Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.05.2017 în toate secţiunile
-
Inca un an cu balena, ce trece timpul Anu asta am realizat urmatoarele: - Stage 2: 221 cp & 477 nm - turbina hybrid de 2.7, evacuare inox turboback de 63mm, fmic - Jante BBS LM 19", 8.5j cu 9.5j ET35 toate cu anvelope Sunny 225 35. Asta e setupul final. Anu asta au trecut pe Superb 6 seturi de jante. Si-a schimbat papucii mai des ca mine - Am renuntat la foliile de pe fata si la folia de pe stalpi si la parchetul din portbagaj. Recent m-a lovit cineva in spate si am fost nevoit sa il dau jos ca sa vad daca totul e ok. Nu sunt daune mari, doar bara spate.. - Frane 312 Rotinger high performance cu placute ATE ceramic - SMF + Ambreiaj intarit cu sinter - Ceas boost in grila ventilatie de la sofer - Am trecut la xenon 6000k de la 4300k - Detailing la motor, am spalat singur tot interiorul - Parbriz nou Nordglass Sper sa nu fi uitat ceva.. La ideea cu airride am renuntat. Vreau sa raman static De vopsit, nu am apucat.. am bagat toti banii in power La ideea de insonorizare am renuntat deoarece imi sta pe creier kilele in plus ce le voi avea de la materialul ala. Oricum balena nu e foarte usoara.. Ca probleme ce le-am intampinat: Planetara mi-a sarit din cauza ca nu a fost stransa calumea in urma schimbarii unui burduf, ambreiajul stock a inceput sa patineze in urma stage 2 de aia l-am si schimbat. Ventilatoarele din fata erau moarte, le-am schimbat pe ambele. Garnitura de chiulasa necesita schimbare. Probabil s-a intamplat ceva in perioada cand nu imi mergeau ventilatoarele.. Ideea e ca am problema asta de peste un an. Partea buna e ca se manifesta doar cand o fortez mult. Face presiune prea mare si arunca parte din apa pe la supapa de presiune de sub vas. In rest, nu pierde gram de apa. Cu ocazia asta, voi schimba oringuri injectoare, tacheti cuzineti etc. Sa fie treaba buna Luna viitoare. Dupa ce am schimbat parbrizul, nu imi mai merge senzorul de ploaie. Pe viitor, as mai vrea sa o revopsesc si un interior custom. La putere nu stiu daca voi mai urca sau nu . Sunt indecis... desi visez sa trec de pragul de 250 cp & 500 nm Ce sa zic, s-au schimbat multe in 2 ani.. cateodata stau si ma uit la pozele de cand erau stock si apoi realizez prin cate a trecut masina.. nu imi pare rau de nici un ban investit in ea si nici de timp Si cateva poze3 points
-
2 points
-
2 points
-
Acelasi efect l-am avut dupa ce am schimbat uleiul Valvoline cu Fuchs Titan. Poate ar trebui sa completezi interventia cu 2T cu un ulei bun si o sa vezi diferente majore la multe aspecte: sunet, acceleratie etc.2 points
-
Am reusit sa marim parcul auto astfel incat nevastamea este mandra posesoare a unui Skoda Rapid. Masina este 1.4 TDI, manuala in 5 trepte inainte din 2016. Ca si optiuni este foarte bine dotata spun eu avand volan de piele in 3 spite cu comenzi, climatronic,cruise control, senzori parcare spate, bolero ?!?! cu ecran destul de mare (mai mare decat am eu pe gtd .. go figure), incalzire in scaune, senzori de lumina si ploaie, privacy ... pregatire bluetooth si oglinzi electrice (dar nu pliabile). Urmeaza ca si retrofit farurile cu xenon care am inteles de la un coleg ca sunt realmente plug and play si alte chestii de estetica gen badge-uri negre, grila fagure neagra frontala si probabil stopurile cu tehnologie led (vad ca acum exista in configurator) q.e.d1 point
-
1 point
-
Nu se gasesc separat...doar impreuna cu subansamblul din care face parte1 point
-
1 point
-
