Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.05.2017 în toate secţiunile

  1. quze: Multumesc! Incercam sa facem treaba cat mai profi stefz: Da, ieri am facut 3 saptamani de lucru Insa in afara de 3 zile pierdute pe la DRPCIV, am stat calare pe ea minim 8 ore pe zi. Gasesc mereu ceva care nu este in regula sau care nu e pe gustul meu si atunci trebuie sa rectific / cosmetizez. In zilele libere care urmeaza vom fi pe strada garantat ! Folia este Skintac Bodyfence de la Hexis. Info aici: http://www.hexis-graphics.com/en/produit/bodyfence/ Dun: Multumesc! Da, oamenii care au insotit-o de-a lungul timpului au fost cu adevarat atenti cu ea, insa incerc si sper sa ii intrec la acest capitol Vad ca momentan si masina e de acord, ofera in continuare o "baza" buna. Sigur, sper sa pot ajunge la intalniri, nu am mai fost de ceva vreme, nici nu mai stiu unde se tin si in ce zile. Merg la Cristi de minim 6 ani, si am fost cu toate masinile pe care le-am avut. E omul pe care l-am ales pentru treaba asta si nu a dezamagit in niciun moment. Am transmis salutarile tale! Multumesc! De la ultima postare am reusit sa mai facem cateva retusuri de final si am terminat de aplicat protectia ceramica. Implica multa atentie, munca fizica serioasa la sters si ochi de vultur. Altfel, iese haos si foarte greu de mai poate remedia. Am montat fusta fata, am reimprospatat cu grund toate suruburile de prindere si le-am inlocuit pe cele care erau diferite de celelalte. Cateva lipseau de pe sub bord, asa ca am completat si acolo. Am pus bateria pe redresor si am mai ordonat cateva cabluri la motor apoi am inchis tot compartimentul. Dupa interventiile mecanice pe care le vom avea, si dupa ce totul va fi in regula cu motorul si ce mai avem de facut la el, o sa urmeze o cosmetizare generala la tot ce inseamna compartiment motor. Am polisat de test o janta data jos de pe masina si sunt multumit de cum a iesit. Urmeaza si celelalte. Partile negru glossy ale jantelor au primit local niste Water Spot Removal de la Meguiars, un polish local si o solutie cu un rezultat final extrem de bun atunci cand este nevoie sa se lucreze manual pe un element cu forma atipica sau in spatii de o complexitate mai aparte. La interior am reusit sa curat toata plansa de bord si sa o tratez cu o protectie UV de la Meguiars. Acelasi lucru pe fetele de usi. Am desfacut toate elementele schimbatorului si fiecare a primit propriul sau tratament. Din pacate pozele de la interior au fost facute pe o lumina exagerata din exteriorul atelierului, asa ca nu au iesit excelent. Promit celor care le asteptau ca voi reveni cu un album complet cu tot interiorul cand o sa iesim pe strada Au venit si cateva cadouri pentru ea de la dealerul VW: garnitura incuietoare hayon, suruburi reglaje faruri, capac protectie amortizor, si o garnitura maner usa exterior Mai avem 3 zile disponibile de stat in atelier. Am setat ca target sa iesim de acolo miercuri seara. Teoretic de azi (luni) mai sunt de facut jantele, geamurile (curatare + decontaminare + water spots removal + tratament hidrofob), repetat tratament protectie UV la plansa de bord, polish stopuri, si o ceara carnauba cu care sa completam claritatea oferita de protectia ceramica...
