Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.05.2017 în toate secţiunile
-
Multumesc frumos! Da, iese treaba buna in sanctuar. In curand facem 3 saptamani de cand este la tratament. Intre-timp m-am decis la o folie cauciucata cu functie regenerabila pentru faruri si fusta fata, cea mai buna varianta pentru care puteam opta. La exterior am inceput aplicarea tratamentului ceramic, initial la elementele care au nevoie de o protectie sporita fiind si cele mai expuse, adica plafonul, aripile si capota. Dupa ce vom aplica pe acestea, vom trece la urmatoarea etapa, aplicare integrala pe toata masina, inclusiv cu repetare pe elementele amintite anterior. Am trecut si la aplicarea solutiei finale pentru eleron, chedere si restul elementelor din cauciuc, Meguiars Premium Vinyl & Rubber Protectant. La interior am demontat si aplicat un material de protectie si anti-slip pe toate tavitele de sub bord, curatate si degresate in prealabil, si am inlocuit pedalierul "reising" din dotare cu variantele OEM clasice, din cauciuc Am reusit dupa 3 zile pierdute cu acte si pe la DRPCIV, sa fac si inmatricularea, asa ca vom iesi in curand oficial pe strada in varianta finala de identitate3 points
-
3 points
-
Telescopul de portbagaj este cromat pentru ca nu i se pune burduf de protectie, la fel si bratul de excavator, caruia nu i se pune burduf. Casetele de directie au burdufuri si nu au cremaliere sau axe cromate. Nici cremalierele noi nu sunt cromate, indiferent de pretul lor. Exista totusi si o exceptie, un singur model al unei marci auto care are cremaliera cromata de fabrica, dar nu se mai produce de mult. Am sa ti-l spun la telefon pentru cultura ta generala, ca alta data sa vorbesti documentat.2 points
-
2 points
-
Vad ca pe sosele au inceput sa apara mai multe exemplare de ateca, si spun vad pt ca masina pur si simplu sare in evidenta pe oriunde, inclusiv variantele cu faruri halogen. Situatia se schimba cand vine vorba de tiguanul nou, in variantele de baza, e chiar uratel as putea spune, insa, cu un mare insa, daca bugetul iti permite sa iei pachetul R-line si jante ceva mai mari, masina devine altceva si mie personal mi se pare mai frumoasa decat ateca, insa si pretul e pe masura. Legat de design totul va fi mereu subiectiv, insa pana sa spui daca o masina iti placa sau nu, mergi si priveste-o in realitate, nu numai in poze, pentru ca de multe ori va fi o diferenta de la cer la pamant.2 points
-
Multe masini sunt triste in echiparea entry level, dar si 35k pe o Ateca este cam mult zic eu. Bine, daca asta e pret de lista, atunci nu va fi si pretul de achizitie si poate fi ok in final, dar totusi...e pret de pornire de Cupra ST 4x4 ... Kodiaq cred ca va fi luat destul de mult in echipari de baza, fara dotari (se intampla asta si la Tiguan de exemplu, dar la Skoda..).2 points
-
2 points
-
Pe scurt, dimensiunile omologate pentru jantele de Seat Ateca sunt: R16 6.5Jx16 ET43 care vin cu 205/50 R16 (2wd) sau 215/60/R16 (4drive) R17 7Jx17 ET45 care vin cu 215/55 R17 (2wd) sau 225/55 R17 (4drive) R18 7Jx18 ET45 215/50 R18 (2wd) sau 225/50 R18 (4drive) R19 8Jx19 ET47 225/40 R19 (2wd) sau 225/45 R19 (4drive) Prinderea este 5x112, iar diametrul gaurii de centrare pe butuc 57.1mm. Aici gasiti un catalog ce face referire la rotile omologate ptr gama Seat Pe viitor ma gandeam ca am putea aduna aici poze, insotite de specificatiile jantelor, pentru diverse tipuri, fie ca's originale Seat, originale de pe alte marci (cele din grupul VAG pot fi "adaptate" cu usurinta, avand grija totusi la ET si J'ul jantei) sau aftermarket1 point
