Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.05.2017 în toate secţiunile
-
4 points
-
3 points
-
2 points
-
Sunt destul de usor de gasit aceste softuri. Mai usor decat te-ai astepta. Importante sunt sculele cu care se face operatiunea si experienta factorului uman.2 points
-
Motorul se aude super, uleiul nu e negru inca ,nu il consuma . Il pun la suficiente masini ca sa-l recomand cu incredere2 points
-
Cum pasiunea moare greu nu am rezistat nici eu fara sa am si o bestiuta care sa ma faca sa uit de griji si sa iti aduca placerea de a conduce ceva sportiv, asa ca nu am mai asteptat si mi-am cumparat un Golf 7 R onxy white manuala Masina m-am hotarat de data asta sa o caut prin alte tari, dupa ceva cautari am gasit exact ce vroiam, asa ca trimis avans la neamt si urcat in avion si 48ore mai tarziu cu ea in tara Daca va intrebati de ce am optat pentru Manuala este pentru ca la ultimele 2 masini DSG adica Golf 5GTI si Golf 6 R am reparat la ele de mi-a ajuns, sunt proaste, se strica cand ti-e lumea mai frumoasa si sunt foarte scumpe de reparat, adica la Golf 6 R a costat 3500euro(reparatii componente mecanice), iar dupa ce a ajuns la noul proprietar dupa 2 luni a picat si mecatronicul, deci intr-un cuvant proaste O scurta descriere a masinii ar fi asa: Ca dotari mai interesante ar fi ca are trapa panoramica, incalzire in parbriz, navigatie mare discovery pro si nu are absolut nici o componenta revopsita sau zgariata, la interior inca miroase a nou 112mii de km cu istoric complet la reprezentanta Jante Oz Ultraleggera HLT 19" , cauciucurule sunt praf asa ca am comandat niste Goodyear Eagle F1 Assim 3 cu dot 2017 care trebuie sa ajunga azi Evacuare 76" cu catalizator sport de 200celule cu finala centrala si cu valva din buton Suspensie B16 PSS10 cu flanse amortizor eibach , anulatoare de dcc de la KW , pivoti reglabili... Etrieri fata spate revopsiti in albastru Admisie Carbon HF Series Ambreiaj Sachs Performance Stage 3 instalat de mine acum 2zile , tine 850nm Turbina hibridizata Volan si schimbator in alcantara Plafon si capace oglinzi folie neagra Motor refacut acum 5000km cu pistoanse,biele,supape, arcuri,cuzineti sport - facut la reprezentanta 7000euro (mai putin partea de alezat care a fost facuta la un service autorizat de reprezentanta din Germania) valoarea modificarilor este de 24000euro, mi-a dat facturi pentru toate Urmeaza upgrade frane si o verificare soft sa vad ce e prin el , revin si cu mai multe poze dupa ce rezolv cu numerele1 point
-
Pe mine m-a costat 100....insa s-au schimbat doar bucsele de cauciuc, nu si suportul de aluminiu. S-au scos cu o presa. A durat cu zece minute mai mult decat daca le schimba cu totul. Comoditatea mecanicilor a atins cote maxime.1 point
-
cat timp respecta 505.01 iar pretul si disponibilitatea iti sunt ok poti sa incerci1 point
-
Culoarea este originala Seat. Tribu Yellow. A costat ~ 1000 euro cu tot cu materiale. Legat de jante , da , este o chestiune de gusturi. Mie imi plac mai mult cele de pe masina. Am primit cadou si un set de 4 distantiere H&R de 15 mm dar nu stiu daca sa le montez , sa nu fie prea iesite in afara. Stage2 va urma in vara , dupa ce voi monta pompa de inalte de la Autotech si ma astept undeva la 320-330 cai1 point
-
Orice se poate. Cel mai greu e sa duci traseul conductei de stropgel cu firele aferente din fata pana la stergator. Ai nevoie si de piesa care distribuie lichidul, mansonul de cauciuc dintre caroserie si haion impreuna cu clemele de prindere. Cam mare complicatia.1 point
-
Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.1 point
-
Dacă Top Tec 4100 este un ulei foarte bun, am fost satisfăcut de el, am cules impresii pozitive de la multă lume, Top Tec 4200 este slab, foarte scump și nu merită. Pe piața sunt alternative mult mai bune și mai ieftine pentru 507.00. În schimb, deși sunt multe opinii împărțite, Ceratec, Motor Protect și MoS2 le-am folosit cu rezultate foarte bune. Dacă vreți ulei senzațional încercați gama Molygen, asta dacă aveți de unde să o procurați și nu aveți mașina obligată să înghită 507.00.1 point
