Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.05.2017 în toate secţiunile

  1. Salut, aici masina mea cea noua: VW Golf Sportsvan model SOUND, 1.4TSI, 125PS, cutie manuala. Fata de Confortline, are in plus ACC, Frontassist, Composition Media, Climatronic, telefon si jantele care se vad in poza. Ca dotari suplimentare, am ales: - pachetul Fahrerassistenz (Blind-spot, Front-assist, bi-xenon cu DLA, alarma, Lane-assist etc.); - camera de dat cu spatele; - carlig electric, - oglinzi exterioare reglabile si pliabile electric, incalzite, cu memorie Am renuntat de curand la Passatul B7 Variant, 2.0TDI, 140CP. Pana acum sunt multumit de schimbare...
    5 points
  2. Revin cu o poza in iarba Masina nu a mai avut parte de schimbari, doar revizia la 170.000 cu toate consumabilele in afara filtrului de motorina.
    4 points
  3. Dupa inca 2 luni de asteptat a ajuns noua mea Jetta. Dupa 1 an petrecut cu o Jetta manuala ... am luat decizia sa o dau la buy-back, in locul ei venind una cu si mai multe dotari si obligatoriu, DSG . Pana acum ( 300 km in 2 zile ) comportamentul masinii mi se pare incredibil, la asta adaugand si faptul ca imi pare mai bine lucrata decat cea de dinainte ( si aici ma refer la imbinarea dintre plastice, toate se "pupa" mult mai bine ). Ce are in plus fata de cea neagra? DRL Led, Stopuri Led si BC color. Momentan doar cateva poze, vor urma cu siguranta mai multe
    2 points
  4. Multumesc ! @laduncaag : imi este pe plac si imi va ramane, asta cu siguranta @Andrei1980 : legat de cutie, am tot auzit si eu, asa cum am auzit si citit de problema asa sunt si cazuri cand este totul cum trebuie. Sa vedem. Cat despre 1.4 TSI ACT, nu a fost bagat pe Jetta, banuiesc ca odata cu urmatorul model vor face upgrade-uri ceva mai serioase. Si pentru ca spusesem de niste poze Si acum o intrebare, intrucat nu am reusit inca sa imi dau seama. In spatele oglinzii, sub senzori e o chestie ca un grilaj ... ce vrea sa fie ? Sau mai bine zis, este ceva sau pur si simplu e design ?
    2 points
  5. Mai jos va prezint masina mea, un Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI Comfortline cutie manuala in 6 trepte. Masina a fost achizitionata in 2015 din Belgia de pe un site de licitatii la aprox. 176.000 km. Pe langa dotarile cu care a venit (RNS315, dublu climatronic, priza 230v cotiera fata, etc), i-am pus folii pe geamurile spate si luneta + jante OEM Michigan pe 18.
    2 points
  6. daca esti osedat de simetri muta scaunul soferului pe mijlocul masiniisi asa poti pune oglinzi simetrice.
    2 points
  7. cred ca mai bine ma lipseam de Rabla. Am avut 2 exemplare de la certificatul de distrugere - unul l-a oprit in original Directia Taxe Impozite. A trebuit sa mai legalizez unul ca un alt original mi-l oprea la politie. Stat 4 ore la taxe si impozite. Am ajuns la 15.00 la Pipera - eroare. Nema bonuri pentru ziua de azi, 260 persoane in fata, tonomatul nu mai elibera nimic. Maine ma duc la 5 poate apuc sa radiez masina. Toate astea ca sa pot da documentele (radiere si distrugere) la dealer. Am zis ca zilele astea o fi mai liber ca mai pleaca lumea in minivacanta de 1 iunie. Incredibil in anul de gratie 2017 sa fie asa ceva... mai rau ca in 2006 si 2009.
    2 points
  8. Salutare! Am facut rost de ceva poze cu suspensia, nu-s prea clare, insa va puteti face o idee cum coboara, per total- sunt multumit Am mai schimbat -un furtun de la vasul cu antigen, era fisurat si imi picura cu antigel -un furtun de la turbo, care si ala era fisurat din cauza ca ar fi fost gatuit de un colier, din pacate nu-s acasa sa vad exact, insa asa mi s-a transmis prin telefon, atasez o poza sa va faceti o idee despre care furtun e vorba( intra in partea stanga de jos a pozei) Posibil luna ce vine sa pun sus toate piesele ce le am pentru bora
    2 points
  9. Fara suparare, dar la ce intrebari pui mai bine iti cauti una in RO. Aici macar poti sa o duci la un service sa o verifici.