-
Salut tuturor, dupa indelungi cercetari si desigur multumita colegului Identitate78, am reusit sa rezolv misterul zgomotelor scoase de motor. Cand pomenesc de zgomote ma refer la cele produse la accelerare, asemanatoare cu cele date de avansul batranei Dacii. Din cauza clantanitului pe care nu-l mai suportam deja, am schimbat 2 injectoare 1&3, regulator presiune si desigur am facut upgrade-ul cu pompa Bosch CP3, cea din urma a fost pentru linistea si siguranta mea. Dar toate acestea degeaba zgomotul persistand. La indemnul si sfatul lui Catalin-Eexcalade am ajuns la concluzia ca trebuie sa fac un downgrade, intrucat aveam softul DIESELGATE, v. 9969/09.2016. Zis si facut, urmand exemplul colegului sus mentionat, Identitate78 l-am inlocuit astazi cu varianta 6625/2009-2010 cred. Tre' sa recunosc ca e alta masina, mai incisiva, fara zgomotul acela de avans si desigur fara regenerarile specifice DIESELGATE. Sa vedem ce va urma... Multumesc inc'odat ajutorului dat de colegii forumului.1 point
-
@kthor interiorul asta ti-a placut? Pozele 6 si 7 https://www.autovit.ro/anunt/peugeot-3008-ID7Glviw.html#065ef004681 point
-
Doar de curiozitate, la Webasto vei depasi costul optiunii daca ar fi fost adaugata la configurarea masinii? LE: acum am vazut ca optionalul costa 1450 euro si tinand cont de preturile ptr piesele achizitionate pana acum, clar iesi sub acel pret1 point
-
cauta axa din dezmembrari,iti iei sublerul cu tine,trebuie sa aiba 62mm la lob...si atentie sa nu fie de pe masina cu filtru de particule1 point
-
Acelasi efect l-am avut dupa ce am schimbat uleiul Valvoline cu Fuchs Titan. Poate ar trebui sa completezi interventia cu 2T cu un ulei bun si o sa vezi diferente majore la multe aspecte: sunet, acceleratie etc.1 point
-
Am pus. Motorul merge mai rotund. Pornirile sunt mai silentioase. Nu pot sa zic ca trage mai bine sau chestii..Dar imi placer per total cum se simte. Daca nu am probleme cu el pana la 10.000km o sa mai pun cu siguranta.1 point
-
salut. eu am folosit 2 ani la rand la un passat B7 2 tdi, si nu am sa-i fac nici un repros. l-am schimbat la 20 mii km odata chiar la 1.5 ani si 20 mii km, fara absolut nici o problema la motor ..... avea inca o consistenta ridicata si o culoare maronie. eu , iti recomand acest ulei, daca este ceea ce iti recomanda producatorul ( ma refer la norma) ptr masina ta.1 point
-
1 point
-
Pare destul de uzata,inlocuieste-o inainte sa se sparga vreun tachet si sa cada bucati din el in motor1 point
-
Ai putea incerca sa iti schimbi si farurile, astfel vei schimba masina destul de mult. Iti recomand daca iti plac si detii fondurile necesare de la Osram black-ledriving-xenarc-golf-6 sau cele originale. Ar mai merge si ce am eu insa sunt mai slabe ca intensitate decat ceea ce ai acum pe masina. Eu momentan ma gandesc sa trec la Osram insa o sa vad.1 point
-
Buna ziua, Dupa 160k am verificat si eu aseara axa cu came, Octavia 2, 1.9 BXE, 2007. Am atasat cateva poze, lobii 2 si 4 se simteau la mana ca nu mai sunt chiar uniformi. Mecanicul, Costel de pe forum, a zis ca mai pot merge cam 20k, dupa care sa schimb axul, simeringul, tachetii, cuzinetii, eventual si distributia.1 point
-
