Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2017 în toate secţiunile
-
Salut, aici masina mea cea noua: VW Golf Sportsvan model SOUND, 1.4TSI, 125PS, cutie manuala. Fata de Confortline, are in plus ACC, Frontassist, Composition Media, Climatronic, telefon si jantele care se vad in poza. Ca dotari suplimentare, am ales: - pachetul Fahrerassistenz (Blind-spot, Front-assist, bi-xenon cu DLA, alarma, Lane-assist etc.); - camera de dat cu spatele; - carlig electric, - oglinzi exterioare reglabile si pliabile electric, incalzite, cu memorie Am renuntat de curand la Passatul B7 Variant, 2.0TDI, 140CP. Pana acum sunt multumit de schimbare...5 points
-
4 points
-
Dupa inca 2 luni de asteptat a ajuns noua mea Jetta. Dupa 1 an petrecut cu o Jetta manuala ... am luat decizia sa o dau la buy-back, in locul ei venind una cu si mai multe dotari si obligatoriu, DSG . Pana acum ( 300 km in 2 zile ) comportamentul masinii mi se pare incredibil, la asta adaugand si faptul ca imi pare mai bine lucrata decat cea de dinainte ( si aici ma refer la imbinarea dintre plastice, toate se "pupa" mult mai bine ). Ce are in plus fata de cea neagra? DRL Led, Stopuri Led si BC color. Momentan doar cateva poze, vor urma cu siguranta mai multe2 points
-
Multumesc ! @laduncaag : imi este pe plac si imi va ramane, asta cu siguranta @Andrei1980 : legat de cutie, am tot auzit si eu, asa cum am auzit si citit de problema asa sunt si cazuri cand este totul cum trebuie. Sa vedem. Cat despre 1.4 TSI ACT, nu a fost bagat pe Jetta, banuiesc ca odata cu urmatorul model vor face upgrade-uri ceva mai serioase. Si pentru ca spusesem de niste poze Si acum o intrebare, intrucat nu am reusit inca sa imi dau seama. In spatele oglinzii, sub senzori e o chestie ca un grilaj ... ce vrea sa fie ? Sau mai bine zis, este ceva sau pur si simplu e design ?2 points
-
Mai jos va prezint masina mea, un Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI Comfortline cutie manuala in 6 trepte. Masina a fost achizitionata in 2015 din Belgia de pe un site de licitatii la aprox. 176.000 km. Pe langa dotarile cu care a venit (RNS315, dublu climatronic, priza 230v cotiera fata, etc), i-am pus folii pe geamurile spate si luneta + jante OEM Michigan pe 18.2 points
-
daca esti osedat de simetri muta scaunul soferului pe mijlocul masiniisi asa poti pune oglinzi simetrice.2 points
-
cred ca mai bine ma lipseam de Rabla. Am avut 2 exemplare de la certificatul de distrugere - unul l-a oprit in original Directia Taxe Impozite. A trebuit sa mai legalizez unul ca un alt original mi-l oprea la politie. Stat 4 ore la taxe si impozite. Am ajuns la 15.00 la Pipera - eroare. Nema bonuri pentru ziua de azi, 260 persoane in fata, tonomatul nu mai elibera nimic. Maine ma duc la 5 poate apuc sa radiez masina. Toate astea ca sa pot da documentele (radiere si distrugere) la dealer. Am zis ca zilele astea o fi mai liber ca mai pleaca lumea in minivacanta de 1 iunie. Incredibil in anul de gratie 2017 sa fie asa ceva... mai rau ca in 2006 si 2009.2 points
-
Salutare! Am facut rost de ceva poze cu suspensia, nu-s prea clare, insa va puteti face o idee cum coboara, per total- sunt multumit Am mai schimbat -un furtun de la vasul cu antigen, era fisurat si imi picura cu antigel -un furtun de la turbo, care si ala era fisurat din cauza ca ar fi fost gatuit de un colier, din pacate nu-s acasa sa vad exact, insa asa mi s-a transmis prin telefon, atasez o poza sa va faceti o idee despre care furtun e vorba( intra in partea stanga de jos a pozei) Posibil luna ce vine sa pun sus toate piesele ce le am pentru bora2 points