    2 points
  10. https://masinapotrivita.wordpress.com/2017/05/22/teapa-cu-masina-second-hand-audi-q5/ vrei masina buna? nu te zgarcesti. punct.
    2 points
  11. Ori astepti RS 4x4 ori mergi pe Cupra 4x4, insa la Octavia pe moment nu ai alta alternativa, daca esti cu pata pusa. Insa la ce km faci tu lunar, eu nu as da banutii pe diesel...
    2 points
  12. Iar saptamana trecuta, intre Timisul de sus si pana dupa Predeal erau facute multe decapaje in asfalt, cu niste margini foarte ascutite. Desi e posibil sa le fi asfaltat deja, fii cu ochii in 4 in zona respectiva
    2 points
  13. Montaj cp3 pe motor CBDC 2010 ,preiune rampa stabila,totul perfect. @Botanu "zumzaitul" a disparut dupa montare cp3
    2 points
  14. Va multumesc mult Daca la Jetta anterioara am vrut ceva mai special ... masina neagra cu interior bej, dupa un an m-am saturat si am mers pe ceva practic, alb cu interior negru. La baza este o Jetta Style, cu dotari suplimentare ca APP-Connect, Pachet Lumini 1 ( btw, au schimbat oglinda butucanoasa de pe Jetta MY2016 si au pus una mai finuta cu rama foarte mica ), Computer de bord premium / color, pachet de iarna, insertiile de bord "Lithium" (no more wood-plastic), volanul multifunctional, stopuri si lumini de drum cu LED. voi reveni cu mai multe poze curand
    2 points
  15. Mulțumesc @ToniM @75NOR Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred. Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident. DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala. Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele Spațiu imens in spate
    2 points
  16. Am ridicat-o. Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala). Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie. O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3. Si doua negative: start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul. pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market și un detaliu despre consum, ca recunosc, m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit
    2 points
  17. A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala
    1 point
  18. Vreau sa mentionez ca Luni am fost sunat de catre cei de la PBN si mi-au transmis ca filtrul de polen a frost schimbat, dar la cel de aer nu au umblat (au zis ca a fost o neintelegere cu consilierul) pentru ca producatorul recomanda schimbare dupa 40 000km - 60 000km... Am fost azi la ei si am vazut inregistrarea video cu tot ce sa schimbat pe timpul reviziei si intradevar au schimbat filtrul de polen, ce sa zic se pare ca acele bucati de polistiren si ce mizerie a mai intrat in el a fost luata dupa instalatie in acei 200 km facuti dupa revizie. Am vazut cu ochii mei cum au schimbat filtrul, singura problema a fost ca nu ne-am inteles cu consilierul, multumesc PBN pentru promtitudine!!!! Am verificat pe camere si au schimbat tot ce am achitat pe factura....
    1 point
  19. Mol dynamic am pus in acelasi raport si efectul mi se pare cam slabut... am cumparat din nou un bidon din kaufland si cam la el raman de acum.
    1 point
  20. EGR-ul il gasesti la orice magazin de piese auto Cu restul trage o fuga pana la @F l o r i n ca te lamureste
    1 point
  21. Ai avut tu rabla de casat? Mie mi-a rezolvat delerul cu tichetul lor.
    1 point
  22. E buna poza cu Golful in fundal - se vede clar diferenta Pentru drumurile noastre imi pare cam joasa... o sa trebuiasca grija - mai ales ca pe la voi e iarna serioasa, si stiu in ce hal ating cu Bora mea cu suspensie stock.. offtopic - a patit ceva pozitia de pe bandou sau e iluzie in poza?
    1 point
  23. Oricum trebuie sa schimbe turbina...chiar ca a coborat bine bine cu noua suspensie
    1 point
  24. Mai buna pentru cumparatori.
    1 point
  25. Ideea e ca nu merg pe munți sau prin noroaie cu ea ca să simt nevoia de 4x4. Masina va fi folosita prin oraș sau excursii prin tara/afara. Și nu cred ca o sa o folosesc în asa fel încât un 4x4 sa se justifice. Îmi place mult rs-ul, look-ul, sunetul, etc, nu as vrea varianta normala doar pentru 4x4. Iar la diesel îmi sta pe creier teava a doua de eșapament pusa de forma. Chiar e țigănie...