Eu cu impresia asta am ramas la noul Kuga, doar suindu'ma in ea in showroom. Ca pret ar fi fost un concurent ptr Ateca, dar simpla vizionare a masinii m'a facut sa o scot de pe lista1 point
-
Sa o stapanesti cu placere ! Si eu imi voi achizitiona un mk5 1.6 mpi 126 k km. Ma cam ingrozeste consumul ce i drept dar tot raul spre bine :). Masina este fasneata de fel ? Nu este un motor foarte performant si de asta am si unele indoieli. Toate cele bune !1 point
-
1 point
-
Efectul este wow! Am apucat să fac ceva kilometri. Nu mai ronțăie injectoarele, la rece nu mai păcăne, trancane, i-a dispărut zgomotul de aspersor de irigații. Mersul este uniform, regulat. Zgomotul nu a scăzut în intensitate ci a devenit mai grav și mai plăcut urechii. Dar cel mai mult îmi place zgomotul în accelerație. Până acum, prima impresie este pozitivă. Am să văd săptămânal valorile dpf, am făcut calculul câtă cenușă și funingine face pe kilometru și o să compar cu ce va face de acum încolo.1 point
-
Urmatoarea investitie va fi suspensia insa sunt foarte indecis in privinta optiunilor. M-am gandit la o suspensie reglabila dar nu vreau sa fie nici prea dura, pentru drumurile noastre sunt destul de incomfortabile. M-am gandit si la arcuri sport dar am inteles ca in combinatie cu amortizoare stock, amortizoarele cedeaza. Ceva sfaturi ?1 point
-
Mai usor cu nivelul de calitate ca sunt satul de nivelul de calitate al marelui grup VW . Si la masini electrice iar sunt in urma fata de concurenta ! Exact ca la motoare au trecut ultimii la diesel common rail si sa vazut calitatea . Am venit si eu ca prostul la pomul laudat !1 point
-
1 point
-
In cazul acesta risti sa-i rupi urechiusele de fixare a farurilor, nu ai cum sa impingi in far incat sa-i spinteci farul.1 point
-
N-am mai scris de ceva timp. Am reusit sa schimb macaraua pe dreapta, am pus originala,cea aftermarket cu care am luat masina nu isi facea treaba cum trebuie Inca ma imprietenesc cu DSG-ul, sunt foarte atent la sunete zgomote,cuplari,decuplari mai ales dupa ce citesti pe forumuri te ia capul Cand am luat masina, am incercat sa fac un Launch Control, insa nu imi iesea. Masina dadea sa plece cand aveam piciorul pe frana si acceleram. Am aflat ieri, ca trebuie pusa in modul SPORT cu esp OFF obligatoriu O sa fac o incercare cu prima ocazie cand merg cu ea. Referitor la suportul de numar, voi lua un suport clasic negru,il voi prinde pe interior cu soricei de grila,apoi voi pune numarul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
In ultimele doua zile masina a primit un safe-wash binemeritat format din prespalare, spalare cu manusa de microfibra si sampon cu PH neutru si uscare. S-a facut decontaminarea cu argila si curatarea vopselei cu solutia dedicata de la Meguiars, dupa care s-a trecut la eliminarea imperfectiunilor cu un compound soft ca sa nu luam prea mult din "viata" lacului. S-au curatat de bitum si de contaminanti in partile inferioare ceva mai expuse si de asemenea s-a insistat pe la aparatorile de roti si pe dedesubt, atat cat zonele au permis asta. S-a curatat compartimentul dintre motor si parbriz, zona binecunoscuta ca fiind cu probleme, si s-au desfundat scurgerile. Toate elementele de cauciuc ale masinii inclusiv chedere si eleron s-au curatat si urmeaza sa fie protejate pe termen lung de produsul dedicat lor. Zonele inghesuite au primit tratament de polish manual. Am preferat sa desfac stopuri si