-
Fara suparare, dar la ce intrebari pui mai bine iti cauti una in RO. Aici macar poti sa o duci la un service sa o verifici.2 points
-
https://masinapotrivita.wordpress.com/2017/05/22/teapa-cu-masina-second-hand-audi-q5/ vrei masina buna? nu te zgarcesti. punct.2 points
-
Ori astepti RS 4x4 ori mergi pe Cupra 4x4, insa la Octavia pe moment nu ai alta alternativa, daca esti cu pata pusa. Insa la ce km faci tu lunar, eu nu as da banutii pe diesel...2 points
-
Iar saptamana trecuta, intre Timisul de sus si pana dupa Predeal erau facute multe decapaje in asfalt, cu niste margini foarte ascutite. Desi e posibil sa le fi asfaltat deja, fii cu ochii in 4 in zona respectiva2 points
-
2 points
-
Va multumesc mult Daca la Jetta anterioara am vrut ceva mai special ... masina neagra cu interior bej, dupa un an m-am saturat si am mers pe ceva practic, alb cu interior negru. La baza este o Jetta Style, cu dotari suplimentare ca APP-Connect, Pachet Lumini 1 ( btw, au schimbat oglinda butucanoasa de pe Jetta MY2016 si au pus una mai finuta cu rama foarte mica ), Computer de bord premium / color, pachet de iarna, insertiile de bord "Lithium" (no more wood-plastic), volanul multifunctional, stopuri si lumini de drum cu LED. voi reveni cu mai multe poze curand2 points
-
Mulțumesc @ToniM @75NOR Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred. Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident. DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala. Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele Spațiu imens in spate2 points
-
Am ridicat-o. Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala). Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie. O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3. Si doua negative: start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul. pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market și un detaliu despre consum, ca recunosc, m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit2 points
-
A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala1 point
-
Salutare ! Azi, m-am decis sa fac si eu o prezentare actualei masini. Passat B8, 2.0 tdi, 150 cp, DSG. Dotari: - faruri led high - jante vara pe 18' Dartford - discover media - volan incalzit - camera R - lane assist, acc, side asist, front assist .... - scaune incalzite fata - interior piano black, - full led interior/exterior - clima tri zonala - priza de 230 V in cotiera spate etc...... Cateva poze ....1 point
-
Vreau sa mentionez ca Luni am fost sunat de catre cei de la PBN si mi-au transmis ca filtrul de polen a frost schimbat, dar la cel de aer nu au umblat (au zis ca a fost o neintelegere cu consilierul) pentru ca producatorul recomanda schimbare dupa 40 000km - 60 000km... Am fost azi la ei si am vazut inregistrarea video cu tot ce sa schimbat pe timpul reviziei si intradevar au schimbat filtrul de polen, ce sa zic se pare ca acele bucati de polistiren si ce mizerie a mai intrat in el a fost luata dupa instalatie in acei 200 km facuti dupa revizie. Am vazut cu ochii mei cum au schimbat filtrul, singura problema a fost ca nu ne-am inteles cu consilierul, multumesc PBN pentru promtitudine!!!! Am verificat pe camere si au schimbat tot ce am achitat pe factura....1 point
-
Limitatorul rezolva P2015 ,pentru restul erorilor trebuie demontata galeria si curatate deblocate clapetele1 point
-
Mol dynamic am pus in acelasi raport si efectul mi se pare cam slabut... am cumparat din nou un bidon din kaufland si cam la el raman de acum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
