Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.05.2017 în toate secţiunile
-
7 points
-
Si uite-asa am intrat in lumea Skoda! Skoda Octavia 3 FL 2.0TDI M6 Style Corrida Red + 9S6 Afisaj Maxi-DOT color 8SP Blocuri optice spate TOP LED 1SL Elemente suplimentare protectie sasiu PK9 Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS PSI Front Assistant 8G1 Intelligent Light Assistant PJU Jante aliaj usor Velorum 6.5Jx16" PDE KESSY PW3 Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina RAC Radio-MP3-player Bolero, MIB2 7X2 Senzori parcare fata/spate 9WT Smartlink PLC Spatare scaune fata imbracate in piele artificiala 8M1 Stergator luneta Consum prin Bucuresti + ~40km de A2 Merge foarte bine, ma "unge la suflet". Suntem cuminti primii 1500km, maxim 3000rpm. Desi la inceput mi se parea mare, m-am obisnuit repede si ma strecor usor prin trafic, acolo unde se poate. Senzorii intra in actiune si la manevre "inguste", fara a fi activati in prealabil. In plus, daca am parcat cu spatele (park assist activ) si apoi se apropie cineva de bara din fata, ma "anunta". Am primit adaptor + suport multimedia pentru tableta, dar suportul de telefon e tot cel vechi. Clever: cos de gunoi pe partea soferului plus tavita cu fata dubla in portbagaj.4 points
-
Multumesc ! @laduncaag : imi este pe plac si imi va ramane, asta cu siguranta @Andrei1980 : legat de cutie, am tot auzit si eu, asa cum am auzit si citit de problema asa sunt si cazuri cand este totul cum trebuie. Sa vedem. Cat despre 1.4 TSI ACT, nu a fost bagat pe Jetta, banuiesc ca odata cu urmatorul model vor face upgrade-uri ceva mai serioase. Si pentru ca spusesem de niste poze Si acum o intrebare, intrucat nu am reusit inca sa imi dau seama. In spatele oglinzii, sub senzori e o chestie ca un grilaj ... ce vrea sa fie ? Sau mai bine zis, este ceva sau pur si simplu e design ?4 points
-
and more pictures @Liviu_sbn Oglinda retrovizoare mi se pare putin cam mica. In spate, tavita ce se ridica impreuna cu Hayonul este din doua bucati, ramane o parte fixa, ce are si margini pentru a tine pe loc eventualele lucruri puse acolo. Scaunele Style sunt confortabile, revin cu mai multe impresii maine, dupa ce mergem la Bran cu piticii, deh, facem vacanta "bridge". Recomand spatarele scaunelor fata imbracate pentru "transportul" copiilor . LE: Kessy merge super smart, l-am ales pentru CleverPack, dar imi pare chiar util.3 points
-
Azi e ziua cea mare Daca termina consoarta de facut bagajele, poate si plecam Ziua 1 e Bucuresti - Budapesta. Va tin la curent pe unde ajung!3 points
-
3 points
-
Bun, dupa o verificare din nou a distributiei lucrurile sunt in regula acum, ca inainte 0.7 ralanti. In schimb o simt mai lenesa, cred ca ceva valori au ramas aiurea prin ecu.. dupa remontaj cp3 si soft vad exact ce si cum. Un mic recap, pt cine vrea sa se apuce de operatiunea asta trebuie ca inainte de toate sa aiba in vedere urmatoarele: 1. sa se asigure musai ca are pompa de medii pe masina, pt ca trebuie neaparat data jos! daca nu aveti pompa de medii nu va apucati de aceasta operatiune fara un regulator bun de presiune care sa limiteze presiunea pompei din rezervor la o valoare fixa controlabila. Sau daca nu vreti improvizatii atunci un tunner langa voi sa va rescrie softul, altfel riscati sa patiti ca si mine. 2. sa nu aveti soft pe masina, in speta modificarile de putere pot sa schimbe radical comportamentul cp3 cu un alt soft decat unul special pt ea. Trebuie sa aveti un tunner langa voi sa va rescrie softul special pt cp3 altfel iarasi riscati sa patiti ca si mine. 3. sa fiti siguri ca valva regulatoare de pe cp3 este buna! de preferat sa cumparati una noua( @racingparts.ro de regula echipeaza kit-urile lui cu astfel de regulatoare noi) , pompele astea pe care noi le luam au si ele o vechime.. mecanic or fi bune insa nu va asteptati ca si electrica sa fie in aceeasi stare ca la inceput. 4. in general sa va stiti mai baftosi, glumesc daca respectati 1-3 atunci o sa va bucurati de avantajele cp3 fara alte probleme, testat si de colegul meu @paulkf si restul baietilor ce au mai montat. Toate bune2 points
