Clasament
- în toate secţiunile
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 24 Noiembrie 2024
-
Anual
25 Noiembrie 2023 - 24 Noiembrie 2024
-
Lunar
25 Octombrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Săptămânal
18 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Astăzi
25 Noiembrie 2024 - 24 Noiembrie 2024
-
Data personalizată
01.06.2017 - 01.06.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.06.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
S-a incercat si scoaterea din joc a pompei din rezervor doar ca aparea martorul de bujii blocand pornirea motorului. Nici mie nu-mi convine ca trebuie refacut iar montajul dar asta e trebuia sa o gandesc de la inceput.. plus cum a zis si paul din pacate multe le-am aflat si noi pe parcurs tocmai deaia am si incercat sa tot lasam informatii scrise macar altii sa stie exact ce au de facut. La fel am si tot fost sunat si am explicat clar ce si cum este de facut. Daca eu am patit-o nu inseamna ca si altii trebuie sa treaca prin aceleasi probleme si din fericire avem forum.uri unde ne putem sfatui/ajuta in masura posibilitatilor.3 points
-
Salut, aici masina mea cea noua: VW Golf Sportsvan model SOUND, 1.4TSI, 125PS, cutie manuala. Fata de Confortline, are in plus ACC, Frontassist, Composition Media, Climatronic, telefon si jantele care se vad in poza. Ca dotari suplimentare, am ales: - pachetul Fahrerassistenz (Blind-spot, Front-assist, bi-xenon cu DLA, alarma, Lane-assist etc.); - camera de dat cu spatele; - carlig electric, - oglinzi exterioare reglabile si pliabile electric, incalzite, cu memorie Am renuntat de curand la Passatul B7 Variant, 2.0TDI, 140CP. Pana acum sunt multumit de schimbare...2 points
-
Prezent Acum am vazut ca este topic si pentru GTE, rusine mie. Pe forumurile din scandinavia sunt o multime de posesori de GTE care'si prezinta experientele legate de consum si modul ideal de a conduce un GTE. Ideal e sa conduci primii 8-10.000 km doar folosind motorul termic pentru a-i face rodajul. In felul asta o sa consume mai putin ulei si combustibil, banuiesc ca e la fel la orice masina noua cu motor termic. La capitolul consum cifrele variaza destul de mult. Pe termen indelungat (1 an) consumul mediu e undeva intre 2-3L/100km daca masina e incarcata zilnic, acasa si/sau la job. Pe distante lungi pe modul Hybrid Auto consuma in jur de 4.5L/100km, iar pe modul de incarcare urca la 8ish la sutã. Am observat ca sunt destul de multi care inainte de a conduce masina au fost ingrijorati de marimea tancului, 40L nu e foarte mult, care acum conduc intre 1500-2000 km de la un plin la altul.2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Dupa inca 2 luni de asteptat a ajuns noua mea Jetta. Dupa 1 an petrecut cu o Jetta manuala ... am luat decizia sa o dau la buy-back, in locul ei venind una cu si mai multe dotari si obligatoriu, DSG . Pana acum ( 300 km in 2 zile ) comportamentul masinii mi se pare incredibil, la asta adaugand si faptul ca imi pare mai bine lucrata decat cea de dinainte ( si aici ma refer la imbinarea dintre plastice, toate se "pupa" mult mai bine ). Ce are in plus fata de cea neagra? DRL Led, Stopuri Led si BC color. Momentan doar cateva poze, vor urma cu siguranta mai multe1 point
-
1 point
-
@edi10000 ii tine 1500-2000 km pentru ca nu folosesc toata ziua motorul termic, pentru ca mai tot timpul, prin oras o sa mergi electric. Doar la drumuri lungi te vei folosi de motorul termic. Cam asta spunea @P o p i c a.1 point
-
1 point
-
Consumul este foarte bun, ai putea incepe un topic pe tema asta in aria Kodiaq. Pozitia corecta a mainilor pe volan este o chestiune clara si usor de inteles/explicat, nu are n variante, este 1 singura. Nu am spus ca daca skoda a lasat spatiul mare intre portiera si volan a facut-o pt ca sa descurajeze acest obicei am spus ca spatiul e mai mare ca in octavia si de aceea nu ajunge la volan. Dar sa trecem peste.1 point
