Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.05.2017 în toate secţiunile
-
A venit. Kodiaqul comandat printre primele si timpul sa ii deschid propriul topic. Este un 2.0 TSI DSG de 180 cai, albastru verzui (eu așa îl văd), Style. Se bucura de trapa panoramică, piele bej, nav Amusden cu Canton și alte câteva dotări mai mărunte. Preț total de lista - 36.200 la data comenzii sau ~37.000 astăzi. Probabil luni va fi gata de livrare și marti -miercuri voi putea deja sa împărtășesc impresii. Momentan însă, pentru cei care încă așteaptă (și nu numai), 2 poze din curte de la înghesuiala9 points
-
8 points
-
@ToniM acuma avand in vedere ca suntem intr-o relatie stabilă de câteva luni, mi s-a parut normal sa incep sa o dezbrac un pic...3 points
-
2 points
-
Eh na... Si atunci la Kia ce mai e ..? Moka? Iar despre pret, ne putem da cu parerea. Nu cred ca e mic deloc, in conditiile in care discount ioc! Despre calitate, vom vedea dupa cativa ani de utilizare. Din poze, cam greu sa iti dai cu parerea despre calitate (cand ma refer la calitate, nu ma refer doar la fete de usi, bandouri sau mai stiu ce imbinari. Aici intra si partea de motor, de tren de rulare etc)2 points
-
Salutare ! Azi, m-am decis sa fac si eu o prezentare actualei masini. Passat B8, 2.0 tdi, 150 cp, DSG. Dotari: - faruri led high - jante vara pe 18' Dartford - discover media - volan incalzit - camera R - lane assist, acc, side asist, front assist .... - scaune incalzite fata - interior piano black, - full led interior/exterior - clima tri zonala - priza de 230 V in cotiera spate etc...... Cateva poze ....1 point
-
Eu am folosit 2T vreo 20k si vreau sa spun ca pistoanele mele erau varza, pline de calamina ca un motor 2T in final nu stiu cat de castigati suntem cu acest ulei vazand depunerile ce se creeaza intre segmenti-capul pistonului Am avut nevoie de 4 ore sa curat calumea pistoanele sa arate ca noi. Nici segmentii nu mai stateau bine in canalele lor datorita depunerilor.1 point
-
In primul rand nu stim daca valva ce o are Clau e buna sau nu.. asta e si motivul ptr care ii sfatuiesc pe oameni sa puna valva noua. Eu faceam o proba mai simpla, lasam CP3 sa isi ia singura motorina dintr-un bidon de 5l, in felul asta eliminam din start presiunea prea mare pe tur. in 30min rezolvam problema daca aveam si o valva noua la dispozitie.1 point
-
1 point
-
Pompa secundara de apa necesita verificare/inlocuire . Numai daca anulezi motorul nu mai ai nevoie de ea1 point
-
1 point
-
Ai bricolat ceva, nu gluma Acuma ai mai facut un pic de bonding cu masina, va cunoasteti mai bine ca ai ghidilato1 point
-
1 point
-
Evita A4 B7 cu motoare TDI in 4 cilindri. Sunt niste esecuri. Crede-ma pe cuvant. Daca incep colegii posesori sa se umfle in pene, asta e. Asta e realitatea. 1.9 tdi de pe b6 si g5 nu au nici o legatura cu cele de pe b5.5 si colegele de generatie. Alte motoare pacatoase, predispuse la probleme: axa stirbita, tacheti sparti.. e gresita din proiectare pe partea de ungere. Iar pt cine nu stia de asta si a facut, precum omul tipic, reviziile la 20.000 si in rest apa, paie si bataie.. chiar nu recomand pt o masina veche deja de 10 ani. Singurul PD pe passat b6 decent este BKP-ul, daca are injectoarele schimbate si evident, daca a fost intretinuta si exploatata corect. Volante, ambreiaje, turbine, ulei mananca toate 2.0tdi-urile. Insa, fata de BMR sau mai ales, BMP, nu prea inghite axe, tacheti, pompe, furtune, vilbrochen si alte frumuseti deloc ieftine. Echivalentul pe G5 este BKD-ul, cu injectie Bosch. Au mai fost probleme la chiulase, la cele de tip a si b. dar dupa 2007, sansele sunt f mari sa fie cea revizuita unde rar au fost probleme. In rest, un motor decent spre reusit. Din nou, conteaza mult starea in care o gasesti. 