Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.05.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
Nu are rame la geamurile de la usi...nu a fost cuminte, si lui nu i-au montat; acum are nevoie sa deschida geamul ca sa poata deschide usa. :geez:4 points
-
Salutare ! Azi, m-am decis sa fac si eu o prezentare actualei masini. Passat B8, 2.0 tdi, 150 cp, DSG. Dotari: - faruri led high - jante vara pe 18' Dartford - discover media - volan incalzit - camera R - lane assist, acc, side asist, front assist .... - scaune incalzite fata - interior piano black, - full led interior/exterior - clima tri zonala - priza de 230 V in cotiera spate etc...... Cateva poze ....3 points
-
Deci acuma cand dai cu jetul nu stropesti doar mașinile din spate, ci și alea din lateral! Urmează sezonul de curățenie la bordura....3 points
-
Am făcut un primă scanare și un prim calcul. Parcursul a fost de 203 kilometri, 60% extraurban/ 40% urban. Calculul l-am făcut pe kilometru. Am făcut un prim calcul de la kilometrul zero al mașinii până momentul în care am inceput să folosesc ulei 2 t. Apoi am calculat diferența acumulată în cei 203 km parcurși. Astfel mi-a dat acumulare cenușa de ulei 0,0002813067 grame/km. După adăugarea uleiului 2t mi-a dat 0,0002819557 grame/km. Am făcut calculul și la funingine. De această dată am luat ca etalon o valoare calculată înainte de adăugarea uleiului 2t. Aceasta a fost de 0,05107888 grame/km. Ulterior adăugării uleiului 2t valoarea a fost de 0,07965116 grame/km. Ulei 2t folosit: Mol Dynamic Jaso FD Motorina folosită: Rompetrol Efix Ulei în motor: Mobil 1 ESP 5W30.2 points
-
Inspirat de topicul colegilor cu S3, m-am luptat si eu cu lumina la bricheta. Pentru ca nici la mine nu mergea respectiva lumina, si gandindu-ma ca inca la S2 nu au facut "economii", am tras concluzia ca am becul ars. Asa ca: 1. Am scos rama schimbatorului 2. Am scos urmatoarea rama cu butoane 3. Cu un torx de 20 an desfacut 2 suruburi care in etapa asta devin vizibile 4. Am scos mufele de la respectivele butoane 5. Am desfacut panoul lateral de la picioare stanga pasager 6. Am scos mufa de la alimentare de la bricheta 7. Am scos scrumiera cu priza atasata 8. Am desfacut "scoclul" de plastic al beculetului de pe bricheta 9. Am inlocuit becul Si acuma am lumina...de roman VERDE... ;))2 points
-
Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d1 point
-
sau firele pana la el sau calc de frana de mana.1 point
-
1 point
-
Motoarele 2.0 tdi din 2006 nu sunt afectate de scandalul dieselgate Verifica motorina din filtru1 point
-
1 point
-
Nu nu este ok el merge prost tot timpul nu doar cand apare spirala. in momentul cand a inceput sa genereze erori e de schimbat, si nu cred ca il intereseaza ca vrei sau nu sa iiti iei apartament,1 point
-
Asteptarea a luat sfarsit: maine la 10 ne intalnim pentru prima data. Comanda data in fabrica pe 07.03, masina in Curtici pe la inceputul lui mai; Rabla running de o saptamana, the day has arrived. Recomand Brady.1 point
-
salut vreau si eu o opinie despre un VW Passat Comfortline 2,0 TDI DSG BMT140 CP din 11/2013, 96000 km cu revizii facute la reprezentanta in Germania, 16000 de euro, 1 an garantie in tara la reprezentanta. Masina are urmatoarele dotari: - Asistenta la pastrarea directiei de mers - Aer conditionat automatic - Tempomat - Pregatire telefon - Scaune fata incalzite - Adaptive cruise control - Jante de aliaj 16" - Cauciucuri iarna si vara - Control distanta parcare - Macara geam electrica fata & spate - Incalzire stationara - Calculator bord - Oglinda exterioara reglabila electric incalzita - Sistem audio - Culoare de interior: gri - RCD 310 - Airbag sofer si pasager fata - Airbaguri laterale - Airbag pasager cu posibilitate de dezactivare - Faruri ceata - Volan multifunctional - Cotiera centrala fata - Scaune confort - Senzor de lumina si de ploaie - Suport lombar - Carlig remorcare - Pregatire ISOFIX - Sistem control tractiune - Radio - Scaune spate rabatabile - Functie coming-home - Oglinda interioara reglabila automatic - Inchidere centralizata - Control electronic al stabilitatii laterale - Control antiderapare - Sistem antiblocare roti - Servodirectie - Comezi schimbare viteza pe volan - Filtru particule motorina - Control presiune pneuri - Scaun sofer cu reglare hidraulica Ce ziceti? Merita banii? Ca minusurie: Interiorul este din panza, nu are xenoane, unitatea multimedia e minimalista.1 point
-
daca mai circuli asa camele o sa se rotunjeasca de tot,masina o sa scoata fum...si o sa trebuiasca sa cureti si turbina desfa capacul ,ridica masina pe cric baga in a 5 a si invarti de roata pana vezi toti lobii la came....de obicei cama de pe cillindrul 4 se uzeaza prima si daca se rupe ceva nu i o tragedie,la altii au crapat motoarele mult mai devreme1 point
-
Filtrul de aer e varza, nu stiu daca a fost curatat ori ba, dar nici nu conteaza: un filtru in acel hal trebuie schimbat, nu curatat ! Filtrul de polen...aici nu stiu ce sa zic..nu pare murdar de 16.000 Km, al meu la 11.500 era mult mai rau iar intre fantele acelea jos la baza aveam pur si simplu mizerie/noroi/etc.. La tine pare mai curatel, deci ori l-au curatat si au zis ca l-au schimbat , ori chiar l-au inlocuit dar avand filtrul de aer in halul ala (nu stiu daca a fost curatat - nu pare sau in orice caz a fost fara efect, trebuia inlocuit cum ziceam) s-a murdarit destul de repede, au intrat in el chestii.. Mai bine le inlocuiai tu cu exact aceiasi bani cat ai dat acum la service, erau noi amandoua si stateai fara grija si nervi Later edit: Poti vedea pe pagina asta la mine cum aratau filtrele mele cand le-am inlocuit, daca vrei o comparatie - la mine de ex filtrul de aer putea fi curatat/suflat si ar mai fi mers cu siguranta inca 10.000 Km, dar eu nu sunt adeptul acestor lucruri, schimb filtrele:1 point
-
nu am apucat sa vad - ca intai l-am auzit - dar da, acum ca ma uit la pozele tale e posibil sa fi fost non-facelift de obicei remarc audi-urile albe doar daca se aud frumos1 point
-
1 point
-
Fuck my life.. scot astia diesel-urile pana se intoarce karma la mine1 point
-
1 point
-
Da sunt fara si sunt EU 6, dar cu ce pret?. Va spun eu, au un DPF hiperactiv care intra la fiecare 300-350 km si la mers extraurban. Urban 150-180 km... cat va tine dpf? Doar Cel de Sus stie...1 point
-
Nu te-am mai urmarit asa de des de cand am dat Golful, dar acum am stat si am citit cati bani ai bagat frate :). Numai bolnavi frate pe forumul asta :)). Felicitari pentru rezultat si sa o folosesti fara probleme in continuare!1 point
-
1 point
-
Cod inel bricheta:5Q0919341 denumire: SPANNHUELS Pret: lei 14.49 fara tva1 point
-
Am avut ocazia sa vad parcate pe strada 2 masini (una FL si una preFL) una in spatele celeilalte. Cea cu FL arata clar mai bine, farurile dau bine pe o culoare potrivita.1 point
-
@Gabiii Daca tu la o achizitie atat de importanta astepti cateva pareri--cel putin partial subiective--pe baza carora sa te decizi crede-ma ca esti intr-o mare eroare si posibila victima pentru eventualii samsari. Daca banii pe care planuiesti sa ii dai pe masina nu sunt banii tai "de tigari" parerea mea sincera este sa incepi sa citesti...mult...pe topicurile dedicate si sa iti faci propria parere.1 point
-
DPF-ul montat ulterior fara partile electronice si soft nu ar merge multi km ,cel mai probabil e montat corespunzator . Se poate vedea cu vcds-ul in grupurile 67 68 731 point
-
Bun asa...altii care sunt invidiosi pe Ateca si s-au gandit sa preia metoda de succes1 point
-