-
Bretcu-Oituz ceva gropi si Onesti-Bacau drum cu denivelari alocuri chiar mari ,in rest e ok1 point
-
1 point
-
Nasol chestia cu distanta dintre sofer si usa. Si eu obisnuiesc sa imi sprijin cotul pe usa, cum spuneai tu corect de aceea e si facuta pe usa. E caraghioasa oricum explicatia colegilor ca daca nu ajungi cu cotul pana la usa clar nu se conduce asa ca nu e corect:)) M-au amuzat tot timpul explicatiile de cum e corect sa stai in scaun, sa iti tii mainile, sa iti tii capul etc. Totusi masina e foarte faina ,desi nu ieftina deloc, super si parbrizul care in sfarsit nu mai are firicele deranjante. Sa ai noroc de ea! P.s au iesit si testele euroncap pe kodiaq si a scos punctaj maxim1 point
-
Te sfatuiescsa faci slovenia și italia..prin vama trieste .. si de acolo aj imediat în venezia. Inca un sfat..nu intra cu masina în venezia ca o sa plătești parcare cât nu ai plătit tu toată europa? Știu ce vb ca sunt aici1 point
-
Salutari din Budapesta! Cateva impresii de azi, cat mai cronologic posibil: Lotul Sibiu - Sebes de autostrada s'a denivelat maxim. Nu asfaltul propriu zis, ci terenul de dedesubt se misca in toate directiile si a produs tot felul de denivelari in sosea. Nu stiu cum o sa reziste pe termen lung aceasta autostrada. Deva - Lugoj e drum de sinucigasi. De 2 ori am fost la un pas de impact frontal din cauza unora ce s'au gandit sa depaseasca coloane intregi de masini in curbe. Am fost super jecmanit intr'un MOL in Ungaria. Am platit plinul de motorina cu euro, la un curs de 265 forinti/eur, in conditiile in care, oficial, cursul era azi de 308 forinti/eur. Gaura a fost de aproximativ 12 euro. Recomand tuturor celor care petrec macar o zi in HU sa schimbe euro in forinti sau sa plateasca cu cardul. Inclusiv la terasa, in seara asta, chelnerul mi'a recomandat sa platesc cu cardul, daca tot nu aveam forinti la mine. Foarte cald in Budapesta. La ora la care va scriu, sunt 25 de grade. Sunt pe terapie cu bere, sa mai atenuez din efectul caldurii Maine e zi de vizitat Budapesta, las GTD'ul sa se odihneasca, iar poimaine plecam spre Venetia, la recomandarile voastre prin Austria via Tarvisio. Din ce am vazut pe GMaps, s'a deschis Col de L'Iseran asa ca pe aici voi merge de la Torino la Chamonix. \ Fata de programul initial, am facut niste modificari, asa ca, cu siguranta, nu voi mai ajunge la Munchen. In partea a 2'a a calatoriei, am pe lista inclusiv o locatie ceva mai inedita.1 point
-
Multumesc @andreirs31, la fel! Sambata, Brady, ora 10-11 ploaie; apoi, pe la 3-4 a iesit soarele si am dat o mini-fuga pe A2 Enjoy your refreshed White Jetta!1 point
-
Nu am facut poze in interior, insa se gasesc aici de pilda: Sportsvan SOUNDsau AICIsau AICI Fata de deja cunoscuta serie ALLSTAR, SOUND-ul are tapiteria scaunelor si covorasele cu cusaturi rosii. pedalele metalice si - pentru mine cel mai important! - decorul de pe bord si usi nu e in Pianolack ca la Highline, ci are un desen cu "liniute" care salveaza decorururile respective de slabiciunea lor pentru scame, praf, amprente si zgarieturi fine1 point
-
multumim de review, keep them comming câteva comentarii: * suspensia, e normal, rav-ul e o barca gândită doar pt comfort, landcruiser si gle sunt din alta liga. * distanta de usa e normala, masina e mai lata, scaunele nu cred, sau nu destul. Sfatul meu, cu tot respectul, pozitia cu cotul pe usa nu e una corecta. * parbrizul are tehnologie noua, prin inductie fără fire; cauta in meniul de ac pictograma1 point
-
1 point
-