7000 nu e un buget rau. Cu rabdare, poti gasi un B6 sau G5 OK! B5.5-ul, superb 1, a4 b6 au fost masini bune. Dar, deja sansele sunt extrem de mici sa gasesti una decenta, care sa nu necesite investitii serioase. Sunt vechi, sarite bine de 10 ani, si lasand partea mecanica deoparte, le cam mananca si rugina la varsta asta. La BMP, intr-adevar.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Am rezolvat problema cu carcasa,dar sper sa mai gasesc una sa o fac mai faina. Asta nu e chiar pe placul meu cum a iesit,dar important pentru moment ca am reusit sa acopar coloana. Se aude sunetele acelea fiindca sub ceasuri carcasa avea 2 cleme in care se unea,insa cum tot le-am montat/demontat de N ori una dintre cleme s-a rupt si nu se mai inchide calumea in interior. Video: https://www.youtube.com/watch?v=eVLUWNHsqsQ intre timp mi-a ajuns suportul pentru numarul de US, leduri dedicate si camera de marsarier.1 point
-
Bun atunci. Sa speram ca e de la asta, pentru ca e posibil. Eu am alimentat de la un MOL acum ceva vreme, nu mai tin minte cum se numea localitatea, si nu mai avea putere motorul. A trecut cand am ajuns pe la jumatatea rezervorului si am alimentat de la alta benzinarie.1 point
-
Asteptarea a luat sfarsit: maine la 10 ne intalnim pentru prima data. Comanda data in fabrica pe 07.03, masina in Curtici pe la inceputul lui mai; Rabla running de o saptamana, the day has arrived. Recomand Brady.1 point
-
Nu are rame la geamurile de la usi...nu a fost cuminte, si lui nu i-au montat; acum are nevoie sa deschida geamul ca sa poata deschide usa. :geez:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gasesti solutii aftermarket atat la Pioneer: http://www.pioneer-car.eu/eur/products/avic-evo1-oc1-mtb (compatibil Android Auto/Apple Carplay) cat si la Alpine: http://www.alpine.ro/p/Products/SingleView/X901D-OC31 point
-
și mie mi se pare că prețul se situează în jumătatea superioară a clasei. nu știu ce succes o să aibă. cine cumpără mașini din clasa asta o cumpără pentru oraș iar prețul este un factor decisiv în achiziție1 point
-
La A4 meu 2.0TDI 2011 cu 200 mii km rulati am ajuns saptamana trecuta la 1350 km pana la regenerare. Motor Euro 5 cu soft din fabrica, adica fara update recent. Daca merg numai in oras cam pe la 300-400 km intra regenerarea. Pentru 200 mii km rulati si regenerare la 1300 km eu zic ca e bine.1 point
-
Teoretic pare simplu ,practic ai nevoie de : saiba foc,oring ,oring retur,surub fixare,siguranta,curatat impecabil locasul injectorului ,lubrefiat ,strans la cuplu ,codat . Si presa de extras injector1 point
-
1 point
-