E buna poza cu Golful in fundal - se vede clar diferenta Pentru drumurile noastre imi pare cam joasa... o sa trebuiasca grija - mai ales ca pe la voi e iarna serioasa, si stiu in ce hal ating cu Bora mea cu suspensie stock.. offtopic - a patit ceva pozitia de pe bandou sau e iluzie in poza?1 point
-
Oricum trebuie sa schimbe turbina...chiar ca a coborat bine bine cu noua suspensie1 point
-
1 point
-
Ideea e ca nu merg pe munți sau prin noroaie cu ea ca să simt nevoia de 4x4. Masina va fi folosita prin oraș sau excursii prin tara/afara. Și nu cred ca o sa o folosesc în asa fel încât un 4x4 sa se justifice. Îmi place mult rs-ul, look-ul, sunetul, etc, nu as vrea varianta normala doar pentru 4x4. Iar la diesel îmi sta pe creier teava a doua de eșapament pusa de forma. Chiar e țigănie...1 point
-
1 point
-
mai crede cineva porcariile astea? de ce ar face neamtul asta? de ce ti-ar vinde TIE mai iefitn masina..sa stea in targ..cand o poate vinde online...la preturl pe care il vezi pe mobile? deci el sta in targ..pierde o zi..si o vinde mai ieftin decat daca ar sta acasa...? exista si sansa...pe aceesi idee, in care samsarii iti fac tie un imens bine si iti aduc tie, acasa, masina mult mai iefitna ca pe mobile...o masina cel putin la fel de buna...pt ca nu-i asa..in RO se fac d astea...toti suntem buni, nimeni nu fura... suntem in 2017...ne trezim si noi? sau chiar credem ca in germania sunt caini cu covrigi in coada?1 point
-
discutia e lunga..si cu multe raspunsuri. fie au multi km si le dau inapoi, fie multe lovite si reparate, fie fara TVA si dupa aia apare de plata TVA..dar cert e ca mitul cu doctorul si batranul care folosesc masina la piata ramane cam mit dar calcul nu e neaparat pe care il faci tu. ei se cupleaza mai multi la drum si mult mai low cost..si uneori profitul e mai mic la o masina de 10k. actele si numerele acolo costa cam 2-300e. aduc mai multe masini pe remorci...deci si daca scot 300e la o masina curati, dupa ce trag linie...inseamna 900e la un drum...ceea ce nu e rau.1 point
-
1 point
-
pai nu e vorba de asta - daca cineva citea inainte, nu ajungea in situatia asta. Eu zic ca noi ti-am dat si solutii, ce sa incerci, etc - imi pare rau ca nu merg la tine, asa cum ti-am zis, trebuie sa vezi la fata locului ce solutii mai gasesti. In afara sfaturilor, ti-am zis ca ai facut o greseala, cumparand acel jaf de yala.... asta se traduce tot intr-un sfat, util pe viitor si pentru altii, care vor citii inainte sa se apuce de reparat si nu dupa.1 point
-
Da, asta ai de facut - curatare colectoare motorase, inlocuire switch daca tot desfaci1 point
-
Daca pleci din Cluj la ora aia in 3/4h esti la Brasov noi am facut Pitesti Cluj 4h dar de alergatura nu mers cu familia si pe la 6/7 nu va fi asa de rau grija la radar drum bun.1 point
-
sau desfaci numai carcasa volan, fara sa scoti airbag si volan. Asta daca vrei sa verifici. Daca vrei sa montezi, atunci desfaci tot.... ca trebuie sa montezi si maneta1 point
-
Nu vezi in vcds decat dupa montaj si activare.. Altfel..desfa calculatorul de coloana si vezi daca ai fir negru/alb in pinul 13 din conectorul calc coloana.1 point
-
Esti curajos cu DSG uscat, ca in rest masina este superba!!! Arata foarte bine, configurata perfect, vad ca in sfarsit si jetta a primit multe de pe golf 7, motorul precis este cel pe curea deja, deci si acolo fara probleme... Arata bine, ce mai. Chiar pe jetta se vinde motorul de 150CP ACT sau ala ramane doar pentru masinile cu caroseria MQB? Sa ai noroc de ea1 point
-