Eu am avut si la unii si la ceilalti. De 3 ani am la Generali. Concluzia: Generali este peste Allianz1 point
-
Eu am la Fiesta Casco la Generali din 2009 si m'am folosit de el de 2 sau 3 ori, de fiecare data lucrari la reprezentanta si nu au fost probleme. Nu vad de ce'ai plati la Allianz ~400euro in plus1 point
-
Iti spun eu cum, ca eu am tras firele: de la lampa pl,eaca 2 fire, minusul l-am conectat la minusul de la incalzirea din scaun, iar plusul, prin mufa din podea, pe langa celelalte fire de langa prag, am ajuns cu el la plusul de la lampa de la picioare fata, la fel si pe partea dreapta.1 point
-
1 point
-
Bun asa...altii care sunt invidiosi pe Ateca si s-au gandit sa preia metoda de succes1 point
-
Am avut si un eveniment in trafic. In timp ce asteptam pe cineva in masina, am fost lovit in aripa spate stanga de un...pieton! Am tresarit cand am auizt o bubuitura. Un tip de 20-25 de ani mergea butonandu-si telefonul si efectiv a pierdut notiunea spatiului. Mi-a lasat si o urma usoara pe aripa...doar avea telefon premium, cu carcasa metalica...1 point
-
poate te ajuta informatiile pe care le gasesti aici: https://www.briskoda.net/forums/topic/317380-skoda-superb-mkii-pre-facelift-led-rear-light-cluster-conversion/1 point
-
1 point
-
Masina e ok, interiorul ok, motor la fel, insa la faruri proiectantul/designerul cred ca a fost baut.... sau lucra la VW si a sabotat proiectul. Fara nicio suparare ... parere subiectiva. Sa o stapanesti sanatos!1 point
-
1 point
-
@Rth3MK4 sigur, cand esti hotarat ne auzim pe PM @Emy D nu am facut...dar sincer patineaza rotile in treptele 1 si 2 daca trag tare pe ele ideal ar fi 40-120 Poate particip de curiozitate la o etapa de Drag pe 402 m sa vad cam cat ar scoate.1 point
-
1 point
-
Pe mine m-a costat 100....insa s-au schimbat doar bucsele de cauciuc, nu si suportul de aluminiu. S-au scos cu o presa. A durat cu zece minute mai mult decat daca le schimba cu totul. Comoditatea mecanicilor a atins cote maxime.1 point
-
cat timp respecta 505.01 iar pretul si disponibilitatea iti sunt ok poti sa incerci1 point
-
In cazul tau pot fi mai multe motive. Din ce imi aduc aminte tu spuneai ca ai o motorizare atipica dar m-as mira ca ECU sa fie comun doar pe tipul tau de motorizare. 1. Cel la care ai apelat nu avea sculele necesare; 2. I-a fost teama sa se bage(inca este destul de vehiculata ideea ca VW ar fi introdus o protectie in soft odata cu acest update; aici vedeti grupurile de FB pe tema asta din UK. Pana la urma important este ca s-a rezolvat chiar daca si costurile conteaza.1 point
-
Salut, Ce ulei recomandati pentru 2.0 BKP 95.000km, eu la sfatul lui Excalade inclin spre Valvoline iar ce am gasit potrivit pentru motorul meu este Valvoline Synpower Xtreme Mst c3 5w40. Folosesc masina 70% extraurban .. Astept parerile voastre!1 point
-
Dacă Top Tec 4100 este un ulei foarte bun, am fost satisfăcut de el, am cules impresii pozitive de la multă lume, Top Tec 4200 este slab, foarte scump și nu merită. Pe piața sunt alternative mult mai bune și mai ieftine pentru 507.00. În schimb, deși sunt multe opinii împărțite, Ceratec, Motor Protect și MoS2 le-am folosit cu rezultate foarte bune. Dacă vreți ulei senzațional încercați gama Molygen, asta dacă aveți de unde să o procurați și nu aveți mașina obligată să înghită 507.00.1 point
-
1 point
-