    1 point
  26. @dod0: Si eu recomand tot benzina, dar in aceeasi masura recomand si 4x4-ul. Asa ca mai exact, si eu as recomanda 1.8 TSI DSG 4x4 Break in ce combinatie vrei tu (Style, Scout). Daca nu te intereseaza absolut deloc 4x4, atunci bineinteles ca poti merge pe RS-ul dorit. Eu gasesc insa mult mai practica optiunea de tractiune integrala vs motorul mai potent.
    1 point
  27. Inca si leonul meu are clemele alea din plastic de scos capacele prezoanelor... iti doare mintea la ce se zgarcesc la masini de 35 000 euro... sunt masini bune si frumoase, dar la ce nu se vede se pune calitate tot mai slaba si putin fiabila...dar pretul tot se mareste de la an la an... si ne scot ochii cu displayuri fara butoane lucioase si frane de mana automate care si alea au o fiabilitate indoielnica...
    1 point
  28. Am trecut ieri pe acolo, nu mai sunt probleme,
    1 point
  29. pai nu e vorba de asta - daca cineva citea inainte, nu ajungea in situatia asta. Eu zic ca noi ti-am dat si solutii, ce sa incerci, etc - imi pare rau ca nu merg la tine, asa cum ti-am zis, trebuie sa vezi la fata locului ce solutii mai gasesti. In afara sfaturilor, ti-am zis ca ai facut o greseala, cumparand acel jaf de yala.... asta se traduce tot intr-un sfat, util pe viitor si pentru altii, care vor citii inainte sa se apuce de reparat si nu dupa.
    1 point
  30. pai, nu-i tot aia la pret.... cel simplu, e o bucata de fier cu cablajul aferent. Cel cu eliberare electrica, implica mai multe componente, etc - de aici pretul. Pana la urma, toata masina e o bucata de fier scump.....
    1 point
  31. Da, asta ai de facut - curatare colectoare motorase, inlocuire switch daca tot desfaci
    1 point
  32. @ToniM grija la decupajele intre sighisoara si brasov. Se lucreaza la ele. La dus erau pe o portiune si la intoarcere le-am gasit in alte zone.
    1 point
  33. Daca pleci din Cluj la ora aia in 3/4h esti la Brasov noi am facut Pitesti Cluj 4h dar de alergatura nu mers cu familia si pe la 6/7 nu va fi asa de rau grija la radar drum bun.
    1 point
  34. Nu vezi in vcds decat dupa montaj si activare.. Altfel..desfa calculatorul de coloana si vezi daca ai fir negru/alb in pinul 13 din conectorul calc coloana.
    1 point
  35. Super frumoasa masina! Grilele centrale de langa navigatie par imprumutate de la Panamera? sau ma insel?
    1 point
  36. Ce luminos ii interiorul datorita panoramicului si a culorii din interior! Fain...Portbagajul ala merita o mocheta de cauciuc!
    1 point
  37. Eu le-am studiat și la analizele pentru ulei proaspăt rușii nu dau greș. Diferențele apar la uleiul uzat și asta nu din cauza unor vicii de analiză ci datorită unor particularități cum ar fi carburanții bogăți în sulf, mersul în proporție foarte mare în mediu urban, iernilor aspre și lungi. De exemplu Mobil 1 ESP a dat uzuri măricele la fier și la ruși și la nemti. Prin studiul acestor analize poți să îți dai seama că anumite uleiuri sunt performante pe termen scurt, altele sunt mai stabile pe termen mai lung, unele conțin mai mulți aditivi, altele prezintă lipsuri...sau uleiul produs de o marcă mai puțin prezentă pe piață reușește să aibă proprietăți mai bune, la un preț mai mic decât cel produs de o marcă de top. De exemplu eu chiar nu găsesc justificat prețul mare al unor uleiuri precum Liqui Moly Top Tec 4200 sau Motul Specific 507.00 și mă întreb de ce uleiuri foarte bune vândute la prețuri bune precum cele produse de Valvoline sau Total nu au o cotă de piață mai mare pe la noi. Aici aveți o analiza pentru un ulei 50200/50500 pe care îl găsiți la un preț bun. Blindat cu aditivi de calitate, detergenți mulți, un TBN mare și un indice NOAK de excepție. La 95 lei bidonul de 5 litri. Am trei prieteni care l-au pus în motoarele lor și sunt foarte mulțumiți.