elemente care nu au necesitat efort mic pentru mine si masina, pentru a curata mai bine in zonele greu accesibile si pentru inspectia zonelor. Masina reactioneaza foarte bine la tratament, elementele au ramas foarte limpezi si clare, si per ansamblu, baza buna pe care a avut-o de la cei doi proprietari anteriori ma ajuta in acest proces. Per total aproape suntem la final cu capitolul caroserie, urmeaza cateva retusuri cu creionul cu vopsea si apoi protectia ceramica de la final. Apoi trecem mai departe...1 point
-
Da cand toate sunt noi sau toate SH cu uzura cat de cat similara. Daca unul e nou il lasi pe ECU sa decida singur cum il pune la treaba,1 point
-
Am o mentiune legata de "microcalibrare" in cazul in care se schimba doar un singur injector nu se recomanda. -motivatia este legata de faptul ca odis va inerca sa aduca inj vechi la un numitor comun cu cel nou, evident esueaza si recomanda schimbare si a celorlalte trei. -in cazul in care aceasta procedura e sarita Ecu face calibrarea automat in urmatorii 500 km1 point
-
@ marius1982.11 - mai incearca, merge link-ul. Pe mine m-a convins mai mult un studiu de laborator decat niste incercari empirice, care se bazeaza mai mult pe efectul Placebo. Nu zic acum ca strica motorul uleiul 2T, am folosit si eu de vreo 10 ori dar, repet, nu am sesizat nici cea mai mica scadere la consumul de carburant, nici a nivelului de zgomot... Si, mai mult, motorina actuala are un procent marisor de biodisel, care oricum are proprietati lubrifiante foarte bune. Eu zic ca sunt bani aruncati aiurea pe uleiul 2T, mai degraba ii bagati intr-un ulei mai bun pentru motor si sa-l schimbati mai des. Daca punem un consum mediu de 6,5 litri motorina si folosim 1 litru ulei 2T la 200 de motorina, in 15.000 vom consuma o tona de motorina, deci 5 bidoane de 2T, adica 150 de lei - costul unui schimb de ulei bun + filtru. Eu personal, cred ca reducerea la jumatate a intervalului de schimb al uleiului ar aduce mai multe beneficii decat amestecarea uleiul 2T in motorina. Dar ce sa zic, fiecare face cum crede el de cuviinta...1 point
-
Frumos! Păcat de downgrade, pierzi ceva bani pe viitor in comparație cu B7-le, dar ce facem pt femei :). La ce te referi prin plafoniera cu lumini ambientale? Și unde ai achiziționat climatronicul cu afișaj? Cat mai mulți km!1 point
-
Am rezolvat problema.Am luat borna la baterie vreo ora jumatate si intre timp am reparat si furtunul de la epurator care era crapat,am pus borna si mi sa aprins si becul de la motor ca il aveam si ala de la directie si espul si airbagul care deja era,am facut o tura cu ea si a disparut martorul de la column(directie)esp am apasat butonul si a disparut(s-a activat) si dupa ce am oprit motorul si l-am pornit a disparut si enervantul martor motor cu mesajul emision workshop :icon_bounce: dar a ramas ala cu airbag-ul care cred ca tai firele si leg pe direct pana la urma :sly: Acum nu stiu daca eroarea era si de la furtunul de la epurator,cert e ca egr-ul era terminat si sincer numai ca a disparut eroarea si sunt multumit,altii zic ca ar fi si consumul mai mic daca e functional egr-ul,ramane de vazut.va salut si trebuie sa imi iau un cablu vag pentru ca e aproape indispensabil pentru masinile astea,mai indispensabil ca o surubelnita :banghead:1 point
-