    6 points
  2. Mulțumesc @ToniM @75NOR Am reușit sa deschid portbagajul cu piciorul: e chestiune de precizie (pe centru) și răbdare (se gândește puțin dacă e bine sa îl deschidă sau nu). Ma obișnuiesc cred. Motorul îmi place! Am avut 1.8tsi pe un Leon, am 1.0 turbo pe Ford Fiesta de la munca, și seamna oarecum: trage uniform, specific turbo benzina dar nu am testat încă ce poate, evident. DSG-ul nu ma impresionează. Parca mai mult îmi plăcea comportamentul DSG pe O3 2.0TDI. Iar faptul ca are 7 viteze o fi un avantaj pentru consum dar statistic e mai des in viteza nepotrivita Nu îmi place nici cuplul (lipsa lui) in treapta 1 dar va aprecia familia plecările mai line. Oricum, nu sunt dezamăgit: e exact cum ma asteptam. Dacă alegeam singur, probabil luam același motor, cutie manuala. Si niște poze din interior. Scuzați calitatea, telefonul nu s-a împăcat bine cu soarele Spațiu imens in spate
    3 points
  3. Am ridicat-o. Redau câteva prime impresii, la un drum de 35km prin Bucuresti, Nord-Sud traversat centru la ora 12 (aglomerație normala). Primul lucru care îmi vine in minte este cât de silențios și fin e mersul și motorul. Am uitat complet de cat de grea și mare e mașina, sau ca motorul e unul relativ puternic și de turatie. O a doua observatie este sistemul Canton care este superior celui din Octavia 3. Si doua negative: start-stop e enervant. In Octavia 3 la apăsarea a jumătate de pedala de frâna nu se oprea motorul. pedala virtuală sub mașina nu raspunde promt; nu mi-a ieșit nici din 5 încercări. Și arați penibil jucându-te degeaba cu piciorul pe sub bara in parcare la Market și un detaliu despre consum, ca recunosc, m-am temut puțin. Pe cei 35 km cu traversat centrul Bucureștiului am avut 9,5. Sunt foarte mulțumit
    3 points
  4. Am furat startul la sezonul estival in weekendul ce tocmai s-a dus. O vreme surprinzator de buna pana duminica si pustiu. Am dat rapid o fuga si pana la Balcic..acolo turism in floare, la noi bate vantul. Ba chiar vineri la 9 seara in Mamaia trebuie sa cautam un restaurant..dintre cele f putine deschise, multe deja aveau bucataria inchisa, iar unde am mancat pana la urma, ne-au grabit sa comandam ca se inchidea bucataria (restaurant cu program afisat pana la 12, in conditiile in care eram acolo la 9:45). Amatorism in floare. Vorbim totusi de ultimul weekend din mai. Stiu ca lumea se pregateste pt ce urmeaza peste cateva zile..era mai multa lume in Eforie nord decat in Mamaia On topic, masina a mers foarte bine, ca de obicei nu simte km. Nu neg ca sunt curios cum ar fi cu Lane Assist, dar nu ma apuc de retrofit asa elaborat..momentan :D. Am postat consumul in topicul dedicat.
    3 points
  5. Foarte frumoasa ! singurul lucru care mie nu-mi place - acele aparatori de noroi, instalate de tine - banuiesc. Sigur... sunt practice, dar imi par din alt film.
    3 points
  6. Dupa inca 2 luni de asteptat a ajuns noua mea Jetta. Dupa 1 an petrecut cu o Jetta manuala ... am luat decizia sa o dau la buy-back, in locul ei venind una cu si mai multe dotari si obligatoriu, DSG . Pana acum ( 300 km in 2 zile ) comportamentul masinii mi se pare incredibil, la asta adaugand si faptul ca imi pare mai bine lucrata decat cea de dinainte ( si aici ma refer la imbinarea dintre plastice, toate se "pupa" mult mai bine ). Ce are in plus fata de cea neagra? DRL Led, Stopuri Led si BC color. Momentan doar cateva poze, vor urma cu siguranta mai multe
    2 points
  7. usor off topic, scuze dar, poate ajuta; sa te bucuri de el. este f buna masina ( ma refer la genul asta de masina in general). Nu toate informatiile de pe forumul asta se aplica fiecarui user in parte. Trebuie sa filtrezi tu, in conformitate cu datele pe care le detii despre masina achizitionata si... " potentialele probleme ". Faptul ca cineva de aici a avut o problema, nu inseamna ca si tu o vei avea ci doar ca, in functie de anumite date ( istoric adevarat de ex. .... si ... noroc , trebuie sa verifici mai des anumite lucruri. Nu trebuie sa fie motiv de panica. mult noroc.