Felicitari pentru achizitie! Interiorul este superb, bej, iar plafonul panoramic lumineaza totul. DSG pentru confort si e masina perfecta. Multi km fara incidente si multe plimbari cat se poate de misto !1 point
-
Eu le-am studiat și la analizele pentru ulei proaspăt rușii nu dau greș. Diferențele apar la uleiul uzat și asta nu din cauza unor vicii de analiză ci datorită unor particularități cum ar fi carburanții bogăți în sulf, mersul în proporție foarte mare în mediu urban, iernilor aspre și lungi. De exemplu Mobil 1 ESP a dat uzuri măricele la fier și la ruși și la nemti. Prin studiul acestor analize poți să îți dai seama că anumite uleiuri sunt performante pe termen scurt, altele sunt mai stabile pe termen mai lung, unele conțin mai mulți aditivi, altele prezintă lipsuri...sau uleiul produs de o marcă mai puțin prezentă pe piață reușește să aibă proprietăți mai bune, la un preț mai mic decât cel produs de o marcă de top. De exemplu eu chiar nu găsesc justificat prețul mare al unor uleiuri precum Liqui Moly Top Tec 4200 sau Motul Specific 507.00 și mă întreb de ce uleiuri foarte bune vândute la prețuri bune precum cele produse de Valvoline sau Total nu au o cotă de piață mai mare pe la noi. Aici aveți o analiza pentru un ulei 50200/50500 pe care îl găsiți la un preț bun. Blindat cu aditivi de calitate, detergenți mulți, un TBN mare și un indice NOAK de excepție. La 95 lei bidonul de 5 litri. Am trei prieteni care l-au pus în motoarele lor și sunt foarte mulțumiți.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Gabiii Daca tu la o achizitie atat de importanta astepti cateva pareri--cel putin partial subiective--pe baza carora sa te decizi crede-ma ca esti intr-o mare eroare si posibila victima pentru eventualii samsari. Daca banii pe care planuiesti sa ii dai pe masina nu sunt banii tai "de tigari" parerea mea sincera este sa incepi sa citesti...mult...pe topicurile dedicate si sa iti faci propria parere.1 point
-
Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.1 point
-
1 point
-
Cum sa fie diferenta asa mica de pret, ca doar diferenta intre echipari este mai mare de atat. Sau poate vorbim de programul rabla sau ceva reduceri ? Pe care la 1.0 nu le-ai luat in considerare ? Exista multe motive pentru care as alege 1.0 si multe persoane l-ar cumpara. 1. La drumurile noastre te poti deplasa linistit si cu 1.0. 2. Fiabilitatea (este un motor foarte simplu cu injectie MPI), injectia directa folosita la TSI in timp acumuleaza depuneri si necesita o interventie de curatare, apoi intretinerea este mai scumpa la 1.2 tsi, motorul este mai complex si in caz de ceva costurile de reparatie ar fi mult mai mari la 1.2tsi. Eu sunt genul care prefera o masina cat mai simpla, fara batai de cap, iar 1.0 cred ca va fi ultima motorizare aspirata cu injectie multipunct. Pot sa ma deplasez linistit fara sa ma iau la intrecere cu toti participantii din trafic, stiu cum sa fac o depasire in siguranta si sa fiu constient de ceea ce am sub capota. Pentru distractie prefer sa imi iau o motorizare de peste 3.000cmc3 si cutie manuala asta mai incolo cand imi voi permite.1 point
-
Nu mai sunt problele vechi ,dar sunt alte probleme ,noi ,si mai costisitoare1 point
-
Daca cumperi ornamentele originale Audi, le montezi singur, nu se taie nimic si arata excelent. Se prind foarte simplu peste tipsurile tale. Codul lor este 8K0071761 pentru varianta cromata si 8K0071761D pentru varianta mata. Le poti comanda de la orice magazin de piese, dupa cod sau le gasesti pe ebay. Spor! LE: Referitor la grila fata si ornamentele "cromate" ale geamurilor, treaba este cam asa: - in mod normal vin "cromate", atata grila cat si ornamentele...in Romania pentru A5 sunt standard (pentru alte modele se comanda optional pachet optic argintiu). - se poate comanda dotarea "pachet optic negru Audi Exclusive" care aduce grila fata neagra si ornamentele geamurilor, de asemenea negre Ca sa fie treaba ca din fabrica, ai putea sa colantezi si ornamentele, dar arata bine si asa. [emoji16]1 point