Pe bune ti se pare pretul mare? O masina care de noua te-a costat 30+ mii eur tu ai vinde-o cu 7-8-10 mii dupa 4 ani si la 50-60mii km (daca or fi reali)? Mai ales ca mai bagi bani si prin revizii, schimb ulei cutie, etc.? De ce tot romanul se uita neaparat la km si nu la istoricul masinii si cum a fost ingrijita? Toti am vrea "full de full option cum zic samsarii" la cateva mii de EUR (pret de Logan mai rasarit) dar nu ne gandim si la cat a fost masina aia de noua. Daca intr-adevar masina are km reali si istoric verificabil si in regula, pretul ala pare fix la jumatate din cat a fost de noua si imi pare un pret corect. Eu am pornit in cautarile mele astfel: mi-am propus buget de 6-7 mii si sa fie sub 150 mii km (ca tot romanul de altfel). Dupa ce m-am tot uitat si am mai vb si cu alti posesori, mi-am dat seama ca trebuie sa cresc bugetul si nr. de km....astfel, am gasit la 11,000 EUR, din 2012 cu 184 mii km insa totul real si verificat. Din 12 VIN-uri verificate, doar doua erau OK. Trage tu concluzia (una din Cluj se dadea cu 140 mii KM la 10,000 EUR si ea avea dupa doi ani de Italia 120 mii....restul de 20 mii facuti de o babuta la piata...) .1 point
-
Hihi...ai dreptate cu firele acelea. La sfarsitu lui mai sau iunie ii programata masina la vopsit si atunci o voi desface iarasi. Doar acolo si sub volan mai sunt unele instalatii care nu imi plac cum is puse pe graba,in rest toate aranjate asa cum trebuie. E coloana de volan electrica de audi a8 '02,fara nici un calculator. Am folosit un releu sa o fac functionala doar cand e contactu pus. de asemenea se poate face functionala si fara releu,fiecare cum doreste fiindca consumu unui motoras ii doar de ~3A masurati. Acuma al-2-lea butonas nu ii facut functional,cel care are functia de intrerupator. Trebuie sa vad cum rezolv cu carcasa volanului ca nu o avea si am luat una de pe un a8 din '97 insa cred ca difera de la coloana asta,cel putin coloana ii diferita unde se fixeaza volanul. Coloana de pe a8 '02 e plug and play la suruburi, doar la piciorusele contactului e putina munca. Trebuie pilit din ele sa poata intra limba ce blocheaza volanul,altfel ramane distanta si doar agata uneori si risti sa faci vreun accident. Momentan e doar cu reglaj cu electric insa voi lua niste switch-uri,relee si o voi face sa se ridice/coboara cand scoti/bagi cheia in contact.1 point
-
Multumesc. A fost dragoste la prima vedere ...sau mai exact la primul test drive . Golf 7R este o experienta de care (daca viata ar fi cinstita) toti iubitorii de masini cu tenta sportiva ar trebui sa aiba parte macar 2-3 ani intr-o viata de om .1 point
-
Nu se basica nimeni, daca atat ai inteles din postul meu, imi pare rau. Referitor la ce spune colegul mai sus, ca se schimba o singura data, da mi voie sa am indoieli....sunt satul de atotstiutori. Legat de garantia reno nu comentez (am avut 2 de noi) si nu am intampinat probleme, in schimb cu octavia 3 achizitionata tot de noua, am avut ceva pb (avea luft intre capota si grila din fata si mi au apus ca nu se poatw rezolva pe garantie). Octavia 2 fl 1.8 dsg luata de la primul proprietar cea care halea ulei, cei de la reprezentanta desi omul s a plans ca papa ulei de la prima revizie l au tot imbarligat (la 10000 km a consumat 2 litri de ulei, iar la următoarea revizie 5 litri la 10.000....dupa iesirea din garantie tb reparata set motor sau garnituri supape .vreo 15000 de lei costa. Asa ca scuteste ma cu garantia minunata din grupul pe care il reprezinti. Ce am inteles eu din postarile tale e ca doreai gt, dar ai ajuns sa iei un sh ca nou.. oricum nu esti singurul user (pe la inceput mai vroia cineva dar a ajuns in cele din urma la concluzia ca masina lui veche e mai ok, un altul a luat altceva cu o putere mai mica si observ ca tot posteaza ce consumuri obtine...pai daca vrei consum nu iei gt. E normala abordarea unora dintre voi, doar suntem pe forumul marcii.1 point
-
