updatat de la 0245) trebuie facut prima data update la 0330 si dupa aceea la 0346, apar 3 erori dar cu OBDeleven se pot elimina. Din cate am citit pe forumul spaniol s-ar putea ca in luna iulie sa se lanseze update-ul oficial. Si cateva poze: Am uitat de pedale Cupra si cheia FR
    1 point
  9. Ulei 5w40 cu norma 505.01 ,filtre mann ,mahle
    1 point
  10. 1L la 10000 Km nu reprezinta o problema. Dar foarte bine ca incerci si altceva.
    1 point
  11. prima intalnire cu A3: treapta a 5-a, 130km/h = 2500rpm cam 15 minute (consum instant 5.6), apoi mers de voie; imi place, place, place Club Vila Bran
    1 point
  12. Mulțumesc pentru info, cu parbrizul așa e, alta tehnologie. E încălzit însă, m-am liniștit. Despre rodaj, sunt hotărât sa nu o trec de 4000RPM. In același timp, am observat 2 lucruri: nu retrogradează cum ar trebui, probabil pt ca e protejata din soft. Am citit despre asta pe un site in UK parca; și nu retrogradează dacă apăs pedala treptat, ușor, pana la fund ( ceea ce am pățit la Bacău când nu a vrut sa accelereze la deal și nu a trecut de 3000rmp). Ieri a împlinit 1000 km și am început sa ma obișnuiesc cu mașina. Am învățat inclusiv sa deschid portbagajul cu piciorul, am descoperit ACC și îmi place, am stat in spate și plafonul panoramic e minunat iar spațiul generos. Cu poziția la volan ma obișnuiesc încet. Mulțumesc @75NOR, încerc sa țin cont de recomandari. Însă indiferent de poziția corecta, uneori simt nevoia sa relaxez câte o mâna, pe rând, mai ales la drumuri maraton, de 600km intr-o zi (știu, nici asta nu se face ) Pentru asta cred ca avem cotiera centrală, sau pe usa. Iar usa in Kodiaq, deocamdată mi se pare prea departe. Pun și o poza, sa ma credeți. In rest rămân impresionat și mulțumit de ce oferă mașina, de construcție, finisaje, și consider ca am cheltuit bine banii. Am avut timp sa observ și unde s-a făcut economie ( de exemplu, la podeaua portbagajului subțire sau la sistemul pentru cotiera pe care îl observa @sebip mai sus). Inclusiv consumul, pentru care îmi setasem așteptări între 8-10% in afara iar in oraș oricât, este o surpriza. Mașina sta sub 7% la condus normal, legal, pana la un minim de 6.3 obținut pe Bucuresti - Oltenita. Iar pentru mers sportiv, Oltenita - Bucuresti, am obținut 7.5. Combinat cu traversat Bucuresti, IKEA, și iar Bucureștiul, trafic infernal, motorul pornit 1h in parcarea magazinului, total 130km, a urcat la 9.2%. Urmează sa testez pe autostrada Singurul aspect de care sunt dezamăgit, și nu ma obișnuiesc, este suspensia care mi se pare prea tare pentru un SUV. Și dacă la gropi e oarecum OK, la denivelări sau speed bumpers e dezastru, parca se rupe. Voi merge așadar cu maxima atenție, exact lucrul care m-a chinuit in fosta Octavia cu roti de 18. Admit doar ca între Octavia și Kodiaq am condus 3 luni un Land Cruiser, deci sunt probabil 50% subiectiv; așa ca tratati părerile mele ca păreri subiective și faceți propriul test
    1 point
  13. Exista ...doar ca la tine functioneaza ca apelare comanda vocala.Se poate activa functia mute pe butonul acela..e vb de butonul din stinga cu un microfon pe el..
    1 point
  14. La Lane Assist trebuie sa ti mainile pe volan pentru a functiona (a fi verde), altfel te atentioneaza sa pui mana pe volan(si se face galben). El nu este facut ca masina sa vireze singura daca iei mainile de pe volan, ci sa te ajute la curbe(ai sa simti ca vireaza si ea) si cel mai probabil daca adormi la volan sa tipe la tine cat sa te trezesti si sa ia de volan pe moment pana ai facut-o. Iar la front assist daca este verde si te atentioneaza vizual si acustic cand cel din fata incepe sa franeze si esti in raza lui de actionare inseamna ca merge, nu iti franeaza imediat. La mine cel mai des se actioneaza atunci cand fac o depasire mai "agresiva", cel din fata incepe sa franeze, eu ma apropii de el mai mult accelerand si apoi il depasesc cat mai aproape, atunci se simte ca vrea sa franeze dar daca accelerezi in continuare te lasa. Si o singura data ma uitam pe telefon la semafor, cel din fata a pus frana, eu nu eram atent si a tipat, a pus frana agresiv, a oprit motorul si a pus avariile....m-am panicat ca nu stiam ce s-a intamplat.