-
1 point
-
Pune si cei 50 euro, stai linistit. Ca procent inseamna 5%, o valoare ok, da sigur se poate si mai bine. Un 4% ar insemna 1100 euro, deci 200 euro pe care nu'i iei, da nici nu'i dai Eu prin Porsche asigurari am obtinut 3.84% din valoarea asigurata LE: ca sa fie detaliile complete, la asigurarea Casco prin Porsche am 500 ron fransiza la fiecare eveniment (dauna/furt partial sau total), iar epava nu va valora mai putin de 20% din valoarea asigurata1 point
-
@nicodimlaurLa banutii aia nu iei mai bine biturbo la 240 cp , care oricum are ca dotari cateva peste highline cu 190 cp ? In rest waze/gmaps pe android, la iOs doar apple maps din experienta mea.1 point
-
Ma bucur ca ati rezolvat si sunt convins ca o sa simtiti beneficiile foarte curand. In alta ordine de idei, mai exista cineva care face acelasi lucru in Roman. Asta in cazul in care sunt colegi din zona Moldovei care ajung mai greu in Bucuresti. Eu acolo am vrut sa fac initial(multumesc si pe aceasta cale @EEXCALADE pentru recomandare) insa din cauza unei perioade nebune la serviciu nu am putut ajunge nici macar intr-o sambata. Prin urmare am fost nevoit sa caut o solutie mai aproape de Ploiesti. Numai bine!1 point
-
Aseara, am fost si am facut downgrade, la prima vedere mi-am recapatat masina distrusa de reprezentanta VW. Dupa weekend voi reveni cu pareri concrete.1 point
-
@Vasile oradea Nu ti lucreaza bine vreo valva,solenoid din mecatronic.Vezi daca ai erori si incearca cu o adaptare la valve cu vag com .Schimba uleiul,filtru daca a trecut mult timp sau multi km de la ultimul schimb.Nu sunt de meserie,doar patit cu mecatronicul dsg 6.1 point
-
Revin cu problema mea, se pare ca după ce am schimbat plăcuțele, aceiași problema, am desfăcut din nou, problema a fost una destul de ciudata, doar la placuta exterioară, sub lamela de ghidaj a placutei s-a depus material feros, și fiind putin mai ridicată nu ii permitea placutei să se plimbe, asa ca am pilit zona de acele depuneri, acum este ok!1 point
-
Salut tuturor, dupa indelungi cercetari si desigur multumita colegului Identitate78, am reusit sa rezolv misterul zgomotelor scoase de motor. Cand pomenesc de zgomote ma refer la cele produse la accelerare, asemanatoare cu cele date de avansul batranei Dacii. Din cauza clantanitului pe care nu-l mai suportam deja, am schimbat 2 injectoare 1&3, regulator presiune si desigur am facut upgrade-ul cu pompa Bosch CP3, cea din urma a fost pentru linistea si siguranta mea. Dar toate acestea degeaba zgomotul persistand. La indemnul si sfatul lui Catalin-Eexcalade am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac un downgrade, intrucat aveam softul DIESELGATE, v. 9969/09.2016. Zis si facut, urmand exemplul colegului sus mentionat, Identitate78 l-am inlocuit astazi cu varianta 6625/2009-2010 cred. Tre' sa recunosc ca e alta masina, mai incisiva, fara zgomotul acela de avans si desigur fara regenerarile specifice DIESELGATE. Sa vedem ce va urma... Multumesc inc'odat ajutorului dat de colegii forumului.1 point
-
Pe jante cu latimea 6J se recomanda cauciucuri cu latimea maxima de 165, fata de 185 pe cele de 6,5J. Jantele H2 au o "priza" mai buna a cauciucului fata de CH, poti vedea detalii aici1 point
-
Stai liniștit că are ulei bun și tot ce îi trebuie. Chiar îmi place cum merge, cum se aude. Am luat ulei Wolf 2t sintetic. Până în weekend estimez că mai fac vreo 300 km și vedem atunci ce zice și dpf-ul.1 point
-
1 point
-