"....mai oameni buni mai...."vorba clujeanului nostru Nelson Mondialul..daca tot postati,eu cred,cum ar fi si normal,sa ne DEZVALUITI metoda clara cum s-a curatat acea turbina,ca sint zeci de metode,nu generalitati de genul"am curatat turbina,PUNCT.?! Se baga toata in motorina si se lasa citeva zile ? cu otet ? cu sapun de casa ?cu cif ?cu domestos ?cu decarburol ?cu spirt sanitar ?cu diluant ?cu solutie din America ?Sau se desface piesa cu piesa ?Se poate strica ceva la ea daca se folosesc diverse substante(ma refer la garnituri,plasticuri arcuri si valve ?!daca e greu sau nu va lasa inima sa ne spuneti secretul mai bine nu postati deloc.A ajuns acest dispozitiv mai secret ca o racheta de la Nasa.Dar nu-i nimic,iau una defecta si o desfac bucati SA VEDEM CE ARE INAUNTRU racheta spatiala.1 point
-
Golfuletu e gataaa Injectoarele au fost montate la @EEXCALADE un om de nota 10+ totul a decurs ok iar la cateva zile am fost la soft, rezultatul il vedeti mai jos...eu am vrut mai putin dar ea a scos mai mult la o setare safe, am mai facut si Popcorn Rev Limiter. Masina trage grav rau iar eu sunt super multumit acum ramane sa vad cat o sa tina ambreiajul... Un video, vizionare placuta !!!1 point
-
Chiar te rog sa ne tii la curent cu Dynaudio. Eu sunt foarte nemulțumit de sunetul din mașina actuală (passat2010) fața de mașina anterioară (A4 2002). Ambele cu audio standard. Și am așa un feeling că nu difuzoarele sunt de vină. Altfel se auzea portiera de audi când o închideam și altfel sună la Passat (cam ca la Logan) Audi știu sigur că avea un fel de smoală tare pe interiorul tablei. Passat nu știu că n-am avut motive până în prezent sa umblu acolo1 point
-
@andrei141592 mie mi se par kitch-uri în toată regula. De aici până la neoane sub mașina îi doar un pas!1 point
-
1 point
-
Multumesc pt aprecieri si incurajari Mi-a sosit sistemul Dynaudio. La prima vedere nu pare cine stie ce, dar cica se aude foarte bine. O sa il montez dupa ce iau masina inapoi de la mecanic. Am lasat-o saptamana trecuta pentru a incepe nebunia cu motorul. Urmatoarele goodies vor ajunge pe masina in urmatoarele 2 sapt: Motor nou cu urmatoarele interne: - Pistoane forjate Mahle - Biele IE Tuscan rifle drilled - biele ACL racing - arcuri supape APR - upgrade pompa inalte Autotech - prezoane ARP - VWR catchcan and oil management system (ca sa nu mai dea fum cand franez blana) Turbina BorgWarner EFR7670 twinscroll Galerie evacuare twinscroll custom Downpipe custom Traseu admisie custom Trasee ulei si apa turbo custoM Daca totul merge bine, ar trebui sa fie gata pana la sfarsitul lunii mai. Scaunele Recaro sunt aproape gata. Sunt la retapitat in piele carbon si alcantara, in aceeasi culoare cu restul interiorului. Franele le-am intregit si le montez dupa ce iau masina. Mai am nevoie doar de furtunase metalice. Volanul de carbon e gata si o sa il montez dupa ce iau masina. La vara o sa urmeze si niste chestii custom la exterior. Dar o sa dau mai multe detalii dupa ce stabilesc toate detaliile. Sunt foarte nerabdator sa vad ce o sa iasa.1 point
-
@Scrobcristi Am suficiente in intretinere care au depasit 350 mii km si merg impecabil .1 point
-
Injectoarele siemens de la bkp,bmr ...nu se mai inlocuiesc gratuit ,si cele noi continental se strica la fel Mi-au trecut zeci de BKD-ri prin garaj ca sa pot spune ca e cel mai ok motor 2.0 PD1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Se dezamorseaza sistemul de alimentare. Pune o supapa de unic sens pe tur intre tandem si filtru. Daca nu se rezolva ai de verificat/inlocuit : furtune alimentare,carcasa filtru,oringuri injectoare,pompa tandem,chiulasa1 point
-