Dupa cum spune si @Aerofan, noul E-Golf are o baterie de 35.8 kWh, 136 cai putere si 290 Nm. La exterior masina are o pereche de faruri si stopuri noi si cool. Bumperul din spate si grila din fata sunt si ele noi dar diferenta e nesemnificativa. La interior diferentele sunt mai visible. Noul E-Golf vine standard cu computer de bord digital si navigatia Discover Pro de 9.2” cu ecran touch si control gestual. Dupa ce am luat masina vineri dupamasa m-am hotarat sa fac un road trip prin munti, intre Suedia si Norvegia. Prima statie de incarcare se afla la 175km de la punctul de pornire la 600m deasupra nivelului marii, la care am ajuns cu 1% baterie, adica 4km. Viteza medie a fost 95 km/h. Am incarcat pana la 98% timp de 53 de minute, iar viteza maxima de incarcare a fost 40 kWh. Aici nu este nici o schimbare fata de vechiul E-Golf, ma asteptam sa incarce ceva mai repede, mai aproape de 50 kWh. Eram sigur ca pot parcurge mai multi km cu ”un plin” si fara frica de a ramane in munti fara curent daca tineam viteza in jur de 80 km/h. Asa ca am re-setat ACC-ul si am pornit inspre casa cu gandul de a nu mai incarca pe drum. Am condus 220 km intruna ajungand casa cu o autonomie de 40km. Super impresionat! Am facut cateva depasiri si nu am simtit vreo diferenta la accelerare intre noul si vechiul E-Golf. Autonomia este cel mai mare plus pe care masina il ofera, asta pe langa intriorul care e eye candy. Noul computer de bord este superb, nu stiu cati ar plati 575€ pentru asa ceva dar il recomand. Navigatia Discover Pro e faina si scumpa, controlul gestual e in plus, mi s-a parut greu de folosit si nenecesar, iar AppleCarPlay intra si el in categoria eye candy. All in all o masina reusita parerea mea, nu vad cine ar mai alege un Golf GTE in fata noului E-Golf chiar si in Romania la mijlocul lui 2017. E-Golful poate satisface 90% din nevoile lui Icsulescu ce lucra de la 8:00 la 16:00. Restul, pentru alea 2-3 drumuri la Predeal sau la mare, nu cred ca cineva din familie nu ar face un schimb de masini pentru 2 saptamani in perioada concediilor. Asta asa pentru 2 ani pana statiile de fast charge cresc in numar, dupa care constrangerile sunt zero.1 point
-
Mulțumesc @ToniM @75NOR Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred. Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident. DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala. Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele Spațiu imens in spate1 point
-
Am ridicat-o. Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala). Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie. O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3. Si doua negative: start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul. pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market și un detaliu despre consum, ca recunosc, m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit1 point
-
Mersi frumos Catalin! Daca zici ca e si scump, atunci chiar nu merita, fiindca oricum am 2 x SD card-uri de unde pot asculta, plus Juke Box, Bluetooth, DVD. Ieri a prins curaj sotia dupa multa vreme si s-a urcat la volan, era tarziu, autostrada A2 aproape libera. Am invatat-o sa conduca pe autostrada cu Cruise control, fara sa apese acceleratia sau frana. E prima oara cand conduce masina asta si nu stia comenzile de pe volan, dar le-a prins repede. Sunt foarte mandru de ea ca a prins in sfarsit curaj1 point
-
Nu stiu daca e ok sa o tii turata in gol la 2500rpm, dar tind sa cred ca nu. Asa facea vw un sistem sa tina motorul la 2500rpm si cand apasai pedala de ambreiaj scadea la 1000 ca sa poti pleca de pe loc normal...1 point
-
Gasiti aici compatibilitati. Am zis sa ajut ca si eu am avut nevoie si am gasit asta http://volkswagen.anvelonet.ro/1 point
-
Asa cum am promis revin cu detalii despre codarile pe care am reusit sa le fac. In primul rand am activat Tear Drops pentru stergatoarele fata. Ca o remarca, functioneaza doar in mers. Detalii: Alta modificare este cea referitoare la posibilitatea de a incuia masina cu motorul pornit. Asa cum spuneam mai sus la mine nu am functionat ca la @casper_bdc. Eu am gasit setarea in modulul 46 asa cum se vede mai jos. Functioneaza blocarea/deblocarea atat din telecomanda cat si de la butonul de pe manerele usilor. Urmatoare codare pe care doresc sa o fac este Rain Closing dar mai am de studiat... O alta chestie care mi s-a intamplat si poate ajuta si pe altcineva...Asa cum porbabil stiti la scanare, centrala Electrica nu poate fi citita daca usile sunt blocate din inchiderea centralizata. Acelasi lucru eu l-am patit si avand doar geamurile blocate de la usa soferului. Multumesc tuturor pentru informatiile impartasite.1 point