Am rezolvat problema, a trebuit sa inlocuiesc senzorul G28. Nu senzorul in sine s-a defectat, ci cablul sau, s-a deteriorat inauntru, s-a "copt" probabil de la caldura si firele au intrat in scurt circuit. Fiindca pe parcursul acestei operatii am intâmpinat ceva probleme, as vrea sa le expun aici, poate vor fi folositoare si altora. 1. surubul cu care se fixeaza senzorul G28, cel putin la mine la motorul AXR nu este chiar asa de special cu am crezut eu ci necesita doar o cheie tubulara sau inelara cotita, de 9 mm., insa neaparat dubluhexagonala, cu 12 muchii, nu una hexagonala obisnuita. Eu am a avut doar o inelara cotita, si din cauza spatiului de manevra mic, am cresut initial ca nu se potriveste, nu puteam sa o introduc pe capul surubului, In final am gasit o pozitie convenabila, 2. Iata 2 imagini cu aspectul interior al cablului senzorului. Se observa izolatia crapata. 3. O alta problema importanta in opinia mea este aceea ca de fapt legaturile senzorului la mufa nu sunt chiar ca in link-ul pe care l-am postat eu sau ca in poza pe care a postat-o userul tampao, in penultimul post de pe pagina anterioara. De fapt senzorul este legat intre pinii 1 si 2 (nu intre 3 si 2 cum arata link-ul si poza) iar pinul 3 este ecranul/ masa si nu pinul 1 ca in link si poza. Iata o poza cu mufele celor 2 senzori ai mei ,adica cel vechi, original al masinii in stânga si cel nou in dreapta. Se pot citi cu oarecare greutate este drept, cifrele din dreptul pinilor adica de la stânga la dreapta 1 ,2 si 3, la fel la ambele mufe. la mufa veche/stânga, cifrele sunt sub pini, iar la cea noua/dreapta, deasupra lor. Urmeaza doua poze in care se observa, un ohm-metru conectat la fiecare dintre mufe la pinii 1-2. Ohm-metrul arata o valoare de cca. 500 ohmi ceea ce este in regula, adica valoarea rezistentei bobinei senzorului. Altfel spus senzorul este legat intre pinii 1 si 2 nu intre 2 si 3. Intre pinii senzorului si ecran/masa valoarea indicata de catre aparat este infinit, adica este in regula. Am putut poza si senzorul vechi, fiindca doar din curiozitate, l-am disecat usor usor pâna când am ajuns la contactele unde se legau firele vechi si i-am inlocuit cablul. Acum masina porneste si cu acest senzor. In final avem 2 poze, una cu senzorul nou si una cu senzorul reparat la repezeala, repet numai din curiozitate, pentru a fi sigur ca nu senzorul ci numai cablul este defect. Nu recomand nimanui acest fel de reparatie ci inlocuirea senzorului. Pacat si stupid in acelasi timp ca nu se strica senzorul, insa se defecteaza cablul lui. si vorbim despre un zenzor fara de care motorul nu porneste cu niciun chip! Va multumesc pentru rabdarea de a citi acest post. Sper ca cele scrise de mine mai sus sa foloseasca si altor colegi de forum.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@sln Parca nu, dar nu bag mana in foc, daca imi amintesc testez dupa amiaza. Eu folosesc strict Waze-ul, cand ma urc in masina conectez telefonul si dau drumul la Waze. Din cand in cand mai pune prietena clipuri pe Youtube, ii place sa se uite in mers Si am setat in Waze sa nu mai vorbeasca prin BT ca sa nu-mi mai opreasca radioul/muzica de pe sistemul audio. E varianta perfecta pentru mine - din cotiera urla telefonul cand e ceva legat de navigatie/gropi/politie si in boxe merge in continuare muzica de pe masina. Nu folosesc aplicatii de muzica din telefon pt ca prefer muzica pe care mi-o pun singur pe card SD si in marea parte a timpului ascult radio1 point
-
Liqui Moly 4100 folosesc eu la 1.9 tdi AXR si sunt multumit. Nu mananca ulei intre schimburi (la 10.000 km). Sunt la al 3-lea schimb. Nu am insa cu ce sa il compar, ca numai Liqui Moly am bagat de cand e la mine masina. Masina are 147k in momentul de fata.1 point
-
trebuie codat, facute adaptarile la senzori, etc - nu modat.1 point
-
1 point
-
Da ,am memorie in scaunul soferului. Usa sofer a fost 1T0959701L Usa pasager a ramas 1T0959702L1 point
-
1 point
-
Intre timp am gasit specificatiile uleiului OE care sunt ma slabe decat specificatiile valvoline-lui . http://parts.firstforseatcars.com/en/oils-grease/813-seat-quantum-longlife-3-5w-30-oil-1-litre-zgb115qlb00500-quantum-longline-ii-1-litre-oil.html1 point
-
Mai bine 4100 toptech gasesti la 145 ron 5 litri special pt PD=505.01, schimib la maxim 10.000km, preferabil inainte.1 point