-
daca esti osedat de simetri muta scaunul soferului pe mijlocul masiniisi asa poti pune oglinzi simetrice.2 points
-
Salutare! Am reusit sa imi indeplinesc unul din vise: Octavia vRS! Avand ceva probleme cu Fabia din dotare si nemaivrand sa mai investesc in ea, m-am decis sa fac un efort care sa merite. Am vrut neaparat Octavia, dar un pic diferit. Si anume, mi-am dorit berlina benzinara (1.8TSI mai exact) pana am aflat de problemele cu consumul de ulei. Apoi am trecut la diesel. Si ca sa nu mai fie problema de spatiu pe viitor, cand domnisoara mea va creste si ii vor trebui tot mai multe bagaje cand plecam in afara localitatii, am inceput sa caut break. Dupa cautari indelungi, am gasit-o. Si, ca sa folosesc un cliseu, am simtit ca ea va fi aleasa. Asa ca, am luat 2 zile de concediu, suit in primul tren de Bucuresti, ajuns unde trebuie, cand trebuie, facut verificari indelungi, negociat, rezolvat mici probleme, semnat, URAAA! Apoi, a inceput chinul traficului din Bucuresti....... primii 500m i-am facut in mai bine de jumate de ora...........Entuziasmul meu era oricum la cote inalte, asa ca nu a mai contat. Placerea ce a urmat a facut sa dispara Pe scurt: Skoda Octavia 2 vRS 2.0TDI, 170cp, CEGA 167 000 km, verificati si rasverificati 2 seturi de roti, aliaj amandoua,, 225/40R18 vara, ......./R16 iarna (nu mai stiu dimensiunea) dublu climatronic cu 2 zone (guri de ventilatie si in spate), incalzire in scaune doar in fata tempomat navigatie volan, schimbator si maneta frana mana in piele tapiteria cu piele alba faruri automate xenon adaptive, cu lumini LED DRL, Acuma, nu-mi amintesc si alte dotari, cam ce are un vRS normal. De la Bucuresti pana in Timisoara am venit cu consum de 6.3l/100km, in conditiile in care am mers tot timpul cu 10km peste viteza legala. Depasirile se fac mult mai usir si fara stres, fata de cei 68 de ponei de pe Fabia..... Sper sa ma invat ca dupa un drum lung sa nu opresc motorul imediat, sper sa nu uit sa il las sa mai mearga un pic, pentru racirea turbinei. Nu am foarte multe poze, am facut cateva cand am ajuns acasa si am gasit loc de parcare chiar in fata Fabiei.1 point
-
Adica el nu a nimerit unde trebuie si eu am nimerit ? In acelasi loc am fost amandoi si nu e foarte complicata operatiunea de montare a CP3.1 point
-
Z35 ,se gasesc la masinile fabricate pana in 2008-2009 ,are parte electrica care se defecteaza. PTC-ul e comandat de doua relee si releele sunt comandate de ecu ,sistem mult mai fiabil1 point
-
Am fost inclusiv stage 2+ pana sa fac soft la cutie. N-a avut nici pe naiba Go for it! Tot 101k am si eu, ambreiaje si volant stock.1 point
-
1 point
-
Multumesc @Liviu_sbn ! Cred ca asta e raspunsul corect, imi aduc aminte ca am bifat ceva de genul prin meniu. Am butoane fizice si nu am antena , dar am Maps de la Apple prin CarPlay; deocamdata, e ok. Promit sa mai fac poze. LE: ma distreaza sugestiile ECO, le-am debifat de pe Maxidot: "Activati StartStop".... no way in traficul asta "Schimbati in treapta de viteza indicata"... ok, si vrei sa schimb la 1500-2000rpm... no way, am DPF!1 point
-
Ma bate gandul sa fac un stage1. Cum nu am avut stage1 niciodata pe cele 3 tfsi-uri detinute, care ar fi asteptarile de putere cuplu pe acest motor BWA? Oare e necesara si softarea cutiei? Cum se descurca volant si ambreiajele din dsg cu surplus de putere? Astept parerile voastre. Am ajuns la 101.000 km, merge bine in continuare. Consum de ulei calculat 200-250 grame/1000 km.1 point
-
1 point
-
Terminat cu actele pentru Rabla si Rabla Plus. Statul deconteaza 29200 de lei in total (~6500 euro). Urmeaza sa mi se aprobe actele si apoi sa vina masina. Momentan intarzierile au aparut din cauza vacantelor de 1-6 iunie.1 point
-