    1 point
  15. 1 point
  16. In ceea ce priveste diese-ul, si englezii au dat inapoi, nu se poate renunta la el nici macar la autoturisme pentru ca ar afecta grav economia, este o dezabatere in parlamentul lor si initiatorii limitarii diesel-ului sunt profund contrati. Nu uitati ca din septembrie toate masinile modele noi, cu benzina, o sa aiba DPF pentru a se incadra in EURO 6d, va creste costul si vor creste costurile asociate, iar din septembrie anul viitor absolut toate masinile noi trebuie sa se incadreze in aceasta norma. Totusi, O3 nu este model nou deci nu exista impedimentul unui DPF la benzina in acest an.
    1 point
  17. 2500 Ron un tichet, cred ca au luat-o razna. Anu trecut si acu doi ani era intre 1200-1500 un tichet. La o masina de 30k, parca nu mai suna a mare lucru o reducere de 900 de euro.
    1 point
  18. Perfect ! Multumesc radioman .
    1 point
  19. La majoritatea scrie in carte ca uleiul e life time ,dar ca orice lichid in timp isi pierde din propietati.Il poti inlocui daca masina are in jur 200 mii km ,pune OE
    1 point
  20. Nu are rame la geamurile de la usi...nu a fost cuminte, si lui nu i-au montat; acum are nevoie sa deschida geamul ca sa poata deschide usa. :geez:
    1 point
  21. Inca un an cu balena, ce trece timpul Anu asta am realizat urmatoarele: - Stage 2: 221 cp & 477 nm - turbina hybrid de 2.7, evacuare inox turboback de 63mm, fmic - Jante BBS LM 19", 8.5j cu 9.5j ET35 toate cu anvelope Sunny 225 35. Asta e setupul final. Anu asta au trecut pe Superb 6 seturi de jante. Si-a schimbat papucii mai des ca mine - Am renuntat la foliile de pe fata si la folia de pe stalpi si la parchetul din portbagaj. Recent m-a lovit cineva in spate si am fost nevoit sa il dau jos ca sa vad daca totul e ok. Nu sunt daune mari, doar bara spate.. - Frane 312 Rotinger high performance cu placute ATE ceramic - SMF + Ambreiaj intarit cu sinter - Ceas boost in grila ventilatie de la sofer - Am trecut la xenon 6000k de la 4300k - Detailing la motor, am spalat singur tot interiorul - Parbriz nou Nordglass Sper sa nu fi uitat ceva.. La ideea cu airride am renuntat. Vreau sa raman static De vopsit, nu am apucat.. am bagat toti banii in power La ideea de insonorizare am renuntat deoarece imi sta pe creier kilele in plus ce le voi avea de la materialul ala. Oricum balena nu e foarte usoara.. Ca probleme ce le-am intampinat: Planetara mi-a sarit din cauza ca nu a fost stransa calumea in urma schimbarii unui burduf, ambreiajul stock a inceput sa patineze in urma stage 2 de aia l-am si schimbat. Ventilatoarele din fata erau moarte, le-am schimbat pe ambele. Garnitura de chiulasa necesita schimbare. Probabil s-a intamplat ceva in perioada cand nu imi mergeau ventilatoarele.. Ideea e ca am problema asta de peste un an. Partea buna e ca se manifesta doar cand o fortez mult. Face presiune prea mare si arunca parte din apa pe la supapa de presiune de sub vas. In rest, nu pierde gram de apa. Cu ocazia asta, voi schimba oringuri injectoare, tacheti cuzineti etc. Sa fie treaba buna Luna viitoare. Dupa ce am schimbat parbrizul, nu imi mai merge senzorul de ploaie. Pe viitor, as mai vrea sa o revopsesc si un interior custom. La putere nu stiu daca voi mai urca sau nu . Sunt indecis... desi visez sa trec de pragul de 250 cp & 500 nm Ce sa zic, s-au schimbat multe in 2 ani.. cateodata stau si ma uit la pozele de cand erau stock si apoi realizez prin cate a trecut masina.. nu imi pare rau de nici un ban investit in ea si nici de timp Si cateva poze
    1 point
  22. Nu simt nevoia, dar ma enerveaza sa vad tabla de fiecare data cand deschid capota. Stiu, poate suna pueril. Legat de electrice, sunt multe care au un sistem care emite sunete pentru ca oamenii din jur sa fie atenti. O sa fie obligatoriu in America incepand din septembrie 2019.
    1 point
  23. Multumesc pentru urari. Planuiesc niste mici upgradeuri: Pedalele si footrest-ul de pe RS, elementele decorative pt praguri, izolatie capota, presurile originale disponibile pe superskoda, folie pe faruri & stopuri, etc.
    1 point
  24. Si outfitul pe 2017 Am si pragurile Aero gata vopsite , dar astept sa ajunga clemele de prindere.
    1 point
  25. Da, o sa fie mai stabila, o sa arate mai bine si o sa starneasca curiozitatea unui militian de la circulatie
    1 point
  26. Scurt shooting de weekend . Am adaugat si prelungiri padele DSG.
    1 point
  27. Sa citez un clasic " Mâna întinsă fără o poveste nu primește nimic!"
    1 point
  28. Deci dacă vrei tutorial înseamnă care că dorești sa faci tu operațiunea. Atunci de ce te mai interesează preturi? Dacă te-ai exprimat greșit și ai nevoie de ajutor, găsești în aria de prestări servicii. Suntem câțiva care nu ne speriem de desfacutul mașinilor. ..