-
dezavantaje - sa te doara ochii, de la afisajul mai mare.... .. nu ai dezavantaje. Ti-am atasat dumpul cerut. 3B0920849A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04.BIN1 point
-
Deci fulerenele au structura tip ceapa si atunci cand se rotesc stratul exterior exfoliaza si acopera matarialul din care este fabricat motorul ( feroase si neferoase ) facand ca oxigenul sa nu mai reactioneze la cald cu metalul . da se acopera tot motorul fiind suficiente sfere . Celelalte raman si ruleaza in continuare pe suprafata nou creiata . ele nu se termina . Se invart atat timp cat functioneaza motorul si doar atunci cand uleiul pleaca surplusul cade , motorul ramane placat cu tungsten care nu se dezlipeste datorita fortelor atomice asa zise forte Van der Waals . in mod sigur cu fulerena in motor temperatura nu scade la 50 grade nici nu ar fi indicat deoarece temperatura optima de functionare este de 85-90 grade dar din masuratori aceasta scade cu 4-5 grade . stiind ca peste 100 grade daca uleiul urca cu 5 grade oxidarea uleiului se dubleaza va dati seama ce valoare au acestea in afara faptului ca impiedica oxidarea prin ceea ce v-am descris mai sus DECI FARA SA SE RULEZE LA TURATII pur si simplu prin combinare cu perozizii din ulei care sunt radicali liberi . ( din lucrare " fullerenes posses the qualities that necessary to act as antiwear agent as well as oxygen inhibitor. Fullerenes can function as oxidation inhibitors by scavenging free radicals and later rebuild them into new harmless structures." E bine sa cititi lucrarea ca arata tot ceea ce va intereseaza inclusiv fortele care actioneaza pe sfere tot inclusiv aparatura cu care a facut diferite masuratori pe feroase si neferoase . va mai pot da ce spune un cercetator vis a vis de MoS2 si WS2 ( Reshef Tenne, Department of Materials and Interfaces, Weizmann Institute of Science, Rehovot) " In bulk 2H-MoS2, which is commonly used as lubricant, the molecular layers are held together by weak Van der Waals forces.Unfortunately, MoS2 platelets tend to adhere to the metal surfaces through their reactive prismatic (hk0) edges and therefore their efficacy as solid lubricants is hampered. " deci : MoS2 tinde sa oxidexe ca sunt prismatice ca molecule si mai mult tinde sa adere la metal asta ca diferenta . Recunosc ca stiu mai putin de BN atat stiu ca este non toxic , neutru chimic dar sferele sunt din carbon si nu sunt elastice comparativ cu cele din tungsten ca o concluzie : fullerenele isi fac treaba la o functionare normala dar daca apar extreme in motor cu atat mai mult isi arata valoarea .1 point
-
Eu am GTI cu DSG. Sunt super multumit de cutie si nu mi-a facut absolut nici un fel de probleme pina acum. Eu schimb de pe D in S, de pe D in "manual" si inapoi oricind, la orice viteze si cind am eu chef. Nu exista o regula anume. Ginditi-va ca este doar o cutie de viteze, care se presupune ca este folosita de foarte multi oameni, interesati sau mai putin interesati de cum functioneaza cutia. La stop eu tot timpul stau pe D si cu piciorul pe frina. Scrie si in carte acelasi lucru. Pozitia N o folosesc doar cind merg sa spal masina la spalatoriile cu perdele. De la R pina la D puteti trage de maneta fara sa mai apasati butonul. Acelasi lucru si invers. Chiar daca esti pe D poti sa folosesti clapele din spatele volanului. Cutia va intra pe schimb de viteze manual. Dupa un timp, citeva minute, daca nu se mai folosesc clapele, cutia intra in regim automat singura. Eu respect doar ce scrie in manualul tehnic. In rest orice sfaturi date de 'mecanici', eu le consider basme.1 point
-
