Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.05.2017 în toate secţiunile
-
A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala7 points
-
@MyKe, @lucaflo26 Va multumesc! Putem organiza o intalnire de schimbat becuri la bricheta.2 points
-
Eu am folosit 2T vreo 20k si vreau sa spun ca pistoanele mele erau varza, pline de calamina ca un motor 2T in final nu stiu cat de castigati suntem cu acest ulei vazand depunerile ce se creeaza intre segmenti-capul pistonului Am avut nevoie de 4 ore sa curat calumea pistoanele sa arate ca noi. Nici segmentii nu mai stateau bine in canalele lor datorita depunerilor.2 points
-
Am menționat în posturile anterioare când a fost vorba de oraș. Acolo este clar că vorbim de consum mai mare. În afara treaba este simpla. Consumul nu are variații mari pentru că este aceeași rută și traficul, relieful nu te lasă să exagerezi. Poți conduce neglijent și atunci ești taxat cu o jumătate de litru în plus. Concret consumul pe ruta mea pendulează între 4,4 - 5,1 /100 km. Consumul mediu pe spritmonitor.de este acesta.1 point
-
Nu ma refer la masuratori exacte ci sa nu fie diferente de consum gen 5% vs 8%.1 point
-
Nici nu cunosti motorul si iti dai cu parerea. Toate cele 3 afirmatii intiale sunt false. Ce facem ? Le luam prin eliminare ? Ma mir ca n-ai zis si de distributie.1 point
-
@Trofin Liviu Foarte interesanta comparatia insa acele valori nu sunt influentate de consum? Adica ma refer la faptul ca atunci cand cantitatea de funingine a fost mai mare sa fii fost si consumul mai mare, ceea ce ar insemna ca uleiul 2t sa nu fii avut un impact asa major. De asemenea, vrei sa spui ca desi aveai in rezervor motorina amestecata cu ulei 2t de la mol, ai simtit o diferenta asa mare cand ai adaugat peste motorina cu ulei wolf? Mi se pare cam greu de crezut și probabil diferenta a apărut de la cantitea de ulei adaugata si nu de la calitățile uleiului wolf.1 point
-
1 point
-
Subscriu ce a zis MariusPD. Prima are nr de Germania. Aia fac acolo 60.000 km anual cu aproximatie. Masina arata ok, dar as negocia pretul la 8500 apoi maxim 9000 din cauza km. E masina vanduta de un samsar probabil, ei dau km înapoi sa poata sa ceara mai multi bani. Nu sunt împotriva masinilor cu km multi parcursi in Germania, chiar dimpotrivă, fiindca oricum nu se compara cu cele merse la noi. Mă deranjează pretul raportat la cati km reali ar putea sa aibe. A 2-a e suspecta. Are comenzi pe volan de Cruise Control si totusi are aceleasi comenzi de CC si pe maneta de semnalizare??? Ceva e putred in Danemarca... Prima cel Putin avea si trapa si navigatie... A 3-a as evita-o total. Asta nu înseamnă ca nu ar fi ok, dar pozele acelea sunt făcute pe întuneric si nu vezi nimic din ele. Din cele 3 recomand prima dar recomandarea suprema e sa fugi in Germania. Cauti pe net, iti place, vb cu dealerul si iti iei bilet ptr a 2-a zi. Succes.1 point
-
Din Germania nu o poate lua la banii astia.Acolo e mai scumpa,de aceea prefera sa cumpere de aici cu km dati inapoi.Nu va mai straduiti sa repetati ce s-a spus de 1000 de ori.Romanul nu intelege ca nu exista masina ieftina cu km putini.Sau exista,insa a fost lovita si reparata.1 point
-
Fac upload la poze, am mai desfacut , grandis cu acelasi nr km si pistoanele erau mult mai ok, depuneri 0 Sonda lambda era varza si ea..acum e aproape curata.1 point
-
Multumesc! :-) Nu R variant. Trebuie casa pentru noua familie :-), deci ca si masina o sa fie ceva mai ieftin, mult mai ieftin.... noul buget este undeva pe la 10.000 euro :-)....1 point
-
1 point
-
Au fost destule cazuri in acre s au schimbat mai repede, sau BXE uri bubuite pana la km astia. Ultimii 50-60k I am facut doar cu ravenol VPD si ultimul schimb cu VMO. Schimburile le am facut la max 10-11k, uneori chiar mai repede.1 point
-
Hai ca sunteti obraznici de acum. E deja al 4-lea R de pe forum. I need this in my life :)))) Anyway, sa te bucuri de ea in continuare !1 point
-