Ca in fiecare an in perechea Florii-Paste, mai avem timp si mai facem una-alta. Anul asta insa am fost ocupat cu casa de la tara, neglijata de 2 ani jumate - care a necesitat multa atentie. De Florii am fost cu Golful, ocazie cu care l-am mai spalat oleaca, dar, normal, a plouat De paste insa suntem cu noua achizitie - generata de doua "nevoi" - visul vechi de camper, si necesitatea de a tot cara mobile si lucruri de casa. E un T4 mixt cu dotari decente, ac, geamuri electrice oglinzi incalzite etc etc. Destul de bine intretinut, fara rugina, si cu interiorul in stare foarte faina. Topic separat nu cred ca ii fac, ca nu are sens - pe langa mentenanta (de exemplu luat la mana tot sistemul de vacuum - lucru ce s-a simit tare la mersul motorului) voi capotona si izola temic zona de marfa si incet incet va capata un pat dublu rabatabil si mobilier de camper minimal - cu posibilitatea demontarii totale usoare, pentru a avea capacitate de incarcare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Trebuie sa ai o mare pasiune pentru marca, modelul respectiv sa astepti atata . Eu unul nu as sta cu banul in buzunar atata , pute piata de masini si de oferte la globalizarea din ziua de astazi doar ai impresia ca ai o alta masina .1 point
-
O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.1 point
-
1 point
-
....si eu am 1.6 tedei. In nici un caz nu este submotorizat. Aaah!.... ca nu se compara cu 2.0 asta e altceva. Legat de ce spunea deenman ca au probleme cu pompa de inalte sau cu injectoare si cele 2.0 au avut probleme de genul asta deci nu e specific 1.6.(daca citesti topicul dedicat pt pompa sunt mai multi cu 2.0 raportat la nr de masini). Intr-adevar sunt momente cand vrei sa faci o depasire in rampa si nu poti, cand iti trebuie o distanta mai mare sa faci o depasire in viteza dar nu putem spune ca e submotorizat doar ca asta e limita la 1.6. Depinde la ce ne raportam cand comparam (si 2.0 putem spune ca e submotorizat fata de motoare mai mari). Colegu "vitezoman" foloseste motorul la turatii mai mari si se simte altfel si chiar are dreptate cand zice ca are "zvâc". (turatii mari=turatii normale, mai sunt si colegi care merg cu a 5a cu 60 in oras si se plang ca nu trage, ca nu are putere si ca e submotorizat). Concluzia mea: comparand cu celelalte motorizari 1.6 e la limita DAR nu submotorizat. P.S. la final: am murit de nervi cand nu am putut depasi o corsa C cu 1.7 intr-o rampa - ce-i drept pierdusem din putere cu o frana.1 point
-
Tocmai ca aici lumea intre sa zica ca 1.6 Diesel e foarte prost nu 1.9 Diesel , se zice ca e submotorizat ... Inca odata , hai sa ne dam cu a mea , sub 2000rot/min , sincer nu stiu cu ce masina mergeti voi , a mea e sprintena , nu e puturoasa deloc , acum sincer nu am nici un motiv sa laud 1.6 TDI doar pt ca il am eu , e un motor mic sincer , dar sprinten , cu un cuplu f bun , eu nu cumparam masina asta daca era submotorizata credeti-ma pe cuvand , merg mult cu ea si nu aveam nevoie de o caruta sa nu pot face o depasire , eu chiar fac depasiri ,,, ! Probabil ca mergeti cu masini care au fost "balbaite" de fosti proprietari , probabil , la mine masina mananca chibrite , cand ajunge la temperatura optima eu schimb treptele cam la 2700 rot sincer , si nu trag de ea , dar chiar merge !1 point
-
Si eu am trecut de la jetta 1.9 tdi 105 cai la passat 1.6 tdi 105 cai variant si pot sa va spun ca passatu trage mult mai bine ca jetta . Nici nu mam asteptat sa fie asa sprinten . Cei care vorbesc fara sa fi condus masina sa se abtina .am avut ocazia sa merg cu tiguan 4 motion dsg de 2.0 tdi 140 . Si pot spune ca diferenta abia se observa.recomand tuturor acest motor1 point