Mai sus sunt date doua coduri de motor pumpe duse care sunt ok. CR e motor de generatie mai noua, mai silentios, livreaza puterea liniar, nu consuma ulei. Probleme ar fi pompa de inalta presiune care poate face span, filtrul de particule care se poate infunda in oras sau care e enervant daca isi face regenerarea in oras. Mai pica si egr-ul care poate avea actuatorul corp comun cu racitorul de gaze fiind astfel mai scump decat cel cu repere separate. Au mai fost discutate aceste aspecte pe forum...1 point
-
7D e pentru Z35 ceea ce masina nu are .Tu ai PTC care e comandat de ECU ,il poti vedea in adv. meas1 point
-
1 point
-
Ideal ar fi sa si argumentati recomandarea, ma gandesc.. L.e.: Hahaha, au sarit haterii cu minusurile. Da, si eu recomand CR-urile de prima generatie. Pentru ca sunt mai silentioase si pentru ca.. cam atat. In rest, mai documentati-va despre ce inseamna CR de prima generatie. Adica cam tot ce-i pe B6. Si apoi, recomandati. Sa nu va aud ca un mare plus este consumul mai mic ca, tinand cont de "tendonul lui Ahile" al acestor CR-uri de prima generatie, motorina mai putina e fix ce le trebuia lor.1 point
-
1 point
-
daca ti ii spui " bulb antigel" senzorului G62, sa stii ca , chiar daca l-ai pus nou este foarte probabil sa fie defect. eu am schimbat 3 noi pana am gasit unul ok la fosta masina( golf V). Asculta-l pe Florin. Eu am pus OE sau OEM ( cum s-o zice ..... ), pana la urma. Verifica si mufa ... firele ... la senzorul respectiv. Daca nu sta bine infipta ori are un fir intrerupt poate crea probleme.1 point
-
1. resoftare ECU, remediere hot start 2. sper ca senzorul l-ai pus OEM sau Hella - daca nu, schimba-l1 point
-
https://www.umwelt-plakette.de/de/home.html http://www.environmental-badge.co.uk/en/environmental-badge.html Pe autostrazi nu ai nevoie de vigneta de emission sticker insa in multe orase (inclusiv Munchen) si unele zone (harta in primul link) trebuie altfel amenda 80 EUR. Mai greu este de cumparat ca inteleg ca se gasesc numai la sediile Dekra sau unde se poate face ITP. Mai bine online, nu stiu daca @tudy_cnu a apucat sa rezolve cu asta. Eu merg cu rent a car din Munchen si sigur are plaketa verde.1 point
-
Vignettele se pot lua online, cea de SK de fapt nici nu necesita lipire, doar cea de CZ se lipeste si vine prin posta. Asa fac de fiecare data ca sa evit opririle inutile. Tolltickets.com pt toata europa sunt informatii si de cumparat unde e cazul.1 point
-
E 35k fără opționale care vin standard pe octi RS. Daca încep sa adaug ajung la 38k. No thx.1 point
-
Ei au commutes mari, mulți lucrează în alte orașe etc, logic ca primează economia de combustibil. Adică nu iti iei TSI de 230 de cai ca să faci 80km pe zi, decât dacă ai chef sa spulberi bani pe benzina în loc sa iti rămână în buzunar. Nu vreau cupra, skoda aceasta va avea rol și de Family car, mai ales ca probabil o sa vina și un copil în următorii 2 ani. Benzina, relativ puternica și combi. Iar octavia rs are toate aceste puncte bifate.1 point
-
In ceea ce priveste diese-ul, si englezii au dat inapoi, nu se poate renunta la el nici macar la autoturisme pentru ca ar afecta grav economia, este o dezabatere in parlamentul lor si initiatorii limitarii diesel-ului sunt profund contrati. Nu uitati ca din septembrie toate masinile modele noi, cu benzina, o sa aiba DPF pentru a se incadra in EURO 6d, va creste costul si vor creste costurile asociate, iar din septembrie anul viitor absolut toate masinile noi trebuie sa se incadreze in aceasta norma. Totusi, O3 nu este model nou deci nu exista impedimentul unui DPF la benzina in acest an.1 point
-
Felicitări pt noua achizitie. Cred ca kodiaq-ul cu aceasta varianta de motorizare va fi destul de rar la noi in tara. Masina fiind in rodaj, nu ar trebui sa eviti accelerarile cu podeaua la fund?1 point
-