    1 point
  38. Aici găsiți analize de ulei pentru 5W30. Chiar daca sunt in rusă vă puteți face o idee.
    1 point
  39. Voi vad ca puneți bază mare pe reprezentanță... Am auzit destule prostii, ulei la 50k neschimbat ca și filtrul, numai au completat... Schimbat plăcuțe numai pe hârtie... Filtre aer/combustibil la fel... Recomandat e sa găsești un service serios și sa te duci cu piesele tale...
    1 point
  40. Cred ca te va ajuta foto atasat:
    1 point
  41. Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.
    1 point
  42. Da, da, ceva de genul Am facut si alt experiment azi, duza tip perdea de pe A6 (cred), am luat doar una ca nu stiam sigur daca se potriveste dar pare bine
    1 point
  43. Când alimentez la VW cu motoare Euro 5 folosesc doar OMV MaxMotion Diesel. Nimic altceva, asta cere norma VW , scrie si pe buson NO BIODIESEL. Este singura motorina care place motorului !! Când alimentez alta marca de masina bag de oriunde , cea mai ieftina motorina La masini pe benzina am realizat ca doar benzina de la Rompetrol Premium Aditivata este singura care se simte cu adevarat, scumpa dar merita. Nimic altceva. Aici ma refer la masini benzinare din gama premium. EFIX-S se numeste benzina aittivata de la Rompetrol si merita fiecare banut. Toti cei 192 caluti (BMW Z4) erau treziti si munceau ...! In alta ordine de idei carburantii din Romania sunt cam la fel cu cateva exceptii , ce am enumerat mai sus. Luk Oil are carburanti ok, nu suport comentariile jurnalistilor, defapt ei isi creaza zilnic subiecte de presa, din asta traiesc, din minciuni (valabil in Romania). Daca ar fi sa filtrez tot ce spun zilnic asazisii jurnalisti ajung la concluzia ca max 20% este real, restul sunt fabulatii si invective, dezvolta tot ce vad doar pt audienta. Asta e Romanica.. Eu nu am auzit niciodata caz clar in care la pompa se vindea apa in loc de benzina, in majoritatea cazurilor este vorba de masini neintretinute , motorina la galeata tot timpul anului iar iarna când in timp s-a acumulat reziduu/apa in rezervor ..se strica masina, binenteles ca motorina de la Luk e cauza...
    1 point
  44. Cum sa fie diferenta asa mica de pret, ca doar diferenta intre echipari este mai mare de atat. Sau poate vorbim de programul rabla sau ceva reduceri ? Pe care la 1.0 nu le-ai luat in considerare ? Exista multe motive pentru care as alege 1.0 si multe persoane l-ar cumpara. 1. La drumurile noastre te poti deplasa linistit si cu 1.0. 2. Fiabilitatea (este un motor foarte simplu cu injectie MPI), injectia directa folosita la TSI in timp acumuleaza depuneri si necesita o interventie de curatare, apoi intretinerea este mai scumpa la 1.2 tsi, motorul este mai complex si in caz de ceva costurile de reparatie ar fi mult mai mari la 1.2tsi. Eu sunt genul care prefera o masina cat mai simpla, fara batai de cap, iar 1.0 cred ca va fi ultima motorizare aspirata cu injectie multipunct. Pot sa ma deplasez linistit fara sa ma iau la intrecere cu toti participantii din trafic, stiu cum sa fac o depasire in siguranta si sa fiu constient de ceea ce am sub capota. Pentru distractie prefer sa imi iau o motorizare de peste 3.000cmc3 si cutie manuala asta mai incolo cand imi voi permite.
    1 point
  45. Nu mai sunt problele vechi ,dar sunt alte probleme ,noi ,si mai costisitoare
    1 point
  46. Busted ! Superba masina live
    1 point
  47. 1 point
  48. mai bine va uitati aici si luati exemplu
    1 point
  49. atentie marita la spalarea masinii! nu se spala niciodata masina cu discurile supraincalzite de la un drum lung ori condus mai sportiv deoarece se ovalizeaza discurile de franare in contact cu apa rece, ca efect apar vibratii in volan la franare. bafta!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!