-
1 point
-
Correct, nu ne referim la dotari sau preturi de baza. Ci la faputul ca pentru aceasi piesa(electromotor, alternator, injector...etc), pe VIN-uri diferite, unul din est, altul din vest, iti rezulta alt producator al piesei. Cel putin eu la asta ma refeream.1 point
-
O masina incredibil de potrivita, pentru mine cel putin. Motorul 2.0tdi 140cp, fiabil si cu consumuri decente char si in oras la condus sportiv - fara sa te injure lumea (7.0-7.5)... la condus cel mai extrem posibil nu am sarit de 12% (extrem adica schimbat in 4.500-4.800). In acelasi timp, un mers de om asezat il face sa consume in bucuresti, intr o zi de weekend undeva la 6.2%. In afara orasului consumul poate ajunge fara sa-ti "iei de la gura" anumite depasiri, undeva la 4.8-5.8. Tinuta de drum, ajutata de rotile pe 18 cu cauciucuri f bune si de suspensia " sport" din fabrica, este decenta, desi totusi simtitor sub un audi A3 similar ca generatie/motor. Demarajele sunt absolut incredibile... face viteza cat ai clipi, mult peste alte masini comparabile ca putere. Ajutata bineinteles de greutate si cuplu bun, se simte lipsa unei cutii DSG care sa i puna pe asfalt puterea, cea manuala rupe aderenta inclusiv in treapta 3 (cauciucuri iarna /asflat perfect uscat) Motorul nu e obositor la drum lung, nu e zgomotos absolut deloc, se incalzeste totusi destul de greu si desi am cca 50k km cu ea, am impresia ca papă ulei. Cutia de viteze, bine etajata, pentru consumuri bune, dar si cu usoare valente sportive, imi da impresia, uneori, ca intra greu in treapta 1/marsarier Dotarile sunt demne de o marca premium, desi anumite finisajele lasa de dorit (zona de jos a bordului)/(calitatea RCD'ului. Scaunele alcantara sunt " the real shit", volanul se simte si arata ideal (comenzile pot fi activate involuntar totusi), sonorizarea cu twitere dynaudio e cel putin geniala pentru una stock. Portbagajul mizerabil de mic in opinia mea, bagajele a doua persoane pentru 10 zile incap strangulate sau depozitate si pe scaunele spate. Locurile din spate cu sezutul taiat ingust, ofera o falsa senzatie de spatiu pentru genunchii persoanelor de peste 1.80, dar 4 persoane calatoresc lejer (mentionez ca la varianta in 3 usi pe care o am, locurile din spate iti dau impresia ca te aflii cu cca 10cm peste pasagerii din fata) Concluzionanad, pentru a nu va plictisi, masina e best buy la pretul pe care il are, in special second hand(dupa aparitia mk7), cu putin noroc, poti gasi un chilipir care sa te aranjeze pe minim 4-5 ani. Peste ford focus, seat leon, foarte aproape de a3 ca esenta, si o buna alternativa in cazul uneia cu dotari multe, pentru seria 1. E foarte tare frate.1 point
-
-1 points
-
Pune pompa de inalte originala si lasa improvizatiile. Improvizatiile cu CP3 la un motor cu CP4 aduc karma nevativa si niciodata nu o sa mearga asa cum trebuie.-1 points
-
Intrebare: este un pic off topic sa spunem... De ce bidoanele de 5 litri inclusiv 4 de ulei sunt mai ieftine decât cele de 1 litru? Sa fie uleiul mai de proasta calitate..sau care sa fie problema.. încerc sa iau ceva de pe net..si nu știu ce sa aleg-1 points
-
Salutare, Trebuie sa fac revizia si nu stiu ce sa aleg. Ultima data am folosit Ravenol VPD 5w40, dar mi-a consumat destul de mult (cam 1L / 10.000 km). Parca as incerca altceva acum, ce variante ar fi ok? Multumesc. Edit: am tot citit si cred ca o sa merg pe Motul 8100 X-clean de data asta.-1 points
-
-1 points