Unde ai citit tu ca a scris codul de pe injector...in ECU?! NU EXISTA MICROCALIBRARE(REGLARE)PE BANC LA INJECTOARE1,6 TDI CR! se pot calibra cu ODIS dar e alta poveste! Citeste patania colegului Ursy, am fost cativa care am scris ca nu se pot regla(recalibra)! In final omul a primit dupa recalibrare o masina nefunctionala,injectoare praf! Rog cititi cu atentie postarile anterioare,va ajuta enorm si nu va dauneaza cu nimic! Spor la citit!1 point
-
Doar asa ca idee, daca va deranjeaza doar zgomotul, galagia, tacaneala de ce nu incercati cu ulei 2T?1 point
-
Lichidul de frana se schimba prima data la 3 ani iar ulterior la fiecare 2 ani, pt servo nu este specificat interval de schimb1 point
-
0 points
-
moartea cutiilor automate sunt aceste plecări puternice de pe loc. e decizia ta de câte ori repeți testul.0 points
-
-1 points
-
Va salut pe toti, dupa cum spune si titlul este vorba de un Audi S5 V6T sportback pe care l-am cautat foarte mult in configuratia asta si a aparut exact cand nu ma asteptam De mult timp vroiam sa incerc si un Audi (sunt nou in grupul VAG) sa vad ce poate. In principiu am fost multumit si in configuratia stock dar am planuri mari... Soft + evacuari --> 410 armasari. Momentan masina este in service pentru revizie la S-tronic si schimb ambreiaje si volant (prea multe LC-uri isi arata uzura si prefer sa merg la sigur cu cei 410 cp). Da, masina are functia de launch control chiar daca este NFL. Dupa ce terminam cu service-ul urmeaza evacuarea custom, valvetronic bineinteles si apoi softurile necesare... Sper sa iasa ceea ce ma astept... Need more poweeerrr Ca si optiuni o sa enumar cateva din ele desi are foarte multe... Ce mi s-a parut interesant, ADS cu suspensia, directia, motorul si diferentialul reglabile. Cand o trec pe dinamic devine un monstru nu vreau sa-mi imaginez ce va deveni dupa ce termin cu toate modificarile. Pe modul "comfort" se comporta ca o masina normala, si este destul de confortabila chiar si cu rotile pe 19, la care cred ca voi si ramane. Scaunele sunt senzatie, lasand la o parte aspectul sunt foarte confortabile si te tin foarte bine in virajele stranse. Am vazut ca nu sunt stock pe S5 desi asa ar fi fost frumos din partea lu' Audi Alte optiuni: keyless go/entry, bi-xenon, trapa, scaunele incalzite electrice cu memorii la sofer, oglinzi retractabile electric, padele volan, navi mare cu HDD, distronic, 2 x SD slot... etc.-1 points
-
-1 points
-
12seven12 problema ta nu e la Egr. Problema pe care o ai influenteaza direct si Egr !!!-1 points
-
Multi aici îsi dau cu parerea!, cred,poate sau am sa incerc,dar nimeni nu spune procedura corecta pentru montare. Ok s-a inteles ca firul rosu cel lung de la pinul 4 merge la mufa abs in pinul 16 Dar ce facem cu pinul 5 si 6 care toti zic ca se leaga la masa. Pinii 1 si 2 nu sunt alocati,dar pinul 3 unde se leaga,ce corespondent are si unde?-1 points
-
Din punctul meu de vedere prefer panza. Sau eventual pielea doar cu ventilatie in scaun (daca suporti). Am xenon pe a mea, am mers cu masina unui prieten cu halogene de calitate, nu e mare diferenta. Pe ploaie si mazga e chiar mai bine cu a lui, vedem mai bine, si nu consuma lichid de curatare ca porcul. In loc de RCD 310 ala poti lua un Android de pe Aliexpress. Restul dotarilor sunt ok, daca e cu garantie (reala, nu povesti) si rulajul si istoricul sunt reale, mai negociaza o suta - doua si e ok.-3 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00