@vwblue: cum ti-a pus distributia, ti-a blocat vibrochenul cu cala la semn si fulia arborelui cu came cu boltul? De ce intreb. Unii au 48 la start synchronization (grup 5 coloana 3) si altii au 255 si incerc sa aflu de ce e diferenta asta Scuze colegu - asap03 - pt intarziere, cand am schimbat distributia la passat 1.9 PD BLS 105CP, mi-a blocat doar axa cu came cu un bolt si am avut modificare de la -2.5 la -2. Referitor la start synchronization( grup 5 coloana 3) am vazut ce au postat altii, dar acolo vezi ca primul care are 48 are 1.9PD, iar ceilalti doi cu 255 au 2.0PD. Si la Golf 1.9 pd BXE 105CP am tot 48. Atasez logurile de la amandoua sa compari ( amandoua cu distributia schimbata). Eu la golf as vrea sa umblu la timing sa-i mai scad consumul la ralanti (0.40l) . Log-Log rja 12.11.2011.txt Log-Log 20 RRR 9.11.2011.txt1 point
-
Stego asculta la tata ca e mai batran si stie mai bine. Sa nu cumva sa pui asa ceva in rezervorul masinii tale, ca iti sare motorul in cap si te iau pistoanele la palme, si inca ceva daca cumva te risti si pui sa nu cumva sa inhalezi gazele de esapament ca sunt mai cancerogene decat aerul de la reactoarele din Fukushima. Daca tu esti ferm convins ca asa ceva nu este bun, de ce nu ne lasi in pace, noi am inteles mesajul tau "Nu este bun" dar daca noi acceptam ca tu nu vei pune niciodata de ce nu poti tu accepta ca noi vom pune mereu ? Scuza-mi tonul poate putin ironic, nu o lua personal.1 point
-
rezerva reprezinta cantitatea de carburant cu care mai poti rula dupa ce s-a aprins becul ( asigura o autonomie de aprox. 80 km). nu exista rezervor separat , deci cand alimentezi poti spune ca ai alimentat rezerva ;)1 point
-
0 points
-
@Doomy Multumesc. Cat despre poze :se poate mai bine dar sunt inca incepator in ale fotografiei. Trebuie sa schimb lampile la Nr inmatriculare. Sunt mult prea puternice. De asemenea sa vad de ce nu mai am lumina in portbagaj. Cel mai probabil trebuie inlocuita yala.-1 points
-
GTD pentru un 1.4 TSI pe curea, cam ce ulei recomanzi? eu as incerca sa ma feresc de norma 507 care le inglobeaza pe toate, din cauza ca masina oricum nu are interval service longlife si nu are DPF, si as alege un ulei Vw 502 de tipul 5w40.-1 points
-
200 km dus intors- Buc- Slanic PH Inainte sa pornesc la drum, am trecut pe la un Petrom sa-mi verific presiunea in pneuri- era 2 bar, asa ca am bagat clasic 2.3 bar. De asta mi se parea masina asa comfortabila. Anvelopele sunt putin zgomotoase, conticontact 5, sunt din 2013, mai merg vara asta si cam atat. La dus am mers incet, si m-am obisnuit cu motorul, cutia, franele, sunete, comenzi, drept urmare am scos un 6.1 % - daca va zic ca am uitat ca am treapta a 6a ma credeti? mi-am dat seama ca am treapta a 6a in apropiere de ploiesti, oricum aici m-am fatait cu setarile, am trecut prin toate pana la sport, am facut si niste accelerari pe A3. La intors eram deja acomodat cu masina, si am reusit un 5.2 % cu vitezza medie de 78km/h. Faranele sunt la fel sau foarte putin mai slabe ca la Golf (in care aveam bagat un lichid de frana mai performant, insa ala se vede doar la incingerea lichidului, iar azi nu a fost cazul). Directia e mai usoara, si mai asistata la seat decat la vechea masina, evident pe sport, se schimba putin. Amortizarea este ok, la fel ca si golful cu jante pe 18, putina atentie si poti merge oriunde. Comenzile sunt facile, pozitia la condus buna, si acum sa spun ce nu mi-a placut, sau ma rog, ce e diferit si inca nu m-am obisnuit eu cu ele: - interiorul este mai mic decat la g5, din cauza ca parbrizul este mult mai inclinat pt o tenta sport, bordul este mult mai lung, si taiat, pe cand la golf era impins in fata si o taiere curbata, care iti dadea impresia de foarte mult spatiu. Cand am luat masina am avut scaunul soferului dat la maxim sus, l-am coborat maxim jos si mai am 1 palma pana la plafon, si eu am doar 1.77m, o persoana de 1.90 sta cu capu lipit de plafon. -Volanul mi se pare usor mai mic in diametru, dar nu incomod, ma obisnuiesc cu el- -pedala de acceleratie este mica, nu pe podea, nu am sesizat diferente la utilitate, ci doar la aspect- am trecut peste deja- - diuzele la stergatoare sunt tip 3 jet- praf- o sa pun perdea- - scaunele sunt foarte confortabile, au sustinere suficienta- masina cu suspensie sport + jante 18 sta foarte bine pe curbe- am inceput sa rad dupa ce am intrat mai violent in niste curbe- -cutia de viteza este foarte precisa- intra foarte usor in toate treptele, uneori in a 2a din treapta superioara mai agata foarte putin- insa cred ca nu apasam eu pana la capat ambreiajul- - si acum sa vorbim despre motor,in comparatie cu vechiul TDI- motorul intradevar mi se pare foarte silentios, din masina nici nu se aude, e ca si cum n-ar fi pornit- (poate si datorita faptului ca am ulei Mobil 1 ESP 5w30 din reprezentanta vechi de 200km, e un ulei foarte foarte bun, chiar ma bucur ca nu mi-au pus Castrol). Motorul raspunde foarte bine comenzilor, are un usor lag, nu este la fel de violet si instant ca si la vechiul PD unde aveai cuplul de jos, insa si cu asta daca stii cum sa pornesti poti face aceasi chestie, te baga si asta in scaun, si face viteza mai rapid decat veche masina, unde senzatia de viteza era amplificata major de sunetul motorului, aici nu e cazul, pt ca se aude ceva subtil, ce poti sa auzi daca vrei e scartaitul anvelopelor. Legat de consum, desi e un subiect care daca as zice ca nu ma intereseaza, as minti, ma intereseaza insa intr-o oarecare masura. Eu am condus doar diesel, si pe modul normal, masina ma indeamna sa schimb pe la 1800-1900 in treapta superioara, la mers am schimbat doar la 2500-2800rpm pt ca asa schimbam in croaziera la vechea masina, nu sunt obisnuit sa schimb asa de jos, insa am incercat sa schimb la 2000-2100 ture si cade pe 1400-1500rpm si nu e subturat deloc. Ce imi place cel mai mult la masina, e flexibilitatea motorului, adio frana de motor, la diesel daca nu esti in treapta potrivita, simti ori vibratii de subturare, ori urla motorul ca vrea trp superioada. Aici pornesti 1-2 si direct a 4a- a6a-. Din greseala, pt ca nu am mai folosit masina cu 6 trepte mult timp, mai bagam din a 5a in a4a la 120km/h si masina nu schita absolut nimic, daca eram al diesel imi sarea motorul de sub capota. Astea fiind spuse, pe mine unul m-a convins masina asta, din toate punctele de vedere, consum, viteze, antifonare, directie, aspect, facilitati si dotari (desi nu pun accent pe asa ceva, dezactivez si senzori si Start stop si infotaimentul nu prea il folosesc, sunt genul de persoana care dintr-un drum de 10 ore, ascult muzica doar 2-3 ore (radio sau stick/sd card) imi place sa aud masina, sau sa fie liniste, iar acum in asta chiar e liniste, s-ar putea sa sune deplasat, insa prietena mea spune ca zici ca e o masina electrica, nu se aude nimic din interior. Si cu asta inchei: cand am fost la test drive si am verificat masina, am