    2 points
  8. A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala
    1 point
  9. Esti curajos cu DSG uscat, ca in rest masina este superba!!! Arata foarte bine, configurata perfect, vad ca in sfarsit si jetta a primit multe de pe golf 7, motorul precis este cel pe curea deja, deci si acolo fara probleme... Arata bine, ce mai. Chiar pe jetta se vinde motorul de 150CP ACT sau ala ramane doar pentru masinile cu caroseria MQB? Sa ai noroc de ea
    1 point
  10. Da, a intrat pe my 2017, de aceea cea neagra nu avea. Este cum ziceam conditionata de acest pachet. Foarte bine dotata masina, sper/cred ca asta iti va fi pe plac
    1 point
  11. Montaj cp3 pe motor CBDC 2010 ,preiune rampa stabila,totul perfect. @Botanu "zumzaitul" a disparut dupa montare cp3
    1 point
  12. Mulțumesc! Cotiera e ciudata / economică: trasă in fata la maxim acoperă perfect spatiile pentru depozitare. La maxim in spate, nu mai acoperă nimic. Scrumiera nu am comandat intenționat dar bănuiesc ca ar fi acoperit-o cotiera. In spate "avem doar ce se vede" Și încă niște poze...
    1 point
  13. Eu le-am studiat și la analizele pentru ulei proaspăt rușii nu dau greș. Diferențele apar la uleiul uzat și asta nu din cauza unor vicii de analiză ci datorită unor particularități cum ar fi carburanții bogăți în sulf, mersul în proporție foarte mare în mediu urban, iernilor aspre și lungi. De exemplu Mobil 1 ESP a dat uzuri măricele la fier și la ruși și la nemti. Prin studiul acestor analize poți să îți dai seama că anumite uleiuri sunt performante pe termen scurt, altele sunt mai stabile pe termen mai lung, unele conțin mai mulți aditivi, altele prezintă lipsuri...sau uleiul produs de o marcă mai puțin prezentă pe piață reușește să aibă proprietăți mai bune, la un preț mai mic decât cel produs de o marcă de top. De exemplu eu chiar nu găsesc justificat prețul mare al unor uleiuri precum Liqui Moly Top Tec 4200 sau Motul Specific 507.00 și mă întreb de ce uleiuri foarte bune vândute la prețuri bune precum cele produse de Valvoline sau Total nu au o cotă de piață mai mare pe la noi. Aici aveți o analiza pentru un ulei 50200/50500 pe care îl găsiți la un preț bun. Blindat cu aditivi de calitate, detergenți mulți, un TBN mare și un indice NOAK de excepție. La 95 lei bidonul de 5 litri. Am trei prieteni care l-au pus în motoarele lor și sunt foarte mulțumiți.
    1 point
  14. Înțeleg. Mulțam!
    1 point
  15. Aici găsiți analize de ulei pentru 5W30. Chiar daca sunt in rusă vă puteți face o idee.
    1 point
  16. cu aceasta "aniversare", i-am facut cadou niste protectii de praguri. Scuzati murdaria, azi o duc la spalat
    1 point
  17. da merg . dupa calcularea adresei dai pe extras apoi overview map si vezi traseul .
    1 point
  18. E foarte simplu retrofitul la Lane Assist. Cand schimbi parbrizul iei cu suport de camera. Camera se gaseste la pret bun iar codarile se fac simplu.