    1 point
  29. Scuze de off, tocmai alea din fata sunt interesante, nu cand nu pastrezi distanta si e vina ta, ci cand iti intra altul in fata, etc,etc, unghiul de vizibilitate e mare. Normal ca ar fi utila si in spate. Iar proba in justitie se mai accepta. Tocmai avui un proces cu politia romana si s-a uitat foarte atent judecatorul la pozele mele si a acceptat si un cd cu o filmare. Ma rog.......e doar lupta pentru carnet, nu pentru altceva.
    1 point
  30. e ca apa sfintita, nici n'ajuta nici nu strica
    1 point
  31. Parerea mea este ca nu merita un passat 30k euro, oricat de Full Option ar fi el. Daca vrei sa dai 30k pe o masina, eu zic sa mergi pe Audi. Finisajele sunt mult mai bune, la fel si manevrabilitatea masinii. Plus ca vei primi mai multi bani pe ea fata de un passat cand vei vrea sa o vinzi.
    1 point
  32. Multumesc Razvan! Sotia mea s-a obisnuit cu break-ul si nu s-ar impaca cu varianta Sedan ? Exceptie fiind Skoda fiindca are deschiderea foarte mare a portbagajului, ridicandu-se si luneta. Cand am căutat masina am vrut neapărat panorama, comenzi pe volan si ecran mare al navigatiei, astea schimba foarte mult masina. Cei 105 CP erau suficienti, exceptie făcând momentul in care masina era plina, portbagajul la fel. Dupa un astfel de drum am luat decizia sa-i fac Stage 1.
    0 points
  33. In week-endul acesta fac 10.000 de km de cand am masina de pe 1 februarie. Masina se comporta exemplar, nu am ce sa-i reprosez. O asteapta o sapuneala buna cand ajungem acasa. Culoarea asta cere spalata o data la 2 saptamani, maxim 3 in cazuri exceptionale cum e acum fiindca nu am avut efectiv timp. Si a mers prin ploaie, doar stiti si voi cum a fost vremea. Consumul long term este 6%... foarte bun as zice avand in vedere ca circul foarte mult prin Bucuresti. Mai multe detalii in aria de consum. Checked in: Cucuieti - Solont, judet Bacau, din Buc pana aici a consumat 4,6 %, detaliat in aria de consum.
    0 points
  34. Mersi frumos Catalin! Daca zici ca e si scump, atunci chiar nu merita, fiindca oricum am 2 x SD card-uri de unde pot asculta, plus Juke Box, Bluetooth, DVD. Ieri a prins curaj sotia dupa multa vreme si s-a urcat la volan, era tarziu, autostrada A2 aproape libera. Am invatat-o sa conduca pe autostrada cu Cruise control, fara sa apese acceleratia sau frana. E prima oara cand conduce masina asta si nu stia comenzile de pe volan, dar le-a prins repede. Sunt foarte mandru de ea ca a prins in sfarsit curaj
    0 points
  35. Desigur ca un VW Passat cu dotarea de baza nu prea este impresionant, dar modelul highline (tapiserie piele, pachet crom, jante aliaj 17'', xenon etc.) nu este cu nimic mai prejos fata de un Audi A4, cel putin la din punct de vedere al aspectului exterior si interior. Ba dimpotriva, il depaseste. Audi A4 este mai compact (4,58 metri) pe cand noul Passatul arata ca o adevarata limuzina (4,77 metri).
    -1 points
  36. Poti cumpara de la orice reprezentanta VW. Poti cauta si pe forum pe aria Anunturi online, ca erau colegi de forum care vindeau. Poti sa il intrebni si pe volksman pe topicul asta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=9910
    -1 points
  37. Tine apasat RECIRC si ECON si intri in modulul de diagnoza pentru clima. In stanga iti apare codul de eroare (3 cifre) sau 444 daca nu e nicio eroare, in dreapta "00". Se trece prin erori cu "Temp+" pana la aparitia lui "444", apoi iesi din meniu cu ECON.
    -1 points
  38. Decat sa imi iau 1,6 pt un impozit mai mic si pt ca "are un consum mai mic" si sa se defecteze egr la 80,000km si sa ma rog de ea pe strada prefer un 2,0 am vazut si la 300,000 fara probleme cu acelas egr depinde si de modul de exploatare.
    -1 points
  39. salutare am si eu o problemuta. de doaua ori am gasit ceasul analog din bord dereglat adica deodata ramane in urma cu 2 ore. cum naiba il setez sa arate corect ca cel din ceasurile din bord ? potrivesc ora pe ceasurile in bord la zicem la 17:00 si ala analogic se duce la 14.50. merci...
    -1 points
  40. Felicitari, inca este virgina
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!