-
E nevoie sa insir ce masini personale am avut ? 525 D automat , 530 D manual 5 trepte , C class 1.6 benzina Kompressor manual 6 +1 trepte , masinile enumerate au avut peste 150 CP , crede-ma ca am avut masini si nu e motiv de lauda asta , iar frecvent mai folosesc un Golf 6 2.0 TDI ,5 trepte manual , care nu e departe de 1.6 TDI al meu crede-ma , plus ca Passat-ul e balena pe langa Golf-ul 6 ... Ti-am zis nu vreau sa intru in polemici ... Doar ca , nu e masina de raliul la motor de 1.6 TDI , dar daca vrei faci raliuri cu el crede-ma , masina merge cum vreau eu nu cum vrea ea , chiar de e nevoie schimb treapta de viteza , sa fim seriosi ca nu ai nevoie de cai multi decat daca vrei sa faci raliu , dar pe tara asta a noastra e imposibil sa mai faci raliu la cat de mult s-au inmultit masinile , vreau sa vad ce faci tu cu 2.0 170 cai pe Deva - Arad Si ce fac eu cu 1.6 TDI , crede-ma ca mergem amandoi pana la Arad unul dupa altul si nu vorbesc din basme fac f multi km , depasesti un camion si dai de celalalt si tot asa , iar in depasire poti sa ai si 500 CP , daca soferia nu e la ea acasa , si nu aproximezi distanta fata de cel din sens opus e irelevant motorul si CP ...Am foarte multi km la activ ! Iar in strainatate deja motoarele le comparam degeaba ca asa cum merge 1.6 TDI asa merge si 1.4 TSI asa merge si 3.0 TDI etc , ca masinile se intind la drum , apoi acum nu mai vad de ce atata cheltuiala pe motoare mari ...Apropo un var al meu are 3.0 Diesel un E class , 6+1 manual ca a mea si vreau sa te anunt ca turatiile la masina lui sunt identice cu turatiile la motorul meu de 1.6 TDI ,indiferent de viteza de rulare si trepta in care ne aflam , probat nu vorbesc din basme , intradevar nu comparam demarajul lui cu al meu , nici nu am intentia asta , insa nu vad investitia !1 point
-
Masina personala este Passat B7 2012 6+1 trepte , manual , 1.6 TDI cu 105 Cp , eu raman uimit de unele pareri de pe aici , ori masinile care le-ati condus voi cu acest motor au anumite probleme , ori vorbiti din basme , eu am 27 ani , mi-au trecut destule masini pe mana , datorita meseriei pe care o am (nu sunt "bisnitar/samsar) , pot spune ca va astept cu mare drag sa va dati cu mine in masina asta "submotorizata" si sa vedeti ce fel merge , eu nu simt nevoia de mai multa putere in depasire , faptul ca schimb 1 treapta de viteza inapoi intr-o depasire mai din scurt nu inseamna ca ma deranjeaza asta , insa a mea chiar pot sa zic ca de asta am si cumparat-o atunci la vremea aceea , pt ca ma lasat surprins sprint-ul acestui motor asa mic ! Inca odata , daca e cineva din Oras cu mine il astept sa vada ce fel trage 1.6 TDI 105Cp manual si apoi sa isi scrie parea aici pe forum , recomand cu mare drag oricui are nevoie de o masina de familie sa isi cumpere motorizarea asta , cine spunea ca e zgomotos , chiar nu m-i se pare atat de zgomotos , fac cca 60 km zilnic in oras , ma plimb , insa masina merge cca 15.000 km la maxim 3 luni,numai in strainatate , pe autostrada este tot ce trebuie la masina asta , intradevar DSG este comfort , dar eu imi cumpar numai masina manuala de cand ma stiu , le caut special manuale doar pt ca asta e placerea condusului pt mine personal ! Sper ca nu mi-am pus pe cineva in cap acum , nici nu vreau sa intru in polemici , dar masina mea chiar trage f bine , e f sprintena pt un asa motor mic si nu am inteles de ce atatea pareri de rau referitoare la faptul ca e mic acest motor , va contrazic1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00