Salut, Am si eu o problema cu cutia de viteze (DSG) la un Passat B6 2010, 2.0 TDI 140CP, CBAB, si am decis sa postez aici in loc sa creez alt topic/post. Problema se manifesta prin faptul ca masina se tureaza in gol, in treapta 2, la plecarea de pe loc, ca si cum ar fi ambreiajul calcat la podea (daca ar fi o cutie manuala). Cand turatia este suficienta sa treaca in treapta 3, trece si apoi schimba inapoi in 2. Dupa ce patesc asta, motorul scoate un zgomot pe care l-am inregistrat (o sa pun un link catre youtube). De asemenea, nu cu mult inainte ca problema sa se manifeste am observat un zgomot ciudat atunci cand sunt in coloana si accelerez/franez incet, un fel de rontait, ca si cum motorul ar avea un "joc" si s-ar smuci. Problema apare intermitent, uneori pot merge cu masina, alteori nu, de aceea am si renuntat sa o mai conduc pana nu aflu mai multe. Masina a venit din Franta, o am de 1.5 ani si i-am schimbat uleiul cutiei de viteze si filtrul la putin timp dupa ce am cumparat-o. Va multumesc!1 point
-
LA fel cum e si cel care se poate activa cu usurinta dupa. Cand esti in panta, tii piciorul pe frana, si se creeaza presiune in instalatie. Modulul de ABS mentine aceasta presiune 2-3 secunde dupa eliberarea franei. Cea care actioneaza electric este Auto Hold.1 point
-
staging e ok sa lucreze asa legat de coborarea oglinziiv -trebuie activat si pe 09- centrala. Dupa aceea poti selecta/deselecta functia si din meniu 1. Select STG 52 (Türelektr. Pass.) 2. Long STG coding -> function 07 3. Byte 04 4. Enable bit 2 5. Enable bit 3 6. Select STG 09 (wiring) 7. STG access permissions -> Function 16 8. Enter Unlock Code 31347 9. STG adjustment -> function 10 10. (15)(16) Select Access control 2 Spiegelabsenkung bei Rueckwaertsfahrt auswählen 11. Set value to active (active) Additionally possible: Hide menu item in Radio-/Navigationssystem, so you are even viable in the future to enable the feature on or off 12. (20)(21) Select Access control 2-Menuesteuerung Spiegelabsenkung auswählen 13. Set value to active (active)1 point
-
DA, dar toata chestia e sa poata sa demonstreze ca s-a intervenit cu altceva pentru codare. CA daca nu schimbi WSC si importer code nu au cum sa-si dea seama.1 point
-
De ce nu intelegeti ca activarile facuta in afara retelei skoda nu afecteaza garantia ?1 point
-
No offence dar pretul cerut este enorm in conditiile in care sunt destui colegi care te puteam ajuta.1 point
-
Absolut, iar cu ODIS-ul se lucreaza strict pe o anumita problema care trebuie diagnosticata/verificata.1 point
-
Nici odisul nu face scanatre a tuturor canalelor din adaptari sa le compare cu ceva setat default, doar codarea si WSC.1 point
-
Cand se efectueaza "protocolul" (conectare masina prin VAS cu serverele fabricii, protocolul prevede si diagnosticare cu ODIS) pentru a se face o cerere de inlocuire in garantie se scaneaza toata masina in mod automat. ODIS (Offboard Diagnostic Information System Service) este un tool de diagnosticare pas cu pas a defectelor, nu are rol explicit in detectarea adaptarilor efectuate ulterior pe masina.1 point
-
daca te uiti pe platforma O3 o s avezi ca majoritatea activarilor se fac in Adaptari, ceea ce VAs nu interogheaza by default.1 point
-
Atat timp cat nu se fac retrofit-uri n-ar trebui sa fie probleme cu garantia. Totusi, atunci cand ajungeti la dealer pentru orice problema puneti codarile vechi inapoi. La service in momentul in care se efectueaza "protocolul" cu interfata VAS, se citesc toate calculatoarele de pe masina si se compara cu configuratia stocata la fabrica pentru VIN-ul respectiv. Daca sunt diferente se semnaleaza/inregistreaza, ele pot exista dar cu un motiv intemeiat (modificari facute tot cu VAS-ul si inregistrate in servele fabricii).1 point
-
Am uitat: am gasit aseara niste log-uri facute asta-iarna, cand testam ce benzina sa folosesc, pe acesti retarzi. Atunci: - cu MOL95 retard total maxim 17 grade, avg/cyl = 4.3 grade - cu MOL98 retard total maxim 6 (!) grade, avg/cyl = 1.5 grade valori care (1) sunt rezonabile ca si marime si (2) variaza evident cu cifra octanica. De atunci: s-a umblat de zor la injectie, s-a reglat avansul (atunci -9 acum -3), s-a montat/demontat senzorul. Nu s-a umblat la fire. Nu stiu ce sa mai zic, cel mai probabil mi se pare ca senzorul sa fie dus. :lol: :)1 point