Tin sa te contrazic. Tine uleiul peste 10.000 km parcursi de fiecare data si o sa.l macini usor, usor, asa robust cum e el. La fel si in cazul "pune orice marca de ulei". E adevarat doar daca il schimbi pe la 8.000 km parcursi sau un an, dar daca il schimbi mai rar, asa cum spun unii, conteaza si marca de ulei. Daca citesti toate paginile acestui post, vei vedea ce si cum. Nu vorbesc aiurea, ci din experienta pe 2 masini, ambele ALH (G4 si O1). Eu, personal, nu pun cel mai scump ulei, dar nici cel mai ieftin. Nici pe cel mai bun, dar nici pe cel mai prost. Si il schimb la 8-9.000 km, in functie de timpul liber. Iar de completat intre schimburi, cred ca bag 300-400 ml. Daca ai timp, poti citi si de aici:1 point
-
Sunt nou aici, doresc achizitionarea unui passat cc si sunt putin in dubii 1.8 2.0 benzina sau 2.0 diesel ? Dsg sau manuala ? Costuri ? Defectiuni la dsg intalnite ? Sa caut un motor pe benzina cu mai putini km sau unul diesel ? Ca dotari de preferat sa aiba semipiele rns510 incalzire in scaune si xenon de fabrica . Precizez model 2009 2011motor CR1 point
-
@Rth3MK4 sigur, cand esti hotarat ne auzim pe PM @Emy D nu am facut...dar sincer patineaza rotile in treptele 1 si 2 daca trag tare pe ele ideal ar fi 40-120 Poate particip de curiozitate la o etapa de Drag pe 402 m sa vad cam cat ar scoate.1 point
-
1 point
-
Da, se alege cu sufletul. Insa nu se poate conduce un versus doar cu x e mai frumos, y e urat si z e wow..e doar o adunare de pareri pur subiective in privinta design-ului. E si parerea mea ca Ateca arata mai bine decat Karoq, dar nu vad ce e constructiv in afirmatia mea. Tinuta de drum, spatiul interior sunt aspecte care insa se pot obiectiva. Pentru cine citeste un versus si vrea sa se lamureasca, asta conteaza. Ateca este si va ramane model de nisa in privinta vanzarilor. Nu e nimic exclusivist in a avea termen de minim 4 luni la o masina obisnuita, de serie care se produce in Europa. Mda, si primit minus pt ce?1 point
-
Mic update: Paul a rezolvat problema pe Audi, totul functioneaza in parametri cu CP3. Inca un sofer linistit! Numai ce ne-am auzit la tel. Cred ca la ora asta si Clau are ideile clare: pompa de rezervor mai slaba Vad ca si-au facut aparitia "hateri" pe aici, oameni care nu pot contribui cu nimic la ceea ce incercam sa facem, in schimb stiu sa critice. Haters gonna hate! Couldnt care less! Haideti cu reputatia negativa! Am ideile clare ptr upgrade la golf 7, gasim pe cineva in TM sau apropiere care vrea upgrade gratuit?1 point
-
Karma negativa de la o adaptare facuta cum trebuie? Clau din pacate are putin cam mult ghinion, toti ceilalti baieti n-au avut probleme. Omule du-te la biserica si roaga-te sa nu iti pice cp4 ca o sa plangi nu gluma. Daca nu poti contribui constructiv la acest topic te rog lasa-ne in pace, reparam unde au dat gres inginerii vw.1 point
-
am avut ocazia acum un an sa conduc una dotata cam ca a ta dar cu 1.2 tsi. vreo 1500km prin tara. mi-a parut o masina "cinstita" si absolut rezonabila ca si tinuta de drum pentru soselele noastre. nu e sportiva dar nici nu incearca sa te omoare multi km fara probleme!1 point
-
1 point
-
in configurator, pe Style, a aparut: Conexiune USB pentru locurile din spate 42,84 € ce te obliga sa alegi una din urmatoarele dotari: Priza 230 V 84,49 € Scaune fata / spate incalzite 184,45 € Scrumiera spate 10,71 € Pacat ca n-am prins-o, era buna pentru pitici, in spate.1 point
-
1 point
-
discurile spate sunt Rottinger Nu am simtit nevoie de mai mult, cu placute ferodo ds2500 Gata si distantierele, le-am montat noaptea trecuta, bucurie mare, nu imi atinge in aripi sau in contra aripi , se pare ca e suspensia e destul de rigida pe setarea 5 incat nu am probleme, azi urmeaza sa instalez franele, revin cu poze dupa instalare1 point
-
Cristian o sa ti prezint leonul meu în weekend. 12.000e cu garanție un an dasweltauto auto, fr și alte dotări cu 54.000km. Persoana fizica.1 point