    1 point
  19. Status update: Initial am avut o postare despre cateva noutati,dar a trebuit sa modific pt ca s-a schimbat "planul" De la ultima postare masina a trecut ITP-ul,a fost pe la medic (service) si a avut parte de o revizie si inca cateva chestii care baietii de acolo le-am schimbat pe motiv ca s-au plictisit si cautau sa bage de vina la masina Am renuntat la xenon AM 6000k in favoarea becurilor normale H7 Narva Range Power White 4500k si deocamdata sunt ultumit de rezultat,alta modificare minora: am inlocuit magarul (claxonul) cu unul de passat bitonal,parca nu eram luat in serios cu cel anterior Lucruri ce trebuie revizuite: evacuarea (racordul flexibil e spart) si timoneria (am joc la schimbator si ma deranjeaza) - astea se rezolva sapt.viitoare Per total multumit de masina,mi-am adunat facturile,inclusiv cea mai recenta si am facut un inventar la piesele schimbate,am ajuns la concluzia ca ar mai fi putine de schimbat si ar fi cam tot,singurul lucru pe care nu m-am axat a fost exteriorul: mici zgarieturi,un prag lovit si o aripa putin indoita - asa am luat masina,nici una nu e de la mine. Masina are parte de drumuri decente desi in ultima perioada mai mult a dormit in garaj,initial m-am gandit sa o vand dar nu avea rost la cum stau lucrurile cu piata auto la noi asa ca in urma unei discutii cu un amic ce a fost vopsitor la autoworld m-am decis (candva in viitorul apropiat) sa ii fac o revopsire pe acelasi cod si cateva modificari la exterior inainte. De la ultimile postari au mai fost cateva schimbari,a doua masina (Citroen C1 2010) a fost inlocuita cu Renault Clio 2016 (1.5dci) si pe urma am ramas la Ford Fiesta 2017 (1.5tdci)
    1 point
  20. ok. Ti-am dat si procedura, daca tot te duci, sa iti faca si codarea
    1 point
  21. la anul tau, mai mult ca sigur - posteaza un scan, sa vedem ce calculator de usa ai. - go to address 42 driver's door electronics. - Security Access- 04354 - 10 - adaptari - Selectezi- channel (9) -System_Parameter_0 system parameters Byte8 and makes on. - valoarea existenta este 90 . - se inlocuieste cu 95. - save
    1 point
  22. numai cu instalare alarma/modul after market
    1 point
  23. Eu de ceva timp o spal singur in benzinarie, nu stau sa o sterg si nu se compara cu o spalarea la o spalatorie dedicata insa.. dureaza mult mai putin, costa 6 lei (spuma 40 sec, apa 4 minute) si nu mai trebuie sa interactionez cu cei de la spalatorii.. O spal asa de 2 ori pe saptamana si oricum per total e mai curata decat o masina spalata 1 data pe saptamana la o spalatorie dedicata.
    1 point
  24. 1 point
  25. Am reusit sa fac si testul cu chederul de la parbriz , se confirma ca de la jetul de spalatorie este problema. Chiar si de la distanta de 10 cm au fost facute urme destul de vizibile : Am montat si chederele noi : In rest aduna kilometri cuminte, am avut drum prin Brasov si Codlea , numai pe ploaie.... , sa vina odata vremea frumoasa
    1 point
  26. Nu-l cunosc? L-am avut 5 ani sub capota , chiar daca nu varianta mai noua, e pana la urma acelasi motor. Daca te-ai uita prin topicurile mele de pe forumuri vei vedea dece am fost asa nemultumit, si nu doar eu. Te invit pe tine sa renunti la motorul din semnatura ta pentru 1.6 tdi. Si nu , cu distributia nu am avut probleme si daca nu era turbolag-ul inacceptabil pentru un motor conceptie 2010 as ma fi trecut cu vederea schimbarea egr, pompa apa, updaturi soft, sunete injectoare si hotia secolului dieselgate care odata rechemat pentru corectare in service poate iti va mai si taia din putinul suflu pe care il are.
    1 point
  27. @MyKe, @lucaflo26 Va multumesc! Putem organiza o intalnire de schimbat becuri la bricheta.
    1 point
  28. Din Germania nu o poate lua la banii astia.Acolo e mai scumpa,de aceea prefera sa cumpere de aici cu km dati inapoi.Nu va mai straduiti sa repetati ce s-a spus de 1000 de ori.Romanul nu intelege ca nu exista masina ieftina cu km putini.Sau exista,insa a fost lovita si reparata.
    1 point
  29. Multumesc! :-) Nu R variant. Trebuie casa pentru noua familie :-), deci ca si masina o sa fie ceva mai ieftin, mult mai ieftin.... noul buget este undeva pe la 10.000 euro :-)....