-
Dupa inca 2 luni de asteptat a ajuns noua mea Jetta. Dupa 1 an petrecut cu o Jetta manuala ... am luat decizia sa o dau la buy-back, in locul ei venind una cu si mai multe dotari si obligatoriu, DSG . Pana acum ( 300 km in 2 zile ) comportamentul masinii mi se pare incredibil, la asta adaugand si faptul ca imi pare mai bine lucrata decat cea de dinainte ( si aici ma refer la imbinarea dintre plastice, toate se "pupa" mult mai bine ). Ce are in plus fata de cea neagra? DRL Led, Stopuri Led si BC color. Momentan doar cateva poze, vor urma cu siguranta mai multe0 points
-
Ideea e ca eu caut o masina corecta la banii corecti. Nu caut chilipiruri sau altceva. Kilometrii multi nu ma deranjeaza,atata timp cat masina a fost intretinuta. Plus ca aleg cu inima,adica am vazut golf 7 si atat a fost! Mai astept putin,poate mai apar alte anunturi.Merci baieti! On topic,legat de prima masina,nu e ciudat ca are asa multe dotari si totusi nu are comenzi pe volan?0 points
-
-1 points
-
Pe mine chiar ma intereseaza in marsarier, in rampa, in fata garajului (tot pentru sotie :) )...esti sigur? Eu am citit mai sus ca merge in treapta I si marsarier. Eu nu cred ca ABS-ul pune frana, asta ar trebui sa aiba grija sa nu se blocheze rotile la franare. Cred ca frana o pune "tot ala" care ar face-o la multicolision si la front assist. Apropo: ar trebui sa fie active, indiferent de optiunile alese, sistemul "multicolision braking" si "activare lumini de avarie la franare brusca". Nu va intreb daca le-ati experimentat, nici nu va doresc :), dar stim sigur ca sunt active? Eu de exemplu am vazut in vara pe autostrada unul care a pus frana brusca in fata mea si s-au aprins instantaneu avariile, nu cred ca avea timp sa apese pe triunghiul din bord. M-ar mai interesa si codarile pentru "refuel quantity" si "detectare oboseala sofer". As schimba si intervalul de service, acum e setat pe QG1 - 30.000 km sau 2 ani. E cineva din nord, Cluj eventual? Ar mai fi o chestie, nu stiu daca din soft: luminile de la picioare sa se stinga odata cu blocarea usilor, de la o anumita viteza in sus, si sa se reaprinda tot asa, daca se deschide o usa sau se opreste motorul si se scoate cheia din contact. Ce ziceti?-1 points
-
De impresii :D Are cineva care urmareste topicul asta vreo proptea la PBV1. Sau poate chiar mai sus ?-1 points
-
-1 points
-
Multi aici îsi dau cu parerea!, cred,poate sau am sa incerc,dar nimeni nu spune procedura corecta pentru montare. Ok s-a inteles ca firul rosu cel lung de la pinul 4 merge la mufa abs in pinul 16 Dar ce facem cu pinul 5 si 6 care toti zic ca se leaga la masa. Pinii 1 si 2 nu sunt alocati,dar pinul 3 unde se leaga,ce corespondent are si unde?-1 points
-
Nu-l cunosc? L-am avut 5 ani sub capota , chiar daca nu varianta mai noua, e pana la urma acelasi motor. Daca te-ai uita prin topicurile mele de pe forumuri vei vedea dece am fost asa nemultumit, si nu doar eu. Te invit pe tine sa renunti la motorul din semnatura ta pentru 1.6 tdi. Si nu , cu distributia nu am avut probleme si daca nu era turbolag-ul inacceptabil pentru un motor conceptie 2010 as ma fi trecut cu vederea schimbarea egr, pompa apa, updaturi soft, sunete injectoare si hotia secolului dieselgate care odata rechemat pentru corectare in service poate iti va mai si taia din putinul suflu pe care il are.-1 points
-
Eu unul nu am răbdare sa merg la consum pe distante atat de mari. Probabil as scoate sub 3,5% daca as merge cu aceeasi viteza ca si Buhnici. Odata si odata o voi face si eu. Dar pana atunci, o sa continui in a posta consumuri normale sa zic asa. Concluzia mea din videoclipul de mai sus e ca la diesel nu am sărit de 5,5% la mers sportiv iar lui i-a luat 7%. Cand apesi acceleratia consumul creste la benzina. OFF Topic: De ce i-ati dat cu minus la postul lui @laduncaag? Daca nu v-a placut video-ul, trebuia sa-i dati lui Buhnici. Landuncaag doar a impartasit un link chiar util as spune pentru unii. The end.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00