-
Noul CC (ahem, Arteon), incepe de la 59K in Germania. Preturile de lista sunt mult mai mari acolo :-)1 point
-
Corect ! Initial se deschideau toate geamurile si la descuiere dar si la scoaterea cheii din contact . Acum la scoaterea cheii se deschid doar geamurile de unde sa urcat cineva .0 points
-
0 points
-
daca pt tine 250 = 320 , atunci ai dreptate! Ati condus 1,9 116 cai? , este pe si passaturile vechi, dar daca te dai cu A4 2005-2008 simti ca merge. Dar mai mult de euro 4 nu poate-1 points
-
aaa stiu, la 1,9 105 cai, ala de de rup axele cu (s)came, se strica injectoarele siemens si alte belele adevarate. Propos: este CR sau PD ?-1 points
-
Daca este asa de laudat motorul asta de 1,6 de ce din aceasta toamna este scos din fabricatie, doar cativa ani a supravietuit, este un motor de tranzitie, o modificare a unuia de 2,0 l cel de 110 cp care in scurt timp, a fost inlocuit de 1,6 105 cp ramanand in paralele cu cel de 2,0 l de 140cp si 170cp. E foarte costisitor si slab,cedeaza EGR-ul sub 80k, nu mai spun de injectoare, vedeti cati plang dupa ele. La un 1,9 pd in afara axului cu came care costa cat un EGR de 1,6 nu vad ce sa pice asa usor, de injectoare nici nu poate fi vorba nu am auzit pana acum si deja sunt la peste 300k. rulate, care au confirmat. Aceasta generatie CR este cea mai slaba generatie de mortoare din istoria VW, poate urmatoarea sa fie mai convingatoare.-1 points
-
moartea cutiilor automate sunt aceste plecări puternice de pe loc. e decizia ta de câte ori repeți testul.-1 points
-
Filtrul de polen are nuanta cenusie pentru ca este cu carbon activ, nu pentru ca ar fi murdar. Oricum, ai platit o manopera fara rost, cat costa pe factura curatare filtru aer?-1 points
-
Salut. Dupa o lunga asteptare, va prezint noua mea masina: Skoda Octavia 3 facelift cu motorul 1.8 TSI M6 in culoarea Denim Blue si jante de 17. Precizez ca vin de pe o 2008 Kia pro cee'd 1.4 pe care o am in continuare. Lasand la o parte diferentele evidente de marime si putere intre cele doua, suspensia este mult mai moale la O3, fapt ceea ce o face mult mai relaxanta la un drum mai lung. Dupa 3 saptamani, am aproximativ 1,100 km si sunt in proportie de 95% multumit. Mici neplaceri legate de plasticele negre si de touchscreen care dupa cum vedeti, se murdaresc imediat. Stergatorul spate nu prea curata cum trebuie, iar faptul ca nu pot dezactiva complet start/stop-ul e cam enervant (trebuie apasat pe un buton de fiecare data cand plec cu ea). Masina este mai silentioasa comparativ cu cee'd-ul, dar diferentele nu sunt chiar atat de mari. Multe plastice tari, in special pe usi, care nu ma deranjeaza, atata timp cat nu o sa inceapa sa zdrangane in cativa ani. Ca dotari, masina este nivelul de echipare Style (mai bogat acum cu FL-ul) la care s-au adaugat destul de multe optionale: faruri LED (care sunt excelente), scaune incalzite spate, priza spate (care vine cu 2 porturi USB), parbriz incalzit, volan incalzit, KESSY, stopuri TOP LED (care tot nu sunt full-LED), senzori parcare fata, si alte maruntisuri. Navigatie nu am luat deoarece folosesc Android Auto cu Sygic si merge ok. Legat de motor, am oscilat intre 1.4 si 1.8, alegand intr-un final 1.8 datorita faptului ca vine impreuna cu suspensie independenta pe spate (standard la toate cee'd-urile, apropo). Este foarte silentios si puternic comparativ cu motorul aspirat de pe Kia. Consumul este destul de bun, zic eu. Dupa 100 si ceva de km in oras, imi arata 8. Mixt este undeva sub 7 la mers normal. Mi s-a spus ca dupa 10,000 - 15,000 km o sa mai scada cu cel putin 0.5, deci foarte ok zic eu avand in vedere motorul relativ mare (care nu se mai incadreaza la Rabla). Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00