    1 point
  30. in sfarsit! Nu mai am stare in casa, vreau sa se termine mai repede
    1 point
  31. Am găsit și am comandat. Sunt utile pentru că îți oferă informații despre cum se comporta un ulei. Dacă devine repede acid poți să iei masuri. Există și posibilitatea sa nu fie de vina uleiul. Oricum, tdi în cam toate variantele sale yeste un ,,oil killer". Cred că pentru afirmația asta o să îmi iau ceva minusuri dar din păcate este reală.
    1 point
  32. Recunosc ca desi inteleg castigurile pe care le aduce o admisie imbunatatita de acest fel (mai ales in combinatie cu soft), sunt putin sceptic vis-a-vis de latura practica si long term. Cumva combinatia filtru mai permisiv + uleiul cu care se unge + praful din Romania nu imi suna tocmai ok...
    1 point
  33. Va multumesc pentru urari. @MyKe Nu prea mai gasim nonconformisti in ziua de azi, a? @EmilianPop Este, intr-adevar, un motor cu un potential mare, insa deocamdata singurul upgrade in sensul asta pe care l-as face ar fi un Stage 1. Pe viitor nu stiu ce sa zic. Un mega-retrofit, ca sa zic asa, sau o fantezie de-a mea ar fi s-o transform in 4motion daca se poate. Dar asta doar daca as castiga la loto cu minim 5 numere. Pana una alta, am gasit 3 poze mai rasarite din concediul de anul trecut:
    1 point
  34. iti pot spune pasii, insa pe unele aspecte trebuie sa cauti mai mult cum se fac daca nu stii deja: 1. dezinstalezi android auto 2. instalezi o aplicatie de VPN din playstore (de ex. tunnelbear ce iti ofera 500mb gratuit de trafic) 3. reporneste telefonul, de masura asa 4. in application manager/ app data (undeva prin settings) te duci la play store si google play services si dai delete cache, clear data, tot ce prinzi la fiecare dintre ele (la google play services daca poti da si uninstall la updates) 5. pornesti tunnel bear, alegi United States si dai connect. 6. dupa conectare, redeschizi play store si cauta ce update-uri gasesti si cauta Android Auto si instaleaza de la "mama" lui 7. dupa instalare, cu tunnel bear inca conectat deschizi AA si il lasi sa-si faca ce update-uri si setari are nevoie 8. deconectezi tunnel bear si ar trebui sa mearga totul ca si inainte Ar fi perfect daca ai face pasii de la 4 incepand cu telefonul proaspat sters/ reinstalat. (eu tin un telefon special doar pt AA in masina, iar cand face figuri il sterg fara mila)
    1 point
  35. Foarte interesanta analiza uleiurilor postat de Trofin Liviu. Pe acel site se gasesc pentru toate tipurile de ulei. Se vede cat de diferit sunt aditivate uleiurile. Unele au molibden altele au zero. Unele au putin calciu altele au enorm de mult...
    0 points
  36. Inainte sa cauti sfaturi trebuie sa fii sigur ca masina a fost servisata corect/la timp. Ai incredere inrespectiva persoana? In alta ordine de idei, daca are km reali si a fost intretinuta/exploatata corect nu am auzit sa fie nevoie de curatat EGR/DPF si ce mai spune colegul mai sus la km astia. Verifica cu regularitate nivelul lichidului de racire pt ca sunt probleme cu pompa de apa incepand de la ~165.000 Km. Filtrul de particule este o parte importanta a motoarelor diesel si totodata scump de inlocuit. Aici o sa afli ceea ce trebuie stiut si vei "invata" cand isi face regenerarea: Spor la citit si sa stapanesti sanatos masina!
    0 points
  37. Nici una , are 1.6 tdi (turbolag, dieselgate, injectoare)
    0 points
  38. Voi vad ca puneți bază mare pe reprezentanță... Am auzit destule prostii, ulei la 50k neschimbat ca și filtrul, numai au completat... Schimbat plăcuțe numai pe hârtie... Filtre aer/combustibil la fel... Recomandat e sa găsești un service serios și sa te duci cu piesele tale...
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!