reclamat ca se aude un sunet ciudat cu capota deschisa, ca de lant/tabla care zornaie, la relantiv, a venit mecanicul si mi-a explicat ca acela e zgomotul produs de injectia directa, ei bine, din interior nu se aude nimic, de afara se aude subtil. Poza cu traseul la mers, cand am testat diverse + nu am folosit treapta a 6a: Poza la intors, cand am venit normal: Traseul, insa la intors am venit pe A3: Sunt destul de sigur ca se pot obtine si consumuri mai bune, insa am jante pe 18, a suflat si vantul azi, si nu sunt obisnuit 100% cu masina, inca ne imprietenim. Vremea nu a tinut cu noi azi, asa cum se vede si din poze. Drumuri bune.-1 points
-
Cristi, se poate sa fie cum spui tu, insa pe golf 5 aveam franele aproape noi (revizie completa si toti etrierii functionali, asta s-a verificat pe stand de franare), iar la o usoara apasare frana era foarte buna, pe leon am placutele la 20% ramase si trebuie sa apas putin mai mult ca sa ajung in punctul unde frana golful. Am franat si tare pe leon si acolo tine beton frana, insa eu nu sunt obisnuit sa franez mult, apas putin pedala, la leon e mai progresiva frana. Oricum, am incercat sa caut placute endless sau pagid blue insa nu am gasit, nici pe ebay, trebuie sa vorbesc cu fuscobal ca el stie. In rest ce sa zic, nu sunt un om cu pretentii, si ma intind la cat imi permit banii, nu pot sa vreau fite de premium si cu km sub 100.000 la un buget asa de mic. Oricum, sunt foarte foarte incantat de masina, si oricat de mult imi diplaceau masinile albe acum cateva luni, acum e culoarea mea preferata!!! Adrian, nu am mai mers la salina, pt ca am vizitat des saline, si nu e ceva spectaculos, mai ales ca suntem geologi amandoi, am tot fost in saline (turda, dej, slanic, cacica, praid). Nu stiu ce sa zic de echiparea FR, insa pt mine a contat ca masina sa aiba unele dotari, nu as fi acceptat seat leon style, nu as fi acceptat scaunele normale, nici in ruptul capului, mai bine imi luam alta masina, alta marca, ori masina dotata decent de data asta, ori mai amanam 2-3 luni si mai cautam/maream bugetul.-1 points
-
-1 points
-
@bZ1 Ai avut vreodată de a face cu germani? Nu au obiceiul sa critice ceva direct, dar îți dau de înțeles ca se putea mai bine. Încearcă să vezi și videourile cu Ateca și o să înțelegi ce spun. Thomas specifică doar ca este un clean design nu inseamna ca e și reușit. Dacă te uiți la video la minutul 4:30 o sa vezi părerea lui Thomas "rather conservative layout, not screaming or too much, but will work with different target groups". Eu am zis ca este o mașină exclusivistă pentru că este greu de procurat. Adevărul este că nu oricine este dispus să aștepte luni bune pentru o mașină de duzină, pentru ca trebuie sa recunoaștem nu vorbim despre o mașină premium/exotică. Nu am statistici, dar exista posibilitatea ca la ora actuală sa fie înmatriculate mai multe exemplare de X1 decât Ateca. Îmi pare rău că te simti lezat de ce am spus, dar fiecare are gusturi diferite, trebuie să încercăm să înțelegem că fiecare părere reprezintă o altă perspectivă. @bZ1-1 points
-
Aseara mi sa aprins Check coolant, m-am uitat la motor umezeala in scut si imprejurimi pe unde a aruncat cureaua, concluzie Pompa de apa, deci saptamana asta ma pregatesc de tot ce tine de distributie, Motorizare CFFB, km. 183k. Autodata spune ca la 210k se schimba.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00