multumim de review, keep them comming câteva comentarii: * suspensia, e normal, rav-ul e o barca gândită doar pt comfort, landcruiser si gle sunt din alta liga. * distanta de usa e normala, masina e mai lata, scaunele nu cred, sau nu destul. Sfatul meu, cu tot respectul, pozitia cu cotul pe usa nu e una corecta. * parbrizul are tehnologie noua, prin inductie fără fire; cauta in meniul de ac pictograma1 point
-
1 point
-
Limitatorul rezolva P2015 ,pentru restul erorilor trebuie demontata galeria si curatate deblocate clapetele1 point
-
Mol dynamic am pus in acelasi raport si efectul mi se pare cam slabut... am cumparat din nou un bidon din kaufland si cam la el raman de acum.1 point
-
1 point
-
Atunci, cum vrei sa bata inima masinii ? La 4000 rpm sa se stinga de neputinta sau sa arda zburdalnica pana spre 8000 rpm ?1 point
-
Guys, hai sa nu pornim polemica tdi vs tsi. Masina o iau din inima, nu contează revanzare etc.1 point
-
Inca si leonul meu are clemele alea din plastic de scos capacele prezoanelor... iti doare mintea la ce se zgarcesc la masini de 35 000 euro... sunt masini bune si frumoase, dar la ce nu se vede se pune calitate tot mai slaba si putin fiabila...dar pretul tot se mareste de la an la an... si ne scot ochii cu displayuri fara butoane lucioase si frane de mana automate care si alea au o fiabilitate indoielnica...1 point
-
discutia e lunga..si cu multe raspunsuri. fie au multi km si le dau inapoi, fie multe lovite si reparate, fie fara TVA si dupa aia apare de plata TVA..dar cert e ca mitul cu doctorul si batranul care folosesc masina la piata ramane cam mit dar calcul nu e neaparat pe care il faci tu. ei se cupleaza mai multi la drum si mult mai low cost..si uneori profitul e mai mic la o masina de 10k. actele si numerele acolo costa cam 2-300e. aduc mai multe masini pe remorci...deci si daca scot 300e la o masina curati, dupa ce trag linie...inseamna 900e la un drum...ceea ce nu e rau.1 point
-
1 point
-
Nu prea am încredere în ruși, dar văd că ESP Formula e lăudat peste tot. La primul schimb schimb tabăra momentan merg cu Castrol EDGE Titanium FST.1 point
-
1 point
-
G70 - Verifica siguranta F42 din panoul de langa baterie / verifica cablaj pana la ecu / inlocuieste maf1 point
-
Calculator usa si motoras sofer cod 1T0959701L inlocuit cu 3C8959701 Calculator usa si motoras pasager cod 1T0959702L inlocuit cu 3C8959702 Inlocuind calculatrul de la sofer am a putut activa plierea oglinzilor din telecomanda Inlocuind si calculatorul de la pasager la scoaterea cheii din contact nu se mai lasa in jos decat geamul de la usa care a fost deschisa inainte de plecare.1 point
-
Sa ne scrii si cum rezolvi cu bransamentul, autorizatii, accept de la asociatia de proprietari pentru traversare spatii comune, pregatirea PSI, etc.1 point
-
Pai pe motorul de 1.9 TDI ai 105 cai . Ai zis ca nu vrei la 1.6 105 cai care is aproximativ la fel 1.6 e de generație noua . Caută 1.9 CR il resoftezi si ai terminat problema1 point
-
1 point
-
Manuel N. - inainte sa il urechezi pe samsaru (chiar nu pot sa cred ca ti s-a putut intampla tie asa ceva ... incredibil) verifica ca RNS sa fie fab cu cel mult 2-3 sapt inainte de data fab masinii . Scrie si pe el fizic pe eticheta 23/14 (sapt/an) dar cu vag poti vedea ziua/luna/an . Daca se incadreaza in aceasta perioada ... asta e .. te-a facut . Daca nu atunci inseamna ca este montat ulterior de pe alta masina si atunci nr de km trecuti in rns nu mai este edificator . Iti tin pumnii .1 point
-
stie cineva unde e localizat egr-ul la TSI cod motor BMY (140 CP)? o poza m-ar ajuta mult ms1 point
-
Nu am facut poze in interior, insa se gasesc aici de pilda: Sportsvan SOUNDsau AICIsau AICI Fata de deja cunoscuta serie ALLSTAR, SOUND-ul are tapiteria scaunelor si covorasele cu cusaturi rosii. pedalele metalice si - pentru mine cel mai important! - decorul de pe bord si usi nu e in Pianolack ca la Highline, ci are un desen cu "liniute" care salveaza decorururile respective de slabiciunea lor pentru scame, praf, amprente si zgarieturi fine-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00