Seat Ateca, 2100km pana acum, echipare xcellence 1.4TSI 4 drive cutie manuală. Pro: - ținută de drum, care mie personal mi se pare ok, putea avea suspensii ceva mai nou după gusturile consoartei. - spațiu interfon suficient pentru o familie tânără chiar cu un copil - comportament satisfăcător dacă nu ești genul care sa te iei la întrecere cu oricine pe sosea și poate cel mai important aspect, nu mergi cu masina plină pana la refuz. Face față cu brio în situații de genul 2-3 adulți plus un copil. Cu 5 adulți fiecare peste 75kg am simțit nevoia de mai mult. Atenție mare 4drive nu permite plecări de pe loc cu scârțâituri de roți și penalizează comportamentul sportiv. Aviz celor care fac test drive 1.4TSI DSG fără 4drive. - sistemul de infotainment care sincer în această gama de preț cred ca este cel mai bun - ACC care e super ok pe autostradă, drumuri europene. Singurul minus este ca distanta minima ce se poate seta este mult prea mare pentru România. Dar aceasta este strict o problema de respect în trafic, cultură, educație, etc. - design care mie personal mi-a plăcut cel mai mult dintre variantele ramase pe shortlist. Aici e o chestie strict personală, asa cum am concluzionat deja gusturile nu se discută. Minusuri: - se vad reduceri de costuri peste tot, de la fetele de uși, la scaunul pasagerului(care din punctul meu de vedere arată neterminat fără sistemul de depozitare de dedesubt), la portbagaj unde în afară de niste cârlige nu au pus absolut nimic. Probabil că e politica grupului sa nu se împrumute soluțiile "clever" de la o marcă la alta. Se mai poate adăuga aici și capacul de la portbagaj, care putea fi împrumutat de la Leon XP. - calitate îndoielnică a unor componente/materiale. Aici adăugat chederele de la ușile spate, radarul de la front assist/acc care fie te lasă când ți-e lumea mai dragă, fie dă o grămadă de atenționări false (am primit o groază de alerte false de la stâlpi, copaci, etc.). Cu front assistul/ACC-ul problema e la nivel de grup, și Tiguanul este afectat de asemenea. Camera mi-a rămas cuplata, deși nu eram în treapta de mers înapoi, iar după ceva timp când cuplam reverse pur și simplu nu mai pornea. S-a rezolvat de la șină după o oprire/pornire. Trimul negru pentru interior care are deja zgârieturi fine. Portbagajul care nu se închide din prima, dar sper sa pot rezolva cu o vizita la service. Cum spuneam ceva mai devreme ca Ateca e model exclusivist pentru ca sunt maxim 200 de mașini livrate în România și doar doua pe forum, probabil ca va fi și cazul Kodiaq, respectiv Karoq. Mașini care ar trebui sa aducă producătorului profit prin numărul de unități vândute, la care sunt cereri dar nu suficientă capacitate de producție. Ca sa fie clar pentru toată lumea, basculanta mea nu e cea mai tare din parcare, doar ca la momentul achiziției a fost variata care mi-a plăcut mie cel mai mult. Și e un model "exclusivist" pentru ca ma întreabă lumea pe stradă ce model este și totodată pentru ca nu m-am mai intersectat decât cu 2 modele în București în afara de mașinile din reprezentantă. Sper ca de data asta sa fi fost destul de clar, iar părerea mea sa jucam mai fie interpretata greșit.0 points
-
Recunosc ca desi inteleg castigurile pe care le aduce o admisie imbunatatita de acest fel (mai ales in combinatie cu soft), sunt putin sceptic vis-a-vis de latura practica si long term. Cumva combinatia filtru mai permisiv + uleiul cu care se unge + praful din Romania nu imi suna tocmai ok...0 points
-
Se poate inchide, masina s-a dat la schimb pt un leon 1p stylance 1.6 102cp.-1 points
-
-1 points
-
Valvoline acela este o alegere foarte bună. Are agenți de îngroșare foarte performanți care îi mențin vâscozitatea ridicată și la temperatura mare. Însă în 9-10000 km va fi oale și ulcele, devine acid. Am avut până de curând niște benzi de hârtie pentru determinarea ph-ului. Aș vrea să îmi cumpăr, e cea mai accesibilă metoda prin care poți să afli când este timpul să dai afară uleiul din motor. Dar nu din acelea de uz casnic.-2 points
-
Salut, de ce ai vrea sa pui 312 pe fata? simti ca masina nu se intepeneste? si franele de pe golf 5 duc lejer 250 de cai fara sa le schimbi-4 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00