-
Asa cum unii dintre voi stiti, incepand cu MY 2013, o parte dintre autoturismele Skoda si Volkswagen se livreaza in Romania cu posibilitatea efectuarii lucrarilor de service la interval extins. Pentru ca nu tuturor le-a fost explicat cum anume functioneaza acest tip de intretinere, o sa fac o scurta descriere pe intelesul tuturor ca sa o aveti ca model, ca pe o imagine de ansamblu pentru planificarea viitoare a lucrarilor de intretinere la service. Pun in sectiunea Octavia 3 aceste informatii intrucat este unul dintre modelele la care poate fi facut service-ul la interval extins. Alaturi de Octavia mai este si Superb, Yeti si Rapid. Ramane sa verific la Fabia si Citigo. Bun, pe scurt: intervalul extins de service se imparte in 3 mari categorii: 1. service pentru schimbul uleiului motor 2. inspectia service -o baterie de lucrari de verificare a stadiului masinii functie de varsta si rulaj pentru identificarea unor probleme si corectarea lor 3. lucrari suplimentare de inlocuire consumabile cu intervale fixe dependente de timp sau de rulaj Cele 3 de mai sus se pot combina sau nu. 1. Necesitatea inlocuirii uleiului motor va este indicata de catre ceasurile de bord in urma analizei anumitor parametri de functionare ai motorului (ca de exemplu numar porniri la rece, numar porniri la cald, lungime deplasari la rece etc, temperaturi exterioare, nivelul si temperatura uleiului motor s.a.m.d.). Indicatia de inlocuire ulei va fi anuntata de catre ceasurile de bord dupa cum urmeaza: -Nu mai devreme de 1 an sau 15.000km parcursi -Nu mai tarziu de 2 ani sau 30.000km parcursi. Veti fi anuntati cu minim 2000km inainte de necesitatea inlocuirii 2. Inspectia service se va efectua la 2 ani maxim 30.000km (care dintre cele 2 intervale apare primul) apoi la fiecare 1 an sau 30.000km (care dintre cele 2 intervale apare primul). Functie de rulaj contine o baterie mai mica sau mai mare de verificari sau teste. 3. Lucrarile suplimentare de inlocuire de consumabile in mare le stiti, dau cateva EXEMPLE (găsiți în manualul de utilizare ce și când se schimbă, funcție de motorizare): filtrul de aer se inlocuieste la fiecare 60.000km, cel de motorina la fiecare 90.000km, cureaua de distributie la fiecare 210.000km, lichidul de frana prima oara la 3 ani apoi din 2 in 2 ani. Oricare dintre cele 3 componente se pot cupla functie de rulajul sau varsta masinii. ATENȚIE mare însă la filtre, în special cel de aer al motorului. Noi nu avem drumuri precum nemții care-și spală mașinile de 2 ori pe an. Filtrele noastre de aer CU GREU duc 30.000km, darămite 90 ca la intervalul extins. Vă recomand să cereți verificarea lui la fiecare service, că-i pct. 1 sau 2. Motorul are mult de suferit dacă se îmbâcsește filtrul de aer. INFO: modalitatea de service poate fi schimbata in bord de la Service la interval extins (si viceversa) in service, pe tester, la solicitarea proprietarului.1 point
-
1 point
-
atentie marita la spalarea masinii! nu se spala niciodata masina cu discurile supraincalzite de la un drum lung ori condus mai sportiv deoarece se ovalizeaza discurile de franare in contact cu apa rece, ca efect apar vibratii in volan la franare. bafta!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00